- Liittynyt
- 28.10.2016
- Viestejä
- 511
Itse päivitin 5600X->5800X3D ja peli tuntuu nyt huomattavasti sulavammalta. Pelaan 3840x1600 resoluutiolla ja näyttiksenä on RTX3080.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole matalemmilla testattu kuin 1080p. Korkeammilla resoilla yllättäen framet eivät nouse silloinkaan. Täältä voi silti katsella.Onko tuosta testiä muilla kuin 1080p-resolla?
Helvetti, pitääkö tässä alkaa prossuakin kohta päivittelemäänItse päivitin 5600X->5800X3D ja peli tuntuu nyt huomattavasti sulavammalta. Pelaan 3840x1600 resoluutiolla ja näyttiksenä on RTX3080.
Olisiko drop-in-placement sinulla 5800x3d?Helvetti, pitääkö tässä alkaa prossuakin kohta päivittelemään![]()
No sehän se - sitä olin suunnitellut ensi vuodelle, kun käy samaan emoon. Samalla tekisi toki mieli päivittää prossun AIO Corsairiin...Olisiko drop-in-placement sinulla 5800x3d?
Onko DLSS päällä? Minkä tason ray tracing -asetukset? 3700X ei ole pullonkaula ennen kuin mennään oikeasti korkeisiin fps-lukemiin.
Itselläni oli kovemmat asetukset kuin nuo, kun pelasin pelin julkaisun yhteydessä. 4K-resolla ja RTX 3090:lla yli 55 fps suurimman osan ajasta. Lieköhän peli muuttunut raskaammaksiAIkalailla nämä Digital Foundryn suosittelemat asetukset.
Digital Foundry's Cyberpunk 2077 Optimal Settings breakdown - PC
For PC on the PC, a GameFAQs message board topic titled "Digital Foundry's Cyberpunk 2077 Optimal Settings breakdown".gamefaqs.gamespot.com
Jos prossuna 5000 sarjan Ryzen tai 9900k Intel tai uudempi niin 4k resolla prossu ei tule olemaan pullonkaula 3000 sarjan Nvidialla RT päällä. Esim. oma 3900x ja 3060ti 1440p RT on täysin GPU rajoitteinen joten prossun päivityksellä ei juuri hyötyä saa.
on tuossa edelleen alueita, missä FPS droppaa alle 60:n tällä 5800X3D:lläkin, jos on RT päällä. Ja ei ole GPU pullonkaulana niissä tilanteissa. Esimekriksi se V:n asunnon viereinen tori on todella CPU raskas paikka ja se ei varmaan pyöri millään prossulla (Ehkä intelin 13900K:lla) yli 60:n, jos on RT käyössä.
Tulipahan vaihdettua koneeseen 3080Ti eikä vieläkään pääse kunnolla leikkimään 1440p RT:llä. Mitä asetuksia suositeltais että sai pysymään sielä 60 fps:n kieppeillä ja nättinä? Vai alkaako 3700X olla pullonkaula?
Riippuu resosta, virkistystaajuudesta ja toki asetuksista mutta 5600x ja 5700 xt pyörittää peliä 144p resolla hyvin. Ilman FSR:ää omilla asetuksilla noin 40 - 60 fps ja FSR Quality 10 - 30 fps enemmän. Raytracing voi olla aika tuskaista.Tuli nyt ostettua tämäkin kun aluksi ajattelin että en tätä hommaa, kun ei ihan sitä mitä yleensä pelaan. Nyt oli -50% epicillä niin kehtasin ostaa.
Saa nähdä miten 5600x/6800xt combo jaksaa. Rt:iä ois kiva kokeilla, mutta amd kortit ei vissii ole kovin hyviä sen osalta
Rt:iä ois kiva kokeilla, mutta amd kortit ei vissii ole kovin hyviä sen osalta
Miten noin kuumana käy? Itsellä 65-67C, Arcticin AIO kanssa ja PBO2 -20.Parin tunnin pelaamisella ei ongelmia vaikka prossun lämmöt pyöri 88-90c koko ajan.
Restartin jälkeen alko toimimaan taas ja pyörii hyvin mediumilla 50 fps, mutta kääntymisessä ja autolla ajossa on jotain hämärää. Jos kävelen suoraan ja kääntelen päätä kaikki toimii oikein, mutta sitte ku käännyn ohjaimella niin se fps laskuri näyttää 50, mutta se tuntuu niinku ois 2fps!?
Onko kukaan koittanu ilmaista VorpX Cyberpunk VR modia? Alussa VorpX:n tutoriaalin kohdalla olin vielä vakuuttunut kun gesturet aseilla tähtäämiseen tuntuivat toimivan niin hyvin, mutta kummallisia juttuja tapahtuu kun yrittää pelata. Esim. katse alkoi yhtäkkiä liikkumaan varpaisiin, enkä oikein tapua mitä asetusta muutin. Grafiikat lowilla peli pyöri hyvin kun käveli eteenpäin, mutta kääntyminen kummallinen 10fps dia show... Varmaan on joitain asetuksia väärin, mutta onko kukaan saanut tuota pelikuntoon?
Hyvä vaan niin. Tuo kaupunki on ihan liian pieni mihinkään moninpeliin![]()
"
Cyberpunk 2077 julkaistiin joulukuussa 2020, ja ajatuksena oli julkaista moninpeliosuus myöhemmin. CD Projekt Redin aika on kuitenkin kulunut pelin korjailuun, joten oli ehkä aikakin kuopata haaveet moninpeliosuudesta. Asiasta kertoi CD Projekt Redin Philipp Webber.
Voi kuitenkin olla, että tulevaisuuden jatko-osissa se moninpeli on mukana.
"Fixing Cyberpunk 2077 after launch meant that other R&D projects had to go away. With Cyberpunk, we wanted to do many things at the same time, and we just needed to really focus and say, 'Okay, what's the important part? Yeah, we will make that part really good. What is changing is our long-term approach to online, and by this we mean ensuring we are properly prepared to implement online elements in our games where they make sense. We don't want to go overboard or lose our single-player DNA. We want to take thoughtful steps to build robust online capabilities"
Tulossa kaikkiin cdpr-peleihin tulevaisuudessa. Ei perinteistä moninpeliä kuten cod, gta online, jne. vaan 'online elementtejä jotka parantaa yksin pelaavan kokemusta'. Mitä se sitten tarkottaneekaan, mutta oletan kyseessä olevan jotain trial runien tyylisiä aikakilpailuja missioneissa, reaaliajassa päivittyviä score boardeja pelimaailmaan ihmisille kilpailtavaks yksin pelatessa, ja tietysti melko varmana mahdollisuus napata kaveri mukaan vaikeaan tehtävään, jne.![]()
"
Cyberpunk 2077 julkaistiin joulukuussa 2020, ja ajatuksena oli julkaista moninpeliosuus myöhemmin. CD Projekt Redin aika on kuitenkin kulunut pelin korjailuun, joten oli ehkä aikakin kuopata haaveet moninpeliosuudesta. Asiasta kertoi CD Projekt Redin Philipp Webber.
Voi kuitenkin olla, että tulevaisuuden jatko-osissa se moninpeli on mukana.
"Fixing Cyberpunk 2077 after launch meant that other R&D projects had to go away. With Cyberpunk, we wanted to do many things at the same time, and we just needed to really focus and say, 'Okay, what's the important part? Yeah, we will make that part really good. What is changing is our long-term approach to online, and by this we mean ensuring we are properly prepared to implement online elements in our games where they make sense. We don't want to go overboard or lose our single-player DNA. We want to take thoughtful steps to build robust online capabilities"
Kaupunkihan on järjettömän kokonen. 32-64 pelaajaa jos tuonne heitettäs niin voisit piilotella valitsemassas paikassa eikä kukaan löytäs koskaan. Ja sitten sinne muodostus ne muutamat 'hotspotit' joihin kaikki kerääntys poksuttelemaan koko muun maailman ammottaessa tyhjänäHyvä vaan niin. Tuo kaupunki on ihan liian pieni mihinkään moninpeliin
Tulikos tähän lisäriin mukaan jo se "police&npc ai overhaul"? Vai onko sellaista tulossakaan?
Edelleen kyllä huvittavaa että gtav tuli jopa ps3:lle ja siinä moiset hommat toimii ihan hyvin. Rockstar tosin tietty harjotelleet roskaraudan hyötykäyttöä pienen ikuisuuden ja varmaan osanneet valita paljon tehokkaampia tapoja toteuttaa joitain asioita.Käsittääkseni tulee. Se on yksi syy, miksi tuo lisäri tulee vain PC:lle PS5:lle ja xbox series konsoleille.
Kyllä ne pitäisi säilyä. Itse vaan tykkäsin tehdä kaikki sivutehtävät aina samantien ja päätarinaa myöhemmäksi.Level 8 hahmo menossa ja sellanen kysymys säilyykö noi sivutehtävät tuolla jos etenee päätehtäviä? Vai pitäiskö ensin yrittää tehdä sivutehtävät pois?
En ole pelannu läpi, mutta peli ilmoittaa kun tulee "point of no return" ovi vastaan main questissa. Jätin siihen kohti pääjuonen ja oon tehny sivutehtäviä sun muuta kun niistä on monia kymmeniä tehtävälistassa ja lisää tulee kokoajan.Level 8 hahmo menossa ja sellanen kysymys säilyykö noi sivutehtävät tuolla jos etenee päätehtäviä? Vai pitäiskö ensin yrittää tehdä sivutehtävät pois?
Kertokaas tämmöiselle vanhalle jarrulle, että mitä hyötyä on esim. jonkun aseen harvinaisuudesta? Aika alussa tässä ja tuntuu, että aseiden statsit on arvottu niin, että vahingossakaan ei saa mitään merkittävää parannusta, vaan aina todella minimaalinen ero edeltäjään. Sitten on näitä uncommon, rare jne aseita joiden ainoa ero on tuo värikoodi. Meneekö mulla nyt jotain ohi?
Helvetin hyvä kysymys...Varmaan ainoo toi että saa enemmän palikoita hajottaessa ja jotain henkistä hyvinvointia että on harvinaisempaa shittiä päällä.Kertokaas tämmöiselle vanhalle jarrulle, että mitä hyötyä on esim. jonkun aseen harvinaisuudesta? Aika alussa tässä ja tuntuu, että aseiden statsit on arvottu niin, että vahingossakaan ei saa mitään merkittävää parannusta, vaan aina todella minimaalinen ero edeltäjään. Sitten on näitä uncommon, rare jne aseita joiden ainoa ero on tuo värikoodi. Meneekö mulla nyt jotain ohi?
Joku löysi RT Overdrive trailerin paikat ja vertasi niitä 1.61 version maksimiasetuksiin.
Onhan tuossa paikoitellen eroa aika paljonkin.. varsinkin heijastusten kanssa.![]()
Outfit käytössä? Valitse inventariossa outfitin kohdalla unequip.Peli oli tauolla siihen saakka että sain kunnollisen näytönohjaimen, mutta nyt iski joko kumma bugi tai sitten en vaan osaa.
Jos vaihdan V:lle vaatteita, niin hahmon statsit kyllä vaihtuu, mutta ulkoasu ei. Ei vaikka riisuisin ja myisin ne päällä olevat vaatekappaleet ja pukisin päälle ihan mitä tahansa muuta, niin kuvassa näkyy edelleen vaan ne vanhat kledjut. Mitä nyt en tajua?
Tuota "uuttaa" ominaisuutta on kai tarkoitus käyttää siten että voi valita suosikki ulkoasun/vaatteensa, jonka jälkeen ulkonäkö ei muutu kun pukee parempaa kampetta niskaan. Ihan hyvä ominaisuus, että saa tehtyä ukkelista tai akkelista tyylikkään, mutta silti voi pitää armorin maksimissa.Peli oli tauolla siihen saakka että sain kunnollisen näytönohjaimen, mutta nyt iski joko kumma bugi tai sitten en vaan osaa.
Jos vaihdan V:lle vaatteita, niin hahmon statsit kyllä vaihtuu, mutta ulkoasu ei. Ei vaikka riisuisin ja myisin ne päällä olevat vaatekappaleet ja pukisin päälle ihan mitä tahansa muuta, niin kuvassa näkyy edelleen vaan ne vanhat kledjut. Mitä nyt en tajua?
Thanks - tämä ratkaisi ongelmani.Outfit käytössä? Valitse inventariossa outfitin kohdalla unequip.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.