Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Ei tarvitse vetää hernettä nenään ja alkaa minunkin kimppuuni hyökkäämään, kritisoin vain sinua hieman. Mutta nyt olen sitä mieltä, että puhut paskaa vain lämpimiksesi.


Kun pelin Steam-arvosteluissa n. 75 % arvosteluista on negatiivisia, kertoo se että on peliin muutkin tyytymättömät kuin sinun "trolliarmeijasi" ja "yes-manisi". (Cyberpunkilla oli 75% positiivisia arvioita, vaikka oli myös täysin rikki. Miksikö? Koska pohjalla sentään oli yritetty luoda hyvää peruspeliä.)
Miljoonat ihmiset voivat pelata tyytyväisenä, kun eivät tajua välittää paremmasta.

E: Tai voinet selittää minulle, kuinka sinä, yksittäinen henkilö joka sattuu pitämään pelistä, olet enemmän oikeassa kuin moni muu. Moni muukin täällä pitää pelistä, ja oikeutetusti. He eivät silti kusipään tavoin lyttää kaikkia kritisoijia ja väitä negatiivisia arvosteluja antaneita "trolliarmeijan" jäseniksi.
faniboyn kanssa aivan turha vängätä. Hänelle tämä on jumalpeli ja meille muille keskeneräinen kikkare koiranpaskaa. Ei väittelemällä parane :D
 
Jos tämä olisi ollut BF4-kopio parannetuilla grafiikoilla, niin saisimme varmaan lukea valitusta miten tämä on pelkkä BF4-kopio parannetulla grafiikoilla :whistling:
Minusta olisi ollut kivaa jos meillä olisi muitakin toivevaihtoehtoja kuin uudelleenlämmitys, tai vuoden-pari etukäteen julkaistu 60€:n Early Access-peli.
 
Minäkin kuulun kai vähemistöön koska luen enemmän näitä ongelmia kuin koen. Keskeneräinenhän tämä on. Puutteita ja bugeja löytyy, ne korjaantuu varmaan aikanaan, mutta tää suorituskyky ja sen ongelmat on yks asia mistä olen hieman huolissani. Toivottavasti tuohon jotain fiksiä saataisiin. Kaikki asetukset low ja AA:t sun muut kuvanparannukset pois päältä, 5600x@4800 ja 1080ti@2050 1440p resolla fps soutaa enimmäkseen välillä 80-110. Ihme kyllä graafinen ilme ei siltikään ole susipaska.

Myöskin tätä 128 pelaajan ja helvetin suurten karttojen mielekkyyttä kyseenalaistaisin varauksin, pelistä tulee helposti juoksusimulaattori, jossa suurin osa porukasta mähinöi jossain cluster fuckissa IE. Discarded kartassa siellä laivan kannella. 64 pelaajaa ja pienemmät kartat toimi aiemminkin, niin miksei voisi olla vaihtoehtona nytkin.

Mutta juu, kyllä tuota pelaamaan pystyy puutteineen, mutta toivottavasti suunta on kuitenkin ylöspäin. Muuten loppuu pelaajat.
 
Ihme että kehtaavat näin raakiletta julkaista, luulisi että Cyperpunk olis opettanut jotain. Ellei sentään talousasiaa mutta mainehaittaa tai jotain sen tyylistä.

Pelasin hetken, 5900 + 3090. DLSS qualityllä, 4K resot kaikki tapissa, fps keikkuu jossain reilussa sadassa.

Turhanpäiväistä ja tylsää juoksentelua edes takas ja henki pois, sama uudelleen. No tällanen tietty muuttuu jahka pääsee hiukan peliin sisään mutta pientä pätsiä sais puskea ulos ensin.
 
itellä vaan 3440x1440 ja ultra, laitoin DLSS:n auto:lle mutta eihän se vissiin vielä pelaa
 
Tänään bugannu enemmän kuin aiempina iltoina koskaan. Ampumisnappi lopettaa toimimasta kesken kaiken tai liikkuminen bugaa eikä voi enää tähdätä vertikaalisesti tai jotain muuta jne jne. On näitä ennenkin ollut, mutta ehkä kerran pari illassa, nyt monta kertaa yhden pelin aikana.
Mulla just noita ongelmia ilmeni tiuhaan ekalla viikolla. Pelasin silloin Sundancella paljon, veikkaan että saattais liittyä siihen. Tais olla jotenkin niin, että kun laskeutuu maahan hypyn jälkeen niin ohjaus meni tavalla tai toisella sekaisin. Nyt ei ole tapahtunut paljoakaan kun tullut pelattua Mackaytä enimmäkseen.
 
20h takana itselläni ja kaikista ongelmista huolimatta hauskaa on ollut. Bäfässä on aina ollut sitä puhdasta mayhemiä joka itseäni nappaa. Ja tässä sitä tuntuu olevan entistä enemmän..

Mutta joo, korjattavaa on pelissä ja paljon.
 
Minäkin kuulun kai vähemistöön koska luen enemmän näitä ongelmia kuin koen. Keskeneräinenhän tämä on. Puutteita ja bugeja löytyy, ne korjaantuu varmaan aikanaan, mutta tää suorituskyky ja sen ongelmat on yks asia mistä olen hieman huolissani. Toivottavasti tuohon jotain fiksiä saataisiin. Kaikki asetukset low ja AA:t sun muut kuvanparannukset pois päältä, 5600x@4800 ja 1080ti@2050 1440p resolla fps soutaa enimmäkseen välillä 80-110. Ihme kyllä graafinen ilme ei siltikään ole susipaska.

Myöskin tätä 128 pelaajan ja helvetin suurten karttojen mielekkyyttä kyseenalaistaisin varauksin, pelistä tulee helposti juoksusimulaattori, jossa suurin osa porukasta mähinöi jossain cluster fuckissa IE. Discarded kartassa siellä laivan kannella. 64 pelaajaa ja pienemmät kartat toimi aiemminkin, niin miksei voisi olla vaihtoehtona nytkin.

Mutta juu, kyllä tuota pelaamaan pystyy puutteineen, mutta toivottavasti suunta on kuitenkin ylöspäin. Muuten loppuu pelaajat.

Samanmoista performanssia täältä suunnalta vaikkakin kovemmalla kalustolla - 5950x, 32GB 3600 CL14, RTX 3080 ja 3440x1440 resoluuttiolla kaikki low.

Harmittaa kyllä minkälaisessa jamassa EA puskee näitä ulos periaatteessa jo BF3:sta asti.
 
Samanmoista performanssia täältä suunnalta vaikkakin kovemmalla kalustolla - 5950x, 32GB 3600 CL14, RTX 3080 ja 3440x1440 resoluuttiolla kaikki low.

Harmittaa kyllä minkälaisessa jamassa EA puskee näitä ulos periaatteessa jo BF3:sta asti.
Itselläni on lähes 1:1 sama kokoonpano ja reso.
Ihan mielenkiinnosta :
1) Oletko päivittänyt uusimmat ajurit?
2) Millaista FPS noilla low asetuksilla saa?
3) Oletko kokeillut vetää kaikki nupit kaakkoon pl. DLSS ja RTX?
4) Windows 11 vai 10 vai joku muu?
 
Itselläni on lähes 1:1 sama kokoonpano ja reso.
Ihan mielenkiinnosta :
1) Oletko päivittänyt uusimmat ajurit?
2) Millaista FPS noilla low asetuksilla saa?
3) Oletko kokeillut vetää kaikki nupit kaakkoon pl. DLSS ja RTX?
4) Windows 11 vai 10 vai joku muu?

Puhdas asennettu Win11, kaikki uusimmat ajurit ja yleensä 90-120fps väliltä kaikki low asetuksilla. En ole mitään rivatuneria tai tällaista käyttänyt testaamiseen, tuntuma on se että frametimet olisivat suhteellisen hyvät näin, kaikki tapissa korkeintaan 10% ero fps:ään näin heittämällä jos pitää arvioida mutta input latency nousee ainakin minulle huomattavasti. Ja se sanottakoon että näyttöni on 160Hz.
 
Onko PC pelaajilla tullu vastaan ongelmaa jossa kauempana juoksevan pelaajan juoksuanimaatio ei toimi? Liitävät vaan eteenpäin. Ainakin ps5 käy näin
Itsellänikin PS5:llä tuota näkee silloin tällöin. Melkoisen koomisen näköistä kun ukko liikkuu kaukana edestakaisin mutta jalat ja kädet tai mikään muukaan ei liiku yhtään :D Eiköhän tuo päivitetä kuntoon jossain välissä.
 
Puhdas asennettu Win11, kaikki uusimmat ajurit ja yleensä 90-120fps väliltä kaikki low asetuksilla. En ole mitään rivatuneria tai tällaista käyttänyt testaamiseen, tuntuma on se että frametimet olisivat suhteellisen hyvät näin, kaikki tapissa korkeintaan 10% ero fps:ään näin heittämällä jos pitää arvioida mutta input latency nousee ainakin minulle huomattavasti. Ja se sanottakoon että näyttöni on 160Hz.

Mulla puhdas win11 asennus 5900x , 32gb ram (3600), 2560x1440, 3080ti ja kaikki Ultralla, DLSS Quality -asennossa ja FPS yli 100 oikeastaan koko ajan.
 
Onko PC pelaajilla tullu vastaan ongelmaa jossa kauempana juoksevan pelaajan juoksuanimaatio ei toimi? Liitävät vaan eteenpäin. Ainakin ps5 käy näin
Taitaa olla joku enginen ongelma jos ruudulla on yhtäaikaisesti liikaa animaatioita, zombi-moodissa kun sata ukkoa oli yhdessä kasassa kartan kulmalla niin osalta ihan vieressäkin olevilta soltuilta puuttui animaatio.
 
Taitaa olla joku enginen ongelma jos ruudulla on yhtäaikaisesti liikaa animaatioita, zombi-moodissa kun sata ukkoa oli yhdessä kasassa kartan kulmalla niin osalta ihan vieressäkin olevilta soltuilta puuttui animaatio.
Joo ja tuhottu helikopterikin tippuu taivaalta tasasesti nykien ellei zoomaa sinnepäin
 
Onko PC pelaajilla tullu vastaan ongelmaa jossa kauempana juoksevan pelaajan juoksuanimaatio ei toimi? Liitävät vaan eteenpäin. Ainakin ps5 käy näin
Itsellänikin PS5:llä tuota näkee silloin tällöin. Melkoisen koomisen näköistä kun ukko liikkuu kaukana edestakaisin mutta jalat ja kädet tai mikään muukaan ei liiku yhtään :D Eiköhän tuo päivitetä kuntoon jossain välissä.
Taitaa olla joku enginen ongelma jos ruudulla on yhtäaikaisesti liikaa animaatioita, zombi-moodissa kun sata ukkoa oli yhdessä kasassa kartan kulmalla niin osalta ihan vieressäkin olevilta soltuilta puuttui animaatio.
Update #3 joka tulee alustavasti ensi viikolla mainitsee tälläisen, veikkaan että liittyy asiaan:

- Reduced occurrences where Specialists can be seen with low quality animations in the distance

Reduced occurences, varmaan meinaa sitä kun toki kärpäsen paskan kokoisen ukon varmaan tulisi olla noin animoitu.
 
Onko PC pelaajilla tullu vastaan ongelmaa jossa kauempana juoksevan pelaajan juoksuanimaatio ei toimi? Liitävät vaan eteenpäin. Ainakin ps5 käy näin
PCllä ainakin betassa oli joku asetus tohon, miten kauas piirtää animaatiot jne oikein.
Samalla asetuksella esim kopterit näytti tekevän mitä ihmeempiä temppuja. Tämä sillon kun asetus oli lowilla.

Ei tietenkää muista mikä asetus se oli ja onko sama edes nyt pääpelissä mukana. Eipä oo tullu kiinnitettyä huomiota.
 
PC:llä on asetuksissa täppä sille kuinka monta modelia saa olla high qualitynä samaan aikaan. Se vaikuttaa tuollaisiin.
 
PCllä ainakin betassa oli joku asetus tohon, miten kauas piirtää animaatiot jne oikein.
Samalla asetuksella esim kopterit näytti tekevän mitä ihmeempiä temppuja. Tämä sillon kun asetus oli lowilla.

Ei tietenkää muista mikä asetus se oli ja onko sama edes nyt pääpelissä mukana. Eipä oo tullu kiinnitettyä huomiota.
PC:llä on asetuksissa täppä sille kuinka monta modelia saa olla high qualitynä samaan aikaan. Se vaikuttaa tuollaisiin.
Se on tosiaan se graafikkaosion aivan viimeinen asetus.

Mullakin tuo asetus on high, joten olettaisin etten nyt tommosilla infantry etäisyyksillä näkisi näitä luistelevia ukkoja mutta siellä niitä vain on joskus.
Tuskin se alle 100m päässä oleva ukko kuitenkaan ultra tasoa vaatii.

Ei taida asetus pelittää ihan oikein.
Tai ehkä pelittää, mutta engine ignooraa sen ajoittain.
 
Nyt lähti lataamaan päivitystä.

Onko muilla sellaista ongelmaa PC:llä, että tankkien tähtäys on jäykkää ja portaittaista ulkonäkymästä ja on hankala saada tähtäystä kohdalleen? Sisänäkymästä tähtäin liikkuu sulavasti. Etenkin raskailla tankeilla tämä ongelma korostuu.
Mitään korjausta tuohon?
 
Nyt lähti lataamaan päivitystä.

Onko muilla sellaista ongelmaa PC:llä, että tankkien tähtäys on jäykkää ja portaittaista ulkonäkymästä ja on hankala saada tähtäystä kohdalleen? Sisänäkymästä tähtäin liikkuu sulavasti. Etenkin raskailla tankeilla tämä ongelma korostuu.
Mitään korjausta tuohon?
Nii ei kai tuo o ongelma kun sisänäkymästähän se on tarkotuski ampua?
 
Nii ei kai tuo o ongelma kun sisänäkymästähän se on tarkotuski ampua?
Kaikissa aiemmissa sarjan peleissä onnistunut ihan loistavasti sisältä ja ulkoa. Tuollainen samanlainen tähtäysongelma tosin oli PC:llä BF4:n HT-95 Levkov tankissa.
 
Kaikissa aiemmissa sarjan peleissä onnistunut ihan loistavasti sisältä ja ulkoa. Tuollainen samanlainen tähtäysongelma tosin oli PC:llä BF4:n HT-95 Levkov tankissa.
Sais poistaa kokonaa KAIKISTA ajoneuvoista tuon third personin..

Onko joku jo kokeillut pelata uuden päivityksen tultua tänään? Kokemuksia?
Eipä tuossa nyt paljoa tuntun muuttuvan, sitä pp19 mikä lie se nyt olika ei näy enää niin paljoa ku nosti rekyyliä aika paljo, directXerror pukkas kerran(ja siihen lopetin) mitä itelle ei o tullu ennen.
 
Onko joku jo kokeillut pelata uuden päivityksen tultua tänään? Kokemuksia?
Pikasen rundin testasin. En paljon eroa huomannut, sama kusisen laginen tuntuma kuin ennenkin.

Assault riflejä en kyllä testannut, chatissa sanoivat että toimivat nyt paremmin.

edit: ainiin ja se saatanan tykki M5C:ssä yhä stunlockaa.
 
Sais poistaa kokonaa KAIKISTA ajoneuvoista tuon third personin..


Eipä tuossa nyt paljoa tuntun muuttuvan, sitä pp19 mikä lie se nyt olika ei näy enää niin paljoa ku nosti rekyyliä aika paljo, directXerror pukkas kerran(ja siihen lopetin) mitä itelle ei o tullu ennen.
Lisää nerffiä ajoneuvoille. Hyvä idea :facepalm:
 
Lisää nerffiä ajoneuvoille. Hyvä idea :facepalm:
Tottakai, ei niitä voi olla nerffattu liikaa.. vaikka tosin tuo olis enemmänki realistisointia ku nerffausta, gunnerin hommahan se katella ympärille et mitä tapahtuu.
Samaten tuon paikkojen swappailun vois ottaa kokonaa pois ajoneuvoista ni jäis nää yksinää lentäjät ym. pois samalla. :)
Samalla sitte ku tehää näitä muita muutoksia ni voitas nostaaa 200% nopeutta millä pääsee sisää ja ulos ajoneuvoista, ni loppuis toi kamikaze homma niiden kanssa.

Jalkaväki painotteisia mappeja odotellessa niinku muissaki bäfissä.
 
Ilmeisesti rynkyt on nyt jopa kelvollisia jälleen, hienoa.
Pitää vielä illalla käydä itse toteamassa.
 
Onko Portaliin jo palautettu XP:n saaminen?
Sais poistaa kokonaa KAIKISTA ajoneuvoista tuon third personin..
Yksi parhaimmista ominaisuuksista HC-servuissa on nimenomaan tuo ajoneuvojen 3. persoonan kameran poistaminen. Ei ole kuskille juurikaan haastetta, kun voi 3. persoonasta vilkuilla, että yrittääkö joku tulla kiinnittelemään C4 kylkeen tai viskaamaan miinoja taakse. 1. persoonasta vilkuiltuna joutuu sentään vähän varomaan ja miettimään menemisiään.
 
Jalkaväki painotteisia mappeja odotellessa niinku muissaki bäfissä.
Näiden puute tosiaan iso miinus.

Tässä kaikki mapit hyvin samanlaisia. About saman verran vehiclejä kaikissa ja kaikki myöskin vaikuttaa olevan suunniteltu snipereitä varten. Ei oikein yhtäkään mappia, jossa hyvänkokoinen osio mapista suunniteltu lähitaistelua varten. Eikä portalistakaan oikein löydy tälläistä.

Mielellään ottaisin vaikka Rotterdamin tähän peliin, niin tekisi pelin haulikoillakin jotain.
 
Viimeksi muokattu:
Onko Portaliin jo palautettu XP:n saaminen?

Yksi parhaimmista ominaisuuksista HC-servuissa on nimenomaan tuo ajoneuvojen 3. persoonan kameran poistaminen. Ei ole kuskille juurikaan haastetta, kun voi 3. persoonasta vilkuilla, että yrittääkö joku tulla kiinnittelemään C4 kylkeen tai viskaamaan miinoja taakse. 1. persoonasta vilkuiltuna joutuu sentään vähän varomaan ja miettimään menemisiään.
Ei kyl tullu paljoa HC modea pelattua, aina ku siellä kävi ni ne ketkä ei pelannu ajoneuvoilla, istu snipuilla jossaa ... hauskuus kaukana siintä.

Näiden puute tosiaan iso miinus.

Tässä kaikki mapit hyvin samanlaisia. About saman verran vehiclejä kaikissa ja kaikki myöskin vaikuttaa oelvan suunniteltu snipereitä varten. Ei oikein yhtäkään mappia, jossa hyvänkokoinen osio mapista suunniteltu lähitaistelua varten. Eikä portalistakaan ei oikein löydy tälläistä.

Mielellään ottaisin vaikka Rotterdamin tähän peliin, niin tekisi pelin haulikoillakin jotain.
Grand bazaar oli kova bf3:sta, saattais olla ehkä hitusen pien 128 pelaajalle tosin.. mut joo tästä tulee mielee bf3 Armored kill (jos oikein muistan nimen)lisäosa bf3:sta, laajoja mappeja ,suunniteltu enemmän ajoneuvoille.
 
Ei kyl tullu paljoa HC modea pelattua, aina ku siellä kävi ni ne ketkä ei pelannu ajoneuvoilla, istu snipuilla jossaa ... hauskuus kaukana siintä.
Monessa BF3 ja BF4 servuissa oli asetettu maksimiraja snipereille per tiimi (yleensä 4kpl per tiimi). Pystyit siis pelaamaan kyllä Reconilla, mutta tarkkuuskivääreille (ja joskus DMR:lle) oli raja. Tämä oli täydellinen tasapaino ja kunhan nämä alkuhäröilyt on saatu alta pois ja Portal toimii oikeasti, niin eiköhän samanlaisia servuja vakiinnu siihenkin.
 
Monessa BF3 ja BF4 servuissa oli asetettu maksimiraja snipereille per tiimi (yleensä 4kpl per tiimi). Pystyit siis pelaamaan kyllä Reconilla, mutta tarkkuuskivääreille (ja joskus DMR:lle) oli raja. Tämä oli täydellinen tasapaino ja kunhan nämä alkuhäröilyt on saatu alta pois ja Portal toimii oikeasti, niin eiköhän samanlaisia servuja vakiinnu siihenkin.
oli juu ja missä ei saanu käyttää c4 tai haulikkoja servuilla.. ei toi HC moodi ikinä oikeen BF sarjoissa o saanu tuulta allessa, sillä o ollu aina oma pien pelaajakunta, enkä kuulu itekkä niihin et tykkäisin siintä, liian nopeasti kuolee kaikki siellä.
 
Onko joku jo kokeillut pelata uuden päivityksen tultua tänään? Kokemuksia?

Pienen testailun jälkeen tuntuu, että PP on edelleen se paras ase, vaikka se näemmä saikin myös piilonerffia horisontaalisen rekyylin merkeissä. On assault riflet nyt parempia kuin ennen, mutta spreadia on edelleen aivan liikaa ja ammuksia liian vähän lippaassa.

Edelleen oon sitä mieltä, että spread pitäis poistaa kokonaan. Ei mitään järkeä, että tuuri määrää voittajan.

Ja muutenkin, mikä järki siinä on, että assault riflet ja smg:t on tungettu täyttämään käytännössä sama niche?
 
Pienen testailun jälkeen tuntuu, että PP on edelleen se paras ase, vaikka se näemmä saikin myös piilonerffia horisontaalisen rekyylin merkeissä. On assault riflet nyt parempia kuin ennen, mutta spreadia on edelleen aivan liikaa ja ammuksia liian vähän lippaassa.

Edelleen oon sitä mieltä, että spread pitäis poistaa kokonaan. Ei mitään järkeä, että tuuri määrää voittajan.

Ja muutenkin, mikä järki siinä on, että assault riflet ja smg:t on tungettu täyttämään käytännössä sama niche?

Kuten veikkasinkin, niin bizon on ja pysyy parhaana ellei noita rynkkyjä suunnitella melkein kokonaan uusiksi. Eipä se haittaa kylläkään. Sillä pelataan mikä antaa eniten etua oli se sitten vaikka pistooli, mutta helvetin koomista tuuhiointia, kun rynkyllä ei tee mitään.
 
jahas, se tais olla BF sarjan niitti :D tai sitten sattuu löytyyn joku joka osaa asiansa... vaan saa nähä muuttuuko tää 2042 mihinkään enää
 
jahas, se tais olla BF sarjan niitti :D tai sitten sattuu löytyyn joku joka osaa asiansa... vaan saa nähä muuttuuko tää 2042 mihinkään enää
Redditissä oli jokin postaus, että lähtö oli tiedossa ennen julkkaria.
Totuusperä unknown, mutta hyvään saumaan kyllä osuu.
 
Näiden puute tosiaan iso miinus.

Tässä kaikki mapit hyvin samanlaisia. About saman verran vehiclejä kaikissa ja kaikki myöskin vaikuttaa olevan suunniteltu snipereitä varten. Ei oikein yhtäkään mappia, jossa hyvänkokoinen osio mapista suunniteltu lähitaistelua varten. Eikä portalistakaan oikein löydy tälläistä.
En ole varma mihin viittaat, mutta Conquest on aina ollut se todellinen Battlefield ja default eivätkä niinkään ne CoD yleisöä kosiskelevat pelimoodit joten focus on yleensä hyvin vahvasti niiden ympärillä. Vaikea kuvitella Conquest mappia joka ei "olisi suunniteltu snipereita varten" kun käytännössä mikä tahansa isompi ei-putkimainen mappi on sellainen.

Jos pelaajat tekisivät enemmän yhteistyötä ja käyttäisivät järkeä eli ts. esim. ei yritetä juosta maaliryhmänä selkä suorana keskellä avointa kenttää vaan kuljettaisiin tiiminä autoilla/miehistönkuljetusvaunuilla basesta toiseen, olisi snipereista paljon vähemmän haittaa. Tämä kuitenkin lienee turha toivo joten ehkä ratkaisuksi tulee edellisistä osista tuttu sniperien määrän rajoittaminen?

Redditissä oli jokin postaus, että lähtö oli tiedossa ennen julkkaria.
Totuusperä unknown, mutta hyvään saumaan kyllä osuu.
Tuossa edellä linkatussa uutisessahan se suoraan lukee että tyyppi oli jo aikaa sitten päättänyt lähtevänsä, mutta oli sopinut uuden työnantajansa kanssa ettei aloita ennen kuin 2042 on julkaistu.
 
Niin ja siis... tuo tyyppihän on aloittanut DICE:llä syyskuussa 2019, melkein vuosi BFV julkaisun jälkeen.
Sitä ennen oli töissä Kingillä, missä suuren osan ajasta katsoi Candy Crush pelien perään.
Ei voida varmaan sanoa että DICE on tässä menettänyt jonkun pitkän linjan bäfätekijän.
 
Tuossa edellä linkatussa uutisessahan se suoraan lukee että tyyppi oli jo aikaa sitten päättänyt lähtevänsä, mutta oli sopinut uuden työnantajansa kanssa ettei aloita ennen kuin 2042 on julkaistu.

Se on vähän sellanen juttu, että noissa korporaatioissa, kun annetaan isoille päille lähtöpasseja, niin niille yleensä annetaan hyvissä ajoin kaksi vaihtoehtoa eli sulassa sovussa lähtö ilman sen suurempaa maineen menetystä kuten tässä tai sitten sillä tavalla, että tulee rumaa jälkeä. Jos nyt ymmärrät mitä tällä tarkoitetaan.
 
Redditissä oli jokin postaus, että lähtö oli tiedossa ennen julkkaria.
Totuusperä unknown, mutta hyvään saumaan kyllä osuu.
Mene ja tiedä, johtuiko lähdön viivästys julkaisubonuksen yms takia. Oli miten oli, tätä menoa pelkäsin jo aiemmassa viestissäni.

Nyt peliä yritetään pelastaa (yllätys) mitä ihmeellisimmillä päivityksillä ja lupauksilla. Jää nähtäväksi kummat ehtivät ensiksi, kaikkea pelastavat patchit, vai DICE:n junioreiden polttaminen loppuun.


Niin ja siis... tuo tyyppihän on aloittanut DICE:llä syyskuussa 2019, melkein vuosi BFV julkaisun jälkeen.
Sitä ennen oli töissä Kingillä, missä suuren osan ajasta katsoi Candy Crush pelien perään.
Ei voida varmaan sanoa että DICE on tässä menettänyt jonkun pitkän linjan bäfätekijän.
Tai sitten tuo kertoo DICE:n tämänhetkisestä tilanteesta. Pitkän linjan kehittäjät taisivat poistua jo ajat sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Se on vähän sellanen juttu, että noissa korporaatioissa, kun annetaan isoille päille lähtöpasseja, niin niille yleensä annetaan hyvissä ajoin kaksi vaihtoehtoa eli sulassa sovussa lähtö ilman sen suurempaa maineen menetystä kuten tässä tai sitten sillä tavalla, että tulee rumaa jälkeä. Jos nyt ymmärrät mitä tällä tarkoitetaan.
Tämä on täysin totta. Tosin tuskin sanottaisiin että "oli jo päätetty" tai että "tästä oli sovittu uuden työnantajan kanssa jo kuukausia sitten" yms. kun tuollaisesta jää yleensä aina kiinni. Jos kyseessä olisi erottaminen niin todennäköisesti vain todettaisiin että "Hän oli jo ollut talossa x vuotta ja halusi lähtä etsimään uusia haasteita. Ei liity mitenkään viimeaikaisiin kohuihin." tjsp.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 387
Viestejä
4 927 266
Jäsenet
79 363
Uusin jäsen
etsmi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom