Battlefield V

Sen oli tarkoitus tulla jo ajat sitten. Mutta kun company coinit bugasi, niin vetivät jäihin.
Erittäin fiksu veto.

Koska vaihtoehto olisi ollut tuoda oikean rahan valuutta kylkeen samalla kun cc ei toimi. Sen jälkeen olisi ollut iso kohu siitä, miten pelaajat käytännössä ”pakotetaan” käyttämään oikeaa rahaa, kun pelin sisäinen valuutta ei toimi oikein.

Lisäksi kun siellä on ollut aika paljon tärkeämpää korjattavaa tässä välissä..
Tiedän kyllä tuon, mutta CC ongelmat korjattiin varmaan 2kk sitten.
Kuulemani mukaan julkaisun aikoihin peliä myytiin miljoona kappaletta vähemmän mitä oli ennakoitu. Myös pelinsisäisen valuutan olisi pitänyt tulla aika pian mukaan, eikä 5kk jälkeen. Joten mistä ne meinaa saada rahat pelin kehittämiseen, kun tuntuu että joka asiassa on kustu :D
 
Tiedän kyllä tuon, mutta CC ongelmat korjattiin varmaan 2kk sitten.
Kuulemani mukaan julkaisun aikoihin peliä myytiin miljoona kappaletta vähemmän mitä oli ennakoitu. Myös pelinsisäisen valuutan olisi pitänyt tulla aika pian mukaan, eikä 5kk jälkeen. Joten mistä ne meinaa saada rahat pelin kehittämiseen, kun tuntuu että joka asiassa on kustu :D

Miljoona vähemmän kuin odotettiin ei tarkoita silti, että peliä olisi myyty vähän. Lisäksi firestormin julkaisun jälkeen on normi servut ollu täynnä 1-15 levyn jätkiä, eli kohtuullinen buusti siitäkin tullut. En usko et siellä rahasta toi homma on kiinni sinällään, vaan se et EA vetää ne rahahanat kiinni jos peli ei ole super menestynyt heti. Joka taas on väärä ajattelumalli, kuten monet muut pelit on osoittaneet. Pätsäämällä voi saada kokoon hyvän ja hyvin myyvän pelin.
 
Muut huomanneet ettei kivikautista valikkoa ole vieläkään korjattu vaan huudattaa aina näyttistä täysillä? Tuntuu pelissä olokin olevan kevyempää.
 
Miljoona vähemmän kuin odotettiin ei tarkoita silti, että peliä olisi myyty vähän. Lisäksi firestormin julkaisun jälkeen on normi servut ollu täynnä 1-15 levyn jätkiä, eli kohtuullinen buusti siitäkin tullut. En usko et siellä rahasta toi homma on kiinni sinällään, vaan se et EA vetää ne rahahanat kiinni jos peli ei ole super menestynyt heti. Joka taas on väärä ajattelumalli, kuten monet muut pelit on osoittaneet. Pätsäämällä voi saada kokoon hyvän ja hyvin myyvän pelin.

Nykyään kun on trendi että pelit julkaistaan keskeneräisinä niin monet varmasti lykkäävät hankintaa ainakin parin ensimmäisen patchin verran. Ja tämähän näyttää norsunluutornissa pahalta kun heti ensimmäisenä päivänä ei olla myyntilistojen kärjessä.
Mass Effect Andromeda oli viimeinen peli minkä ostan ennakkoon, ikinä.


En huomannut mitään suurempaa muutosta loottaamiseen patch notessa. Eli edelleen kaikki kuolleen rojut yhdessä sekavassa kasassa?
 
Luuttiparannus on vasta tulossa ja se mitä siitä näin, näytti vain jakavan kamat niin, etteivät ne ole toistensa päällä. Muutoin tavarat ulostautuu kuolleesta sotilaasta samalla tavalla kuin aiemmin. Ehkäpä voisivat vielä viilata sitä osastoa ennen julkaisua.
 
Äsken tuli artifakteja ruutuun Firestormia pelatessa. Korttia on kellotettu mutta aiemmin toiminut hyvin. Voikohan johtua tästä päivityksestä?
 
Millois se @Moksu-FIN ja kumppanit on discordissa paikalla? Katson melko usein kanavaa mutta harvoinpa siellä näkyy ketään millään kannuilla.
Varmaan joka ilta ollut ainakin yksi squadi pelaamassa firestormin julkaisun jälkeen.
Esim tänään ennen kymmentä oli 2 squadia pelaamassa firestormia ja kolmas squadi pelaamassa conquestia. Monena iltana ei ole näin paljon porukkaa, joten sen takia olen kysellyt lisää innokkaita pelaajia. Varmaan paras tapa hypätä porukkaan on liittyä suoraan voippiin, kun näkee että siellä on pari pelaajaa jo valmiiksi.
 
Toimiiko muilla ok?
Yritän tehdä tides of waria ja mennä squadina firestormiin. Peli löytää mulle squadin parissa sekunnissa, sit 10-20sek jälkeen tulee matchmaking failed. Ps4 alustana.
 
Onkos muilla havaittavissa jäätyilyä, kun rundin päättymisen jälkeen mennään siihen loppumenuun? PC-versio siis kyseessä. Ei siis jämähdä lopullisesti, mutta pitää kyllä melko pitkiä mietintätaukoja.
 
Pätsin myötä näköjään toi valikko mistä voi antaa orderin on muuttunu silleen, että se pitää tosi tarkkaan osua hiiri niille alueille, että se valitsee sen.
Aiemmin hiiri sai mennä yli niistä valikoista ja pysty nopeessa tilanteessa laittaa orderin helposti, mut nyt ei.

Ja sit taas... aattelin että ehdin pelaan yhen pelin tänään. Meen viiteen eri servuun kattoo että oiskohan täällä hyviä pelaajia omalla puolella ja ei onnistunu kertaakaan. Kaikissa peleissä ne omat oli just niitä, jotka istuu yhdessä käppipaikassa ja antaa muut vihollisille. Siis miten onnistun löytämään yli 150 idioottia mun puolelle ja vielä eri servuille. Mikä on ees todennäköisyys tollaselle.

Oon alkanu ottaa screenshotteja noista peleistä ja haluun nähä kuinka monta tuhatta screenshottia kerkeen ottaa tän pelin elinkaaren aikana.

Tossa screenshotissa peli on alussa, mutta mikään ei muuttunu niin pitkään, kun jaksoin katella tollasta pelleilyä.

edit: täydellä squadilla pystyy vielä voittamaankin pelejä, mutta yksin yli 25 idiootin kanssa on täys mahdottomuus.
edit2: paras oli, että b1:ssä voittoprosentti nousi yli 10% silleen, että vaihto tiimiä pelin alussa aina, mutta tässä ei pysty niinkään tekemään. Ja kun mitään balansointia ei vieläkään ole, niin jos kerran päätyy pelaa serverille missä omalla puolella on tyhmiä ja jos ei servua vaihda, ni oot tuomittu pelaamaan niiden kanssa jos ja kun ne jatkaa pelaamista.

edit3: no, 8 ehti käydä kokeilemassa ja 8 pelissä oli just mun puolella ne idiootit. Mä en vaan pysty käsittää enää.

Screenshot (72) - Copy.png
 
Viimeksi muokattu:
Pitihän tää ostaa cdkeystä battleroyale moodin takia.:) Kestää taas sen pari päivää ladata, kun on niin hirveän iso peli.:dead:
 
Muutama Firestorm tuli pelailtua ja ihan hyvältä vaikuttaa. Vrt lähinnä PUBG, Blackout ja Apex. Taisin olla 6. parhaimmillaan, aika erilainen meno kyllä tässä verrattuna noihin.
 
Kannattaa käyttää niitä tähtäimiä tilanteen/aseen mukaan, esim. itsellä rickirollerissa on 3x tähtäin koska se on tarkka ja siinä on jalusta niin saa tasaista suihkua.

Muuten tykkään itsekin rautatähtäimistä, juuri oli ajatuksissa alkaa testamaan kiväärejä ilman tähtäintä kun Firestormissa yllättävän helposti pudotin sakkia siten...

Pari voittoa tullut tuossakin moodissa, en vain välitä siitä sitten yhtään. BR-peliksi ok kyllä.

Onneksi tekivät siten että ToW saa suoritettua pääasiassa ilman Firestormia. Pelkällä konkalla saa jauhettua nyt noita. Taisivat kuunnella palautetta siitä <3
 
Onneksi tekivät siten että ToW saa suoritettua pääasiassa ilman Firestormia. Pelkällä konkalla saa jauhettua nyt noita. Taisivat kuunnella palautetta siitä <3
Itsekin avaan palkinnot pelkällä Frontlinesilla, mutta kun chapter xp jää saamatta 40-60k edestä jos ei noita suorita ja palaa käpy ihan totaalisesti.
Esim hiilaa kolme squadilaista. BR pelimuodossa ei ihan kauheasti ole itsestä kiinni pääseekö tilanteeseen missä voi kaveria nostaa.
En muutenkaan tykkää singoista jne räjähteistä, saati sitten firestormin puolella. Ni 300 damagea räjähteillä, en saa ikinä.
 
Muutama Firestorm tuli pelailtua ja ihan hyvältä vaikuttaa. Vrt lähinnä PUBG, Blackout ja Apex. Taisin olla 6. parhaimmillaan, aika erilainen meno kyllä tässä verrattuna noihin.

Yhden illan verran kokeilin itsekin, en oikein syttynyt. Liikaa tulee mieleen PUBG/ROE. Itselle maistuu paljon paremmin Blackout / Apex tyylinen arcademaisempi mättö kuin tämmönen puiden alla makaaminen.
 
En tajuu miten tää peli voi tökkiä.. ryzen 2600 @4.2ghz 16gb dd4 3200 ja gtx 1070 ja ihan jäätävää pätkimistä pelissä ja ei yhtään sulavaa.. Liekö vaan jätettävä pelaamatta :/
 
Squadissa firestorm maistuu kyllä tosi hyvin. Aikaisempaa kokemusta br peleistä ei ole kun eivät ole kiinnostaneet.

Solo suosii omaan makuun liiaksi puskassa istumista, varsinkin pelin loppupuolella.
 
En tajuu miten tää peli voi tökkiä.. ryzen 2600 @4.2ghz 16gb dd4 3200 ja gtx 1070 ja ihan jäätävää pätkimistä pelissä ja ei yhtään sulavaa.. Liekö vaan jätettävä pelaamatta :/

Onko dx12 päällä? Jos on niin kokeile laittaa dx11 päälle. Dx12 taitaa vieläkin olla osalla porukkaa aika rikki?
 
Kokeiltu ei auta eilen alkoi jo päätä särkeen toi nykiminen :(
Mulla on melkein sama kokoonpano, paitsi en oo kellotellu prossua yhtään. Aika korkeelle oot saanu Ryzenin menemään. Suosittelen vaan poistamaan pelin kaikkine tiedostoineen ja asentamaan uusiksi.
 
Mulla on melkein sama kokoonpano, paitsi en oo kellotellu prossua yhtään. Aika korkeelle oot saanu Ryzenin menemään. Suosittelen vaan poistamaan pelin kaikkine tiedostoineen ja asentamaan uusiksi.

Noku tämäkin on tehty kahdesti emt sit löytyiskö jostain jotkut hyvät grafiikka asetukset jolla toimisi paremmin. mtn virransäästöjä ei ole päällä. ja kellotellu löysät pois menis varmaa vielkin enemmän paremalla jäähyllä

Ja fullscreenillä peli.
 
Noku tämäkin on tehty kahdesti emt sit löytyiskö jostain jotkut hyvät grafiikka asetukset jolla toimisi paremmin. mtn virransäästöjä ei ole päällä. ja kellotellu löysät pois menis varmaa vielkin enemmän paremalla jäähyllä

Ja fullscreenillä peli.
Lämmöt ja voltit kaikki ihan sallituissa rajoissa? Sekin voi aiheuttaa stutteringia, kokeilehan ilman kellotuksia.
 
Squadina tuota firestormia pitää pelata. Tuleva duo voi olla myös hyvä. Soolona tosiaan ihan liikaa istumista.

En tajuu miten tää peli voi tökkiä.. ryzen 2600 @4.2ghz 16gb dd4 3200 ja gtx 1070 ja ihan jäätävää pätkimistä pelissä ja ei yhtään sulavaa.. Liekö vaan jätettävä pelaamatta :/
Ootko kokeillu rajoittaa fps? Future frame rendering kannattaa myös kokeilla on/off.
 
Millä resoluutiolla pelailet ja millä asetuksilla? Future frame rendering päällä? (Laita päälle jos ei ole).

on päällä ja off myös kokeiltu js high:lla pelaan. outoa et aikaisemmin toi toimi mut nyt alko ihme sutterointi ja lagiminen.. niin ja 144hz on näyttö.
 
Itsellä 64 pelaajan servuilla ajoittain pientä nykimistä i5 9600K:n kaikkien kuuden ytimen hakatessa 100%. Nykiminen tapahtuu onneksi yleensä vain spawnipaikkaa valitessa tai heti spawnaamisen jälkeen. Oikein kovissa räjähdyksissä tosin huomaa FPS:n hetkellisen tippumisen Freesyncistä huolimatta. Muistien päivitys 2800Mhz -> 3400Mhz auttoi jonkun verran.

Todella raskas peli prossua kohtaan, mutta niin oli aikanaan myös BF1. Muistelen, että DX12:n kanssa oli jotain ongelmia aiemmin, niin DX11 ollut käytössä. Pitää kokeilla uudestaan, jos nyt toimisi paremmin.
 
Vähän sitä pelkäsinkin ekalla pelikerralla ja nyt se alkaa muutaman kymmenen kerran jälkeen tuntumaan siltä että tuo mappi on kyllä liian pieni. Aika nopeasti nuo paikat tulee tutuksi ja sitten pelit pyörii liian tutuissa maisemissa. Toivottavasti uuteen mappiin ei mene liian kauan.
 
V1 ei tuhoa moninpelissä omia, mutta firestormissa toisin. :D :D

Kaveri: ”tulkaa pois sieltä”
Minä: ”ei se varmaan omia tuhoa”
Kaveri: ”sainko mä neljä kerralla?!?!?”
Minä: ”*repeilyä ja hajoilua* joo, yhden vihun ja kaikki muut sun squadista”

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Toistaiseksi annan arvosanaksi saman kuin kd ration, eli 0/10. Aseet tuntuu olevan hernepyssyjä ja saat ampua sata lipasta viholliseen hit markkeineen, eivätkä kuole. Sitten viholliset ampuu yhellä bren laukauksella sut hengiltä, vaikka ois täydet healthit ja armoriakin.:bored: Jotain outoa tässä nettikoodissa oltava.:beye:
 
Toistaiseksi annan arvosanaksi saman kuin kd ration, eli 0/10. Aseet tuntuu olevan hernepyssyjä ja saat ampua sata lipasta viholliseen hit markkeineen, eivätkä kuole. Sitten viholliset ampuu yhellä bren laukauksella sut hengiltä, vaikka ois täydet healthit ja armoriakin.:bored: Jotain outoa tässä nettikoodissa oltava.:beye:
Onko aiemmat battlefieldit pelaamatta? Ihan yhtä hyvin toimii, nettikoodissa ei ole mitään outoa. E: toki nuo armorit vaikuttaa, mutta päähän kun tähtää niin kyllä jengi lakoaa melko nopeasti.
 
Nyt lähti peli toimimaan jotenkin ndivia asetuksissa oli taas virransäästö pääll'ä sekä tuo g-sync ei toiminut tällä freesync näytöllä heti kun otti pois niin säästyi pää. Myöskin joutui tuohon 4g liittymään ostamaan kiinteän ip osoitteen niin alkoi jtn tapahtumaan.. Mutta saa silti linkata tai suositella jtn toimivia graffa asetuksia että mitkä asetukset olis järkevintä karsia pois?
 
Nyt lähti peli toimimaan jotenkin ndivia asetuksissa oli taas virransäästö pääll'ä sekä tuo g-sync ei toiminut tällä freesync näytöllä heti kun otti pois niin säästyi pää. Myöskin joutui tuohon 4g liittymään ostamaan kiinteän ip osoitteen niin alkoi jtn tapahtumaan.. Mutta saa silti linkata tai suositella jtn toimivia graffa asetuksia että mitkä asetukset olis järkevintä karsia pois?

Kannattaa kokeilla vsync->disabled jos ei se ole jo. Itsellä toi vsyncci on aiheuttanut sietämättömiä lagipiikkejä molemmisaa BF1 ja BFV. Käytännössä siis n. sekunnin mittaisia jäätymisiä kun fps putosi dxr päällä 90->10 tai dxr pois päältä 120->30. Teki samaa vsyncci päällä niin vanhalla 1070 kuin uudella 2080. Kaikenlaisia graffaasetuksiakin on tullut testailtua mutta tällä hetkellä mennään resolution scale 100, dx12 päällä, dxr pois, high ja ultran välillä tulee vaihdeltua fiiliksen mukaan. Kyllä tuo ultrallakin pyörii ihan hyvillä frameilla mutta high asetuksilla hieman smoothimmin.

Täällä myös 4G, toiminut ihan hyvin ilman kiinteääkin ip:tä. Kuinkas tuo kiinteä ip on tilannetta muuttanut?
 
Mielenkiintoista. Itse hankin vastikään G-Sync yhteensopivan Freesync-näytön eikä ole käynyt mielessäkään. Pitääpä ottaa ja kokeilla.
 
Nyt lähti peli toimimaan jotenkin ndivia asetuksissa oli taas virransäästö pääll'ä sekä tuo g-sync ei toiminut tällä freesync näytöllä heti kun otti pois niin säästyi pää. Myöskin joutui tuohon 4g liittymään ostamaan kiinteän ip osoitteen niin alkoi jtn tapahtumaan.. Mutta saa silti linkata tai suositella jtn toimivia graffa asetuksia että mitkä asetukset olis järkevintä karsia pois?
Graffa-asetukset ovat aika henkilökohtainen valinta. Mulla näyttää esimerkiksi tältä:
Screenshot_1.png Screenshot_3.png Screenshot_2.png
 
Tuolla on ketju missä kinastellaan gsync näytön säädöistä. Itse hoidan Gsync näytöllä säädöt näin, esim. Rivalla rajoittaa hertsit 3-5 alle virkistystaajuuden. Silloin vsync ei mene ikinä päälle ja gsync hoitaa homman. Itellä 165 näyttö ja limiitti on rajotettu 161. Fast sync käsittääkseni toimii vasta jos fps huitelee lähempänä 300 tolla mun näytöllä. Eli Fps pitää olla melkein tuplat mitä on näytön virkistystaajuus.
 
Rivalla rajoittaa hertsit 3-5 alle virkistystaajuuden.
Näin tosiaan Battlenonsense kehoittaa toimimaan. Ehkäpä kaveri jotain asiasta tietää kun on jollain high-fps kameralla noita näyttöjä ja virkistystaajuusjuttuja tutkinut.

Ja battlefieldin kanssa rivatunerilla rajoittaminen saman tyypin mukaan parempi vaihtoehto kuin pelin omalla rajoittimella. Joissain toisissa peleissä kannattaa käyttää pelin omaa fps rajoitinta.
 
Näin tosiaan Battlenonsense kehoittaa toimimaan. Ehkäpä kaveri jotain asiasta tietää kun on jollain high-fps kameralla noita näyttöjä ja virkistystaajuusjuttuja tutkinut.

Ja battlefieldin kanssa rivatunerilla rajoittaminen saman tyypin mukaan parempi vaihtoehto kuin pelin omalla rajoittimella. Joissain toisissa peleissä kannattaa käyttää pelin omaa fps rajoitinta.
Huomasin et olin kirjottanu vähän liian hätäisesti. Fps on säädetty Rivalla 161, eli 4 alle näytön virkistystaajuuden.
 
Pelin vaikein asia taitaa edelleenkin olla karttaan katsominen. Tai ymmärtäminen.

Juoksen cäppipaikalle. Kartassa näkyy vihollinen. Takaa juoksee oma. Odotan sitä, että tapetaan se vihu yhessä. Vihollinen näkyy vieläkin kartalla, on kiven takana. Oma juoksee tyynesti ohi ja se vihu ampuu sen siihen. :tup:

Sit Rotterdamissa pidettiin squadin kanssa C:tä, viholliset hyökkäs E:n puolelta. Yks vihollinen koko pelin ajan (conquest, ~20min) tuli C:lle siitä lähemmästä spawnipaikasta. Se hyppäs veteen ja ui siihen tikkaille ja kuoli kun tapettiin se siihen.
Se teki sitä koko pelin.
Spawnas, ui 8 metriä, nousi tikkaita, kuoli.
Spawnas, ui 8 metriä, nousi tikkaita, kuoli.
Spawnas, ui 8 metriä, nousi tikkaita, kuoli.

Onko tässä botteja pelaamassa vai voiko noin idiootti olla oikee ihminen? Sentään oli tällä kertaa vihollisten puolella.
 
Pelin vaikein asia taitaa edelleenkin olla karttaan katsominen. Tai ymmärtäminen.

Juoksen cäppipaikalle. Kartassa näkyy vihollinen. Takaa juoksee oma. Odotan sitä, että tapetaan se vihu yhessä. Vihollinen näkyy vieläkin kartalla, on kiven takana. Oma juoksee tyynesti ohi ja se vihu ampuu sen siihen. :tup:

Sit Rotterdamissa pidettiin squadin kanssa C:tä, viholliset hyökkäs E:n puolelta. Yks vihollinen koko pelin ajan (conquest, ~20min) tuli C:lle siitä lähemmästä spawnipaikasta. Se hyppäs veteen ja ui siihen tikkaille ja kuoli kun tapettiin se siihen.
Se teki sitä koko pelin.
Spawnas, ui 8 metriä, nousi tikkaita, kuoli.
Spawnas, ui 8 metriä, nousi tikkaita, kuoli.
Spawnas, ui 8 metriä, nousi tikkaita, kuoli.

Onko tässä botteja pelaamassa vai voiko noin idiootti olla oikee ihminen? Sentään oli tällä kertaa vihollisten puolella.


Ite oon silmällä pitäen seurannu muutamaa breakhtrougin panzerstormin erää jossa toimitaan hyökkäävänä osapuolena...CAPTURE OBJECTIVE IN THE SECTOR. Huomannu erittäin kirkkaasti miten yks pieni immeinen voi muuttaa pelin suuntaa radikaalisti. Jatkuvasti jumitetaan alkujaan ekalla sektorilla. Kukaan ei pääse millään etenemään ja Valtaosa porukasta jää sniputtaa. Ei siinä sniputtamisessa, mutta miten on niin tonttuja ja taukkeja ettei tajuta käyttää savuja. Allekirjottaneen ei oo tarvinu ku valikosta valita medic ja alkaa nakkelemaan/ampumaan muutamia savukranuja. Ei mee aikaakaan ku kuulu CLEAR TO SECTOR....SECTOR SECURED.
Ite hoksannu panzerstormissa savuttamisen olevan avain voittoon. Ite joudun aina nakkeleen niitä:facepalm::D
 
Oon tykästyny tosta bf4:a ja pelannu viimepäivinä sitä enempi.
Kuulin kauan sitte suositusta suomalaisesta ”otsalaukaus” serveristä.
Osaako joku sanoa onko tätä enää elävien kirjoissa ja mikä tämän nimi oli tarkalleen.
 
Oon tykästyny tosta bf4:a ja pelannu viimepäivinä sitä enempi.
Kuulin kauan sitte suositusta suomalaisesta ”otsalaukaus” serveristä.
Osaako joku sanoa onko tätä enää elävien kirjoissa ja mikä tämän nimi oli tarkalleen.
Joo tuolla on tullu pelattua aikoinaan aika paljon. On vielä elävien kirjoissa, mutta en tiiä kuinka usein saavat tuon servun käyntiin.
Niskalaukaus: [NKLK] Niskalaukaus K-18 | No FLIR/IRNV | MCMXVII | - Multiplayer - Battlelog / Battlefield 4
 
Firestormissa peli on kaatunut nyt jo 3 kertaa, heittää vaan työpöydälle ilman mitään virheilmoituksia. GPU ja CPU kellotettu kevyesti, voiko johtua siitä? Lämmöt pysyy kurissa ja muistit menee vakioasetuksilla.
Onko muilla vastaavaa? Muistaakseni kerran teki saman conquestissa, mutta silloin oli eri GPU käytössä. Myös uusin Tomb Raider kaatui kerran työpöydälle.
 
Firestormissa peli on kaatunut nyt jo 3 kertaa, heittää vaan työpöydälle ilman mitään virheilmoituksia. GPU ja CPU kellotettu kevyesti, voiko johtua siitä? Lämmöt pysyy kurissa ja muistit menee vakioasetuksilla.
Onko muilla vastaavaa? Muistaakseni kerran teki saman conquestissa, mutta silloin oli eri GPU käytössä. Myös uusin Tomb Raider kaatui kerran työpöydälle.

Itsellä samaa kun muistit oli liian kireellä, myös näyttis kaataa itsellä pelin parin tunnin pelailuiden aikana varmasti jos liikaa kelloja
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 893
Viestejä
5 055 180
Jäsenet
80 997
Uusin jäsen
Houzei

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom