Ho Lee Fuk
Team R&T
Yritän mennä pelailemaan näin SU aamupäivästä niin serverilistassa ei ole kuin non-EU servuja pystyssä, kaikkiin pingi jotain 150+ ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritän mennä pelailemaan näin SU aamupäivästä niin serverilistassa ei ole kuin non-EU servuja pystyssä, kaikkiin pingi jotain 150+ ??
Tässä nimenomaan meno on paljon rauhallisempaa ja ne jotka edelleen pelaa BF1 tyyliin munaravia on helppo tappaa. Kun rauhottaa omaa peliä, puolustaa välillä lippua jne. Niin tämä on juurikin todella paljon vähemmän älytöntä ADHD:ta kuin BF1 joka oli pelkkää munaravia, etkä pystynyt itse edes pelaamaan rauhassa. Tässä pystyy.-Jotenkin peli on liian "CoD" tai CS. Sellaista aivan *itullista ADHD:ta. Jokapuolelta rynnii vihuja, koska suuret kartat ja tilaa niin jengi hiippailee / juoksee / hyppii kokoajan lentokoneista mille tahansa lipulle ja squad spawnaa squadinsa sinne. Mitään yhtenäistä "taistelusuuntaa" ei ole vaan saatanallinen sekamelska. En tykkää yhtään. Toki tätä tapahtui myös BF1:ssä, mutta paljon vähemmän. Paino sanalla paljon.
Snipuista ei tässä pelissä ole tarvinnut ärsyyntyä vielä kertaakaan. Korkeintaan tekee damagea ja ehkä kerran erässä kuolee.-Jo aiemmin itkemäni sniputtelujonneilu. Aivan kaikkiin aseisiin saa kiikarin kiinni, vielä siis teleskoopin, ei mitään ujoa "AGOC":a. Niin mikäs siinä on maata täysin upgreidatun LMG:n kanssa jossain kivenkolossa 4x teleskoopin kanssa itse itseään täydentäen (ammuksia) tai semiautolla tiputella jengiä jemamsta vitun kaukaa. Tää on aivan täyttä paskaa vrt. BF1 jossa parilla hassulla tarkalla LMG:llä pystyi kiikaroimaan kaukaa, paino sanalla kaukaa, ei 100m päästä. Ei puhettakaan että normaaliin assaultin konepistooliin olisi saanut mielinmäärin erilaisia teleskooppeja kiinni.
Tämä on ehkä parhaimpia uudistuksia.-Ylipäätään tämä aseiden tehokkuuden ja osien "tuunaaminen", VMP.
Eiköhän tälläinen saada pätseillä, tuo oli hyvä ominaisuus BF1:ssä.-Miksi BF1 -tyyppinen "kolme loadouttia per class" on otettu pois? Nyt joudut jokaikiseen karttaan erikseen hieromaan ukkosi varusteita riippuen vaikkapa siitä mitä "achievementtia" yrität saada läpi. BF1:n systeemi oli mielestäni paljon fiksumpi.
TTK tosiaan on pienempi ja sitä taidettiin jopa kasvattaa betasta, mikä ei ole hyvä juttu. Saisi vieläkin nopeammin kuolla ja esim kranaatinheitin tekee damagea noin 80 pojoa 3m päästä vaikka jalkoihin ammut. Aika tehottomia todella monet sivujutut ainakin.-Ukot kestää vähemmän osumaa kuin BF1:ssä tai sitten tämä vain johtuu näistä millenial ihmejonneista, jotka vetää lonkalta kiikarin naamalle 0,01 sekunnissa ja tempaisee sua heti 1-2-3 osumaa pään alueelle.
BF V on eka moninpeli mitä on hauska vetää jopa yksin. BF1 oli hauskaa vain kavereiden kanssa, usein ei silloinkaan. Niin päätöntä munaravia ilman medicejä.-Kaikenkaikkiaan paljon vähemmän viihdyttävä / hauska / aivot narikkaan peli kuin BF1 ja sen kymmenet erilaiset huvittavat sekoilut. Tämä on paljon ... olisiko termi "kilpapelimaisempi" edes lähellä, tai "tosikkomaisempi"? Ja juuri tälläistä itse en vain jaksa.
Bf1 oli hyvä, todella moni asia kyllä ärsytti. Ehkä 3,5/5 ja Bf V nyt 4,5/5, muuttunee 5/5:ksi kun materiaalia tulee lisää kuukausien kuluessa.Jos BF1 oli heti alusta itselle 5/5p "hauska jonne FPS" niin tämä BF5 on kyllä korkeintaan 2/5 mitä tulee mielenkiintoon pelailla yhtään pidempiä kuin parin-kolmen conquest matsin sessioita.
Eipä toimi Origin täälläkään.muilla yhteysongelmia tuon origin:n kanssa ? Eilen tilasin tuon premier accessin ja heti seuraavana päivänä alhaalla.
Ihan hyviä pointteja, mutta jos itse haluan realismia ja instat kuolemaa ym. niin pelaan ihan muuntyyppisiä FPS-pelejä kuin näitä jonnepumpumeja.
Mielestäni BF-sarja on aina ollut sellaista mainstream jonnepumpumpia, ei America's Armyn / Arma -sarjan / Operation Flashpointin / Red Orchestran tyyppistä realismia. Ja saisi suutari pysyä tämän osalta lestissään. Mulla on uudemmista Post Scriptum, Escape From Tarkov ja Hell Let Loosekin (kaikkien ohessa mainitsemieni, viimeisen vuosikymmenen realististen FPS:n lisäksi) ja pelaan niitä jos mulla on liikaa vapaa-aikaa ja haluan tuota omenanraadon hakemaan ultra / HC -realismia. Sen sijaan juurikin bäfää on (oli) kiva hakata raskaan duunipäivän jälkeen tunti-pari aivot narikassa ja ikään kuin nollata itsensä.
En todellakaan hae tälläisiltä bunnyhopping jonnejuoksentaräiskinnöiltä sitä superrealismia vaan viihdyttävyyttä sekä hauskuutta pariksi tunniksi. Ja se puuttuu BF5:sta täysin.
Ei mulla muuta.
Eipä toimi Origin täälläkään.
Juu niitä pitää kummallisesti räpälätä noita servu asetuksia ja hakuehtoja, niin löytyy..ainahan tuo on vain paskemmaksi mennyt.kyllä se selain servu systeemi on parempi, kun voi toisella näytöllä tekee ahkuja ja säätöjä samalla kun pelailee. Ja samoten ei tarvi olla pelinpäällä kun kattelee statseja ja säätelee aseita.
En ole torstaista asti kertaakaan löytänyt noihin kolmeen pelimuotoon servun servua.
Operation+conquest on +100 servua ollu kyl kokoajan, eikä tyhjää näytä missään muussa.
Millä kirkkaus asetuksella pelaatte? Tuntuu että kun sääti sen alun kuvakkeen mukaan että on barely visible niin kaikki on sellaista superaurinkoa että ei kestä katsoa.
Ite oon aivan koukussa tähän bäfään, vasta tuo 10 tunnin triali menossa mutta pakko se on ennakkotilata ennen 20. päivää. Hemmetin hyvältä tuntuu ampuminen ja kohennettu tiimi peli.
Edit. Vaikka pyöriikin suht hyvin nuhasella rx580 kortilla ultra asetuksilla @1440p, tulee tilanteita joissa toivoo että olisi em. RX Vega 64 koneessa. Pakko seurailla jos musta perjantaina olisi vaikka hyvässä alessa, ihan suomessa.
Ihan hyviä pointteja, mutta jos itse haluan realismia ja instat kuolemaa ym. niin pelaan ihan muuntyyppisiä FPS-pelejä kuin näitä jonnepumpumeja.
Mielestäni BF-sarja on aina ollut sellaista mainstream jonnepumpumpia, ei America's Armyn / Arma -sarjan / Operation Flashpointin / Red Orchestran tyyppistä realismia. Ja saisi suutari pysyä tämän osalta lestissään. Mulla on uudemmista Post Scriptum, Escape From Tarkov ja Hell Let Loosekin (kaikkien ohessa mainitsemieni, viimeisen vuosikymmenen realististen FPS:n lisäksi) ja pelaan niitä jos mulla on liikaa vapaa-aikaa ja haluan tuota omenanraadon hakemaan ultra / HC -realismia. Sen sijaan juurikin bäfää on (oli) kiva hakata raskaan duunipäivän jälkeen tunti-pari aivot narikassa ja ikään kuin nollata itsensä.
En todellakaan hae tälläisiltä bunnyhopping jonnejuoksentaräiskinnöiltä sitä superrealismia vaan viihdyttävyyttä sekä hauskuutta pariksi tunniksi. Ja se puuttuu BF5:sta täysin.
Ei mulla muuta.
Ei mulla muuta.
Medicille pitäs kyllä saada joku puolautomaattikivääri niin jengi viittis käyttää niitä avoimissakin mapeissa.
Medicille pitäs kyllä saada joku puolautomaattikivääri niin jengi viittis käyttää niitä avoimissakin mapeissa.
Et vissiin bäfää pelannut silloin ennen konsolisaatiota (BC)?
Tämä peli tuntuu suoralta jatkumolta siihen aikaan kun Battlefield oli selvästi oma juttunsa, juuri sopiva sekoitus kaaosta ja "realismia" eli vähän taitoakin vaativaa pelaamista.
Ei oo varmaan sitten 2142 ollut tällaista tunnetta pelatessa Battlefieldia.
Ja joku ykkönen nyt on varmaan paskin BC2 jälkeen. En tarkoita että olisivat huonoja pelejä, minulle nyt huonoa bäfää ole olemassakaan, mutta heikoimpia ovat selvästi, juuri sen ultra-kasuaalin otteen takia.
Tämä vitonen tarjoaa jälleen Battlefieldiin taitoon perustuvaa tappelua, hieman haastetta ja silti saman vanhan kaaoksen josta BF tunnetaan.
Mutta kuvaa asennettasi aika hyvin tuo BF:n haukkuminen bunnyhopping jonnejuoksentaräiskinnäksi... Se ei ole koskaan ollut Battlefieldin se juttu. Vaikka viime peleissä flirttaillut sillä onkin.
Hurjempi medicci ei tietenkää tyydy niihin steneihin sun muihin, vaan heti ku mahdollista nii nostaa ensimmäisen pyssyn ku maasta löytyy. Tässä kun silleen fiksusti kuitenkin, että tuo classi ja kitti muuten pysyy samana, pyssy vaan vaihtuu.Medicille pitäs kyllä saada joku puolautomaattikivääri niin jengi viittis käyttää niitä avoimissakin mapeissa.
Hurjempi medicci ei tietenkää tyydy niihin steneihin sun muihin, vaan heti ku mahdollista nii nostaa ensimmäisen pyssyn ku maasta löytyy. Tässä kun silleen fiksusti kuitenkin, että tuo classi ja kitti muuten pysyy samana, pyssy vaan vaihtuu.
Cdkeys.com toimitti koodin. Klo 01 pitäis pelin aueta.
Jep01.00 yöllä siis?
Jep. Tänne tuli myös. Päästään me normi kuolevaisetkin pikkuhiljaa pelaileen.Cdkeys.com toimitti koodin. Klo 01 pitäis pelin aueta.
Missä vika
tai sitten vaan yritti pelata väärin.
Mitähän ääni asetusta tässä pitäisi käyttää, mitä muut käyttää kuullokkeilla?
Itsellä 7.1 virtual kuullokkeet käytössä enkä haluaisi disablea pelkästään tämän takia pois käytöstä.
War tapes, 3D?
3D headphones itsellä ja hyvin kuuluu askeleet ja paikantaminen helppoa. War tapes on semmonen tunnelman kohottaja jos haluaa eläytyä peliin ja larpata toista maailmansotaa kunnolla.Mitähän ääni asetusta tässä pitäisi käyttää, mitä muut käyttää kuullokkeilla?
Itsellä 7.1 virtual kuullokkeet käytössä enkä haluaisi disablea pelkästään tämän takia pois käytöstä.
War tapes, 3D?