Battlefield V

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Itsekin Firestormia kokeilleena voin sanoa, että tämä pelimuoto ei vain toimi omalla kohdallani. Itse BR on ihan jees, mutta Battlefieldissa tuntuu aivan liian hidastempoiselta koko meininki (Apex Legendsissä se taas toimii). Porukassa se maistuu hieman paremmalta. Hommat siis jatkuu normaalisti Breakthroughin tai Grand Operationin muodossa. Yleisesti pelkkää Conquestia en ole juurikaan hakannut, koska mielestäni jotkut kartat alkaa olemaan jo liia isoja siihen meininkiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
700
Onko kaikki aseet noiden aloitusaseiden kanssa yhtä tuhnuja vai saako tuossa kenties tehokkaampia tussareita käyttöönsä, kun jaksaa pelata ne auki?
Varsinkin tuo medicin hernepyssy tuntuu jotenkin tehottomalta.
Enhän minä mikään hyvä pelaaja ole, mutta hieman masentaa tuo kolme tappoa ja kymmenen kuolemaa meininki.
Pelaan toki 4G:llä, joten nopeissa tilanteissa tulee aina luodit naamaan, mutta ei tuo ihan niin paha efekti ole kuin esim. BF3:ssa.
Vai pitäisikö tässä vain opetella pelaamaan?

Entä säilyykö kaikki miinat paikallaan, jos heittää henkensä? Muutenhan noista ei ole mitään hyötyä ainakaan meikäläisen taidoilla.

Plussaa siitä, että AA:lla pystyy saamaan koneita alas miltei riittävän tehokkaasti.
Tähän mennessä raivostuttavimmat ominaisuudet ovat olleet V2-raketit ja se ettei hiiren rullalla voi valita kaikkia kamoja. Tai en ainakaan äkkiseltään osannut säätää.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
54
Medicillä sattuu olemaan ne kaikista tuhnuimmat (ettei ole op), eli jos ei savuttaminen ja revivettäminen ole se main thing niin suosittelen assaultta tai supportia kokeilemaan tovin.

Ja miinat säilyy kunnes vaihtaa classia toiseen tai setuppiaan.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
On täällä kyllä pipo kireällä ja peppu arkana ihmeen monilla.

Mitä firestormiin tulee niin kyllä se pubgin hakkaa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Medicillä sattuu olemaan ne kaikista tuhnuimmat (ettei ole op), eli jos ei savuttaminen ja revivettäminen ole se main thing niin suosittelen assaultta tai supportia kokeilemaan tovin.

Ja miinat säilyy kunnes vaihtaa classia toiseen tai setuppiaan.
Eikä ne edes ole tuhnuja. Suomikp ja thompsoni on todella kovia lähitaisteluissa ja.m voittaa käytännössä kaikki aseet. Mp40 on erittäin kova vähän kauemmaksikin.
Assaultin sarjatulet on omaan käteen paljon huonompia kuin medicin.
Assaultilta sais vain noista semi-autoista poistaa 3x scopet ja jättää sellaiset snipulle.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
60
Medicillä sattuu olemaan ne kaikista tuhnuimmat (ettei ole op), eli jos ei savuttaminen ja revivettäminen ole se main thing niin suosittelen assaultta tai supportia kokeilemaan tovin.

Ja miinat säilyy kunnes vaihtaa classia toiseen tai setuppiaan.
Tota olen miettinyt joskus että onko miinoilla jokin lukumäärä montako säilyy kerralla vai miten toimii? Tuskin voi loputtomasti mättää maahan?
 
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
4
On kyllä todella hankala spotata pelaajia tässä. Korostuu oikein tuossa firestormissa, jopa ajoneuvot aiheuttaa harmaita hiuksia. Monesti jo juossut suoraan tankin lähelle kun ei yksinkertaisesti huomaa sitä
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Omaan makuun Firestorn parasta BR mitä pelannut, mutten siltikään kovasti välitä. Onneksi nuo tavoitteet saa tavan Conquestissa suoritettua melkein kokonaan, ei tarvi liikaa hakata päätä seinään. Kuolen koko ajan kun jo lihasmuistissa se kuinka monta kutia tarvitsee tappamiseen ja sitten kun ottaa sormeen liipaisimelta niin vihu onkin vielä pystyssä...

En tiedä mainittiinko jo mutta Lahti-Saloranta tulossa lähiviikkoina, saa Supportillekin suomalaisen pyssyn. Ei tarvi enää kuin Pystykorvan ja jonkun Assaultille niin olisi koko sarja.

Boinsit tulossa myös, toivotaan että edes sitä kautta saataisiin suomalaiset univormut.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Tota olen miettinyt joskus että onko miinoilla jokin lukumäärä montako säilyy kerralla vai miten toimii? Tuskin voi loputtomasti mättää maahan?
Kolme on maksimi, sit lähtee ensimmäisenä asetettu pois. Pätee sekä AP, että AT miinoihin.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
198
Tullut taas viime aikoina pelattua Battlefieldia enemmän. Ei kyllä riitä ymmärrys miten tässä pelissä on pc:lläkin niin paljon huonoja pelaajia edelleen. Tai sitten matchmaking kusee poikkeuksellisen usein ja pistää kaikki noobit hyviä vastaan.

Firestorm on ehkä paras Battle Royale mitä olen pelannut ja luonnollisesti tykkään siitä kun olen siinä semihyvä. 7h peliaikaa statistiikkojen mukaan ja 4 solo voittoa ja 6 squad voittoa. Solo on ehdottomasti parasta kunhan varmistaa että jokaista gunfightia ennen on vähintään 50 armoria niin kyllä se vastustaja kuolee.
Hyvä kun squadikaan ei toimi jostain syystä, välillä kaverin kanssa ollaan kaksistaan se squad. Toistaiseksi ei mitään merkitystä asialla kun voittoja tulee muutenkin. Toki kaikista ärsyttävin asia on tuo äärimmäisen paska loottisysteemi.

Onko se sitten niin että tämä on vain niin casual peli ja oikeasti hyvät BR-pelaajat pelaavat esim. PUBGia :tup:
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Pubgia ja tätä pelanneena huomasin ihan saman, kyllä tässä on paljon helpompi voittaa erä solossa. Johtuuko sitten pienemmästä pelaajamäärästä 64 vs 100, tai ehkä enempi uusia BR pelaajia?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
54
Ihan pers-mutulla sanon, että tässä br:ssä jengi (ainakin toistaiseksi vielä) hakee aktiivisesti kosketusta ja rähinää. Eli loppumähinöihin pääsee ken vaan väistelee pauketta 15 minuuttia, eli siinä mielessä kai helppoa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
822
Kyllä ainakin omalta kohdalta mielenkiinto loppuu jos on ns. liian helppoa. Ja takaisin pubg :cigar2:
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
198
Pubgia ja tätä pelanneena huomasin ihan saman, kyllä tässä on paljon helpompi voittaa erä solossa. Johtuuko sitten pienemmästä pelaajamäärästä 64 vs 100, tai ehkä enempi uusia BR pelaajia?
Niin. On mulla varmaan 20 soolovoittoa pubgissa silloin kun pelasin mutta yli vuoteen ei ole nyt tullut pelattua kunnolla. Samaa tosiaan olen pohtinut. Mutta onhan tämä huomattavasti helpompi peli muutenkin.

Ihan pers-mutulla sanon, että tässä br:ssä jengi (ainakin toistaiseksi vielä) hakee aktiivisesti kosketusta ja rähinää. Eli loppumähinöihin pääsee ken vaan väistelee pauketta 15 minuuttia, eli siinä mielessä kai helppoa?
Onhan tuokin totta. Mutta en itse näe mitään ideaa siinä. Omat pelit on tällä hetkellä Firestormissa sitä, että hae ase ja tapa kaikki vastaantulijat. Viime soolopeli oli 15 tappoa eli toimintaa kyllä riitti. Peruspeli on kyllä enemmänkin itelle 5-10 tappoa. Tuo 15 tapon peli taisi kestää hieman alle 20 minuuttia eli pelitkin kestää vähemmän aikaa kuin esim. pubgissa. Huomattavasti vähemmän taktista toimintaa, passaa minulle.

Kyllä ainakin omalta kohdalta mielenkiinto loppuu jos on ns. liian helppoa. Ja takaisin pubg :cigar2:
Ehkä tietyn ajan kuluttua. Täytyy nyt ehkä kokeilla farmata nuo Firestorm dogtagit. Pelasin pubgia kavereiden painostuksesta vklpna ja oli kyllä ihan helvetin vaikeaa pelata. Tuntu, että ei minkäänlaista palautetta osuuko luodit vai ei ja aivan älytöntä q e rämppäystä. Tyypit pelannut sitä ehkä jopa 2000h niin jaksaa istua siellä jossain helvetin talossa 5 minuuttia hiirenhiljaa ja muutenkin vastaantulleet pelaajat olivat hyvin kärsivällisiä. Tässä ei onneksi sitä ongelmaa ole. Ehkä täytyy palata kyseiseen peliin taas joskus, onpahan opeteltavaa :D
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 051
Onko se sitten niin että tämä on vain niin casual peli ja oikeasti hyvät BR-pelaajat pelaavat esim. PUBGia :tup:
Ei, PUBG on ollut jo yli 2 vuotta ulkona, Firestorm viikon. @Nickname97 tiivistit itse tossa ylempänä aika hyvin.
Kyllä mä muistan sillon kun PUBG:a aloittelin pelaamaan, niin aika helposti niitä voittoja tuli. Nyt kun en reiluun vuoteen ollut jaksanut siihen kikkareeseen enää koskea ja kävin kokeilemassa, niin aika helisemässä sitä on. Tuntuu että sitä pelaa jotenkin niin fanaattinen ryhmä ja itse en siedä sitä cämppimistä ja jatkuvaa bullshitiä mitä peli tarjoaa.
TLDR; tuntuu että on pois oppinut tosta PUBG:n cämppi, oneshot, spray down pelleilystä ja samalla ase balanssit on muuttuneet niin hirveästi, että vaikea pysyä perässä. PUBG:ssa tulee ottaa myös huomioon peeker advantage, jäätävä desyncci ja hv pelimekaniikat, mitä pitää osata käyttää hyödykseen.
Battlefield on aina ollut casualia, PUBG taas eSports ready :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
822
Niin. On mulla varmaan 20 soolovoittoa pubgissa silloin kun pelasin mutta yli vuoteen ei ole nyt tullut pelattua kunnolla. Samaa tosiaan olen pohtinut. Mutta onhan tämä huomattavasti helpompi peli muutenkin.


Onhan tuokin totta. Mutta en itse näe mitään ideaa siinä. Omat pelit on tällä hetkellä Firestormissa sitä, että hae ase ja tapa kaikki vastaantulijat. Viime soolopeli oli 15 tappoa eli toimintaa kyllä riitti. Peruspeli on kyllä enemmänkin itelle 5-10 tappoa. Tuo 15 tapon peli taisi kestää hieman alle 20 minuuttia eli pelitkin kestää vähemmän aikaa kuin esim. pubgissa. Huomattavasti vähemmän taktista toimintaa, passaa minulle.


Ehkä tietyn ajan kuluttua. Täytyy nyt ehkä kokeilla farmata nuo Firestorm dogtagit. Pelasin pubgia kavereiden painostuksesta vklpna ja oli kyllä ihan helvetin vaikeaa pelata. Tuntu, että ei minkäänlaista palautetta osuuko luodit vai ei ja aivan älytöntä q e rämppäystä. Tyypit pelannut sitä ehkä jopa 2000h niin jaksaa istua siellä jossain helvetin talossa 5 minuuttia hiirenhiljaa ja muutenkin vastaantulleet pelaajat olivat hyvin kärsivällisiä. Tässä ei onneksi sitä ongelmaa ole. Ehkä täytyy palata kyseiseen peliin taas joskus, onpahan opeteltavaa :D
Sehän se onkin kun pelityylejä monenlaisia, edelleenkin tulee pelattua monenlaisilla tyyleillä, välillä tryhardataan 20 peliä putkeen sinne top 5 ja välillä mennään aseet laulaen minne päästään. Mutta sehän se onkin pelin suola ja varsinkin kun muuttujia on edelleen niin helevetisti.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
850
Onko kaikki aseet noiden aloitusaseiden kanssa yhtä tuhnuja vai saako tuossa kenties tehokkaampia tussareita käyttöönsä, kun jaksaa pelata ne auki?
Varsinkin tuo medicin hernepyssy tuntuu jotenkin tehottomalta.
Enhän minä mikään hyvä pelaaja ole, mutta hieman masentaa tuo kolme tappoa ja kymmenen kuolemaa meininki.
Pelaan toki 4G:llä, joten nopeissa tilanteissa tulee aina luodit naamaan, mutta ei tuo ihan niin paha efekti ole kuin esim. BF3:ssa.
Vai pitäisikö tässä vain opetella pelaamaan?
-Kyl toi aloitustussarit on ihan kohtuullisen tehokkaita, varsinkin Assault -luokan aloittava Sturmgehwer on kyllä loistava.

-Kannattaa harjoitella pelaamaan rautatähtäimillä, luokasta viis. Joku täällä vinkkasi asiasta joskus talvella ja ainakin itsellä toimii loistavasti, kiitos vain!

Pelin "medium range" tähtäimet, "RCO" / "reflex sight" -tyyppiset kannattaa skipata täysin. Käytin moisia ennen ja ne tosiaankin kaventaa näkökenttää sekä viittä vaille iholla niistä on vain haittaa. Nykyään medium-to-close range mähinä onnistuu paljon paremmin. Epäilisin että syynä on puhtaasti se ettei tässä pelissä ole juuri minkäänlaista, edes etäisesti realistista luotien aerodynamiikkaa joka vaatisi em. tähtäimiä. Korkeintaan "bullet drop".

-4G tai mikään muukaan "mobiilinetti" - ei kiitos. Jouduin "pakon edestä" pelailemaan BF1:stä sellaisella joskus vuosi takaperin kuukauden verran ja ei siitä tullut yhtään mitään. Vaikka pingi oli näennäisen hyvä, jotain 40-60, niin aina tuntui pvp -tilanteissa että vihu teki kaiken ensin. Kääntyi ensin, nosti aseensa ensin, vaihtoi lippaansa ensin, whatever keksit. Itse tulit aina ikään kuin jälkijunassa. Ja siis vuorokauden ajalla ei ollut mitään väliä (eli sillä kuinka "ruuhkainen" tukiasema oli). Ei enää ikinä... Ja en siis todellakaan ole mikään pro, keskiverto FPS-pelaaja at most.

EDIT: Ja siis näissä BF1 & BF5 lienee käytännössä identtinen nettikoodi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
250 tuntia on tullut näköjään tätäkin hakattua. Nyt ei enää oikein nappaa samat kentät... Jotain uutta kaipais. Firestormia muutaman pelin jaksoin testailla. Vihaan kämppimistä ja kun olen seurannut noita otteluita loppuun asti niin näyttäs olevan täyttä kyttäämistä ja laidan kiertämistä lopussa. Ei sovi oikein minulle.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
907
-Kyl toi aloitustussarit on ihan kohtuullisen tehokkaita, varsinkin Assault -luokan aloittava Sturmgehwer on kyllä loistava.

-Kannattaa harjoitella pelaamaan rautatähtäimillä, luokasta viis. Joku täällä vinkkasi asiasta joskus talvella ja ainakin itsellä toimii loistavasti, kiitos vain!

Pelin "medium range" tähtäimet, "RCO" / "reflex sight" -tyyppiset kannattaa skipata täysin. Käytin moisia ennen ja ne tosiaankin kaventaa näkökenttää sekä viittä vaille iholla niistä on vain haittaa. Nykyään medium-to-close range mähinä onnistuu paljon paremmin. Epäilisin että syynä on puhtaasti se ettei tässä pelissä ole juuri minkäänlaista, edes etäisesti realistista luotien aerodynamiikkaa joka vaatisi em. tähtäimiä. Korkeintaan "bullet drop".

-4G tai mikään muukaan "mobiilinetti" - ei kiitos. Jouduin "pakon edestä" pelailemaan BF1:stä sellaisella joskus vuosi takaperin kuukauden verran ja ei siitä tullut yhtään mitään. Vaikka pingi oli näennäisen hyvä, jotain 40-60, niin aina tuntui pvp -tilanteissa että vihu teki kaiken ensin. Kääntyi ensin, nosti aseensa ensin, vaihtoi lippaansa ensin, whatever keksit. Itse tulit aina ikään kuin jälkijunassa. Ja siis vuorokauden ajalla ei ollut mitään väliä (eli sillä kuinka "ruuhkainen" tukiasema oli). Ei enää ikinä... Ja en siis todellakaan ole mikään pro, keskiverto FPS-pelaaja at most.

EDIT: Ja siis näissä BF1 & BF5 lienee käytännössä identtinen nettikoodi.

Itse pelaan 4g liittymällä enkä ole huomannut eroa 350 Megan kaapeliin joka oli aikasemmassaa kämpässä,

Tuosta näkee statsit että on sitä muutama tunti pelattu
c0lk0n1's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker

Suosittelen kokeilemaan ja muokkaamaan eri tähtäimiä. Tähtäinten pisteiden värejä voi esimerkiksi muokkaamaan itselleen sopivammaksi.

Ja luodeista, bullet droppi on silmillä nähtävää, sekä luotien nopeus vaihtelee aseittain.
 

Aapo1

Tukijäsen
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
86
Mullakaan ei kyllä mitään ongelmaa Elisan 4g liittymällä. Mitään eroa en ole huomannut kiinteään verrattuna.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Nykypäivänä 4G liittymä varmaa toimii ihan yhtä hyvin jos tukiasema on lähellä ja ei oo ihan ihan hirveästi kaistan käyttäjiä. Tällä hetkellä suosin edelleen kiinteää nettiä, ehkä siksi kun ei ole tullut vertailtua noita keskenään.. No, kiinteällä netillä pusketaan päälle 6 k/d ja päälle 600 spm näin vertailu vuoksi.. Tuskin sillä kyllä vaikutusta mihinkään.. :) Tuohon k/d vaikuttaa hyvinkin se kun porukalla pelaan yleensä aina, soolona harvemmin.

Voisi jopa lähitulevaisuudessa harkita tuon kiinteän liittymän siirtämistä 4G liittymään. Ainakin Elisalta tukiasema lähellä taloutta. Vissiin vähän halvempikin kuin kiinteä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
700
-Kyl toi aloitustussarit on ihan kohtuullisen tehokkaita, varsinkin Assault -luokan aloittava Sturmgehwer on kyllä loistava.

-Kannattaa harjoitella pelaamaan rautatähtäimillä, luokasta viis. Joku täällä vinkkasi asiasta joskus talvella ja ainakin itsellä toimii loistavasti, kiitos vain!

Pelin "medium range" tähtäimet, "RCO" / "reflex sight" -tyyppiset kannattaa skipata täysin. Käytin moisia ennen ja ne tosiaankin kaventaa näkökenttää sekä viittä vaille iholla niistä on vain haittaa. Nykyään medium-to-close range mähinä onnistuu paljon paremmin. Epäilisin että syynä on puhtaasti se ettei tässä pelissä ole juuri minkäänlaista, edes etäisesti realistista luotien aerodynamiikkaa joka vaatisi em. tähtäimiä. Korkeintaan "bullet drop".

-4G tai mikään muukaan "mobiilinetti" - ei kiitos. Jouduin "pakon edestä" pelailemaan BF1:stä sellaisella joskus vuosi takaperin kuukauden verran ja ei siitä tullut yhtään mitään. Vaikka pingi oli näennäisen hyvä, jotain 40-60, niin aina tuntui pvp -tilanteissa että vihu teki kaiken ensin. Kääntyi ensin, nosti aseensa ensin, vaihtoi lippaansa ensin, whatever keksit. Itse tulit aina ikään kuin jälkijunassa. Ja siis vuorokauden ajalla ei ollut mitään väliä (eli sillä kuinka "ruuhkainen" tukiasema oli). Ei enää ikinä... Ja en siis todellakaan ole mikään pro, keskiverto FPS-pelaaja at most.

EDIT: Ja siis näissä BF1 & BF5 lienee käytännössä identtinen nettikoodi.
Itse jo ehdin tykästymään optisiin tähtäimiin. Tosin vasta yksi auki, mikäli ei lasketa reconin surkeaa kiikaritähtäintä, jolla ei erota kohdetta edes 300 metrin päästä ja luotikin tippuu yli kymmenen metriä tuolla matkalla, joten ballistiikka on joltain muulta planeetalta.

Itse en saa järkevään hintaan kiinteää nettiä ja ei kiinnosta maksaa satoja euroja vuodessa satunnaisesta pumpum-pelaamisesta.
Viimeeksi oli kiinteä netti BC2:n aikoihin ja ensimmäiseksi sijoittuminen oli jokseenkin helppoa.
BF3:ssa olen sijoittunut ensimmäiseksi muutaman kerran usean sadan tunnin aikana ja tuo lagaaminen on tullut varsin tutuksi. 1 vs 1 tilanteissa ei vaan yksinkertaisesti pärjää juuri ikinä vaikka näkemäsi perusteella avaat ensimmäisenä tulen.
Tiedän siis varsin hyvin, että 4G on totaalinen nou nou, mutta pitää tyytyä vaan pelaamaan harkitusti ja vältellä joutumasta kaksintaisteluun ym. nopeisiin tilanteisiin. En viitsinyt asiaa korostaa, koska aina löytyy joku joka väittää kaiken toimivan mobiiliverkolla aivan mahtavasti.
Reconilla voisi ehkä pärjätä paremmin, mutta taitaa mennä ikä ja terveys, että tuolle luokalle saa toimivat kamat auki.

Pingillä ja vuorokauden ajalla ei tosiaan ole mitään merkitystä, jos käytössä on 4G.
Ainut mahdollisuus tappaa tehokkaasti porukkaa on jatkuva kämppiminen tai sitten poimit tappoja jo miltei valmiiksi tapetuista äijistä.
Ehkä tuo tuosta vielä hieman helpottuu kunhan oppii kartat ulkoa. Muutamassa tunnissa en ainakaan itse pysty noita sisäistämään.
Toistaiseksi en tykkää kuin parista kartasta, joten voihan se olla, että kyllästyn tähän nopeasti.

Ja kuten jo aikaisemmin mainitsin, niin mielestäni tässä ei ota ihan niin pahasti turpaan 4G:lläkään verrattuna esim. BF3:een. Tosin siinäkin homma toimi välillä täysin päinvastoin ja minua syytettiin monesti huijariksi, koska vastustaja ei saanut lagaamisen takia minua tapettua.
Ehkei tuo parempia pelaajia häiritse, mutta itse en osaa niin hyvin pelata, etteikö tuo netin tyyppi vaikuttaisi pelityyliin.

Tokihan tässäkin pärjää paljon paremmin, jos sattuu olemaan voittavalla puolella, mutta harvemmin olen ollut. Ja varsinkin toimivaan squadiin pääseminen tuntuu olevan lottovoitto ainakin tähän mennessä. Ja välillä ei pääse edes huonompaan squadiin, joten pisteet pitää kerätä aivan itse.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 366
Täytyy sanoa että en normaalisti tykkää battle royale peleistä mutta jostain syystä tämä Firestorm vaikutti ihan hyvältä parin matsin jälkeen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Firestormin julkaisun jälkeen tullut pelattua melkein pelkästään sitä ja suurimmaksi osaksi squadia. Hyvällä porukalla tuo on hauskaa. Soolo sen verran enemmän kämppimistä että jäänyt vähemmälle. Meidän porukkaan uskaltaa liittyä jos seuraa kaipaa: https://discord.gg/vUKjams



BF4 aikaan tuli kans kokeiltua 4G:tä ja ruuhka-aikana ping hyppi niin paljon että tuo jäi vain kuukauden kokeiluksi.
Mulla spm ja kpm on viime aikoina laskenut reippaasti firestormin takia. Olisi ollut ihan hyvä että olisivat tehneet kokonaan omat statsit tuolle game modelle. Eipä tuo kuitenkaan omaa pelaamista ole haitannut.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
850
Itse pelaan 4g liittymällä enkä ole huomannut eroa 350 Megan kaapeliin joka oli aikasemmassaa kämpässä,

Tuosta näkee statsit että on sitä muutama tunti pelattu
c0lk0n1's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
300h ja 3.5kd mennää Elisan 4g liittymällä.
Edit: Väitteelle pohjaa Hytarz's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker

Mullakaan ei kyllä mitään ongelmaa Elisan 4g liittymällä. Mitään eroa en ole huomannut kiinteään verrattuna.
Ootte liian pro -pelaajia :btooth:

Meikä asui mainitsemani "pakollisen 4G-testin" aikaan Helsingin ytimessä, Töölössä... Heti kun asuntoon saatiin kuntoon edes hitain kaapelinetti niin oma "pelitaso" nousi normaalille levelille eli näissä DICE:n peleissä (BF1 & BF5) K/D pyörii siinä 1,2-1,5 kieppeillä. Toki pelaan paljon ihan vain jonneillen puukon kanssa ja sitä rataa, trollaan jengiä omaksi huvikseni sekä eritoten hakkaan medikkiä. En oikein ole sellainen pelaaja, joka miettii näitä eri FPS-pelien K/D ym. statistiikkoja. Koska parhaimpana päivänäkin olen vain "keskiverto-" tason harrastelija :beye:
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
198
Itelläkin on 50 megan 4G netti mutta käytän sitä vain jos on pakko. Saan tässä pelissä 44 ping tuolla meidän kiinteällä netillä ja näkyy harvemmin sitä keltaista palluraa, joka ilmaisee variable pingiä. 4g:llä vajaa 50-60 ping, mutta keltaista palluraa saa katella 90 % ajasta. Ei ole omiin statseihin kieltämättä vaikuttanut hirveästi (2.50 KD, 20k tappoja, 550 SPM, 9 pv peliaikaa) mutta kyllä se on kiinteä netti for the win. Saahan sitä moneen asuntoon ilmaiseksi vähintään 10 megan netin, mitä nyt kytkentämaksu pitää maksaa.

Enemmän niihin statseihin vaikuttaa kenen kanssa pelaa. Itsellä tuosta 9 pelatusta päivästä yksin randomien kanssa pelailua on vähintään 7 päivää. Toki olen myös keskittynyt erityisen paljon hankkimaan kultaisia aseita, kaikki assaultin ja medicin aseet on kultaisella sekä lähes kaikki supportin aseet mutta snipuista vain kaksi. Voi kun ois 90% ajasta osaava squadi niin olis yhtä hyvät statsit kuin esim. Moksulla. Tuskinpa sen väliä, jostain aivan helvetin tyhmästä syystä ei ole kuin joku epävirallinen leaderboards eikä pelin sisällä ole omaa..

Millois se @Moksu-FIN ja kumppanit on discordissa paikalla? Katson melko usein kanavaa mutta harvoinpa siellä näkyy ketään millään kannuilla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
^ Alkuun oli porukkaa lähes jatkuvasti paikalla. Ennen Firestormia ollut aika hiljaista, lähinnä odottava vaihe pelissä. Nyt firestormin tultua, porukkaa jälleen näkynyt. Pääasiassa iltaisin kyllä.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
4G:llä täälläkin pelataan ilman suurempia ongelmia. Kellonajalla ei ole suuremmin merkitystä pingiin, pyörii lähes aina siina 65:n molemmin puolin. Ainoa mikä enemmän vaikuttaa on kun joku muu katsoo esim. Netflixiä samaan aikaan. Kaista ei pitäisi loppua kesken mutta viiveisiin vaikuttaa.

Voisihan se kiinteä parempi olla tältä osin, mutta kun täälläpäin on tasan yksi vaihtoehto operaattorille ja paras mahdollinen yhteys on 8/1 ADSL kovemmalla hinnalla kuin nykyinen 150M 4g niin ei kiitos :D

Onko kellään kokemuksia näistä hybridiliittymistä nettipelaamisessa?
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
368
• Fixed a bug that would cause the game to hang if the player mashed all the keyboard and mouse buttons while in the key binding menu. The player that found this must have eaten too much pineapple pizza.

No nyt :rofl:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Miten näin iso firma lähtee toteuttamaan peliin live service mallia, mutta lisää maksullisen sisällön vasta 5kk pelin julkaisun jälkeen :rofl:
Sen oli tarkoitus tulla jo ajat sitten. Mutta kun company coinit bugasi, niin vetivät jäihin.
Erittäin fiksu veto.

Koska vaihtoehto olisi ollut tuoda oikean rahan valuutta kylkeen samalla kun cc ei toimi. Sen jälkeen olisi ollut iso kohu siitä, miten pelaajat käytännössä ”pakotetaan” käyttämään oikeaa rahaa, kun pelin sisäinen valuutta ei toimi oikein.

Lisäksi kun siellä on ollut aika paljon tärkeämpää korjattavaa tässä välissä..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Sen oli tarkoitus tulla jo ajat sitten. Mutta kun company coinit bugasi, niin vetivät jäihin.
Erittäin fiksu veto.

Koska vaihtoehto olisi ollut tuoda oikean rahan valuutta kylkeen samalla kun cc ei toimi. Sen jälkeen olisi ollut iso kohu siitä, miten pelaajat käytännössä ”pakotetaan” käyttämään oikeaa rahaa, kun pelin sisäinen valuutta ei toimi oikein.

Lisäksi kun siellä on ollut aika paljon tärkeämpää korjattavaa tässä välissä..
Tiedän kyllä tuon, mutta CC ongelmat korjattiin varmaan 2kk sitten.
Kuulemani mukaan julkaisun aikoihin peliä myytiin miljoona kappaletta vähemmän mitä oli ennakoitu. Myös pelinsisäisen valuutan olisi pitänyt tulla aika pian mukaan, eikä 5kk jälkeen. Joten mistä ne meinaa saada rahat pelin kehittämiseen, kun tuntuu että joka asiassa on kustu :D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Tiedän kyllä tuon, mutta CC ongelmat korjattiin varmaan 2kk sitten.
Kuulemani mukaan julkaisun aikoihin peliä myytiin miljoona kappaletta vähemmän mitä oli ennakoitu. Myös pelinsisäisen valuutan olisi pitänyt tulla aika pian mukaan, eikä 5kk jälkeen. Joten mistä ne meinaa saada rahat pelin kehittämiseen, kun tuntuu että joka asiassa on kustu :D
Miljoona vähemmän kuin odotettiin ei tarkoita silti, että peliä olisi myyty vähän. Lisäksi firestormin julkaisun jälkeen on normi servut ollu täynnä 1-15 levyn jätkiä, eli kohtuullinen buusti siitäkin tullut. En usko et siellä rahasta toi homma on kiinni sinällään, vaan se et EA vetää ne rahahanat kiinni jos peli ei ole super menestynyt heti. Joka taas on väärä ajattelumalli, kuten monet muut pelit on osoittaneet. Pätsäämällä voi saada kokoon hyvän ja hyvin myyvän pelin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 366
Muut huomanneet ettei kivikautista valikkoa ole vieläkään korjattu vaan huudattaa aina näyttistä täysillä? Tuntuu pelissä olokin olevan kevyempää.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Miljoona vähemmän kuin odotettiin ei tarkoita silti, että peliä olisi myyty vähän. Lisäksi firestormin julkaisun jälkeen on normi servut ollu täynnä 1-15 levyn jätkiä, eli kohtuullinen buusti siitäkin tullut. En usko et siellä rahasta toi homma on kiinni sinällään, vaan se et EA vetää ne rahahanat kiinni jos peli ei ole super menestynyt heti. Joka taas on väärä ajattelumalli, kuten monet muut pelit on osoittaneet. Pätsäämällä voi saada kokoon hyvän ja hyvin myyvän pelin.
Nykyään kun on trendi että pelit julkaistaan keskeneräisinä niin monet varmasti lykkäävät hankintaa ainakin parin ensimmäisen patchin verran. Ja tämähän näyttää norsunluutornissa pahalta kun heti ensimmäisenä päivänä ei olla myyntilistojen kärjessä.
Mass Effect Andromeda oli viimeinen peli minkä ostan ennakkoon, ikinä.


En huomannut mitään suurempaa muutosta loottaamiseen patch notessa. Eli edelleen kaikki kuolleen rojut yhdessä sekavassa kasassa?
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 539
Luuttiparannus on vasta tulossa ja se mitä siitä näin, näytti vain jakavan kamat niin, etteivät ne ole toistensa päällä. Muutoin tavarat ulostautuu kuolleesta sotilaasta samalla tavalla kuin aiemmin. Ehkäpä voisivat vielä viilata sitä osastoa ennen julkaisua.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Äsken tuli artifakteja ruutuun Firestormia pelatessa. Korttia on kellotettu mutta aiemmin toiminut hyvin. Voikohan johtua tästä päivityksestä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Millois se @Moksu-FIN ja kumppanit on discordissa paikalla? Katson melko usein kanavaa mutta harvoinpa siellä näkyy ketään millään kannuilla.
Varmaan joka ilta ollut ainakin yksi squadi pelaamassa firestormin julkaisun jälkeen.
Esim tänään ennen kymmentä oli 2 squadia pelaamassa firestormia ja kolmas squadi pelaamassa conquestia. Monena iltana ei ole näin paljon porukkaa, joten sen takia olen kysellyt lisää innokkaita pelaajia. Varmaan paras tapa hypätä porukkaan on liittyä suoraan voippiin, kun näkee että siellä on pari pelaajaa jo valmiiksi.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Toimiiko muilla ok?
Yritän tehdä tides of waria ja mennä squadina firestormiin. Peli löytää mulle squadin parissa sekunnissa, sit 10-20sek jälkeen tulee matchmaking failed. Ps4 alustana.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 069
Onkos muilla havaittavissa jäätyilyä, kun rundin päättymisen jälkeen mennään siihen loppumenuun? PC-versio siis kyseessä. Ei siis jämähdä lopullisesti, mutta pitää kyllä melko pitkiä mietintätaukoja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Pätsin myötä näköjään toi valikko mistä voi antaa orderin on muuttunu silleen, että se pitää tosi tarkkaan osua hiiri niille alueille, että se valitsee sen.
Aiemmin hiiri sai mennä yli niistä valikoista ja pysty nopeessa tilanteessa laittaa orderin helposti, mut nyt ei.

Ja sit taas... aattelin että ehdin pelaan yhen pelin tänään. Meen viiteen eri servuun kattoo että oiskohan täällä hyviä pelaajia omalla puolella ja ei onnistunu kertaakaan. Kaikissa peleissä ne omat oli just niitä, jotka istuu yhdessä käppipaikassa ja antaa muut vihollisille. Siis miten onnistun löytämään yli 150 idioottia mun puolelle ja vielä eri servuille. Mikä on ees todennäköisyys tollaselle.

Oon alkanu ottaa screenshotteja noista peleistä ja haluun nähä kuinka monta tuhatta screenshottia kerkeen ottaa tän pelin elinkaaren aikana.

Tossa screenshotissa peli on alussa, mutta mikään ei muuttunu niin pitkään, kun jaksoin katella tollasta pelleilyä.

edit: täydellä squadilla pystyy vielä voittamaankin pelejä, mutta yksin yli 25 idiootin kanssa on täys mahdottomuus.
edit2: paras oli, että b1:ssä voittoprosentti nousi yli 10% silleen, että vaihto tiimiä pelin alussa aina, mutta tässä ei pysty niinkään tekemään. Ja kun mitään balansointia ei vieläkään ole, niin jos kerran päätyy pelaa serverille missä omalla puolella on tyhmiä ja jos ei servua vaihda, ni oot tuomittu pelaamaan niiden kanssa jos ja kun ne jatkaa pelaamista.

edit3: no, 8 ehti käydä kokeilemassa ja 8 pelissä oli just mun puolella ne idiootit. Mä en vaan pysty käsittää enää.

Screenshot (72) - Copy.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
263
Pitihän tää ostaa cdkeystä battleroyale moodin takia.:) Kestää taas sen pari päivää ladata, kun on niin hirveän iso peli.:dead:
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Muutama Firestorm tuli pelailtua ja ihan hyvältä vaikuttaa. Vrt lähinnä PUBG, Blackout ja Apex. Taisin olla 6. parhaimmillaan, aika erilainen meno kyllä tässä verrattuna noihin.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Kannattaa käyttää niitä tähtäimiä tilanteen/aseen mukaan, esim. itsellä rickirollerissa on 3x tähtäin koska se on tarkka ja siinä on jalusta niin saa tasaista suihkua.

Muuten tykkään itsekin rautatähtäimistä, juuri oli ajatuksissa alkaa testamaan kiväärejä ilman tähtäintä kun Firestormissa yllättävän helposti pudotin sakkia siten...

Pari voittoa tullut tuossakin moodissa, en vain välitä siitä sitten yhtään. BR-peliksi ok kyllä.

Onneksi tekivät siten että ToW saa suoritettua pääasiassa ilman Firestormia. Pelkällä konkalla saa jauhettua nyt noita. Taisivat kuunnella palautetta siitä <3
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Onneksi tekivät siten että ToW saa suoritettua pääasiassa ilman Firestormia. Pelkällä konkalla saa jauhettua nyt noita. Taisivat kuunnella palautetta siitä <3
Itsekin avaan palkinnot pelkällä Frontlinesilla, mutta kun chapter xp jää saamatta 40-60k edestä jos ei noita suorita ja palaa käpy ihan totaalisesti.
Esim hiilaa kolme squadilaista. BR pelimuodossa ei ihan kauheasti ole itsestä kiinni pääseekö tilanteeseen missä voi kaveria nostaa.
En muutenkaan tykkää singoista jne räjähteistä, saati sitten firestormin puolella. Ni 300 damagea räjähteillä, en saa ikinä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Muutama Firestorm tuli pelailtua ja ihan hyvältä vaikuttaa. Vrt lähinnä PUBG, Blackout ja Apex. Taisin olla 6. parhaimmillaan, aika erilainen meno kyllä tässä verrattuna noihin.
Yhden illan verran kokeilin itsekin, en oikein syttynyt. Liikaa tulee mieleen PUBG/ROE. Itselle maistuu paljon paremmin Blackout / Apex tyylinen arcademaisempi mättö kuin tämmönen puiden alla makaaminen.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 595
En tajuu miten tää peli voi tökkiä.. ryzen 2600 @4.2ghz 16gb dd4 3200 ja gtx 1070 ja ihan jäätävää pätkimistä pelissä ja ei yhtään sulavaa.. Liekö vaan jätettävä pelaamatta :/
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
452
Squadissa firestorm maistuu kyllä tosi hyvin. Aikaisempaa kokemusta br peleistä ei ole kun eivät ole kiinnostaneet.

Solo suosii omaan makuun liiaksi puskassa istumista, varsinkin pelin loppupuolella.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 932
Viestejä
4 206 829
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
yoinks

Hinta.fi

Ylös Bottom