Brucke RM500/RM501/RM800 robottiruohonleikkurin infopaketti

Liittynyt
08.07.2020
Viestejä
137
Ainakin mulla kerääntyy ruohosilppua, siitepölyä yms. töhnää ruuvien väliin ja terät lopettaa pyörimästä akselinsa ympäri. En ole liikaa siitä stressannut ja nyt kun on ollut kosteampaa niin terät näytti taas pyörivän. Jos leikkuujälki on kunnossa, niin ehkä ei kannata liikaa asiaa miettiä?
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
103
Nuo teräthän pitäisi pyöriä oman akselinsa ympäri (?) (tai ainakin ne pyöri uutena), mutta nyt viikon jälkeen ne ovat täysin jumissa ja suorana sivulle. Kuuluuko noiden pyöriä akselinsa ympäri vai oliko ne vain sattumoisin omassa koneessa uutena liian löysällä?
Mietin samaa, mutta totesin että hyvin leikkaa, joten oli miten oli.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
70
Jollain oksan pätkällä hiukan tökkäsee terää ja nyhtää ruohot pois, mulla oli yksi terä jäänyt täysin sisälle päin.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
101
Jollain oksan pätkällä hiukan tökkäsee terää ja nyhtää ruohot pois, mulla oli yksi terä jäänyt täysin sisälle päin.
Joo, tuohan siinä pahin on. Jos terät eivät pääse kevyesti liikkumaan ja sitten niihin osuu jokin vähän tukevampi, osa teristä voi jumittua sisään. Leikkaamattomuuden lisäksi aiheuttaa epätasapainoa ja täristää - vähän.
Ei niistä mitään stressiä kannata ottaa, mutta silloin tällöin tarkistaa ja puhdistaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 137
Viestejä
4 318 334
Jäsenet
71 976
Uusin jäsen
Onezki

Hinta.fi

Ylös Bottom