Brucke RM500/RM501/RM800 robottiruohonleikkurin infopaketti

Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
75
Mulla ainakin on toiminut reunan ajot hienosti, se ilmeisesti ajaa ne joka kerta sen päivän aikana kun aloittaa? Robotic mower sovellus käytössä.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
110
Mulla ainakin on toiminut reunan ajot hienosti, se ilmeisesti ajaa ne joka kerta sen päivän aikana kun aloittaa? Robotic mower sovellus käytössä.
Vain yhden onnistuneen kerran. Jos ei jostain syystä pääse raja-ajon lopuksi törmäämään telakkaan, yrittää seuraavalla saman päivän aloituksella uudestaan.
 
Liittynyt
30.07.2024
Viestejä
1
Mikähän täällä mättää starting pointtien kanssa. Sovelluksesta kun yritän muuttaa ja tallentaa uudet starting pointit, niin heittää aina viestiä: "cannot Set all starting points frequency to 0", jonka jälkeen arvot palautuvat oletukseen, eli 0%, 25%, 50%, 75%.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
75
Vain yhden onnistuneen kerran. Jos ei jostain syystä pääse raja-ajon lopuksi törmäämään telakkaan, yrittää seuraavalla saman päivän aloituksella uudestaan.
Okei, pitääkin joskus oikein seurata mitä se tekee, olen logista aina katsellut että noin 10min ajelee ja se siinä meni kun sen joskus katsoin.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
110
Mikähän täällä mättää starting pointtien kanssa. Sovelluksesta kun yritän muuttaa ja tallentaa uudet starting pointit, niin heittää aina viestiä: "cannot Set all starting points frequency to 0", jonka jälkeen arvot palautuvat oletukseen, eli 0%, 25%, 50%, 75%.
Menee arvailuksi, mutta: HA integraatio paljasti minulle että jokaisella start point:lla on myös painotuskerroin, tai frequency. Vanha sovellus ei niitä näytä ja HA:sta näkee että se on asettaneen ne kaikki 25%:iin eli kutakin starting pointia käytetään vuorotellen yhtä tiheästi.
Uudempaa sovellusta en ole itselleni asentanut, olisiko siinä kentät myös noille ? Jos on, niin laita niihin sopivat painotukset.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 435
Viestejä
4 333 336
Jäsenet
72 209
Uusin jäsen
AsusEnjoyer

Hinta.fi

Ylös Bottom