Muistetaan että Hz ja FPS ei ole sama asia.Juu, jossain on vikaa ja fps putoaa korkeammilla asetuksilla toisinaan reilustikin alle 60Hz, low-asetuksilla pysyy kaikissa tilanteissa yli 60Hz, avg pyörii 100Hz kieppeillä.
En tiiä, ostin tän oman paskan vuonna 2016 jolloin tämä oli korkeintaan "keskitason" kokoonpano, valmiiksi kasattuna vajaa tonni. Silti ei tarvitse vetää grafiikkaslidereita "LOW" -asentoihin tämän pelin pyörittämiseen sujuvasti.Mä ainakin pelaan low-graffoilla siksi että pelikokemus olisi sulavampi, korkeammilla asetuksilla fps putoaa tiukimmissa kohdissa niin alas että mieleen tulee nimen omaan ne "lautapeligrafiikat" tai joku powerpoint-esitys.
Ei mulla ainakaan ole tuohta laittaa uutta myllyä joka hiton rautasukupolvelle, mutta kiva että joillain sentään on.
Neljä säiettä ei oikein tässä pelissä riitä. 7600k:n ja 7700k:n välinen ero on valtava:Juu, jossain on vikaa ja fps putoaa korkeammilla asetuksilla toisinaan reilustikin alle 60Hz, low-asetuksilla pysyy kaikissa tilanteissa yli 60Hz, avg pyörii 100Hz kieppeillä.
Oli ehkä huonosti toi mun viesti kirjoitettu, mutta tarkoitin juuri sitä, että aika kuolemasta --> kohtaan kun voit respawnata tai vaihtaa classia yms. Itse en huomannut merkittävää eroa tässä.Olisiko tässä kohtaa hyvä tarkentaa puhutaanko siitä ajasta et pääsee spawn ruutuun, vai siitä että on ihan respawnannut.
Tuskin se varsinaista respawnina on hidastanut, ei vaan pääse säätäämään niin nopeasti kuin ennen.
Auttaa vähän, mutta ei hirveästi. Tämä pieni ero tekee pelistä omaan silmääni niukin naukin pelattavan.Neljä säiettä ei oikein tässä pelissä riitä. 7600k:n ja 7700k:n välinen ero on valtava:
Ja ikävä homma tuossa myös se, että graffa-asetuksten laskeminen ei taida paljoa auttaa.
Mulla minimapin zoomi eri kokoinen eri lentokoneillaBindaan minimapin zoomin nappulaan - pois nappulasta n.
Minimapin zoomi toimii nappulasta n, mutta ei -.
Eilen - toimi. Tänään ei.
Vedettiin omalla squadilla, tiimissä oli myös joku random platoon ja vastapuolella kaks platoonia.Aika turha tuo uusi squad conquest. Se on oikein tehty tiimipelaamista varten, mutta jos pelaa porukassa nii ei saa mitään vastusta. Joku kymmenen peliä pelattii ja kaikista voitto yli 100 tiketin erolla. Vois tosiaan olla mielenkiintoinen jos sais tasasia pelejä. No tulipa zk-383 avattua.
Jep 8vs8 dominationia aikalailla. Ei tuohon game modeen aikaa pahemmin ole käytetty. Lippujen valtaus pitäisi olla hitaampaa niin tuohon voisi jopa syntyä jotain taktista näkökulmaa.Pari rundia pelasin tuota Squad CQ:ta ja en kyllä oikein ymmärrä sen ideaa. Ensimmäisenä tuli mieleen, että tuo on vain domination, jossa pelaajamäärää laskettu. Jotenkin ajattelin tuon squad CQ:n kuullessani, että se olisi 4 squadia taistelemassa keskenään lipuista (BC2:ssa oli joku tällainen).
En ole kokenut, mutta ihan mahdollista.Onko muille ilmestyny viimeisimmän päivityksen jälkeen sellasta että se ukon juoksuanimaatio katoaa randomisti ja leijuu eteenpäin?
Squad CQ on myös seuraavassa ToW:ssa keskeinen pelimuoto.Samapa tuo, enää tarvii voittaa se yksi kierros niin saa tuonki pelimoodin unohtaa.
On kyllä ihan totta että Originin kanssa on ollut erilaisia ongelmia BF3 lähtien. Silloin jo mietti että kyllä ne seuraavaan osaan mennessä saa originin korjattua. Latausnopeuksien kanssa on ollut ongelmia, origin in-game kaataa pelin tai peliin liittyminen on yhtä tuskaa. Vuosien aikana originin ongelmiin on aika hyvin tottunut, kuten myös BF-sarjan bugeihin, jotka ovat periytyneet aina kolmosesta lähtien.Tuli hankittua tämä kun sai halvalla Nvidia-pelikoodin. Rupeaa kyllä jo kaduttamaan koko pelin hankkiminen, enkä ole vielä edes käynnistänyt peliä.
Latailin pelin muutama päivä sitten ja kaikki sujui ihan hyvin. Nyt latasin tuon uuden 4GB patchin, latausnopeuden ollessa vain 500-2000 KBps (50-megaisella yhteydellä). Noh, kun Origin oli lataillut tuota neljän gigan patchia yli tunnin, niin nyt sitten ollaan kohdassa "Finalizing". Katsotaan saadaanko peli valmiiksi tämän päivän puolella.
Luulisi että EA olisi edes jollain tavalla saanut parannettua Originia, mutta samaa kuraahan tämä on vielä. Sääli.
Sanoisin, että Thompson on hieman tarkempi kuin Suomi KP, kiitos hieman kevyemmän recoilin. Toimii ainakin itselläni paremmin pidemmälle matkalle. Suomi taas ehdottomasti parempi, jos mennään ihan lähelle (<10m).Lukenu että tuon tommy gunin pitäisi olla yksi parhaista smg:eistä niin mitähän teen väärin kun itsellä tuntuu olevan yksi huonoimmista? Hipfire buildilla olen mennyt ja silti on paljon huonompi kuin suomi kp.
Onhan tuo ylivoimaisesti paras smg. Imo tuohon ei nimenomaan kannata vetää hipfirebuildia, koska se toimii lonkalta ilmankin todella hyvin.Lukenu että tuon tommy gunin pitäisi olla yksi parhaista smg:eistä niin mitähän teen väärin kun itsellä tuntuu olevan yksi huonoimmista? Hipfire buildilla olen mennyt ja silti on paljon huonompi kuin suomi kp.
Kyllä tuo uusi ZK-383 on ihan ylivoimainen. Etenkin kun kehittää tulinopeuden sinne 720:iin, silti paljon tarkempi.Onhan tuo ylivoimaisesti paras smg. Imo tuohon ei nimenomaan kannata vetää hipfirebuildia, koska se toimii lonkalta ilmankin todella hyvin.
E: Vielä kun huomioi, että "hipfire-buildilla" joutuu ottamaan pienemmän lippaan ja korkeamman rof:n, niin en näe mitään järkeä tällä nettikoodilla. "Tarkkuus-buildilla" rof on riittävän korkea ja 50 kuulan lipas mahdollistaa multikillit. Tommy-gun on samalla buildilla hivenen tarkempi ja helpompi kontrolloida kuin Suomi-KP, jossa taas hivenen korkeampi rof vakiona. Molemmilla kyllä tuhoaa cqb-olosuhteissa.
Tämä menee tietty makuasioista kinaamiseksi, mutta ne etäisyydet millä ZK-383 on vielä järkevä niin Thompson ajaa kyllä saman asian jos yhtään hallitsee rekyyliä. Mutta toki onhan tuo Zk ns. helpompi ase pelata jos lähtökohtana on osoita maaliin ja nappi pohjaan. Omaan pelityyliin tuo Thompsonin 50 kuulan lipas on kuitenkin ehdoton.Kyllä tuo uusi ZK-383 on ihan ylivoimainen. Etenkin kun kehittää tulinopeuden sinne 720:iin, silti paljon tarkempi.
Toisaalta toista puolta kehittäessä pystyy ampumaan todella kauas laaserina.
Hakkaa thompsonin ja Suomen mennen tullen.
Maaliskuussa tulee.Onkos tosta Firestorm br modista kuulunut vieläkään sen kummemmin mitään uutta?
Eipä ole itse sisällöstä. Ainoa oli tuo uuden TOW trailerin lopussa ollut teaseri, jossa nappasivat sen traktorin squadille.Onkos tosta Firestorm br modista kuulunut vieläkään sen kummemmin mitään uutta?
Käytä alt+enter.EDIT: Pelissä on muuten edelleenkin todella raivostuttavia bugeja. Suurimpana ärsyttää se että jos alt tabbaat pelistä Windowsin puolelle niin satunnaisesti peli kaatuu ilman mitään virheilmoitusta. Illan aikana tämä tapahtui kaksi kertaa.
On. Toimi sillä ainakin ennen päivitystä paremmin kuin dx11. Nyt laitoin videoasetuksia vähän alemmas niin ei enää samalla tavalla stutteroinut.Onko DX12 käytössä?
Kokeile säki alt+enterin kautta jos tarvii käydä windowsin puolella.Täällä kans DX12 ~20fps enemmän, mutta kaatuu jos painaa alt+tab
Veikkaus osui oikeaan. Jos BF1 oli se aikaisempi ultimaattinen vakaustesti, niin tämä on uusittu versio siitä... mutta vasta tammi päivityksen jälkeen. Täällä kaatuminen alkoi seuraavana päivänä päivityksestä (vaikka muutaman tunnin senkin päivän aikana pelasin pelin kaatumatta). Tein peruskorjaukset; pelitiedostojen tarkistus, originin tiedostojen deletointi... ei mitään vaikutusta. Peli kaatui edelleen ilman virheilmoituksia suoraan työpöydälle. Tapahtumienvalvonnassa oli vaan ilmoitus että jokin on kaatanut bäfän (tässä tapauksessa bäfä itse). Säädin hieman näyttiksen voltteja ja taas toimii.Ihmeellisesti alkanu bäfä kaatuilemaan nytten.. muutama minuutti ja työpöydälle ilman ilmotusta..missälie vika? Ehkä yht'äkkiä tullut prossu ja ram kellotuksista"epävakaat" vaikka aikasemmin toiminut, tiedä näistä
Jep. Täällä myös kumarretaan tähän suuntaan. Lisää järkeä koko peliin ja idiootti ryntäilyä vähemmäksi. Kunnon mallinnukset aseiden tehoihin ja kantamaan jne. Paljon BF sarja on mennyt takapakkia viimevuosina ja BF1:nen oli jo niin kura paskaa kun olla ja voi. Tämä BFV:nen vaikuttaa vielä paskemmalta ja kokuttavasuus vs. BC2:nen on lähellä nollaa. Toivottavasti eivät kuse tuota BC3:sta samaan tapaan. Viimeisin kunnon sota oli BF3:sessa ennen kun Venäläiset valloittivat kaikki servut siitteineen...Omenaraato voisi heittää työhakemuksen dicelle sisään. Noilla parannuksilla battlefield V olisi juuri sellainen mitä sen suurin osa pelaajista tuntuisi haluavan olla, itse mukaan luettuna. Tiimityöskentely ja rakentelu pitäisi palkita paremmin. Valloitetun lipun puolustuksesta saatavat pisteet on kuitattu yhdellä tapolla niin eipä ole ihme ettei sinne lipulle koskaan ketään jää puolustamaan. Matsin voittamisestakaan ei hyödy mitään muuta kuin saa tilastoja nätimmäksi. Levelcappi on aivan naurettava, joko se olisi pitänyt tehdä hitaammaksi saavuttaa tai sit suoraan ainakin se level 100 sinne. Aseiden parannukset aukeavat liian helposti. Neloslevun jälkeen saa jotain turhanpäiväisiä maalauksia mitkä ei vaikuta itse peliin millään tavalla.