Itse koin tuon vaan hyväksi asiaksi, että kaupunki on niin rikkaan näköinen, täynnä sivukujia ja vertikaalisia tasoja, detaljeja , että vaikuttaa oikealta tulevaisuudenvisiolta eikä pelkältä pelikaupungilta. Ensin etäiseltä, mutta kun kävelee (ei pelkästään kaahaa pisteestä a to b) niin tulee kotoisaksi.Tuntuuko teistä siltä että maailma tässä pelissä on niin tiivis ja täynnä mainoksia ym. valotaulua, että pitkänkin peliajan jälkeen on vaikea hahmottaa onko alue tuttu vai ei? Olen nyt pelannut about 20h, silti tuntuu kuin en tunnistaisi ollenkaan alueita tutuiksi tai vieraiksi.
Olen pyörinyt pohjoisessa osassa Night Cityä, mutta en vieläkään osaa navigoida kaupunkia lainkaan ilman karttaa. Koska alueet on täyteen pakattu kaikkea "turhaa" minkä kanssa ei voi vuorovaikuttaa lainkaan ja minimap on niin pieni, en opi tunnistamaan alueita. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Illuusiota valitettavasti särkee pahasti se, että mihinkään ei voi koskea, pari hassua kauppaa kartalla ja juoma-automaatteja löytyy, mutta kaikki muu kulissia joka ei reagoi mitenkään.