Battlefield V

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Tuo DLC on kyllä huvittava. DLC --> sensuroitu mutta FREE DLC --> on ok. Mitä v*ttua nyt oikeasti? Tuokin varmaan siksi, kun jengi on haukkunut EA:ta noista eikä kyseinen lafka kestä mitään kritiikkiä. Ja tuo, että sana "nazi" on kanssa sensuroitu tällaisessa WW2-aiheisessa pelissä. Melkoista meininkiä. Ei vissiin tarvitse enää paljoa chatissa puhua, kun EA ja DICE päättävät mikä sana on K18 pelissä oikein ja väärin. Kenenköhän mielestä tuollaisetkin sensuurit olivat hyvä idea kun firmaa muutenkin tunnutaan tarkkailevan mediassa oikein suurennuslasin kanssa. Vaatii jo taitoa kerätä näin paljon kyseenalaista PR:ää.
Siellä on joku vihapuhetyöryhmä perustettu niinkuin nyt on tapana AAA-peleissä :D tietää ainakin mihin ne rahat menee mitkä olisi voinut vaikka siihen UI:hin käyttää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 010
En tiiä onko bugi, mutta äärettömän raivostuttava.
Ammuin vihollista pistoolilla ja loppu panokset lippaasta, menin puukottamaan sitä, mutta viiminen minkä näin oli että se vihollinen puukotti mut ja mun äijällä oli ase ja lipas kädessä, kun se koitti ladata asetta. Ja en siis alkanu lataamaan ite, vaan menin suoraan puukottamaan.
B1:ssä kun puukotti, ni se puukotti.

Toinen bugi oli että kuolin ja sit medicci tuli ja revives (ihme), mutta en nousukkaan ylös, vaan se rupes spectaamaan kaveria ja se näki, että seison siinä vaan paikallaan. Ite näin vaan sen spawnispectausjutun. Sit vihollinen ampu mut ja peli meni siihen karttaspawnimoodiin, mutta en nähny muuta kun sen kartan. Ei hiirtä, ei nappuloita ei mitään. Piti käynnistää peli uusiks.

Se menukin on aika buginen vielä.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
193
Samoiten ärsyttävä juttu, että kun olet support (kai lie tapahtuu muillakin bipodia käyttävillä) ja siinä tiimellyksessä menet maaten ja alat räiskimään nappi pohjassa, niin silti se homo kaivaa ne jalat siihen piipun alle ja mielestäni, ihan perstuntumalla, se myös ampuu ne panoksetkin taivasta kohti kun se piippu hetken aikaa sojottaa ylöspäin kun vetää ne jalat esiin. Ja jos ei, niin kuitenkin se aseen grafiikka vie sillä liikkumisellaan tilaa näytöltä ettei tiedä mihin vittuun sitä panoksensa sylkee.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
300
Voiko tuolle Narvikin Operationin toisessa päivässä olevalle Brittien pommi/hyökkäyslentokoneelle tehdä tässä betassa mitään? Käytin pitkän aikaa AA-tykkien tai minkä tahansa etsimiseen, mutta enpä niitä löytänyt. En löytänyt supportilla yhtään AA rakennussaittiakaan, joten niitäkään ei kai ole?
Pikkaisen rasittavaa kun lentsikka vetää rinkiä lippujen yllä ja pudottaa pommilastia jatkuvalla syötöllä koko kierroksen ajan.

Koko päivän ja illan taas friends-lista offline. Sitten kun ruuhka vissiin alkaa hellittää siinä yö neljän lähistöllä niin johan friends-lista tulee onlineen. Servulle jonottaessa tulee vähintään pariin kertaan connection to EA disconnected tms ja hoplaa jonon perälle. Samaten kun lopulta pääsee kaverin kanssa samaan squadiin, niin varmasti tulee CTD jossain vaiheessa ilman mitään ilmoituksia.

Ei tästä betan nauttimisesta ainakaan liian helppoa tehdä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 134
En tiiä onko bugi, mutta äärettömän raivostuttava.
Ammuin vihollista pistoolilla ja loppu panokset lippaasta, menin puukottamaan sitä, mutta viiminen minkä näin oli että se vihollinen puukotti mut ja mun äijällä oli ase ja lipas kädessä, kun se koitti ladata asetta. Ja en siis alkanu lataamaan ite, vaan menin suoraan puukottamaan.
B1:ssä kun puukotti, ni se puukotti.
Melee tuntuu kusevan urakalla muutenkin. Pari hienoa esimerkkiä:

Hiivin portaikossa camppailevan sniperin taakse ja tökkäsin puukon selkään. Ei tullut takedownia, sniper lähti juoksemaan eteenpäin, juoksin perässä puukolla sniperin selkää takoen. Ei takedownia, näytti tulevan osumia mutta lopputulos oli se että kaiffari viimein kääntyy ja oneshottaa minut pistoolilla.

Toisella kertaa väijytin kuormalavan takana kyykistelevää sälliä mutta tyyppi lähtikin yllättäen liikkeelle sille puolelle jolta olin lähestymässä. Kerkesin reagoimaan ensin ja aloin jo ampumaan, sitten se onnistuukin tekemään melee takedownin. Suoraan edestä muutaman askeleen päästä samalla kun nakutin LMG:llä kaveria naamaan. :rage:
 
Liittynyt
29.03.2018
Viestejä
99
Vaikka lupasin itselleni, että en koske tikullakaan betaan, vaan odottelen kokoversion ilmestymistä niin heikkoina yöntunteina se pitikin ladata.

1-2 tuntia Rotterdami karttaa kahlasin ja fiilistelin. Hyvältä vaikuttaa aluksi, kun en antanut isoa painoa bukeille, vaan ainoa tärkeä paino laadulle on että onko siinä sodan tuomaa räjähtävää fiilistä. Bukeja lupasin syynätä myöhemmin.

Tykkään kun lähes kaikki rakennukset menee paskaksi, mut liian nopeasti loppuu huvi kun kudit loppuu. Vielä ei oo skillit niin hyvät että luoti per jäbä. Siinä on sellanen olo kun kersalta olis tikkari viety kädestä.
Liian isoa painoarvoa laitettu tuolle ammusmäärälle pelissä. Onhan se kiva että täydennystä saa mutta tuo tappaa taktikoinnin ja hauskuuden. Oma tyylini on pelata siten että tykkään tarvittaessa antaa hyökkääville kamuille vähän suojatulta niin nyt joutuu kattoa vierestä kun niitä niitetään katuun. Siinä ei olis nyt tarvinnu kun 2-3 lipasta enemmän tohon max.määrään lisätä.

Muuten aika siisti raakile ja jopa toimii 8gb muistilla ja 1050 4gb näyttiksellä.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 729
Mikä on pelattavasti ja millä resolla?
Ei anna/en löydä fps couteria, mutta 1055t cpu, 8 gigaa ramia ramia ja r9 380 4GB näyttis. Fullhd reso, graffoista karsittu joitain silmänkarkkeja pois, dx11 (12 kaatuu). Arviolta melko tasainen 60fps, jossain voi mennä yli (60hz näyttö). Jossain kun tosi kovasti samanaikaisesti poksahtelee tai kartassa säätila muuttuu, voi tulla hetkellinen droppi pariksi sekunniksi, että fps 15-30. Ei voi kuin ihmetellä, miten yllättävän hyvin peli toimii vahallakin raudalla. VS esim. FarCry5 ,joka ei edes käynnisty käskykantojen vuoksi.

Eikä tota edes ole kellotettu.

Edit: perfoverlary.drawfps 1 antaakin sen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Voiko tuolle Narvikin Operationin toisessa päivässä olevalle Brittien pommi/hyökkäyslentokoneelle tehdä tässä betassa mitään? Käytin pitkän aikaa AA-tykkien tai minkä tahansa etsimiseen, mutta enpä niitä löytänyt. En löytänyt supportilla yhtään AA rakennussaittiakaan, joten niitäkään ei kai ole?
Pikkaisen rasittavaa kun lentsikka vetää rinkiä lippujen yllä ja pudottaa pommilastia jatkuvalla syötöllä koko kierroksen ajan.
Kyllä mun lentokone ainakin tiputettiin AA:n toimesta toisena päivänä. En kyllä valitettavasti osaa sanoa missä se tarkalleenottaen on.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Kertokaa nyt samalla miten ensimmäisen päivän räjäytykset vaikuttaa toiseen päivään? En huomannut mitään vaikutusta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Kertokaa nyt samalla miten ensimmäisen päivän räjäytykset vaikuttaa toiseen päivään? En huomannut mitään vaikutusta.
Muuttaa hyökkääjien käytössä olevaa ticket-määrää. Mitä enemmän saa tykkejä matalaksi niin sitä enemmän saa tickettejä.
 
Liittynyt
29.03.2018
Viestejä
99
Narvik vaikutti myös hyvältä, tosin niin paljon avonaista tilaa että menee hiippailuksi koko touhu.

+ oli tuo aseiden modaaminen ja räätälöinti mieleisekseen. Tässä oltiin hyvin viety eteenpäin ideaa BF1:stä
+ hyvin jaksaa grafiikka pyöriä, kun kokeeksi heitin asetukset high-asetuksille, 60fps rajoitin päällä pyörii tasaiset 50-60fps, fullhd reso.
- välillä fps tippuu nollaan tämä ei jaksa yllättää, kun bf1 teki ihan samaa, mutta tämä on enemmän satunnaista
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Muuttaa hyökkääjien käytössä olevaa ticket-määrää. Mitä enemmän saa tykkejä matalaksi niin sitä enemmän saa tickettejä.
No onpa typerää. Se määrä on ylipäätään todella iso ja ne mitä päivien välillä saa lisää on aika pieni määrä.
Olen pelannut ehkä 15 operaatiota, eikä kertaakaan puolustus ole ollut lähelläkään voittaa.

Tuo pitäis olla niin, että kunnon puolustuksella olisi esim enemmän sektoreita toisena päivänä tms.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 895
Mulla ei ainakaan kiinnosta pätkääkään mitä joku random jonne tuonne teamchattiin oksentaa, ne jutut mitkä jää sensuuriin on tuskin olleet mitään kuulemisen arvoisia muutenkaan. Mutta aika mielenkiintoista että jotkut jaksavat tuostakin mielensä pahoittaa, pelissä kun on oman nopean testailun perusteella aika paljonkin ihan oikeita ongelmia kuten noi iäisyyden kestävät pakotetut animaatiot yhdistettynä selittämättömiin instakilleihin.
Kukkuloilla viihtyvät tarkk' ampujat eivät näyttäis olevan kovin pitkäikäsiä minkä koen positiivisena asiana ja kranaattispämmi loistaa poissaolollaan. BF1 pelailut loppui n. 20h jälkeen tämän vuoksi.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
kuten noi iäisyyden kestävät pakotetut animaatiot yhdistettynä selittämättömiin instakilleihin.
Mitkä animaatiot? Ainakin kaikki helan, ammojen jne ottamiset ja reviven animaatiot on todella tervetulleita ja jopa liian lyhyitä vieläkin.

Bugien vuoksi kyllä esim Sten tappaa välillä tasan yhdestä kudista, mutta se nyt on normi beta touhua eikä bugeihin jaksa kiinnittää huomiota.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Mulla ei ainakaan kiinnosta pätkääkään mitä joku random jonne tuonne teamchattiin oksentaa, ne jutut mitkä jää sensuuriin on tuskin olleet mitään kuulemisen arvoisia muutenkaan. Mutta aika mielenkiintoista että jotkut jaksavat tuostakin mielensä pahoittaa, pelissä kun on oman nopean testailun perusteella aika paljonkin ihan oikeita ongelmia kuten noi iäisyyden kestävät pakotetut animaatiot yhdistettynä selittämättömiin instakilleihin.
Mieti nyt vaikka siltä kantilta, että resursseja laitetaan ennemmin tuollaiseen turhaan puhefiltteriin kuin itse pelin pelattavuuden kehittämiseen. Nuo pitkät animaatiot eivät kyllä ole mikään "oikea ongelma" vaan ihan tervetullut ominaisuus. Miksi esimerkiksi reviven tai ajoneuvosta poistumisen pitäisi tapahtua välittömästi? Hillitsee vähän niiden asioiden hyväksikäyttöä.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
182
10h betan hakkaamisen jälkeen ensivaikutelmat ovat aikalailla samat kun ykkösestä: tavallaan ihan ok, mutta jotain puuttuu.

Unlock/upgrade systeemi aivan järjetön, aseisiin saa pari kosmeettista palikkaa tai maalia joilla ei ole mitään merkitystä (pl. tähtäimet) mutta sitten on joku maaginen "upgrade"-puu jolloin ase yhtäkkiä muuttuu paremmaksi tuosta vaan, ilman mitään kompromisseja.

Ajoneuvot tuntuvat taas olevan sellaisia, ettei niistä tarvitse edes välittää (omat kokemukset rajottuvat Conquestiin). Ei synny tilanteita kuten esimerkiksi kolmosessa, että yksi kopu tai tankki dominoi koko matsia. Tämäkin on tavallaan ihan hyvä juttu, mutta kyllä ajoneuvoilla joku preesens pitäisi olla Battlefieldissä. Tuona 10h aikana ehkä noin viisi kertaa kuollut tankkiin.

Myöskään tuo ominaisuus että squadleader voi spawnata jotain tultasyökseviä tankkeja ei oikein nappaa. Ei mielestäni kuulu siihen, mitä Battlefield pohjimmiltaan on. Tulee mieleen jotkut CoDin killstreakit. Toki plussaa siitä, että koittaa hieman edistää tiimipelaamista.

Talvimappi aika järkyttävä Conquestissa, lippujen etäisyydet aivan liian pienet noin avoimeen kenttään. Rotterdam taasen ihan jees.

Vähän siinä ja siinä viitsiikö tätä ostaa, ei kovin suurta luottoa ole että DICE jotain suuria parannuksia ennen releasea tekisivät. Mutta kyllä tämä ykköstä parempi on ainakin omaan makuun.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 837
Mulla ei ainakaan kiinnosta pätkääkään mitä joku random jonne tuonne teamchattiin oksentaa, ne jutut mitkä jää sensuuriin on tuskin olleet mitään kuulemisen arvoisia muutenkaan. Mutta aika mielenkiintoista että jotkut jaksavat tuostakin mielensä pahoittaa, pelissä kun on oman nopean testailun perusteella aika paljonkin ihan oikeita ongelmia kuten noi iäisyyden kestävät pakotetut animaatiot yhdistettynä selittämättömiin instakilleihin.
Kukkuloilla viihtyvät tarkk' ampujat eivät näyttäis olevan kovin pitkäikäsiä minkä koen positiivisena asiana ja kranaattispämmi loistaa poissaolollaan. BF1 pelailut loppui n. 20h jälkeen tämän vuoksi.
Minä laitan sen ulinachatin aina piiloon, jos vain pelissä sellainen mahdollisuus on. Siitä huolimatta onhan tuollainen sjw-tyyppinen sensuuri ihan skeidaa ja kuvastaa ikävästi tekijöiden muuta ajatusmaailmaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Tankit menettelevät nykyisenään vaikka hieman voisi ehkä buffata. Tuntuu, että ne ovat kaikinpuolin heikompia kuin BF1:ssä mutta samaan aikaan niiden tuhoamiseen on entistä paremmat konstit. Tankeissa kuitenkin rajalliset panokset, vaikeampi korjata, hitaat tykkitornit ja tuntuu siltä, että tuo päätykki ampuu älyttömiä roikkuja ja tekee aiempaa vähemmän damagea. Melkein saa olla täysosuma jalkaväkeen, että menee sillä kumoon. Voisi olla hieman nopeampi se tankin kuti ja vähän laajempi yhden tapon räjähdysalue. Lentokoneet sen sijaan ovat ihan vitsi imo. Toki vaikea arvioida tilannetta betan perusteella, kun ei tiedä miten nuo päivitykset kasvattavat näiden toimivuutta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 010
Kranaattien heittämisen viive on tässä muuten suht ärsyttävä.

Ykkösessä se oli just hyvä, kun se heitti sen kranun sillon kun nappia paino ja niin sen pitää mennäkki.

Toivottavasti ne muuttaa sen sellaseks kun ykkösessä.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 895
En väittänyt että sensuuri olisi hyvä asia, en vaan ymmärrä miksi ihmiset jaksavat uhriutua sellaisesta? "Muuten ostaisin, mutta kun ei saa puhua maaham muutosta"
Kuten sanoin jo edellisessä viestissä niin mulle henk koht on ihan sama mitä chatissa tapahtuu kun en sitä seuraa, sen ilmapiiri kun on aina myrkyllinen, filtterillä tai ilman.

TTK pelissä on lyhyt, joten se että olet sokea reviven ajan ja lukittuna animaatioon koituu ainakin omalla kohdallani turhan usein kuolemaksi. Aika ei ole se ongelma vaan se, että joudut tuijottelemaan sen toisen soltun naamaa. Toisaalta olen ollut melkein pari vuotta pelaamatta joten voi olla että tatsi verkkopelaamiseen vain on totaalisen hukassa vaikken ihan laput silmillä ruisku kädessä juoksekkaan. Ajoneuvojen kanssa noi animaatiot on kyllä ihan paikallaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
En väittänyt että sensuuri olisi hyvä asia, en vaan ymmärrä miksi ihmiset jaksavat uhriutua sellaisesta? "Muuten ostaisin, mutta kun ei saa puhua maaham muutosta"
Kuten sanoin jo edellisessä viestissä niin mulle henk koht on ihan sama mitä chatissa tapahtuu kun en sitä seuraa, sen ilmapiiri kun on aina myrkyllinen, filtterillä tai ilman.
Mielestäsi sensuuri ei ole hyvä asia mutta sitä ei ilmeisesti kuitenkaan saisi kritisoida? Itseäni ainakin kiinnostaa tuo chatti ja sensuuri lähinnä vaikeuttaa siellä puhumista. Onhan tuo nyt ihan naurettavaa ettei voi esim. sanoa sanaa "DLC". Tuo filtteri sensuroi muutenkin sanoja ihan miten sattuu. Esimerkiksi sanaa "pistol" tai "pistols" se ei yksinään sensuroinut mutta kun kirjoitin chattiin lauseen "Pistols do more dmg than smgs" niin se sensuroi tuon ensimmäisen sanan. Koita nyt sitten keskustella siinä keskusteluun tarkoitetussa chatissa, kun K18 peliin implementoitu kirosanafiltteri blokkaa sanoja miten sattuu. Kertoo tuo muutenkin devien ja muiden arvomaailmasta, kun K18 peli suunnitellaan miellyttämään devien peruskouluikäisiä lapsia niin kustomoinnin kuin kielenkäytön kautta. Turhat filtterit ja kustomisaatiot tuntuvat välillä olevan kehittäjille tärkeämpiä asioita kuin itse pelattavuus..

TTK pelissä on lyhyt, joten se että olet sokea reviven ajan ja lukittuna animaatioon koituu ainakin omalla kohdallani turhan usein kuolemaksi.
Sen revive-animaation voi lopettaa painamalla E:tä uusiksi. On muuten todella hölmöä, että reviven aloitus ja lopetus on samassa painikkeessa ja sitten tulee vahingossa aika usein peruttua se. Tätä tapahtuu etenkin herkästi silloin, jos ei ota reviveä ekasta painalluksesta.

Lisäksi sille ruumiille voi tietysti heittää savuja ja lopullisessa pelissä pitäisi myös olla mahdollista vetää niitä maihin ammuttuja kavereita turvaan reviven ajaksi. Voisihan tuo tietysti olla ihan kiva, jos pystyisi hieman ympärilleen katselemaan tuon ajaksi mutta mielestäni nuo instant revivet olivat noin muuten vielä kehnompia. Lahtaat huoneesta squadillisen äijiä ja lataat aseen ennen sisään menoa --> medic onkin vetänyt jo koko squadin siinä parissa sekunnissa pystyyn ja kuolet sitten siihen.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 729
Nyt tuli testattua tankilla ajelua. Churchill 90mm tykillä avattuna aikamoinen tappokone. Rakennuste sisätilat ja muut saa puhdistettua tehokkaasti. Mutta muuten esim. tikrun 88 tuhnu. Tulipa vastaan valentine, joka ampu kaksi kutia kerralla, ihan voittamaton.

Sturmtiger ei tee sitä läpsyä, jota odottaisi, vois buffata tykkiä ja sitten latausaika jotain 15 sekuntia. Nyt ampuu kuin mikä tahansa tankki.

Outo veto ottaa Churchill GC, sitä kun ei edes sodassa ollut
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 010
Siitä sensuroinnista tuli mieleen.

Battlefield V - Game Review

ESRB rating: M

MATURE

Content is generally suitable for ages 17 and up. May contain intense violence, blood and gore, sexual content and/or strong language.

En ymmärrä minkä takia tollasella ikärajalla olevaa peliä pitää ylipäätään sensuroida mitenkään.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 408
Ihan hyvä välillä, ettei ne ajoneuvot omista koko peliä. Vaunun ja tornin hitaus on ihan jees, samoin 2. ampujan pieni sektori. Ei kait oikeastikaan voinut vaunulla keskelle kaupunkia ajella, vaan vaadittiin jalkaväki siihen rinnalle tsekkaamaan pimeät kulmat ja puhdistamaan sinkomiehet. Ilman tukea vaunu pitää välimatkan kujiin ja ampuu kaukaa. Kyllä siihen vaunuun kuolee, kun nyt ne talotkin sortuu suht helposti.

Mun puolesta tsätti saisi olla moderoimaton. Jokaisella on mahdollisuus disabloida se. Tai jos sinne joku filtteri laitetaan, niin jokaisen pitäisi pystyä se itse enabloimaan / disabloimaan. Ei ole DICE:n tehtävä päättää mitä sontaa tsätistä kukakin kestää.

Ihmetyttää kyllä tuo squadin ja joinaamisen bugisuus. Sehän on ollut olemassa jo SWBF1:stä lähtien. Miten se nyt yhtäkkiä kolmen pelin jälkeen hajosi?

Ihme tapahtui ja pelin menussa näkyy "Friend is playing, join game". Ihmetyttää vain, miksei tässä jonotellessa saa laittaa kittejä kohdilleen, määritellä assignmentit ja availla loottiboksit.

Edelleen olen sitä mieltä, että snipujen määrälle voisi laittaa katon. Vituttaa kuolla usein täysin ilman tappelua tai juoksennella ilman tiimiä, kun jengi makaa vuorilla.
 
Viimeksi muokattu:

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
420
Narvik ei toimi tuommoisenaan conquest mappina, Allied ottaa aina kuokkaan tuossa. Basesta ekoille lipuille ei ole juuri suojaa, kun Axisilla on rakennuksia yms. romua edessä. Panzerfaust ei tee damagea. Kuusi (6) laukausta panzer 3:sta vastaan antoi jokaisella kerralla 24 hittiä saamatta edes disablediksi, 6 x 24 = 144 hit eli 44 yli vaunun hipareiden, tä?

Server browserista joinaan serverille jossa 62/64 => game full queue 3...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 377
Narvik ei toimi tuommoisenaan conquest mappina, Allied ottaa aina kuokkaan tuossa. Basesta ekoille lipuille ei ole juuri suojaa, kun Axisilla on rakennuksia yms. romua edessä. Panzerfaust ei tee damagea. Kuusi (6) laukausta panzer 3:sta vastaan antoi jokaisella kerralla 24 hittiä saamatta edes disablediksi, 6 x 24 = 144 hit eli 44 yli vaunun hipareiden, tä?

Server browserista joinaan serverille jossa 62/64 => game full queue 3...
Vaunu voi korjata itseään, siksi tuo hp ero. Minusta tosi alitehoinen tuo panzerfaust ja sitä kautta ihan hyödytön. Ennemmin rushaan dynamiitin kanssa :D
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 729
Narvik ei toimi tuommoisenaan conquest mappina, Allied ottaa aina kuokkaan tuossa. Basesta ekoille lipuille ei ole juuri suojaa, kun Axisilla on rakennuksia yms. romua edessä. Panzerfaust ei tee damagea. Kuusi (6) laukausta panzer 3:sta vastaan antoi jokaisella kerralla 24 hittiä saamatta edes disablediksi, 6 x 24 = 144 hit eli 44 yli vaunun hipareiden, tä?

Server browserista joinaan serverille jossa 62/64 => game full queue 3...
En tiedä, kuinka älykäs panssarin/vaurionmallinnus pelissä on. Joskus tuntuu, että kimpoaa vihun panos jos huonossa kulmassa osuu. Samoin panzerfaust pitäisi olla niin, että jos osuu esim. Pz IV sivuissa oleviin levyihin, niin dama droppaa. En tiedä onko näin.
 
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
454
Toi sensurointi tuntuu todella oudolle. Sitä on viety vielä paljon pidemmälle edellisistä osista. Rumia sanoja ei saa sanoa K18 pelissä samalla kun suolestetaan tyyppejä puukolla. K18 peli jossa ei kiroilua sallita (tai mitään muitakaan sanoja, jotka ei vaan jotakuta nyt miellytä)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Eikös se EA-pamppu sanonut, että jos ette tykkää, niin älkää ostako. Teki ainakin mun ostopäätöksen helpoksi näiden muiden sekoilujen lisäksi. Ostamatta jää.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 704
Onko jotain patenttiratkaisua pelin sisällä kaikki äänet särisee musiikki sekä peliäänet. Äänikortti SoundBlasterX AE-5 headset käytössä, ei ongelmia muissa peleissä.
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
420
En tiedä, kuinka älykäs panssarin/vaurionmallinnus pelissä on. Joskus tuntuu, että kimpoaa vihun panos jos huonossa kulmassa osuu. Samoin panzerfaust pitäisi olla niin, että jos osuu esim. Pz IV sivuissa oleviin levyihin, niin dama droppaa. En tiedä onko näin.
Panzerfausthan on ontelo ammus (=shaped charge), joka osuessaan räjähtää. Ei siis pitäisi kimmota mihinkään, mutta eihän se tässä pelissä meinaa mitään.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Mitenkäs tuosta grand operations -pelimuodosta puuttuu kokonaan day 3? Nythän tuossa on vain kaksi. Ainakin jostain luin että olisi vielä kolmas päivä, jossa voittaja ratkaistaan ja siinä ei voi enää respawnata (?). Pidän kyllä tuosta pelimuodosta, kun siinä muodostuu selkeä rintamasuunta viholliseen päin. Esim. conquest on semmoinen outo häröpallo, jossa vihollisia tulee joka suunnalta. Ei kiva.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Mitenkäs tuosta grand operations -pelimuodosta puuttuu kokonaan day 3? Nythän tuossa on vain kaksi. Ainakin jostain luin että olisi vielä kolmas päivä, jossa voittaja ratkaistaan ja siinä ei voi enää respawnata (?). Pidän kyllä tuosta pelimuodosta, kun siinä muodostuu selkeä rintamasuunta viholliseen päin. Esim. conquest on semmoinen outo häröpallo, jossa vihollisia tulee joka suunnalta. Ei kiva.
Vai oliko peräti neljä päivää ja neljäs on se Last man standing.

Mut tuossa 99% voittaa hyökkääjät. En ole kertaakaan nähnyt puolustajien voittavan.
Ekan päivän tuloksella ei ole mitään väliä (10 äijää per tykki saa lisää..eli ei mitään vaikutusta), joten aivan typerää. Ja äijiä ihan liikaa hyökkääjillä.
Pitäis eka päivä vaikka sektoreiden määrään vaikuttaa.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Vai oliko peräti neljä päivää ja neljäs on se Last man standing.

Mut tuossa 99% voittaa hyökkääjät. En ole kertaakaan nähnyt puolustajien voittavan.
Ekan päivän tuloksella ei ole mitään väliä (10 äijää per tykki saa lisää..eli ei mitään vaikutusta), joten aivan typerää. Ja äijiä ihan liikaa hyökkääjillä.
Pitäis eka päivä vaikka sektoreiden määrään vaikuttaa.
Beta.... kyllä pelitasapainoa vielä hiotaan. Itse olen kyllä ollut pari kertaa voittamassa puolustavassa tiimissäkin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
605
Ekat 5 kertaa operationissa puolustamassa ja jokainen voitettiin, sen jälkeen ollut yli 5 kertaa hyökääjänä peräkkäin ja puolet vain voitettu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
300
No onpa typerää. Se määrä on ylipäätään todella iso ja ne mitä päivien välillä saa lisää on aika pieni määrä.
Olen pelannut ehkä 15 operaatiota, eikä kertaakaan puolustus ole ollut lähelläkään voittaa.

Tuo pitäis olla niin, että kunnon puolustuksella olisi esim enemmän sektoreita toisena päivänä tms.
Jotenkin muutenkaan itse en ainakaan osaa monesti edes ymmärtää, kumpi siinä oikeasti voittaa ennen kuin loppuruutu tulee. Varsinkin ekan päivän loppuyhteenveto on todella monesti ihan täysi yllätys.
Tuosta operationsista on vaan jotenkin nyt saatu paljon sekavamman tuntuinen, vaikkei se oikeasti paljoa monimutkaisempi olekaan.

Pari kertaa olen ollut kyllä voittamassa puolustuksessa, vaikkei se voittamiselta missään vaiheessa tuntunutkaan.

Kyllä mun lentokone ainakin tiputettiin AA:n toimesta toisena päivänä. En kyllä valitettavasti osaa sanoa missä se tarkalleenottaen on.
Täytyypä jatkaa etsimistä sitten. AA:n on pakko kai olla jossain A:n takana.

Toi sensurointi tuntuu todella oudolle. Sitä on viety vielä paljon pidemmälle edellisistä osista. Rumia sanoja ei saa sanoa K18 pelissä samalla kun suolestetaan tyyppejä puukolla. K18 peli jossa ei kiroilua sallita (tai mitään muitakaan sanoja, jotka ei vaan jotakuta nyt miellytä)
Toisaalta eipä niitä kiroiluja, rasismeja ja loukkaussanoja siinä chatissa kyllä tarvitakaan. Minua ei ainakaan noiden filtteröinti haittaa.
Katsotaan uudestaan sitten, jos aletaan tosissaan autoritaarista filtteröintiä harrastamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 010
Onko tässä lumikartassa mahdollista olla saksalaisten puolella?

Oon pelannu 32324324 peliä ja aina brittien puolella... ja aina hävinny pelin.

edit: pelataanko tässä betassa bottien kaa ihmispelaajia vastaan? Ja silleen että ne oman puolen botit on easy vaikeustasolla.

edit: voiko tossa vaihtaa puolta? Vai oonko tuomittu pelaamaan koko betan vaan sillä toisella puolella? Oon kaikki pelit pelannu aina vaan yhdellä puolella. Lumikentässä brittien puolella ja kaupunkikartassa saksalaisten puolella.
Haluisin kokeilla sitä toista puoltakin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
156
Jotenkin muutenkaan itse en ainakaan osaa monesti edes ymmärtää, kumpi siinä oikeasti voittaa ennen kuin loppuruutu tulee. Varsinkin ekan päivän loppuyhteenveto on todella monesti ihan täysi yllätys.
Tuosta operationsista on vaan jotenkin nyt saatu paljon sekavamman tuntuinen, vaikkei se oikeasti paljoa monimutkaisempi olekaan.
Joo, sama. Ei välillä hajuakaan kumpi voitti. Saiko tankkeihin lisää panoksia kun käy siellä tankin spawni-paikassa? Entäs onnistuuko tankin korjaus sataan prosenttiin vain jollain työkalulla?
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
94
Noniin, poliittinen korrektius näemmä levelillä: Sweden. Alkaa mennä tämä touhu pelin ympärillä niin naurettavaksi että taidan äänestää lompakolla ja jättää suosiolla kauppaan, eihän EA meidän kouluttamattomien rahoja kaipaa.
Juu, suunnilleen kaikki aikaisemmat battlefieldit löytyy hyllystä, mutta nyt saa kyllä jäädä kauppaan tämä tämmöinen mädätys ihan jo periaatteesta. Siis että oikein naiset rintamalla ja värilliset taistelee Wehrmachtissa. :wtf: Ei kyllä battlefieldiksi enää tunnista. Vituttaa kun kaiken maailman SJW:t istuvat nykyään joka oksalla nykyään päättämässä ja jälki on sitten tälläistä kusta ja paskaa. :facepalm:
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 405
10h betan hakkaamisen jälkeen ensivaikutelmat ovat aikalailla samat kun ykkösestä: tavallaan ihan ok, mutta jotain puuttuu...

...Ajoneuvot tuntuvat taas olevan sellaisia, ettei niistä tarvitse edes välittää (omat kokemukset rajottuvat Conquestiin). Ei synny tilanteita kuten esimerkiksi kolmosessa, että yksi kopu tai tankki dominoi koko matsia. Tämäkin on tavallaan ihan hyvä juttu, mutta kyllä ajoneuvoilla joku preesens pitäisi olla Battlefieldissä. Tuona 10h aikana ehkä noin viisi kertaa kuollut tankkiin.
Tässä huidot nyt naulankantaan. Kolmosessa tuli tilanteita, missä tankki tai hävittäjä voi dominoida koko peliä. Tämä johtui siitä että pelaajat eivät tiiminä puuttuneet tankin toimintaan ja siksi lopulta hävisivät. Vaikka tiimipelaamista on joiltain osin korostettu tässä V:ssä, niin se silti mahdollistaa soolo suorittamisenkin. Liikkuminen on nopeaa, aseet tappavia, kunhan osaa tähdätä ja panoksia sekä energiaa saa kyllä lisää jos vain käy niillä varustekasoilla mitä kartasta löytyy. Jos pelaat lääkintämiestä voit toki parantaa itseäsi ja tukihenkilöllä voit käyttää panoslaatikkoa.

Tiimipelaaminen on siis hyödyllistä kyllä, mutta yksinkin pärjää. Kolmosessa et pärjännyt yksin, koska liikkuminen on tietyllä tavalla vaivalloisempaa ja lennosta ampuminen on epätarkkaa. Vihollinen pitää väijyttää tai käyttää hyväksi varusteita, sillä suorassa kontaktissa voit saada hengiltä korkeintaan yhden henkilön, jos taitotaso on sama. Tämä viimeinen seikka jos mikä ohjaa peliä mielekkään tiimipelaamisen suuntaan, kun yksin et vain voi pärjätä tai muuttaa suuremmin pelin kulkua.

Kolmosessa oli hauska tankkien kanssa, kun ne olivat aika tehokkaita pelejä, että ne saattoivat saada erän polkemaan paikallaan rynnäkkömuodossa, jos sen annettiin vapaasti mellastaa. Monestakin eri syystä usein erä junnasin hetken paikallaan jossain tietyssä kohtaa kartaa, kunnes tiimi ryhdistäytyi ja purkasi tilanteen. Sota eteni tasaisen varmasti kohti päätöstään, useimmiten aina eteenpäin.

Tässä V:ssä tai viitosessa ei ole enää näitä asioita ollenkaan, mikä on se jokin mikä pelistä puuttuu. Se koitta mielliyttää aivan kaikkia pelaajia, niin sooloilijoita, niitä jotka haluavat pelata millä tahansa hahmoluokalla automaattiaseen kanssa, sellaisia jotka haluavat vain ja ainoastaan varustaa tiimiläisiään, sellaisia joille poliittinen ideologia on tärkein, sellaisia jotka loukkaantuvat keskusteluikkunan keskusteluista helposti, kulkuneuvoilla pelaaviakin (tosin ne tekevät vähemmän vahinkoa ettei jalkaväkipelaajat kimppantuisi), niitä joita ärsytti alkuun Battlelog, niitä joille grafiikat ovat tärkeämmät kuin pelin luettavuus, niitä jotka pitävät vanhemmista sodista teemana ja samalla niitä ketkä haluavat aseisiin moderneja liitännäisiä, sekä samaan aikaan koitetaan miellyttää konsoli- että PC-pelaajia. Mitä vielä?

Lopputulos on (sensuroitu herkkien ihmisten vuoksi):
kökkäre

Jos tämän oivaltaa niin tajuaa miksi pelistä puuttuu se jokin. Tämä linja alkoi viimeistään Battlefield 1:n kohdalla ja jatkunee siihen asti kunnes päättyy. En syytä EA:ta, mielestäni DICE on tästä yksin vastuussa.

PS. Tähän lopulliseen tulokseen tulin tosiaan kahdeksan tunnin pelaamisen jälkeen. Peli lähtee poistoon, koska en vain jaksa enempää.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Onko tässä lumikartassa mahdollista olla saksalaisten puolella?

Oon pelannu 32324324 peliä ja aina brittien puolella... ja aina hävinny pelin.

edit: pelataanko tässä betassa bottien kaa ihmispelaajia vastaan? Ja silleen että ne oman puolen botit on easy vaikeustasolla.

edit: voiko tossa vaihtaa puolta? Vai oonko tuomittu pelaamaan koko betan vaan sillä toisella puolella? Oon kaikki pelit pelannu aina vaan yhdellä puolella. Lumikentässä brittien puolella ja kaupunkikartassa saksalaisten puolella.
Haluisin kokeilla sitä toista puoltakin.
Kyllä siinä muuallekin pääsee, mut tuuria tuntuu olevan. Ite olen tuomittu saksalaisille.

Ja ei, ihmispelaajia ne kaikki on, botteja ei ole ollenkaan, kertoo paljon niiden tasosta [emoji23]
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Joo, sama. Ei välillä hajuakaan kumpi voitti. Saiko tankkeihin lisää panoksia kun käy siellä tankin spawni-paikassa? Entäs onnistuuko tankin korjaus sataan prosenttiin vain jollain työkalulla?
Conquestissa on ainaki semmosia ammuslaatikoita, joiden lähellä voi korjata täyteen ja ottaa ammuksia X näppäintä pohjassa pitämällä.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 210
Onko jotain patenttiratkaisua pelin sisällä kaikki äänet särisee musiikki sekä peliäänet. Äänikortti SoundBlasterX AE-5 headset käytössä, ei ongelmia muissa peleissä.
Koitappa alentaa SB:n näytteenottotaajuutta windowssin ääniohjauspaneelista (äänet - toistaminen - Sound Blaster - ominaisuudet - lisäasetukset). Sama kortti itsellä ja tuo auttoi. Oli pelin mielestä liian laadukkaat asetukset päällä :D Hassua kyllä kun missään muissa peleissä ei ole ongelmaa. Ainoastaan nämä uusimmat bäfät sekoilee.

Kannattaa myös varmuudeksi hiukan muokata pelin tekemää conffi tiedostoa. Sieltä kohta GstAudio.SoundSystemSize. Asettaa se joko 64 tai 128.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 520
Meinasin kysyä että miksi Narvikissa grafiikassa horisontaaliset raidat, sellaiset ei niinkään pelaamista estävät vaan häiritsevät valoisuus/yms. Rotteradamissa ei ole.

Mutta selvisikin, kun 1440p niin ssao vaan aiheuttaa ne, ei kai voi mitään. Huono toisaalta jos joutuu sitä hbao:ta käyttämään kun alentaa fps:ää. Toki 1080p:lläkin voisi pelata, mutta sitten ei enää erota vihollisia...

Sitten kun vielä keksisi miten supportina antaisi itselle niitä panoksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53
Jokos on muut saanut Suomi KPn kehitettyä sen kehityspolun päähän missä tulee 2 hipfire päivitystä ja se suurempi lipas,itse sain juuri ja olihan se jo ennen tuota viimeistä upgradea aikas kova peli mennä hipfirellä.
Siis lonkalta tulee tuolla ammuttua pääosin,tapfirellä sitten keskipitkille matkoille ja pidemmillä matkoilla jätän suosiolla ampumatta kun en ole mikään Simo Häyhä,ei vaan osu.

Savukranaattia olen ruvennut taas käyttämään incendiaryn sijaan,ramborevivet onnistuu kivasti kun nakkaa savun suojaksi.Hauska sählätä ihan etulinjassa nostelemassa omia pystyyn kun on kunnon KP lähitaisteluun.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 151
Viestejä
4 226 855
Jäsenet
71 184
Uusin jäsen
k_ingman87

Hinta.fi

Ylös Bottom