Cyberpunk 2077

Vielä kysymys selvyyden vuoksi pelistä ostettavista autoista! Onko siis niin että niistä parista ekasta fixerin autoilmosta (hinnat oliko 13k ja 14k) ei tosiaan kellään aukea kummassakaan niissä ne taka/etukonttien ovet jotta saisi tavaroita heitettyä kyytiin? Tämä siis hämmentää. En tiedä onko tuo nyt vaan bugannut jotenkin pahasti vai kuuluuko ollakin noin, ei oikeen raaskisi pelata savea pidemmälle jos oikeasti tuo ei korjaannu jos on bugi. Heti en kyllä alusta ainakaan ole aloittamassa - se on varma. :D
 
Upeeta ja mahtavaa, kun Xboxilla pelaa, niin joskus satunnaisesti peli kaatuu siihen, että ilmoittaa vain "Connect your xbox controller". Questeissa joskus hahmot haihtuu kokonaan eikä saa suoritettua loppuun, tai sitten ne jää jonnekkin jumittamaan ja taas saa aloittaa alusta. Perkele, vituttais jos olis maksanut tästä, mutta tuli konsolin kylkiäisenä, kun ostin.
Pelaatko series X:llä vai jollain muulla versiolla? Oma lehmä näet ojassa..
 
Kiitos! Esim se helvetin pieni kauppakassi jonka esittelytekstissä lukee että olisi pien kontti ei anna avata sitä. - tai siis koko avausvaihtoehto puuttuu. :)

Ja kun tein jo aiemmin tuon spoilerin jutun niin se on kyllä tehtynä alta pois ellei siinä joudu vielä jotain muuta tekemään kuin tuon mainitsemasi asian ja tehtävä loppuu siihen? :) Ne siniset poliisitehtävät pitääkin katsoa siitä lähettyviltä jos ne jotenkin vaikuttaa tuohon. Kyseessä siis tämä case:
Ripperdoc jolta saisi ilmaiseksi sen jonkin smart-aseiden ammuksia ohjailemaan kykenevän palikan. Tämä lupasi se joku vanhempi daami palkkioksi - mikä lie Wakaka tai jotain :D.
Joo, samasta paikasta puhutaan ja tehtävä loppuu siihen, mutta kun kaveri meni sisään, niin veti oven perässä kiinni. :D Myöhemmin kyllä taas pääsi sinne, mutta itse hain palkkion ennen tuota tehtävää, niin voihan se tietty olla, että joku bitti jääny poikittain sulla.. :hmm:

Edit.
Itseasiassa Tuo Act 2 on jo alkanut mulla ja siinä kohden tuonne aukesikin se huutomerkki ja että sen voi noutaa. No, paikan päällä tosiaan on geneeriseltä näyttävä ovi ja kuitenkin tuon ripperin plakaatti oven yläpuolella. "GPS" osoittaa 10 metriä eteenpäin ovelta eli sisään liikkeeseen samalla tasolla (ei esim kerrosta ylempänä tai alempana) mutta sinne ei vaan siis pääse. Ei niin mitenkään. :D
Ootko kokeillu soittaa sille Wakawakawiiwaa fixerille, jolta tuon siis palkkioksi saa? Muistelen, että se oli yksi tehtävä tuossa quest linessa.
Vielä kysymys selvyyden vuoksi pelistä ostettavista autoista! Onko siis niin että niistä parista ekasta fixerin autoilmosta (hinnat oliko 13k ja 14k) ei tosiaan kellään aukea kummassakaan niissä ne taka/etukonttien ovet jotta saisi tavaroita heitettyä kyytiin? Tämä siis hämmentää. En tiedä onko tuo nyt vaan bugannut jotenkin pahasti vai kuuluuko ollakin noin, ei oikeen raaskisi pelata savea pidemmälle jos oikeasti tuo ei korjaannu jos on bugi. Heti en kyllä alusta ainakaan ole aloittamassa - se on varma. :D
Itellä on tällä hetkellä 2 autoa, joissa ei takaluukkuun pääse (toisessa on täynnä moottoria), mutta ei kyllä mitään muistikuvaa mistä ne tarttu mukaan. :D Voin yrittää illemmalla testata ostaa sen ekan fixerin tarjooman auton (eikös se ollu just toi 13 tai 14k ja ihan kämpän nurkilla?) ja raportoida kontin tilanteen, jos ei muut kerkeä ensin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ööö jaaa häh, vai tarkoitatko niitä keltaisia kysymysmerkkejä kartalla (gigs)? Mulla ainakin siniset,erinäköiset merkit on ihan perus kökkösiä tapahtumia, jotka tuntuu tulevan uudestaa samanlaisina, kun vähän käy pyörimässä muualla. Ihan hauskaa puuhaa välillä, jos akuutti tarve, mutta pidemmän päälle ne on melko turhaa tauhkaa, imo.

Edit. Edit voin toki olla väärässä, koska en ole montaa sinistä-tehtävää tehnyt, voinut mennä selaisin tähtien kanssa. Pitää tuo vielä tsekata kun seuraavan kerran pelaamassa.


1608196580463.png


Nämä tämän tyyliset siniset tehtävät eivät uusiudu, ei ainakaan minun kartalla - eikä oman ymmärrykseni mukaan. Se voi vaikuttaa, että ne uusiutuisi, koska niitä aukeaa lisää varmasti sitä mukaan kun oma street cred nousee - tai välillä uusia spawnaa uuteen paikkaan kun suorittaa vanhoja pois alta - mutta kun ne kaikki on alueelta tehnyt, niin ei ne takaisin enää samaan kohtaan uusiudu.
 
1608196580463.png


Nämä tämän tyyliset siniset tehtävät eivät uusiudu, ei ainakaan minun kartalla - eikä oman ymmärrykseni mukaan.

Nonni, taas selvisi lisää, thanks. Oon varmaan jonkun sinisen tähden, sitten itse tehnyt.

Tämä on kyllä sikäli ihan loisto peli, kun juuri mitään ei väännetä rautalangasta, vaan saa itse oivaltaa. Toki riskinä on että massat pelaa laput silmillä ja haukku tylsäksi, tusina peliksi.

Vielä kun saavat enimmät bugit pois, liikenteen/poliisin/vihujen Ai:n toimivaksi ja pyörimään pelattavasti kaikilla alustoilla, niin alkaa olemaan hyvä.
 
Noista kaatumisista sen verran, että seuratkaa ihmeessä muistien lämpötiloja, etenkin jos olette niitä virittäneet. Tää peli on uskomattoman prosessori- ja muistiraskas, ja siihen kun lisätään vielä näyttiksen tuottama lämpö niin ollaan jo aika rajoilla

Esim. mun kokoonpanossa muistit lähenivät jo 47 astetta, ja tämä siis muistijäähyllä, kun taas Karhu RAM test ei saa muisteja ylittämään 43 astetta.

Vaikuttaa kotelon puhallinongelmalta, eli se ei poista lämmintä kotelon sisäpuolista ilmaan tarpeeksi tehokkaasti. CP2077 ei todellakaan ole muistiraskas, mutta niiden vieressä oleva kovilla käyvä prosessori voi lämmittää muisteja.
 
Joo, samasta paikasta puhutaan ja tehtävä loppuu siihen, mutta kun kaveri meni sisään, niin veti oven perässä kiinni. :D Myöhemmin kyllä taas pääsi sinne, mutta itse hain palkkion ennen tuota tehtävää, niin voihan se tietty olla, että joku bitti jääny poikittain sulla.. :hmm:

Edit.

Ootko kokeillu soittaa sille Wakawakawiiwaa fixerille, jolta tuon siis palkkioksi saa? Muistelen, että se oli yksi tehtävä tuossa quest linessa.

Itellä on tällä hetkellä 2 autoa, joissa ei takaluukkuun pääse (toisessa on täynnä moottoria), mutta ei kyllä mitään muistikuvaa mistä ne tarttu mukaan. :D Voin yrittää illemmalla testata ostaa sen ekan fixerin tarjooman auton (eikös se ollu just toi 13 tai 14k ja ihan kämpän nurkilla?) ja raportoida kontin tilanteen, jos ei muut kerkeä ensin. :)
Juuri ihmettelin näitä autoja. Ainakaan kun ostaa Thorton Colby C125 (joka on farkku niin siinä ei aukea kontti, vastaavasti saavuin paikalle lennosta otetulla NPC:n kaaralla niin siinä aukeaa (tosin ei stashia siellä), Archer Quartzissa ei edes taida olla konttia, Thorton Galenassa ei aukea kontti, Ja Maimaissakaan ei kontti aukea vakkei siinä kyllä sille juuri tilaakaan olisi. Hämmentävää saakeli... Jos siis vaan viitsit kokeilla niin olisi hienoa tietää onko tässä nyt joku isompi bugi! :)
 
Juuri ihmettelin näitä autoja. Ainakaan kun ostaa Thorton Colby C125 (joka on farkku niin siinä ei aukea kontti, vastaavasti saavuin paikalle lennosta otetulla NPC:n kaaralla niin siinä aukeaa (tosin ei stashia siellä), Archer Quartzissa ei edes taida olla konttia, Thorton Galenassa ei aukea kontti, Ja Maimaissakaan ei kontti aukea vakkei siinä kyllä sille juuri tilaakaan olisi. Hämmentävää saakeli... Jos siis vaan viitsit kokeilla niin olisi hienoa tietää onko tässä nyt joku isompi bugi! :)

Thorton, Galena:ssa on ainakin avautuva takakontti. Just toissapäivän laitoin jonkun tajuttoman tyypin sinne ja salakuljetin turvaan. Auto kuului tosin sivutehtävään, joten voi muuten bugittaa.
 
Kannattaa lukea se transcript suoraan CDPR:n sivuilta niin ehkä sinäkin ymmärrät. Se sisältää siis koko tuon puhelun sijoittajille tekstimuodossa, joka käytiin kaksi päivää sitten 14. joulukuuta. Se on ihan tuossa linkkaamassasi uutisessa linkitettynä. Tässä vielä suora linkki siihen.

Luin itse koko asiakirjan läpi ja tässä muutamia omia poimintoja, joiden kuvittelen vastaavan moniin kysymyksiin ja joita ainakin itse pidin mielenkiintoisimpina. Jos vaikka joku ei jaksa lukea koko kahdeksaa sivua tekstiä mutta haluaa silti lisätietoja. Suosittelen kuitenkin ehdottomasti lukemaan itse sen koko transcriptin läpi jos asia oikeasti kiinnostaa.

Oma huomio tästä: Jännästi se CDPR yritti kuitenkin näyttäytyä ns. "hyväntekijänä" tarjoamalla refundeja, vaikka nyt sijoittajille painotetaan tiukasti että kyse ei ole mistään CDPR:n erikoisjärjestelystä vaan refundit olisi onnistunut muutenkin.

En itse jaksa lukea koko tekstiä läpi, ja osasyy siihen on myös se, että en pidä hirveän luotettavana noiden CDPRn juttuja. Ainahan ne voi mitä vaan julkasta, mutta mitä sitten oikeasti tapahtuu/on tapahtunut on eri asia. Tämähän on juuri nähty tässä perseilyssä viimeaikoina. Muutenkin ihmettelen ajattelutapaa, että CDPRää ei saisi kritisoida ja miksi ihmeessä firma edes on "suosiossa". Miksi siis CDPRää on alusta asti pidetty jotenkin muita parempana?
 
Miksi siis CDPRää on alusta asti pidetty jotenkin muita parempana?

Koska witcher 3 on suosittu? Näinhän se aina menee. Joku tekee suositun pelin, niin ne on koskemattomia hamaan tulevaisuuteen asti.

Ja juu, tottakai noita juttuja kannattaa lukea aika kriittisesti. Olishan se aika surkeeta PR:ää, jos siellä sanottais tyyliin "ei muuten korjata mitään, imekää melaa". Tottakai ne tulee korjaamaan suurimpia bugeja ja varmaan saadaan optimoitua peliä pyörimään järkevämmin keskivertoprossullakin, mutta en ainakaan itse mitään ihmeitä odottelis. Jos niitä ihmeitä tapahtuu, niin siihen taitaa mennä vielä aika pitkä tovi.
 
Koska witcher 3 on suosittu? Näinhän se aina menee. Joku tekee suositun pelin, niin ne on koskemattomia hamaan tulevaisuuteen asti.

Kyllä mä näkisin että taustalla on muutakin. Itse ainakin aiemmin arvostin CDPR:ää siitä, että he eivät tunge suorituskykyyn vaikuttavia kopiosuojauksia peleihinsä, he eivät rahasta skineillä sun muulla "lisäsisällöllä" peleissään vaan tekevät päivityksiä ja lisäsisältöä asiakkailleen ihan ilmaiseksi kuten vanhoina hyvinä aikoina. He myös päivittävät pelejään pitkään.
 
Muutenkin ihmettelen ajattelutapaa, että CDPRää ei saisi kritisoida ja miksi ihmeessä firma edes on "suosiossa". Miksi siis CDPRää on alusta asti pidetty jotenkin muita parempana?

Saa ja pitääkin kritisoida, mutta aiheesta. Tätä ketjua lukiessa tulee ihan ihmeteltyä eikö täällä ole koskaan pelattu mitään muuta open world peliä heti julkaisussa? Vastaavat bugit ovat valitettavia, mutta eivät mitenkään uniikkeja. CDPR on jo monesti todistetusti pitänyt lupauksensa pahimpien bugien korjaamisesta, enkä epäile hetkeäkään etteikö niin tapahtuisi nytkin.

CDPR:n maine kuluttajaystävällisenä kehittäjänä ei ole täysin tuulesta temmattu, ja sen vuoksi moni on valmis "antamaan liekaa". Maksoin pelistä täyden hinnan tyytyväisenä ennakkoon (jota en yleensä koskaan tee) koska maailma tarvitsee lisää Witchereiden ja CP2077:n kaltaisia pelejä, eikä jokavuotisia asset flip creedejä.

Olishan se aika surkeeta PR:ää, jos siellä sanottais tyyliin "ei muuten korjata mitään, imekää melaa".

Ei se ole PR:ää, se oli tulostiedotteen jälkeinen ryhmäpuhelu sijoittaijille, joille valehtelusta voi joutua oikeudelliseen vastuuseen.

EDIT
Kuva liittyy:
1608211708433.png
 
Viimeksi muokattu:
Suosittelen ehdottomasti tätä modia kaikille:

"Normalisoi" ajamisen.

Edit:
Tämä myös parantaa tai "normalisoi" draw distancen, mutta olkaa varovaisia. Yli 45 arvot rikkoo pelin joillain configuraatioilla.
 
Viimeksi muokattu:
Thorton, Galena:ssa on ainakin avautuva takakontti. Just toissapäivän laitoin jonkun tajuttoman tyypin sinne ja salakuljetin turvaan. Auto kuului tosin sivutehtävään, joten voi muuten bugittaa.
Joo siis kyse olisi juuri nyt näistä itselle ostettavista kulkineista, ei tehtävän sisäisistä. :)
 
Nyt on kaikki sivutehtävät ja pienet eventit tehty. Eipä tuolla kaupungissa enää sen jälkeen juuri mitään tehtävää ole, ellei halua muuten vain kiipeillä/tutkiskella rakennuksia ja ympäristöä.

Respecauskaan ei tällä hetkellä resetoi kuin nuo perkit, body statseja et saa laitettua uudelleen, joten ei täysin voi koittaa aivan erilaista buildiakaan, mikä on vähän harmi. Esim. täys refleksi/tech buildista body/melee buildiksi olisin tahtonut testata, poltin jo 300k erilaisiin implantteihinkin joista osa jää nyt testaamatta, kun ei saa laitettua päälle, koska nuo stats-vaateet eivät täyty. Noh ehkä se mahdollisuus jossain patchissa lisätään.

Pitänee sitten seuraavaksi testailla kahta muuta aloitustarinaa hahmolle tai pelailla tuota lopputehtävää ja eri loppuratkaisuja lävitse.
 
Nyt on kaikki sivutehtävät ja pienet eventit tehty. Eipä tuolla kaupungissa enää sen jälkeen juuri mitään tehtävää ole, ellei halua muuten vain kiipeillä/tutkiskella rakennuksia ja ympäristöä.

Respecauskaan ei tällä hetkellä resetoi kuin nuo perkit, body statseja et saa laitettua uudelleen, joten ei täysin voi koittaa aivan erilaista buildiakaan, mikä on vähän harmi. Esim. täys refleksi/tech buildista body/melee buildiksi olisin tahtonut testata, poltin jo 300k erilaisiin implantteihinkin joista osa jää nyt testaamatta, kun ei saa laitettua päälle, koska nuo stats-vaateet eivät täyty. Noh ehkä se mahdollisuus jossain patchissa lisätään.

Pitänee sitten seuraavaksi testailla kahta muuta aloitustarinaa hahmolle tai pelailla tuota lopputehtävää ja eri loppuratkaisuja lävitse.
Paljonko meni aikaa? En ole vielä hankkinut peliä itselleni, odottelen suosiolla lisää patchejä ja mahdollista lisäsisältöä.
 
Suosittelen ehdottomasti tätä modia kaikille:
"Normalisoi" ajamisen.

Mikäs tossa ajamisessa? Miten toi normalisoi sen? Mää en oo huomannu ongelmia autoissa muutoin kuin et käsijarru pistää kaaran luistaan turhan paljon eikä jarruta riittävästi kuivalla kelillä. Slaidia pystyy tekee kelvollisesti. Itte pidän toki raskaammasta ajotuntumasta mut vuonna 2077 autot on vähän erilaisia kuin esim Mafia III:n autot (missä on musta siis ihan mahtava ajotuntuma). Se oma eka auto on ihan ok ajettava. Muuta en siis itte oo huomannu ja siks kiinnostaa tietää miten tuo normalisoi. Moottoripyörillä ajaminen on kyl niin kamalaa toki etten oo jaksanu ajella. Että jos siihen tekee jotain ni sit kelpais.
 
Se oma eka auto on ihan ok ajettava. Muuta en siis itte oo huomannu ja siks kiinnostaa tietää miten tuo normalisoi. Moottoripyörillä ajaminen on kyl niin kamalaa toki etten oo jaksanu ajella. Että jos siihen tekee jotain ni sit kelpais.
Jännä, itsellä on juuri toisinpäin. Oma perusauto on ihan mahdoton ajaa, kun taas moottoripyörillä pääsen lujaa paikasta toiseen, kääntyy 'käkkärillä' tarkasti tiukkiin kulmiin ja pysähtyy tarvittaessa nopeasti.
 
Suosittelen ehdottomasti tätä modia kaikille:

"Normalisoi" ajamisen.

Edit:
Tämä myös parantaa tai "normalisoi" draw distancen, mutta olkaa varovaisia. Yli 45 arvot rikkoo pelin joillain configuraatioilla.
Missäs nude modit viipyy? :geek:
 
Lienee suunnittelu kukkanen tuo että voit vaikka 170 mailia vetää lasissa kaupungilla ja painat autosta poistumista niin autohan lähes tulkoon pysähtyy seinää ja eikä hahmolle käy mitään, muissa peleissä pelaajan hahmo hyppäää vauhdissa pois.

Kokeilin huvikseni normaalia jarrutusta ja autosta poistumista niin tuolla kesti varmaan kolme kertaa kauemmin.

Nytten on alkanut enemmän ja enemmän tulemaan ongelmia ettei peli jostain syystä tottele komentoja että ei voi loottaa porukka ja välillä turhauttavin tilanne on ettei voi ampua kiikarikiväärillä, en tiedä mikä tämä tilanne on kun muut aseet toimivat ok.
 
Koska witcher 3 on suosittu? Näinhän se aina menee. Joku tekee suositun pelin, niin ne on koskemattomia hamaan tulevaisuuteen asti.

Ei mene. On Fifakin hemmetin suosittu myyden todella paljon, ei EA silti missään hyvässä maineessa ole. Alias Hoboimp jo antoikin paremmat perustelut.
 
Steamissä 88h, sisäinen hahmon infforuudun kello näytti 67h.

Eli vajaa euron per tunti tähän mennessä. Melkein sanoisin, että rahalle on tullut vastinetta. Minä taidan näin 25h jälkeen jättää pelin hetkeksi hautumaan. Joko odottelen suorituskykyyn vaikuttavia päivityksiä tai ostan uutta rautaa. Tällä hetkellä ja tällä raudalla esim ajoneuvoilla kaupungissa ajelu ei ole järin mielekästä puuhaa. Tahmaa liikaa.

Kokeilin myös huvikseni täälläkin mainittua Geforce Now palvelua, mutta se ei tunnu pyörivän yhtään sen paremmin. Streami väittää, että siellä olisi RTX2080d pyörittämässä peliä, mutta tarina ei kerro monelleko käyttäjälle tuo resurssi on varattu.
 
Mites muilla on CPU usage käyttäytyny pelissä? Itellä 9900K ja 2070S, CPU usage pyörii 50% kieppeillä ja GPU usage aikalailla 98-100%, grafiikat on vedetty aika tappiin mutta luulis et prossua käytettäis enemmän ku varaa vielä olis. Memory pool kikkaa on kokeiltu, ei juurikaan eroa sen jälkeen huomannu
 
Mites muilla on CPU usage käyttäytyny pelissä? Itellä 9900K ja 2070S, CPU usage pyörii 50% kieppeillä ja GPU usage aikalailla 98-100%, grafiikat on vedetty aika tappiin mutta luulis et prossua käytettäis enemmän ku varaa vielä olis. Memory pool kikkaa on kokeiltu, ei juurikaan eroa sen jälkeen huomannu

Pelit toimii juurikin näin että jos gpu hakkaa 100% prossun käyttö ei nouse, kun gpu usage laskee niin sillon vasta prossun käyttö nousee.
 
Mikäs tossa ajamisessa?
Autojen ajettavuus tuntuu siltä kuin alla olisi 2kg hoverboard joka lentää ja leijuu miten sattuu.

Miten toi normalisoi sen?
Tuo tekee autoista raskaamman eli realistisen tuntuisia. Suunnilleen samantuntuisia mitä esim. GTA:sta löytyy

Muuta en siis itte oo huomannu ja siks kiinnostaa tietää miten tuo normalisoi. Moottoripyörillä ajaminen on kyl niin kamalaa toki etten oo jaksanu ajella. Että jos siihen tekee jotain ni sit kelpais.
Tuo vaikuttaa kaikkiin ajoneuvoihin. Kyseessä on vain yksi ini-filu joten nopeasti voit tuota kokeilla ja poistaa jos et tykkää.
 
Autojen ajettavuus tuntuu siltä kuin alla olisi 2kg hoverboard joka lentää ja leijuu miten sattuu.


Tuo tekee autoista raskaamman eli realistisen tuntuisia. Suunnilleen samantuntuisia mitä esim. GTA:sta löytyy


Tuo vaikuttaa kaikkiin ajoneuvoihin. Kyseessä on vain yksi ini-filu joten nopeasti voit tuota kokeilla ja poistaa jos et tykkää.

Seuraava kysymys, GTA IV vai V tuntuman? IV oli hyvä ja V arcadempi, kuin CP:ssä.
 
Autojen ajettavuus tuntuu siltä kuin alla olisi 2kg hoverboard joka lentää ja leijuu miten sattuu.

Tuo tekee autoista raskaamman eli realistisen tuntuisia. Suunnilleen samantuntuisia mitä esim. GTA:sta löytyy

Tuo vaikuttaa kaikkiin ajoneuvoihin. Kyseessä on vain yksi ini-filu joten nopeasti voit tuota kokeilla ja poistaa jos et tykkää.

Jees, kiitos! Otan testiin. Oon ajatellu tossa sen niin että tulevaisuuden autot liikkuu kevyemmin uusien materiaalien jne johdosta mut kyllä mää mieluusti ajelen raskaammalla ja realistisemmalla ajotuntumalla.
 
Loistava peli niin kauan kun pysyttelee päätarinassa, ihailee maisemia sivusta eikä lähde etsimällä etsimään bugeja..

Mutta sitten kun menee ”fiilistelemään” sivutehtäviä niin paikallisia rikollisia saa ampua dessulla 7 lipasta päähän ja rintaliiveihin pukeutunut mies tiputtaa ykkösellä mattoon 4k nyrkkeilyottelussa:asif:

Stay on the main story.
 
Vielä kysymys selvyyden vuoksi pelistä ostettavista autoista! Onko siis niin että niistä parista ekasta fixerin autoilmosta (hinnat oliko 13k ja 14k) ei tosiaan kellään aukea kummassakaan niissä ne taka/etukonttien ovet jotta saisi tavaroita heitettyä kyytiin? Tämä siis hämmentää. En tiedä onko tuo nyt vaan bugannut jotenkin pahasti vai kuuluuko ollakin noin, ei oikeen raaskisi pelata savea pidemmälle jos oikeasti tuo ei korjaannu jos on bugi. Heti en kyllä alusta ainakaan ole aloittamassa - se on varma. :D
Ostin nyt tuon 13k Galenan ja kyllä siitä takaluukku löytyi, kun oli kutsunut sen paikalle. Parkkihallista oston jälkeen kyytiin hypätessä ei auennut konepelti, eikä takaluukku..

Ootko saanut jo sen sun alkuperäisen auton pajalta? Voisko olla, että auton stashi aktivoituu vasta sen jälkeen..?
 
Tuota... ei millään pahalla mutta tämä
paikallisia rikollisia saa ampua dessulla 7 lipasta päähän ja rintaliiveihin pukeutunut mies tiputtaa ykkösellä mattoon 4k nyrkkeilyottelussa:asif:
johtuu nimenomaan tästä
Stay on the main story.

Kaikki viholliset eivät ole terminaattoreita. Aloita helpommista, tutki paikkoja, päivitä varusteita jne. Helpottuu kummasti.
 
Tässä very hard -vaikeudella pelin loppupään matsia, ei tartte näköjään edes ihan joka kudilla osua :cautious:

 
En muista enää millainen IV:ssä oli. Varmaankin lähempänä V.

Vitutti armottomasti autojen yksinkertaistaminen IV -> V. Otan nämä CP77 fysiikat ihan mikä päivä tahansa verrattuna V auto fysiikoihin. Ei nämä nyt mitään tarkkoja mallinnuksia ole mutta auto yli- ja aliohjaa kuten kuuluukin ja autojen välillä on suuriakin eroja (GTA V autot pääasiassa aliohjaa). Ainoa asia mikä autoissa on isosti vikana että missään ei ole kunnon jarruja ja parantamisen varaa olisi se että nopeuden kasvaessa aliohjaus kasvaa. Moottoripyöriin taas voisi olla V fysiikat paremmat koska nuo CP77 on aika metsässä.
 
Onpahan kyllä wörtti teos taas. Immersio kohillaan. Hyvin toimii taas benchmarkkina tuleviin peleihin kuten W3 aikasemmin teki. Huvittavintahan on, et tän saa vielä hashwell aikasella kellitellyllä i5 pyöriin sujuvasti medium/low seteillä.
 
Rogue osaa teleportaation kun sille soittaa (upea bugi)

Hahhah! Ainakin hauskoja tilanteita on ollut. Itellä kävi niin että siinä tehtävässä missä ollaan Panamin kaa ekaa kertaa ja mennään sinne generaattorille tms ja se Wraithien kohtaaminen niin kun kapusin huoltoaseman ikkunasta sisään niin V porttas 500m taaksepäin aavikolle juuri kun hyppäsi ikkunasta sisälle. :asif:
 


Siinä olis pari hyvää esimerkki videoo Cyberpunkin tekijöille, mistä lähtee korjaa ja parantaa.





Luulisi että 50 vuodessa olisi hieman kehittyneempiä rengasratkaisuja, kuin ilmatäytteiset ratkaisut :smoke:

Toki GTA vitosessa ja RDR kakkosessa panostettu kaikkiin (turhiin) yksityiskohtiin, jotka ei hirveämmin pelillisesti tarjoa mitään. Samalla sitten kummatkin pelit ovat itsellä jääneet heti alkujaan kesken kun ovat tylsiä ja todella raskaita ja hitaita pelattavia, kun yritetty tehdä jotain elämä simulaattoria.
 
Luulisi että 50 vuodessa olisi hieman kehittyneempiä rengasratkaisuja, kuin ilmatäytteiset ratkaisut :smoke:

Oiskohan tossa kyseessä alkuperäismateriaalin kunnioittaminen. Tässä pelissä tulevaisuuden maailma näyttää siltä, kuin se 1980-luvulla kuviteltiin. :)

Toki GTA vitosessa ja RDR kakkosessa panostettu kaikkiin (turhiin) yksityiskohtiin, jotka ei hirveämmin pelillisesti tarjoa mitään. Samalla sitten kummatkin pelit ovat itsellä jääneet heti alkujaan kesken kun ovat tylsiä ja todella raskaita ja hitaita pelattavia, kun yritetään tehdä jotain elämä simulaattoria.

Itellä myös GTA5 ja RDR2 jääneet kummatkin kesken, eivät vaan ole pystyneet pitämään mielenkiintoa yllä loppuun asti. Cyberpunkki on toistaiseksi siihen pystynyt, vaikka en pääjuonta ole pelannutkaan vielä läpi kun säästelen sitä ja pelaan sivutehtäviä.

Nyt kun on enemmän tuota pelannut niin onhan CP2077 toki vielä hiomaton. Mutta uskon että CDPR hioo pelin kaikilta osin kuntoon ennemmin tai myöhemmin ja ehkä modaajat tekevät myös osansa.
 
Oiskohan tossa kyseessä alkuperäismateriaalin kunnioittaminen. Tässä pelissä tulevaisuuden maailma näyttää siltä, kuin se 1980-luvulla kuviteltiin. :)
Tosin eihän se estä, että kyseessä olisi jotain hienoja "honeycomb" ratkaisuja renkaan sisällä. :tup:

1608243915971.png


Edit:
Unohtamatta, että GTA vitosessa poliisien reagointi pelaajan hahmoon joka on kävellyt lähelle aika huvittava verrattuna GTA neloseen.
 
Mitähän tuolla valikossa noi kolme eri prosenttilukua meinaavat? Vissiin jotain tarinan läpipeluuprosenttiin littyvää, mutta välillä ovat paikoillaan pitkään ja sitten jossain kohtaa kaikki kolme hyppää aika mielivaltaisen oloisesti. Onko jollain jotain tarkempaa tietoa niiden toiminnasta?
 
Lisää ihmelisyyksiä tämä päivän sidemission pelausputkessa, Eka tintti, ennen kuin gpu käyttö % putos, sain yhden aseen ilman kuvaketta, puhelu audiot heitteli niinkuin välillä olisi ollut vieressä puhuja, lisää itemeitä mitä ei voi poimia. lisäksi muutama tyhjä muistiodatapadi. Ja lisää animaatio lataus bugeja. Sitten oli jotain ihmeellisyyksiä yhden aukaistavan ikkunan läpi kulkemisessa. Varmaan tarkoituksella, mutta mutta silti hiukan typera questi, kun yksi ukkeli kuolee väkisin vastoin "pelaajan tahtoa" (55 damagea jalkaan ja henki meni), kun sen kaverit ottaa 2000+ damagea päähän ja voi jäädä henkiin...
 
Mitähän tuolla valikossa noi kolme eri prosenttilukua meinaavat? Vissiin jotain tarinan läpipeluuprosenttiin littyvää, mutta välillä ovat paikoillaan pitkään ja sitten jossain kohtaa kaikki kolme hyppää aika mielivaltaisen oloisesti. Onko jollain jotain tarkempaa tietoa niiden toiminnasta?
Guesteja nimenomaan, Johnnyn guestit, main guestit ja sideguestit, näin ainakin ymmärsin.

Tein äsken tuota johnnyn antamaa sideguest lineä pitemmälle. Toin saven ennen sitä final missionia. Pelasin tässä pari muuta endingiä ihan huvikseni tänään ja huomasin että tässä on "very secret ending", liittyen johnnyyn.
No pelasin monta tuntia tässä silmät valuen, enkä saanut sitä auki, vit... googlasin enemmän niin ilmeisesti se vaatii max level charrun.
Tai sitten tein jonkun valinnan väärin vaikka yritin kaikkeni, no aika väsynyt tässä jo
No tässä pari linkkiä kuitenkin:


No kait se alotettava kohta uudestaan ja pelata sinne max lvl asti, Matrix loppu pakko saada!!
 
Sama suomenkielisiltä sivuilta:

Ja se sisältö niin ei tartte käydä toisella sivulla
"
SIE pyrkii varmistamaan korkean asiakastyytyväisyyden, joten ryhdymme tästä syystä tarjoamaan täyttä hyvitystä niille pelaajille, jotka ovat ostaneet Cypberpunk 2077 -pelin PlayStation Storesta. SIE myös poistaa Cyberpunk 2077 -pelin PlayStation Storesta toistaiseksi.
"

Tarkoittaako tämä siis myös PS5 "versiota"? sehän on ollut ilmeisesti lähes pelikunnossa?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
279 941
Viestejä
4 814 112
Jäsenet
78 000
Uusin jäsen
judehampaat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom