Ho Lee Fuk
Team R&T
- Liittynyt
- 24.07.2017
- Viestejä
- 920
Joo noinhan se oli. Sammutin pelin, itkin täällä ja restarttasin niin johan löytyi.
Lisähuomioita alla (pelimoodina conquest):
-Jotenkin peli on liian "CoD" tai CS. Sellaista aivan *itullista ADHD:ta. Jokapuolelta rynnii vihuja, koska suuret kartat ja tilaa niin jengi hiippailee / juoksee / hyppii kokoajan lentokoneista mille tahansa lipulle ja squad spawnaa squadinsa sinne. Mitään yhtenäistä "taistelusuuntaa" ei ole vaan saatanallinen sekamelska. En tykkää yhtään. Toki tätä tapahtui myös BF1:ssä, mutta paljon vähemmän. Paino sanalla paljon.
-Jo aiemmin itkemäni sniputtelujonneilu. Aivan kaikkiin aseisiin saa kiikarin kiinni, vielä siis teleskoopin, ei mitään ujoa "AGOC":a. Niin mikäs siinä on maata täysin upgreidatun LMG:n kanssa jossain kivenkolossa 4x teleskoopin kanssa itse itseään täydentäen (ammuksia) tai semiautolla tiputella jengiä jemamsta vitun kaukaa. Tää on aivan täyttä paskaa vrt. BF1 jossa parilla hassulla tarkalla LMG:llä pystyi kiikaroimaan kaukaa, paino sanalla kaukaa, ei 100m päästä. Ei puhettakaan että normaaliin assaultin konepistooliin olisi saanut mielinmäärin erilaisia teleskooppeja kiinni.
-Ylipäätään tämä aseiden tehokkuuden ja osien "tuunaaminen", VMP.
-Miksi BF1 -tyyppinen "kolme loadouttia per class" on otettu pois? Nyt joudut jokaikiseen karttaan erikseen hieromaan ukkosi varusteita riippuen vaikkapa siitä mitä "achievementtia" yrität saada läpi. BF1:n systeemi oli mielestäni paljon fiksumpi.
-Ukot kestää vähemmän osumaa kuin BF1:ssä tai sitten tämä vain johtuu näistä millenial ihmejonneista, jotka vetää lonkalta kiikarin naamalle 0,01 sekunnissa ja tempaisee sua heti 1-2-3 osumaa pään alueelle.
-Kaikenkaikkiaan paljon vähemmän viihdyttävä / hauska / aivot narikkaan peli kuin BF1 ja sen kymmenet erilaiset huvittavat sekoilut. Tämä on paljon ... olisiko termi "kilpapelimaisempi" edes lähellä, tai "tosikkomaisempi"? Ja juuri tälläistä itse en vain jaksa.
Jos BF1 oli heti alusta itselle 5/5p "hauska jonne FPS" niin tämä BF5 on kyllä korkeintaan 2/5 mitä tulee mielenkiintoon pelailla yhtään pidempiä kuin parin-kolmen conquest matsin sessioita.

Lisähuomioita alla (pelimoodina conquest):
-Jotenkin peli on liian "CoD" tai CS. Sellaista aivan *itullista ADHD:ta. Jokapuolelta rynnii vihuja, koska suuret kartat ja tilaa niin jengi hiippailee / juoksee / hyppii kokoajan lentokoneista mille tahansa lipulle ja squad spawnaa squadinsa sinne. Mitään yhtenäistä "taistelusuuntaa" ei ole vaan saatanallinen sekamelska. En tykkää yhtään. Toki tätä tapahtui myös BF1:ssä, mutta paljon vähemmän. Paino sanalla paljon.
-Jo aiemmin itkemäni sniputtelujonneilu. Aivan kaikkiin aseisiin saa kiikarin kiinni, vielä siis teleskoopin, ei mitään ujoa "AGOC":a. Niin mikäs siinä on maata täysin upgreidatun LMG:n kanssa jossain kivenkolossa 4x teleskoopin kanssa itse itseään täydentäen (ammuksia) tai semiautolla tiputella jengiä jemamsta vitun kaukaa. Tää on aivan täyttä paskaa vrt. BF1 jossa parilla hassulla tarkalla LMG:llä pystyi kiikaroimaan kaukaa, paino sanalla kaukaa, ei 100m päästä. Ei puhettakaan että normaaliin assaultin konepistooliin olisi saanut mielinmäärin erilaisia teleskooppeja kiinni.
-Ylipäätään tämä aseiden tehokkuuden ja osien "tuunaaminen", VMP.
-Miksi BF1 -tyyppinen "kolme loadouttia per class" on otettu pois? Nyt joudut jokaikiseen karttaan erikseen hieromaan ukkosi varusteita riippuen vaikkapa siitä mitä "achievementtia" yrität saada läpi. BF1:n systeemi oli mielestäni paljon fiksumpi.
-Ukot kestää vähemmän osumaa kuin BF1:ssä tai sitten tämä vain johtuu näistä millenial ihmejonneista, jotka vetää lonkalta kiikarin naamalle 0,01 sekunnissa ja tempaisee sua heti 1-2-3 osumaa pään alueelle.
-Kaikenkaikkiaan paljon vähemmän viihdyttävä / hauska / aivot narikkaan peli kuin BF1 ja sen kymmenet erilaiset huvittavat sekoilut. Tämä on paljon ... olisiko termi "kilpapelimaisempi" edes lähellä, tai "tosikkomaisempi"? Ja juuri tälläistä itse en vain jaksa.
Jos BF1 oli heti alusta itselle 5/5p "hauska jonne FPS" niin tämä BF5 on kyllä korkeintaan 2/5 mitä tulee mielenkiintoon pelailla yhtään pidempiä kuin parin-kolmen conquest matsin sessioita.