• Live: io-techin Samsung Unpacked -kisastudio Galaxy S25 -puhelimien julkaisusta klo 20:00 alkaen. Seurataan Samsungin julkaisutilaisuus ja keskustellaan tuotejulkaisuista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Battlefield V

Liian tehokas? Kohta heitellään taas kivillä pelaajia kun aseet nerffataan tehottomiksi:facepalm:

Ei niitä mitään tehottomaksi kuulu muuttaa, mutta kun 98% omista kuolemista tulee yhtä asetta vastaan, niin silloin balanssissa on jotain vikaa, suhteessa muihin.

Peli ei kyllä opeta mitenkään missään vaiheessa miten tuo rakentaminen toimii. Olen joku 6h nyt hieronut eikä vieläkään mitään hajua miten tuo tehdään. Supportillakin on itemeissä vaan ammo pouch ja miinat. Ei ihme että jengi ei sitä harrasta.

Tuo rakentaminen on kyllä hämärää tässä betassa. Yhdessä vaiheessa yritin ihan etsimällä etsiä rakennettavaa eikä mitään tarttunut silmään.

Pleikkarilla ainakin ristinäppäin alas menee rakennusmoodiin. Sit näkyy ruudulla kaikki mitä voi rakentaa. Supportti pystyy rakentamaan enemmän juttuja kuin muut. Rakennus tapahtuu painamalla R2, eli sama kuin ampuminen.
 
Tuo rakentaminen on kyllä hämärää tässä betassa. Yhdessä vaiheessa yritin ihan etsimällä etsiä rakennettavaa eikä mitään tarttunut silmään.


Onhan sulla näyttiksen ajurit ajan tasalla?

Samat fiilikset eiliseltä.. Mutta itse peli tuntui kyllä hiton hyvältä vrt. BF1. Liikkuminen, aseet... kaikki on tehty ikäänkuin "uudestaan". En tiedä miten paljon BF1:stä on tuohon lainattu mutta tuntui "kotoisammalta omaan käteen" kuin BF1 jota olen n. 120tuntia pelaillut.
Pelasin "oletus" graffoilla jotka peli oli asettanut "Ultra" asetuksille. Hyvinhän tuo pyöri +90fps pääsääntöisesti. Joissain random paikoissa tuli muutama low fps -> varsinkin "ohjuksen" jälkeinen sumu aiheutti.

Itse en saanut betaa edes käyntiin ennen kuin oli päivittänyt 399.07 ajurit geforcelle. :dead: Peli ilmoitti käynnistäessä että nuo ajurit täytyy olla.
 
Vaikutti hyvälle eilisen pelailun jälkeen. Tuota varmasti vielä muutamassa kuukaudessa hiotaan vaikka miten.

Pros/Cons
+Ampuminen/Liikkuminen
+Pyöri loistavasti
+Aivan erilainen pelata kuin BF1:stä yhden miehen armeijana
+Lumimyrsky oli huikea
+Spottauksen vähäisyys


- Kartat eivät olleet kummoisia, varsinkaan Rotterdam
- Bugeja suht paljon vielä
-
 
Ei niitä mitään tehottomaksi kuulu muuttaa, mutta kun 98% omista kuolemista tulee yhtä asetta vastaan, niin silloin balanssissa on jotain vikaa, suhteessa muihin.
Ilmeisesti pelaat pleikkarilla, en sitten tiedä onko siinä jotain erilailla kuin pc:ssä, mutta ei se Sten kyllä mikään ylivoimainen ase ole, ja vaikka kuolisit 100% sitä vastaan niin eihän se nyt tarkoita suoraan, että aseiden balanssissa olisi vikaa, jospa mediccejä on vaan hemmetisti enemmän? Ja esim Stg 44:nen taitanee olla tehokkaampi kuin tuo Sten, joten en nyt näe järkeä lähteä nerffaamaan sitä huonompaa asetta näistä kahdesta, enkä muutenkaan näe järkeä nerffata, juuri hyvä nyt.
 
Ilmeisesti pelaat pleikkarilla, en sitten tiedä onko siinä jotain erilailla kuin pc:ssä, mutta ei se Sten kyllä mikään ylivoimainen ase ole, ja vaikka kuolisit 100% sitä vastaan niin eihän se nyt tarkoita suoraan, että aseiden balanssissa olisi vikaa, jospa mediccejä on vaan hemmetisti enemmän? Ja esim Stg 44:nen taitanee olla tehokkaampi kuin tuo Sten, joten en nyt näe järkeä lähteä nerffaamaan sitä huonompaa asetta näistä kahdesta, enkä muutenkaan näe järkeä nerffata, juuri hyvä nyt.

Ei niitä nyt niin kauheasti ole, mutta joka matsin jälkeen eniten tappoja mediceillä.
Itsellä medicin kaikki aseet auki ja pelaan niillä ”paremmilla”, mutta läheskään niin paljon tappoja niillä ei saa, kuin Stenillä.
Eikä se tehottomuus ole pelkkää damagea/tulinopeutta jne. Stenillä jostain syystä osumatarkkuus on jo sitä luokkaa, etten ainakaan itse muilla osu samoin.

Eilen kaverin kanssa pelailtiin ja hän valitteli aivan samaa.
 
Ei niitä nyt niin kauheasti ole, mutta joka matsin jälkeen eniten tappoja mediceillä.
Itsellä medicin kaikki aseet auki ja pelaan niillä ”paremmilla”, mutta läheskään niin paljon tappoja niillä ei saa, kuin Stenillä.
Eikä se tehottomuus ole pelkkää damagea/tulinopeutta jne. Stenillä jostain syystä osumatarkkuus on jo sitä luokkaa, etten ainakaan itse muilla osu samoin.

Eilen kaverin kanssa pelailtiin ja hän valitteli aivan samaa.
Saattaahan tuo olla, että Sten "sopii paremmin käteen" kuin nuo muut. En itse tuollaista ilmiötä eilen huomannut, mutta tänään jatketaan harjoituksia. Sen Stg44:sen ja Gewehr 43:sen tarkkuuskin on ihan kiva, ehkä nuo taas sopivat omaan kätöseen parhaiten, suht helpolla sai yli 60 killin rundeja n. 3 k/d:llä. Suht huonosti muuten porukka ainakin eilen omissa peleissä nosti pelaajia, 80% meni respawniksi vaikka omia oli vieressä.
 
Vaikutti hyvälle eilisen pelailun jälkeen. Tuota varmasti vielä muutamassa kuukaudessa hiotaan vaikka miten.

Pros/Cons
+Ampuminen/Liikkuminen
+Pyöri loistavasti
+Aivan erilainen pelata kuin BF1:stä yhden miehen armeijana
+Lumimyrsky oli huikea
+Spottauksen vähäisyys


- Kartat eivät olleet kummoisia, varsinkaan Rotterdam
- Bugeja suht paljon vielä
-

Aika samat fiilikset. Melkein uskaltaisin sanoa jopa että tätä odottaa enemmän kuin BF1:stä betan jälkeen.

Noista bugeista että aika paljon itsellä näkyi pelaajia jotka pyöri kuolleena miten sattuu kentällä paikallaan.
Chatissa myös pelaajat huuteli että spawnaukset ei toiminu ja jotain random mappi glitchejä.
 
Viimeksi muokattu:
Suht huonosti muuten porukka ainakin eilen omissa peleissä nosti pelaajia, 80% meni respawniksi vaikka omia oli vieressä.

Tässä lienee iso syy siinä, että tuo koko revaus bugasi eilen ainakin.
Oman squadin tyyppejä ei saanu ollenkaan revattua ja medicinä ollessa kaikkien muidenkin nostot välillä onnistui ja välillä ei.
Vasta kun kaverin kanssa pistettiin oma squad pystyyn ja siihen liittyi random pelaajia, lähti toimimaan ”normaalisti”.

Paljon hehkutettiin jossain sitä, että noita voi raahata suojaan ennen kuin herättelee henkiin. En moista mahdollisuutta keksinyt miten tehdä?
 
Ei niitä mitään tehottomaksi kuulu muuttaa, mutta kun 98% omista kuolemista tulee yhtä asetta vastaan, niin silloin balanssissa on jotain vikaa, suhteessa muihin.

Hyvä tietää että en ole ainut, itsekin pistin merkille että edes rakennuksissa camppivät sniperit eivät saa yhtä tehokkaasti tappolaukauksia kuin medicit Stenillä...
 
Hyvä tietää että en ole ainut, itsekin pistin merkille että edes rakennuksissa camppivät sniperit eivät saa yhtä tehokkaasti tappolaukauksia kuin medicit Stenillä...

En tainnu eilen 12h aikana kuolla kuin 2-3 kertaa snipuun. Osumia ne otti paljon, mutta ei ne tappoja saanu.
Mut vaikka itellä ois ollu nopeamman aseen kanssa makuulla odottamassa suojassa, ni Sten tulee ja yks kuti päähän ja dööd. [emoji23][emoji23]
 
Eilen pääsin kokeilemaan muutaman matsin. Alkuun oli hiukan nihkeää, kun joutui random squadin kanssa pelata. Panokset oli loppu kokoajan. Kartatkin tuntuivat niin sekavilta kun en ole lähes yhtään videota katsonut pelistä. Pääsin kuitenkin muro squadin mukaan ja homma alkoi toimimaan paljon paremmin. Huomaa kyllä että tiimipelaamiseen on panostettu. Väittäisin että se on suurimmassa osassa sitten BF2:sen. Pitää tänään jatkaa testailua. Odotukset nousi aika kovasti tätä peliä kohtaan.

Hiukan pelottaa kuinka pelaajakunta ottaa tiimipelaamisen vastaan. Hyvät squadit pärjää ja perus pelaajat valittaa chatissä/foorumeilla.
 
En tainnu eilen 12h aikana kuolla kuin 2-3 kertaa snipuun. Osumia ne otti paljon, mutta ei ne tappoja saanu.
Mut vaikka itellä ois ollu nopeamman aseen kanssa makuulla odottamassa suojassa, ni Sten tulee ja yks kuti päähän ja dööd. [emoji23][emoji23]

Puolenkymmentä erää tuli pelattua, kertaakaan en kuollut sniperiin vaikka osumia saivatkin, mutta tuskin liioittelen paljoa jos sanon 9/10 kuolemasta vastapuolella oli Sten. Eikä läheskään joka kerta ollut edes headshot ikonia.
 
Eikös battlefieldit ole aina olleet todella herkkiä kelloille? Itsellä ei ole näyttiksessä kellotuksia, eikä ole kaatunutkaan.
 
Eilen 20 minuutin aikana kahdesti DirectX error. Pitää koittaa tänään ilman näyttiksen kellotuksia.

Eikös battlefieldit ole aina olleet todella herkkiä kelloille? Itsellä ei ole näyttiksessä kellotuksia, eikä ole kaatunutkaan.
Just olin kommentoimassa, että näemmä edelleen ei ole päästy eroon Battlefield ja/tai DICE:n Frostbite enginen kelloherkkyydestä.

Tämä on koskenut ainakin jo BF4 alkaen niin prossun kuin näyttiksen kelloja.
Ongelmaa ei tosin aina esiinny, vaikka kelloja on. Joillain sitten kellojen poistot korjaa erinäiset ongelmat.

Itsellä esim. prossun kellot eivät ole koskaan ongelmia aiheuttaneet. Näyttis nyt ei ole tehdaskellojen ulkopuolella ikinä ollut kellotettu.

Joka tapauskessa kyseessä varsin surullisenkuuluisa ominaisuus pelisarjassa.
 
Just olin kommentoimassa, että näemmä edelleen ei ole päästy eroon Battlefield ja/tai DICE:n Frostbite enginen kelloherkkyydestä.

Tämä on koskenut ainakin jo BF4 alkaen niin prossun kuin näyttiksen kelloja.
Ongelmaa ei tosin aina esiinny, vaikka kelloja on. Joillain sitten kellojen poistot korjaa erinäiset ongelmat.

Itsellä esim. prossun kellot eivät ole koskaan ongelmia aiheuttaneet. Näyttis nyt ei ole tehdaskellojen ulkopuolella ikinä ollut kellotettu.

Joka tapauskessa kyseessä varsin surullisenkuuluisa ominaisuus pelisarjassa.
Jos kellotus aiheuttaa kaatumisia, niin sitten kellotus ei ole vakaa. Se että joku tietty pelimoottori on toista herkempi ilmentämään kellotuksen ongelmia, ei ole kuitenkaan suoranaisesti sen pelimoottorin vika, eli kyllä se alkuperäinen vika on siellä CPU:ssa/GPU:ssa, tai siis niiden rajat ylittävässä kellotuksessa.
 
Jos kellotus aiheuttaa kaatumisia, niin sitten kellotus ei ole vakaa. Se että joku tietty pelimoottori on toista herkempi ilmentämään kellotuksen ongelmia, ei ole kuitenkaan suoranaisesti sen pelimoottorin vika, eli kyllä se alkuperäinen vika on siellä CPU:ssa/GPU:ssa, tai siis niiden rajat ylittävässä kellotuksessa.

BF1 ei kaadu koskaan :bored: Siinäkin taisi alussa olla minulla tuota ongelmaa, muttei enää aikoihin.
 
Jos kellotus aiheuttaa kaatumisia, niin sitten kellotus ei ole vakaa. Se että joku tietty pelimoottori on toista herkempi ilmentämään kellotuksen ongelmia, ei ole kuitenkaan suoranaisesti sen pelimoottorin vika, eli kyllä se alkuperäinen vika on siellä CPU:ssa/GPU:ssa, tai siis niiden rajat ylittävässä kellotuksessa.
No toki näin sen luulisi menevän, se on selvä.

Tuossa vaan vuosien saatossa Battlefield pelin kohdalla kun näitä on tullut, niin on ainakin henkilöt raportoineet että kaikki muut pelit toimii ja jopa stress testit menisi mukisematta.

Tuota samaa vuosien varrella tullut keskustelua löytyy vaikka kuinka, esim. hakusanoilla "battlefield frostbite engine overclocking"
Esimerkiksi: Frostbite engine games too sensitive to overclocking? : nvidia

Tiedä sitten miten voi olla mahdollista.
 
No toki näin sen luulisi menevän, se on selvä.

Tuossa vaan vuosien saatossa Battlefield pelin kohdalla kun näitä on tullut, niin on ainakin henkilöt raportoineet että kaikki muut pelit toimii ja jopa stress testit menisi mukisematta.

Tuota samaa vuosien varrella tullut keskustelua löytyy vaikka kuinka, esim. hakusanoilla "battlefield frostbite engine overclocking"
Esimerkiksi: Frostbite engine games too sensitive to overclocking? : nvidia

Tiedä sitten miten voi olla mahdollista.
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä mielestäni. Eri asiat kuormittavat eri komponentteja eri tavoin. Siksi suositus on ajaa monia erilaisia stressitestejäkin kellotuksen vakauden selvittämiseksi, ja siltikään niillä ei välttämättä saa varmuutta kaikilta osin. Se on kuitenkin selvä asia, että jos kaatuilu poistuu kellotukset poistamalla, on/oli vika käyttäjän päässä.
 
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä mielestäni. Eri asiat kuormittavat eri komponentteja eri tavoin. Siksi suositus on ajaa monia erilaisia stressitestejäkin kellotuksen vakauden selvittämiseksi, ja siltikään niillä ei välttämättä saa varmuutta kaikilta osin. Se on kuitenkin selvä asia, että jos kaatuilu poistuu kellotukset poistamalla, on/oli vika käyttäjän päässä.
Niin, no sehän voi ihan hyvin olla että ongelmaa poteneet testaa kellot yksittäisiä ohjelmia käyttäen, ja aina esim. vain CPU ja sitten näyttistä säätäessä "vain" GPU.

Silti tuossa tuntuu olevan sitä, että muihin verrattuna Frostbite engine osaa vaan rasittaa tiettyjä kokoonpanoja joko hyvin kokonaisvaltaisesti tai tietyiltä osin raskaasti.
Näissä kun aina ollut juttu myös se, että muut pelit on fine.

Ei siinä, täysin oikeassa olet että jos ongelma poistuu ilman kelloja niin kellot on vikana eikä peli.
Oletettavasti jollain muulla saisi aikaan epävakautta, jos sitä esiintyy BF:ssä.

On toi silti ongelmanratkonnassa BF pelisarjan kohdalla ollut hyvä tietää, että kokeile ensin heivaa kellot.
 
Testasin beetaa nyt pari kokonaista lipunvaltaus erää ja on tämä kyllä dramaattisesti erilainen mitä BF 1. Luulenpa jopa ettei kasuaalimmat pelaajat tykkää tästä paljoakaan, mutta riippuu ihan siitä mitä odottaa. Pohjimmiltaan tämä on ihan BF, mutta nyt pääpainona on selvästi tiimipelaaminen.

Tämä on nimenomaisesti PC-Battlefield. Ei ole sitten 2142 ollut tällaista bäfää, BC veti koko sarjan konsoliräiskinnäksi. Tosi monet konsolipelaajat valittavat pelistä, mutta PC-pelaajat yleisesti tykänneet tosi paljon.

Olo oli heti kotoisa ja nautin pelaamisesta suunnattomasti. 1 on ihan hyvä peli, mutta se tuntuu ihan liikaa konsoliräiskinnältä. En osaa selittää mitä eroa konsoli- ja PC-räiskinnällä on, mutta joku siinä tuntuu erilaiselta. Ja tuntuu muutkin huomaavat, kun kuulostelee tuota mitä konsolipelaajat sanovat tästä.

Peli ei kyllä opeta mitenkään missään vaiheessa miten tuo rakentaminen toimii. Olen joku 6h nyt hieronut eikä vieläkään mitään hajua miten tuo tehdään. Supportillakin on itemeissä vaan ammo pouch ja miinat. Ei ihme että jengi ei sitä harrasta.

PC:llä paina T niin ottaa vasaran käteen ja voit rakentaa. Silloin näkyy ne mahdolliset paikatkin, muuten ei. Hyvä että näin, ei häiritse normipeluuta rakentelu


Toimii muuten pirun hyvin GTX 660:lla, asetuksista pistin sen min latency-asetuksen eikä juurikaan ole ollut ongelmia.

Squad spawnissa oli bugi mutta korjasivat sen jo eilen.
 
Kaikki nyt puhuu, että squad-pelaamista on paljon painotettu. Kyllä näin on, mutta ei siellä tarvitse välttämättä aina sen oman squadin kanssa liikkua. Sooloillessa pelatessa löytyi aina muita omia pelaajia joiden mukaan oli hyvä lyöttäytyä. Samoten health- ja ammuspaikat kun oppi, niin ei ollut pulaa pilleripussista tai ammuksista.

Spawnatessa kannattaa vähän katsoa ensin, että löytyy ammukset ja lääkkeet vierestä. Tässä on aika paljon uutta vielä jengillä opeteltavana...
 
Nyt taisi beta olla testattavissa ennakkotilaajille. Milloin open-beta avautu muille?
 
Mielenkiintoiselta näyttä videoiden perusteella. Aihe kiinnosta jne. Vielä en ole laittanut peliä tilauksen, koska haluan olla varma, että pelistä löytyy myös HC versio.
 
Kun näitä kommentteja lukenut niin..
Itse en ole ainakaan vielä mitään vau efektiä tästä..
Noh, ehkä tulee ehkä ei.
Tulihan sponsoroitua heitä. :)
Pitänee pelata enemmän jos vaikka kokisi sen wau efektin.. Ja kun vasta beta menossa niin odotellaan lopullista peliä.
 
3.99€ origin accessilla pääsee pelaan heti. 10 tuntia yhteensä peliaikaa.
Eikö toi 10h meinaa julkaisun jälkeistä peliaikaa?
Betan kohdalla Access tilaus meinaa että pääsee jo nyt (tai eilen) kokeilemaan betaa, mutta luulisi keston olevan niin kauan kuin beta kestää.

Ainakin BF1 kohdalla Access meinasi 10 tunnin peliaikaa julkaisussa.

Tässähän juuri julkaistiin myös kalliimpi Origin/EA Access Premier (14,99€/kk tai 99,99€/vuosi), jolla on sitten myös julkaisussa loputon peliaika niin BFV kuin muihin peleihin niin kauan ku tilausta pitää päällä.
Siinähän on myös tavallaan halpa tapa kuukauden verran vielä testailla onko peli itselle sopiva. Halpa ja halpa, mutta ainakin säästää jos kuukausi riittää vs ostaa koko peli. :)
 
Olisiko täällä joku Ryzen prossun omaava henkilö, jolla olisi kellotukset päällä? Haluaisin tietää onko tässä jo Ryzen OC bugi korjattu. Eli se että äänet pätkii ja välillä häviää kokonaan. Sama vika on kolmosessa, nelosessa ja ykkösessä. Ongelma on tekijän tiedossa, mutta mitään korjauksia asian suhteen ei ole tehty.
 
Olisiko täällä joku Ryzen prossun omaava henkilö, jolla olisi kellotukset päällä? Haluaisin tietää onko tässä jo Ryzen OC bugi korjattu. Eli se että äänet pätkii ja välillä häviää kokonaan. Sama vika on kolmosessa, nelosessa ja ykkösessä. Ongelma on tekijän tiedossa, mutta mitään korjauksia asian suhteen ei ole tehty.
Ryzen 5 2600 3.9Ghz eli aika maltilliset kellot. En oo mitään huomannut, toimii ihan vakaasti.
 
Eilen tuli pelattua muutama konkkapeli ja oli kyllä aluksi haastavaa. Verrattuna aiempiin bf tuli kyllä kuoltua paljon nopeammin. Yleensä juuri se Sten napsi.

Pelasin mielestäni hyvin viimeisen rundin, jossa heittelin ammuksia jatkuvalla syötöllä ja k/d oli 14/13. Lipuilla olin kohtalaisesti, vaikka paha sanoa, paljonko niistä pisteitä tuli loppujen lopuksi. Tiukka voitto ja pisteitä 19 000. Oman joukkueen parhaalla 140 000 ja vastustajan parhaalla 160 000. Miten voi olla näin suuri ero? :eek:
 
Eilen tuli pelattua muutama konkkapeli ja oli kyllä aluksi haastavaa. Verrattuna aiempiin bf tuli kyllä kuoltua paljon nopeammin. Yleensä juuri se Sten napsi.

Pelasin mielestäni hyvin viimeisen rundin, jossa heittelin ammuksia jatkuvalla syötöllä ja k/d oli 14/13. Lipuilla olin kohtalaisesti, vaikka paha sanoa, paljonko niistä pisteitä tuli loppujen lopuksi. Tiukka voitto ja pisteitä 19 000. Oman joukkueen parhaalla 140 000 ja vastustajan parhaalla 160 000. Miten voi olla näin suuri ero? :eek:

En oikein tiedä mistä noi tulee, mutta ainakin squad leaderina oon saanut ihan hävyttömiä pisteitä.
Pelin lopussa voi olla ns oikeat pisteet 15-20k luokkaa. Mut kun peli päättyy, pisteet on 80-100k ja jos on leaderina kutsunut esim V-1 Rocketin niin sit pisteet on 150-200k luokkaa.

Ja kun 80% pisteistä tuntuu tulevan vasta mapin loputtua. Eli jotain pisteitä jaetaan siinäkin, mutta en tiedä onko se siitä miten olet pelannut roolia, tai squadia tms.
Vai onko vain bugi.
 
Kokeilin nyt vielä uudestaan, sama ~5fps ja mahdoton pelata, pelkkä menukin jumittaa koko ajan niin että vaikea edes säätöjä tehdä kun kaikki tapahtuu viiveellä. Kun peli auennut oikealla myös koko ajan punaiset neliöt missä huutis.

Kävin bf1:stakin kk:sien tauon jälkeen kokeilemassa ja 1440p:llä se pyöri jossain 80-90 tienoilla. Aika samat päälle 18K tulee M'11:ssä kuten ennenkin.
Jospa nyt vaa asentasit ne uusimmat ajurit, voit kikkailla vanhat takasi betan jälkee jos ei miellytä.
 
Vaikutti ihan samalta hutulta kuin BF1 eri skineillä varustettuna. Tuo Narvik kartta ei ainakaan ollut mistään kotoisin... Onneksi pääsi testaamaan Origin Access 3,99€:lla niin säästi monta kymppiä.
 
Vaikutti ihan samalta hutulta kuin BF1 eri skineillä varustettuna. Tuo Narvik kartta ei ainakaan ollut mistään kotoisin... Onneksi pääsi testaamaan Origin Access 3,99€:lla niin säästi monta kymppiä.
Olisit säästänyt 4€ jos olisit odottanut huomiseen. :vihellys:

BFV tarjoaa paljon uutta verrattuna aiempiin osiin, mutta silti se on sama peli eri skineillä? :confused:
 
Vaikutti ihan samalta hutulta kuin BF1 eri skineillä varustettuna. Tuo Narvik kartta ei ainakaan ollut mistään kotoisin... Onneksi pääsi testaamaan Origin Access 3,99€:lla niin säästi monta kymppiä.
Ja huomenna olisit voinut ihan ilmaiseksi testata. Näyttää jakavan peli aika paljon mielipiteet. Mikäs Narvikissa tökki?
 
En kyllä itse kanssa ymmärrä mappi valitusta.
Molemmat mapit toimineet todella hyvin ja etenkin juuri Narvik jossa ei ole kokoajan tulossa selkään.
 
Meikämandoliinillä edelliset muistot bäfä nelosesta enkä kyllä sitäkään juuri pelannut. Tää tuntuu kyllä hemmetin hyvältä vaikka oonkin ihan avuttoman paska:D Täytyy varmaan ostella pois jossain kohtaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 469
Viestejä
4 595 277
Jäsenet
75 662
Uusin jäsen
evzuu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom