Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Redditissä oli jokin postaus, että lähtö oli tiedossa ennen julkkaria.
Totuusperä unknown, mutta hyvään saumaan kyllä osuu.
Mene ja tiedä, johtuiko lähdön viivästys julkaisubonuksen yms takia. Oli miten oli, tätä menoa pelkäsin jo aiemmassa viestissäni.

Nyt peliä yritetään pelastaa (yllätys) mitä ihmeellisimmillä päivityksillä ja lupauksilla. Jää nähtäväksi kummat ehtivät ensiksi, kaikkea pelastavat patchit, vai DICE:n junioreiden polttaminen loppuun.


Niin ja siis... tuo tyyppihän on aloittanut DICE:llä syyskuussa 2019, melkein vuosi BFV julkaisun jälkeen.
Sitä ennen oli töissä Kingillä, missä suuren osan ajasta katsoi Candy Crush pelien perään.
Ei voida varmaan sanoa että DICE on tässä menettänyt jonkun pitkän linjan bäfätekijän.
Tai sitten tuo kertoo DICE:n tämänhetkisestä tilanteesta. Pitkän linjan kehittäjät taisivat poistua jo ajat sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Se on vähän sellanen juttu, että noissa korporaatioissa, kun annetaan isoille päille lähtöpasseja, niin niille yleensä annetaan hyvissä ajoin kaksi vaihtoehtoa eli sulassa sovussa lähtö ilman sen suurempaa maineen menetystä kuten tässä tai sitten sillä tavalla, että tulee rumaa jälkeä. Jos nyt ymmärrät mitä tällä tarkoitetaan.
Tämä on täysin totta. Tosin tuskin sanottaisiin että "oli jo päätetty" tai että "tästä oli sovittu uuden työnantajan kanssa jo kuukausia sitten" yms. kun tuollaisesta jää yleensä aina kiinni. Jos kyseessä olisi erottaminen niin todennäköisesti vain todettaisiin että "Hän oli jo ollut talossa x vuotta ja halusi lähtä etsimään uusia haasteita. Ei liity mitenkään viimeaikaisiin kohuihin." tjsp.
 
Itselle myös hankala käsittää mitään ylistyssanoja tästä pelistä.

6 tuntia pelanneena ihan ok mättöä. Ongelma on siinä, että nämä kuusi tuntia on pelattu reiluun viikkoon, mutta aiemmissa osissa tuo 10h olisi pelattu jo toisen päivän iltaan mennessä. Jotenkin puuttuu se koukuttavuus.

Aivan käsittämätön moka muuttaa tuo alkuperäinen serverisysteemi niin, että erän jälkeen palataan alkuvalikkoon eikä suinkaan jatketa seuraavaan karttaan. Tämäkin on ollut osa bäfän sielua ja yksi vahvuuksista. Nyt sanotaan erän jälkeen gg ja peli jatkuu muussa seurassa. :facepalm:

Kaikki balansointi jätetty ilmeisesti maksavien asiakkaiden hommaksi eikä testattu etukäteen ollenkaan. Aseissa etu smg:llä kaikilla etäisyyksillä, kun painetaan nappipohjaan PP-29:lla. Breakthroughssa puolustajat aivan ylivoimaisessa asemassa katolla. Classisysteemien unohtamisella gadget-variaatiot minimoidaan. Käytännössä jokaisella on nyt loputtomat kudit ja AA-/AT-paukkuja. Mikään kartoista ei sytytä ja varsinkaan, kun ei ole kaikkia päässyt pelaamaan. Kolme ekaa rundia pelasin Discardedia pakotettuna.

Omaan pelikirjastoon on viimeiset 5 vuotta kuulunut BF4, BF1, BFV ja ilmaisina FN, Apex ja Warzone. BF1 ja BFV olivat täysin erilaisia pelejä kuin BF4 ja näistä tulikin muutaman kymmenen tunnin jälkeen tykättyä paljon enemmän pelien luoman tunnelman takia. Tästä tuo tunnelma puuttuu täysin ja suunta tuntuu olevan pahasti hukassa. Varmasti tuon 10 tuntia jaksaa pelata, mutta mitä sen jälkeen?

Pelistä saa muut tykätä, mutta kritiikin torjuminen perustelemalla, että aiemmatkin osat ovat olleet julkaisussa rikki, on täysin idioottimaista. Aiemmat osat saatiin pelattavaan kuntoon pienellä pintaremontilla. Nyt tilanne on täysin eri, sillä jo sisällön määrä ja laatu on välttävää.

Aseiden määrä pitäisi kolminkertaistaa ja speksit balansoida. Karttojen määrä tällä hetkellä ok, mutta niiden suunnittelu on täysin ala-arvoista. Helikoptereita ja ajoneuvoja ei ilmeisesti oltu testattu ollenkaan ja jäljen pystyy lukemaan tästä ketjusta. UI unohdettu suunnitella bäfään sopivaksi. Bäfän tavaramerkki eli classit unohdettu täysin... :facepalm:

Ymmärsinkö nyt oikein että et voi esimerkiksi kutsua 10 pelikaveria serverille ja pelailla heidän kanssa useaa matsia parina squadina? Entä onko koptereiden fysiikat jo korjattu betasta?
 
Ymmärsinkö nyt oikein että et voi esimerkiksi kutsua 10 pelikaveria serverille ja pelailla heidän kanssa useaa matsia parina squadina? Entä onko koptereiden fysiikat jo korjattu betasta?
Voit kutsua vain squadillisen partyyn ennen matchmakingiin menoa. Sen jälkeen muut voivat kyllä käsittääkseni joinata jos kaverilistalla, mutta joutuu jonoon, koska palvelin on jo täysi. Joku varmaan korjannee jos olen käsittänyt väärin tämän.
 
Ymmärsinkö nyt oikein että et voi esimerkiksi kutsua 10 pelikaveria serverille ja pelailla heidän kanssa useaa matsia parina squadina?
Periaatteessa ei, tai ainakin se on varsin hankalaa.
On todella typerä juttu.

Onnistuttiin tässä kerran niin, että mentiin neljällä hengellä pelaamaan eli sillä maksimikoon partyllä.
Sitten kun oltiin pelissä, lähdin siitä meidän neljän hengen partystä. Olin kuitenkin vielä samassa squadissa siellä pelissä.

Kutsuin sitten viidennen mun kanssa partyyn, ja se sitten pääsi liittymään peliin.
Kun pääsi peliin asti, tuli meistä uusi kahden hengen squad eli heitti mut tosta aiemmasta pois.

Samaa kuviota yritettiin kahdessa seuraavassa pelissä, eikä se enää toiminut.
Meni ihmeelliseen peliin liittymisen limboon aina sillä kuka oli "tulossa perästä".
Lisäksi kerran melkein onnistu, mutta sillä hetkellä kun viides liittyi partyyn yhtäkkiä itse lensin pelistä heti ja meille kahdelle tuli oma matchmaking.

Tota koko asiaa vaikeuttaa se, ettei tässä voi luoda squadeja pelissä. Et myöskään voi liittyä tiettyyn squadiin.
Voi vain vaihtaa random squadiin, ja sekin mulla viime kerralla sekosi niin ettei enää toiminut.

Voit kutsua vain squadillisen partyyn ennen matchmakingiin menoa. Sen jälkeen muut voivat kyllä käsittääkseni joinata jos kaverilistalla, mutta joutuu jonoon, koska palvelin on jo täysi. Joku varmaan korjannee jos olen käsittänyt väärin tämän.
Meillä ainakin sekoili serverille liittyminen jos oli jo täysi party sekä squad.

Lisäksi toi on vähän yhtä tyhjän kanssa vaikka toimisi samalle serverille pääsy, koska tässä ei ole mitään kontrollia squadeihin.
Eli vaikka ne neljän ylittävät kaverit pääsisi serverille, on käytännössä lähes mahdotonta saada sitten sumplittua kaikki vaikkapa kahteen squadiin.

Hirvittävää jumppaamista se ainakin on, ja menee vähän maku kun tuohon säätöön käyttää tyyliin kolmanneksen erästä.

Tuota saisivat kyllä parantaa, koska on lopulta niin herkästi just se tyyliin 5-6 kaveria ketä olisi peleillä.
En nyt kuitenkaan näe että tällä olisi suuressa kuvassa mitään publastomp seurauksia.
 
BF4 puolella kun edelleen pelaan niin on tullut tutuksi hyvät pelaajat joiden squadiin sitten pyytää tilaa, tai tekee uuden johonka saa haluamansa pelaajat liittymään, mitään origin frendejä ei monikaan heistä ole eikä voippia käytetä niin tuo että et saa squadia valita tai itse tehdä on kyllä niin typerää paskaa että ei mene vielä tämä ostoon.
 
En ole varma mihin viittaat, mutta Conquest on aina ollut se todellinen Battlefield ja default eivätkä niinkään ne CoD yleisöä kosiskelevat pelimoodit joten focus on yleensä hyvin vahvasti niiden ympärillä. Vaikea kuvitella Conquest mappia joka ei "olisi suunniteltu snipereita varten" kun käytännössä mikä tahansa isompi ei-putkimainen mappi on sellainen.
En puhunut pelimuodoista vaan mapeista. Conquestia olen pelaillut Battlefieldeissä enimmäkseen.

Battlefield V:ssä kuvailemani kaltainen lähitaistelun mahdollistava mappi on Rotterdam, jossa pääsee kerrostalojen sisätiloissa liikkumaan hyvässä suojassa snipereiltä ja sniperiä pelaavilta tankeilta. Samassa pelissä Aerodrome on sitten taas aika samanlainen sniperfesti kuin tässä iso osa pelikenttien alueista.

Battlefield 1:ssä oli hieman Rotterdamin tyyppinen Amiens ja suojaisa metsämappi Argonne jotka molemmat suosivat tavallista enemmän lyhyemmän kantaman aseita.

Sen ymmärrän että suurin osa mapeista on melko avoimia ja se on ok, pelaan mielelläni niitä itsekin. Tässä vaan ei ole yhtäkään mappia joka olisi suojaisampi. Ei siis voi vaihtelun vuoksi pelata tuollaista Rotterdam -tyyppistä mappia, jossa haulikko on oikeasti todella hyvä ase.
 
Kukaa saanu ps5 ohjainta toimimaan steam versiossa? Kaikissa muissa peleissä toimii aina hienosti mut tässä en saa pelaamaan. Kokeiltu myös Ds4 ohjelmalla ja ilman. Kerran sain youtuben ohjeen mukaan jotenkin toimimaan mutta bindaukset oli aivan perseellään ja neliöö painamalla aukes steamin tekstinayöttökin ruutuun
 
Peli on ihan ok, mutta keskeneräinen. Olisivat vaan julkaisseet toisella nimellä, koska tästä puuttuu niin paljon ominaisuuksia jotka battlefield peleihin ovat kuuluneet.

Ja inffi pelaaminen on omasta mielestä ihan perseestä :D
 
Viimeksi muokattu:
Noh onhan tässä sentään Portal. Voi disablee kaikki spesialistit ja muut typeryydet ja tehdä vaikka uuden BC2:sen.

Niitä odotellessa.
 
Noh onhan tässä sentään Portal. Voi disablee kaikki spesialistit ja muut typeryydet ja tehdä vaikka uuden BC2:sen.

Niitä odotellessa.

Harmi, että tuossa on niin vähän sisältöä noista vanhoista peleistä. Toivottavasti laajentavat tuota portalia aseiden, karttojen yms. osalta. Tuon voisi ostaa jo yksinään, kun olisi kunnolla tehty. Tällä hetkellä tuokin vain tuntuu melko vajaalta ainakin valmiin sisällön osalta. Lisäksi aseiden kustomointi on aika kauhea kokemus tai sitten en itse osaa (tuo red dottien, acogien yms vaihtelu tuolta monen menun takaa järjestämällä palikoita uusiksi).

Kuvittelenko muuten vai onko nuo BC2 aseet jotenkin heikompia tai epätarkempia kuin alkuperäisessä pelissä? Tuntuu ettei välillä meinaa saada vihollista lähietäisyydeltäkään hengiltä. Kyllähän siinä alkuperäisessä taisi olla melkoinen spread ja matala damage mutta mielestäni bursteilla porukka tippui silti suht nopeasti toisin kuin tässä.
 
Kuvittelenko muuten vai onko nuo BC2 aseet jotenkin heikompia tai epätarkempia kuin alkuperäisessä pelissä? Tuntuu ettei välillä meinaa saada vihollista lähietäisyydeltäkään hengiltä. Kyllähän siinä alkuperäisessä taisi olla melkoinen spread ja matala damage mutta mielestäni bursteilla porukka tippui silti suht nopeasti toisin kuin tässä.
Tätä ihmetellyt myös. Lippaallinen menee AKS-74U:lla per vihollinen Portalissa. BC2:ssa sentään sai pari vihollista per lipas tapettua.
 
En tiedä onko tätä jo aiemmin langassa käsitelty, mutta Portalissa ärsyttää myös ihan ylipaska kobra-tähtäin. Muista ei oo tietoa kun en oo jaksanut edes kokeilla. Ajattelin aluks et ok varmaan johtuu omasta punaviher-värisokeudesta, mutta ei kuulemma muutkaan tosta mitään nää :D Sen lisäksi tietty että on crosshair tosi haalea, on se myös paljon pienempi. Jo ekassa pelissä M98Bn kanssa huomasin myös, että nyt ei oo se sama 8x mitä kolmosessa. Kävin testailemassa niin 8x on täysin identtinen kun mitä kolmosessa on 12x...En ymmärrä mitä tällä(kään) muutoksella saavutettiin?

1638016560889.png


Odotin koko peliltä lähinnä Portalia, kun se oli arvattavissa ettei base game ainakaan alkuun mitään herkkua tule olemaan. Pettymään joutusin myös Portalin osalta, kartat vajaavaisia ja typeriä ratkaisuja tehty toteutuksessa. Pystyykö vehicleitäkään muokkaamaan? Vähän ikävä Conquestissa IFV:llä oli koittaa tuhota tankkia ilman mitään armoria tms :D
 
Peli on ihan ok, mutta keskeneräinen. Olisivat vaan julkaisseet toisella nimellä, koska tästä puuttuu niin paljon ominaisuuksia jotka battlefield peleihin ovat kuuluneet.

Ja inffi pelaaminen on omasta mielestä ihan perseestä :D
Puuttui monien tykkäämästä bc2 prone.

Itse olen kyllä tykännyt tästä, huomattavasti parempi kuin bf5.
 
Tätä ihmetellyt myös. Lippaallinen menee AKS-74U:lla per vihollinen Portalissa. BC2:ssa sentään sai pari vihollista per lipas tapettua.

Tuli mieleen että alkuperäisessä BC2:ssa oli nuo perkit joita tässä oli. Käytännössähän kaikki käyttivät tuota magnum ammunitionia, joka nosti damagea 25% ja tässä tuo ei taida olla aktiivisena. En tiedä voisiko tuolla yksinään olla näin iso vaikutus. Ehkä päällä on vielä noita joitain spread/hitreg ongelmia mitä pääpelissäkin taitaa olla.
 
Kuvittelenko muuten vai onko nuo BC2 aseet jotenkin heikompia tai epätarkempia kuin alkuperäisessä pelissä? Tuntuu ettei välillä meinaa saada vihollista lähietäisyydeltäkään hengiltä. Kyllähän siinä alkuperäisessä taisi olla melkoinen spread ja matala damage mutta mielestäni bursteilla porukka tippui silti suht nopeasti toisin kuin tässä.

En tiiä korjattiinko se jo, mutta siinä oli ainakin joku bugi, että jos oot sprintannut jossain vaiheessa, aseet on täysin epätarkkoja. Tai jotain vastaavaa.
 
Aikamoista shaissee toi että unlokkaa vaikka uuden gripin ku saa 200 tappoo ja se on spekseiltään täysin sama kuin se minkä saa ensimmäisenä, erona vaan ulkonäkö
 
Peli on ihan ok, mutta keskeneräinen. Olisivat vaan julkaisseet toisella nimellä, koska tästä puuttuu niin paljon ominaisuuksia jotka battlefield peleihin ovat kuuluneet.

Ja inffi pelaaminen on omasta mielestä ihan perseestä :D
Rehellinen mielipide, onko parempi ku bf1/V ? :)
 
BF1 > BF5 > BF2042. Yhdestäkään en juuri itse pitänyt, mut aika helppo pistää järjestykseen silti.
Bf4>bf3>bc2 ja > bfv, bfv en tykännyt mutta siihen oli selvästi panostettu pelattavuuteen paljon enemmän ku 2042, vaikka 2042 on potentiaalia. Kyllä näistä silti 2042 lähtee nykyään aina päälle. AR vähän parani mikä on hyvä mutta sais kokonaan se random spread poistua. Koptereilla on ollu hauska lennellä ja kyllä kaverit tekee battlefieldin. Yksin ollu aika negatiivinen kokemus. Jokos portalissa voi availla palikoita aseisiin?
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Kuvittelenko muuten vai onko nuo BC2 aseet jotenkin heikompia tai epätarkempia kuin alkuperäisessä pelissä? Tuntuu ettei välillä meinaa saada vihollista lähietäisyydeltäkään hengiltä. Kyllähän siinä alkuperäisessä taisi olla melkoinen spread ja matala damage mutta mielestäni bursteilla porukka tippui silti suht nopeasti toisin kuin tässä.
En tiiä korjattiinko se jo, mutta siinä oli ainakin joku bugi, että jos oot sprintannut jossain vaiheessa, aseet on täysin epätarkkoja. Tai jotain vastaavaa.
Seuraavassa päivityksessä korjataan, joka tulee alustavasti ensi viikolla.

Update #3

- Fixed an issue where spread would be too high when trying to fire while zoomed right after sprinting for some Portal weapons.
 
Siis mitä vittua tämä nyt on, äsken pelasin normaalisti pari matsia. Nyt käynnistän pelin niin taas mennää kalibroinnit, asetukset ja skippaamaton kusipaska cutscene + tutorial läpi... :rofl: Eikä ole ensimäinen kerta
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Inffi taistelu on pilalla liian tehokkaan spottauksen johdosta. Olispa noi proxy pallot kokonaan pois tästä pelistä tai vähintään niiden range 1/4 nykyisestä.
 
Elikkäs kaikille ketkä ovat BF 2042 ostanut steamista niin joystickillä pelaaminen onnistuu ihan hyvin. Steamin ohjain asetuksista voi emuloida millä vaan ohjaimella Xbox ohjainta.

Joystick kiinni koneeseen ja sitten:
Steam->Asetukset->Ohjain->Yleiset ohjainasetukset
Sieltä Xbox- ohjaimen määritystuki
Kalibroi joystick xbox ohjaimeksi ja määrittele näppäimet / akselit miten haluat.
Siten peli käyntiin ja ohjain asetuksista kaikkiin Custom asetus ja määrittele ohjaimen näppäimet uudestaan.

Ja sitten solo peliin hieromaan napit kuntoon.

Tärkeä/turha nappi Start mikä pitää olla määritelty ohjaimeen että saa positettua kaikki ylimääräiset komennot mutta tämän napin paikalle ei voi määrittää samaan aikaan mitään komentoa.

Itsellä ainakin näin toimii Microsoft Sidewinder FF 2 Joystick aivan mainiosti.
Eikun onnea piloteille.

Edit. Pitäisi toimia myös Originissa jos lisää pelin Steam kirjastoon ja käynnistää steamin kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Siis mitä vittua tämä nyt on, äsken pelasin normaalisti pari matsia. Nyt käynnistän pelin niin taas mennää kalibroinnit, asetukset ja skippaamaton kusipaska cutscene + tutorial läpi... :rofl: Eikä ole ensimäinen kerta
Samaa tekee mullakin aina välillä. Ota conffifiluista backupit seuraavaa resettiä varten.

PROFSAVE ja PROFSAVE_profile tiedostot C:\Users\[käyttäjäsi]\Documents\Battlefield 2042\settings -kansiossa

Huom. joskus täytyy käynnistää Origin (sekä ehkä Steam) uudelleen että peli kykenee käyttämään noita backupista kopioituja filuja. Menee välillä johonkin ihme juntturaan että deletoi noi filut joka kerta peliä käynnistettäessä ellei käynnistä myös tota Origin pasketta uusiksi.
 
En tiiä korjattiinko se jo, mutta siinä oli ainakin joku bugi, että jos oot sprintannut jossain vaiheessa, aseet on täysin epätarkkoja. Tai jotain vastaavaa.

Tämän huomasinkin itseasiassa tänään pelatessa. Tarkempienkin aseiden, kuten AN94, kanssa kudit lensi minne sattuu sprinttaamisen jälkeen. Hyvä jos tämä kuitenkin on selvityksessä ja korjaus on tulossa.
 
Juu ja aseiden random spread sekä huono hitreg.
Tuohon on ilmeisesti pian tulossa patchi:
1638064196299.png


Inffi taistelu on pilalla liian tehokkaan spottauksen johdosta. Olispa noi proxy pallot kokonaan pois tästä pelistä tai vähintään niiden range 1/4 nykyisestä.
Ja inffi pelaaminen on omasta mielestä ihan perseestä
Itse olen huomannut että inffinä pelatessa 2042 pitää ajatella enemmän kuin aikaisemmin ja loadouttia pitää tarvittaessa kustomoida lähes joka spawnille riippuen tilanteesta, spawni pisteestä jne. Yksittäisen setin valinta ja sillä pelaaminen koko erän läpi ei välttämättä enää ole kovin hyvä idea muuta kuin muutamissa poikkeustilantessa.

Mitä aseisiin tulee niin olen myös huomannut että rynkyt ovat pääosin kaatopaikkatavaraa. Ehkä spreadin ja hitreg ongelmien takia tai jonkin muun mutta itse kyllästyisin siihen että tyhjennän 50% AK:n lippaasta viholliseen 5m päästä ja henki ei lähde, mutta sitten minut tapetaan yhdellä random kiväärin iskulla varpaaseen. Nyt pelaan lähes pääosin SKV:llä ja sidearmilla. SKV:ssä on loistava range, firerate ja yksittäinen isku vie 75% healthista. Käytännössä 2 nopeaa napautusta peräkkäin on varma tappo. Ase toimii myös hyvin "keskilyhyen", keski- ja pitkänmatkan taisteluissa.
 
Ehkä spreadin ja hitreg ongelmien takia tai jonkin muun mutta itse kyllästyisin siihen että tyhjennän 50% AK:n lippaasta viholliseen 5m päästä ja henki ei lähde

On tässä paljon ongelmia tosiaan ampumisen kanssa. Muutakin kuin spread ja se, että osumat ei rekisteröidy. Usein käy myös niin, että osumat rekisteröityy, muttei silti tee mitään damagea.

Ja tottakai normaali superbullet on mukana, kuten battlefieldiin kuuluu. Niin ärsyttävää, kun ei voi käytännössä reagoida vihuun ellei se ammu tosi paljon ohi, koska kuolet "yhteen" kutiin.
 
Itse nyt ihan tykkään tästä, vaikka onhan noi kaikki bugit ja balanssit/asehommat vielä viturallaan, mutta uskoisin että eiköhän tosta ihan hyvä tekele vielä tule. Ajoneuvot myös kyrsii, 99% kuolemista tulee aina ajoneuvoista.. parhaillaan spawnaat ja samantien joku helikopteri täräyttää arsenaalin niskaan, tankeista puhumattakaan.

Portal ihan hyvä lisä kyllä, mutta siinäkin vähän harmittaa "syvyyden" puute, esim BC2 on ihan ykkösjuttu itselle, mutta minusta esim. ampuminen ei oo ihan samanlaista kun vanillassa. Samoin kun puuttuu nuo "perkit" mitä sai vanillassa, niin haittaa kyllä kokemusta. Joku noissa ammus ja medilaatikoissakin bugaa kun ne ei lennä samoin kuin normaalisti pitäisi, joku stutterlagi yms. tuntuu olevan. Revivessä kans jotain erilaista kun vanillassa, jotenkin lagisen tuntuinen.. sama homma on tossa pääpelissäkin.

Ja sitten toi scoreboard varmaan suurin pettymys, BC2:ssa tykkäsin duunata medikillä vaan pitkin tanteretta, ottaa pojot talteen ja ukot ylös, tapoista ei ollu ees niin väliä, mutta tässä tuntuu ihan turhalta kun XP:tä ja scoreboardia ei käytännössä ole lainkaan niin menee kyllä into, harmi kun itselle se suurin juttu ois tuo ja olis mukava pelata vaan supporttia ukkojen keskellä ja heitellä mediboksia kylkeen. XP:llä ei kanssa tunnu olevan mitään korrellaatiota mitä oot tehnyt, jostain isommastakaan ei saa juuri mitään extraa, pöhkö ratkaisu.

Kartoista Kaleidoscope on kyllä huonoin, eikä edes pelkästään pilvenpiirtäjän mahdottoman valtauksen takia.. jotenkin ihan paska mappi muutenkin, vähän samat fiilikset Manifest mapista.

Ainiin ja voi piru kun kaipaan tuota BC2 spottausmekaniikkaa, en tiedä, mutta tykkäsin siitä aivan älyttömästi. Sais kaiken muun spottauksen unohtaa ja laittaa vaan vanha kunnon Q-nappula tulille.

Noh ei se auta kun katsella josko se siitä parantuisi.. mut meneehän toi tossa sivussa aina sillon tällön pelailla.
 
Sais kaiken muun spottauksen unohtaa ja laittaa vaan vanha kunnon Q-nappula tulille.
Tätä oon itsekkin kannattanut jo pitkään, mut muistan kyllä mitä kitinää tästä tuli ainakin kolmosessa kun jengi kohteli peliä kun mitäkin MilSimiä. Erikseen on hardcoret jos kartassa näkyvät hetkelliset pallot pilaavat immersion ja "aitouden".
 
Nyt olis peli tarjoukses 40.49€

Linkki vie siis harmaan alueen cdkey-kauppaan. Ei mikään virallinen tarjous. Pelin saa myös ilmaiseksi kun suoraan kadulta mukiloi jonkun ja nappaa luottokortin mukaan.

Ehkä silti EAn tapauksessa tämä sallittakoon. Näitä palveluita käyttämällä voi tosiaan jäädä pelintekijältä/-julkaisijalta rahat saamatta.

Sori offtopic.
 
Ainiin ja voi piru kun kaipaan tuota BC2 spottausmekaniikkaa, en tiedä, mutta tykkäsin siitä aivan älyttömästi. Sais kaiken muun spottauksen unohtaa ja laittaa vaan vanha kunnon Q-nappula tulille.

Aamen. Tuo edelleen oli minusta erinomainen mekaniikka tuomaan jotain tiimipelausta tommoseen publamättöön. Nyt vielä futuristisessa pelissä mielestäni ei olisi edes milsimisteillä valittamista, vaikka kaikilla hahmomodeleilla ei mitään silmänliikettä tunnistavia augmented reality -laseja päässä olekaan.
 
Onhan tää ihan hauskaa mättämistä ollu, pari kertaa tullu vain directx error ja peli kaatunut. Just tuli saatua lvl 60 ja pelattuna 59h.
 
Ihan mielenkiinnosta, miten tuollainen on edes mahdollista?

Varastetuilla luottokorttitiedoilla ostetaan peli ja myysn eteenpäin näiden sivujen kautta. Peli aktivoidaan onnistuneesti jonka jälkeen joskus luottokortin omistaja ehkä huomaa korttinsa laskusta että nyt on jotain mätää ja saa rahansa takaisin kun lasku mitätöidään. Peli jää voimaan mutta maksu ei.



 
Varastetuilla luottokorttitiedoilla ostetaan peli ja myysn eteenpäin näiden sivujen kautta. Peli aktivoidaan onnistuneesti jonka jälkeen joskus luottokortin omistaja ehkä huomaa korttinsa laskusta että nyt on jotain mätää ja saa rahansa takaisin kun lasku mitätöidään. Peli jää voimaan mutta maksu ei.
Paitsi että CDKeys.com ei toimi kuten nuo G2A mestat jossa käydään yksityisten välistä kauppaa, mikä mahdollistaa nuo luottokortti huijaukset. CDKeys.comissa tehdään ihan firman itsensä kanssa kauppaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 609
Viestejä
4 552 216
Jäsenet
75 030
Uusin jäsen
Kumikala

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom