Battlefield V

Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Nuista tapoista puheen ollen, miten porukalla yleensä menee ton k/d kanssa.
Saatteko enempi yleensä tappoja mitä kuolemia matseissa?
Aika isoa vaihtelua erissä tuppaa tulemaan. Oikeastaan mitä tahansa jostain 1-40 väliltä :D mutta pääsääntöisesti yli 3, kun pikkuhiljaa 3kd:n keskiarvo lähestyy:
Mediffs's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
Aikalailla täysin jalkamiehenä tulee pelattua täälläkin. Conquestin pelaaminen on loppunut oikeastaan kokonaan. Frontlinesin vähempi määrä hallitsematonta kaaosta maistuu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Pätsin mukana tuli joku systeemi et ku tyylii saa enemmistön conuqest käpeistä ni tulee jotenkin 30403 koon fontilla teksti et we have majority tms, ni miten saan ne pois?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Nuista tapoista puheen ollen, miten porukalla yleensä menee ton k/d kanssa.
Saatteko enempi yleensä tappoja mitä kuolemia matseissa?
Oma KD on 1.84. Olis varmaan enemmänkin, mutta oon yleensä squad leaderi ni menee aikaa ku kattelee karttaa ja laittaa ordereita ja muita.

Jos tulee paljon tappoja ni voi olla et 39 tappoo ja 8 kuolemaa ja jos menee huonosti ni 14-6. En kyllä muutenkaa keskity siihen tappamiseen, vaan flänkkäämiseen ja alueiden käppimiseen. Conquestia pelaan oikeestaan vaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
700
Ei olisi pitäny lukea juttuja grafiikka-asetuksista.
Tämäkin on siis ihan perus BF.
Tyypit säätää grafiikka-asetukset minimiin, jotta vihollisen näkee kilometrin päästä keskeltä romukasaa.
Ilmankos tulee kuulaa päähän, vaikka menisi suojaan mihin koloon tahansa ja itse missaa viholliset puolen metrin päästä.
En silti aio säätää grafiikkaa paskaksi, koska kerrankin on tehty oikeasti nätin näköinen peli ja eka kertaa on kone jolla tuoreet pelit pyörii jokseenkin hyvin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Täs on kyl muutama sellanen raivostuttava juttu ite pelissäki.

Mulla on squadipisteitä, painan B, valitsen artilleryn, niitä on vapaana, mulla on kiikarit kädessä, painan hiiren oikeeta että katon kiikareilla kohdan -> tää ottaa aseen käteen.

Toi tekee tota noin 8/10 kun koitan laittaa jotain sieltä B:n valikosta.

Monta kertaa on ollu tilanne, että "jos nyt laitan tohon artilleryn, ni saan pysäytettyy hyökkäyksen", sit tää vaan zoomailee sitä asetta siinä ja se on jo myöhästä.
Vielä raivostuttavampaa on ku oot yksin saanu vallattua jonkun alueen (kun omat on taas jatkuvasti väärissä paikoissa) ja sit tiiän että kohta sinne tulee vihuja ja oon laittamassa artilleryä siihen kohtaan missä seison ja alan zoomailemaan, ni tää vaan vaihtaa sitä asetta jatkuvasti käteen ja kuolen sen takia, että pitää 3 kertaa tehä sama asia uudestaan.


Toinen on toi, että jos nään että vaikka D:lle menee porukkaa. D on vielä meillä, mutta laitan sen orderiks valmiiks, ni sit se orderi lähtee pois siitä, kun viholliset saa sen. Miks sen pitää lähtee pois siitä?
Ok joku täällä sano joskus, että on niinku hyökkäys order ja puolustus order, mutta miks se vaan ei voi jäädä se orderi siihen D:lle, kun se kuitenkin menetettiin ja se orderi oli siinä jo valimiiks ja sinne kuitenkin pitäs mennä?

Monta kertaa laitan orderin vaikka sinne D:lle ja sit saan 2 sekunnin päästä laittaa sen uudestaan, kun viholliset sai sen.

edit: ja ne ei oo vielä saanu korjattua bugia, että näppäimet lopettaa yhtäkkiä toimintansa ja pitää irrottaa kaikista nappuloista, että voi liikkua taas.
Esim jos liikun eteenpäin ja koitan strafee vasemmalle, ni se A nappula vaan ei toimi ja sit pitää nostaa W, että se A taas toimii.
Eikä tää johdu vaan mun näppiksestä, vaan noilla kavereilla kenen kaa pelaan on sama ongelma ja kesken taistelun se nyt vaan on tosi häiritsevää ku pitää lopettaa kaiken tekeminen ja sit taas jatkaa.

iltaedit: tänään taas peli onnistu löytämään taas kaikki idiootit samalle puolelle, jotka ei osaa tuhota tankkeja, jotka ei ymmärrä että jos alue halutaan vallata pitää olla siellä alueen sisällä, ei ymmärrä, että muuallekkin voi spawnata ku omaan spawniin... esim sellaseen mikä on jo vallattu... mutta ei... ne yrittää vaan saada sitä lähintä aluetta vallattua, mutta vaikka 29 pelaajaa yrittää sitä ni ei onnistu. 100% häviäjien puolelle tänään. Ei vaan pysty käsittää miten se peli löytää just yhelle puolelle ne jotka ei osaa pelaa ja toiselle jotka osaa pelaa.

Panzerstormissakin pystyy spawnaamaan sinne C:n eteen tai E:n eteen, riippuen kummalta puolelta alottaa ja must tuntuu, että 90% pelaajista ei edes tiedä, että sinne voi spawnata.

edit: no, 7 kertaa yritin. 0 voittoa. On tää vaan välillä niin uskomatonta. :rage:
 
Viimeksi muokattu:

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Itellä sama ongelma artilleryn kanssa. Toinen on se että näyttää että se olis muka käytössä, eikä voi käyttää vaikka selvästi missään ei sitä ole. Sama ongelma raketin kanssa. Monesti pitäny vaihtaa kaveri squad leaderiks että saa käytettyä.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
101
En kyllä itsekään ole kokenut pahemmin vaikeuksia nähdä vihuja. Silmäkin harjaantuu sen verran, että tunnistaa nopeampaa. Ja tosiaan on siinä hyvätkin puolensa, että voi vähän käyttää maastoa hyväksi kun etenee. Jos ukot alkaa olemaan sellasia valotauluja ni ei hyvä.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 883
Toi olis ihan hyvä muutos jos se tunnistaisi asennon ja koskisi vain makoilevia ukkoja. Joku perinteinen "devastation-support" eli rojukasassa niskoillaan makaava drilling-sankari voi olla usein aika hankala nähdä.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Osaako joku neuvoa näkeekö mistään statsi sivulta/profiilista pelattujen pelimuotojoen aikamäärää?
Esim. Conkka xxx h
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
258
OLIPA vaikia kävästä pelaamassa b3 ja4, heh....näppäimet ja muut kaikki...aivot sauhuaa ku koittaa muistella...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 173
Saisi jo tulla uusia karttoja, aseita, jenkit, ryssät.. Tulee nykyään viikon aikana tällä hetkellä pelattua ToW verran, ehkä hieman tuohon päälle. Pelitunteja suhteessa vähiten sitten BF3.. Aivan liian hidasta tämä live service IMO
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
148
Maistuu kyllä tuo firestorm. Pelkästään duo:a tullut pelattua kaverin kanssa varmaan 100 tuntia xboxilla. Eukko alkaa olemaan aika vihainen kun pelikaveri on +20 ja itse +30 v , vähän erilaiset elämäntilanteet. :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
360
jokunen uusi mappi olis kyllä ihan hyvä lisä peliin. mikään tow tai kultanen killutin ei kyllä itteä innosta pelaamaan. kavereitten kanssa tiiminä pelaaminen on se juttu mikä on ton pelin suola.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Maistuu kyllä tuo firestorm. Pelkästään duo:a tullut pelattua kaverin kanssa varmaan 100 tuntia xboxilla. Eukko alkaa olemaan aika vihainen kun pelikaveri on +20 ja itse +30 v , vähän erilaiset elämäntilanteet. :D
Oon pelannu kans ~60h jonka jälkeen tuli seinä vastaan. Pitää palailla tuon pariin kun ongelmat on korjattu ja peli suosisi edes hiukan enemmän agressiivista pelaamista.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Oon pelannu kans ~60h jonka jälkeen tuli seinä vastaan. Pitää palailla tuon pariin kun ongelmat on korjattu ja peli suosisi edes hiukan enemmän agressiivista pelaamista.
Onko Moksulle kukaan ikinä tullu vuodattaa itkuvirsiä jos oot matsi toisesa jälkee pysyny kärjessä? Toisinsanoen syyttelemään hackeriksi/huijariksi:D
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
148
Sori kun ei koske Moksua.Mulle tuli vuodatuksia bf4 aikoina. Tässä vitosessa ei oo enää viestejä tullut,aina pelannut näitä xboxilla,voi olla nykyään että refleksit alkaa hidastumaan,mutta conquestissa aina parhaimpien joukossa. Firestorm on taas eri peli, liikaa tuurista kiinni, mutta silti niin saakelin viihdyttävä :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 173
Cheater valituksia tullut itsellenikin aika paljon. Yksi kuitenkin veti överiksi. Taisi parin kartan verran itkeä. Jamppa meni spectatoriin katselemaan meikäläisen pelaamista ja väitti, että kuvaa ja video lähtee dicelle :D

No ei oo banneja ainakaan tullut vielä.

Leilebule muuten pelinimi jos originiin lisäilette. Peliseura aina kelpaa.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 721
On tuossa kyllä uskomattomasti bugeja. Loadoutit resetoituvat tämän tästä, toisinaan jää limbo-tilaan, että ei voi kuin quitata servulta tai odottaa, että joku ressaa tai kartta loppuu. Lisäksi sitten avattavat aseet avautuvat jos avautuvat, saa helpdeskistä pyyyää, että avaavat. Välillä tippuu maan sisään tai jotain muuta erikoista. Jospa saisvat kaikista pahimmat bugit joskus korjattua. Ei edes BF2 näin buginen ollut julkaisussakaan. Silloin sitä paitsi voisi aluksi spawnia kaikkiin squadin jäseniin, mutta poistivat sen jossain pätsissä. Näissä uusissa bäfissä se on tullut takaisin.
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
148
Jep bugeja on, ja kaikista eniten ketuttaa se kun olis aikaa pelata, mutta ea-servers down:( on käynyt ainakin boksilla tosi useasti.
Nyt uusimman päivityksen myötä saattaa joskus vihollisen laskuvarjo näkyä "tiukkana pakettina"seinän läpi, vaikka vihollinen on laskeutunut aikoja sitten.

Mikähän tuo viimeisin päivitys oli? 12gb oli kooltaan,mutta kuitenkin vaan kerrottiin bugien korjauksista. Joko uusi mappi tuli ladattua kenties? :)
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
60
On tuossa kyllä uskomattomasti bugeja. Loadoutit resetoituvat tämän tästä, toisinaan jää limbo-tilaan, että ei voi kuin quitata servulta tai odottaa, että joku ressaa tai kartta loppuu. Lisäksi sitten avattavat aseet avautuvat jos avautuvat, saa helpdeskistä pyyyää, että avaavat. Välillä tippuu maan sisään tai jotain muuta erikoista. Jospa saisvat kaikista pahimmat bugit joskus korjattua. Ei edes BF2 näin buginen ollut julkaisussakaan. Silloin sitä paitsi voisi aluksi spawnia kaikkiin squadin jäseniin, mutta poistivat sen jossain pätsissä. Näissä uusissa bäfissä se on tullut takaisin.
Pc:llä?
Alku vaiheessa itelle sattui sitä muutaman kerran että kuoleman jälkeen ei pystynyt spawnata kuin squadilaisen viereen, jopa kerran sillai että olin yksin squadissa :D
Loadoutit ei ole resetoituneet eikä aseitten availussa kertaakaan mitää kummallista. Maan sisälle muistan kerran tippuneeni. Muutaman kerran peli kaatunut/heittänyt työpöydälle kesken matsin.
Melko vähän ongelmia ollut itsellä vaikka pelitunteja kertynyt jo aika paljon. Bugeja kyllä varmaan on, sitä en epäile yhtään.

Jon1h's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
Eipä ole itelläkään loadoutit resetoitunut. Muutaman kerran on ase vaihtunut aiempaan, mutta pääosin ei ole ollut mitään ongelmaa niissä. Eniten on ehkä ärsyttänyt kartoissa olevat glitchit, jäät jumiin johonkin kohtaan paetessa tai ryömiessä ukko yhtäkkiä nouseekin pystyyn kuin maalitauluksi vihulle jonka yritit katalasti yllättää :lol: Lisäksi muutaman assignmentin olen pelannut jo kolmekin kertaa läpi, silti ne vain ilmestyy sinne uudestaan (mm. Vechile Combat Role Assignment ja Medic Class Challenge).
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 883
Eipä ole itelläkään loadoutit resetoitunut. Muutaman kerran on ase vaihtunut aiempaan, mutta pääosin ei ole ollut mitään ongelmaa niissä. Eniten on ehkä ärsyttänyt kartoissa olevat glitchit, jäät jumiin johonkin kohtaan paetessa tai ryömiessä ukko yhtäkkiä nouseekin pystyyn kuin maalitauluksi vihulle jonka yritit katalasti yllättää :lol: Lisäksi muutaman assignmentin olen pelannut jo kolmekin kertaa läpi, silti ne vain ilmestyy sinne uudestaan (mm. Vechile Combat Role Assignment ja Medic Class Challenge).
Nuo ovat pysyviä haasteita jotka eivät poistu sieltä assignment-listalta. Ne on siellä vaan mahdollistamassa company coinien grindauksen jos ei ole mitään muuta tekemistä.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 721
Pc:llä?
Alku vaiheessa itelle sattui sitä muutaman kerran että kuoleman jälkeen ei pystynyt spawnata kuin squadilaisen viereen, jopa kerran sillai että olin yksin squadissa :D
Loadoutit ei ole resetoituneet eikä aseitten availussa kertaakaan mitää kummallista. Maan sisälle muistan kerran tippuneeni. Muutaman kerran peli kaatunut/heittänyt työpöydälle kesken matsin.
Melko vähän ongelmia ollut itsellä vaikka pelitunteja kertynyt jo aika paljon. Bugeja kyllä varmaan on, sitä en epäile yhtään.

Jon1h's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
Kyllä hyvinkin, PC:llä. Samat bugit riivaavat minua ja kavereita. Erityisesti tuo aseiden avautumisen bugaus on ärsyttävää. Kaverilla esim StG44 ja Piat pysyvät kiinni, vaikka kyseisen classin rankki on jo yli tuon rajan. Sanoo vain, että seuraavassa matsissa on saatavilla,.mutta ei ole. Minulla tuo lähti medicin aseissa toimimaan kun sain seuraavat aseet auki.

Yhdel kaveril eilen alkoi sellane, että joka 30 min kaatui, sitten jo heti launchissa kaatuu. Mikään muu softa ei kaadu ja kone on muuten vakaa, ei kelloja tms. sörkitty.

Tuo squadissa pelatessa menevä "limbo" on ärsyttävä. Pystyt ampumaan ja kaikkea maassa maaten, tosin osumat eivät tee läpsyä. Ja redeploy ei tee mitään. Ainoa ratkaisu on tosiaan servulta poistuminen ja joinaus uudeelleen tai että joku herättää henkiin.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
60
Kyllä hyvinkin, PC:llä. Samat bugit riivaavat minua ja kavereita. Erityisesti tuo aseiden avautumisen bugaus on ärsyttävää. Kaverilla esim StG44 ja Piat pysyvät kiinni, vaikka kyseisen classin rankki on jo yli tuon rajan. Sanoo vain, että seuraavassa matsissa on saatavilla,.mutta ei ole. Minulla tuo lähti medicin aseissa toimimaan kun sain seuraavat aseet auki.

Yhdel kaveril eilen alkoi sellane, että joka 30 min kaatui, sitten jo heti launchissa kaatuu. Mikään muu softa ei kaadu ja kone on muuten vakaa, ei kelloja tms. sörkitty.

Tuo squadissa pelatessa menevä "limbo" on ärsyttävä. Pystyt ampumaan ja kaikkea maassa maaten, tosin osumat eivät tee läpsyä. Ja redeploy ei tee mitään. Ainoa ratkaisu on tosiaan servulta poistuminen ja joinaus uudeelleen tai että joku herättää henkiin.
Joo ei itellä tuota ase bugia ole tullut vastaan, on kyllä hanurista jos aseet pysyy lukittuna.
Kaatuilusta vielä, mullakin peli vaan heittänyt työpöydälle ilman mitään virhe ilmotuksia, peli vaan sulkeutuu. Kelloja olen miettinyt mutta tapahtunut sen verran harvoin että ei ole tullut selviteltyä enempää. Ärsyttävä jos pelailee juuri kavereitten kanssa niin pitää alkaa joinailee/jonottaa takasin ja matsissa tilastot nollalla kun takasin pääsee.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Image1.jpg


Näin tänään :think:

Summary, Scoreboard ja Statistics -välilehdillä matsin jälkeen.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 721


Näin tänään :think:

Summary, Scoreboard ja Statistics -välilehdillä matsin jälkeen.
Tuota iski mulla ja kavereilla eilen aika monta kertaa. Tiiä sitten ku EA serverit ovat viime pari päivää olleet vähä heikkoina.

@jon1h jep tuo on rasittavaa ku heittää ihan yhtäkkiä pihalle. Tuo EA tukikin oli noist unlockeist vähä kuutamolla. Avasivat sille jonkin saavutuksen, vaikkei viel edes sitä asetta ollu. Toisella kerralla saivat aselukitukset kuntoon.

Sitä en myöskään ymmärrä, miksei ajoneuvojen kokoonpanoja voi matsin aikana muuttaa. Kaikissa edellisissä BF:ssä pystyi, joita muistan.

Medicin kivääri on ihan jees. Se kranaatinheitin vois tehdä enemmä läpsyä, nyt tuntuu nerffatulta, ettei oo liian tehokas. Mut mukavasti tehoa on kiväärissä, tosin ei tapa pääosumasta kovinkaan kaukaa, vaan herkästi jää 10-20 pinnaa vihulle.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 721
@jon1hSitä en myöskään ymmärrä, miksei ajoneuvojen kokoonpanoja voi matsin aikana muuttaa. Kaikissa edellisissä BF:ssä pystyi, joita muistan.
Kyllä mun muistaakseni pystyy, ainakin on pystynyt? Kun panssarivaunu/lentokone on valittuna niin menee "customize" vasemmasta reunasta. :think:[/QUOTE]
Ai sieltä? Itse olen etsinyt sieltä missä hahmot yms. Herää vai kysymys, miksi tuokin on pitänyt ripotella jonneki...
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Tuota iski mulla ja kavereilla eilen aika monta kertaa. Tiiä sitten ku EA serverit ovat viime pari päivää olleet vähä heikkoina.
Samaan syssyyn pitää itkeä kuinka (jälleen kerran) eräs Assignmentti on hajonnut pätsien seurauksena.

Olen aika pitkään metsästänyt tota Melee -tehtävää (tapa 30 vihua objectialueen sisällä). Sain siitä about 1/3 -osan tehtyä, sitten joskus 2 vai 3vk takaperin tuli jokin pätsi ja sen jälkeen vaikka olen kuinka mättänyt vihuja palokirveellä objectien sisällä niin eipä vaikuta mihinkään.

:tdown:
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
64
Täytyy kyllä sanoa että BF5 on käsittämättömän raivostuttava peli. Aseet eivät aukea, assignmentit eivät aukea tai resetoituvat, aivan jumalatonta stutterointia pelin sisällä / huonosti optimoitu peli, orastava aimbot-ongelma, osa ominaisuuksista loistavat poissaolollaan (autobalance, teamswitching, reporting*) tai ovat muuten vain heikosti toteutettuja (sliding, bipods, maasto jonka päällä hahmo vain liukuu loputtomattomiin, limbotila, bayonet charge), servereiden kaatuminen / katoaminen, ja varmasti tuhat ja yksi muuta asiaa joita en nyt muista listata tähän. Erittäin, erittäin säälittävä esitys EA:lta ja DICE:ltä. Hommahan ei edes haittaisi, jos peruspeli ei olisi hyväntuntuinen pelata silloin kun se toimii oikein. Niin paljon potentiaalia... Onneksi sai halvalla.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 012
Täytyy kyllä sanoa että BF5 on käsittämättömän raivostuttava peli. Aseet eivät aukea, assignmentit eivät aukea tai resetoituvat, aivan jumalatonta stutterointia pelin sisällä / huonosti optimoitu peli, orastava aimbot-ongelma, osa ominaisuuksista loistavat poissaolollaan (autobalance, teamswitching, reporting*) tai ovat muuten vain heikosti toteutettuja (sliding, bipods, maasto jonka päällä hahmo vain liukuu loputtomattomiin, limbotila, bayonet charge), servereiden kaatuminen / katoaminen, ja varmasti tuhat ja yksi muuta asiaa joita en nyt muista listata tähän. Erittäin, erittäin säälittävä esitys EA:lta ja DICE:ltä. Hommahan ei edes haittaisi, jos peruspeli ei olisi hyväntuntuinen pelata silloin kun se toimii oikein. Niin paljon potentiaalia... Onneksi sai halvalla.
Jännä juttu, että listasit itselleni aivan tuntemattomia ongelmia. Peliä on tullut pelattua julkaisusta asti ja maistuu edelleen. Toki olisi toiveita uuden sisällön suhteen, mutta sen kanssa voi elää.
 
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
13
Onko muilla ilmennyt ongelmia voice- ja textchatin kanssa firestormissa? Voicechatti ei ole muistaakseni koskaan toiminut ja tekstichätti toimii randomisti. Eli silloin kun textchat ei toimi, en saa viestejä menemään läpi, enkä näe muiden viestejä. Mutta sitten kun homma pelaa niin viestit kulkee molempiin suuntiin. Olen ulkomaisilta foorumeilta lukenut, että joillain on samankaltaisia ongelmia, mutta mitään järkevää syytä ei ole löytynyt.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 721
Jännä juttu, että listasit itselleni aivan tuntemattomia ongelmia. Peliä on tullut pelattua julkaisusta asti ja maistuu edelleen. Toki olisi toiveita uuden sisällön suhteen, mutta sen kanssa voi elää.
Ehkä noitten varusteiden satunnainen avautumattomuus on se raastavin ongelma. Toki sitten, kun kaikki on auki, ei paljoa haittaa ole, mutta aloittelevalle pelaajalle tuo on kertakaikkisen ärsyttävää. Voihan olla, että alussa tuo on toiminut oikein ja nyt jokin päivitys on sen hajottanut.

Yksi uusi bugi jonka kohtasin, on sellainen, että kaaduttua ja jonkun minut elvytettyä ruutuun jää punaiset vihujen ääriviivat ja vihreät omien hahmot jumiin x ajaksi. Joskus ne poistuvat seuraavassa syntymässä tai sitten kun jälleen kaatuu maahan.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Ei muuta valitettavaa nyt näin äkkiseltään kuin että on tuo pelistä poistuminen kyllä hidasta ja kaverisquadilla ku quittaa niin aina lentää partystä pihalle, vois tuonkin ehkä muuttaa.
Sitten se että muut ei näe mihin pelimuotoon haetaan. ja pelin jälkeen ei aina statsit sun muut näy vaan antaa jonkun vitun pitkän numerosarjan virheeks.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
miten muilla muuten 1440p rtx2070 fps:t ?
itellä kuvan mukaiset asetukset, ei kannata välittää noista merkinnöistä, on ultra ja hboa päällä (dx12 koska dx11 tippuu fps 30%) ja välillä on 140+ ja yleensä siinä 100-110 kieppeillä pörrää. Varmaan cpukin hakkaa vastaan kun on vain 4.3Ghz i74770k

bfvsettings.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Ei muuta valitettavaa nyt näin äkkiseltään kuin että on tuo pelistä poistuminen kyllä hidasta ja kaverisquadilla ku quittaa niin aina lentää partystä pihalle, vois tuonkin ehkä muuttaa.
Sitten se että muut ei näe mihin pelimuotoon haetaan. ja pelin jälkeen ei aina statsit sun muut näy vaan antaa jonkun vitun pitkän numerosarjan virheeks.
Käytätte sitä quit with squad toimintoa? Itsellä ei ole vastaavaa kokemusta.
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
miten muilla muuten 1440p rtx2070 fps:t ?
itellä kuvan mukaiset asetukset, ei kannata välittää noista merkinnöistä, on ultra ja hboa päällä (dx12 koska dx11 tippuu fps 30%) ja välillä on 140+ ja yleensä siinä 100-110 kieppeillä pörrää. Varmaan cpukin hakkaa vastaan kun on vain 4.3Ghz i74770k

Ryzen 7 2700X + kevyesti kellotettu RTX 2060 FE ja vähän mediummat asetukset eikä mitään ultralla, 120-140 fps kieppeillä pyörii keskimäärin DX12 päällä.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
kehtais kokeilla 1080p mutta kun mun näyttiksessä ei ole dvi:tä ja tuo benqun xl2411t ei tue 144hz muuten. Ja mikään reson lasku 1440p näytöllä ei tule kysymykseenkään, niin karseeta puuroa imo sen jälkeen.
Noh onneks freesync toimii
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
15
Miten porukalla toimii combined arms? Itellä heittää joka kerta pihalle ku yrittää joinata frendin kanssa. Ainoastaan party leader pääsee peliin.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
64
Jännä juttu, että listasit itselleni aivan tuntemattomia ongelmia. Peliä on tullut pelattua julkaisusta asti ja maistuu edelleen. Toki olisi toiveita uuden sisällön suhteen, mutta sen kanssa voi elää.
Siis löytyykö sinun pelistä autobalanssit, mahdollisuus vaihtaa tiimiä yms.? Ja eikö sinun slidaus-hommaan tule kankeita cooldowneja jos käyt kyykyssä kesken juoksun? Bipoditkin tarraa hyvin jokapaikkaan, eikä lähde pois keskenkaiken? Bugeista voi olla montaa eri mieltä (vaikka onkin hyvin kummallista, ettet ole itse näihin törmännyt, kun kaikki kaverini ovat joutuneet kärsimään näistä. Viisi eri henkilöä), mutta näiden ominaisuuksien pitäisi olla samanlaisia kaikilla pelaajilla.

Edit: Ja näppärästi taisi servut kaatua. Matchmaking failed ja error 0 heittää.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 159
Viestejä
4 193 281
Jäsenet
70 869
Uusin jäsen
Arttu1345

Hinta.fi

Ylös Bottom