Battlefield 1

Luulen että päivittäiset raportoinnit on sadoissa, ellei jopa tuhansissa, veikkaisin ekaa,
en millään jaksa uskoa että noista edes kuoritaan kermat päältä. Mutuiluahan tämä vain on mutta taidetaan olla FF:n varassa joka ei mahda
parhaille hackseille yhtään mitään. Yhdellä hackkerisivulla sitäpaitsi neuvotaan käyttämään "fiksusti" ohjelmaa, mikä tarkoittaa sitä että ostaessa
huijauksen, ei tee liian rajua tason nousua jonka FF voi haistaa.
Noita "reikä päässä" huijareita pahempia on kuitenkin ne, jotka pelaa fiksusti hacksien kanssa käyttäen vain niitä sen verran että etua saadaan.
FairFighthan on sen tason vitsi, että hacksien myyjät siirtyivät ilosta hyppien BF1:n pariin heti pelin julkaisussa. Paljon helpompi koodailla kun vastassa ei ole mitään versus kaikki ne anticheat-plugarit mitä BF4:een oli mahdollista saada + spectaus.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
FairFighthan on sen tason vitsi, että hacksien myyjät siirtyivät ilosta hyppien BF1:n pariin heti pelin julkaisussa. Paljon helpompi koodailla kun vastassa ei ole mitään versus kaikki ne anticheat-plugarit mitä BF4:een oli mahdollista saada + spectaus.

Niinpä. Kun mikään ohjelma ei haistele onko siellä tiedostojen joukossa jotain sinne kuulumatonta, helppohan se on hakkerien jyllätä.
Eihän kukaan tietenkään tykkää että pelin mukana tulee ohjelma joka tsekkaa omia pelitiedostoja, mutta jos se hinta on maksettava päästäkseen puhtaampiin peleihin,
ainakin itse olen siihen valmis. Ei tuo punkbuster itselleni päänsärkyä aiheuttanut ennenkään.
 
Onko tosiaan niin että mitään tarkistuksia ei ole levyllä olevista tekstuureista tms? Tuohan sitten hyvin selittää miten jonkun savun läpi tulee headshottia tms osumaa vaikka itse ei näe että siellä toisella puolella on edes porukkaa.
 
Onhan tuo hieman masentavaa katsottavaa. Mikä tuo ESP hack nyt sitten oikein on? Videolla kun ilmeisesti sen verran monta eri hackkia käytössä, että vaikea identifioida.

Lähinnä sen takia kyselen kun tänään serverillä jonkun 1000-750 pelin jälkeen siellä joku heti chatissa avautui että 10 ESP toisella puolella tms.
 
No ilmankos.. :P ihmettelinkin eräänä iltana häbää pelatessa et kuin eräs heppu osu ihan ihmeellisesti ja useamman kerran. :P pariin kertaan sillai et kaveri vaan hyppäs ja "lonkalta" heitti kaks heppua kanveesiin. :wtf:
 
Onhan tuo hieman masentavaa katsottavaa. Mikä tuo ESP hack nyt sitten oikein on? Videolla kun ilmeisesti sen verran monta eri hackkia käytössä, että vaikea identifioida.

Lähinnä sen takia kyselen kun tänään serverillä jonkun 1000-750 pelin jälkeen siellä joku heti chatissa avautui että 10 ESP toisella puolella tms.

Empä viiti tänne linkata, mutta googleen bf1 ESP hack, niin sieltäpä nuo selvis aika äkkiä... Huoh ei kyllä ymmärrä jengiä ketkä noita käyttää... Ite oon mieluummin vaan rehellisesti paska. Ja jos noita oikeesti on paljon nii ihmekkää ku välillä tulee nenään niin huolella.
 
Pitihän tuo Googlata. Katsoin mitä tuo tarjoaa niin onhan tuo ihan naurettavaa touhua. Ihan kuin sitten vielä visuaaliset "lisämausteet" ei riittäisi, niin lopussa hienosti sokerina pohjalla "no recoil".

Säälittävää touhua käyttää tuollaista.

Tosin aikoinaan joku PunkBusterikin julkaistiin sen takia third party toimesta, kun Valve, Dynamix jne firmat eivät tehneet itse mitään peliensä ongelmille.
 
Empä viiti tänne linkata, mutta googleen bf1 ESP hack, niin sieltäpä nuo selvis aika äkkiä... Huoh ei kyllä ymmärrä jengiä ketkä noita käyttää... Ite oon mieluummin vaan rehellisesti paska. Ja jos noita oikeesti on paljon nii ihmekkää ku välillä tulee nenään niin huolella.

Vahva tämä!
 
Tää on tätä, eilinen peli (qonguest) ja oman puolen ukko loisti siellä kärjessä ja itse kakkosena. Aika hyvin ilman ajoneuvoja tappoja keräsi.
Sellanen 50 tappoa nyt tuolla menee hyvältä kaverilta mutta 100 haisee pahasti ja vihollisen tiimisätistä kyllä näki että ei mitään puhdasta pelissä.
Pitäskin vilkasta statsit huvikseen.

115CEA8B4B920C52AAF74A0AAC26E54021831560
 
Viimeksi muokattu:
Nyt selvisi tuo juoksubugikin joka itselläni vaivasi. Oli sitten nettiliittymässä jotain ylimäärästä trafiikkia, joka aiheutti ihan vain lagspiken n. 5 sekunnin välein ja juoksu pysähty. Reitittimestä kun katselin niin tuli sellainen 40mbit purske aina vähän väliä sisään ja samalla sitten hetkellinen 100-200ms ylimääräinen viive siksi aikaa.

Reitittimen ja palomuurin kun buuttasiniin kaikki toimi taas normaalisti (ja operaattorilta uusi IP samalla).
 
Onko tosiaan niin että mitään tarkistuksia ei ole levyllä olevista tekstuureista tms? Tuohan sitten hyvin selittää miten jonkun savun läpi tulee headshottia tms osumaa vaikka itse ei näe että siellä toisella puolella on edes porukkaa.

Hakkerit asia täysin erikseen, mutta esim savun läpi headshot, tai varsinkaan normiosuma ei ole mikään taikatemppu, jos servulla on spottaus päällä. Rämppäämällä Q:ta savun sekaan, 3D spot paistaa kuin joulukuusi, jos siellä joku on. Tämä nyt vain lisähuomautuksena, osa tilanteista varmasti hakkereiden aiheuttamia.

Mutta moni tässä tuntuu kyllä epärehellisesti pelaavan, pitäis DICE:n asialle saada jotain tehtyä. Ehkä vielä joskus... :kahvi:
 
Toki tuota Q tulee itsekin hakattua kun koettaa spottailla vihollista jostain puskien tms seasta. Eikö kuitenkin spottauksessa pidä vihollinen olla näkyvissä vai onko se tosiaan että savun läpi voi myös spotata vaikka vihua ei näekään / tiedä että se on siellä?
 
Toki tuota Q tulee itsekin hakattua kun koettaa spottailla vihollista jostain puskien tms seasta. Eikö kuitenkin spottauksessa pidä vihollinen olla näkyvissä vai onko se tosiaan että savun läpi voi myös spotata vaikka vihua ei näekään / tiedä että se on siellä?

Ainakin tällä hetkellä spottaus sen verran rikki, että savun läpi toimii myös. BF4:ssä tämä taidettiin korjata loppuvaiheessa, jos oikein muistan. Ykkösessä kuitenkin savuspottaus edelleen mahdollista.

Mielellään sitä pelaisi servulla, jossa koko spottausta ei olisi, mutta omilla suosikkicustomservuilla (enaw, ktk) se on ainakin vielä valitettavasti päällä. Dicen HC-servut ei enää vakuuta, 200% damage maistuu itelle paremmin kuin 125%
 
Omaan makuun spottaus on ihan jees, lähinnä sen takia että voi viestittää muulle squadille missä joku vihu on kun headsetin käyttö on niin vähäistä. Tosin tänään squadiin eksy joku urpo headsetin kanssa ja huuteli kaikkee skeidaa vain sinne kokoajan. Samassa yhteydessä tuli huomattua että BF1 puuttuu votekick harmiksi.
 
Omaan makuun spottaus on ihan jees, lähinnä sen takia että voi viestittää muulle squadille missä joku vihu on kun headsetin käyttö on niin vähäistä. Tosin tänään squadiin eksy joku urpo headsetin kanssa ja huuteli kaikkee skeidaa vain sinne kokoajan. Samassa yhteydessä tuli huomattua että BF1 puuttuu votekick harmiksi.

Tuossa mielessä hyvä toiminto, minimap ja siihen spottaus on omaan makuun sopiva, mutta 3d-spottaus hieman liikaa, varsinkin nykykunnossa.

Ps. Tuommoisista syistä johtuen VOIP sammumut kaikissa Battlefieldissä ekalla käynnistyksellä itselläni :lol:
 
Mikä läppä se on että tykistä ei pääse irtautumaan, jos se on käännetty väärään suuntaan? Miks ylipäätään se menee sellaseen suuntaan mistä ei pääse irti?

Yks helvetin raivostuttava elementti.
 
Mikä läppä se on että tykistä ei pääse irtautumaan, jos se on käännetty väärään suuntaan? Miks ylipäätään se menee sellaseen suuntaan mistä ei pääse irti?

Yks helvetin raivostuttava elementti.

Täh? Joko ymmärsin väärin tai sitten ei ole tullut vastaan. Puhunet varmaan noista kenttätykeistä (field gun) ja niihin asettautumisesta/poistumisesta? Itselläni onnistunut kyllä aina.
 
Täh? Joko ymmärsin väärin tai sitten ei ole tullut vastaan. Puhunet varmaan noista kenttätykeistä (field gun) ja niihin asettautumisesta/poistumisesta? Itselläni onnistunut kyllä aina.

Nii siis joo field gun.

Esim tässä kartassa tossa B:n ja C:n välissä on yks. Sen kun laittaa jotenkin väärään suuntaan tonne C:lle päin, niin en siitä irti pääse, ellen käännä sitä tiettyyn suuntaan ja sit vasta pääsee irti.
bf1-2016-10-22-16-59-53-17.jpg

Tai sit tässä kartassa ampuu tykillä C:ltä B:lle päin ni jossain asennossa siitä tykistä ei pääse irti ja sit kun kääntelee ni pääsee taas irti.
bf1trial_2016_10_14_127znx.png
 
Nii siis joo field gun.

Esim tässä kartassa tossa B:n ja C:n välissä on yks. Sen kun laittaa jotenkin väärään suuntaan tonne C:lle päin, niin en siitä irti pääse, ellen käännä sitä tiettyyn suuntaan ja sit vasta pääsee irti.
bf1-2016-10-22-16-59-53-17.jpg

Tai sit tässä kartassa ampuu tykillä C:ltä B:lle päin ni jossain asennossa siitä tykistä ei pääse irti ja sit kun kääntelee ni pääsee taas irti.
bf1trial_2016_10_14_127znx.png

Empä ole itse tuollaiseen törmännyt
 
Voisko tuossa tykkiprobleemassa olla se, että jos tykin kääntäät iettyyn asentoon niin ei takana ole tilaa poistua? Ei tosin ole omalle kohdallekkaan tuota käynyt.

Uutta tietoa seuraavista DLC-paketeista They shall now passin jälkeen:
Battlefield 1 Premium Pass – Battlefield Official Site

In the name of the Tsar
ENTER THE WAR’S BIGGEST FRONT WITH THE RUSSIAN ARMY AND FIGHT IN SNOW-COVERED RAVINES AND A FREEZING ARCHIPELAGO IN 4 NEW MAPS.

Turning Tides
PARTICIPATE IN THE AMPHIBIOUS WARFARE OF WW1 AND ENGAGE IN THE DAREDEVIL ZEEBRUGGE RAID, THE GALLIPOLI OFFENSIVE, AND MORE.

Apocalypse
GO OVER THE TOP IN THE MOST INFAMOUS BATTLES OF WW1. CONQUER BITTERLY CONTESTED GROUND WITH BRUTAL TOOLS AND UNIQUE WEAPONS.
 
Ei ole nyt tullut BF1:seen koskettua kun entinen BF4 vakiserveri palasi linjoille ylläpitäjien kypsyttyä BF1 coming sooniin.. onko RSP:n tiimoilta tullut merkittäviä parannuksia?
 
Ei ole nyt tullut BF1:seen koskettua kun entinen BF4 vakiserveri palasi linjoille ylläpitäjien kypsyttyä BF1 coming sooniin.. onko RSP:n tiimoilta tullut merkittäviä parannuksia?
Merkittäviä, ei.
Itsellä ei ainakaan vielä kovin ole uskoa BF1 RSP.

Esimerkkejä miten absurdi tilanne edelleen on:

- vain serverin ostanut voi kick/ban
- ei voi asettaa muita admineja (????????????????)
- kick/ban ei voi antaa syytä
- ei VIP listoja (kiva ostaa oma servu ja jonottaa)
- serveriä ei voi restarttaa
- pelaajia ei voi siirtää
- 20 pelaajaa vaaditaan että 64p CQ alkaa
- 10 pelajaa vaaditaan että 24p dush/dom/tdm alkaa

Serverin käynnistys on siis luultavasti melkosen vaikeaa noiden minimipelaajien takia.
Sen lisäksi kun nämä servut ei ole quick matchissa....
 
Voisko tuossa tykkiprobleemassa olla se, että jos tykin kääntäät iettyyn asentoon niin ei takana ole tilaa poistua? Ei tosin ole omalle kohdallekkaan tuota käynyt.

Uutta tietoa seuraavista DLC-paketeista They shall now passin jälkeen:
Battlefield 1 Premium Pass – Battlefield Official Site

In the name of the Tsar
ENTER THE WAR’S BIGGEST FRONT WITH THE RUSSIAN ARMY AND FIGHT IN SNOW-COVERED RAVINES AND A FREEZING ARCHIPELAGO IN 4 NEW MAPS.

Turning Tides
PARTICIPATE IN THE AMPHIBIOUS WARFARE OF WW1 AND ENGAGE IN THE DAREDEVIL ZEEBRUGGE RAID, THE GALLIPOLI OFFENSIVE, AND MORE.

Apocalypse
GO OVER THE TOP IN THE MOST INFAMOUS BATTLES OF WW1. CONQUER BITTERLY CONTESTED GROUND WITH BRUTAL TOOLS AND UNIQUE WEAPONS.

Harmi kyllä kun tässä pelissä on vain 4DLC:tä vs. BF3/4 5DLC:tä. Ja hintaa silti premiumilla samat vaikka sisältöä on suoraan karsittu 20%. Nyt 1 DLC-paketti premiumissa maksaa 12,5€ vs. aiempi 10€ eli kevyt 25% hinnannousu.

Olisivat voineet lisätä viidentenä DLC-maana vaikkapa Japanin. Kyllä Japanikin käsittääkseni sen verran tuohon osallistui, että yhden DLC:n olisi saanut raapaistua jos haluaisi. Tai sitten vaikka vaan lisää jotain sekalaista sisältöä.
 
Ei kai Japani osallistunut WW1 muuten kuin laivastolla antaen tukea reittien suojaamisessa?
 
Merkittäviä, ei.
Itsellä ei ainakaan vielä kovin ole uskoa BF1 RSP.

Esimerkkejä miten absurdi tilanne edelleen on:

- vain serverin ostanut voi kick/ban
- ei voi asettaa muita admineja (????????????????)
- kick/ban ei voi antaa syytä
- ei VIP listoja (kiva ostaa oma servu ja jonottaa)
- serveriä ei voi restarttaa
- pelaajia ei voi siirtää
- 20 pelaajaa vaaditaan että 64p CQ alkaa
- 10 pelajaa vaaditaan että 24p dush/dom/tdm alkaa

Serverin käynnistys on siis luultavasti melkosen vaikeaa noiden minimipelaajien takia.
Sen lisäksi kun nämä servut ei ole quick matchissa....

Eli eipä tarvitse vaivautua. Omalta osaltani jää preemiumit ostamatta, tämä täysin käsittämätön serverisirkus tappoi tehokkaasti mielenkiinnon pelaamiseen. Ei siinä DLC:n pari lisäkarttaa ja pyssyä auta.

Katsellaan uudemman kerran tilanne joskus jos RSP saadaan kuosiin. Olettaen että joku vielä pelaa tätä siinä vaiheessa...
 
Katselin tuossa statseja ja vertailin että viimeisen 3 päivän aikana PC:llä BF4 pelaajia oli parhaimmillaan linjoilla ~ 18k ja BF1 ~ 45k. Eli siis ilmeisesti BF4 puolelta löytyy peliä vielä ihan hyvin. Sitäkin voisi sitten ehkä kokeilla (BF1 eka sarjan peli mitä tullut pelattua).
 
Katselin tuossa statseja ja vertailin että viimeisen 3 päivän aikana PC:llä BF4 pelaajia oli parhaimmillaan linjoilla ~ 18k ja BF1 ~ 45k. Eli siis ilmeisesti BF4 puolelta löytyy peliä vielä ihan hyvin. Sitäkin voisi sitten ehkä kokeilla (BF1 eka sarjan peli mitä tullut pelattua).

Noita vanhoja battlefieldejä näyttäisi saavan Originistakin halvalla tällä hetkellä. BF3 Premium edition 15€ ja BFBC2 sekä BF4 perusversiot 5€. Itse tykkäsin ainakin aikanaan (konsolilla) BC2:sesta ja ostin sen kyllä myöskin koneelle. Hieman kömpelöt ohjaukset PC:llä, ei voi liikkua väli-ilmansuuntiin eli esim. W+A, mutta muuten ihan toimiva. Moni on myös pitänyt kolmosta nelosta parempana pelinä, joten sitäkin kannattaa harkita.
 
BF4 kuuluu myös Origin Accessiin, joten sitä kautta saa ~ 4 EUR / kk Premiumin.
 
Miten tämän saa sulavaksi 1080p60Hz näytöllä ilman input lagia?

- Vsyncillä on sulavaa ja ei repeile, mutta input lag vaivaa.
- Sekä pelin omalla että rivatunerin FPS limiterillä tulee nykimistä, jos tulee esim. iso räjähdys. FPS pysyy kuitenkin koko ajan 60:ssa.
- Fast syncillä ei tule repeilyä, mutta peli on kaukana sulavasta
 
Miten tämän saa sulavaksi 1080p60Hz näytöllä ilman input lagia?

- Vsyncillä on sulavaa ja ei repeile, mutta input lag vaivaa.
- Sekä pelin omalla että rivatunerin FPS limiterillä tulee nykimistä, jos tulee esim. iso räjähdys. FPS pysyy kuitenkin koko ajan 60:ssa.
- Fast syncillä ei tule repeilyä, mutta peli on kaukana sulavasta

Itsellä loppui nykiminen kokeilemalla eri arvoja NVIDIAn ohjauspaneelissa "esipiirrettyjen kehysten määrä"-asetukselle. Auto (en muista määrittääkö peli)-->1 vähensi nykimistä, vaikka FPS ei paremmaksi muuttunutkaan.
 
Itse ajan ilman vsynkkiä ja user.cfg laittanut "RenderDevice.RenderAheadLimit" arvoon 2 molemmissa koneissa (Radeon ja Geforce). Tällä ainakin itse olen saanut input lagin pois itselleni riittävälle tasolle. Arvoa voi kokeilla myös laittaa ykköseen, oletus on mielestäni 0 (automaatti ilmeisesti). Teoriassa kai 1 pitäisi vähentää lagia vielä enemmän, mutta itselläni alkoi FPS kärsimään siitä jo sitten.
 
1060 kortille ilmottautui mahdollinen ostaja, niin nappasin tarjouksesta MSI RX 480:n. Eiköhän Freesyncillä jää repeilyt ja nykiminen kauas historiaan :)
 
1060 kortille ilmottautui mahdollinen ostaja, niin nappasin tarjouksesta MSI RX 480:n. Eiköhän Freesyncillä jää repeilyt ja nykiminen kauas historiaan :)

Toivottavasti, bäfän moottorin sielunelämä on ollut aina vähän tuurin ja arvailujen varassa. Joku yksi asetus saattaa viedä tai tuoda kaiken stutterin ja nykimisen.

RenderDevice.RenderAheadLimit on itselläkin ollut aina bäfässä yksi niistä kriittisistä asetuksista, muilla arvoilla kuin 1 nykii ja stutteroi.
 
Toivottavasti, bäfän moottorin sielunelämä on ollut aina vähän tuurin ja arvailujen varassa. Joku yksi asetus saattaa viedä tai tuoda kaiken stutterin ja nykimisen.

RenderDevice.RenderAheadLimit on itselläkin ollut aina bäfässä yksi niistä kriittisistä asetuksista, muilla arvoilla kuin 1 nykii ja stutteroi.

Jännä juttu kieltämättä. Itse kun noita kokeilin viime vuoden puolella, niin arvo 1 antoi omasta mielestäni paljon huonommat tulokset kuin 2 taikka arvon kokonaan asettamatta jättämisen. Todellakin henkimaailman asioita.
 
Eli eipä tarvitse vaivautua. Omalta osaltani jää preemiumit ostamatta, tämä täysin käsittämätön serverisirkus tappoi tehokkaasti mielenkiinnon pelaamiseen. Ei siinä DLC:n pari lisäkarttaa ja pyssyä auta.

Katsellaan uudemman kerran tilanne joskus jos RSP saadaan kuosiin. Olettaen että joku vielä pelaa tätä siinä vaiheessa...
Täällä oikeastaan sama fiilis. Tuo RSP sekoilu on varmaan se suurin miinus ja vienyt pelihalut lähes kokonaan. Ehkä premium tulee kuitenkin hommattua jossain vaiheessa kunhan halvalla saa. Hyvin kuluu aika R6 parissa samalla kun odottelee tähän päivityksiä.

Nelonen julkaistiin rikkinäisenä, mutta eipä ykkösenkään tyyli mieltä lämmitä. Jätetty hyviä ominaisuuksia aika paljon pois.
 
Nelonen julkaistiin rikkinäisenä, mutta eipä ykkösenkään tyyli mieltä lämmitä. Jätetty hyviä ominaisuuksia aika paljon pois.

Kai seuraavaan bäfään sitten taas tuodaan nelosessa olleita ominaisuuksia "uusina hienoina featureina". Toivottavasti se seuraava bäfä on sitten edes WW2.

Vähän on jättänyt tämä One edelleen kylmäksi, mutta en voi täyttä tyrmäystäkään antaa.
 
Viis conquestia tänään. Yks voitettii ylivoimasesti ja loput hävittii ylivoimasesti. Ei mitään balanssia.
Ei paljon mieltä lämmitä tollannen ylijuoksu, vaikka oliski voittajien puolella.

Yleensä sitä aina vaan idlaan sit loppupelin ku huomaa että ei oo toivoakaan ja toivoo et "ehkä se seuraava peli olis vähä parempi". Tänään ei onni ollu myötä sen suhteen.
 
Viis conquestia tänään. Yks voitettii ylivoimasesti ja loput hävittii ylivoimasesti. Ei mitään balanssia.
Ei paljon mieltä lämmitä tollannen ylijuoksu, vaikka oliski voittajien puolella.

Yleensä sitä aina vaan idlaan sit loppupelin ku huomaa että ei oo toivoakaan ja toivoo et "ehkä se seuraava peli olis vähä parempi". Tänään ei onni ollu myötä sen suhteen.

Joo kaverin kanssa pari päivää sitten ihan sama meininki. Ihan kauhiaa ribulskia. Pidetäänki taukoa ainaki seuraavaan pätsiin saakka. Ei tuota meininkiä vaan jaksa.
 
Tiistaina 14.3. pitäisi premiumin ostaneilla aueta They Shall Not Pass.

Noniin josko sitten palaisi tämän pökäleen pariin.
Toivotaan että tulee myös pelillisiä parannuksia karttojen ja muun hömpän lisäksi. Suurimpana jotain korjausta balanssi hommiin, jos se nyt on edes mahdollista näillä servuilla...
 
Noniin josko sitten palaisi tämän pökäleen pariin.
Toivotaan että tulee myös pelillisiä parannuksia karttojen ja muun hömpän lisäksi. Suurimpana jotain korjausta balanssi hommiin, jos se nyt on edes mahdollista näillä servuilla...

En nyt kovin innoissani odottaisi mitään suurempia pelillisiä muutoksia. Jos kovastikin ahdistaa niin ehkä on syytä kokeilla jotain toista nettiräiskintää. Onhan noita.
 
On kyllä syöpäisiä nuo mortar truckit ainakin operationssissa. Sama jantteri veti koko Kaiserslachtin hyökkäyssession alusta loppuun (voitettiin kyllä kuitenkin lopulta) tuollaisella camppimalla oman basen perällä. Ei paljoa hyödytä hyökkääjiä, että joku räiskii tuolta etäältä hieman mortaria ja keräilee tappoja. Eikä tuolle voi puolustajatkaan mitään, kun se pystyy menemään piiloon suojan taakse ja ampumaan niin etäältä ettei mikään maassaoleva pysty siihen iskemään, pelkät lentokoneet vain. Aivan liian pitkä ampumamatka noissa, kun pystyy ihan huoletta camppimaan ja keräilemään tappoja niinkin etäältä. Kaikista helpoin (ja hyödyttömin) tapa keräillä huolettomia tappoja, kun räiskii vain kartan punaisille pisteille toivoen että joku kuolee.. Hyvä kuljettaja vaikkapa heavytankilla kerää enemmän tappoja, enemmän pisteitä, cappii pointteja ja tarjoaa spawnauspaikan kun taas tuollaisen mortar truckin nähdessä voi olla varma, että se haaskaa koko kiekan ajan tiimiltä ajoneuvon oman KD:n vuoksi. Huoh. Luulisi että tuollaisella tavalla olisi ylipäätään tylsä pelailla. Voisivat vaikka jotenkin pakottaa noita ajoneuvoja tulemaan lähemmäs lippuja (operationssissa) ja ehkä nerffata hiukan tuota mortar truckin kantamaa ja kenties korvauksena boostata hieman tehoa.

Olisivat voineet pukata tuon DLC:nkin jo ensiviikolla. Mitähän varten sitä pitää odottaa virallisesti noinkin pitkään, kun se on kuitenkin ollut jo CTE:ssä premium-jäsenille pidempään tarjolla (tavallaan)? Elleivät sitten ole jotain patchia vääntämässä tuon kaverina mutta en usko että ainakaan DLC:n sisällön osalta on enää suuria muokkauksia tulossa. Ehkä bugiparannuksia mutta eivätpä nuo ole ennenkään estäneet julkaisuja.
 
Hieman on kahden vaiheilla päivittäisikö tuohon Premium / Deluxe pakettiin että saisi nuo uudet sisällöt myös. Katsoin että päivityshinta olisi karvan alle 50 EUR. Nyt siis ihan perus. Onko jollain tietoa saako tuota päivitystä jostain edullisemmin tai voiko edes ostaa muualta kuin suoraan Originista?
 
Hieman on kahden vaiheilla päivittäisikö tuohon Premium / Deluxe pakettiin että saisi nuo uudet sisällöt myös. Katsoin että päivityshinta olisi karvan alle 50 EUR. Nyt siis ihan perus. Onko jollain tietoa saako tuota päivitystä jostain edullisemmin tai voiko edes ostaa muualta kuin suoraan Originista?

Aika heikosti tuntuu olevan missään tarjolla. Toistaiseksi edullisin vaihtoehto näyttänee olevan ilmainen 7pv Access kokeilu (jos ei Accessia ole jo) ja tuolla sitten edes se 10% alennus Originista. Noissa keycode-kaupoissakaan ei näytä olevan mitään fiksuja hintoja, häviävät jopa Accesshinnoille (+ ei saa deluxea, ihan sama mitä mieltä sen järkevyydestä sitten on henk.koht.).
 
En nyt kovin innoissani odottaisi mitään suurempia pelillisiä muutoksia. Jos kovastikin ahdistaa niin ehkä on syytä kokeilla jotain toista nettiräiskintää. Onhan noita.

Joo no en nyt muuta hirveesti ees kaipaa kunhan jotain tuolle balanssille tekisivät. On nimittäin tosi harvassa ne tasaiset matsit, vaan eipä tuollekkaan kovin kummoisia varmaan voi tehdä?

No jokatapauksessa uuden pätsin myötä taas mielellään palaa pelin ääreen :). Eli tykätty on näinkin, mutta välillä käy kyllästyttää huolella. Onneksi on esim titanfall2 ym. Missä voi käydä hermo lepuuttamaasa.
 
Itse ajan ilman vsynkkiä ja user.cfg laittanut "RenderDevice.RenderAheadLimit" arvoon 2 molemmissa koneissa (Radeon ja Geforce). Tällä ainakin itse olen saanut input lagin pois itselleni riittävälle tasolle. Arvoa voi kokeilla myös laittaa ykköseen, oletus on mielestäni 0 (automaatti ilmeisesti). Teoriassa kai 1 pitäisi vähentää lagia vielä enemmän, mutta itselläni alkoi FPS kärsimään siitä jo sitten.
Testasin nyt tuota arvoilla 1 ja 2 ja nykimiset katosivat. Rajoitin frameraten Rivatunerilla 60:een, niin pyörii koko ajan sulavasti ilman repeilyä ja vsyncin input lagia. Voi taas pelailla hyvin :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 410
Viestejä
4 490 278
Jäsenet
74 155
Uusin jäsen
Multitronic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom