Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 346
Aika paljon laajempi tuo huomisen update #2 kuin mitä sai kuvan tuosta aiemmasta artikkelista.
Alla muutokset suoraan täällä, niin ei tarvi hyppiä tuonne EA:n sivuille.

  • Bullet spread has been reduced on all weapons except Shotguns. This should result in better accuracy during gameplay
  • Increased PP-29 vertical recoil to ensure that the weapon does not overperform when engaging outside of its intended combat range
  • Resolved an issue where players who were killed close to obstacles such as walls or water were unable to be revived
  • Resolved instances where players were stuck in a downed state and unable to respawn. We’ve also introduced a hidden timer that will activate after 30 seconds of being in a downed state that will force a redeploy should it be required
  • MD540 Nightbird Mounted 20mm Cannons - we are reducing the radius at which bullets do damage upon impact, and decreasing their splash damage
    • Reduced Blast Radius size from 3 to 2
    • Reduced Inner Blast Radius damage from 1.5 to 0.75
  • KA-520 Super Hokum - 30mm Cannon (side mount) - we are reducing overall damage and range at which bullets do full damage, while increasing the overall bullet spread
    • Reduced Blast Radius from 2 to 1.6
    • Reduced Blast Damage from 20 to 14
    • Reduced bullet damage before Damage Fall Off starts 18 to 15
    • Reduced Damage Fall Off distance from 200 to 180
    • Reduced bullet damage at max Fall Off distance from 8 to 6
    • Increased bullet range and spread
  • AH-64GX Apache Warchief and KA-520 Super Hokum - 30mm Cannon - we are reducing the radius at which bullets do damage upon impact, and decreasing their splash damage
    • Reduced Blast Damage from 20 to 18
    • Increased the Damage Fall Off for enemies that are further away from the bullet impact center
  • We reduced the overall damage of the Minigun for all Land Vehicles, alongside bullet damage drop off now starting earlier
    • Reduced bullet damage before Damage Fall Off starts from 18 to 13
    • Reduced Damage Fall Off distance from 60 to 40
    • Reduced bullet damage at max Fall Off distance to 6
  • Equipped armor type for the LCAA Hovercraft has been adjusted which increases it’s vulnerability against different weapon types
  • Battlefield Portal - UAV-1
    • The UAV-1 has been re-enabled within Battlefield Portal
    • Greatly reduced health regeneration delay and speed
    • Increased missile damage against vehicles and infantry
    • The drone is now able to roadkill enemies
  • Breakthrough matches will now correctly end after the last sector has been captured
  • Resolved an issue that caused players queued for a match in Battlefield Portal to be sent back to the menu, instead of joining the match when a slot became available
  • Made general improvements to stability to prevent rare occurrences of game crashing


Vissiin yrittävät jo ensi viikolle seuraavaa päivitystä, joka onkin sitten paljon laajempi kuten aiemmasta artikkelista selvisikin.

Once this update is in your hands we’ll follow with Update #3 which is tentatively set for deploy next week. It will be our biggest update so far and provides a larger and more substantial set of changes, including performance enhancements, balance changes, and further QoL improvements.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Eikö tuo asentohomma voisi olla enemmänkin huono juttu?
Armorin määrän pitäisi näkyä siinä miten ottaa osumaa.... tosin eihän tämä mikään tankkisimu olekkaan :D
Niin tämä on siis helpostus tankki kuskille mutta aivan älyvapaa muutos muuten, koska se poistaa selustaan liikkumisen ja yllätysmomentin aivan täysin. BF4:sen tyyli on siis parempi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
505
Ei tarvitse vetää hernettä nenään ja alkaa minunkin kimppuuni hyökkäämään, kritisoin vain sinua hieman. Mutta nyt olen sitä mieltä, että puhut paskaa vain lämpimiksesi.


Kun pelin Steam-arvosteluissa n. 75 % arvosteluista on negatiivisia, kertoo se että on peliin muutkin tyytymättömät kuin sinun "trolliarmeijasi" ja "yes-manisi". (Cyberpunkilla oli 75% positiivisia arvioita, vaikka oli myös täysin rikki. Miksikö? Koska pohjalla sentään oli yritetty luoda hyvää peruspeliä.)
Miljoonat ihmiset voivat pelata tyytyväisenä, kun eivät tajua välittää paremmasta.

E: Tai voinet selittää minulle, kuinka sinä, yksittäinen henkilö joka sattuu pitämään pelistä, olet enemmän oikeassa kuin moni muu. Moni muukin täällä pitää pelistä, ja oikeutetusti. He eivät silti kusipään tavoin lyttää kaikkia kritisoijia ja väitä negatiivisia arvosteluja antaneita "trolliarmeijan" jäseniksi.
faniboyn kanssa aivan turha vängätä. Hänelle tämä on jumalpeli ja meille muille keskeneräinen kikkare koiranpaskaa. Ei väittelemällä parane :D
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 189
Jos tämä olisi ollut BF4-kopio parannetuilla grafiikoilla, niin saisimme varmaan lukea valitusta miten tämä on pelkkä BF4-kopio parannetulla grafiikoilla :whistling:
Minusta olisi ollut kivaa jos meillä olisi muitakin toivevaihtoehtoja kuin uudelleenlämmitys, tai vuoden-pari etukäteen julkaistu 60€:n Early Access-peli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 146
Minäkin kuulun kai vähemistöön koska luen enemmän näitä ongelmia kuin koen. Keskeneräinenhän tämä on. Puutteita ja bugeja löytyy, ne korjaantuu varmaan aikanaan, mutta tää suorituskyky ja sen ongelmat on yks asia mistä olen hieman huolissani. Toivottavasti tuohon jotain fiksiä saataisiin. Kaikki asetukset low ja AA:t sun muut kuvanparannukset pois päältä, 5600x@4800 ja 1080ti@2050 1440p resolla fps soutaa enimmäkseen välillä 80-110. Ihme kyllä graafinen ilme ei siltikään ole susipaska.

Myöskin tätä 128 pelaajan ja helvetin suurten karttojen mielekkyyttä kyseenalaistaisin varauksin, pelistä tulee helposti juoksusimulaattori, jossa suurin osa porukasta mähinöi jossain cluster fuckissa IE. Discarded kartassa siellä laivan kannella. 64 pelaajaa ja pienemmät kartat toimi aiemminkin, niin miksei voisi olla vaihtoehtona nytkin.

Mutta juu, kyllä tuota pelaamaan pystyy puutteineen, mutta toivottavasti suunta on kuitenkin ylöspäin. Muuten loppuu pelaajat.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 137
Ihme että kehtaavat näin raakiletta julkaista, luulisi että Cyperpunk olis opettanut jotain. Ellei sentään talousasiaa mutta mainehaittaa tai jotain sen tyylistä.

Pelasin hetken, 5900 + 3090. DLSS qualityllä, 4K resot kaikki tapissa, fps keikkuu jossain reilussa sadassa.

Turhanpäiväistä ja tylsää juoksentelua edes takas ja henki pois, sama uudelleen. No tällanen tietty muuttuu jahka pääsee hiukan peliin sisään mutta pientä pätsiä sais puskea ulos ensin.
 

Kenjinxs

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
392
itellä vaan 3440x1440 ja ultra, laitoin DLSS:n auto:lle mutta eihän se vissiin vielä pelaa
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 066
Tänään bugannu enemmän kuin aiempina iltoina koskaan. Ampumisnappi lopettaa toimimasta kesken kaiken tai liikkuminen bugaa eikä voi enää tähdätä vertikaalisesti tai jotain muuta jne jne. On näitä ennenkin ollut, mutta ehkä kerran pari illassa, nyt monta kertaa yhden pelin aikana.
Mulla just noita ongelmia ilmeni tiuhaan ekalla viikolla. Pelasin silloin Sundancella paljon, veikkaan että saattais liittyä siihen. Tais olla jotenkin niin, että kun laskeutuu maahan hypyn jälkeen niin ohjaus meni tavalla tai toisella sekaisin. Nyt ei ole tapahtunut paljoakaan kun tullut pelattua Mackaytä enimmäkseen.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 463
20h takana itselläni ja kaikista ongelmista huolimatta hauskaa on ollut. Bäfässä on aina ollut sitä puhdasta mayhemiä joka itseäni nappaa. Ja tässä sitä tuntuu olevan entistä enemmän..

Mutta joo, korjattavaa on pelissä ja paljon.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
29
Minäkin kuulun kai vähemistöön koska luen enemmän näitä ongelmia kuin koen. Keskeneräinenhän tämä on. Puutteita ja bugeja löytyy, ne korjaantuu varmaan aikanaan, mutta tää suorituskyky ja sen ongelmat on yks asia mistä olen hieman huolissani. Toivottavasti tuohon jotain fiksiä saataisiin. Kaikki asetukset low ja AA:t sun muut kuvanparannukset pois päältä, 5600x@4800 ja 1080ti@2050 1440p resolla fps soutaa enimmäkseen välillä 80-110. Ihme kyllä graafinen ilme ei siltikään ole susipaska.

Myöskin tätä 128 pelaajan ja helvetin suurten karttojen mielekkyyttä kyseenalaistaisin varauksin, pelistä tulee helposti juoksusimulaattori, jossa suurin osa porukasta mähinöi jossain cluster fuckissa IE. Discarded kartassa siellä laivan kannella. 64 pelaajaa ja pienemmät kartat toimi aiemminkin, niin miksei voisi olla vaihtoehtona nytkin.

Mutta juu, kyllä tuota pelaamaan pystyy puutteineen, mutta toivottavasti suunta on kuitenkin ylöspäin. Muuten loppuu pelaajat.
Samanmoista performanssia täältä suunnalta vaikkakin kovemmalla kalustolla - 5950x, 32GB 3600 CL14, RTX 3080 ja 3440x1440 resoluuttiolla kaikki low.

Harmittaa kyllä minkälaisessa jamassa EA puskee näitä ulos periaatteessa jo BF3:sta asti.
 

Bladekill

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 708
Samanmoista performanssia täältä suunnalta vaikkakin kovemmalla kalustolla - 5950x, 32GB 3600 CL14, RTX 3080 ja 3440x1440 resoluuttiolla kaikki low.

Harmittaa kyllä minkälaisessa jamassa EA puskee näitä ulos periaatteessa jo BF3:sta asti.
Itselläni on lähes 1:1 sama kokoonpano ja reso.
Ihan mielenkiinnosta :
1) Oletko päivittänyt uusimmat ajurit?
2) Millaista FPS noilla low asetuksilla saa?
3) Oletko kokeillut vetää kaikki nupit kaakkoon pl. DLSS ja RTX?
4) Windows 11 vai 10 vai joku muu?
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
29
Itselläni on lähes 1:1 sama kokoonpano ja reso.
Ihan mielenkiinnosta :
1) Oletko päivittänyt uusimmat ajurit?
2) Millaista FPS noilla low asetuksilla saa?
3) Oletko kokeillut vetää kaikki nupit kaakkoon pl. DLSS ja RTX?
4) Windows 11 vai 10 vai joku muu?
Puhdas asennettu Win11, kaikki uusimmat ajurit ja yleensä 90-120fps väliltä kaikki low asetuksilla. En ole mitään rivatuneria tai tällaista käyttänyt testaamiseen, tuntuma on se että frametimet olisivat suhteellisen hyvät näin, kaikki tapissa korkeintaan 10% ero fps:ään näin heittämällä jos pitää arvioida mutta input latency nousee ainakin minulle huomattavasti. Ja se sanottakoon että näyttöni on 160Hz.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 264
Onko PC pelaajilla tullu vastaan ongelmaa jossa kauempana juoksevan pelaajan juoksuanimaatio ei toimi? Liitävät vaan eteenpäin. Ainakin ps5 käy näin
Itsellänikin PS5:llä tuota näkee silloin tällöin. Melkoisen koomisen näköistä kun ukko liikkuu kaukana edestakaisin mutta jalat ja kädet tai mikään muukaan ei liiku yhtään :D Eiköhän tuo päivitetä kuntoon jossain välissä.
 

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
Puhdas asennettu Win11, kaikki uusimmat ajurit ja yleensä 90-120fps väliltä kaikki low asetuksilla. En ole mitään rivatuneria tai tällaista käyttänyt testaamiseen, tuntuma on se että frametimet olisivat suhteellisen hyvät näin, kaikki tapissa korkeintaan 10% ero fps:ään näin heittämällä jos pitää arvioida mutta input latency nousee ainakin minulle huomattavasti. Ja se sanottakoon että näyttöni on 160Hz.
Mulla puhdas win11 asennus 5900x , 32gb ram (3600), 2560x1440, 3080ti ja kaikki Ultralla, DLSS Quality -asennossa ja FPS yli 100 oikeastaan koko ajan.
 

Rod Panhard

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
13
Onko PC pelaajilla tullu vastaan ongelmaa jossa kauempana juoksevan pelaajan juoksuanimaatio ei toimi? Liitävät vaan eteenpäin. Ainakin ps5 käy näin
Taitaa olla joku enginen ongelma jos ruudulla on yhtäaikaisesti liikaa animaatioita, zombi-moodissa kun sata ukkoa oli yhdessä kasassa kartan kulmalla niin osalta ihan vieressäkin olevilta soltuilta puuttui animaatio.
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
374
Taitaa olla joku enginen ongelma jos ruudulla on yhtäaikaisesti liikaa animaatioita, zombi-moodissa kun sata ukkoa oli yhdessä kasassa kartan kulmalla niin osalta ihan vieressäkin olevilta soltuilta puuttui animaatio.
Joo ja tuhottu helikopterikin tippuu taivaalta tasasesti nykien ellei zoomaa sinnepäin
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 346
Onko PC pelaajilla tullu vastaan ongelmaa jossa kauempana juoksevan pelaajan juoksuanimaatio ei toimi? Liitävät vaan eteenpäin. Ainakin ps5 käy näin
Itsellänikin PS5:llä tuota näkee silloin tällöin. Melkoisen koomisen näköistä kun ukko liikkuu kaukana edestakaisin mutta jalat ja kädet tai mikään muukaan ei liiku yhtään :D Eiköhän tuo päivitetä kuntoon jossain välissä.
Taitaa olla joku enginen ongelma jos ruudulla on yhtäaikaisesti liikaa animaatioita, zombi-moodissa kun sata ukkoa oli yhdessä kasassa kartan kulmalla niin osalta ihan vieressäkin olevilta soltuilta puuttui animaatio.
Update #3 joka tulee alustavasti ensi viikolla mainitsee tälläisen, veikkaan että liittyy asiaan:

- Reduced occurrences where Specialists can be seen with low quality animations in the distance
Reduced occurences, varmaan meinaa sitä kun toki kärpäsen paskan kokoisen ukon varmaan tulisi olla noin animoitu.
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Onko PC pelaajilla tullu vastaan ongelmaa jossa kauempana juoksevan pelaajan juoksuanimaatio ei toimi? Liitävät vaan eteenpäin. Ainakin ps5 käy näin
PCllä ainakin betassa oli joku asetus tohon, miten kauas piirtää animaatiot jne oikein.
Samalla asetuksella esim kopterit näytti tekevän mitä ihmeempiä temppuja. Tämä sillon kun asetus oli lowilla.

Ei tietenkää muista mikä asetus se oli ja onko sama edes nyt pääpelissä mukana. Eipä oo tullu kiinnitettyä huomiota.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 273
PC:llä on asetuksissa täppä sille kuinka monta modelia saa olla high qualitynä samaan aikaan. Se vaikuttaa tuollaisiin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 346
PCllä ainakin betassa oli joku asetus tohon, miten kauas piirtää animaatiot jne oikein.
Samalla asetuksella esim kopterit näytti tekevän mitä ihmeempiä temppuja. Tämä sillon kun asetus oli lowilla.

Ei tietenkää muista mikä asetus se oli ja onko sama edes nyt pääpelissä mukana. Eipä oo tullu kiinnitettyä huomiota.
PC:llä on asetuksissa täppä sille kuinka monta modelia saa olla high qualitynä samaan aikaan. Se vaikuttaa tuollaisiin.
Se on tosiaan se graafikkaosion aivan viimeinen asetus.

Mullakin tuo asetus on high, joten olettaisin etten nyt tommosilla infantry etäisyyksillä näkisi näitä luistelevia ukkoja mutta siellä niitä vain on joskus.
Tuskin se alle 100m päässä oleva ukko kuitenkaan ultra tasoa vaatii.

Ei taida asetus pelittää ihan oikein.
Tai ehkä pelittää, mutta engine ignooraa sen ajoittain.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
599
Nyt lähti lataamaan päivitystä.

Onko muilla sellaista ongelmaa PC:llä, että tankkien tähtäys on jäykkää ja portaittaista ulkonäkymästä ja on hankala saada tähtäystä kohdalleen? Sisänäkymästä tähtäin liikkuu sulavasti. Etenkin raskailla tankeilla tämä ongelma korostuu.
Mitään korjausta tuohon?
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Nyt lähti lataamaan päivitystä.

Onko muilla sellaista ongelmaa PC:llä, että tankkien tähtäys on jäykkää ja portaittaista ulkonäkymästä ja on hankala saada tähtäystä kohdalleen? Sisänäkymästä tähtäin liikkuu sulavasti. Etenkin raskailla tankeilla tämä ongelma korostuu.
Mitään korjausta tuohon?
Nii ei kai tuo o ongelma kun sisänäkymästähän se on tarkotuski ampua?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 273
Nii ei kai tuo o ongelma kun sisänäkymästähän se on tarkotuski ampua?
Kaikissa aiemmissa sarjan peleissä onnistunut ihan loistavasti sisältä ja ulkoa. Tuollainen samanlainen tähtäysongelma tosin oli PC:llä BF4:n HT-95 Levkov tankissa.
 

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
Onko joku jo kokeillut pelata uuden päivityksen tultua tänään? Kokemuksia?
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Kaikissa aiemmissa sarjan peleissä onnistunut ihan loistavasti sisältä ja ulkoa. Tuollainen samanlainen tähtäysongelma tosin oli PC:llä BF4:n HT-95 Levkov tankissa.
Sais poistaa kokonaa KAIKISTA ajoneuvoista tuon third personin..

Onko joku jo kokeillut pelata uuden päivityksen tultua tänään? Kokemuksia?
Eipä tuossa nyt paljoa tuntun muuttuvan, sitä pp19 mikä lie se nyt olika ei näy enää niin paljoa ku nosti rekyyliä aika paljo, directXerror pukkas kerran(ja siihen lopetin) mitä itelle ei o tullu ennen.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 066
Onko joku jo kokeillut pelata uuden päivityksen tultua tänään? Kokemuksia?
Pikasen rundin testasin. En paljon eroa huomannut, sama kusisen laginen tuntuma kuin ennenkin.

Assault riflejä en kyllä testannut, chatissa sanoivat että toimivat nyt paremmin.

edit: ainiin ja se saatanan tykki M5C:ssä yhä stunlockaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Sais poistaa kokonaa KAIKISTA ajoneuvoista tuon third personin..


Eipä tuossa nyt paljoa tuntun muuttuvan, sitä pp19 mikä lie se nyt olika ei näy enää niin paljoa ku nosti rekyyliä aika paljo, directXerror pukkas kerran(ja siihen lopetin) mitä itelle ei o tullu ennen.
Lisää nerffiä ajoneuvoille. Hyvä idea :facepalm:
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Lisää nerffiä ajoneuvoille. Hyvä idea :facepalm:
Tottakai, ei niitä voi olla nerffattu liikaa.. vaikka tosin tuo olis enemmänki realistisointia ku nerffausta, gunnerin hommahan se katella ympärille et mitä tapahtuu.
Samaten tuon paikkojen swappailun vois ottaa kokonaa pois ajoneuvoista ni jäis nää yksinää lentäjät ym. pois samalla. :)
Samalla sitte ku tehää näitä muita muutoksia ni voitas nostaaa 200% nopeutta millä pääsee sisää ja ulos ajoneuvoista, ni loppuis toi kamikaze homma niiden kanssa.

Jalkaväki painotteisia mappeja odotellessa niinku muissaki bäfissä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 346
Ilmeisesti rynkyt on nyt jopa kelvollisia jälleen, hienoa.
Pitää vielä illalla käydä itse toteamassa.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 046
Onko Portaliin jo palautettu XP:n saaminen?
Sais poistaa kokonaa KAIKISTA ajoneuvoista tuon third personin..
Yksi parhaimmista ominaisuuksista HC-servuissa on nimenomaan tuo ajoneuvojen 3. persoonan kameran poistaminen. Ei ole kuskille juurikaan haastetta, kun voi 3. persoonasta vilkuilla, että yrittääkö joku tulla kiinnittelemään C4 kylkeen tai viskaamaan miinoja taakse. 1. persoonasta vilkuiltuna joutuu sentään vähän varomaan ja miettimään menemisiään.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 066
Jalkaväki painotteisia mappeja odotellessa niinku muissaki bäfissä.
Näiden puute tosiaan iso miinus.

Tässä kaikki mapit hyvin samanlaisia. About saman verran vehiclejä kaikissa ja kaikki myöskin vaikuttaa olevan suunniteltu snipereitä varten. Ei oikein yhtäkään mappia, jossa hyvänkokoinen osio mapista suunniteltu lähitaistelua varten. Eikä portalistakaan oikein löydy tälläistä.

Mielellään ottaisin vaikka Rotterdamin tähän peliin, niin tekisi pelin haulikoillakin jotain.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Onko Portaliin jo palautettu XP:n saaminen?

Yksi parhaimmista ominaisuuksista HC-servuissa on nimenomaan tuo ajoneuvojen 3. persoonan kameran poistaminen. Ei ole kuskille juurikaan haastetta, kun voi 3. persoonasta vilkuilla, että yrittääkö joku tulla kiinnittelemään C4 kylkeen tai viskaamaan miinoja taakse. 1. persoonasta vilkuiltuna joutuu sentään vähän varomaan ja miettimään menemisiään.
Ei kyl tullu paljoa HC modea pelattua, aina ku siellä kävi ni ne ketkä ei pelannu ajoneuvoilla, istu snipuilla jossaa ... hauskuus kaukana siintä.

Näiden puute tosiaan iso miinus.

Tässä kaikki mapit hyvin samanlaisia. About saman verran vehiclejä kaikissa ja kaikki myöskin vaikuttaa oelvan suunniteltu snipereitä varten. Ei oikein yhtäkään mappia, jossa hyvänkokoinen osio mapista suunniteltu lähitaistelua varten. Eikä portalistakaan ei oikein löydy tälläistä.

Mielellään ottaisin vaikka Rotterdamin tähän peliin, niin tekisi pelin haulikoillakin jotain.
Grand bazaar oli kova bf3:sta, saattais olla ehkä hitusen pien 128 pelaajalle tosin.. mut joo tästä tulee mielee bf3 Armored kill (jos oikein muistan nimen)lisäosa bf3:sta, laajoja mappeja ,suunniteltu enemmän ajoneuvoille.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 046
Ei kyl tullu paljoa HC modea pelattua, aina ku siellä kävi ni ne ketkä ei pelannu ajoneuvoilla, istu snipuilla jossaa ... hauskuus kaukana siintä.
Monessa BF3 ja BF4 servuissa oli asetettu maksimiraja snipereille per tiimi (yleensä 4kpl per tiimi). Pystyit siis pelaamaan kyllä Reconilla, mutta tarkkuuskivääreille (ja joskus DMR:lle) oli raja. Tämä oli täydellinen tasapaino ja kunhan nämä alkuhäröilyt on saatu alta pois ja Portal toimii oikeasti, niin eiköhän samanlaisia servuja vakiinnu siihenkin.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Monessa BF3 ja BF4 servuissa oli asetettu maksimiraja snipereille per tiimi (yleensä 4kpl per tiimi). Pystyit siis pelaamaan kyllä Reconilla, mutta tarkkuuskivääreille (ja joskus DMR:lle) oli raja. Tämä oli täydellinen tasapaino ja kunhan nämä alkuhäröilyt on saatu alta pois ja Portal toimii oikeasti, niin eiköhän samanlaisia servuja vakiinnu siihenkin.
oli juu ja missä ei saanu käyttää c4 tai haulikkoja servuilla.. ei toi HC moodi ikinä oikeen BF sarjoissa o saanu tuulta allessa, sillä o ollu aina oma pien pelaajakunta, enkä kuulu itekkä niihin et tykkäisin siintä, liian nopeasti kuolee kaikki siellä.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Onko joku jo kokeillut pelata uuden päivityksen tultua tänään? Kokemuksia?
Pienen testailun jälkeen tuntuu, että PP on edelleen se paras ase, vaikka se näemmä saikin myös piilonerffia horisontaalisen rekyylin merkeissä. On assault riflet nyt parempia kuin ennen, mutta spreadia on edelleen aivan liikaa ja ammuksia liian vähän lippaassa.

Edelleen oon sitä mieltä, että spread pitäis poistaa kokonaan. Ei mitään järkeä, että tuuri määrää voittajan.

Ja muutenkin, mikä järki siinä on, että assault riflet ja smg:t on tungettu täyttämään käytännössä sama niche?
 

spr

Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
167
Pienen testailun jälkeen tuntuu, että PP on edelleen se paras ase, vaikka se näemmä saikin myös piilonerffia horisontaalisen rekyylin merkeissä. On assault riflet nyt parempia kuin ennen, mutta spreadia on edelleen aivan liikaa ja ammuksia liian vähän lippaassa.

Edelleen oon sitä mieltä, että spread pitäis poistaa kokonaan. Ei mitään järkeä, että tuuri määrää voittajan.

Ja muutenkin, mikä järki siinä on, että assault riflet ja smg:t on tungettu täyttämään käytännössä sama niche?
Kuten veikkasinkin, niin bizon on ja pysyy parhaana ellei noita rynkkyjä suunnitella melkein kokonaan uusiksi. Eipä se haittaa kylläkään. Sillä pelataan mikä antaa eniten etua oli se sitten vaikka pistooli, mutta helvetin koomista tuuhiointia, kun rynkyllä ei tee mitään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
782
Kertokaa jos saatte joystickin toimimaan. Peli origissa ja xbox controller toimii.
 

Kenjinxs

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
392
jahas, se tais olla BF sarjan niitti :D tai sitten sattuu löytyyn joku joka osaa asiansa... vaan saa nähä muuttuuko tää 2042 mihinkään enää
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
230
jahas, se tais olla BF sarjan niitti :D tai sitten sattuu löytyyn joku joka osaa asiansa... vaan saa nähä muuttuuko tää 2042 mihinkään enää
Redditissä oli jokin postaus, että lähtö oli tiedossa ennen julkkaria.
Totuusperä unknown, mutta hyvään saumaan kyllä osuu.
 

Bladekill

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 708
Näiden puute tosiaan iso miinus.

Tässä kaikki mapit hyvin samanlaisia. About saman verran vehiclejä kaikissa ja kaikki myöskin vaikuttaa olevan suunniteltu snipereitä varten. Ei oikein yhtäkään mappia, jossa hyvänkokoinen osio mapista suunniteltu lähitaistelua varten. Eikä portalistakaan oikein löydy tälläistä.
En ole varma mihin viittaat, mutta Conquest on aina ollut se todellinen Battlefield ja default eivätkä niinkään ne CoD yleisöä kosiskelevat pelimoodit joten focus on yleensä hyvin vahvasti niiden ympärillä. Vaikea kuvitella Conquest mappia joka ei "olisi suunniteltu snipereita varten" kun käytännössä mikä tahansa isompi ei-putkimainen mappi on sellainen.

Jos pelaajat tekisivät enemmän yhteistyötä ja käyttäisivät järkeä eli ts. esim. ei yritetä juosta maaliryhmänä selkä suorana keskellä avointa kenttää vaan kuljettaisiin tiiminä autoilla/miehistönkuljetusvaunuilla basesta toiseen, olisi snipereista paljon vähemmän haittaa. Tämä kuitenkin lienee turha toivo joten ehkä ratkaisuksi tulee edellisistä osista tuttu sniperien määrän rajoittaminen?

Redditissä oli jokin postaus, että lähtö oli tiedossa ennen julkkaria.
Totuusperä unknown, mutta hyvään saumaan kyllä osuu.
Tuossa edellä linkatussa uutisessahan se suoraan lukee että tyyppi oli jo aikaa sitten päättänyt lähtevänsä, mutta oli sopinut uuden työnantajansa kanssa ettei aloita ennen kuin 2042 on julkaistu.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 346
Niin ja siis... tuo tyyppihän on aloittanut DICE:llä syyskuussa 2019, melkein vuosi BFV julkaisun jälkeen.
Sitä ennen oli töissä Kingillä, missä suuren osan ajasta katsoi Candy Crush pelien perään.
Ei voida varmaan sanoa että DICE on tässä menettänyt jonkun pitkän linjan bäfätekijän.
 

spr

Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
167
Tuossa edellä linkatussa uutisessahan se suoraan lukee että tyyppi oli jo aikaa sitten päättänyt lähtevänsä, mutta oli sopinut uuden työnantajansa kanssa ettei aloita ennen kuin 2042 on julkaistu.
Se on vähän sellanen juttu, että noissa korporaatioissa, kun annetaan isoille päille lähtöpasseja, niin niille yleensä annetaan hyvissä ajoin kaksi vaihtoehtoa eli sulassa sovussa lähtö ilman sen suurempaa maineen menetystä kuten tässä tai sitten sillä tavalla, että tulee rumaa jälkeä. Jos nyt ymmärrät mitä tällä tarkoitetaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 151
Viestejä
4 281 565
Jäsenet
71 604
Uusin jäsen
wert

Hinta.fi

Ylös Bottom