- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 5 076
Tässä tarinassa ei ollut oikeastaan mitään outoa. Monetkin tavarat lähetetään kirjeinä, jolloin mitään seurantakoodia ei ole, ja Posti kyllä hukkaa lähetyksiä toisinaan.Mulla kävi CDON:n kanssa syksyllä, että he eivät antaneet minkäänlaista seurantakoodia tilaamalleni powerbankille ja se tilaus siellä roikkui ja roikkui. Ja olin maksanut sen jo.
Otin aspaan yhteyttä maileitse ja kyselin mikä homma, kun pakettia ei ollut näkynyt pariin viikkoon ja en voi seurata mistään, koska ette antaneet koodia. Sanoivat, että lähetetty on ja sivuilla luki "Toimitettu".
Siinä vaiheessa en kysellyt enempää ja jäänyt odottelemaan, että mahtaako paketti saapua. Laitoin vain suoraan, että "Ette antaneet seurantakoodia -> 'Paketti on lähetetty' mukamas ja ketä tästä voin seuraavana enää syyttää on Posti, kun ovat perkeleet menneet hukkaamaan tämän mysteeripaketin. Ja tekin tiedätte, että ne eivät luonnollisesti ota vastuuta yhtään mistään. Pikkaisen haiskahtaa eikö vain?"
No, lupasivat selvitellä tavaran toimittajan (?) suuntaan. Luulin että he ovat jälleenmyyjiä? Ja parin päivän päästä tuli vain vastaus "rahat palautetaan tilillesi". Ilman mitään selitystä mitä helvettiä siellä nyt on tapahtunut. Sain kuitenkin rahani.
Ja kun kerran tuotteella oli eri toimittaja, niin kyseessähän oli ulkopuolinen third-party-myyjäfirma (tuotesivulta kannattaa aina ostaessa tarkistaa kohta "Tuotteen myy X"). Niinpä CDONilla ei ollut suoraa tietoa tapahtumista.
Toki asiakaspalvelu olisi varmaan voinut selittää tilanteen asiakkaalle selkeämminkin.