Battlefield V

Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 078
Niin tai sitten ne erot nyt ei vaan ole kovin kummoisia toisten mielestä?

Tässä ei ainakaan vielä päässy muuttamaan oman hahmon ulkoasua, nyt saa ilmeisesti arvotun ukon/akan ja sille sitten random rotu ja/tai joku hassu naamari päähän?

Aseita on alusta lähtien STG:t ja muut ja niitä voi muokata kaiken maailman pellevärityksillä, tähtäimillä ynnä muilla, ihan kuin kaikissa nykyaikaan sijoittuvissa peleissä? Ja aseet ei tietenkään ole sidottuja kansallisuuteen.

Onhan tästä jo ennen puhuttu mutta muun muassa noi asiat saa pelin tuntumaan kovin geneeriseltä hötöltä, ei tämä nyt erityisesti minulle tuo mielikuvaa 2. maailmansodasta, ja tämä on kyllä iso miinus, niinku oli ykkösessäkin, kaikki 'turha' krääsä vesitti vaan aihetta.
Toki se on henkilökohtaista, että paljonko ne skinit sun muut kiinnostaa, minua ne eivät kiinnosta pätkääkään. Ja tarkoitan, että ne eivät kiinnosta ylipäätään, ihan sama onko niitä vai ei. Mielestäni peli tuntuu sodalta, mikä riittää sotapelissä minulle, ihan sama mihin aikakauteen peli sijoittuu. En ollut paikalla toisessa maailmansodassa, joten en osaa sanoa miltä sen pitäisi tuntua.

Minusta vaan tuntuu, että tämä sama keskustelu on käyty joka ikisen battlefieldin kohdalla, vaikka kyse ei todellakaan ole mistään sotasimulaattorista. En odota elokuvissakaan miltään action-räimeiltä kovinkaan tarkkaa historian toistamista, joten miksi odottaisin sitä sellaiseen verrattavalta peliltä? Jokainen tietysti on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja tämä on minun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 417
Itseä kyllä ärsyttää ettei aseita/itemeitä voi unlockata kesken pelin. Ehkä tuolla kuitenkin on yritetty saada sitä ettei jengi vietä puolta peliä valikoissa mutta silti.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
-Supportin bipod pilaa koko classin. Laittaa aina väärään aikaan sen maahan/reunaan.


Tää ärsytti itteeki aluks. Rakensin sit Brenin sillä vasemmalla puolella talenttipuusta eikä tuota bipodia ole sen jälkeen pahemmin tarvinnu.

Rakennan nyt myös oikealla puolella jossa vikana on se nopeempi bipodin laitto. Pitää kattoa jos se tekis tuosta Brenistä käyttiksen myös pronesta.
Tämähän on vain yksi hahmoluokka supportin sisältä. Niihinhän tulee useampia jokaiseen luokkaan, joten ei siellä joka aseessa sitä ole.

Niin ärsytti muakin, mutta ei enää. Sen oppi nopeasti ymmärtämään mitkä on ne paikat mihin se sen pistää ja koska. Nyt vedän bipodilla kokoajan, todella loistava.

Upgradella saa kyllä KE7:stakin loistavan aseen ja itse vedän pelkästään sillä ja nyt tulee tappoja ihan kunnolla jo sillä. Ei se edelleen lonkalta juostessa pärjää ketään vastaan, mutta muuten.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
787
Eipä se näköjään tästäkään johtunut. Bf1 lähti rokkaamaan mutta edelleen bfv:n asetukset nollaantuu. Löytyykö muilta tuolta C:\Users\xxx\Documents\Battlefieldv-kansiosta settings-alikansiota? Muista battlefieldeistä (bf4 ja bf1) löytyy tuo kansio.
HAA!!! Windowsin ransomware protection esti ko. kansion luomisen. Laittoi vaan bfv:n sallituksi niin johan ilmestyi kansio!
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 552
Itseä kyllä ärsyttää ettei aseita/itemeitä voi unlockata kesken pelin. Ehkä tuolla kuitenkin on yritetty saada sitä ettei jengi vietä puolta peliä valikoissa mutta silti.
Kyllä, mutta tää on kuitenkin vasta beta ja julkasu reilu 2kk päästä. Ei varmaan noi menut ole ollut tässä launchissa ykköspriona. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 417
Kyllä, mutta tää on kuitenkin vasta beta ja julkasu reilu 2kk päästä. Ei varmaan noi menut ole ollut tässä launchissa ykköspriona. :)
En kyllä muista että olisi koskaan julkaisuun mitään muuttunut. Ehkä sen jälkeen patchailee sitten palautteen perusteella :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Tämähän on vain yksi hahmoluokka supportin sisältä. Niihinhän tulee useampia jokaiseen luokkaan, joten ei siellä joka aseessa sitä ole.

Niin ärsytti muakin, mutta ei enää. Sen oppi nopeasti ymmärtämään mitkä on ne paikat mihin se sen pistää ja koska. Nyt vedän bipodilla kokoajan, todella loistava.

Upgradella saa kyllä KE7:stakin loistavan aseen ja itse vedän pelkästään sillä ja nyt tulee tappoja ihan kunnolla jo sillä. Ei se edelleen lonkalta juostessa pärjää ketään vastaan, mutta muuten.
Joo mutta kun tuo laittaa pakostaki sen bipodin vaikkei sitä haluasi. Esim ammut aidan yli ja kesken sarjan tulee bipod animaatio päälle. Välillä tuo koittaa laittaa sitä aivan ihme paikkoihin :dead:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Joo mutta kun tuo laittaa pakostaki sen bipodin vaikkei sitä haluasi. Esim ammut aidan yli ja kesken sarjan tulee bipod animaatio päälle. Välillä tuo koittaa laittaa sitä aivan ihme paikkoihin :dead:
Nii juu sitä tarkoitit. Itse ammun vain siten, että menen sen aidan luo siten, että aina ensin laittaa sen itsestään. Ei ole osunut varmaan kertaakaan et kesken sitä alkaisi laittaa.
Ois kyllä hyvä et sais sen aseteltua napista erikseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 417
Nii juu sitä tarkoitit. Itse ammun vain siten, että menen sen aidan luo siten, että aina ensin laittaa sen itsestään. Ei ole osunut varmaan kertaakaan et kesken sitä alkaisi laittaa.
Ois kyllä hyvä et sais sen aseteltua napista erikseen.
Itsekin käytän tuota siten että ennakoin paikat mahdollisimman hyvin, mistä pääsee sitten tykittämään useamman squadin maihin :D
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
198
Betaa 10 tuntia takana ja olen tykännyt erittäin paljon. Main menu musiikkiakin on suorastaan ilo kuunnella, vaikka siihen varmaan myöhemmin kyllästyy. Nimimerkin alla kun on tuo PC-speksit kokoonpano niin itsellä pyörii keskimäärin 80 - 100 FPS 2k kaikki ultralla. Ei ole dipannut ikinä alle 60fps. Olen itse ainakin tyytyväinen suorituskykyyn. Sniputtaminen on varmaan parasta ikinä ainakin Narvikissa ja muutenkin pelin yleinen hitaisempi tempo on mieleeni.

Paskinta mitä on tapahtunut: critical death ja joku yrittää revaa ja sitten ainut tapa syntyä on joko odottaa matsi loppuun tai etsiä uusi peli :)
Tänään tajusin ensimmäistä kertaa käyttää server browseria ja tyypillisesti saan insta-kickin jonkun ajan kuluttua ?? Välillä quick match ei löydä peliä vedoten johonkin squad erroriin.
Reflex sight on kyllä täysin kusetusta kun on musta tausta, hyvä että minä näen nuorilla silmilläni yhtään mitään sen kanssa tähdätessä. Samaten kirkkaat paikat on liian kirkkaita ja tummat on liian tummia, pelissä nyt mulla on brightness 45%. Rotterdamissa joku pälli istu mustassa nurkassa ja ei sitä kaveria näkynyt ollenkaan sieltä.

Ja kertokaahan joku miten sillä supportilla korjataan ajoneuvoja? En minä näe gadgeteissa mitään repair toolia. Osaan korjata ajoneuvoa ainoastaan olemalla tankin kuski ja painamalla nappulaa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Paskinta mitä on tapahtunut: critical death ja joku yrittää revaa ja sitten ainut tapa syntyä on joko odottaa matsi loppuun tai etsiä uusi peli :)
Tänään tajusin ensimmäistä kertaa käyttää server browseria ja tyypillisesti saan insta-kickin jonkun ajan kuluttua ?? Välillä quick match ei löydä peliä vedoten johonkin squad erroriin.
Reflex sight on kyllä täysin kusetusta kun on musta tausta, hyvä että minä näen nuorilla silmilläni yhtään mitään sen kanssa tähdätessä. Samaten kirkkaat paikat on liian kirkkaita ja tummat on liian tummia, pelissä nyt mulla on brightness 45%. Rotterdamissa joku pälli istu mustassa nurkassa ja ei sitä kaveria näkynyt ollenkaan sieltä.

Ja kertokaahan joku miten sillä supportilla korjataan ajoneuvoja? En minä näe gadgeteissa mitään repair toolia. Osaan korjata ajoneuvoa ainoastaan olemalla tankin kuski ja painamalla nappulaa.
Siis aiheuttaako critical death se bugin? Siitä muuten pääse peliin ottamalla tankin/lentokoneen. Muuten joutuu vaihtamaan servua, sama bugi kun jatkuu seuraavassa mapissakin jos servulla pysyy.

Reflexesistä en itse ainakaan näe läpi yhtään mitään, aivan turha.

Kai se korjaa samalla vasaralla kuin rakentaakin. Ristinäppäin alas ja oliko PC:llä T kirjain.
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
152
Mulla tuli boxilla kanssa tuo critical death bugi. Tavallaan se mun ukko jäi niinku haamuna peliin ja itse peli palasi valikoihin. Vähän aikaa rämpyttelin eri spawn pointteja niin sit se lähti toimii ja spawnas squadilaiseen.

Ihan hyvältä vaikuttaa, paljon vaikeempi nähdä vihollisia kuin bf4/bf1. Joutuu itse peliin keskittymään paljon enemmän, tai voihan se vaan olla alkukankeutta. Tämä siis xbox one x:llä
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 360
Vähän pidempää pätkää Battlefield V:stä. Sen kehityksestä, ideoista, betasta, jne.

 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
258
tässä pelissä pitää todellakin olla nopeet yhteydet servuhin tai ei tule ampumisesta mitään, todella huonompaa ku aiemissa versioissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 956
Xboxilla tosi usein ei pääse johonkin sotaan, tulee ihme "tilin asetukset balaa blaa" tai sitten siellä servuvalikossa että jonkun multipleija-tyypin pitää hyväksyä? Ihme juttuja.

Pc:llä, tai yleensä ihmettelen että miksi squadeista ei pääse irti, vaikka sitä leave squad kuinka niin silti on taas
sitten joidenkin ihmeheppujen kanssa, mielummin menisin yksin kuten aina näissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 417
tässä pelissä pitää todellakin olla nopeet yhteydet servuhin tai ei tule ampumisesta mitään, todella huonompaa ku aiemissa versioissa.
Itse huomannut että hitboxit on tosi tarkkoja. Tosin jonkin verran verkkolagia on hyvälläkin yhteydellä ja sen näkee varsinkin kun laittaa sen verkkografiikan päälle asetuksista. Hyviä piikkejä tulee aina silloin tällöin, toivottavasti korjataan julkaisuun.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 115
Ei jotenkin asebalanssi tunnu hyvältä. Omassa käytössä ainakin STG ylivoimaisesti paras ase koko pelissä. Kaikilla muilla classeilla on ihan heittopussi olo tuolla kun ei damage riitä. Supportin aseissa ehkä riittäisi mutta kestää ikuisuus tähdätä.

Aika vähän intoa pelata tällä balanssilla muuta kuin STG:tä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 417
Ei jotenkin asebalanssi tunnu hyvältä. Omassa käytössä ainakin STG ylivoimaisesti paras ase koko pelissä. Kaikilla muilla classeilla on ihan heittopussi olo tuolla kun ei damage riitä. Supportin aseissa ehkä riittäisi mutta kestää ikuisuus tähdätä.

Aika vähän intoa pelata tällä balanssilla muuta kuin STG:tä.
Omasta mielestä G43 on kyllä ehdottomasti paras ase kun laittaa scopen vielä päälle, täysiverinen DMR jolla hallitsee kenttää läheltä ja kaukaa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Ei jotenkin asebalanssi tunnu hyvältä. Omassa käytössä ainakin STG ylivoimaisesti paras ase koko pelissä. Kaikilla muilla classeilla on ihan heittopussi olo tuolla kun ei damage riitä. Supportin aseissa ehkä riittäisi mutta kestää ikuisuus tähdätä.

Aika vähän intoa pelata tällä balanssilla muuta kuin STG:tä.
Medicin Sten vie kaikkia muita kuin pässiä narussa ja ihan naurettavissa mittasuhteissa, mutta noita balansseja tviikkaillaan moneen kertaan vielä ennen julkaisua
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 588
Medicin Sten vie kaikkia muita kuin pässiä narussa ja ihan naurettavissa mittasuhteissa, mutta noita balansseja tviikkaillaan moneen kertaan vielä ennen julkaisua
Aijaa, ei se mielestäni niin erityinen ole. StG on selkeästi monipuolisin ase imo. SuomiKP kaipaisi pientä rekyylin kevennystä, potkii ihan tolkuttomasti ja lyhyet sarjatkin ovat muutamaan kymmeneen metriin haastavia. Huvittavaa sinänsä, kun kyseinen ase tunnetaan tosielämässä hyvästä hallittavuudestaan. Vaihtoehtoisesti damagea voisi hieman kasvattaa pitemmällä matkalla. Vähän surullisia edelleenkin nuo 15dmg osumat. 7 kutia tappoon on hieman liikaa, kun nuo smg:t alkavat muutenkin olemaan melko epätarkkoja tuolla matkalla.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Aijaa, ei se mielestäni niin erityinen ole. StG on selkeästi monipuolisin ase imo. SuomiKP kaipaisi pientä rekyylin kevennystä, potkii ihan tolkuttomasti ja lyhyet sarjatkin ovat muutamaan kymmeneen metriin haastavia. Huvittavaa sinänsä, kun kyseinen ase tunnetaan tosielämässä hyvästä hallittavuudestaan.
En minäkään Stenillä osaa yhtään pelata, mutta kaikkia muita vastaan pärjään ja aina kärjessä medicit stenien kanssa ja samaa valitellut muutkin.

Suomi kp on ihan on upgraden jälkeen, mutta ei kyllä silti niin kova kuin muut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 172
Nyt kun takana vähän enemmän peliä niin ei tämä enää yhtä pahasti töki vastaan. Merkittäviä parannuksia ykkösestä, kuten easy mode spottauksen poistuminen ja luotien osuminen sinne mihin tähtää eikä sinne mihin RNGesus arpoo suunnan. Tuntuu myös vähemmän pervitiinihuuruiselta sinkoilulta kuin BF1 parhaimmillaankin.

Toistaalta välistä tuntuu että vihollista ei pysty edes näkemään, toisinpäin ongelmaa ei näytä olevan päätellen siitä että osumaa tulee ja henki menee ennenkuin edes ehtii reagoida. Tuntuisi tosin tapahtuvan pääasiassa aina samojen pelaajien kohdalla.

Huomaamista ei helpota se että tässä tuntuisi olevan koko ajan päällä joku ihmeellinen filtteri, grafiikoissa on ärsyttävä tuhruisuus koko ajan.

Ja äänimaailma on jotenkin psykedeelinen, korttelin toisella puolella olevan tankin jyrinän kuulee niinkuin se olisi seinän takana ja samaan aikaan huoneen vastakkaisessa päässä räjähtää dynamiitti ääntäkään päästämättä. Eikä askelten äänistä pysty oikein arvioimaan naapurinpojan suuntaa tai etäisyyttä.

Jatketaan testaamista niin kauan kuin pystyy, ja seuraillaa nmiten peli kehittynyt julkaisuun. Vielä on ostohousut tärkättynä kaapissa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Tuosta spottauksesta tuli mieleen, et miten sitä kuuluis käyttää?
Kun heität merkin sinne missä vihu on, se peittää koko alueen siten ettei näe ollenkaan enää vihuja. :D ihan turha.
 
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
1
Miksköhän ihan perus xbox onella tän betan grafiikka on todella heikkoa jos siis vertaa bf 1 betaan. Täytyykö tässä oikeasti ostaa xbox one x ja joku 4k näyttö, että tää toimii joten kuten.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
123
Pceellä graffojen suttuisuuteen ja pakotettuun antialisingiin tuntuu auttavan jos resolution scalea nostaa muutaman kymmenen prosenttia ylöspäin. Selkeyttää kuvaa huomattavasti
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 924
Pakko myöntää, että olen positiivisesti yllättynyt. Pelissä on paljon parannuksia edelliseen Bäfään: rajoitetut ammukset pariin lippaaseen, henki lähtee todella herkästi (varsinkin pääosumista), hp ei regenaa, eli on menty casuaalista vähän haastavampaan suuntaan. Iski heti paremmin kuin edellinen, mitä jaksoi alle 20 tuntia.

Toisaalta verkkopuoli on aivan rikki. Muutaman kaverin kanssa on mahdotonta päästä samaan peliin, vaikka tilaa servulla varmasti olisi. Myös kenttäsuunnittelusta vähän miinusta, esim. kaupunkikentässä suurin osa rappukäytävistä johtaa umpikujaan, ja lumikenttä on vähän turhan suppea.

Testaillaan vielä jonkun aikaa, mutta toistaiseksi ei ainakaan suorilta ostoon mene. :)
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
348
Miksköhän ihan perus xbox onella tän betan grafiikka on todella heikkoa jos siis vertaa bf 1 betaan. Täytyykö tässä oikeasti ostaa xbox one x ja joku 4k näyttö, että tää toimii joten kuten.
Ei ole kehumista PC-lläkään grafiikoista kun vertaa BF1. Pisti heti silmään miten näyttää jotenkin kuppaselta. Pyöriikin aika huonosti verrattuna BF1. Nykii ja paukkuu, näyttis huutaa leipää kaikissa menuissa. Tarvii tutustua uudestaan ensi vuoden puolella. Ei oikein herättänyt mitään mielenkiintoa edes pelillisten uudistusten puolesta.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
12
Ömm... onpas helvetin kasuaaliskeidaa, imo. Teet mitä tahansa, niin ruudulla vilisee ja vilkkuu kaiken näköistä rewardia ja awardia ärsyttämiseen asti.
Suorituskyvyn puolesta meni kyllä nappiin omalta osalta kun kaikki namiskat tapissa meno oli sulavaa, siitä plus.

Mutta ei nyt ollut kuitenkaan omaan makuun, jääköön bäfät nyt toistaiseksi.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 287
Pceellä graffojen suttuisuuteen ja pakotettuun antialisingiin tuntuu auttavan jos resolution scalea nostaa muutaman kymmenen prosenttia ylöspäin. Selkeyttää kuvaa huomattavasti
Tämä sama oli jo nelosessa. Vakiona 1440p jotenkin "suttuinen", mutta kun nostaa resolution scalen 120 prosenttiin, terävöituu ulkoasu huomattavasti paremmaksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 580
Ei lähtenyt ihan parhaalla tavalla. :D Ensin piti päivittää näytönohjaimen ajurit ja nyt peli kaatuu vissiin aika hyvään tahtiin - omasta mielestään näytönohjaimen ajurien kaatumiseen. En minä tätä muutenkaan ollut ostamassa kuin korkeintaan hyvästä alesta mutta jos olisin ollut, tämän jälkeen en ainakaan.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 941
En ymmärrä itkua bäfän kasuaalisuudesta. Ainahan se on ollut kasuaalia.

Jotkut ovat tätä jopa verranneet Post Scriptumiin, Squadiin ja Red Orchestraan. Ei mikään bäfä ole ollut tuollainen missään vaiheessa.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
4
siis näin parin matsin jälkeen oma pikainen valittamiseni pelistä.. ja joo tiedän että on vielä beta... en vaan tiedä kuinka moni ominaisuus/ vika tulee siten lopulliseen peliin ja että olenko vain tottunut toisenlaiseen bäfään...

-operationsissa miksi vitussa heti kun hyökkääjä on saanut vallattua yhden saitin niin peli on puolustajien osalta menetetty sen osalta? paljon parempi bf1:sessä mielestäni kun molemmat spotit piti olla valloitetu ennenkuin jatku seuraavaan osaan. ihan mahdotonta puolustaa mitään saittia. meni alle 15min siinä talvimapissa kun hyökkääjät voitti koko pelin. valloitettavien spottien paikatkin tuntu olevan puolustavan osapuolen osalta aivan päin vittua.

-aseiden panokset.. siis mitä tekee 1-2 lippaallisella kuteja kun vihuihun pitää ampua ja osua kuitenkin aivan yhtä paljon kun ennenkin?? sitten saa ettiä supporttia ja ainakin vielä tuntuu kuin kukaan ei osaisi panoksia dropata. Tälläset "uudistukset" sais jättää siihen HC modeen.

-tuo kuoleman jälkeinen "bleeding time" on mielestäni ihan naurettava. vihuja ei voi edes "lopettaa" kun kiemurtelevat maassa.. tähtäilet sniperilla johki ja huomaat liikettä.. ammut pari kertaa ja mietit miksi vitussa ei kuti osu mihkään ja sitte tajuaa että solttu kituaa siinä vaan hehheh etkä voi tehdä mitään.. kaiken lisäksi mut healattiin viime pelissä tasan 3 kertaa vaikka mediccejä on joka puolella.

- joku mainitsikin tuosta spottaus systeemistä.. sinänsä hyvä ettei pysty enään rämppäämään Q:ta ja spottailemaan vaikket edes näe ketään.. en vaan tajua miksi vihuja osoittaessaankaan ei tuu muutaku iso keltanen checkpoint kolmio vittuilemaan ja häiritsemään pelaamista samasta napista mistä pitäisi saada vihu spotattua.

- tankilla 1st personista pelattuna kamera takkuaa vitusti ja näyttää mihin sattuu... ja miksei se muutenkaan voi liikkua samaa vauhtia mitä piippu?? enkä myöskään tajua jos vihuja on hiekkasäkkien takana niin eivät muka mene edes hajalle vaikka tykillä niitä losottaa... muutama tilanne oli että ammuin suoraan jalkojen juureen tykillä niin vihuun tuli 60dmg vaikka olettaisin lähtökohtaisesti että koko äijjä lentäis taivaan tuuliin. Tai sitten dice on vaihtanut tankin panokset kiinareiksi??

ps. tai sitten en vain osaa tai jotain.. en tiedä... ei ole ikinä istunut bäfä näin huonosti käteen. ja painotan vielä: TÄMÄHÄN ON VAIN OMA MIELIPITEENI!






-
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 162
Jaa-a, ei kyllä oikeen mitään ajatuksia herätä. Bleed outin ohittaminen ainakin liian hidasta. Olisi vaan joku että yhdellä napilla voi mennä suoraan spawn menuun.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
siis näin parin matsin jälkeen oma pikainen valittamiseni pelistä.. ja joo tiedän että on vielä beta... en vaan tiedä kuinka moni ominaisuus/ vika tulee siten lopulliseen peliin ja että olenko vain tottunut toisenlaiseen bäfään...

-operationsissa miksi vitussa heti kun hyökkääjä on saanut vallattua yhden saitin niin peli on puolustajien osalta menetetty sen osalta? paljon parempi bf1:sessä mielestäni kun molemmat spotit piti olla valloitetu ennenkuin jatku seuraavaan osaan. ihan mahdotonta puolustaa mitään saittia. meni alle 15min siinä talvimapissa kun hyökkääjät voitti koko pelin. valloitettavien spottien paikatkin tuntu olevan puolustavan osapuolen osalta aivan päin vittua.
Kyllä ne takaisin voi vallata.
Ainostaan alun tykkejä ei tietty saa ku on räjäytetty.

-aseiden panokset.. siis mitä tekee 1-2 lippaallisella kuteja kun vihuihun pitää ampua ja osua kuitenkin aivan yhtä paljon kun ennenkin?? sitten saa ettiä supporttia ja ainakin vielä tuntuu kuin kukaan ei osaisi panoksia dropata. Tälläset "uudistukset" sais jättää siihen HC modeen.
Se on just idea, ettei enää mennä yksin. Betassa porukka testaa eikä ymmärrä sitä vielä, hyvällä servulla toiminut jo hyvinkin. Tuo on yksi tärkeimmistä uudistustuksista.

-tuo kuoleman jälkeinen "bleeding time" on mielestäni ihan naurettava. vihuja ei voi edes "lopettaa" kun kiemurtelevat maassa.. tähtäilet sniperilla johki ja huomaat liikettä.. ammut pari kertaa ja mietit miksi vitussa ei kuti osu mihkään ja sitte tajuaa että solttu kituaa siinä vaan hehheh etkä voi tehdä mitään.. kaiken lisäksi mut healattiin viime pelissä tasan 3 kertaa vaikka mediccejä on joka puolella.
Se on todella hyvä ja tehty puhtaasti medicejä varten, jotta ei voi skipta, joka on naurettavinta ikinä.
Kehittäjät juuri itse sanoivat tänään siinä videolla, että tuo on tehty medicejä varten, ei pelaajaa itseään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Jaa-a, ei kyllä oikeen mitään ajatuksia herätä. Bleed outin ohittaminen ainakin liian hidasta. Olisi vaan joku että yhdellä napilla voi mennä suoraan spawn menuun.
Idea onkin että odotetaan sitä reviveä. Skippaamalla et pääse kuitenkaan spawnimaan yhtään nopeampaa, vaan odotat valikossa.

- tankilla 1st personista pelattuna kamera takkuaa vitusti ja näyttää mihin sattuu... ja miksei se muutenkaan voi liikkua samaa vauhtia mitä piippu?? enkä myöskään tajua jos vihuja on hiekkasäkkien takana niin eivät muka mene edes hajalle vaikka tykillä niitä losottaa... muutama tilanne oli että ammuin suoraan jalkojen juureen tykillä niin vihuun tuli 60dmg vaikka olettaisin lähtökohtaisesti että koko äijjä lentäis taivaan tuuliin. Tai sitten dice on vaihtanut tankin panokset kiinareiksi??
Tuossa on varmaan ideana skill capin nosto. Aiemmissa osissa tankilla pelaaminen on ollut naurettavan helppoa. 3rd kuvakulma käytössä ajelet ja jos joku tulee takaa niin tykkitornin saa käännettyä sekunnissa.

Kauheasti en ole tankkia pelannut, mutta vaikuttaa ihan hyvältä idealta. Samoin kuin panosten loppuminen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
524
Yksin koko squadissa eikä squadia pysty vaihtamaan jonkin bugin takia. Menee peli-ilo aika nopeasti. Onko tohon jotain kikka kolmosta olemassa?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
300
Noita downed vihuja saisi kyllä minun puolestani pystyä päästämään päiviltä, ihan sama miten paljon se on sotarikos.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
501
Idea onkin että odotetaan sitä reviveä. Skippaamalla et pääse kuitenkaan spawnimaan yhtään nopeampaa, vaan odotat valikossa.
Siellä valikossa odottaessa voisi katsella karttaa ja miettiä mihin menee, vaihdella aseistusta jne. Ja tympäsee myös painaa nappia pohjassa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Siellä valikossa odottaessa voisi katsella karttaa ja miettiä mihin menee, vaihdella aseistusta jne. Ja tympäsee myös painaa nappia pohjassa.
Älä paina. Just niiden skippaajien takia tuo on jouduttu tekemään. Medicinä kukaan jaksanut Bf1:ssä olla juuri skippaajien takia.
Nyt pääsee myös skippaajat revaamaan.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
988
Jees. BC2:nen oli se ensimmäinen nettimättö mikä itselle kolahti. Avoimet maastot jne. Jotku nillitti sniputtajista mutta koska itse sitä harrastin hyvällä menestyksellä niin ei mitää valittamista senkään suhteen. Paljon hyviä muistoja ja hauskoja hetkiähän tuon BC2:sen kanssa vietettiin ja ehkä Survariumissa on sitä samaa jengaa pienemmillä kartoilla vaan...
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 924
On tämä kyllä surkiampi mitä enemmän tätä pelaa. Ei jatkoon.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 429
BF3, BF4, SWBF1, BF1, SWBF2 betat testanneena tämä herättää vähiten ostohaluja ja tuntuu jopa näistä kaikista bugisimmalta. Jostain kumman syystä vieläpä näyttää huonommalta kuin SWBF1, BF1, SWBF2.

Squadit tuntuvat olevan ihan hajalla. Kaverien kanssa ei pääse Origin squadiin edes puolen tunnin säädön jälkeen, mutta yhtäkkiä omassa Origin squadissa on jotain random jamppoja. Sitten kun sattuu pääsemään pelissä samaan squadiin, niin yhtäkiä squadi onkin hajotettu ympäri muita squadeja. Squadit "täynnä" vaikka siellä on vain kaksi jamppaa, eikä squad ole lukossa. Revivive bugi on ärsyttävä. Tulee vain "Critical damage" ja joku revievaa. Et silti pääse peliin, kaikki spawnit näyttää kiinteää 9 ja kohta UI katoaa ja vain kartta ja omien jampojen markkerit näkyvissä, vain quitti auttaa.

Kentällä tuntuu kuolevan melko usein yhtäkkiä, yksi naps jostain suunnasta konepistoolista yms. Joku tulee juuri esiin ja kuolema korjaa vaikka vihu ei ole edes tähdännyt. Snipuja on edelleen kukkulat ja ikkunat täynnä. Alkuun oli vieläpä sekavaa, kun ihmeteli miten supportin ja medicin kitti pelaa. Edelleen mietityttää, että voiko support ja medic syöttää itselleen paketteja loputtomasti ja reaspaavatko ne pikkupaketit taskuihin ajankanssa vaiko eivät. Ainakin medicki tuntuu olevan koko ajan ilman jaettavaa laastaria. Ja kiinteät medicratet bugaa medicin kohdalla niin, että taitaa olla ainoa hahmoluokka joka ei voi niistä laastaria nostaa.

Pitää tätä nyt vielä testailla, mutta jotenkin tämä onnistui tuntumaan huonolta ilman mitään ennakko-odotuksia. Toivottavasti ainakin hahmojen kittivalikot (My Company, vai mikä lie olikaan) menee uusksi. En ymmärrä miten yksinkertainen varusteluruutu on niin pirun vaikea tehdä nopeasti käytettäväksi. Uudistukset tuntuivat hyviltä, ja kutien rajoittaminen ja classien roolien vahvistaminen on jees, mutta jotenkin itse pelaaminen tuntuu huonolta. Peli kyllä pyörii hyvin, siitä ei ole kiinni. Mitään tiimipeliä ei kyllä vielä missään vaiheessa ollut.
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Medicillä on kokoajan itsellä medicpussi taskussa, näkyy siinä helapalkin vieressä.
Kokoajan voi siis itseään parantaa, että heittää supportina panoksia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 786
Viestejä
4 322 716
Jäsenet
72 102
Uusin jäsen
Sgt_teppo

Hinta.fi

Ylös Bottom