Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Mulla myös tämä tuntemus.eikös noi piilotetut poistunu jokinaika sitten pätsissä. ainakaan assaulttien aseissa ei ole
Pelin asetuksista bindasit ne hiireen? Sain G4 ja G5 näppäimiin bindattua toiminnot, mutta muihin ei mene =/Itellä toi g502 saahan siihen vaikka joka nappiin jotain laitettua. mut ite laittanut kaikkiin 3 peukkunappiin toiminnon ja hiiren rullaan kun tökkää sivulle.
Pelin asetuksista bindasit ne hiireen? Sain G4 ja G5 näppäimiin bindattua toiminnot, mutta muihin ei mene =/

Perus bäfäTää on niin surullista kattoo noitten pelaajien touhua välillä.
Tossa grindissä porukka huutaa panoksia tai helaa ja sit ku kattoo paljon squad leadereilla on pisteitä, ni yli 20k pistettä, mutta niillä ei äly riitä tiputella niitä ammo/healt-boxeja.
Sit ne itkee ku niil ei oo panoksia, eikä ne ees tajua vaikka niille sanoo mitä ne vois tehä.
Miten voi olla noin yksinkertasta porukkaa.
![]()
Mikäs pelimuoto olisi paras noiden 20 offensive killin saamiseen yhden rundin aikana? Nyt olen grindiä testaillut, mutta nihkeää on.
No vaikkapa Breakthrough tai Frontlines, niissä itse useimmiten grindailen noita masteryita.
No vaikkapa Breakthrough tai Frontlines, niissä itse useimmiten grindailen noita masteryita.
Frontlines vaikutti ihan sopivalta, heti ekalla rundilla 16 offensive killiä, toki varsinaisia tappoja oli 46, mikä kertoo kuinka vaikea niitä loppupeleissä on saada. Harmittavan lyhyitä rundeja (30 min) ja vähän servereitä...Tää uus grind muoto on ihan optimaalinen myös noihin.
Ihmettelin kun jotenkin ei pyöri kuin ennen, olin pitänyt pienen tauon pelistä ja ajattelin vain että se on vain meikän mielikuvitus (tms.) ja pataan tulee ihan huolella. Mutta kappas, jonkin pelin pätsin TAI Gefore -paneelin ajuripäivityksen yhteydessä kaikki graffiikka-asetukset olivatkin menneet ULTRA :lle. Jälleen näitä asioita, mihinkään en ollut itse koskenut ja vitun settingsit muuttuu![]()
Hyvin toimii taas:
Ihmettelin kun jotenkin ei pyöri kuin ennen, olin pitänyt pienen tauon pelistä ja ajattelin vain että se on vain meikän mielikuvitus (tms.) ja pataan tulee ihan huolella. Mutta kappas, jonkin pelin pätsin TAI Gefore -paneelin ajuripäivityksen yhteydessä kaikki graffiikka-asetukset olivatkin menneet ULTRA :lle. Jälleen näitä asioita, mihinkään en ollut itse koskenut ja vitun settingsit muuttuu![]()
Juuri kaksi minuuttia sitten huomasin aivan saman! Peli toimi kyllä hyvin mutta FPS oli 60-80 tienoilla kun ennen mentiin 120+, äsken kävin tarkistamassa ja kaikki oli ultralla.
Mä en vaan pysty ymmärtämään miten voi olla mahdollista, että jos on kaks vaihtoehtoa kummalle puolelle peli laittaa, niin 100% onnistuu laittamaan sille puolelle missä pelaajat on niitä, jotka ampuu basessa toisiaan tai idlailee.
Viis peliä, 0 voittoa.
Yksin pelaaminen on kyllä sellasta kasettikekkeriä, ettei voi vaan käsittää.
Yhteen peliin joinasin mikä oli kesken ja johdettiin yli 200 pisteellä ja kuinka yllättävää, kun joinasin sinne, niin pelaajilla tais mennä sillä sekunnilla aivot solmuun ja hävittiin se.
Sit taas muutama screenshotti peleistä mitkä saa mun kasetin niin hajalle.
Tossa panzerstormissa. Omia tuolla G:llä ja F:llä. Kun kattoo noitten pelaamista, ni vaikuttaa, että 98% pelaajista ei edes tiedä, että tuolta alhaalta pystyy spawnata kanssa ja mennä helposti C:lle ja eteenpäin. Aina vaan ykkösspawnista ja turpaan tulee. Taktiikan vaihtaminen kuormittaa aivoja liikaa.
Twisted steelissä pelaajilla menee fovi johonkin 20 ja näkee vaan ton sillan jos yli puolet tiimistä seisoo vaan siellä, ni millä logiikalla ne luulee voittavansa noita pelejä?
edit: miten saan noita kuvia pois, kun tuli tuplakuvat?
![]()
![]()
![]()
Hyvin toimii taas:

Nämä nykyajan pelit (ei 2000-luvun alun Bäfät) nimenomaan on jäätävää visuaalista tykistystä sekä nautintoa. Miksi helvetissä laittais sen kaiken pois? Siitä lautapeligrafiikasta 640x480 on tosiaan itse saanut nauttia ihan tarpeeksi reilut 20 vuotta takaperin Quaken sun muiden bäfä 1942:n kanssa. Sitten nykyajan jonnet vetää grafiikat minimiin että saa enemmän tappoja, ei jumalautaKetä edes kiinnostaa jokin tietokonepelin KD-ratio paitsi niitä joiden elämä on lähinnä tietokoneen ja -pelien edessä istumista?
Omasta mielestä tasapuolisuuden nimissä pelimoottorissa pitäisi olla näitä low graph nörttejä varten jonkinlainen koodilla toteutettu LOS -esto jolla grafiikoiden pudotus ei parantaisi pelaajan havaittavuutta juuri yhtään. Pelaaja olisi MIN-MED-MAX -grafiikoilla näkymättömissä siihen saakka kunnes MAX-grafiikoilla pelaavien näytöillä se olisi näkyvissä. Eiks jeh?

Itse pelaan nykyään vain omaksi huviksi eikä kiinnosta tuleeko voitto tai häviö. Peli tämä vaan on, ei se ole niin vakavaa
Mun ajatusmaailmaan ei vaan sovi häviäminen. En ees pysty kuvittelemaan sellasen ihmisen mielenmaailmaa, joille on ihan sama voittaako vai häviääkö.![]()
Mun ajatusmaailmaan ei vaan sovi häviäminen. En ees pysty kuvittelemaan sellasen ihmisen mielenmaailmaa, joille on ihan sama voittaako vai häviääkö.![]()
Mahtaa olla elämä rankkaa tuolla ajatusmaailmalla![]()
Alikellota näytönohjainta vaikkapa -300MHz ja voltteja myös alas. Jos toimii, vika näytönohjaimessa tai virtalähteessä.Ostin tuossa pääsiäisen pyhinä tämän kun oli alle 30e tarjouksessa Originilta suoraan. Asentelin ja kokeilin niin heitti Blue Screen of Deathin samantien peliä startatessa. Buutti ja pistin kaiken täysin vakiokelloille, uusi kokeilu ja sama juttu.
Nyt pari pv sitten tuli ne uudet ajurit nvidialta niin asentelin ne ja kokeilin, nyt pääsin pelin päävalikkoon asti mutta heti kun koitti tehdä jotain niin taas BSOD. Syyksi antaa milloin minkäkin, vaihtelee - usein ollut se irql not less or equal (tjsp).
Muutoin kaikki pelit, 3dmark ja erilaiset stressitestit menee hienosti - ja tämäkin tosiaan kusahtaa heti alkumetreille. Tiedostan että tälläistä ongelmaa lähdetään yleensä ratkomaan asentelemalla kaikkea uudestaan, ajureita puhtaalta pöydältä, peli uusiksi jne mutta jos tähän olisi jollain joku ajatus mitä kokeilla ensin - itse en nyt äkkiä keksi mitään. Peli on varastokiintolevylle asennettuna kun ei ollut SSD:llä riittävästi lääniä asennusvaiheessa jos tällä mitään merkitystä mihinkään.
Jää pian peli "pölyttymään" digitaalihyllyyn kokoelmaan kun ei tätä nyt niin mitään hirveää hinkua ollut päästä kokeilemaan muutenkaan, lähinnä kiinnosti nähdä mihin näytönohjain tässä pystyy.
Kokeilen tuon myöhemmin, havahduinpa siihen tosiaiaan että minullahan on kahta eri CL luokkaa nuo muistit, toinen pari on 1.5v vanhoja CL15 ja toinen pari on reilun vuoden vanhoja CL16, 8GB HyperX Fury 2666 kampoja yhtä lailla kaikki silti ja XMP toiminut hienosti tähän mennessä.. Mutta jos tuo BF onkin nirso niistä. Pudotan kokeeksi toisen parin pelistä pois ja kokeilen toimiiko yhtään paremmin.Alikellota näytönohjainta vaikkapa -300MHz ja voltteja myös alas. Jos toimii, vika näytönohjaimessa tai virtalähteessä.
Mulla on nyt menny kokonaan ohi oliko se grind mode joku hetken juttu vaan vai miks ei näy enää tuolla listassa?
Kyllä, kuten muutkin Tides of Warin mukana tulevat pelimuodot, koska muutoin ei riitä pelaajia kaikkiin muotoihin.
Jotkut vihollisen hahmot näkyvät vain mustana siluettina, onko kellään vastaavaa? Uusimmat nvdian ajurit asennettuna.
Jotkut vihollisen hahmot näkyvät vain mustana siluettina, onko kellään vastaavaa? Uusimmat nvdian ajurit asennettuna.
Luin että liittyis uuteen kosmetiikka-asusteeseen nimeltään Ruvido.Jotkut vihollisen hahmot näkyvät vain mustana siluettina, onko kellään vastaavaa? Uusimmat nvdian ajurit asennettuna.
Eikö ois järkevä jättää nämä pelimuodot ainaki pelin eliniän ajaksi pelattavaksi.
Uusimmassa bäfässä riittää pelaajia, sitte ku bf v jälkeen tulee uusi niin sitte kuopata nämä squad conquestit yms rushit.
Ps. Bf4 tympiä pelata vuonna 2019 ku monet pelimuodot Tyhjillää, normaalilla serverillä jos haluat pelata on tarjolla vaan muutama ja näissä pyörii vaan se 9-10 emopelin karttaa. Custom serverit on pilattu esim ylisuurella ticketti määrillä. Emopelin kartat on kauhiaa paskaa, en tiiä sitte lisäreitten kartoista.
Bf3 kentät näyttää upeilta noshar canal ja yks parhaimmista räiskintäpelin kartoista zipa tower. Voi ku tämän kaltasia karttoja tulis bf5.
Millainen joukko siellä vielä työskentelee tämän pelin parissa? Mietin vain kun ainakin 300-400 ihmistä työskennellyt pelin kimpussa ja silti sisältö on kuin jonkun indie kehittäjän kahden viikon early access suhailun jälkeen. Rahaa palanut myös aika monta sataa miljoonaa, mutta harmi kun ei näy kehityksessä laisinkaan
Itse pelannut julkaisusta asti ja vasta lvl 19. Ehkä ei vaan riitä aika arjen pyörityksen lisäksi. Monta mappia ja pelimodeakin jäänyt kokematta vieläPeliä on pelattu kohta puolivuotta ja rank edelleen 50, mitkä sain henkilökohtasesti täyteen parin viikon aikana. Uusia mappeja ei oo tullu todella köyhä sisältö vielä kuukausien jälkeenki.
Pelistä haluttiin rauhallisen temmon omaava tekele plus tiimipelaamista puoltava, rajoittamalla healthin latausta ja ammusten määrä, no mitä tästä seuraa, peli todella kämppimispainotteinen, no miten dice ja kumppanit pahentaa tilannetta, lisää uuden kevyt lmg luokan jolla voi nimen omaan tähdätä vaan makuu asennossa ja vielä tarkempia ja pidelle ampuvia kämppimis aseita.
Tankit on myös murheenkryyni monessa pelimuodossa, nämäki jäävät jonnekki suojaan tulittamaan vihollisen hyökkäävä jalkaväkeä ja paikkaan mistä ne on vaikia tuhota.
Ps. Ite pelaillu peliä jo kuukausia ja nyt alkaa tympäsee tää heiveröinen sisältö, nooh. Bf4 ja bf1 korvaa jonkuverran tämän pelin pelitunteja.
Tää vissiin selittääki sen miksi nykyää näkyny enempi nuita pikku rankkisia pelaajia, peliä pelaa enää nämä joilla pelitunteja kertyy se 1-2h per viikko. Kaikki jotka päivisin pelannu sen 2-8h siirtyneet toisten pelien pariin.Itse pelannut julkaisusta asti ja vasta lvl 19. Ehkä ei vaan riitä aika arjen pyörityksen lisäksi. Monta mappia ja pelimodeakin jäänyt kokematta vieläPersojet's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
Itse pelannut julkaisusta asti ja vasta lvl 19. Ehkä ei vaan riitä aika arjen pyörityksen lisäksi. Monta mappia ja pelimodeakin jäänyt kokematta vieläPersojet's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
Tää vissiin selittääki sen miksi nykyää näkyny enempi nuita pikku rankkisia pelaajia, peliä pelaa enää nämä joilla pelitunteja kertyy se 1-2h per viikko. Kaikki jotka päivisin pelannu sen 2-8h siirtyneet toisten pelien pariin.
Ps. Nyt lähtee lauantai illan bf4 matsit pikkutunneille asti.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.