Kyllä ne on konsolilla pelaavallakin aika järkyttävät.
Edelleen en käsitä miksi armory valikosta käydään jotain ostelemassa, eikä niitä voi ostaa your companyn kautta suoraan.
Edelleen en myöskään käsitä miten jotkut tähtimet saa auki.
Lisäksi customointi on todella sekavaa ja joutuu miljoona kertaa painelemaan nappeja et saa jotain tehtyä ja silti on väärässä paikassa.
Eilen pääsin itse kokeilemaan betaa ensimmäistä kertaa ja samoja mietteitä, menin juuri tuossa tilanteessa aivan sekaisin kun valikkoja aloin pläräämään läpi. PS4 pelialustana.
Ensivaikutelmat ovat varsin negatiivisia, mutta olen ilmeisesti tottunut liiankin paljon BF1 meininkiin ja BC1-2 sekä BF3-4 on jo päässyt unohtumaan, vaikka niitäkin tullut tahkottua paljon. BF1 oli tosin ensimmäinen, jota pelasin konsolilla ja tämä beta nyt sitten toinen.
Bugejakin näyttäisi olevan järkyttävä määrä, mutta ne kuulunee betaan... Itsellä yleisin tuntui olevan, että reviveä pyytäessä jos joku pelastaa loppusekunneilla, niin tapahtuu jotain omituista ja vaikka herään henkiin, olen kuitenkin olevinaan kuollut ja pian tästä seuraa se, ettei voi edes syntyä mihinkään. Spawnimerkissä tulee näkyviin sekunnit, alkaen 9, mutta siihen numeroon se jääkin ja mitään ei tapahdu. Tämä siis silloinkin, vaikka reviven jälkeen joku nirhaa minut ja olen oikeastikin kuollut. Ongelma toki ratkeaa liittymällä uudestaan serverille, mutta vituttaa pelata jokaikinen operationin päivä ns. kahdessa tai kolmessa osassa
Bipod-pelleily on toinen vituttava asia, mutta siitä onkin jo spekuloitu täällä. Aivan järkyttävän paskasti toteutettu.
Animoitu lentokoneesta pakeneminen aiheutti hymähtelyä - jos teki sen juuri ennen johonkin taloon törmäämistä, ei hahmo kuitenkaan kuollut vaikka lopullisesti hyppäsi koneesta pois ns. vasta koneen ollessa jo tuhoutunut. Jos tätä ei korjata, niin omaa potentiaalin mennä kamikazella hävittäjällä päin vihollisia ja lopuksi vain "astelemalla" koneesta maahan nirhata loput eloonjääneet.
Reconia en ole vielä päässyt kunnolla testaamaan, koska avatessani ensimmäisen kiväärin rautatähtäimen, en päässyt enää ollenkaan spawnaamaan reconina. En ihan ymmärtänyt, mahtaako olla joku rajoitus reconien määrästä per joukkue, mutta tämä tilanne oli koko operations-rundin ajan.
Kahdesta pelattavasta mapista tykkäsin selkeästi enemmän Rotterdamista, josta tuli isohkot BF3 vibat (en enää muista, mikä sen kartan nimi oli), kun taas Narvikista en pitänyt yhtään. Tuntui todella sekavalta miljööltä ja sodan tuntua ei ollut alkuunkaan, vaan vaikutti enemmän cod-tyyppiseltä sekoilulta.
Kaiken kaikkiaan, pitää vielä sulatella. Näillä näytöillä uskallan veikata, että BF1 ei tule kokemaan pelaajakatoa ainakaan konsoleilla ihan niin äkkiä kuin äkkiseltään voisi luulla BFV seurauksena.