Täs on kyl muutama sellanen raivostuttava juttu ite pelissäki.
Mulla on squadipisteitä, painan B, valitsen artilleryn, niitä on vapaana, mulla on kiikarit kädessä, painan hiiren oikeeta että katon kiikareilla kohdan -> tää ottaa aseen käteen.
Toi tekee tota noin 8/10 kun koitan laittaa jotain sieltä B:n valikosta.
Monta kertaa on ollu tilanne, että "jos nyt laitan tohon artilleryn, ni saan pysäytettyy hyökkäyksen", sit tää vaan zoomailee sitä asetta siinä ja se on jo myöhästä.
Vielä raivostuttavampaa on ku oot yksin saanu vallattua jonkun alueen (kun omat on taas jatkuvasti väärissä paikoissa) ja sit tiiän että kohta sinne tulee vihuja ja oon laittamassa artilleryä siihen kohtaan missä seison ja alan zoomailemaan, ni tää vaan vaihtaa sitä asetta jatkuvasti käteen ja kuolen sen takia, että pitää 3 kertaa tehä sama asia uudestaan.
Toinen on toi, että jos nään että vaikka D:lle menee porukkaa. D on vielä meillä, mutta laitan sen orderiks valmiiks, ni sit se orderi lähtee pois siitä, kun viholliset saa sen. Miks sen pitää lähtee pois siitä?
Ok joku täällä sano joskus, että on niinku hyökkäys order ja puolustus order, mutta miks se vaan ei voi jäädä se orderi siihen D:lle, kun se kuitenkin menetettiin ja se orderi oli siinä jo valimiiks ja sinne kuitenkin pitäs mennä?
Monta kertaa laitan orderin vaikka sinne D:lle ja sit saan 2 sekunnin päästä laittaa sen uudestaan, kun viholliset sai sen.
edit: ja ne ei oo vielä saanu korjattua bugia, että näppäimet lopettaa yhtäkkiä toimintansa ja pitää irrottaa kaikista nappuloista, että voi liikkua taas.
Esim jos liikun eteenpäin ja koitan strafee vasemmalle, ni se A nappula vaan ei toimi ja sit pitää nostaa W, että se A taas toimii.
Eikä tää johdu vaan mun näppiksestä, vaan noilla kavereilla kenen kaa pelaan on sama ongelma ja kesken taistelun se nyt vaan on tosi häiritsevää ku pitää lopettaa kaiken tekeminen ja sit taas jatkaa.
iltaedit: tänään taas peli onnistu löytämään taas kaikki idiootit samalle puolelle, jotka ei osaa tuhota tankkeja, jotka ei ymmärrä että jos alue halutaan vallata pitää olla siellä alueen sisällä, ei ymmärrä, että muuallekkin voi spawnata ku omaan spawniin... esim sellaseen mikä on jo vallattu... mutta ei... ne yrittää vaan saada sitä lähintä aluetta vallattua, mutta vaikka 29 pelaajaa yrittää sitä ni ei onnistu. 100% häviäjien puolelle tänään. Ei vaan pysty käsittää miten se peli löytää just yhelle puolelle ne jotka ei osaa pelaa ja toiselle jotka osaa pelaa.
Panzerstormissakin pystyy spawnaamaan sinne C:n eteen tai E:n eteen, riippuen kummalta puolelta alottaa ja must tuntuu, että 90% pelaajista ei edes tiedä, että sinne voi spawnata.
edit: no, 7 kertaa yritin. 0 voittoa. On tää vaan välillä niin uskomatonta.