Battlefield V

Alkaa tuntumaan, että suurimmalle osalle pelaajista koko pelin hankalin asia on katsoa karttaa.
En tiiä tietääköhän ees moni, että tässä pelissä on edes kartta.

Sit taas kun kävin pelaa vähän yksin ja laitan squad orderin sinne mihin viholliset menee seuraavaks, ni squadi pyörii niiden muiden kanssa isossa porukassa ihan toisella puolella karttaa ja sit taas hävitään peli.

Taitaa toi max level olla samalla myös max ÄO monelle, eli 50.

:facepalm:
 
Oliko jokaisen aseen Mastery assigmentissa se "hidden complete"? Nyt on Kar98 työn alla ja Mastery IV menossa, jossa pitää tappaa pronessa HS10/life tai HS20/round. Periaatteessa tuo on ihan mahdollinen ja eilenkin pääsin aika lähelle mutta mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Muutenkin ärsyttäviä tällaiset assigmentit jossa pitää kykkiä jossain pronessa, periaatteessa pakko kämppiä jotta tuon saa tehtyä.
 
Ei tuossa kyllä mitään epäselvää.
Once the update is live for your platform, you will need to exit the game and relaunch to apply the update.

Tarkoittaa, että kun peli käynnistetään, niin päivitys suoritetaan/asennetaan.
@Ho Lee Fuk Jos on noin helppoa, kannattaa joskus itse myös kokeilla, että paraneeko statsit. Tälläset heitot kuulostaa kyllä lähinnä niiltä 0.5-1KD pelaajien itkulta, ketkä eivät vaan osaa ja sen seuraksena pitää keksiä jotain mollatakseen parempia pelaajia.

Itse ainakin vedän low-asetuksilla, mesh etenkin koska vie paljon prossu tehoa ja haluan pelin pyörivan sulavammin (vaikka tuollakin vain 80-110fps). Sinällään vetäisin mesh ultralla jos tehohävikkiä ei olisi (välttääkseen pop-in).
Inffinä pelaan CQ, yleensä tiimin käressä kd vaihtelee 2-5, monesti tiimin 1-3 eniten lippua vallanneena. Vihaajat vihaa, ja paskat valittaa kun eivät itse osaa.
Itselle ei tärkeintä olla paras, mutta pitää hauskaa ja olla yksi parhaimmista :tup:

Kertoo aika hyvin sun ajatuksenjuoksusta että LOW grafiikat ja "paremmat pelaajat" on sulla samassa asiayhteydessä. Ehkä tuurilla sullakin on vielä joskus elämässäs vähän muuta sisältöä kuin kinostus pumpum pelien kd ratioon?

Nämä nykyajan pelit (ei 2000-luvun alun Bäfät) nimenomaan on jäätävää visuaalista tykistystä sekä nautintoa. Miksi helvetissä laittais sen kaiken pois? Siitä lautapeligrafiikasta 640x480 on tosiaan itse saanut nauttia ihan tarpeeksi reilut 20 vuotta takaperin Quaken sun muiden bäfä 1942:n kanssa. Sitten nykyajan jonnet vetää grafiikat minimiin että saa enemmän tappoja, ei jumalauta :rofl: Ketä edes kiinnostaa jokin tietokonepelin KD-ratio paitsi niitä joiden elämä on lähinnä tietokoneen ja -pelien edessä istumista?

Omasta mielestä tasapuolisuuden nimissä pelimoottorissa pitäisi olla näitä low graph nörttejä varten jonkinlainen koodilla toteutettu LOS -esto jolla grafiikoiden pudotus ei parantaisi pelaajan havaittavuutta juuri yhtään. Pelaaja olisi MIN-MED-MAX -grafiikoilla näkymättömissä siihen saakka kunnes MAX-grafiikoilla pelaavien näytöillä se olisi näkyvissä. Eiks jeh?
 
Kertoo aika hyvin sun ajatuksenjuoksusta että LOW grafiikat ja "paremmat pelaajat" on sulla samassa asiayhteydessä. Ehkä tuurilla sullakin on vielä joskus elämässäs vähän muuta sisältöä kuin kinostus pumpum pelien kd ratioon?

Nämä nykyajan pelit (ei 2000-luvun alun Bäfät) nimenomaan on jäätävää visuaalista tykistystä sekä nautintoa. Miksi helvetissä laittais sen kaiken pois? Siitä lautapeligrafiikasta 640x480 on tosiaan itse saanut nauttia ihan tarpeeksi reilut 20 vuotta takaperin Quaken sun muiden bäfä 1942:n kanssa. Sitten nykyajan jonnet vetää grafiikat minimiin että saa enemmän tappoja, ei jumalauta :rofl: Ketä edes kiinnostaa jokin tietokonepelin KD-ratio paitsi niitä joiden elämä on lähinnä tietokoneen ja -pelien edessä istumista?

Omasta mielestä tasapuolisuuden nimissä pelimoottorissa pitäisi olla näitä low graph nörttejä varten jonkinlainen koodilla toteutettu LOS -esto jolla grafiikoiden pudotus ei parantaisi pelaajan havaittavuutta juuri yhtään. Pelaaja olisi MIN-MED-MAX -grafiikoilla näkymättömissä siihen saakka kunnes MAX-grafiikoilla pelaavien näytöillä se olisi näkyvissä. Eiks jeh?
Ei sen luulisi olevan sinulta pois jos joku pelaa huonommilla grafiikoilla, vai onko? Sinä voit kuitenkin nauttia itse siitä visuaalisesta tykityksestä ja samassa erässä joku voi K/D huorata sydämmensä kyllyydestä huonommilla grafiikoilla. Jokainen pelaa tyylillään.
 
Ei sen luulisi olevan sinulta pois jos joku pelaa huonommilla grafiikoilla, vai onko? Sinä voit kuitenkin nauttia itse siitä visuaalisesta tykityksestä ja samassa erässä joku voi K/D huorata sydämmensä kyllyydestä huonommilla grafiikoilla. Jokainen pelaa tyylillään.

Epäreilu, täysin teennäinen etu ärsyttää aina silloin tällöin jossain pelitilanteissa. Ja se ettei sille tehdä mitään :tdown: Ajatella jos vaikkapa Arrasin jumalattoman nätit keltaiset niityt olisivat kaikille yhtä lailla LOS-este, tai puut tai puskat. Tällöin IRL tuttu ryömimisen ja etenemisen määrä toisi peliin ihan uutta syvyyttä kun tietäisi että kaikille puut, puskat, aluskasvillisuus etc etc olisivat yhdenvertainen näköeste jota olisi äärimmäisen mielekästä käyttää edukseen. Ei fyysisenä vaan visuaalisena suojana :tup:
 
Epäreilu, täysin teennäinen etu ärsyttää aina silloin tällöin jossain pelitilanteissa. Ja se ettei sille tehdä mitään :tdown: Ajatella jos vaikkapa Arrasin jumalattoman nätit keltaiset niityt olisivat kaikille yhtä lailla LOS-este, tai puut tai puskat. Tällöin IRL tuttu ryömimisen ja etenemisen määrä toisi peliin ihan uutta syvyyttä kun tietäisi että kaikille puut, puskat, aluskasvillisuus etc etc olisivat yhdenvertainen näköeste jota olisi äärimmäisen mielekästä käyttää edukseen. Ei fyysisenä vaan visuaalisena suojana :tup:
Se on kaunis ajatus että paremmilla grafiikoilla pelaava saisi etua huonoilla grafiikoilla pelaavaan mutta se ei taida olla vain mahdollista. Toki peleistä voidaan tehdä myös sellaisia että ne pyörivät lähes millä tahansa kokoonpanolla mutta siinä kärsisi vain kaikkien silmäkarkit. Sama ongelmahan ei esiinny ainoastaan Battlefieldissä vaan lähes kaikissa peleissä, sen takia esim Overwatchia pelataan kilpatasolla heikoimmilla mahdollisilla asetuksilla koska silloin viholliset ovat huomattavasti helpommin nähtävissä.
 
Ei se ultra-krafiikkakaan ainakaan mua estä pelaamasta hyvin.
Tyyppi täällä jatkuvasti toistaa, että "ketä kiinnostaa joku kd", samalla valittaen täällä kun jotkut vetää grafiikat low-asetuksilla jottai saisi etua (kd?)pelaamiseen?
Jos se ei sinua oikeasti kiinnostaisi, et olisi täällä avautumassa.

Enkä itse niin kauheasti välitä KD:sta, vaan pisteistä, tapoista, voitoista ja tasavertaisista matseista, mutta minkäs sille mahtaa jos pelatessa tulee samalla hyvä KD? Pitäiskö koittaa pelata paskemmin?

Kuulostat kyllä vähän siltä, että olet aika huono pelaaja online fps-räiskinnöissä, ja koitat etsiä lohtua itsellesi keksimällä kaikennäköisiä väitteitä miksi paremmat pelaajat olisivat... huonompia??
Lopeta nyt se itkeminen ja mene harjoittelemaan sitä tähtäämistä ja pelitajua, jos kerta noin korpee muiden paremmuus. ;)

Joo saatana, kyllä sitä eennenwanhaan hiideltiin kunnon puusuksilla, nykyajan jonnet vaan vetää jollain muovisuksilla kaikenmaailman luisto- ja pitovoiteiden kanssa. Ketä kiinnostaa nopeasti hiihtäminen, kun vois kaikessa rauhassa ihailla maisemia???
 
Viimeksi muokattu:
Oliko näin surkee päivitys, kun ei oikein mitään positiivista sanottavaa kellään? No eipähän tarvii onneks vieläkään ostaa tätä :kahvi:
 
Oliko näin surkee päivitys, kun ei oikein mitään positiivista sanottavaa kellään? No eipähän tarvii onneks vieläkään ostaa tätä :kahvi:

Pleikalla ainakin pelkkää hyvää sanottavaa.
Popup pienempää, värit selvästi paremmat, kuva tarkempi, kaikki selkeämpää.
Revive toimii paremmin, äänet ottaneet hurjan harppauksen eteenpäin jne.
 
Pleikalla ainakin pelkkää hyvää sanottavaa.
Popup pienempää, värit selvästi paremmat, kuva tarkempi, kaikki selkeämpää.
Revive toimii paremmin, äänet ottaneet hurjan harppauksen eteenpäin jne.
Äänet tosiaan ottaneet harppauksen kovempaan suuntaan. :D Ajattelinkin, että miten kuulokkeet parantuneet noin paljon yhdessä yössä. Popupia en huomannut, mutta ehkä se se parannus olikin :kippis:
 
Viimeksi muokattu:
Oliko näin surkee päivitys, kun ei oikein mitään positiivista sanottavaa kellään? No eipähän tarvii onneks vieläkään ostaa tätä :kahvi:
Itseäni ainakin vituttaa jo tuo killcamin bugisuus ja sen aiheuttama viive kuolemisessa, sekä tuo revive-ikoneiden bugaaminen niin paljon ettei nyt ole pätsin jälkeen jaksanut tuntia enempää pelata. Onhan toi DICEn touhu ihan uskomatonta, kyllä kaikissa peleissä bugeja on mutta eikö ne edes testaa näitä ennen kun lyövät eetteriin? Harmi sillä pelihän on todella hyvä, 110 tuntia tullut jo hakattua Originin mukaan, ainoastaan nämä bugit ja mappien määrä ei miellytä.

Ihan kun kyseessä ois joku EA:n organisoima testi että kuinka pahasti voi kusta asiakkaan muroihin ennenkun kääntävät takkinsa..
 
Epäreilu, täysin teennäinen etu ärsyttää aina silloin tällöin jossain pelitilanteissa. Ja se ettei sille tehdä mitään :tdown: Ajatella jos vaikkapa Arrasin jumalattoman nätit keltaiset niityt olisivat kaikille yhtä lailla LOS-este, tai puut tai puskat. Tällöin IRL tuttu ryömimisen ja etenemisen määrä toisi peliin ihan uutta syvyyttä kun tietäisi että kaikille puut, puskat, aluskasvillisuus etc etc olisivat yhdenvertainen näköeste jota olisi äärimmäisen mielekästä käyttää edukseen. Ei fyysisenä vaan visuaalisena suojana :tup:
Sun kannattaa kokeilla low aseuksia. Voit sitten tulla kertomaan kuinka KD raketoi ylöspäin :tup:

Oliko näin surkee päivitys, kun ei oikein mitään positiivista sanottavaa kellään? No eipähän tarvii onneks vieläkään ostaa tätä :kahvi:
Ihan hyvä päivitys, mutta jos valmista peliä toivot niin kannattaa vielä pari kuukautta jatkaa odottamista.
 
Mä ainakin pelaan low-graffoilla siksi että pelikokemus olisi sulavampi, korkeammilla asetuksilla fps putoaa tiukimmissa kohdissa niin alas että mieleen tulee nimen omaan ne "lautapeligrafiikat" tai joku powerpoint-esitys.

Ei mulla ainakaan ole tuohta laittaa uutta myllyä joka hiton rautasukupolvelle, mutta kiva että joillain sentään on.
 
Mä ainakin pelaan low-graffoilla siksi että pelikokemus olisi sulavampi, korkeammilla asetuksilla fps putoaa tiukimmissa kohdissa niin alas että mieleen tulee nimen omaan ne "lautapeligrafiikat" tai joku powerpoint-esitys.

Ei mulla ainakaan ole tuohta laittaa uutta myllyä joka hiton rautasukupolvelle, mutta kiva että joillain sentään on.

Jos sun raudalla pitää pelata low-asetuksilla niin jossain on vikaa.

Ite pelaan 1440p medium ja koskaan ei putoa alle 60fps.
Ellet sitten tarkoita powerpoint-esityksellä sitä että fps käväisee alle 144 ;)
 
Jos sun raudalla pitää pelata low-asetuksilla niin jossain on vikaa.

Ite pelaan 1440p medium ja koskaan ei putoa alle 60fps.
Ellet sitten tarkoita powerpoint-esityksellä sitä että fps käväisee alle 144 ;)

Tai jos sulava pelikokemus tarkoittaa sitä, että näkee viholliset helpommin...
 
Jos sun raudalla pitää pelata low-asetuksilla niin jossain on vikaa.

Ite pelaan 1440p medium ja koskaan ei putoa alle 60fps.
Ellet sitten tarkoita powerpoint-esityksellä sitä että fps käväisee alle 144 ;)
Ihmiset pelaavat Low-asetuksilla poikkeuksetta kahdesta eri syystä:
A) Kone ei jaksa pyörittää parempia asetuksia
B) Low-asetuksista saa hyötyä omaan pelaamiseen kun esim visuaalisia efektejä/obstaakkeleita on vähemmän jolloin vihollisten havaitseminen on helpompaa

0naniaksen tilanteessa halutaan varmaan saada maksimaalinen FPS (165) tuolla 1440p tarkkuudella vaikka käytössä onkin 7600k + GTX 1080Ti + 16GB kombo.
 
Jos sun raudalla pitää pelata low-asetuksilla niin jossain on vikaa.

Ite pelaan 1440p medium ja koskaan ei putoa alle 60fps.
Ellet sitten tarkoita powerpoint-esityksellä sitä että fps käväisee alle 144 ;)


Juu, jossain on vikaa ja fps putoaa korkeammilla asetuksilla toisinaan reilustikin alle 60Hz, low-asetuksilla pysyy kaikissa tilanteissa yli 60Hz, avg pyörii 100Hz kieppeillä.
 
4770K on paikoin jarruna gtx970:lle tässä pelissä 1080p, 7600K tod näk paha jarru 1080ti:lle, jos ei 4K:na pelaa.
 
Jaa, en tiedä mitä päivityksessä tapahtui mutta ripulia koko peli.
Fantasiakulmista tulee kuolema ja luodit, askeläänet kuuluu randomeista suunnista, osumat rekisteröityy viiveellä jos rekisteröityy ollenkaan.
Hahmo jää jumiin maassa olevan hammastikkuun tai leppäkerttuun niin pitkäksi aikaa että ehtii tulla tapetuksi, mediccinä ruiskeenanto ei onnistu jos ei ole millilleen oikeassa kohdassa, silloin kun ruiske onnistuu niin samalla hetkellä tulee kuula kupoliin yms.
Välillä peli myös aktiivisesti yrittää tapattaa pelaajan, hahmo jumittuu randomisti niin kauaksi aikaa että toinen pelaaja ehtii ampua hengen pois, yleensä juuri silloin kun itse on ampumassa yms.
Myöskään maihin meneminen ei ole helppoa, yrittäessäsi heittäytyä suojaan hahmo saa päähänsä yrittää yhdyntää maakamaran kanssa ja nylkyttää ylös alas kunnes luodit lopettaa perverssin kuolemantanssin.
Kuolemaruutu kestää tällä kertaa n. tuplat ennenkun voit spawnata suoraan vihollisen tähtäimeen yms.
En ehtinyt kokeilla ruumisarkkuja eli tankkien ja miehistönkuljetusautojen kk- ampujan itsemurhapaikkaa, eli en osaa sanoa kuoleeko ko. positiossa edelleen n. 10sec sisällä pääosumaan.
Samoin en osaa sanoa sataako tankkeihin välittömästi 5-10 pelaajan piat-kuuro jos lähdet kokeilemaan onnea spawnpisteestä.
Tai sitten olen vaan niin paska ja tietokoneeni ja nettini ovat paskoja myös.
Edellinen on tosiaan ihan validi vaihtoehto.
Mutta kummassakaan tapauksessa pelaaminen ei ole viihdyttävää joten lopetankin tämän kikkareen kanssa painimisen.
Toivottavasti muilla pelittää paremmin.
Tilulilu!
 
Viimeksi muokattu:
Mä ainakin pelaan low-graffoilla siksi että pelikokemus olisi sulavampi, korkeammilla asetuksilla fps putoaa tiukimmissa kohdissa niin alas että mieleen tulee nimen omaan ne "lautapeligrafiikat" tai joku powerpoint-esitys.

Ei mulla ainakaan ole tuohta laittaa uutta myllyä joka hiton rautasukupolvelle, mutta kiva että joillain sentään on.

En tiiä, ostin tän oman paskan vuonna 2016 jolloin tämä oli korkeintaan "keskitason" kokoonpano, valmiiksi kasattuna vajaa tonni. Silti ei tarvitse vetää grafiikkaslidereita "LOW" -asentoihin tämän pelin pyörittämiseen sujuvasti.


+/-Tää uusi pätsi pitkittää "killcamia" aivan turhaan, toisaalta samalla se kasvatti jengin "kuolemisaikaa" exponentiaalisesti vanhaan verrattuna ja tämä on medic classille hyvä asia. Kuin myös muille jotka tykkää jeesiä tiimikavereitaan herättelemällä niitä henkiin. Itse pelaan ylivoimaisesti eniten medikkiä, koska minusta se on tiimipelissä paljon mielekkäämpää touhua kuin kökkiä jossain kivenkolossa semiauton kanssa.

+Askeleet kuuluu paljon paljon, jopa epärealistisen paljon (?) enemmän kuin ennen.

-Bipod ei toimi vieläkään, pelaaja spawnaa yhä satunnaisesti ilman asetta, grafiikat bugittaa samalla tavalla DC3:ssa paratroppia odotellessa jne :tdown:
 
Juu, jossain on vikaa ja fps putoaa korkeammilla asetuksilla toisinaan reilustikin alle 60Hz, low-asetuksilla pysyy kaikissa tilanteissa yli 60Hz, avg pyörii 100Hz kieppeillä.
Neljä säiettä ei oikein tässä pelissä riitä. 7600k:n ja 7700k:n välinen ero on valtava:

2018-11-25-image-2.png

Ja ikävä homma tuossa myös se, että graffa-asetuksten laskeminen ei taida paljoa auttaa.
 
En ole päässyt vielä kokeilemaan uutta päivitystä, mutta ainakin aikaisemmassa askel äänet oli välillä olemattomat ja joku saattoi tulla iskemään puukkoa selkään ilman minkäänlaista varoitusta. Battleroyalea ajatellen ei ollut ainakaan kovin toimivat äänet aikaisemmassa.
 
Hidastaako toi Killcam oikeasti respawnaamista? Eilen kerkesin hetken pelailla sitten patchin jälkeen ja mun mielestä sitten se bleedout-kohta meni nopeammin. Eli koko respawn aika mielestäni aika samoissa, nyt siinä kestot vaan erilailla. En siis mitään sekunttikelloa ottanut käteen ja mitannut. Ihan miltä tuntui vaan.
 
Olisiko tässä kohtaa hyvä tarkentaa puhutaanko siitä ajasta et pääsee spawn ruutuun, vai siitä että on ihan respawnannut.
Tuskin se varsinaista respawnina on hidastanut, ei vaan pääse säätäämään niin nopeasti kuin ennen.
 
Olisiko tässä kohtaa hyvä tarkentaa puhutaanko siitä ajasta et pääsee spawn ruutuun, vai siitä että on ihan respawnannut.
Tuskin se varsinaista respawnina on hidastanut, ei vaan pääse säätäämään niin nopeasti kuin ennen.
Oli ehkä huonosti toi mun viesti kirjoitettu, mutta tarkoitin juuri sitä, että aika kuolemasta --> kohtaan kun voit respawnata tai vaihtaa classia yms. Itse en huomannut merkittävää eroa tässä.
 
Juu, siis lähinnä tarkennuksena muille kun tuosta asiasta puhutaan.
En tosiaan usko että varsinainen aika kun pitää ollut kuolleena on yhtään sen pidempi.
 
Neljä säiettä ei oikein tässä pelissä riitä. 7600k:n ja 7700k:n välinen ero on valtava:

Ja ikävä homma tuossa myös se, että graffa-asetuksten laskeminen ei taida paljoa auttaa.

Auttaa vähän, mutta ei hirveästi. Tämä pieni ero tekee pelistä omaan silmääni niukin naukin pelattavan.
Mutta mitä muutakaan voi tehdä kuin pudottaa asetuksia? Silloin taas foorumin jonnet itkee siitä että pelaan low-asetuksilla :facepalm:
 
Meikäläinen pelaa 7600k ja 4k eikä mitään ongelmia mutta se taitaakin olla just tuo reso minkä takia ei prossu kyykkää pahemmin?
 
Onko joku saanut Gigantin tsätistä saatuja RTX 2080 Ti Battlefield V -koodeja lunastettua ja mitä kautta? Koodi ei toimi nVidian sivuilla (pitäisi olla 24-merkinen koodi, tsätistä tuli lyhyempi) eikä Originissa. Gigantin asiakaspalvelija neuvoi lunastamaan GeForce Experiencen kautta, mutta se vie vaan tuonne nVidian sivuille :confused:
 
On kyllä kova toi uus ase! Todella huikee vetää sen kanssa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Aika turha tuo uusi squad conquest. Se on oikein tehty tiimipelaamista varten, mutta jos pelaa porukassa nii ei saa mitään vastusta. Joku kymmenen peliä pelattii ja kaikista voitto yli 100 tiketin erolla. Vois tosiaan olla mielenkiintoinen jos sais tasasia pelejä. No tulipa zk-383 avattua.
 
Bindaan minimapin zoomin nappulaan - pois nappulasta n.

Minimapin zoomi toimii nappulasta n, mutta ei -.

Eilen - toimi. Tänään ei.

:sangry:
 
Pari rundia pelasin tuota Squad CQ:ta ja en kyllä oikein ymmärrä sen ideaa. Ensimmäisenä tuli mieleen, että tuo on vain domination, jossa pelaajamäärää laskettu. Jotenkin ajattelin tuon squad CQ:n kuullessani, että se olisi 4 squadia taistelemassa keskenään lipuista (BC2:ssa oli joku tällainen).
 
Bindaan minimapin zoomin nappulaan - pois nappulasta n.

Minimapin zoomi toimii nappulasta n, mutta ei -.

Eilen - toimi. Tänään ei.

:sangry:
Mulla minimapin zoomi eri kokoinen eri lentokoneilla :confused:

Stukalla tulee aina huono zoomi ja niillä kevyimmillä lentokoneilla parempi. Joskus randomisti myös erän ekaan spawniin tulee kevyelle lentokoneelle huonompi. Hämmentävää.
 
Aika turha tuo uusi squad conquest. Se on oikein tehty tiimipelaamista varten, mutta jos pelaa porukassa nii ei saa mitään vastusta. Joku kymmenen peliä pelattii ja kaikista voitto yli 100 tiketin erolla. Vois tosiaan olla mielenkiintoinen jos sais tasasia pelejä. No tulipa zk-383 avattua.

Vedettiin omalla squadilla, tiimissä oli myös joku random platoon ja vastapuolella kaks platoonia.
Hieno taistelua usean mapin osalta ja voitot meni aika 50/50, tiukin voitettiin 1-0.
 
Pari rundia pelasin tuota Squad CQ:ta ja en kyllä oikein ymmärrä sen ideaa. Ensimmäisenä tuli mieleen, että tuo on vain domination, jossa pelaajamäärää laskettu. Jotenkin ajattelin tuon squad CQ:n kuullessani, että se olisi 4 squadia taistelemassa keskenään lipuista (BC2:ssa oli joku tällainen).
Jep 8vs8 dominationia aikalailla. Ei tuohon game modeen aikaa pahemmin ole käytetty. Lippujen valtaus pitäisi olla hitaampaa niin tuohon voisi jopa syntyä jotain taktista näkökulmaa.

BC2 oli Squad TDM, jossa 4 squadia tappeli keskenään pelkistä tapoista.
 
Kolmisen rundia otin tuota squad konkkaa eilen illalla ja vähän paha maku jäi, domination tankilla maustettuna.

Ekan rundin pelasin randomien kanssa ja hävittiin joku 120-0 kun olin ainoa assault ja yli puolet sniputteli.

Viimeiset kaksi kierrosta otin parin discord-kaverin kans mutta vastapuolella oli joku heppu joka nakutti stenillä savujen ja pensaiden läpi niin että kypärä vaan kilisi ja killfeedissä näkyi pelkkiä kalloja.

Ei ole tapana syytellä ketään, mutta vähän haiskahti. :think:
Samapa tuo, enää tarvii voittaa se yksi kierros niin saa tuonki pelimoodin unohtaa.
 
Hienoa menoa Squad conquestissa jos ei oo tuttua porukkaa...kaverin kans oltiin samassa squadissa, kaikki muut tiimissä on eri squadeissa eivätkä tule samaan vaikka kuinka huutelee chatissä. Joinattiin sitten yhteen squadeista vaan silti oma tiimi hajautettuna ympäriinsä kolmessa-neljässä eri squadissa.
 
Onko muille ilmestyny viimeisimmän päivityksen jälkeen sellasta että se ukon juoksuanimaatio katoaa randomisti ja leijuu eteenpäin? Plus jotain ihmeellistä stutteria ilmestyi.
 
Onko muille ilmestyny viimeisimmän päivityksen jälkeen sellasta että se ukon juoksuanimaatio katoaa randomisti ja leijuu eteenpäin?
En ole kokenut, mutta ihan mahdollista.
Kuulostaa meinaan siltä että bugaa jotenkin vaultiin ja maastossa hyppimiseen liittyvät viilaukset.
Eli nämä:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tuossa kuitenkin varmasti ties mitä kikkailua tehty et saadaan smoothimmaksi, niin ehkä muutokset sitten bugaa niin että ukko jää leijumaan?
 
Tuli hankittua tämä kun sai halvalla Nvidia-pelikoodin. Rupeaa kyllä jo kaduttamaan koko pelin hankkiminen, enkä ole vielä edes käynnistänyt peliä.

Latailin pelin muutama päivä sitten ja kaikki sujui ihan hyvin. Nyt latasin tuon uuden 4GB patchin, latausnopeuden ollessa vain 500-2000 KBps (50-megaisella yhteydellä). Noh, kun Origin oli lataillut tuota neljän gigan patchia yli tunnin, niin nyt sitten ollaan kohdassa "Finalizing". Katsotaan saadaanko peli valmiiksi tämän päivän puolella.

Luulisi että EA olisi edes jollain tavalla saanut parannettua Originia, mutta samaa kuraahan tämä on vielä. Sääli.
 
Tuli hankittua tämä kun sai halvalla Nvidia-pelikoodin. Rupeaa kyllä jo kaduttamaan koko pelin hankkiminen, enkä ole vielä edes käynnistänyt peliä.

Latailin pelin muutama päivä sitten ja kaikki sujui ihan hyvin. Nyt latasin tuon uuden 4GB patchin, latausnopeuden ollessa vain 500-2000 KBps (50-megaisella yhteydellä). Noh, kun Origin oli lataillut tuota neljän gigan patchia yli tunnin, niin nyt sitten ollaan kohdassa "Finalizing". Katsotaan saadaanko peli valmiiksi tämän päivän puolella.

Luulisi että EA olisi edes jollain tavalla saanut parannettua Originia, mutta samaa kuraahan tämä on vielä. Sääli.
On kyllä ihan totta että Originin kanssa on ollut erilaisia ongelmia BF3 lähtien. Silloin jo mietti että kyllä ne seuraavaan osaan mennessä saa originin korjattua. Latausnopeuksien kanssa on ollut ongelmia, origin in-game kaataa pelin tai peliin liittyminen on yhtä tuskaa. Vuosien aikana originin ongelmiin on aika hyvin tottunut, kuten myös BF-sarjan bugeihin, jotka ovat periytyneet aina kolmosesta lähtien.
 
Peli itsessään tuli mielestäni originista todella nopeasti ja hyvällä vauhdilla, mutta viimeisin päivitys latautui yllättävän hitaasti. Hyvin silti rokkaa
 
Hahhah että on hauskaa tuo Squad Conquest. Joku 15 peliä takana ja yksi voitto. Melkein kaikki loput 100+ ticket tappioita, suuri osa matseista menee aina baserapeksi. Tulee ihan vanhat kunnot bäfä-ajat mieleen.

Eikös tässä pätchissä pitänyt tuo hit indicator korjaantua? Se näyttää nimittäin edelleen jatkuvasti väärin. Jalantuminat kuulostaa siltä kuin makaisi steppiesityksen keskellä, mutta silti vihujen tuminat eivät usein kuulu lainkaan. Eikä vihujen ajoneuvoista kannata edes mainita, ne on täysin äänettömiä 50< metrin etäisyyksiltä. Omat ajoneuvot kyllä ärjyy ties mistä asti.

Ei nyt oikein tämä pätchi sytytä.
 
Lukenu että tuon tommy gunin pitäisi olla yksi parhaista smg:eistä niin mitähän teen väärin kun itsellä tuntuu olevan yksi huonoimmista? Hipfire buildilla olen mennyt ja silti on paljon huonompi kuin suomi kp.
 
Lukenu että tuon tommy gunin pitäisi olla yksi parhaista smg:eistä niin mitähän teen väärin kun itsellä tuntuu olevan yksi huonoimmista? Hipfire buildilla olen mennyt ja silti on paljon huonompi kuin suomi kp.

Sanoisin, että Thompson on hieman tarkempi kuin Suomi KP, kiitos hieman kevyemmän recoilin. Toimii ainakin itselläni paremmin pidemmälle matkalle. Suomi taas ehdottomasti parempi, jos mennään ihan lähelle (<10m).
 
Lukenu että tuon tommy gunin pitäisi olla yksi parhaista smg:eistä niin mitähän teen väärin kun itsellä tuntuu olevan yksi huonoimmista? Hipfire buildilla olen mennyt ja silti on paljon huonompi kuin suomi kp.
Onhan tuo ylivoimaisesti paras smg. Imo tuohon ei nimenomaan kannata vetää hipfirebuildia, koska se toimii lonkalta ilmankin todella hyvin.

E: Vielä kun huomioi, että "hipfire-buildilla" joutuu ottamaan pienemmän lippaan ja korkeamman rof:n, niin en näe mitään järkeä tällä nettikoodilla. "Tarkkuus-buildilla" rof on riittävän korkea ja 50 kuulan lipas mahdollistaa multikillit. Tommy-gun on samalla buildilla hivenen tarkempi ja helpompi kontrolloida kuin Suomi-KP, jossa taas hivenen korkeampi rof vakiona. Molemmilla kyllä tuhoaa cqb-olosuhteissa.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
295 850
Viestejä
5 053 944
Jäsenet
80 989
Uusin jäsen
thelkku

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom