Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia nyt lähti toimimaan. Sama homma muuten myös oli spotifyn kanssa se ei myöskään suostunut toimii jos toi taajuus oli liian hyvä.Koitappa alentaa SB:n näytteenottotaajuutta windowssin ääniohjauspaneelista (äänet - toistaminen - Sound Blaster - ominaisuudet - lisäasetukset). Sama kortti itsellä ja tuo auttoi. Oli pelin mielestä liian laadukkaat asetukset päällä Hassua kyllä kun missään muissa peleissä ei ole ongelmaa. Ainoastaan nämä uusimmat bäfät sekoilee.
Kannattaa myös varmuudeksi hiukan muokata pelin tekemää conffi tiedostoa. Sieltä kohta GstAudio.SoundSystemSize. Asettaa se joko 64 tai 128.
Oon muuten jossain muussa asiassa törmännyt samaan ongelmaan. Tai siis tilanteeseen että "liian korkea" sample rate aiheutti ongelmia.Koitappa alentaa SB:n näytteenottotaajuutta windowssin ääniohjauspaneelista (äänet - toistaminen - Sound Blaster - ominaisuudet - lisäasetukset). Sama kortti itsellä ja tuo auttoi. Oli pelin mielestä liian laadukkaat asetukset päällä Hassua kyllä kun missään muissa peleissä ei ole ongelmaa. Ainoastaan nämä uusimmat bäfät sekoilee.
Paina 3:sta pitkään pohjassa.
Kiitoksia nyt lähti toimimaan. Sama homma muuten myös oli spotifyn kanssa se ei myöskään suostunut toimii jos toi taajuus oli liian hyvä.
Kyllä, on varmasti muitakin pelejä/softia, joille tuo liian korkea sample rate ei sovi. Ja kun nyt jälkeenpäin miettii, niin Spotify ei suostunut itsellänikään toimimaan silloin kun oli parhaat asetukset päällä. En vain osannut sitä tähän silloin yhdistää.Oon muuten jossain muussa asiassa törmännyt samaan ongelmaan. Tai siis tilanteeseen että "liian korkea" sample rate aiheutti ongelmia.
Ei ollut BF peli.
Eli piti tiputtaa oliko se nyt sitten 48kHz sillä kertaa.
Olen nyt päivittäin pelannut. Olen alusta asti tykännyt uudistuksista todella paljon ja itse pelaamisestakin.
Mutta mistään ei ole mitään tullut. En vain ole osannut.
Tai no omaa roolia olen osannut pelata ja olen ollut sijoilla 2-10 käytännössä joka matsissa pisteissä. Mutta K/D ollut siellä 1 hujakoilla, aavistuksen yli.
Eikä siinä, mun taitoon nähden se on ollut täysin normaalia jo BF1:ssä, eikä tässäkään koskaan se turhauttanut.
Vedin koko viikon vähän kaikilla, paitsi snipulla. Halusin upgradettaa joka luokalle omaan käteen parhaimman aseen täysille. Tästä syystäkin varmaan oli vähän hakemista.
Mut sit eilen ja varsinkin tänään joku loksahti paikalleen. Support luokka, tappiinsa viritetty KE7 pienennetyllä rekyylillä ja miinoilla.
Ollut aivan huikeaa kokoajan. Muutama päivä sitten jo oppisin mihin kaikkialle bipodi ottaa kiinni, mutta nyt parina päivänä olen löytänyt molemmista mapeista ne parhaat paikat, asennot jne.
Supportin aseella ihan oikeasti kannattaa olla taustalla antamassa tukea ja mennä lipulle vasta peräss resuplaamaan. Sen kanssa pystyy snipujakin napsimaan todella kaukaa, kunhan on jalka jossain tukena.
Sit etenkin Rotterdamissa oppisin reitit mistä tankit menee 90% kerroista ja paikat mihin voin pistää jo ennakkoon miinat. Jos ei räjähdä, löytyy paikka mistä livahtaa heittämään tankin alle suoraan ne.
Yks kaks alkoi tulemaan 33-8 roundia ja useamman tankin tuhosin erän aikana ja sain eräästä tankkikuskista kyllä kunnon vastuksen useamman roundin ajaksi. Se oli todella nautittavaa peliä.
Muut valtaa lippuja ja mä annoin tukea taustalta/kadulla ja tuhosin tankit. 2-5 sijoilla pisteissä aina, vaikka oikeastaan lipun puolella en käynyt kauheasti. Ja paras supportti myös käytännössä aina.
Lisäksi mietin koko viikon miten typerä lisäys on se et autojen perään saa kiinni jotain kärryjä. Tai no ei typerä, mutta et eihän sitä oikeasti kukaan voi käyttää. Ja ei ole oikeastaan käyttänyt.
Mä sit vitsillä testasin ja otin tykin matkaan ja ajoin sinne B/D lippujen ranta osuudelle ja tykki irti ja ampumaan. Sain vissiin 20 äijää sen mapin aikana tapettua sieltä ja vaikka sillointällöin joku snipu tappoi, niin kukaan ei tuhonnut tykkiä ja pääsin aina uusiksi sinne. Käytännössä sen erän aikana näitä kahta lippua ei menetetty kokonaan kertaakaan, joten pari tollasta tykkiä ois oikeasti aika hyvä sinne rahaailla. Ne saa myös siten suojiin, että saa tankit ja pienemmät kulkupelit tuhottua ennen kuin tykki tuhotaan.
Tuo on siis oikeasti aika näppärä apuväline, kunhan porukka oppii joskus niitä käyttämään.
Mutta itselle siis tuo support luokka iskee nyt todella lujaa.
Sit taas esim operationissa ekassa päivässä ei tankkeja ole, niin voi käyttöö tripwireä ja sillä saakin helposti tappoja myös aikaan.
Sit koska nämä ei kuitenkaan siirry koko versioon, niin ajattelin haluta vaihtaa välillä luokkaa muuhunkin ja assigmentteja oli kivasti snipulle, joten piti sitä koittaa ja se aloitus ase maksimi upgradelle. Omaan makuun se on latauksesta huolimatta parempi, kuin kaksi muuta asetta. Ja ihan killeri pitkän matkan luodeilla ja bipodilla.
Mutta koska en todellakaan ole ikinä snipua osannut, niin yksinkertaisesti tein sitä mitä vihaan Bf1:ssä muiden osalta. Kämpin käytännössä Rotterdamin saksalaisten basessa ja tähtäsin E-lipulle päin. Kävin vetämässä sen tornin alaovelle molemmin puolin tripwiret, joten siihen kuoli aina 1-2 vihua ja ei mua sieltä suojien takaa saatu kertaakaan kun tähystelin sinne autotalliin. Välillä ku haki helaa sieltä E:ltä ni noutaja saatto tulla.
Siinä meni varmaan kymmenellä tyypillä hermot aivan totaalisesti. Vaikka niillä oli välillä kaikki liput valloittamatta, niiden ainut tavoite oli tappaa mut. Ja aivan käsittämättömästi ne ei siinä onnistunut, vaikka oli snipuja vastassa. Pystyin sen verran vaihtamaan piilossa paikkaa, ettei ne tiennyt mistä ammun ja sit kuolivat itse kun joutuivat olemaan siinä esillä.
Tiedän, tuo on ärsyttävintä ikinä, mutta täytyy sanoa et ekaa kertaa nautin itse sniputuksesta kun ase oli parhaimmillaan ja muita ärsytti, enkä itse kuollut Aina kun oli sauma, niin kaukoputkella spottailin muille vihuja ja kävin siinä E-n rampilla katselemassa brittien baseen päin ja E:n yläkertaan ja spottailin.
Lisäksi täytyy sanoa noista Assigmenteista, että aluksi en tajunnut niistä mitään, mutta nyt tykkään niistä. Todella hyvä, että esim aseita et saa auki, jos et pelaa rooliasi ja että täytyy opetella pelaamaan sillä aseella minkä haluat hyväksi. Sitä ei saa heti täydelliseksi. Siinä tulee selkeitä tavotteita ja siinä matkan varrella oikeasti kiintyy tiettyyn aseeseen ja sitä siinä kai on haettukin.
Ja ne assigmentit. Käytännössä ne on kaikki sellaisia, että sun on pelattava omaa rooliasi, tai käytettävä juuri sitä omaa asetta. Ja kun ne saa itse sieltä valita, tulee ekaa kertaa jotenkin kunnon tavoitteellisuutta peliin ja itse koukutuin niihin ihan hulluna ja myös niiden vuoksi haluan koittaa eri luokkia, jotta onnistun saamaan esim headshotin yli 100m päästä.
Nämä on kyllä todella mahtavia. Jostain syystä BF1:ssä en ikinä jaksanut availla aseita, kun taas tässä se on koko pelin suola.
Vielä kun on se Tides of War, niin tajusin että siitä pääsee aina sellaiselle servulle mistä voit suorittaa kyseisen vaatimuksen. Eli esim Rotterdamin tavoite heittää sut aina servulle missä ei pelata mitään muuta kuin rotterdamia. Joten ei tarvi narvikiin välillä pomppia. Näitä tavoitteitahan tulee myös jatkuvasti julkaisun jälkeen ja nyt kun pääsin jotenkin fiilikseen, niin odotan niitäkin ihan uskomattoman paljon.
Kaiken kaikkiaan peli on alkanut maistumaan todella hyvän sijasta aivan mielettömän hyvältä ja olen vihdoin tajunnut, että yksittäistä asetta on oikeasti hauska kehittää, rahaa on hauska kerätä uuteen tavoitteeseen ja sen, että tähtäimet ja muut kustomoinnit aukeaa niillä assigmenteilla mistä ei saa rahaa, niissä on eri kuvake.
Vielä kun koko versiossa voi upgradettaa kesken pelin, edes mapin loputtua, koska ärsyttää lähteä servulta.
Peli on myös todella paljon rauhallisempaa ja se munaravi on käytännössä kokonaan poissa, mutta silti ei tarvi tuolleen kämppiä kuin minä snipulla.
Supportillakin ravaan kolmen mapin väliä, mutta kuitennin rauhassa kaduilla suojissa napsien vihuja.
Ai että kun maistuu!!
Edit:
PS. Huomasin, että mitä lähempänä lippua on, sitä enemmän on siinä balanssi mittarissa voimaa. Eli jos lipulla on 3vs2 tilanne, niin lipun keskellä oleva kaksikko on vahvimmilla ja eivät menetä lippua.
Samoin jos toinen valtaa yli puolet lipuista, toinen joukkue menettää kokoajan respawneja, joten siksi välillä voi useamman sadan johto kutistua silmissä.
Juuri niin. My companyn takaa näkyy vaadittu lvlMä en o oikein tajunnut miten uusia aseita avataan. Riittääkö vaan et uppii classin leveliä?
Oon muuten jossain muussa asiassa törmännyt samaan ongelmaan. Tai siis tilanteeseen että "liian korkea" sample rate aiheutti ongelmia.
Ei ollut BF peli.
Eli piti tiputtaa oliko se nyt sitten 48kHz sillä kertaa.
Nyt muistan sen keissin mikä tuli itselle vastaan, tai siis peliporukassa yhdelle.Rustissa olen itse tuollaisia ongelmia havainnut myös. Se ei näemmä tykkää liian korkeasta sample ratesta.
Nyt muistan sen keissin mikä tuli itselle vastaan, tai siis peliporukassa yhdelle.
Ainakin aikoinaan PUBG:issa oli ongelma joillain, että jos oli liian korkea sample rate niin äänet on oli melko hiljaiset. Ei siis ollut mahdollista saada ääniä ns. tarpeeksi kovalle.
Tiputti tuota sample ratea ja homma pelitti taas.
Eiköhän toki noi sample rate ongelmat saa korjattua pelien puolelta. Eihän sillä kai pitäisi sinänsä olla mitään väliä kuinka korkea se on Windowsin/äänikortin puolella... ?
Voiko tuolle Narvikin Operationin toisessa päivässä olevalle Brittien pommi/hyökkäyslentokoneelle tehdä tässä betassa mitään? Käytin pitkän aikaa AA-tykkien tai minkä tahansa etsimiseen, mutta enpä niitä löytänyt. En löytänyt supportilla yhtään AA rakennussaittiakaan, joten niitäkään ei kai ole?
Sen revive-animaation voi lopettaa painamalla E:tä uusiksi. On muuten todella hölmöä, että reviven aloitus ja lopetus on samassa painikkeessa ja sitten tulee vahingossa aika usein peruttua se. Tätä tapahtuu etenkin herkästi silloin, jos ei ota reviveä ekasta painalluksesta.
Paina 3:sta pitkään pohjassa.
Itse olen käyttänyt 5:sta
No niinpä tietysti. Liikaa pelannut medicillä näköjäänTuohan parantaa itsensä sillä mukana kuljetettavalla ensiapupaketilla.
Oma arvosteluni on hieman lyhyempi: täyttä paskaa ja lähti poistoon. Battlefield on kuollut.
FPS pyörii 70-100 hujakoilla ultra @ 1080p asetuksilla, yleensä 90 fpsn tuntumassa GTX 1070 Ti / Ryzen 2700X setillä. Ihan normaali?
Ihan OK peli mutta tiedä kyllä ostanko, ei oikein mitään hirveän uutta tarjoa.
Mielenkiintoista. Itse pidän kaikki HIGH paitsi lighting ja effects ULTRA, korttina 1060 6GB ja pyörii ihan mallikkaasti.Löysin aika hyvät asetukset, jolla peli näyttää todella hyvältä mut silti fps saa enemmän n. 90-120 fps. Tosin pidän rajana tosiaan sitä 100 niin pyörii jatkuvasti siinä 85-100fps.
FOV 90
Texture Low
Post Processing Low
Mesh Low
Terrain medium/high
Undergrowth Low
Motion blur pois
V Sync pois
Ohjeissa oli myös shadow low, mut en löydä sellasta asetuksista.
Tekeekös tässä muuten panzerfaust tankin persuksiin ammuttuna enemmän läpsykkää, kun esim keulaan ammuttuna? Ainakin BF3:ssa ja 4:ssa teki. Sai yhdellä RPG:n kudilla disbalen, jos pääsi suoraan perään ampumaan.
Itse kokeilin tätä kerran kun tuli mahdollisuus, niin kylkeen sekä perään antoi molemmista 20 dmg pistettä.Tekeekös tässä muuten panzerfaust tankin persuksiin ammuttuna enemmän läpsykkää, kun esim keulaan ammuttuna? Ainakin BF3:ssa ja 4:ssa teki. Sai yhdellä RPG:n kudilla disbalen, jos pääsi suoraan perään ampumaan.
Panzerfaustia en ole onnistunut kimmottamaan kun tosiaan räjähtää osuessaan. Tykillä ehkä?Huonoon kohtaan kun ampuu tankkia niin ammus kimpoaa ja tekee vain hyvin vähän damagea. Eli sama kuin BF1:ssä.
Sen ainoan kerran kun itse tankkia pelasin niin jouduin kaksintaisteluun toisen tankin kanssa ja kuulin tutun voimakkaan kimmokeäänen kun ammuin sitä.Panzerfaustia en ole onnistunut kimmottamaan kun tosiaan räjähtää osuessaan. Tykillä ehkä?
Itsestä oli ihan hyvä peli, jonka voisi ehkä ostaa. Oottelen kuitenkin rauhassa revikoita, että onko bugisuus korjattu ja sitten mietin vasta ostoa.Ennakkotilausta ei kyllä uskalla tehdä tuon betan bugisuuden takia. Jotenkin ei riitä usko, että saisivat kaiken kuntoon ennen julkaisua...
Onko kellään tietoa kuinka nopeasti yleensä toi bäfä tulee sinne normi Accessiin vai mikä vault onkaan?
Sitä ei ymmärrä, että kertaakaan squad leader ei ole laittanut objectiveä päälle ryhmälle. Ei vaikka aina heti pyydän moista ja sitä ei ole valmiiksi.
No eihän tuo sikäli haittaa että vähän ajan päästä tuo ryhmänjohtajuus tulee itselle ja voi itse laittaa tuon tavoitteen päälle. Outoa lähinnä kun tuosta saa ilmaisia pisteitä.
Itseasiassa yllättävän hyvin ne on niitä jopa noudattaneet.No eipä ne silti tee sitä mitä käsket ni ei niitä varmaan vaa squadit kiinnosta.
Pikkusen juomaa ja porukalla voippiin fiilisteleen. Pittääkö sitä aina niin vakavasti ottaa
kuinhan moni teista on ees tehenyt peleja ja mappjeja..hä ja kertokaakuin kauvan meni pelattavaksi multiplayerisa vaikka 5 eri modissa. Taita nousta käsiä aika harvakseltaan pystyyn.
Onko kellään tietoa kuinka nopeasti yleensä toi bäfä tulee sinne normi Accessiin vai mikä vault onkaan?
perfoverlay.drawfps 1kirjoittakaa se konsoli käsky millä saa peliin fps näkyviin.