Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti tuo kestää vielä ens viikon eli siihen asti kunnes uudet osat tulee saksasta, kone nimittäin kuulostaa partakoneelta tai blenderiltä välilläTuo pari vuotta vanha ekwbn kinetic on alkanut pitää sellaista rahisevaa ääntää (tai oletan sen olevan pumppu), Rahisevatko nämä muilla vanhuuttaan vai johtuuko tuo siitä että säiliö on täytetty piripintaan?
Binder 693, sähkönsyöttö Gigantille minne yritän siirtää pumput ja Quadro-tuuletinohjaimen. Ja tietenkin Hubby7 että saa nuo edelliset kiinni USB:hen.Mikä liitin tuolle sähköjohdolle kotelosta ulos on?
140mm radi/tuuletin kiinnike adapterilla.Ajattelin nyt sit palata Vesijäähdytyksen pariin, joten kertokaa tyhmälle miten mä saan tämän tyylisen pumpun kiinni pohjasta tai kyljestä:
PUM Aquacomputer ULTITUBE D5 150 expansion tank with D5 PWM pump
On 140mm tuulettimia vain kotelossa. Niin jotenkin siihen on saatava kiinni, ei ole muuta mahdollisuutta.
Iso kiitos! Yritin etsiä, mutta oon niin käsi näissä. Kaikki aina ollut EKWB ja niiden nimet muistin ulkoa.140mm radi/tuuletin kiinnike adapterilla.
![]()
AGZ Aquacomputer fan mount 140 mm for ULTITUBE D5 expansion tank
Aquacomputer accessories and spare parts! The original accessories for your water cooling directly from the manufacturer!www.aquatuning.com
Hah.Mä arvasin et sä ratkeet vielä customin pariin.No tervetuloa takaisin.Ota suoraan D5 Next malli jos ei ole paljon hinnassa eroa.Ajattelin nyt sit palata Vesijäähdytyksen pariin, joten kertokaa tyhmälle miten mä saan tämän tyylisen pumpun kiinni pohjasta tai kyljestä:
PUM Aquacomputer ULTITUBE D5 150 expansion tank with D5 PWM pump
On 140mm tuulettimia vain kotelossa. Niin jotenkin siihen on saatava kiinni, ei ole muuta mahdollisuutta.
Kun olen vähän kahden vaiheilla ottaisiko vaan tuon Normaalin, koska meinasin BIOS T-Sensorin kautta hoitaa tällä kertaa säädöt. Kolmannen osapuolen ohjelmat ei vaan jotenkin napostele, vaikka Aquasuite onkin hyvä.Hah.Mä arvasin et sä ratkeet vielä customin pariin.No tervetuloa takaisin.Ota suoraan D5 Next malli jos ei ole paljon hinnassa eroa.
Mulla on kaikki kiinteillä kierroksilla kun ei vedet oikein edes lämpeä sigun setillä.Aina olen käyttänyt niin et on pelkät kiinteät kierrokset tuulettimissa.@jk72 Tarviiko ton Nextin lisäksi esimerkiksi Quadroa yms? Että voin säätää Aquasuitella vedenlämmön mukaan sitten tuulettimet vai onko tuo Nextin vedenlämmön lukema yksikkö käytettävissä Aquasuitessa?
Kun mietin vaan että miten olisi yksinkertainen toteuttaa tällä kertaa säädöt. Viimeksi laitoin T-Sensorilla ja Argus Monitorin kautta säädin kaiken. Niin sillä mietin että jos ostaisi vaan Vedenlämpö anturin ja T-Sensoriin kiinni, sitten vain BIOS kautta hoitaisi.
Eli siinä tapauksessa ei välttämättä ole hyötyä tosta Next mallista, koska ei tule käytettyä Aquasuite.Mulla on kaikki kiinteillä kierroksilla kun ei vedet oikein edes lämpeä sigun setillä.Aina olen käyttänyt niin et on pelkät kiinteät kierrokset tuulettimissa.