Cyberpunk 2077

Kuinkas kovat vaatimukset pelillä oikeasti on? Riittääkö i7-5820k ja GTX 1070 ti pelaamiseen 60Hz 1440p näytöllä?
Riittähän se pelaamiseen, muttei tuolla koneella 60fps pysy kokoajan. Kannattaa valmistautua ajatuksella että asetukset saa olla aika rajulla kädellä karsittu, jos meinaa pysyä edes lähellä 60:iä. Steamista saa kyllä kätevästi hyvityksen mikäli peli ei pyörikään
 
Niin sitä taas meni 4h tän parissa.. Sanoisin että suhteellisen koukuttava on. Bugeista nähnyt auton maan sisässä ja leijuvaa tavaraa, mutta ei yhtään kaatumista. Grafiikat uskomattoman hienot ja muuttanut oikeastaan oletuksista - >

Crowd density - medium
Film Grain - Off
Chromatic aberration - Off
Lens Flare - Off
Ray traced lighting - Medium

Tällä tuntus R5 3600 ja RTX2080 jaksavan 1440p niin ettei ahista pelata. Jossain saattaa dippejä tulla, mutta avg on siinä 50 hujakoilla. Mittarin kun ottaa pois ei kyllä huomaa että noin alhainen fps.
 
Seuraavaa poppaskonstia testiin, joka saattaa helpottaa pullonkauloja: https://www.reddit.com/r/cyberpunkg...cd_projekt_red_i_think_you_shipped_the_wrong/

TLDR: Muuta PC-kohtaisia parametreja tiedostosta memory_pool_budgets.csv, joka löytyy kansiosta Cyberpunk 2077\engine\config seuraavasti:
  • PoolCPU: Use half of what your RAM is, make sure to leave 4GB for windows tho.
  • PoolGPU: For example my EVGA 1080Ti has 11 GB GDDR5X, so I am entering 11GB.
 
Dippaileeko muilla fps välillä 35 huitteille kun menee uudelle alueelle? Esim hissillä rakennuksen yläkertaan, muuten pyörii siinä 60-70

Ja kun käynnistää pelin uudestaan, fps nousee takasin normaaliksi.
 
Kyllähän tätä mielelläni pelaisin bugeista huolimatta, mutta nyt sattui sellainen eteen, että olen jumissa tehtävässä. The heist- tehtävän osa, jossa pitäisi kaahata karkuun ja tuhota seuraavat dronet. Aseet ovat repussa, mutta en saa yhtäkään valittua hahmolle. Edes kranaatteja ei pysty käyttämään. Yritä siinä sitten nyrkeillä huitoa auton ikkunasta

Minulla bugitti myös tuo tehtävä, auttoi kun latasi uudelleen tallennuksesta.
 
Mitä enemmän pelaa, sitä enemmän tämä peli vetää mukaansa. Harvoin on näin pahasti jäänyt tuntikausiksi pelaamaan.

Tuli leikittyä myös hieman photo modella, pitää reenata tuota sillä olisi CP2077-krääsää tarjolla :) #Shutterpunk2077 — Cyberpunk 2077 Photo Mode Contest

1607893606550.png


1607903182001.png



1607893636875.png
 
Viimeksi muokattu:
Seuraavaa poppaskonstia testiin, joka saattaa helpottaa pullonkauloja: https://www.reddit.com/r/cyberpunkg...cd_projekt_red_i_think_you_shipped_the_wrong/

TLDR: Muuta PC-kohtaisia parametreja tiedostosta memory_pool_budgets.csv, joka löytyy kansiosta Cyberpunk 2077\engine\config seuraavasti:
  • PoolCPU: Use half of what your RAM is, make sure to leave 4GB for windows tho.
  • PoolGPU: For example my EVGA 1080Ti has 11 GB GDDR5X, so I am entering 11GB.
Tässä on toimivaa taikuutta! Just pääsin harmittelemasta, että fps tippuu yksinumeroisiin lukemiin vilkkaimmassa keskustassa, eli siinä vanhan Arasaka-tornin kieppeillä. Kävin nyt puukottamassa sitä tiedostoa noitten ohjeitten mukaan ja vannon, että fps kolminkertaistui. Laitoin vielä säteenseurannankin päälle ja hyvin luistaa. Kiitos vinkistä!

Kannattaa muuten vaihtaa myös dialogin skippaamisnäppäin asetuksista, se on oletuksena C - eli sama kuin kumartuminen. Ei riitä kahden käden sormet niiden kertojen laskemiseen, kun yritin nousta kyykystä pystyyn keskustelua varten ja skippasinkin repliikin.
 
Tässä on toimivaa taikuutta! Just pääsin harmittelemasta, että fps tippuu yksinumeroisiin lukemiin vilkkaimmassa keskustassa, eli siinä vanhan Arasaka-tornin kieppeillä. Kävin nyt puukottamassa sitä tiedostoa noitten ohjeitten mukaan ja vannon, että fps kolminkertaistui.

Oikeesti? Vaikka mullakin ne on siellä merkattu aivan alakanttiin, niin kuitenkin peli näyttäis käyttävän kaiken minkä irti saa.
 
Oikeesti? Vaikka mullakin ne on siellä merkattu aivan alakanttiin, niin kuitenkin peli näyttäis käyttävän kaiken minkä irti saa.
tuossa pelissä on muistivuoto. pelkästään se että käytät pelin välillä kiinni, niin se boostaa fps. eli ihmiset ketkä sanoo että fps nousu ihan sikana, niin niiden olisi pitäny verrokki katsoa käyttämällä peli ensin nopeasti kiinni ja takasin ennekuin forkkaavat exeä.
 
Seuraavaa poppaskonstia testiin, joka saattaa helpottaa pullonkauloja: https://www.reddit.com/r/cyberpunkg...cd_projekt_red_i_think_you_shipped_the_wrong/

TLDR: Muuta PC-kohtaisia parametreja tiedostosta memory_pool_budgets.csv, joka löytyy kansiosta Cyberpunk 2077\engine\config seuraavasti:
  • PoolCPU: Use half of what your RAM is, make sure to leave 4GB for windows tho.
  • PoolGPU: For example my EVGA 1080Ti has 11 GB GDDR5X, so I am entering 11GB.

Ihan pikatestin perusteella näytti tulevan 10-20fps lisää 1440p, mutta pitää vielä kokeilla 4K:lla paremmalla ajalla. Näiden kikkailujen myötä on kyllä jo nyt selvää, että optimointia tullaan tekemään seuraavissa pätseissä ja paljon - tämä on varmasti jo tammikuussa ihan eri peli mitä suorituskykyyn tulee. Toivottavasti muutkin bugit saadaan liiskattua nopsaan, niin sitten voi varmaan alkaa odottelemaan pientä lisäsisältöä, QOL-päivityksiä ja DLC:tä vähän myöhemmin
 
Tuossa 4k pc:n ja 4k stadian vertailua
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Huvittavasti alkanu "kaatumaan" peli kun olen sen jo sulkenu. Äsken tuli crash report 2 minuuttia sen jälkeen kun olin pelin jo sammuttanu. :confused:
 
Eilen yöllä sain vihdoin Act1:n päätökseen (ehkä 16 tunnin jälkeen) ja tänään olen pelannut koko päivän... Enimmittä puheitta aivan selvä Game of the Year!

Pari pikku neuvoa:
-Vaikeustasoa ylös! Taistelu kävi nopeasti turhan helpoksi ja tylsäksi läpijuoksuksi, normaalilla pelatessa omaa hahmoa on hankala saada tapetuksi! Kannattaa kokeilla hardilla jolloin taistelut muuttuvat mielenkiintoisiksi ja niissä pitää hieman taktikoida.
-Käytä refleksibuustereita (bullet time). Painamalla tähtäysnappia ja väistämällä sivulle (tuplapainallus) aika hidastuu jne. Kereznikov-refleksibuusterin saa ainakin Vic:ltä, mutta se taisi vaatia 10 reflekseihin.
-Älä juokse waypointilta waypointille, tämä peli on mestariteos ja kannattaa nauttia rauhassa ajatuksen kanssa.
 
Kylläpäs parani kuvanlaatu kun älysin tarkistaa gamma säädöt, oli aivan liian haalealla oletuksena, nyt tulee valaistus kunnolla esiin.
Kyllä tämä peli on pelattavissa i7 3770 ja GTX 1060 6GB jos tyytyy medium/high asetuksiin ja 30fps, 60fps ei ole mitään mahdollisuutta millään asetuksilla.

Ohjaimella kun pelaa ja laittaa motion blurrin täysille niin ihan pelattava, tuntuu hyvin samanlaiselta kuin konsolien 30fps.
 
Pari pikku neuvoa:
-Vaikeustasoa ylös! Taistelu kävi nopeasti turhan helpoksi ja tylsäksi läpijuoksuksi, normaalilla pelatessa omaa hahmoa on hankala saada tapetuksi! Kannattaa kokeilla hardilla jolloin taistelut muuttuvat mielenkiintoisiksi ja niissä pitää hieman taktikoida.
-Käytä refleksibuustereita (bullet time). Painamalla tähtäysnappia ja väistämällä sivulle (tuplapainallus) aika hidastuu jne. Kereznikov-refleksibuusterin saa ainakin Vic:ltä, mutta se taisi vaatia 10 reflekseihin.
-Älä juokse waypointilta waypointille, tämä peli on mestariteos ja kannattaa nauttia rauhassa ajatuksen kanssa.

Komppaan, ja kannattaa kiipeillä talojen katolle, löysin hyvät legendaariset pöksyt kerrostalon katolta, mihin joutu vähän parkouritaitoja käyttään :D
 
3700X + GTX 1080 ruudunpäivitys on välillä 50-70 yleensä high-asetuksilla. Olen itse tykännyt tässä pitää film grainit, blurrit, occlusionit, flaret yms. päällä, toisin kuin yleensä. Pelissä vallitsee loistava tunnelma, joskin toivoisin että aurinkoiset päivät olisivat vähän harvinaisempia.

Tänään peli alkoi vähän kaatuilemaan, ja kun tutkin asiaa netistä niin ilmeisesti tuore ongelma. Toivottavasti lääkettä tiedossa ensi viikolla.
 
Tässä nyt varmaan pelin main story lähenee jo ainakin puoliväliä, tosin ei mitään hajua missä kohdin olen.

Aika monesti kyllä mennään kuten yllä mainittiin, että mitä tässä tapahtuu, miksi pitää tappaa, ketä noi on. No hyvä vinkki jos et ole stealthissa, tapa kaikki, loottaa kaikki, sell ja profit.
Melee ase kyllä kannattaa pitää yhdessä weapon slotissa, siihen stunnia yms ja regeniä, olet käytännössä kuolematon, poislukien esim sivutehtävät, joissa voi tulla paljon sua isompilevelinen vastaan.

Mutta story ja peli mun mielestä paranee edetessään, johnnyn kanssa on mielenkiintoisia keskusteluja.
Väliin tulee keskusteluja, jotka tulee oikeastaan vahingossa skipattua ja en nyt jaksa ottaa edellistä savea, ja joskus pitää vastata tietyn timelimitin sisällä, muuten peli ottaa oletusreplyn.

Joskus peli hukkaa tavaran jonkun laatikon tms taakse ja sitä ei voi poimia. Ja nyt alkaa jo tuleen tilanteita, joissa kivääriä tarvii, ei pelkkä melee aina riitä. Tosin edelleen AI ja combat on aika kehnoa, juokset lähelle ja käytät pari laatikkoa suojana ja kättä pitempää päähän.
crafting on yhä kokeilematta, joskin taidan jättää seuraavaan pelikertaan, ellei nyt ihan lopussa innostu.
body ja technical kannattaa nostaa ylös, varsinkin technical, koska eteen tulee keskusteluja, joissa iso techical stat saa eri keskusteluvaihtoehtoja ja siten myös parempia rewardeja.

myöskään implantteja yms en ole sen kummemmin laitellut, isompi inventory ja hp implantteja vasta, pitänee noitakin varmaan sitten kokeilla kun pelaa toista läpäisykertaa.
 
Parikymmentä tuntia sain hortoiltua mittariin nyt vlopun aikana ja tällä hetkellä main storysta intro tehtynä, eli saikku takana ja uin juuri afro vilkkuen lahden yli johonkin uuteen paikkaan missä joku warppaileva cholo tappoi minut parilla laukauksella. Uudessa paikassa kaikilla vihuilla on pääkallot päänsä päällä ja möin baarimikolle vahingossa housut jalastani eli armori on hieman vajaa. Myös autokauppiaiden äkillinen kiinnostus hieman yllättää.
Todella mukava peli jossa aika tuntuu kuluvan, ei kaduta pätkääkään täyden hinnan maksaminen. Ja pyörii pelattavasti mediumilla 1440p 9700K/1080Ti -combolla. 60fps pintaan mennään, keskustassa droppaa vähän alemmas mutta mitään stutteria tai diashowta ei silti näy.
Aika vähän on asioita jotka oikeasti pelaamista häiritsee, lähinnä inventoryn hallinta vaatisi vähän hiomista kun ikonit pomppii silmille ja tosiaan se tuplapainalluksella tuleva väistö. Muutamia kertoja tullut väistettuä itsensä alas katolta.
 
Pari pikku neuvoa:
-Vaikeustasoa ylös!
-Käytä refleksibuustereita (bullet time). Painamalla tähtäysnappia ja väistämällä sivulle (tuplapainallus) aika hidastuu jne. Kereznikov-refleksibuusterin saa ainakin Vic:ltä, mutta se taisi vaatia 10 reflekseihin.

Harmi vaan että dodge oli pakko ottaa pois config filun kautta, niin ei voi tuota Kereznikovia edes käyttää. Jaa että miksikö? Siksi että kuolemat ja muut kivat kämmit ovat juurikin tuon vitun dodgen takia. Yritäpä jossain sneakkailla ja WSAD näppäimiä käyttää siten että liikut tarkkaan ym. kun varsinaista cover systeemiä ei ole .. noo mitä tapahtuu kun painat kaks kertaa vaik oikealle kun kuvittelet kurkkaavan laatikon taakse? Hahmo pomppaa metrin ja siinä olikin ne sneakit sitten.

Itse pelasin ensin VH mut peli oli liian vaikea ihan alussa, jaksais tyhjentää 10 lipasta yhteen viholliseen. Laskin Hardille ja nyt peli alkaa olla taas liian helppo että kai sitä kohta vois nostaa. Cyberwaressa mulla on silmissä 2x 50% headshot dmg bonus modia, ja vaatteissa crit chancea/crit damagea niin perkeleesti että dmg alkaa olla ihan älytöntä jos ampuu päähän. Jopa pääkallovihut tippuu muutamalla laukauksella, mutta niin tipun minäkin että niitä pitää silti vältellä ainakin sisätiloissa.

Tähän hupiin suosittelen ostamaan ripperdocilta tuplahypyn legs slottiin. 45000 maksaa kyllä, mutta ton avulla pääsee hauskoihin paikkoihin.

Mitähän eroo tuplahypyllä on siihen toiseen power jumppiin? Molempia kun ei vissiin valitettavasti saa käyttöön. Itsellänikin se tuplahyppy ja auttaa erittäin paljon maailman tutkimisessa ja vähentää matkoja. Sekä katolta on joskus kiva snipailla vihut pois kun eihän ne sulle mtn mahda jos oot tosi korkealla. Harmi kyllä double jumppia ei jostain syystä voi käyttää jos oot tippunu ensin ns. freefallina jonkun matkaa. Eli korkealle nouseminen on helppoa, mutta sieltä alas pääseminen ei niinkään, kun et voi vaan hypätä alas ja painaa jumppia ennenkuin kosketat maata :cautious:
 
Tuo DSLL on kyllä vähän siinä ja siinä että onko käyttämisen arvoista. Tuo sen 20% lisää FPS mutta aiheuttaa aika ilkeetä häntimistä kaikissa liikkeissä sekä blurraa paljon. Jos kääntää DSLL pois päältä, häntiminen häviää kokonaan ja kuva on paljon tarkempi. Raytracing myös tuntuu hieman turhalta, tuohan se hieman realistisuutta, mutta ei kyllä ole 30% FPS menetyksen arvoista.

Aluksi mietin että jess onneks on nVidian näyttis, mutta nyt tuntuu että ois voinut ihan hyvin ostaa AMDtä paremman hinta/tehon takia kun tuo DLSS ja raytracing on vielä niin alkeellisia tekniikoita jopa näinkin uudessa pelissä.
 
Niin no kun ongelmana on se, että ihan sama kuinka sitä alttia runnoo, niin ei aseita näy. En pysty muuta kuin lyömään
Mulla tuli pelintappajabugi vastaan juuri tuossa tehtävässä mutta paljon tuota kohtaa aiemmin. Peli sekosi aina sekunnilleen samassa kohdassa, mutta se korjaantui kun validoin filut uusiksi Steamin kautta.
 
Sen "Heist" tehtävän jälkeen. Ensin on ne ns. prep questit, sit se hotellitehtävä ja sen jälkeen alkaa Act 2. Kaikki tätä ennen lienee siis Act 1.

On myös prologue joka on tasan yhden tehtävän mittainen. Esimerkiksi Corpolla aloittaessa se tehtävä on nimeltään The Corpo Rat. Tuon tehtävän jälkeen alkaa Act 1, joka on siis kaikilla lifepatheilla pelatessa sama.
 
Eilen ohje oli tosiaan muuttaa 75->74 ja tänään sen on 75->EB. Yön aikana on muuttunut myös olettama siitä, että ongelma on johtunut Intelin kääntäjän oletusasetuksesta ja on keksitty, että kääntäjä onkin todennäköisesti GCC.

Lisätietoa täällä. Molemmat varmaankin toimivat AMD:lla, mutta EB on turvallisempi, jos joku sattuisi tekemään sen Intel-alustalla.

HxD:llä työnsin tuon EB rimpsun sinne ja kyllä tuli kivasti puhtia lisää ryzenin kanssa, skaalaa tasasemmin jokaisen säikeen kanssa..sellasta ~50% suunnilleen popittelee tällä hetkellä...
 
Tuota Ryzenin "SMT modia" ei tarvitse hexaeditorilla alkaa säätämään, kun löytyy suoraan drag&drop modi, joka ei koske itse exeen

Pääkansioon tulee tuosta logi omaan kansioonsa ja vaikutuksen voi todeta millä GPU kuorman tulkitsijalla haluaa esim. Afterburnerin graafit.
Itselläni taitaa olla grafiikat niin korkealla, eli toisin sanoen GPU bound, joten en ainakaan mitään fps boostia tuolla nähnyt, mutta ehkä se tasoittaa joitain CPU intensiivisiä kohtia.

Edit: koitin myös tuota memory_pool_budgets.csv tiedostoa säätää mikä oli täällä aiemmin mainittu, muttei silläkään mitään nähtävää vaikutusta ollut.
 
Tuo DSLL on kyllä vähän siinä ja siinä että onko käyttämisen arvoista. Tuo sen 20% lisää FPS mutta aiheuttaa aika ilkeetä häntimistä kaikissa liikkeissä sekä blurraa paljon. Jos kääntää DSLL pois päältä, häntiminen häviää kokonaan ja kuva on paljon tarkempi. Raytracing myös tuntuu hieman turhalta, tuohan se hieman realistisuutta, mutta ei kyllä ole 30% FPS menetyksen arvoista.
Kannattaa varmaan tarkastaa ensin onko käytössä Ultra performance DLSS. Sitä lukuunottamatta on aikalailla kaikkien osalta kollektiivisesti todettu että DLSS parantaa/ei vaikuta kuvanlaatuun ja antaa kuitenkin massiivisen FPS boostin.

Digital Foundryn optimal settings vihdoin julkaistu "Improve Performance By Up To 35% - With Minimal Impact To Visuals":

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Kokeilin muutamia noista ja ei ainakaan tällaisella high end kokoonpanolla/asetuksilla ollut oikein mitään vaikutusta FPS.

Ainoa millä sai 2-3 FPS lisää oli kun laski screen space reflection asetuksen Psycho -> Ultra.

Cascaded Shadows Resolution, Volumetric Fog Resolution, Volumetric Cloud Quality, Ambient occlusion menivät kaikki harakoille enkä jaksa tuosta 2 FPS:kään välittää joten laitoin takaisin nupit kaakkoon. Kokoonpanona RTX 3080 + 5950X, 32GB 3600mhz B-Die muistit, NVMe Gen 4 kiekot.
 
RT:stä voi olla montaa mieltä, jossain kohtaa ehkä hieman "liikaa", mutta onhan tää vaan todella kaunis peli, kun kaikki oikeastaan täysillä.

Dialogeja jaksaa kuunnella kun hahmojen päät ei ole neliöitä ja suunliikkeet mitä sattuu.
Myös pitkästä aikaa jaksaa ihastella maisemia.

Miinusta tulee minusta auton kanssa ajelu, koska silloin maailma menee "suttuisaksi" ja mielestäni kaikki asetukset on täysillä tai pois päältä, joka tuon sumentamisen tekisi.

photomode_13122020_201058.png
 
Taitaa olla yleinen bugi tuossa toi, että aseet katoaa käytöstä. Itseltä meni tuo yksi alkupään tehtävä käsipelillä, kun aseet hävisi ja luulin sen jotenkin kuuluvan asiaan. Tuo taisi korjaantua muutaman cutscenen jälkeen, että sai taas aseet käyttöön normaalisti, ilmeisesti jotenkin jäänyt johonkin cutscene tilaan. Lukemani perusteella toinen vaihtoehto taitaisi olla ladata tallennus muutamaa hetkeä aiemmasta kun vielä aseet olleet mukana.
Myös tuosta kohti itsellä huomattu kun ei tainnut olla asetta valittuna kun piti autosta ammuskella niin olikin alkuun hahmolla kädet kuin leikkisi siinä olevan haulikko käsittelyssä :D.

Minusta tuo ongelma korjautui sen 1.04 patchin jälkeen. Itseasiassa minulla on ollut varsin vähän erilaisia bugena niin nyt tuon 1.04 sekä uusimpien ajurien jälkeen ei juurikaan ole tullut vastaan bugeja. Siis niitä mitä pelin lauchissa paljon nostettiin esiin. Itse kerkesin näkemään muutamien tavaroiden leijumisen etc, mutta näitäkään nyt ei ole näkynyt aikoihin.
 
Viikonloppu pelattu ja on kyllä näyttävä peli, bugeja ei ole tullut vastaan. RTX3080 pääsee oikeuksiinsa tätä tahkotessa.

Tykkään!
 
Onko muutkin löytänyt tuossa ACT 2 heti alussa olevan suht OP lizzie pistoolin?
Löytyy laatikon päältä kun menee ekaa kertaa Judyn luokse etsimään tietoa Evelynin katoamisesta.
Ite taidan olla nyt lvl 17, eikä vieläkään ole tullut mitään yhtä hyvää vastaan.
Screenshot (127).png
 
Löysin tälläisen clipin. Kuvastaa hyvin syytä miksi jätän CP2077 pelaamatta toistaiseksi. Katsotaan parin vuoden päästä uusiksi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Jatkuvat pienet bugit liittyen animaatioihin ja objekteihin myös ärsyttävät. Tätä ei voi pelata ilman että vartin välein tapahtuu jotain outoa. Oli se sitten aukeamattomat ovet joista NPCt kävelevät läpi tai NPCt jotka warppailevat kun auto/lentoalus ovat jo lähteneet.

Esim. https://puu.sh/GWVGS/2111561bd2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Onko muutkin löytänyt tuossa ACT 2 heti alussa olevan suht OP lizzie pistoolin?
Löytyy laatikon päältä kun menee ekaa kertaa Judyn luokse etsimään tietoa Evelynin katoamisesta.
Ite taidan olla nyt lvl 17, eikä vieläkään ole tullut mitään yhtä hyvää vastaan.
Screenshot (127).png

On täällä myös käytössä. Eipä juuri muuta tarvitse. Sniperiä välillä ja Lizziellä päähän. Aika OP :love:
 
Vedin äsken pelin läpi. Tarina ja hahmot 9/10, avoin maailma 5/10. Ulkoasu ja estetiikka ehdoton kymppi. Aloitan varman toisen läpipeluun kohtapuolin, sen verran paljon jäi tekemättä. Pelin tallentuu kuitenkin ennen "point of no returnia", joten siitäkin voi halutessaan jatkaa jos haluaa vaikka vetää sivutehtäviä.

Pelasin silenced revolver-buildilla, eli crit% ja headshot damaget maksimiin ja vihuja päähän sneakistä. Oikeastaan suora vastine Skyrimin stealth archer-buildille. Huomasin kuitenkin, että
bossfighteissa tulee helposti turpaan kun pitäisi osua liikkuvaa vihua päähän, eli tätä varten kannattaa kuitenkin pakata esim. disable cyberware-hackki ja joku isoa DPS:ää tekevä konari.
Sivutehtävät sun muut hoituivat 90%:sti juuri tuolla revolverilla, loput sitten tech snipulla jolla pystyy leipomaan porukkaa seinien takaa.
 
Kannattaa varmaan tarkastaa ensin onko käytössä Ultra performance DLSS. Sitä lukuunottamatta on aikalailla kaikkien osalta kollektiivisesti todettu että DLSS parantaa/ei vaikuta kuvanlaatuun ja antaa kuitenkin massiivisen FPS boostin.


Unohdin mainita että olen Balancella pitänyt DLSSää. Pitää kokeilla tänään noita parempia jos ne jeesaisi, varsinkin jos se poistaisi tuon älyttömän häntimisen kaikkeen mikä liikkuu.
Tuon videon olen katsonut ja ne asetukset laittanut.
 
Unohdin mainita että olen Balancella pitänyt DLSSää. Pitää kokeilla tänään noita parempia jos ne jeesaisi, varsinkin jos se poistaisi tuon älyttömän häntimisen kaikkeen mikä liikkuu.
Tuon videon olen katsonut ja ne asetukset laittanut.
Blurraamiseen auttoi myös itsellä "chromatic aberration" ottaminen pois päältä ja sitten Nvidian Geforce Now:n kautta sharpening filtterin laittaminen päälle.
 
On kyllä outoa kuinka suuri hajonta bugien raportoinnissa on. Jotkut eivät ole nähneet paria leijuvaa esinettä enempää kun taas toisilla (minulla) niitä tulee vastaan lähes joka paikassa ja muita, ärsyttävämpiä, bugeja on 11 tuntiin tullut enemmän kuin kourallinen.
 
Tämä peli vois kyllä kiinnostaa mutta taitaa olla aika nihkeä toimimaan kokoonpanollani, miten on toimiiko tällä nuhapumpulla mielestänne?
Intel Core i7-6700K @4.00Ghz, 16gb RAM, Nvidia GeForce GTX 1070, Reso 2560 x 1440.
 
Tämä peli vois kyllä kiinnostaa mutta taitaa olla aika nihkeä toimimaan kokoonpanollani, miten on toimiiko tällä nuhapumpulla mielestänne?
Intel Core i7-6700K @4.00Ghz, 16gb RAM, Nvidia GeForce GTX 1070, Reso 2560 x 1440.
Omalla koneella (R5-3600, 1070ti) tulee 1440p low asetuksilla 50-60fps väliin. Crown density vain minimiin, niin pitäisi olla pelattava.
 
Löytyi joo, kieltämättä aika raju vehje, jälkeen jää vaan päättömiä liekehtiviä ruhoja.
Kiitti vinkistä. Kävin baarista noutamassa ( löytyy jälkikäteenkin act2 aikana. Reilusti enemmän poweria kun uudessa pulttilukko sniperissä)

edit:nojoo ei sittennkään, spt3 grad tekee usean tonnin krittejä
 
Viimeksi muokattu:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


EpLqtZ8XEAIEqsX

Hienoa, suoraselkäistä toimintaa. On tuota ihmeteltykin, miten kehtasivat konsoliversiot tuossa kunnossa julkaista. Huomatkaa että vain viikko aikaa hakea refundia.
 
Hienoa, suoraselkäistä toimintaa. On tuota ihmeteltykin, miten kehtasivat konsoliversiot tuossa kunnossa julkaista. Huomatkaa että vain viikko aikaa hakea refundia.
Ihan turha mun mielestä puhua suoraselkäsyydestä enään tässä vaiheessa. Konsoliversioita pimitettiin julkasuun asti, ja ennakkovaraajille myytiin sikaa säkissä sen suhteen. Turha se on tässä vaiheessa enää selitellä et ois pitäny näyttää niitäkin, sillä se on kyllä aivan täysin tietoinen ratkasu ollu miks niitä pimitettiin loppuun asti.

Toki refundin tarjoamisesta plussaa, mutta fyysisen version ostajat on vähän kusessa asian suhteen. Vaikee kuvitella et ykskään jälleenmyyjä on valmis ottamaan sitä hittiä vastaan kun kehittäjät tölvineet, että se jää sit nähtäväks mitä porukka tonne sähköpostiin kirjottelemisesta saa ohjeiks refundin suhteen.
 
Tämä peli vois kyllä kiinnostaa mutta taitaa olla aika nihkeä toimimaan kokoonpanollani, miten on toimiiko tällä nuhapumpulla mielestänne?
Intel Core i7-6700K @4.00Ghz, 16gb RAM, Nvidia GeForce GTX 1070, Reso 2560 x 1440.

En usko, että näyttis riittää 60fps tuolla resolla ja vaikka riittäisi, prossu rajoittaa monessa paikkaa menoa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
286 891
Viestejä
4 926 122
Jäsenet
79 262
Uusin jäsen
santeriviljam

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom