Mielenkiinnolla odotti alphan jälkeen tätä betaa ja etenkin tuota uutta mappia, että selviää miten paljon omaan kokonaismielipiteeseen alphassa vaikutti tuo mappi, joka ei ollut mieleen ollenkaan. Varsin nopeasti Rotterdamia tahkotessa alkoi tuntua, että tällä pelillä on kyllä potentiaalia olla paras Battlefield aikoihin. Vaikka muutama asia tässä pelissä ottaakin pannuun.
+ Aseiden tuntuma on saatu aikalailla nappiin. Tämä on itselle se tärkein yksittäinen asia ja tässä BF1 oli mielestäni pelisarjan heikoimpia.
+ Uudelle revive systeemille myös plussaa. Järkevöittää huomattavasti medicien toimintaa kun enää ei yhdellä klikkauksella herätetä kaveria välittömästi henkiin. Harvemmin enää joutuu laput silmillä juoksevien medicien herättämäksi keskelle avomaastoa(välittömästi uudelleen ammuttavaksi) kun epäkelvot medicit kuolevat nyt itse jo kesken herätysanimaation.
+ Tempo on muutoinkin hieman BF1:stä hitaampi. 64 pelaajan conquest ei enää tunnu aivan yhtä kaoottiselta ja aivottomalta säntäilyltä.
- Sekava UI. Aseiden ulkonäköä muutetaan armorystä, mutta aseiden upgradet löytyvät companyn alta? Server browser tuntuu olevan piilotettuna jossain 7:n klikkauksen päässä päänäkymästä(wtf)
- Edelleen oikein missään vaiheessa ei tunne pelaavansa toiseen maailmansotaan sijoittuvaa peliä. Alkaen omituisen futuristisista valikkografiikoista, palkkasotureilta näyttäviin hahmoihin.
- Edellistä aihetta liipaten samat aseet molemmilla osapuolilla. Joo, on nykyään ollut tapana tehdä näin muissakin peleissä, mutta miksi? Ei vaan haluta nähdä vaivaa säätää epäsymmetrisiä osapuolia balanssiin? Sarjan vanhemmissa peleissä oli hienoa se, että omaa pelitapaa saattoi aavistuksen joutua hienosäätämään tiimin mukaan.
+ Aseiden tuntuma on saatu aikalailla nappiin. Tämä on itselle se tärkein yksittäinen asia ja tässä BF1 oli mielestäni pelisarjan heikoimpia.
+ Uudelle revive systeemille myös plussaa. Järkevöittää huomattavasti medicien toimintaa kun enää ei yhdellä klikkauksella herätetä kaveria välittömästi henkiin. Harvemmin enää joutuu laput silmillä juoksevien medicien herättämäksi keskelle avomaastoa(välittömästi uudelleen ammuttavaksi) kun epäkelvot medicit kuolevat nyt itse jo kesken herätysanimaation.
+ Tempo on muutoinkin hieman BF1:stä hitaampi. 64 pelaajan conquest ei enää tunnu aivan yhtä kaoottiselta ja aivottomalta säntäilyltä.
- Sekava UI. Aseiden ulkonäköä muutetaan armorystä, mutta aseiden upgradet löytyvät companyn alta? Server browser tuntuu olevan piilotettuna jossain 7:n klikkauksen päässä päänäkymästä(wtf)
- Edelleen oikein missään vaiheessa ei tunne pelaavansa toiseen maailmansotaan sijoittuvaa peliä. Alkaen omituisen futuristisista valikkografiikoista, palkkasotureilta näyttäviin hahmoihin.
- Edellistä aihetta liipaten samat aseet molemmilla osapuolilla. Joo, on nykyään ollut tapana tehdä näin muissakin peleissä, mutta miksi? Ei vaan haluta nähdä vaivaa säätää epäsymmetrisiä osapuolia balanssiin? Sarjan vanhemmissa peleissä oli hienoa se, että omaa pelitapaa saattoi aavistuksen joutua hienosäätämään tiimin mukaan.



