Auto parkkiin sivutehtävän ajaksi ja huomasin etteivät NPCt osaa kiertää autoa ollenkaan kummaltakaan puolelta.
Lisäksi tuossa takana, hieman pinkkipaitaista kaveria edempänä on kohta johon kävelee NPC about joka 30 sekunti, seisoo paikallaan ja katoaa vaikka seisoisi sen vieressä.
Minulla taas immeiset kävelee reilusti auton läpi
Mutta minulla käy tuota että random auto jostain syystä ovat pysähtyneet kesken kaiken ilman mitää syytä ja sen perässä on jono.
Välillä muuten tulee ihan Kingdom come fiilikset näiden vihujen kanssa, oli iso määrä vihuja, osa liikkui ja osa ei, sitten kun tiputtelin näitä liikkuvia vihuja niin sitä mukaan alkoi myös noi ei liikkuvat vihutkin liikkumaan mukana.
Tämä sama asia kävi minulla kingdom come deliverancen
lopputaistelussa
Sisältö ja teema on timanttia. Toteutukseen ei CDPR:llä vain riitä tekninen osaaminen.
Joo tämä sama vaikuttaa myös minulta, ihan kuin tämä olisi joku indie tason firman tekijä isoineen visioineen mutta raha/osaaminen ei vain riittänyt.
Hassua puhua kuitenkin yhtiöstä joka on tällä hetkellä euroopan arvokkain peliyhtiö ubisoftin edellä.
Ubisoft on tietyissä asioissa kilometrin CDPR:ää edellä mutta suurimalti osin niiden peleistä puuttuu sitten se the sielu joka näissä CDPR peleissä tuntuu olevan ja tuota sielua ei rahalla saa ostettua, EA koki tämän Biowaren kanssa.
Ja eilen kävi peliä helpottava bugi, sain jonkun överi pistoolin ja noin kolme kertaa korkeampi DPS kuin muissa aseissa ja yhtäkkiä se pyssy olikin monta tasoa korkeampi kuin minun hahmo mutta olin kerennyt sen jo valitsemaan itselleni kolmaneksi aseeksi, ei siinä tarvitse paljoa tähtäillä kun raajatkin tuntuu vihuista lähteävän kun sillä ampuu
Joku muuten kysyi jossain välissä että kun mainosvideossa raajat ja muut lentelee ruudulla niin tässä tuntuu olevan satunaista tuo tai en tiedä milloin tuo toimii mutta välillä oikeasti aika inhottavia kohtia kun sisälmykset vihuista tullut ulos.
Eilen haulikolla ammuin vihollista ja näemmä osun toiseen käteen kun se hävisi, näytti aika säälittävältä kun se alkoi latailemaan asettansa yhdellä kädellä, annoin sitten sille armon laukauksen.