- Liittynyt
- 01.09.2017
- Viestejä
- 263
Noh, on tullut pelattua jo useampi kymmen tunti. Täytyy myöntää, että tämä peli on kyllä silkkaa paskaa.
Käsikirjoitus ja dialogi on täyttä ripulia. Musiikki geneeristä ja ei missään vaiheessa tehosta immersiota. No örinämusiikki kanavasta tulee kyllä plussaa.
Sivutehtävät on Skyrimin ja Fallout 4 radiant questien tasoa tai sitä heikompia, mikä sinänsä on aika saavutus kun radiant questit on automaattisesti generoituja ja tässä ne on muka käsintehtyjä. Niitäkin saa tehdä useamman, ennenkuin saa levelin.
Varsinkin toi corpo oli täyttä paskaa. Uuh, kattokaa kuinka evil corpo me ollaan, tapetaan kaikki johtajat kokouksessa for the lulz, sit samat corpo homot tulee V;n ja random latino tyypin luokse ja sit perääntyykin kun vähän uhittelee. Hienoa käsikirjoitusta. Ja koko corpo vaihe kesti tyyliin tunti tai alle, vau olipa mielenkiintoinen elämänpolku.
Tämä kaupunkikin on täysin tyhjä kulissi. Heilutat kameraa hiukan, niin npc;t katoaa tai muuttuu joksikin toiseksi. Myöskin tekoäly on kauhea kaikintavoin. Kaiken kruunaa taakse spawnaavat kytät.
Muutenkin interaktiivisuus ja avoimen maailman ominaisuudet puuttuu täysin, joita on jopa noissa vanhoissa köyhän miehen gta klooneissa kuten Saint roweissa.
Rpg elementitkin puuttuu täysin, dialogitkin antaa 2-3 eri vaihtoehtoa sanoa sama asia ja joidenka lopputulos on sama. Fallout 4 sentäs oli 4 vaihtoehtoa ja niissä oli sitten yleensä se 2-3 lopputulosta. Skyrimissäkin dialogi vaihtoehdot oli oikeasti erilaisia.
Hahmon kehityskin on naurettavaa, huvittavaa että attributet ja perkit on geneerisiä anna muutama prosentti sitä sun tätä, eli just tyypillisä mmo/sawyerin yli balanssia mikä tekee kaikesta merkityksettömiä koska kaikki vaihtoehdot on loppujenlopuksi samanarvoisia. Mutta cd projekti on silti onnistunut rikkomaan balanssin täysin tässä koska ovat kusseet laskentakaavat täysin cp2077;ssa ja nämä muutamat prosentit muuttaakin 100 damagea tekevän revolverin 60 000 damagea tekeväksi aseeksi.
Quick hackingikin on typerä, kun voit hakkeroida huoletta vihut hengiltä kameroiden kautta, eikä ne tee mitään. Ainoa asia joka joskus pelastaa viholliset on se, että ne quick hackit bugaa kyseisen vihollisen kohdalla ja ei tee mitään. Vaikka tulee se reveal position, niin ei ne vihut siltikään jaksa tulla sun kimppuun.
Myöskin parilla alkupään crafting perkillä voit tehdä loputtomasti rahaa tai roinia, kun craftingikin on täysin rikki. Ei muutaku craftaamaan granuja ja rikkomaan niitä, niin materiaaleja riittää loputtomasti, sit craftaamaan parempia boostereita ja rikkomaan niitä, niin saa harvinaisempiakin materiaaleja vaikka niitä materiaaleja ei edes tarvi niitä tehdessä.
Graafisestihan tämä on aika outo tapaus kyllä, välillä näyttää todella hyvältä ja joskus näyttää paskalta ja suuremmaksi osaksi ihan ok. Mutta huonostihan tämä on optimoitu, jos haluaa pelattavat framet, niin näyttää paljon huonommalta kuin DE:MD joka itessäänkin oli jo huonosti optimoitu peli.
Että joo, kyllähän tämä ois kaivannut vielä pari vuotta kehitysaikaa, mutta eipä noita pahimpia vikoja siltikään olisi voinut korjata, kuten dialogi ja juoni ylipäätänsä.
Käsikirjoitus ja dialogi on täyttä ripulia. Musiikki geneeristä ja ei missään vaiheessa tehosta immersiota. No örinämusiikki kanavasta tulee kyllä plussaa.
Sivutehtävät on Skyrimin ja Fallout 4 radiant questien tasoa tai sitä heikompia, mikä sinänsä on aika saavutus kun radiant questit on automaattisesti generoituja ja tässä ne on muka käsintehtyjä. Niitäkin saa tehdä useamman, ennenkuin saa levelin.
Varsinkin toi corpo oli täyttä paskaa. Uuh, kattokaa kuinka evil corpo me ollaan, tapetaan kaikki johtajat kokouksessa for the lulz, sit samat corpo homot tulee V;n ja random latino tyypin luokse ja sit perääntyykin kun vähän uhittelee. Hienoa käsikirjoitusta. Ja koko corpo vaihe kesti tyyliin tunti tai alle, vau olipa mielenkiintoinen elämänpolku.
Tämä kaupunkikin on täysin tyhjä kulissi. Heilutat kameraa hiukan, niin npc;t katoaa tai muuttuu joksikin toiseksi. Myöskin tekoäly on kauhea kaikintavoin. Kaiken kruunaa taakse spawnaavat kytät.
Muutenkin interaktiivisuus ja avoimen maailman ominaisuudet puuttuu täysin, joita on jopa noissa vanhoissa köyhän miehen gta klooneissa kuten Saint roweissa.
Rpg elementitkin puuttuu täysin, dialogitkin antaa 2-3 eri vaihtoehtoa sanoa sama asia ja joidenka lopputulos on sama. Fallout 4 sentäs oli 4 vaihtoehtoa ja niissä oli sitten yleensä se 2-3 lopputulosta. Skyrimissäkin dialogi vaihtoehdot oli oikeasti erilaisia.
Hahmon kehityskin on naurettavaa, huvittavaa että attributet ja perkit on geneerisiä anna muutama prosentti sitä sun tätä, eli just tyypillisä mmo/sawyerin yli balanssia mikä tekee kaikesta merkityksettömiä koska kaikki vaihtoehdot on loppujenlopuksi samanarvoisia. Mutta cd projekti on silti onnistunut rikkomaan balanssin täysin tässä koska ovat kusseet laskentakaavat täysin cp2077;ssa ja nämä muutamat prosentit muuttaakin 100 damagea tekevän revolverin 60 000 damagea tekeväksi aseeksi.
Quick hackingikin on typerä, kun voit hakkeroida huoletta vihut hengiltä kameroiden kautta, eikä ne tee mitään. Ainoa asia joka joskus pelastaa viholliset on se, että ne quick hackit bugaa kyseisen vihollisen kohdalla ja ei tee mitään. Vaikka tulee se reveal position, niin ei ne vihut siltikään jaksa tulla sun kimppuun.
Myöskin parilla alkupään crafting perkillä voit tehdä loputtomasti rahaa tai roinia, kun craftingikin on täysin rikki. Ei muutaku craftaamaan granuja ja rikkomaan niitä, niin materiaaleja riittää loputtomasti, sit craftaamaan parempia boostereita ja rikkomaan niitä, niin saa harvinaisempiakin materiaaleja vaikka niitä materiaaleja ei edes tarvi niitä tehdessä.
Graafisestihan tämä on aika outo tapaus kyllä, välillä näyttää todella hyvältä ja joskus näyttää paskalta ja suuremmaksi osaksi ihan ok. Mutta huonostihan tämä on optimoitu, jos haluaa pelattavat framet, niin näyttää paljon huonommalta kuin DE:MD joka itessäänkin oli jo huonosti optimoitu peli.
Että joo, kyllähän tämä ois kaivannut vielä pari vuotta kehitysaikaa, mutta eipä noita pahimpia vikoja siltikään olisi voinut korjata, kuten dialogi ja juoni ylipäätänsä.