- joka hahmoluokalla pl. snipu sarjatuliase
Koko versiossahan on sit jokaisen hahmoluokan alla eri luokkia. Niissä myös sit vaihtelee varusteet, joten et välttämättä saa niitä kamoja päälle mitä haluat jos haluat sarjatulen ja päinvastoin.
Tuli pelattua testiksi myös Xbox One S:llä. Normaalisti pelaan siis PS4 Pro:lla.
Onelle on optimoitu todella paljon paremmin tällä hetkellä. Täysin samat asetukset molemmilla konsoleilla ja Onella pyörii sulavammin, ja jotenkin näyttää selkeämmältä.
Mulla Pro:lla tekee sitä, että jos tähtään, niin silloinhan ase hieman zoomaa. Myös piirtoetäisyys muuttuu. Se on ihan hyvää normaalisti, mutta kun tähtään ilmestyy kaukaisuuteen esim Rotterdamin pitkillä suorilla laatikoita jne, joka häiritsee todella paljon. Siellä kun ei pitäisi ilmestyä/liikkua kuin vihut.
Myös serverit toimi todella paljon jouhevammin. Ei lagittanut, warppaillut, tai muutenkaan mitään. Todella paljon pehmeämmin rullasi.
Syy testille oli Sten. Pleikan puolella ei anna sitä, eikä yhtä support asetta käyttää ollenkaan. Halusin katsoa onko se niin ylivoimainen kuin vastaanottavana tuntuu ja onhan se.
Muilla ei voi vetää nappi pohjassa, mutta tuolla voi kaukaakin, myös lonkalta.
Lisäksi väitän tuossa olevan bugin, sillä olen niin monta kertaa kuollut yhdestä osumasta steniä vastaan. Nyt huomasin saman itse.
Välillä vihu ottaa osumaa kuten kuuluu, mutta silti kyllä tuon kanssa voittaa käytännössä kaikki aseet kun vastaan tulee. Mut sit välillä. Yks osuma ja henki pois. Pääsin tälläisen todistamaan jopa tyypin edessä mikä spawnasi juuri, eli helat oli täysillä. Ammuin hiukan sinne päin ja heti kuoli ekasta luodista.
Vahvisti siis vain käsitykseni siitä, että Sten on ylivertainen, mutta myös sen että siinä on bugi.