Battlefield V

Huomenna pääsee kokeilemaan Lahti-Salorantaa.

Complete this Week's Storyline and you'll be rewarded with the Lahti-Saloranta M26, a Support Class LMG. The Lahti-Saloranta M26 was a Finnish firearm used during World War II with optional ammo storage - a regular magazine or a drum. Nicknamed “Assorted Mistakes”, it was a relatively heavy LMG, hard to clean due to its 188 parts, and low ammo capacity. However, in the hands of a proficient gunner, it was exceptionally accurate.

w4tmebxeb8u21.jpg
 
Ostin tuossa pääsiäisen pyhinä tämän kun oli alle 30e tarjouksessa Originilta suoraan. Asentelin ja kokeilin niin heitti Blue Screen of Deathin samantien peliä startatessa. Buutti ja pistin kaiken täysin vakiokelloille, uusi kokeilu ja sama juttu.

Nyt pari pv sitten tuli ne uudet ajurit nvidialta niin asentelin ne ja kokeilin, nyt pääsin pelin päävalikkoon asti mutta heti kun koitti tehdä jotain niin taas BSOD. Syyksi antaa milloin minkäkin, vaihtelee - usein ollut se irql not less or equal (tjsp).

Muutoin kaikki pelit, 3dmark ja erilaiset stressitestit menee hienosti - ja tämäkin tosiaan kusahtaa heti alkumetreille. Tiedostan että tälläistä ongelmaa lähdetään yleensä ratkomaan asentelemalla kaikkea uudestaan, ajureita puhtaalta pöydältä, peli uusiksi jne mutta jos tähän olisi jollain joku ajatus mitä kokeilla ensin - itse en nyt äkkiä keksi mitään. Peli on varastokiintolevylle asennettuna kun ei ollut SSD:llä riittävästi lääniä asennusvaiheessa jos tällä mitään merkitystä mihinkään.

Jää pian peli "pölyttymään" digitaalihyllyyn kokoelmaan kun ei tätä nyt niin mitään hirveää hinkua ollut päästä kokeilemaan muutenkaan, lähinnä kiinnosti nähdä mihin näytönohjain tässä pystyy.
 
Ostin tuossa pääsiäisen pyhinä tämän kun oli alle 30e tarjouksessa Originilta suoraan. Asentelin ja kokeilin niin heitti Blue Screen of Deathin samantien peliä startatessa. Buutti ja pistin kaiken täysin vakiokelloille, uusi kokeilu ja sama juttu.

Nyt pari pv sitten tuli ne uudet ajurit nvidialta niin asentelin ne ja kokeilin, nyt pääsin pelin päävalikkoon asti mutta heti kun koitti tehdä jotain niin taas BSOD. Syyksi antaa milloin minkäkin, vaihtelee - usein ollut se irql not less or equal (tjsp).

Muutoin kaikki pelit, 3dmark ja erilaiset stressitestit menee hienosti - ja tämäkin tosiaan kusahtaa heti alkumetreille. Tiedostan että tälläistä ongelmaa lähdetään yleensä ratkomaan asentelemalla kaikkea uudestaan, ajureita puhtaalta pöydältä, peli uusiksi jne mutta jos tähän olisi jollain joku ajatus mitä kokeilla ensin - itse en nyt äkkiä keksi mitään. Peli on varastokiintolevylle asennettuna kun ei ollut SSD:llä riittävästi lääniä asennusvaiheessa jos tällä mitään merkitystä mihinkään.

Jää pian peli "pölyttymään" digitaalihyllyyn kokoelmaan kun ei tätä nyt niin mitään hirveää hinkua ollut päästä kokeilemaan muutenkaan, lähinnä kiinnosti nähdä mihin näytönohjain tässä pystyy.
Alikellota näytönohjainta vaikkapa -300MHz ja voltteja myös alas. Jos toimii, vika näytönohjaimessa tai virtalähteessä.
 
Alikellota näytönohjainta vaikkapa -300MHz ja voltteja myös alas. Jos toimii, vika näytönohjaimessa tai virtalähteessä.
Kokeilen tuon myöhemmin, havahduinpa siihen tosiaiaan että minullahan on kahta eri CL luokkaa nuo muistit, toinen pari on 1.5v vanhoja CL15 ja toinen pari on reilun vuoden vanhoja CL16, 8GB HyperX Fury 2666 kampoja yhtä lailla kaikki silti ja XMP toiminut hienosti tähän mennessä.. Mutta jos tuo BF onkin nirso niistä. Pudotan kokeeksi toisen parin pelistä pois ja kokeilen toimiiko yhtään paremmin.

Virtalähde on yhtä vanha kuin ne CL15 muistit, 1.5v. Silloin kokosin tämän i7 kokoonpanon pelkistä uusista osista, näytönohjaimen päivitin Strix GTX 1070 -> uuteen Strix RTX 2080 Ti pari viikkoa sitten.
 
Mulla on nyt menny kokonaan ohi oliko se grind mode joku hetken juttu vaan vai miks ei näy enää tuolla listassa?
 
Kyllä, kuten muutkin Tides of Warin mukana tulevat pelimuodot, koska muutoin ei riitä pelaajia kaikkiin muotoihin.

Eikö ois järkevä jättää nämä pelimuodot ainaki pelin eliniän ajaksi pelattavaksi.
Uusimmassa bäfässä riittää pelaajia, sitte ku bf v jälkeen tulee uusi niin sitte kuopata nämä squad conquestit yms rushit.

Ps. Bf4 tympiä pelata vuonna 2019 ku monet pelimuodot Tyhjillää, normaalilla serverillä jos haluat pelata on tarjolla vaan muutama ja näissä pyörii vaan se 9-10 emopelin karttaa. Custom serverit on pilattu esim ylisuurella ticketti määrillä. Emopelin kartat on kauhiaa paskaa, en tiiä sitte lisäreitten kartoista.
Bf3 kentät näyttää upeilta noshar canal ja yks parhaimmista räiskintäpelin kartoista zipa tower. Voi ku tämän kaltasia karttoja tulis bf5.
 
Jotkut vihollisen hahmot näkyvät vain mustana siluettina, onko kellään vastaavaa? Uusimmat nvdian ajurit asennettuna.
 
Eikö ois järkevä jättää nämä pelimuodot ainaki pelin eliniän ajaksi pelattavaksi.
Uusimmassa bäfässä riittää pelaajia, sitte ku bf v jälkeen tulee uusi niin sitte kuopata nämä squad conquestit yms rushit.

Ps. Bf4 tympiä pelata vuonna 2019 ku monet pelimuodot Tyhjillää, normaalilla serverillä jos haluat pelata on tarjolla vaan muutama ja näissä pyörii vaan se 9-10 emopelin karttaa. Custom serverit on pilattu esim ylisuurella ticketti määrillä. Emopelin kartat on kauhiaa paskaa, en tiiä sitte lisäreitten kartoista.
Bf3 kentät näyttää upeilta noshar canal ja yks parhaimmista räiskintäpelin kartoista zipa tower. Voi ku tämän kaltasia karttoja tulis bf5.

Ei siellä vaan ole.
Esim frontlinesissa oli +100 servua, mutta kun tuli uusia pelimuotoja mihin porukka siirtyi tides of warin vuoksi, tippui määrä kymmeneen huonoimmillaan.
Kun pelimuoto poistui ja tof:ssa oli taukoa, nousi määrät taas yli sataan.
 
Millainen joukko siellä vielä työskentelee tämän pelin parissa? Mietin vain kun ainakin 300-400 ihmistä työskennellyt pelin kimpussa ja silti sisältö on kuin jonkun indie kehittäjän kahden viikon early access suhailun jälkeen. Rahaa palanut myös aika monta sataa miljoonaa, mutta harmi kun ei näy kehityksessä laisinkaan
 
Millainen joukko siellä vielä työskentelee tämän pelin parissa? Mietin vain kun ainakin 300-400 ihmistä työskennellyt pelin kimpussa ja silti sisältö on kuin jonkun indie kehittäjän kahden viikon early access suhailun jälkeen. Rahaa palanut myös aika monta sataa miljoonaa, mutta harmi kun ei näy kehityksessä laisinkaan

Peliä on pelattu kohta puolivuotta ja rank edelleen 50, mitkä sain henkilökohtasesti täyteen parin viikon aikana. Uusia mappeja ei oo tullu todella köyhä sisältö vielä kuukausien jälkeenki.
Pelistä haluttiin rauhallisen temmon omaava tekele plus tiimipelaamista puoltava, rajoittamalla healthin latausta ja ammusten määrä, no mitä tästä seuraa, peli todella kämppimispainotteinen, no miten dice ja kumppanit pahentaa tilannetta, lisää uuden kevyt lmg luokan jolla voi nimen omaan tähdätä vaan makuu asennossa ja vielä tarkempia ja pidelle ampuvia kämppimis aseita.
Tankit on myös murheenkryyni monessa pelimuodossa, nämäki jäävät jonnekki suojaan tulittamaan vihollisen hyökkäävä jalkaväkeä ja paikkaan mistä ne on vaikia tuhota.

Ps. Ite pelaillu peliä jo kuukausia ja nyt alkaa tympäsee tää heiveröinen sisältö, nooh. Bf4 ja bf1 korvaa jonkuverran tämän pelin pelitunteja.
 
Peliä on pelattu kohta puolivuotta ja rank edelleen 50, mitkä sain henkilökohtasesti täyteen parin viikon aikana. Uusia mappeja ei oo tullu todella köyhä sisältö vielä kuukausien jälkeenki.
Pelistä haluttiin rauhallisen temmon omaava tekele plus tiimipelaamista puoltava, rajoittamalla healthin latausta ja ammusten määrä, no mitä tästä seuraa, peli todella kämppimispainotteinen, no miten dice ja kumppanit pahentaa tilannetta, lisää uuden kevyt lmg luokan jolla voi nimen omaan tähdätä vaan makuu asennossa ja vielä tarkempia ja pidelle ampuvia kämppimis aseita.
Tankit on myös murheenkryyni monessa pelimuodossa, nämäki jäävät jonnekki suojaan tulittamaan vihollisen hyökkäävä jalkaväkeä ja paikkaan mistä ne on vaikia tuhota.

Ps. Ite pelaillu peliä jo kuukausia ja nyt alkaa tympäsee tää heiveröinen sisältö, nooh. Bf4 ja bf1 korvaa jonkuverran tämän pelin pelitunteja.
Itse pelannut julkaisusta asti ja vasta lvl 19. Ehkä ei vaan riitä aika arjen pyörityksen lisäksi. Monta mappia ja pelimodeakin jäänyt kokematta vielä :D Persojet's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
 
Itse pelannut julkaisusta asti ja vasta lvl 19. Ehkä ei vaan riitä aika arjen pyörityksen lisäksi. Monta mappia ja pelimodeakin jäänyt kokematta vielä :D Persojet's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
Tää vissiin selittääki sen miksi nykyää näkyny enempi nuita pikku rankkisia pelaajia, peliä pelaa enää nämä joilla pelitunteja kertyy se 1-2h per viikko. Kaikki jotka päivisin pelannu sen 2-8h siirtyneet toisten pelien pariin.

Ps. Nyt lähtee lauantai illan bf4 matsit pikkutunneille asti.
 
Sisältö on ollut kyllä köyhää niin eipä ole paljoa yli 300h jaksanu pelata.
 
En kyllä oikeasti tiedä mikä tämän suhteen on mutta kiinnostus lopahtanut aika täysin. Aiemmin saattoi pelata pitkäänkin kerrallaan, nyt tulee melkein väkisinkin lopetettua kartan tai parin jälkeen. Pelissä on monet asiat paremmalla tolalla kuin esimerkiksi BF1:ssä mutta sitä jaksoi silti vääntää huomattavasti pidempään. Siinä oli ehkä enemmän sitä "toimintaa" ja ajoneuvoillakin oli suurempi rooli peleissä. Niiden ajoneuvojen kanssa pelaaminen oli mielestäni myös huomattavasti hauskempaa. Edeltävässä mielestäni tuo Kaiserslachtin operations oli erinomainen ja sitä jaksoi pelata vaikka kuinka mutta tässä ei ole oikein noussut mitään tuollaista. Ehkä se on vaan tuo karttavalikoima mikä kanittaa eniten. Toisaalta peli voisi kyllä pyöriäkin vähän sulavammin.

Karttojen lisäksi toinen suuri ongelma on mielestäni tiimien taitotason yleinen epäbalanssi. Turhan monesti toinen puoli voittaa aika helposti ja jo suurinpiirtein pelin ensimmäisen 5min jälkeen osaa sanoa tuloksen. Itse ainakin jopa mieluummin häviäisin hyvässä ja tasaisessa matsissa jossa väännetään viimeisille sekunneille voitosta kuin voitan täysin dominoivasti. Usein käy vielä niin, että se näytöstyyliin voittanut jatkaa sitä voittoputkeaan karttatolkulla, kun ei tässä tunnu olevan mitään balanceria tai tiimien sekoitusta. Voihan tuossa tietysti taktikoida itsensä servuvalinnoissa sille voittavalle puolelle mutta vaikea siitä on nauttia samassa määrin kuin tasaisista peleistä.

Itse pelannut julkaisusta asti ja vasta lvl 19. Ehkä ei vaan riitä aika arjen pyörityksen lisäksi. Monta mappia ja pelimodeakin jäänyt kokematta vielä :D Persojet's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker

No, eivät kaikki varmasti ole saavuttaneetkaan max rankkia. Mutta en nyt tiedä kannattaako peliä suunnitellessa ihan liikaa pohtia asioitaan heidän kantilta, joilla tulee peliaikaa alle 1h per viikko.
 
Viimeksi muokattu:
Tää vissiin selittääki sen miksi nykyää näkyny enempi nuita pikku rankkisia pelaajia, peliä pelaa enää nämä joilla pelitunteja kertyy se 1-2h per viikko. Kaikki jotka päivisin pelannu sen 2-8h siirtyneet toisten pelien pariin.

Ps. Nyt lähtee lauantai illan bf4 matsit pikkutunneille asti.

No jaa, kyllä itse ainakin pelaan edelleen tosi paljon ja pidän pelistä edelleen tosi paljon. Uudet mapit todellakin kelpais, mutta hauskaa on näinkin.

Itse pelaan lähinnä frontlinesia (lisäksi sit jos ToW tuo mukanaan jotain hyviä kuten Rush tai Grind). Siinä ainakin nimenomaan kokoajan kämppiminen ja varsinkin sniputtaminen on ollut vähenemään päin.
Toisaalta myös tankkien käyttäytyminen on kokoajan entistä enemmän hyökkäävämpää ja niitä puolustetaan enemmän, eli tankit tulee lipuille. Toista se oli talvella kun kaikki kämppi basessa. Rinnakkain tankit ja sniput.
 
Kyllähän tätä pelailee casuaalisti edelleen. Riippuu todella paljon mitä pelimuotoja pelaa. Lähinnä nykyään pelannut domination pelimuotoja koska tankit
Bf4 koitin asentaa joku ilta kalja päissään mutta ei suostunut asentamaan lisäreitä ollenkaan? Wut
 
Oletteko kokeilleet:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Pari matsia kokeilin ja kyllähän se terävöitti kuvaa, en nyt vielä tiedä oliko hyvä vai huono...
Tänää pelaillessa ajattelin kokeilla taas mutta koko valikko ei edes auennut(alt+f3)
 
Nyt on sata tuntia bfv takana ja hyvin on maistunut. Aluksi tosiaan pelasin vain Firestormia, mutta Tides of war ja assignmentit pakotti vääntämään myös muuta peliä - hyvä niin.

Alkuun tuntui että liki jokainen kenttä on yhtä Grindiä ja jostain napsahti luoti otsaan aina muutaman askeleen jälkeen, mutta tarpeeksi kun tuli peliä mittariin, niin kentät jotenkin alkoivat aueta. Vaatii kyllä ehdottomasti sen, että mukana on edes välttävä squadi. Shoppailenkin nykyään itelleni pelin aluksi squadin jossa leaderi on antanut käskyn ja kaikki ovat jokseenkin samoilla suunnilla. Ja tietysti pitää olla myös välttävä tiimi. Välillä käy niinkin että sille omalle puolelle sattuu 31 kaveria jotka pelkää sitä kuulaa niin paljon että väijyvät piilossa snipuillen.

BF4 verrattuna sanoisin että nimenomaan kartat oli siinä paljon paremmin suunniteltu tai niitä oli ainakin mukavampi pelata. Myös tankit oli jotenkin jännittävämpiä ja porukat käytti niitä armottomammin. Puhumattakaan helikoptereista. Ehkäpä aika on kullannut muistoja ja/tai ihmisten pelitekniikka on muuttunut ajan myötä erilaiseksi, tiedä häntä.

Hyvin muuten huomannut että joskus saa pelin kulkua muutettua aivan yksinäänkin parempaan suuntaan, kun useita kuolemia uhmaten vaan painaa valtaamaan niitä kauimmaisia lippuja.

Hyvä peli pelaan vielä toiset sata tuntia ainakin :kahvi:
 
Nyt on sata tuntia bfv takana ja hyvin on maistunut. Aluksi tosiaan pelasin vain Firestormia, mutta Tides of war ja assignmentit pakotti vääntämään myös muuta peliä - hyvä niin.

Alkuun tuntui että liki jokainen kenttä on yhtä Grindiä ja jostain napsahti luoti otsaan aina muutaman askeleen jälkeen, mutta tarpeeksi kun tuli peliä mittariin, niin kentät jotenkin alkoivat aueta. Vaatii kyllä ehdottomasti sen, että mukana on edes välttävä squadi. Shoppailenkin nykyään itelleni pelin aluksi squadin jossa leaderi on antanut käskyn ja kaikki ovat jokseenkin samoilla suunnilla. Ja tietysti pitää olla myös välttävä tiimi. Välillä käy niinkin että sille omalle puolelle sattuu 31 kaveria jotka pelkää sitä kuulaa niin paljon että väijyvät piilossa snipuillen.

BF4 verrattuna sanoisin että nimenomaan kartat oli siinä paljon paremmin suunniteltu tai niitä oli ainakin mukavampi pelata. Myös tankit oli jotenkin jännittävämpiä ja porukat käytti niitä armottomammin. Puhumattakaan helikoptereista. Ehkäpä aika on kullannut muistoja ja/tai ihmisten pelitekniikka on muuttunut ajan myötä erilaiseksi, tiedä häntä.

Hyvin muuten huomannut että joskus saa pelin kulkua muutettua aivan yksinäänkin parempaan suuntaan, kun useita kuolemia uhmaten vaan painaa valtaamaan niitä kauimmaisia lippuja.

Hyvä peli pelaan vielä toiset sata tuntia ainakin :kahvi:

Ite tutustunu bf4 nyt kuukauden päivät ja kyl nuo tankit on tosi kovia tässä pelissä, mukavempi pelata tankeilla mitä esim bf1.
 
Tuo tuorein Tides of war-palkintoase on kyllä pitkästä aikaa ase, jota on innostanut alkaa käyttämään niihin muutamiin perusvarmoihin nähden. Tekee tosi hyvää variaatiota Supportin asevalikoimaan. Pieni lipas, mutta nopea lataus mahdollistaa pelaamisen assault-mentaliteelillakin varsin hyvin mikäli tilanne sitä vaatii.
 
Viimeksi muokattu:
Tides of war läpäisty monta päivää sitten mutta asetta ei näy suportin valikoimassa. Minne lie mennyt??
 
Mikäs tämä feature on? Saako tuon landing rollin jotenkin tehtyä tai ei tehtyä? Oon luullut että tulee automaationa kun tipahdat korkealta.

Landing rolls aren’t tied to vault anymore. They can be triggered from a simple fall by pressing the crouch button when hitting the ground.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Lisää pommeja koneisiin :tup: eli conquestin saa jatkossakin unohtaa kokonaan. Fjell on ollut täysin pelikelvoton jo pitkään.
 
Siellä porukka pyörii samassa kasassa ja sit ku sanoo, että me hävitään peli, kun ne on samassa klimpissä kaikki, ni mä oon se syy miks me hävitään.

Taas onnistu 30 keharia joinaamaan samaan tiimiin. Oltais voitettu se helposti jos ne olis ees vähän tajunnu kattoo karttaa, mutta liian vaikeeta.

Screenshot (90) - Copy.png
 
Nuista tapoista puheen ollen, miten porukalla yleensä menee ton k/d kanssa.
Saatteko enempi yleensä tappoja mitä kuolemia matseissa?
 
Nuista tapoista puheen ollen, miten porukalla yleensä menee ton k/d kanssa.
Saatteko enempi yleensä tappoja mitä kuolemia matseissa?

Välillä +30 tappoa enemmän mitä kuolemia. (jalkaväki kentissä.)

Välillä menee miinukselle.

Olen niin jalkaväki pelaaja jos paljon esim. tankkeja niin kuolemia tulee. Yksinäni aina yritän niitä tuhota mutta ei niitä meinaa saada edes kaikella arsenaalilla tuhottua.

Muutenkin pelityyli on tukkaputkella ympäri kenttää toimintaa hakiessa.
 
Nuista tapoista puheen ollen, miten porukalla yleensä menee ton k/d kanssa.
Saatteko enempi yleensä tappoja mitä kuolemia matseissa?
Aika tasoissa lienee k/d ratio. Tykkään ramboilla ja ottaa riskejä, en välitä tipan tippaa statistiikoista kuolemien osalta :)
 
Nuista tapoista puheen ollen, miten porukalla yleensä menee ton k/d kanssa.
Saatteko enempi yleensä tappoja mitä kuolemia matseissa?
Nyt on ihan ok tasolla. BF1:ssä meni vielä miinuksella.
Tärkeämpää on voitto ja paras squadi pisteissä, kuin tapot/kuolemat.
a08cb8b29663ebb710aca4a11ff4eb30.jpg
 
Nuista tapoista puheen ollen, miten porukalla yleensä menee ton k/d kanssa.
Saatteko enempi yleensä tappoja mitä kuolemia matseissa?

Aika isoa vaihtelua erissä tuppaa tulemaan. Oikeastaan mitä tahansa jostain 1-40 väliltä :D mutta pääsääntöisesti yli 3, kun pikkuhiljaa 3kd:n keskiarvo lähestyy:
Mediffs's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
Aikalailla täysin jalkamiehenä tulee pelattua täälläkin. Conquestin pelaaminen on loppunut oikeastaan kokonaan. Frontlinesin vähempi määrä hallitsematonta kaaosta maistuu.
 
Pätsin mukana tuli joku systeemi et ku tyylii saa enemmistön conuqest käpeistä ni tulee jotenkin 30403 koon fontilla teksti et we have majority tms, ni miten saan ne pois?
 
Nuista tapoista puheen ollen, miten porukalla yleensä menee ton k/d kanssa.
Saatteko enempi yleensä tappoja mitä kuolemia matseissa?

Oma KD on 1.84. Olis varmaan enemmänkin, mutta oon yleensä squad leaderi ni menee aikaa ku kattelee karttaa ja laittaa ordereita ja muita.

Jos tulee paljon tappoja ni voi olla et 39 tappoo ja 8 kuolemaa ja jos menee huonosti ni 14-6. En kyllä muutenkaa keskity siihen tappamiseen, vaan flänkkäämiseen ja alueiden käppimiseen. Conquestia pelaan oikeestaan vaan.
 
Ei olisi pitäny lukea juttuja grafiikka-asetuksista.
Tämäkin on siis ihan perus BF.
Tyypit säätää grafiikka-asetukset minimiin, jotta vihollisen näkee kilometrin päästä keskeltä romukasaa.
Ilmankos tulee kuulaa päähän, vaikka menisi suojaan mihin koloon tahansa ja itse missaa viholliset puolen metrin päästä.
En silti aio säätää grafiikkaa paskaksi, koska kerrankin on tehty oikeasti nätin näköinen peli ja eka kertaa on kone jolla tuoreet pelit pyörii jokseenkin hyvin.
 
Täs on kyl muutama sellanen raivostuttava juttu ite pelissäki.

Mulla on squadipisteitä, painan B, valitsen artilleryn, niitä on vapaana, mulla on kiikarit kädessä, painan hiiren oikeeta että katon kiikareilla kohdan -> tää ottaa aseen käteen.

Toi tekee tota noin 8/10 kun koitan laittaa jotain sieltä B:n valikosta.

Monta kertaa on ollu tilanne, että "jos nyt laitan tohon artilleryn, ni saan pysäytettyy hyökkäyksen", sit tää vaan zoomailee sitä asetta siinä ja se on jo myöhästä.
Vielä raivostuttavampaa on ku oot yksin saanu vallattua jonkun alueen (kun omat on taas jatkuvasti väärissä paikoissa) ja sit tiiän että kohta sinne tulee vihuja ja oon laittamassa artilleryä siihen kohtaan missä seison ja alan zoomailemaan, ni tää vaan vaihtaa sitä asetta jatkuvasti käteen ja kuolen sen takia, että pitää 3 kertaa tehä sama asia uudestaan.


Toinen on toi, että jos nään että vaikka D:lle menee porukkaa. D on vielä meillä, mutta laitan sen orderiks valmiiks, ni sit se orderi lähtee pois siitä, kun viholliset saa sen. Miks sen pitää lähtee pois siitä?
Ok joku täällä sano joskus, että on niinku hyökkäys order ja puolustus order, mutta miks se vaan ei voi jäädä se orderi siihen D:lle, kun se kuitenkin menetettiin ja se orderi oli siinä jo valimiiks ja sinne kuitenkin pitäs mennä?

Monta kertaa laitan orderin vaikka sinne D:lle ja sit saan 2 sekunnin päästä laittaa sen uudestaan, kun viholliset sai sen.

edit: ja ne ei oo vielä saanu korjattua bugia, että näppäimet lopettaa yhtäkkiä toimintansa ja pitää irrottaa kaikista nappuloista, että voi liikkua taas.
Esim jos liikun eteenpäin ja koitan strafee vasemmalle, ni se A nappula vaan ei toimi ja sit pitää nostaa W, että se A taas toimii.
Eikä tää johdu vaan mun näppiksestä, vaan noilla kavereilla kenen kaa pelaan on sama ongelma ja kesken taistelun se nyt vaan on tosi häiritsevää ku pitää lopettaa kaiken tekeminen ja sit taas jatkaa.

iltaedit: tänään taas peli onnistu löytämään taas kaikki idiootit samalle puolelle, jotka ei osaa tuhota tankkeja, jotka ei ymmärrä että jos alue halutaan vallata pitää olla siellä alueen sisällä, ei ymmärrä, että muuallekkin voi spawnata ku omaan spawniin... esim sellaseen mikä on jo vallattu... mutta ei... ne yrittää vaan saada sitä lähintä aluetta vallattua, mutta vaikka 29 pelaajaa yrittää sitä ni ei onnistu. 100% häviäjien puolelle tänään. Ei vaan pysty käsittää miten se peli löytää just yhelle puolelle ne jotka ei osaa pelaa ja toiselle jotka osaa pelaa.

Panzerstormissakin pystyy spawnaamaan sinne C:n eteen tai E:n eteen, riippuen kummalta puolelta alottaa ja must tuntuu, että 90% pelaajista ei edes tiedä, että sinne voi spawnata.

edit: no, 7 kertaa yritin. 0 voittoa. On tää vaan välillä niin uskomatonta. :rage:
 
Viimeksi muokattu:
Itellä sama ongelma artilleryn kanssa. Toinen on se että näyttää että se olis muka käytössä, eikä voi käyttää vaikka selvästi missään ei sitä ole. Sama ongelma raketin kanssa. Monesti pitäny vaihtaa kaveri squad leaderiks että saa käytettyä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 603
Viestejä
4 991 378
Jäsenet
80 093
Uusin jäsen
Lansa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom