Cyberpunk 2077

Tuntuuko teistä siltä että maailma tässä pelissä on niin tiivis ja täynnä mainoksia ym. valotaulua, että pitkänkin peliajan jälkeen on vaikea hahmottaa onko alue tuttu vai ei? Olen nyt pelannut about 20h, silti tuntuu kuin en tunnistaisi ollenkaan alueita tutuiksi tai vieraiksi.
Olen pyörinyt pohjoisessa osassa Night Cityä, mutta en vieläkään osaa navigoida kaupunkia lainkaan ilman karttaa. Koska alueet on täyteen pakattu kaikkea "turhaa" minkä kanssa ei voi vuorovaikuttaa lainkaan ja minimap on niin pieni, en opi tunnistamaan alueita. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Itse koin tuon vaan hyväksi asiaksi, että kaupunki on niin rikkaan näköinen, täynnä sivukujia ja vertikaalisia tasoja, detaljeja , että vaikuttaa oikealta tulevaisuudenvisiolta eikä pelkältä pelikaupungilta. Ensin etäiseltä, mutta kun kävelee (ei pelkästään kaahaa pisteestä a to b) niin tulee kotoisaksi.

Illuusiota valitettavasti särkee pahasti se, että mihinkään ei voi koskea, pari hassua kauppaa kartalla ja juoma-automaatteja löytyy, mutta kaikki muu kulissia joka ei reagoi mitenkään.
 
Itse koin tuon vaan hyväksi asiaksi, että kaupunki on niin rikkaan näköinen, täynnä sivukujia ja vertikaalisia tasoja, detaljeja , että vaikuttaa oikealta tulevaisuudenvisiolta eikä pelkältä pelikaupungilta. Ensin etäiseltä, mutta kun kävelee (ei pelkästään kaahaa pisteestä a to b) niin tulee kotoisaksi.

Tämä. Tarina ja graafinen ilme olleet mielestäni tämän selviä kohokohtia tähän mennessä. Ja siksi olinkin varsin kyrsiintynyt, kun 1.11 patchin myötä tuntui myös tuo graafinen ilme kärsineen selvästi. (Aivan sama vaikka sitten sillä jonkun pari lisä fps:ää olisikin saanut.) Nyt kuitenkin kun palasin takaisin tuohon 1.06 versioon olen ollut taas tyytyväinen tuon osalta. Myöskin jos GTA vertailua tehdään yksinpelien välillä niin sekin tässä hyvää, että kiitos noiden uusien cyberosien ja aseiden ynnä muiden upgrade mahdollisuuden, sillä pelin rahalla tekeekin jotain. GTA peleissä kun yleensä ihan alun jälkeen lähinnä ehkä johonkin extra luksukseen voinut sitä jatkuvasti kasvavaa rahamäärää tunkea. Vice Cityssä tosin taisi aikoinaan olla useampiakin ostettavia busineksiä, mutta sen jälkeen noidenkin määrä vähentynyt.

Lisäksi nyt kun tullut noita sivutehtäviä kohtuullisen paljon tehtyä, niin niiden osalta alkanut myös jo hivenen kyllästymättään ne ainaiset cyberpsykot. Ja varsinkin kun osa niistä tuntuu olevan aikamoisia tankkeja joita saa paukuttaa ties kuinka pitkään samalla kun itseltä vievät healthin suht nopeasti alas, kun vaan osuvat kunnolla vaikka niin hahmon kestävyyttä kuin vaatteitakin on päivitelty ihan kiitettävästi. Olikohan tässä muuten joku tietty modi tai cyberosa, joka suojaisi tuli, sähkö ynnä muulta erikoisdamagelta erityisen hyvin?
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy itsekin kaivaa ohjeet vanhaan versioon siirtymiseen. Uusimpien pätsien jälkeen peli on lähes täysin pelikelvoton, jotain useamman sekunnin jumeja vähän väliä yms yms ongelmia.
 
Takana 12 tuntia tätä peliä ja onhan tämä uskomattoman kaunis peli. Pelissä tunnelma ja pelattavuus on erittäin hyvää.......... silloin kun peli toimii. Aivan järkyttävä määrä bugeja itselläni ja grafiikassa on paikoin häiritsevästi virheitä. Yleensä en välitä bugeista (suosikkipeli koskaan Skyrim ja pelasin sitä lauchista alkaen, oli muuten sekin buginen), mutta tässä nuo bugit häiritsevät pelaamista todella paljon.

Mikään ei silti poista sitä tosiasiaa, että kuinka hyvä peli on kyseessä. Tarina on mielenkiintoinen ja sivutehtävät täydentää kokonaisuutta.
 
Olikohan tässä muuten joku tietty modi tai cyberosa, joka suojaisi tuli, sähkö ynnä muulta erikoisdamagelta erityisen hyvin?
Cold Bloodista tais löytyä immunityjä burnille, shockille, bleedingille ja poisonille. Myös vaatteisiin löytyy modeja, jolla saa muistaakseni samat immuniteetit.
 
Tätä 12 gigan modia tässä nyt ottanu alas

Around 800 audio files has been individually opened,,modified and enhanced to make a proper audio mix and balance

Long story short, the game has poor (no) audio mix.
I mean... When you see that some musics in the same "mood" can be 20% louder than the previous one for no reason with the voices or the sounds effects sticking in the same lower volume range.

 
Aika kankea brute force -metodi äänenvoimakkuuksien korjaamiseen. Varaudu palauttamaan alkuperäiset äänitiedostot jos/kun pelin äänimiksausta muutetaan tulevissa pätseissä.
 
Aika kankea brute force -metodi äänenvoimakkuuksien korjaamiseen. Varaudu palauttamaan alkuperäiset äänitiedostot jos/kun pelin äänimiksausta muutetaan tulevissa pätseissä.
Ei tohon kai muutakaan vaihtoehtoa ole, kun modityökalut on niin tyngät että hommaa ei ole mahdollista tehdä ns. oikein.
 
Tuntuuko teistä siltä että maailma tässä pelissä on niin tiivis ja täynnä mainoksia ym. valotaulua, että pitkänkin peliajan jälkeen on vaikea hahmottaa onko alue tuttu vai ei? Olen nyt pelannut about 20h, silti tuntuu kuin en tunnistaisi ollenkaan alueita tutuiksi tai vieraiksi.
Olen pyörinyt pohjoisessa osassa Night Cityä, mutta en vieläkään osaa navigoida kaupunkia lainkaan ilman karttaa. Koska alueet on täyteen pakattu kaikkea "turhaa" minkä kanssa ei voi vuorovaikuttaa lainkaan ja minimap on niin pieni, en opi tunnistamaan alueita. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

En ole peliä edes vielä kokeillut mutta tuo on ihan tuttu tunne GTA:sta, Saint's Rowsta jne. Koskaan en opi navigoimaan ulkomuistista. Osittain syy on se, ettei ole tarvetta, kiinnostusta eikä aikaa. Oikean maailman läpi tulee monesti käveltyä rauhassa ja asiat painuu mieleen. Peleissä painetaan sata lasissa läpi minimappia tuijottaen tai katuun piirtyvää ajolinjaa seuraten.

Toinen syy lienee open world pelien kaupunkien ja muun omituiset mittasuhteet kun yritetään tiivistää kokonaisen kaupungin tunnetta alueeseen, joka todellisuudessa on paljon pienempi.
 
Kyllä ne seudut tutuiksi tuli itselle. Aika hyvin pystyi päättelemään missä päin mennään. Loppujen lopuksi se on aika pieni paikka ja vieri vieressä on tapahtumia. Mutta en silti osaisi suunnistaa ilman minimappia.
 
Tätä 12 gigan modia tässä nyt ottanu alas

Around 800 audio files has been individually opened,,modified and enhanced to make a proper audio mix and balance

Long story short, the game has poor (no) audio mix.
I mean... When you see that some musics in the same "mood" can be 20% louder than the previous one for no reason with the voices or the sounds effects sticking in the same lower volume range.

Ite en huomannut tuota ollenkaan. Ja äänenlaadut olivat itselleni hyvät.

Siihen kyllä kiinnitin huomiota paljon, että kaupungissa ääniä itsessään on aivan liian vähän, pitäisi esineiden, ihmisten ja maailman pitää enemmän ääntä itsestään. Tuntuu että melkein kaikki äänistä liittyy vain pelaajan toimiin.
 
Koville ottanu jollain kaverilla / porukalla bugit ja keskeneräisyys:

1DA1B5F2-224A-4483-9365-F7C0F7DA3976.jpeg86CD197D-CD3A-4CE8-A74D-156205DD6B95.jpeg
 
Aijai, aika ikävä uutinen. Osake on tällä hetkellä vapaapudotuksessa.
 
Oho! saadaan vissiin kunnon modityökalut lopulta!

Vois kuvitella, että jos CDP ei sellaista mahdollisuutta halua tarjota, on vuodon mahdollistamat estetty seuraavassa patchissa, jonka 99% käyttäjistä ehdottomasti haluaa asentaa. Ja vielä muutaman sen jälkeenkin.
 
Vois kuvitella, että jos CDP ei sellaista mahdollisuutta halua tarjota, on vuodon mahdollistamat estetty seuraavassa patchissa, jonka 99% käyttäjistä ehdottomasti haluaa asentaa. Ja vielä muutaman sen jälkeenkin.
Jep, itsekkin uskon että siellä joku manageri haluaa estää modaajien toimia mahdollisimman paljon. Toivottavasti CDPR näkee tässä mahdollisuuksia uhkien sijaan ja iskee sorsat GPL lisenssillä gittiin.

Noin sivuhuomiona, jos tuo vuodetaan kokonaisuudessaan, niin sieltä saa ongittua mm. DLSS2.0 kirjaston api rakenteen ja siten tehtyä vapaan lähdekoodin kirjaston tuon tilalle.
 
Noin sivuhuomiona, jos tuo vuodetaan kokonaisuudessaan, niin sieltä saa ongittua mm. DLSS2.0 kirjaston api rakenteen ja siten tehtyä vapaan lähdekoodin kirjaston tuon tilalle.

Ymmärsin, että DLSS:kin on erikseen laskutettava tuote niin eikö NVidia voi tuon myötäkin vain tehdä ajureihin muutoksen, joka estää custom-version toiminnan? Vaatisi varmaan aiempiin sitä käyttäviin peleihin toistaalta patchin, että toimisi.

En usko, että ne on niin ajatelleet että jos joku sen lipsauttaa jossain julki niin olisi vapaata riistaa siitä eteenpäin.
 
Ymmärsin, että DLSS:kin on erikseen laskutettava tuote niin eikö NVidia voi tuon myötäkin vain tehdä ajureihin muutoksen, joka estää custom-version toiminnan? Vaatisi varmaan aiempiin sitä käyttäviin peleihin toistaalta patchin, että toimisi.

En usko, että ne on niin ajatelleet että jos joku sen lipsauttaa jossain julki niin olisi vapaata riistaa siitä eteenpäin.
Ot:
Ideana ennemmin tehdä myös AMD:n alustalla toimiva versio kyseisestä kirjastosta, joka saman API:n takia pitäisi olla helposti vaihdettavissa peliin kuin peliin joka käyttää samaa DLSS2.0 toteutusta.

Kuvanlaadullisesti Control pelin tasolle pitäisi olla mahdollista päästä ilman että pitää neuroverkkojen kanssa alkaa vehtaamaan.
 
Ihan sellainen nopea kyssäri, toimiiko tuo peli hyvin ps4-konsolilla? Ps5 taisi olla hieman ongelmallinen, mutta tuosta nelosesta ei oo tietoa.
 
Onkohan kaapattu vaan pelin data, vai myös ite työkalut? Jos kummatkin niin se kyllä tarjoaa mahdollisuuksia vaikka mihin käyttöön, hyvään ja pahaan.
 
Ihan sellainen nopea kyssäri, toimiiko tuo peli hyvin ps4-konsolilla? Ps5 taisi olla hieman ongelmallinen, mutta tuosta nelosesta ei oo tietoa.
Toimii ihan uskomattoman huonosti. Fps dippailee jatkuvasti n. 20 asti. Suosittelen odottamaan että Sony lisää sen takaisin kauppaansa.

Onkohan kaapattu vaan pelin data, vai myös ite työkalut? Jos kummatkin niin se kyllä tarjoaa mahdollisuuksia vaikka mihin käyttöön, hyvään ja pahaan.
Mitä pahaa offline pelin kehitystyökalut mahdollistaa?
 
Toisin päin, PS5:lla ok ja next-gen päivitys tulossa (ilmainen). PS4:lla ei kuulemma kannata vaivautua.
 
Jaahas CDProjectRed on korkattu hakkereiden toimesta ja hyökkääjät ovat kaapanneet kaikkien pelien lähdekoodit pian jokainen voikin sitten koodata oman versionsa pelistä kun ja korjata kaikki bugitkin samalla, koska hyökkääjät ovat uhonneet julkaisevansa lähdekoodit netissä. Ilmeisesti myös CPR serverit on kryptattu jollain ransomwarella samalla.

 
Onkohan kaapattu vaan pelin data, vai myös ite työkalut? Jos kummatkin niin se kyllä tarjoaa mahdollisuuksia vaikka mihin käyttöön, hyvään ja pahaan.

Käsittääkseni aika iso osa sisältötyökaluista millä voi tehdä sisältöä Cyberpunk 2077 on modaajien ulottuvilla jo muutenkin. Modaaminen jo sinällään vaatii, että pelin rajapinnat avataan modaajille.
 
Jaahas CDProjectRed on korkattu hakkereiden toimesta ja hyökkääjät ovat kaapanneet kaikkien pelien lähdekoodit pian jokainen voikin sitten koodata oman versionsa pelistä kun ja korjata kaikki bugitkin samalla, koska hyökkääjät ovat uhonneet julkaisevansa lähdekoodit netissä. Ilmeisesti myös CPR serverit on kryptattu jollain ransomwarella samalla.

Joo. Ei tarvitse kovin montaa viestiä mennä ylöspäin, kun näkee aivan saman jutun postattuna :)
 
Käsittääkseni aika iso osa sisältötyökaluista millä voi tehdä sisältöä Cyberpunk 2077 on modaajien ulottuvilla jo muutenkin. Modaaminen jo sinällään vaatii, että pelin rajapinnat avataan modaajille.
Ei noilla nyt julkaistuilla tee juuri mitään. Katso vaikka tuolta lisää: Cyberpunk 2077 official modding tools have (sort of) arrived

Ei pysty edes uusia tehtäviä tekemään tai karttaa muokkaamaan. Noilla julkaistuilla romuilla voi just ja just kattella (siis read only) olemassaolevia assetteja.
 
Ei noilla nyt julkaistuilla tee juuri mitään. Katso vaikka tuolta lisää: Cyberpunk 2077 official modding tools have (sort of) arrived

Ei pysty edes uusia tehtäviä tekemään tai karttaa muokkaamaan. Noilla julkaistuilla romuilla voi just ja just kattella (siis read only) olemassaolevia assetteja.
Eiköhän joku kohta kasaa jonkun Unofficial Fiksi modin joka jo ekassa versiossa korjaa 100k leijuvaa esinettä ja estää autojen uppoamisen tiehen 3256 paikassa.
 
Eiköhän joku kohta kasaa jonkun Unofficial Fiksi modin joka jo ekassa versiossa korjaa 100k leijuvaa esinettä ja estää autojen uppoamisen tiehen 3256 paikassa.
Olishan toi hyvä alku. Tokassa versiossa sit 400k ai hahmoa ja muuta uraauurtavaa.

Todennäköisempää on valitettavasti se että CDPR haastaa modaajat oikeuteen jotka on eksyny noita varsinaisia kohta ladattaviksi saapuvia pelityökaluja käyttämään.
 
No nyt se on läpi tuherrettu; 106h joista varmaan 50h viimeiseen 1,5 viikkoon. Olipahan työsarkaa kun ennen lopetusta väkersi kaikki sidemissionit, autojen keräilyt jne psykoilut niin että jäljellä on enää ending-trophyt.

Kyllähän niitä bugeja yms. pasketta näkyi aika mitalla, mutta kokenut konsolipelaaja ei pikku tahmaamisesta välitä. Asiaan sai vähän helpotusta kun grafiikoista veti ne kolme ylintä vaihtoehtoa offille. Vähensi kaatuilua ihan selkeästi.

Paljon on vielä parannettavaa, mutta pohjana on loistava "raakile" jonka maailma on täynnä kaikkea pientä ja älytöntä yksityiskohtaa. Katsotaan miltä sitten näyttää kun joskus saadaan oikea PS5-versio/DLCt haltuun.
EDIT: Niin ja alustana PS4 Pro
 
Käsittääkseni aika iso osa sisältötyökaluista millä voi tehdä sisältöä Cyberpunk 2077 on modaajien ulottuvilla jo muutenkin. Modaaminen jo sinällään vaatii, että pelin rajapinnat avataan modaajille.
Mietin vaan että virallisilla työkaluilla on pian niiden 100 miljoonan edestä graafisia assetteja vaikka muiden erinäisten firmojen jälkikäytettävissä (editoinnin jälkeen tietty eikä sellaisenaan, mutta säästää silti aikaa), materiaalien pipelinet otettu itelle, maailman striimauksen salaisuudet kopioitu jne. Tosin sinänsä tässä pelissä ei mitään taikasalaisuuksia ole, paljon käytettyä aikaa vaan grafiikoiden tekoon.
 
Sain tämän päätökseen pari päivää sitten.
Alunperin mun ei pitänyt edes ostaa koko peliä ennen sitä ihan kunnon ps5 päivitystä, mutta verkkis myi sitä patsaan sisältävää erikoisversiota 90e hintaan ja unboxaus videon katsomisen jälkeen se oli pakko ostaa.
Toki vielä tuolloin ajattelin edelleen odottaa sitä päivitystä, mutta kun paketin sai haettua niin tietenkin se kiekko meni heti pleikkarin sisuksiin.

Tuli siis pelattua ps4 pro:lla ja pelin versio oli 1.11.

Jos vaikka listaisin ne tekniset ongelmat ekana.
-Peli kaatui jokaisen pelisession aikana, mutta mä pelasin 8-10 tuntia kerralla ja tuo kaatuminen tuli aika kellontarkasti kuuden tunnin jälkeen joten jos olisin pelannut vaikka vaan neljä tuntia niin peli ei olisi kaatunut kertaakaan.
-Kerran tipuin kartan läpi.
-Kämpille tullessa tiestä puuttui kaksi autoin mittaista palaa ja siitä näkyi läpi. Tämä tapahtui vain kerran.
-Radiosta hävisi ääni kunnes teki seuraavan ihan kunnon tehtävän. Tämäkin tapahtui vain kerran.
-Hahmomalli ilmeisesti sekoilee jotenkin aina kun nousi prätkän selästä pois sillä ruudun reunoilla näkyy jotain ihme vilkettä ihan kuin hahmon eri kohdat venyisi ja palaisi ennalleen tai jtn. Tuota kestää yleensä sekunnin tai kaksi eli lähinnä kosmeettinen haitta.
-Pari kertaa minimapin alapuolella luki hostile area vaikka kävelin keskellä toria. Tuo poistui kun latasi tallennuksen.
-Pari kertaa tehtävää tehdessä vieressä istuvan hahmon dialogin ääni katosi yhden lauseen ajaksi ja sitten taas kuului katosi.
Noin kävi kahdessa tehtävässä kahdella eri hahmolla.

Sitten on toki se ihan perus ruudunpäivityksen notkahtaminen ja popup tietyissä paikoissa kaupunkia.
Kuulostaa paljolta, mutta tuo kaikki tapahtui 63 tunnin aikana joten hyvin pitkälti ainoa ongelma joka toistui usein oli tuo ruudunpäivitys ja popup joka ei vaikuttanut mun pelinautintoon mitenkään.

Hyvää tässä sitten onkin todella paljon.
Ensinnäkin peli näyttää jopa ps4 pro:lla erittäin hyvältä kunhan käy heti aluksi vetämässä chromatic aberrationin, film grainin ja motion blurin pois päältä.
Varsinkin päivällä night city näyttää helvetin hienolta ja kuva on puhdas eikä edes kaukaisissa rakennuksissa ole sahalaitaa.

Tarina oli myös hyvä kuten myös hahmot.
Varsinkin ne isommat sivuhahmot kuten Judy, Panam, River ja Kerry on ihan witcher 3 tason settiä.
Noihin liittyvät tehtävät on ihan helvetin hyviä ja väärällä päätöksellä koko quest ketju voi loppua lyhyeen, etkä välttämättä edes tajua sitä jos et katso jotain tube videoita tai keskustele foorumeilla.
Myös Keanun näyttelemä Johnny Silverhand on loistava ja vaikka aluksi äijä on aivan täys kusipää niin sekin kehittyy huomattavasti pelin edetessä ja sen kanssa saa myös pelin parhaat naurut.

Tekemistä riittää muutenkin ja ilmeisesti niistä lukuisista fixerien antamista keikoista ne kaikki nimetyt hommat on sellaisia joissa voi tavata uusia ihmisiä ja niissä on muutakin kuin "mene tuonne ja tapa kaikki" mentaliteetti.
Yksikin homma alkoi sillä, että mun piti tappaa jonkun tyypin vaimon murhaaja ja homman voi toki hoitaa ampumalla sen kun tilaisuus koittaa, mutta jos et ammu sitä niin se pyytää sua auttamaan sitä.
Äijähän on siis tullut uskoon ja oikeasti uskoo olevansa suurinpiirtein uusi jeesus ja haluaa kuolla myös samalla tavalla joten tietenkin minä hymy huulilla ristiinnaulitsen sen samalla kun koko komeus kuvattiin.

Ai niin, mutta eihän niillä valinnoilla ole väliä kuten niin kovin netissä itketään.
Tällä tietenkin tarkoitetaan sitä, että kaikki pienet valinnat ei vaikuta lopetukseen, mutta missä pelissä noin on?
Mulle tulee lähinnä mieleen witcher 3 jossa jotkut sivutehtävän valinnat vaikutti myös päätarinaan.
Tässä kuitenkin on päätöksiä ja niillä on myös seuraamuksia.
Esim yhden mun päätöksen takia yhden jengin johtajat pääsi hengestään tai jos teet väärän päätöksen yhdessä Judyn tehtävässä niin missaat yhden pelin tunnelmallisimmista tehtävistä.

Ilmeisesti nyky pelaajat ei osaa uppoutua pelin maailmaan kunnolla ja jos joku päätös ei suoraan dramaattisesti vaikuta tarinan lopetukseen niin se on turha.
Jos vertauksen haluaa vetää tosimaailman puolelle niin oletetaan, että joku narkkari on ryöstämässä vaikka r-kioskia ja paikalle tulevalla poliisilla on vaihtoehtona joko puhua se antautumaan tai ampua siihen paikkaan.
Ei välitön narkkarin tappaminen vaikuta mitenkään tämän maailman kulkuun, mutta sen poliisin elämään se varmasti vaikuttaa.
Mulle ainakin tulee jo pelkästään siitä paska omatunto jos menen pettämään Judya jonkun huoran kanssa, puhumattakaan jostain isommista päätöksistä.

Poliiseista puheenollen mulla ei ollut mitään ongelmia niiden kanssa, koska en riehunut kaupungilla.
Koko 63 tunnin aikana mulle tuli alle kymmenen kertaa yksi wanted tähti, koska pärrä lähti lapasesta ja joku onneton jäi alle.
Jos en olisi katsonut lukuisia valitus videoita niin en edes tietäisi, että ne vaan teleporttaa selän taakse.
Samojen videoiden ansiosta tiedän myös, että npc hahmot lähinnä kävelee samaa katua päästä päähän tai joku voi kiertää korttelia vaan ympäri.
En mä pelatessa tuollaista huomaa, koska mun tapoihin ei kuulu jonkun random hahmon seuraaminen.
Yksikään npc hahmo ei myöskään kävellyt seinän läpi tai ollut t-posessa ja vihollisetkin tuntui toimivan kuten jossain far cry:ssa eli ne osasi käyttää suojaa ja ampui sieltä.
Mitään tuon kummempaa tekoälyä en odottanutkaan.

Hirveästi ei kuitenkaan tullut räiskittyä sillä alusta asti keskityin kehittämään netrunner buildia joka pystyy tappamaan kaikki kaukaa ja jos joku tulee lähelle niin sitä varten oli monowire.
Aloitin suoraan hardilla ja hitaasti mutta varmasti hahmosta tuli ylivoimainen joka pystyy tyhjentämään isoja alueita yhdellä contagion hackilla kun se leviää pitkälle.
Samalla joka tappo antaa lisää cold blood stackeja jotka puolestaan lyhentää quick hack cooldownia ja antaa muita hyötyjä.
Sitten tulee joku bossi joka palauttaa mut maanpinnalle tappamalla mut suurinpirtein kahdella iskulla, koska kaikki perkit on menneet hakkerointiin ja cold bloodiin.
Loparia lukuunottamatta nuokin tuli vedettyä quickhack+monowire combolla joten karkuun sain juosta monesti.

Ajaminen on mun mielestä myös ihan ok ja ainoa ongelma on liian lähelle zoomattu minimap.
Siinä vaiheessa kun gps käskee kääntyä oikealle ja vedät jarrut pohjaan niin auto menee risteyksestä ohi ihan heittämällä ja siksi tulikin ajettua moottoripyörillä, koska ne voi näpsäkästi vetää ympäri.
Tekemistä olisi vielä vaikka kuinka ja takaisin tulee palattua kunhan olen pitänyt pari päivää taukoa.
Sitten kun joskus saan ps5:n ja tähän tulee ihan kunnon ps5 päivitys niin tarkoitus olisi vetää uudestaan räiskintä+mantis blade combolla.

Jos tekniset ongelmat olisi poissa niin tämä olisi ihan heittämällä 9/10 peli.
Nyt täytyy antaa vain 8.5/10 ja tuo extra puolikas tuli oikeasti hienosta lopusta joka nosti fiiliksiä vielä hieman lisää. Otin siis Panam lopetuksen.
 
Eilen löytyi kyllä tyylikäs bugi. Olin tappanut muutaman 6th Street jenkin tyypin autojensa viereen. Kun menin loottamaan niitä, niin yksi ruumiista nousi pystyyn ja sitten solahti maan sisään kuin rautatanko veteen. Efekti oli niin tyylikäs, että ei melkein edes vituttanut värillisen lootin jääminen saamatta.
 
Eilen löytyi kyllä tyylikäs bugi. Olin tappanut muutaman 6th Street jenkin tyypin autojensa viereen. Kun menin loottamaan niitä, niin yksi ruumiista nousi pystyyn ja sitten solahti maan sisään kuin rautatanko veteen. Efekti oli niin tyylikäs, että ei melkein edes vituttanut värillisen lootin jääminen saamatta.

Oma tyylikkäin CB 2077 bugini on edelleen se kun yhden tapetun vastustajan käsi jää kiinni seinätekstuurin sisään ja alkaa venynyä kuin x-men ihmenelosten kumimiehellä. Bugi menee melkein samaan kategoriaan hauskuudessa kuin Skyrimin fysiikkabugit missä tapat isokokoisen peikon ja raato kimpoaa maasta ja lentää taivaalle ja katoaa horisonttiin. Sen jälkeen jäät vain ihmettelemään "WTF sinne katosi mun lootit". :lol:
 
Tässä hiljalleen pääsen kohti Act 2:n vapaata maailmaa ja minua jäi mietityttämään pelin lootit ja craftaaminen.

Onko siis niin että kun löydän jonkun harvinaisen aseen, sanotaanko vaikka 250dps, mutta levelini ei riitä aseen käyttämiseen, ja puran pyssyn, niin voinko myöhemmässä vaiheessa - kun levelit riittävät - craftata itselleni varmuudella samanlaisen pyssyn, jos vaan rakennusmateriaalit riittää? Ja levelistäni johtuen siitä craftatusta aseesta tulee tod. näk. parempi kuin alkuperäisestä?

Jos näin on niin turha noita kaikkia uniikkeja aseita on säilöä - purkaa suosiolla ja kasaa myöhemmässä vaiheessa saman mutta paremman?
 
Et.
Tässä hiljalleen pääsen kohti Act 2:n vapaata maailmaa ja minua jäi mietityttämään pelin lootit ja craftaaminen.

Onko siis niin että kun löydän jonkun harvinaisen aseen, sanotaanko vaikka 250dps, mutta levelini ei riitä aseen käyttämiseen, ja puran pyssyn, niin voinko myöhemmässä vaiheessa - kun levelit riittävät - craftata itselleni varmuudella samanlaisen pyssyn, jos vaan rakennusmateriaalit riittää? Ja levelistäni johtuen siitä craftatusta aseesta tulee tod. näk. parempi kuin alkuperäisestä?

Jos näin on niin turha noita kaikkia uniikkeja aseita on säilöä - purkaa suosiolla ja kasaa myöhemmässä vaiheessa saman mutta paremman?
 
Ei toimi noin. Pitää olla resepti että voi kasata mitään asetta. Uniikit aseet (ja pari haarniskaa) antaa kanssa automaattisesti reseptin, jolla niistä voi tehdä paremman version, mutta sen craftaus vaatii aina sen alemman asteen version pyssystä, eli uniikit säilyvät uniikkeina loppuun asti, ja jos sellaisen purat/myyt , sen menettää pysyvästi. Typerästi tämä kannustaa siihen, että uniikeista aseista kannattaa tehdä legendaariset (eli vikat) versiot vasta tasolla 50, jolloin ne on omalla tasollasi ja täten tehokkaimmilaan. Jos teet sen kun olet vaikka tasolla 25, niin loppupelissä et tee sillä uniikilla pyssyllä enää mitään koska on liian alhaisen tason vehje.
 
Kauheita nuo autot. Vain Javelina ja Maimai taitavat olla ostamisen arvoisia. Takavetoiset ovat kuin ajaisi jäällä kesärenkailla
 
Kauheita nuo autot. Vain Javelina ja Maimai taitavat olla ostamisen arvoisia. Takavetoiset ovat kuin ajaisi jäällä kesärenkailla

Ne vähänkään rivakammat autot on kyllä ihan karmeita mutta Quadra turbo r on melko hyvä ajettava ollen kuitenkin suht ripeä peli. Siinä on nähtävästi takarenkaissa vielä sen verran kumia ettei tarvi vanteella ajella.
Ja sitähän ei tarvi ostaa vaan se tulee ilmaiseksi sitten tietyssä kohtaa.
 
Juu Javelina on heittämälläm mukavin auto ajaa ja muutenkin sopiva menopeli. Se alussa saatava mopo kanssa ok vaikka oudon kankea. Tosin eipä sillä niin väliä että millä ajaa, kun pelissä ei koskaan autoilla kiire mihinkään ole eikä kukaan aja takaa tjms.
 
Ihan sellainen nopea kyssäri, toimiiko tuo peli hyvin ps4-konsolilla? Ps5 taisi olla hieman ongelmallinen, mutta tuosta nelosesta ei oo tietoa.
Ihan hyvin toimii PS4:llä. Itse ainakin sain nautinnollisen pelikokemuksen. Välillä nyt oli pari hassua bugia, mutta ei niistä sen kummempia murheita tarvinnut ottaa. Netti on täynnä itkijöitä, en kuuntelis niitä.
 
Ihan hyvin toimii PS4:llä. Itse ainakin sain nautinnollisen pelikokemuksen. Välillä nyt oli pari hassua bugia, mutta ei niistä sen kummempia murheita tarvinnut ottaa. Netti on täynnä itkijöitä, en kuuntelis niitä.
PS4 versio ei kai ole saatavilla tällä hetkellä kun poistivat kaupasta mutta kai se joskus tulee takaisin jos saavat sen pyörimään sulavammin 8 vuotta vanhalla raudalla.
 
PS4 versio ei kai ole saatavilla tällä hetkellä kun poistivat kaupasta mutta kai se joskus tulee takaisin jos saavat sen pyörimään sulavammin 8 vuotta vanhalla raudalla.
Digiversiota joutunee vielä odottelemaan PSN:ään takaisin kunhan saavat pelinsä korjattua ehkäjoskusmuka, mutta levyversiota löytyy toki kaupoista.
 
PS4 versio ei kai ole saatavilla tällä hetkellä kun poistivat kaupasta mutta kai se joskus tulee takaisin jos saavat sen pyörimään sulavammin 8 vuotta vanhalla raudalla.

Joo se poistettiin pari viikkoa julkausun myynnistä jälkeen sitä ei ole moneen kuukauteen enää saanut mistään konsoliversiota siis. Kyllä sen konsoliversion pitää aikamoista kuraa olla, että se poistetaan myynnistä ja palautetaan rahat kaikille ostajille. Joten on siinä vähän suurempikin taho todennut kuin muutama itkijä, että pelin laatu ei ole sitä mitä konsolipelillä normaalisti on jo peli poistetaan myynnistä ja palautetaan rahat.
 
Btw tuosta tulikin mieleeni niin eikö tässä kuussa pitänyt tulla toinen iso korjaus vaiko muistanko väärin.
Viikkohan tässä on vielä aikaa mutta en siltikään odottaisi kuuta taivaalta.
 
Muistaakseni ensiviikolla olisi ollut tulossa tuo seuraava korjaus. Ja pitäisi olla vissiin isompi..?
 
Unohdinkin tuon hakkerointi jutun mutta käsittääkseni ei ole ainakaan mitään virallista ilmoitusta tullut että tämä helmikuun päivitys myöhästyisi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 438
Viestejä
4 496 044
Jäsenet
74 206
Uusin jäsen
Taru.nen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom