Sellainen huomio tosin, että kuulemma pelimoodeissa balance menee "pelimoodikohtaisella skillillä". En jaksa sourcea kaivaa, mutta asiaa kun joskus tutkin. Oletan että videon tekijä tuon tiedon jostain sai, ja siis videon aiheena oli balance.
Se kun ei oikein toimisi että balansoidaan vaikka operations peliä domination moodin skillillä.
Tuskin tämän pelin balance ikinä pääsee BF4 (ja aiemmat) tasolle, missä yhteisö pysty koodailee plugareita tuohon tarkoitukseen.
Onhan balance toki muutenkin melko hankalaa, eikä kyllä huvittaisi olla niiden koodajien saappaissa.
Peli ei voi kuitenkaan oikein huomioida vaikka sitä, että nyt ne kovat jannut (joiden piti tasoittaa menoa) pelaakin huonosti, tai ne kaikki pelaa yksin vs kavereiden kanssa yleensä jne jne. Plus mitä se skill nyt sitten edes kertoo, tai mitä muuta se huomioi sen lisäksi.
Oikeasti toimiva balance käytännössä kuitenkin vaatisi että kesken rundin analysoidaan menoa, mutta ei kukaan tykkää siitä että kesken rundin heitetään toiselle puolelle. BF4:ssa tosin osa servuista näin tekee, eli ne joilla on aggressiiviset asetukset balance plugareissa.