CDON.com

Onneks ei enään näy syntymäaika ja henkilötunnus selväkielisenä omissa tiedoissa, jos oot joskus laskulla erehtynyt tilaamaan jotain.
Vielä jokunen vuosi sitten näky tässä firmassa.
 
Jaahas... Näyttäisivät poistaneet kirjautumissivun suomiversiosta. Ja jos menee suoraan siihen kirjautumissivuun niin tulee selitys asiasta eli ei ole edes mikään bugi.


Mitä veikkaatte, lopettavatko suomipuolen kaupan?

Tässä oli kaiketi tarkoitus olla sivujen uudistus ja samalla meni tuotekategoriat uusiksi (päin helvettiä) ja muuta sellaista, mutta tätä kirjautumisen poistumista on ihmetelty jo monella palstalla. Mutta nyt kun nostit tuon pointin esille että olisiko kyseessä suomikaupan alasajo (tai skaalaus minimiin) niin se kävisi kieltämättä myös järkeen. Ruotsin puolella tätä sivujen uudistusta ei ole ainakaan vielä tapahtunut eli tuotekategoriat löytyvät edelleen normaalisti ja kirjautuminen on toiminnassa.

Tällä hetkellä erittäin hankala ymmärtää mitä siellä CDONin puolella nyt touhutaan.
 
Joo tuo kirjautumisen puuttuminen on sen verran outo muutos, että en osannut muuta selitystä edes arvailla, kun en keksi mitään positiivisia puolia muutokselle edes sivun ylläpitäjien näkökulmaa pohtien.

Suomen puolen cdon-kauppan juttuja muutettu vuosien aikana muutenkin huonompaan suuntaan (joskus oli maksullinen tilausjuttu millä sai ilmaiset postikulut tietyin ehdoin, taisi olla joku minimihinta tilaukselle tms. ja jotain hyvitystä ostoksista minkä sitten sai alennuskoodin muodossa tilauksen kauden lopussa tjs.) niin ei yllättäisi, jos ajaisivat suomipuolen kauppaa alas. Lisäksi jonkin verran (ainakin ennen tätä muutosta, en ole ehtinyt tutustumaan sivustoon tarkemmin päivityksen jälkeen) oli sivuston eri tekstikohtia jäänyt kääntämättä eli olivat ruotsiksi

Harmi se kyllä olisi, kun bluray-elokuvia myyviä kauppoja on sen verran vähän muutenkin (tai ainakin sellaisia missä hinnat ei ole älyttömiä).

Nyt tuolla näyttäisi olevan myös ilmaset postikulut tilauksiin (kaiketi joku minimihintarajoitus tjs.), mutta ei kyllä luottamusta herätä tällainen kirjautumissivun poistopäivitys.
 
Onko kukaan joutunut hoitamaan takuu asiaa cdonissa?

Miten toimii se?

Pitäisi laittaa takuuseen plantronics legend handsfree
 
Joo eipä tartte enää tästä puljusta tilata mitään.
Tänään viimeinkin tuli 1.5kk sitten tilattu varastossa oleva leffa.
Isompi punainen lippu on kuitenkin se, että tilausta tehdessä multa ei kysytty salasanaa missään vaiheessa vaan kassalle mennessä kysyttiin ensin sähköposti ja sen jälkeen postinumero.
Tuon jälkeen lävähti asiakastiedot ruudulle eikä edes silloin kysytty mitään vahvistusta kun otin maksutavaksi laskun.
 
Joo eipä tartte enää tästä puljusta tilata mitään.
Tänään viimeinkin tuli 1.5kk sitten tilattu varastossa oleva leffa.
Isompi punainen lippu on kuitenkin se, että tilausta tehdessä multa ei kysytty salasanaa missään vaiheessa vaan kassalle mennessä kysyttiin ensin sähköposti ja sen jälkeen postinumero.
Tuon jälkeen lävähti asiakastiedot ruudulle eikä edes silloin kysytty mitään vahvistusta kun otin maksutavaksi laskun.
Minkä tahon asiakas tiedot, tuli mieleen lopusta että oliko kyse maksunvälittäjästä, vai myyjästä. Osalla läntisiä maksunvälittäjiä aika käytettävät systeemi....
 
Joo eipä tartte enää tästä puljusta tilata mitään.
Tänään viimeinkin tuli 1.5kk sitten tilattu varastossa oleva leffa.
Isompi punainen lippu on kuitenkin se, että tilausta tehdessä multa ei kysytty salasanaa missään vaiheessa vaan kassalle mennessä kysyttiin ensin sähköposti ja sen jälkeen postinumero.
Tuon jälkeen lävähti asiakastiedot ruudulle eikä edes silloin kysytty mitään vahvistusta kun otin maksutavaksi laskun.
Jos maksoit Klarnalla, ja olet sillä aikaisemminkin maksanut jossain, niin se ainakin helposti tallettaa tiedot. Ja silloin se tosiaan kysyy vaan jotain pientä kuten puhelinnumero ja muut tiedot täyttyy itsestään. Siinä on myös nappi "poista tiedot tai älä muista jatkossa" mutta se jää helposti huomaamatta. Jolloin se taas seuraavalla kerralla muistaa taas kaiken.
 
Joo eipä tartte enää tästä puljusta tilata mitään.
Tänään viimeinkin tuli 1.5kk sitten tilattu varastossa oleva leffa.
Isompi punainen lippu on kuitenkin se, että tilausta tehdessä multa ei kysytty salasanaa missään vaiheessa vaan kassalle mennessä kysyttiin ensin sähköposti ja sen jälkeen postinumero.
Tuon jälkeen lävähti asiakastiedot ruudulle eikä edes silloin kysytty mitään vahvistusta kun otin maksutavaksi laskun.

Jaahas, siellä on taas päivitetty alustaa ja käytettävyys yllättäen ottanut takapakkia, ja käyttäjätunnukset on poistuneet käytöstä kokonaan. Pitänee tehdä tuonne tietojen poistopyyntö jossakin välissä.

Omat sivut​


Olemme äskettäin päivittäneet verkkosivumme ja valitettavasti tilaushistoriasi tarkastelu suoraan sivustolla on poistettu. Mutta älä huoli, meillä on edelleen kaikki tiedot aiemmista ostoksistasi!
Voit tarkastella aiempia tilauksiasi seuraavasti:
1. Tarkista postilaatikkosi:
Etsi tilausvahvistuksia, jotka olemme lähettäneet sinulle sähköpostitse.
2. Ota yhteyttä asiakaspalveluun: Jos et löydä tilausvahvistuksiasi tai tarvitset apua, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme mielellämme!
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa ja kiitämme ymmärryksestäsi siirtyessämme uuteen alustaan. Pyrimme jatkuvasti parantamaan kokemustasi kanssamme.

 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 667
Viestejä
4 495 498
Jäsenet
74 270
Uusin jäsen
Jautio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom