Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Juu fast sync ohjauspaneelista päälle ja kovaa ajoa. Fps cappia tuskin tarvitsee ollenkaan.
Itselläni on toisessa koneessa kiinni RX480 ja siinä 1440p 80Hz näytöllä. Ei mitään ongelmia repeilyn yms kanssa, FPS rajoitettu pelin muuttujalla arvoon 81.
Toisessa koneessa taas puolestaan GTX 1060 ja 1440p 60Hz näytöllä. Repeilyä esiintyy varsinkin ruudun yläreunassa taivasta vasten. FPS rajoitettu 61 pelin muuttujalla ja kokeiltu myös suoraan arvoa 60, mutta oli huonompi. Täytyy tänään koetella jos tämän koneen osalta keksisi miten pääsisi repeilystä eroon. Borderless window voisi kokeilla, ei ollut tullut mieleen tätä ennen kun ei tuo nyt niin paljoa ole haitannut.
Molemmat näytöt vsync off ja näytöt eivät tue g-sync / freesync.
, mutta tuntuu olevan aika vaikea löytää asetukset joilla saisi mahdollisimman stablen fps:n.Pahoittelut vähän off topicista mutta millä asetuksilla pelaat bf1 tuolla toisella koneella jossa RX480 kiinni? Ite pelailen kanssa 1440p 80hz paitsi että koneessa R9 390 joka on vissiin aikalailla samoissa tehoissa tuon RX480 kanssa, mutta tuntuu olevan aika vaikea löytää asetukset joilla saisi mahdollisimman stablen fps:n.
Yksi missä voi katsoa asetuksien vaikutusta on tämä, ja vaikka koskee BF4 niin muistaakseni kaikki samat asetukset löytyy ja engine kuitenkin ainakin pohjimmiltaan sama. Tuolla selitetty asetuksien painoa yms: Graphics settings and how they affect FPS - Battlefield 4: General discussion - Symthic ForumPahoittelut vähän off topicista mutta millä asetuksilla pelaat bf1 tuolla toisella koneella jossa RX480 kiinni? Ite pelailen kanssa 1440p 80hz paitsi että koneessa R9 390 joka on vissiin aikalailla samoissa tehoissa tuon RX480 kanssa, mutta tuntuu olevan aika vaikea löytää asetukset joilla saisi mahdollisimman stablen fps:n.
Ja sitten niitä yhden hengen squadeja olisi semmoset 10 kappalettaScoutit kyllä tämän pelin syöpä. Mikä siinä on, että niiden määrä ei rajoitetan Dicen toimesta? Joka squadissa saisi vaikka olla vain yksi scoutti.
Dicen omilla laskukaavoilla on ihan turha odottaa balanssia. Vaikka tuota skilliäkin hyödynnettäisiinkin balansoinnissa, niin varsinkin tuolla kärkidesiili(e?)n alla skillin voi saada korkealla auttamatta tiimiään kuitenkaan pätkääkään, kun vain kämppii jossain tappaen random-vihuja. Noita makaajia kun sitten on enemmän niin oma tiimi on aina heidän verran alivoimalla kun objectivesta pelataan. Toki se ettei Diceä kiinnosta balanssi (ei asebalanssi, eikä ehkä koko pelikään), ei tee hyvää tuollaiselle pelimuodolle jossa kaikkien pitäisi olla siellä objectivella auttamassa. Niin kauan kuin kunnolliset vuokraservut ja niiden plugarit puuttuvat, niin tasapainoista peliä on turha odottaa.Onhan ne yksi tämän pelin lukuisista syövistä mikä saa otsasuonet pullistumaan. Itseäni enemmän tai vähemmän on alkanut ärsyttämään operationeissa, että balanssia ei ole ollenkaan. Ei pelaamisesta voi oikein nauttia kun osapuolet on todella epäsynkässä keskenään parhaimmillaan noi jotkut kentät on ohi alle 10min.
Voiko tämä johtua siitä, kun pelailen kaverin kanssa ja hänelle näytetään skiliksi joku 200 ja minulle 400?
Sellainen huomio tosin, että kuulemma pelimoodeissa balance menee "pelimoodikohtaisella skillillä". En jaksa sourcea kaivaa, mutta asiaa kun joskus tutkin. Oletan että videon tekijä tuon tiedon jostain sai, ja siis videon aiheena oli balance.
Se kun ei oikein toimisi että balansoidaan vaikka operations peliä domination moodin skillillä.
Tuskin tämän pelin balance ikinä pääsee BF4 (ja aiemmat) tasolle, missä yhteisö pysty koodailee plugareita tuohon tarkoitukseen.
Onhan balance toki muutenkin melko hankalaa, eikä kyllä huvittaisi olla niiden koodajien saappaissa.
Peli ei voi kuitenkaan oikein huomioida vaikka sitä, että nyt ne kovat jannut (joiden piti tasoittaa menoa) pelaakin huonosti, tai ne kaikki pelaa yksin vs kavereiden kanssa yleensä jne jne. Plus mitä se skill nyt sitten edes kertoo, tai mitä muuta se huomioi sen lisäksi.
Oikeasti toimiva balance käytännössä kuitenkin vaatisi että kesken rundin analysoidaan menoa, mutta ei kukaan tykkää siitä että kesken rundin heitetään toiselle puolelle. BF4:ssa tosin osa servuista näin tekee, eli ne joilla on aggressiiviset asetukset balance plugareissa.
Ärsyttää kun oma tiimi on häviöllä ja tankkien puikoissa on koko ajan derp-tason kuskeja. Ei se voi olla niin vaikeaa [emoji36]
Onko tässä pelissä minkäänlaista sekoitusta tiimien kesken? Pelannut nyt vasta pari päivää ja aina kun menee peliin niin vihutiimi perseraiskaa täysin ja sit oottelee että ehkä seuraavassa pelissä on tasasemmat tiimit mutta paskanmarjat samat pelaajat taas omalla puolella ja sama homma jatkuu. Servuakaan ei kiinnosta kovin montaa kertaa vaihtaa kun servulle menemiseen ja lähtemiseen menee se 5~10 minsaa.

Onkohan mitään hyötyä prossun päivityksestä 2560 x 1440 resolla? Nyt käytössä i5-4690k ja gtx 1070. Ultra-asetuksilla pelaan, ja en niistä hirveesti haluis tinkiä. Kovas mäiskeessä tippuu kyllä FPS tuonne 50+ ja se vähän jo tuntuu lagaavan.
Eli auttaako prossun päivitys? Vai näytönohjaimen? Vai laskeakko detaileja..![]()
Onkohan mitään hyötyä prossun päivityksestä 2560 x 1440 resolla? Nyt käytössä i5-4690k ja gtx 1070. Ultra-asetuksilla pelaan, ja en niistä hirveesti haluis tinkiä. Kovas mäiskeessä tippuu kyllä FPS tuonne 50+ ja se vähän jo tuntuu lagaavan.
Eli auttaako prossun päivitys? Vai näytönohjaimen? Vai laskeakko detaileja..![]()
Mulla i7-6700k ja 1080. 1440p kaikki low tai off paitsi mesh ja textures ja sais pyöriä vielä paremmin tolle 144hz näytölle.
Hyvät tryhard asetukset muutenkin kun viholliset oikeen pomppaa esiin maastosta.![]()
Ihan hirveeltähän se näyttääPitää koittaa miltä näyttää noilla asetuksilla. Välillä vihuja on kyllä vaikea erottaa maastosta![]()
Olisko joku täppä vaan väärin? Dx11 käytössä?Onkohan mitään hyötyä prossun päivityksestä 2560 x 1440 resolla? Nyt käytössä i5-4690k ja gtx 1070. Ultra-asetuksilla pelaan, ja en niistä hirveesti haluis tinkiä. Kovas mäiskeessä tippuu kyllä FPS tuonne 50+ ja se vähän jo tuntuu lagaavan.
Eli auttaako prossun päivitys? Vai näytönohjaimen? Vai laskeakko detaileja..![]()
Olisko joku täppä vaan väärin? Dx11 käytössä?
Mulla i5 3570k@4,2ghz/8gb/gtx1070 ja pelaan 1440p resolla ultralla. Fps pyörii sielä 100 nurkissa, eikä käy alle 80.
Olisko joku täppä vaan väärin? Dx11 käytössä?
Mulla i5 3570k@4,2ghz/8gb/gtx1070 ja pelaan 1440p resolla ultralla. Fps pyörii sielä 100 nurkissa, eikä käy alle 80.
On kyllä kovat lukemat.Kovilta kuulostaa sun fps:ät, mun entisellä i5 4670K@4.4GHz+16Gbram+1080 tuli myös fps droppeja tuonne 60 pintaan 144hz 1440p:llä, ja sen lisäksi oli stutterointia. en sitten tiedä onko suorituskyky parantunut päivitysten myötä. pelaatko 144 vai 60hz?
On kyllä kovat lukemat.
Itsellä pyörii 100 tuntumassa myös average, mutta reso 1080p. Muistaakseni ihan ultralla.
i7 3930K @ 4.1 / 32GB / Strix 1070 OC.
Toisaalta en ole tämän vuoden puolella koskenut peliin, joten olisiko tilanne parempi nykyään.
Milläs muuten mittaatte? Noi tulokset sain frapsilla, ja olikohan aina 10 minuutin verran datan keräämistä. Kolme kertaa taisin ajaa.
Musta tuntu että fraps pelkkä fps tilastointi aiheutti performance hitin.Fraps videon tallennus nyt on tunnetusti kamala (tai ainakin oli) ja söi tehoja, mutta ei kai nyt fps bench...
Siis, toki mulla on FPS joko perfoverlay.drawfps kautta, tai sitten ihan Shadowplay:stä.After Burner Mulla käytössä, graafista näkee hyvin missä on menty. Halutessaan voi käyttää bäfän omaa perf.overlayta jos ei käytä AB tai XOC.
Pikatestaus suoritettu. 1440p, kaikki ultralla. Fps ylimmillään ~95, alimmillaan ~80. 64 pelaajan hardcore conquest, suez osui kentäksi. Cpu tosin aikalailla sen 99% käytössä![]()
Taa, hbaoMites antialiasing, FXAA vai TAA? Hbao?
Mitenkäs tämä liittyy BF1, vai meinaatko Battlelogilla kuitenkin jotain muuta?Onko muut huomannut, että battlelog chatissä tapahtuu kummia?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.