- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 1 732
Laita Qliron aspaan sähköpostia ja kerro tilanne niin siirtävät laskun eräpäivää. Qliron aspa sentään pelaa ja olen näissä CDONin kanssa käydyissä tappeluissa saanut aina nopean vastauksen (~30min) ja hyvän palvelun sieltä.Itsellä kesti kuukauden saada osoite johon voi reklamoida rikkinäisen tuotteen. Piti raapustaa englanniksi miksi tuote palautetaan. No lähetin tuotteen takaisin, mutta Qliro alkaa uhkailemaan ja lähettämään rävyylaskuja minun kotipostiin.
En osta ikinä mitään tuolta paikasta.
Vieläkin on tuo CDONin noutamatta jätetyn paketin lasku hyvittämättä, CDONilta en ole mitään vastausta saanut tuohon mutta Qliro siirsi eräpäivää rutkasti eteenpäin. Tarvitsevat kuitenkin peruutuksen myyjältä. Kuluttujanneuvonnastakaan ei ole kuulunut hetkeen mitään näyttögateen liittyen, varmasti ruuhkaa kaikkialla.