Battlefield 1

pitäisi varmaan ruveta pelaamaan noilla suomiservuilla? Pystyykö niitä nykyää ihan tollein hakemaan?
 
Missä ne pelaajakuvat laitetaan? Originin puolella vai Bäfässä itsessään?
 
Oliko ne jopa EA.comissa kun piti laittaa mikäli oikein muistan.
 
Tuleeko tuo DLC erikseen myyntiin vai onko pakko olla Premium pass?

Jos se vaaditaan niin jää kyllä hankkimatta, Origin Accessin alennuksen jälkeen Premium pass maksaa 44,91€ :D

Löytyihän tuosta tietoa:

The release date for non-Premium Pass holders is also in March with a release date confirmed for March 28th. This is the date for all three platforms.

Hinnasta tosin ei ole mainintaa.
 
Itellä sigun osat ja pyörii 1080p ja high asetuksilla. 60-130fps. Riippuu mapista ja kuinka paljon lentää smokeja ja kaasua. Automatico on niin ärsyttävä ase. Joko sillä vetää alottelijanoobit ja 95lvl ihmiset(kertoo siis että sillä on sinne päästy). Niin iso firerate yms että joku kun sillä tulee kulman takaa niin eipä sitä vastaan voi tehdä mitään. Ite oon lvl 12 koska alotin just ja yleensä support+mp18 optical.
 
Tuleeko tuo DLC erikseen myyntiin vai onko pakko olla Premium pass?

Jos se vaaditaan niin jää kyllä hankkimatta, Origin Accessin alennuksen jälkeen Premium pass maksaa 44,91€ :D

Löytyihän tuosta tietoa:

The release date for non-Premium Pass holders is also in March with a release date confirmed for March 28th. This is the date for all three platforms.

Hinnasta tosin ei ole mainintaa.

Villinä veikkauksena sanoisin erillisenä ostettuina DLC sisällön maksavan 15€/DLC. Ei se oikein muuta voi olla, kun 10€/kpl tulisi halvemmaksi kuin Premium ja tuskin se mitään epämääräistäkään on tuosta 10-15€ välimaastolta. 14,90€ ne ovat maksaneet myös esim. BF4:sessa (ja siihen Premium pass maksoi saman verran kuin nyt mutta DLC-paketteja tuli 5 eikä 4..).
 
itse ostelen vasta primiumin kun tarpeeks pelannut ja hinta tulee alas. kuitenkin ea vähän sellanen laitos ettei sitä mieluusti rahoita.
 
Olipahan mainio päivitys 4670K->4790K etenkin BF1n kannalta. Pelailen 1440p/144Hz-näytöllä 1070:lle räätälöidyillä ultra-low-asetuksilla. Aiemmin FPS oli 64-pelaajan kentissä useimmiten siinä 70-120 välillä ja vaikka paperilla tuo näyttää hyvälle, niin frame raten putoamisen kyllä tunsi eikä edes G-Sync pystynyt tuota "nykimistä" täysin pelastamaan. Nyt FPS on lähes jatkuvasti 110-120 ja pahimmillaan putoaa noin 90 korville. Minkäänlaista nykimistä tai stutterointia ei enää ole. Kun korkeaan refresh rateen tottuu, niin 90 FPS on minimi täysin sulavaan pelikokemukseen. Melkoista hifistelyähän tää on, kun 60 hertsilläkin pärjäsi aikanaan ihan hyvin:D

Niin ja mukavia noi 1080 Ti testitulokset. Sillä taitaa jo päästä stabiiliin 144 FPS menoon 1440p:llä. Ainakin on upgrade-polku tiedossa, jos joskus haluaa lisää silmäkarkkia.
 
Itse mietin kans ostavani i5-4430 tilalle i7-4790k + kellotusemo. Sais bäfään vähä lisää fps ja muihinkin peleihin.
 
Eilen kokeilin ekan kerran Ryzenillä tätä. Tosin prossu vakiolla ja samoin GPU kellotukset hieman hukassa kun Afterburner kadotti asetukset päivityksen yhteydessä. Samalla tuli myös uusi GPU ajuri laitettua.

Aikaisemmin 3570K@4.5 ja RX480@1400/2235 -> 1440p stable 81 fps limitoituna.

Nyt 1700X@stock ja RX480@stock niin FPS huiteli jossain 65-75 paikkeilla, fps limitti oli samassa 81 asetettuna.

Täytyy hieman paremmalla ajalla katsella noita kun saa uuden setin kaikkine asetuksineen kuntoon.
 
Eilen kokeilin ekan kerran Ryzenillä tätä. Tosin prossu vakiolla ja samoin GPU kellotukset hieman hukassa kun Afterburner kadotti asetukset päivityksen yhteydessä. Samalla tuli myös uusi GPU ajuri laitettua.

Aikaisemmin 3570K@4.5 ja RX480@1400/2235 -> 1440p stable 81 fps limitoituna.

Nyt 1700X@stock ja RX480@stock niin FPS huiteli jossain 65-75 paikkeilla, fps limitti oli samassa 81 asetettuna.

Täytyy hieman paremmalla ajalla katsella noita kun saa uuden setin kaikkine asetuksineen kuntoon.
Voitko testata paljon saat frameja low asetuksilla? Ite oon tässä arponu päivitystä joko Ryzeniin tai 7700k:hon. Tarkotus on pelata sellasilla asetuksilla, että saa n. 144 fps. 7700k näyttäisi varmemmalta valinnalta.
 
Samaa tässä itekki miettiny, Ryzeniä vaiko 7700Koota. En nyt ainakaan takapakkia halua ottaa, kun pelailuun tulee prossu. Itellä just 3570k pohjilla myös.
 
Eilen hieman tuota 1700X laittelin nopeuksia 3.9GHz saakka, vielä siitä saa varmasti sen 4GHz irti. SMT oli päällä, eli sen disabloimalla varmaan tulee hieman lisää tehoa.

Eilen kuitenkin kun RX480 kellot oli kohillaan ja tuo 1700X 3.9GHz, niin FPS oli about samaa tasoa kuin edellisellä setillä. Ehkä ihan pikkasen alempana. SMT pois päältä voisi vielä kokeilla.

Käytän konetta enemmän devaamiseen tms, niin sen takia en SMT pois päältä viitsi ajella normaalisti mutta kyllä sen voisi testata.

Se mikä kuitenkin tuossa heti tuntui Ryzenillä oli, että kun ytimiä on "tarpeeksi" niin esim. serveriltä poistuminen ja pelin sulkeminen olivat paljon nopeampia / sujuvampia. Yleensä tuolla 3570K kivellä sai odotella hetken aikaa jumitilassa että poistuu serveriltä taikka sulkee pelin.

Voin kokeilla noilla low asetuksilla kun seuraavan kerran olen tuon koneen äärellä.
 
Pitäsköhän tää hommata? BF4:sta ja 3:sta tuli pelattua aika paljonkin, mutta otenkin tämän beta jätti vähän kylmäksi. Ampuminen tuntui jotenkin oudolle ja kentät tuntuivat oleavan yleisesti ottaen avoimempia, ja jalkamiehenä jää helposti pyörimään samoille huudeille, jos ja kun ei viitsi pellolle lähteä juoksemaan. Edellisiisä Bäfissä pystyi ihan mukavasti jalankin taittamaan pidempiäkin siirtymiä, mutta tässä tuota suojaa tuntuu jotenkin olevan vähemmän mitä olen noita videoita katellut.
 
Pitäsköhän tää hommata? BF4:sta ja 3:sta tuli pelattua aika paljonkin, mutta otenkin tämän beta jätti vähän kylmäksi. Ampuminen tuntui jotenkin oudolle ja kentät tuntuivat oleavan yleisesti ottaen avoimempia, ja jalkamiehenä jää helposti pyörimään samoille huudeille, jos ja kun ei viitsi pellolle lähteä juoksemaan. Edellisiisä Bäfissä pystyi ihan mukavasti jalankin taittamaan pidempiäkin siirtymiä, mutta tässä tuota suojaa tuntuu jotenkin olevan vähemmän mitä olen noita videoita katellut.
Kannattaa varmaan sillä origin acces hommalla testata alkuun.
 
Kannattaa varmaan sillä origin acces hommalla testata alkuun.

Ehdottomasti juuri näin. 7pv ilmainen Access kokeilu taisi jo päättyä mutta ottaa tuon Access jäsenyyden kuukaudeksi (4€/kk, voi irtisanoa heti aktivoinnin jälkeen) ja testailee sillä sen 10h. Jos peli maittaa, niin ostaa joko perusversion Originista (30€) tai ehkä Ultimate-editionin (78€). Access jäsenyydellä saa noista vielä sen 10% alea, joten normiversiollakin tuon kokeilun hinnaksi jäi 1€. Sitten taas jos ei maistukaan niin meni vain 4€ turhaan peliin tuon 30-70€ täyden hinnan sijaan. Lisäksi toki pääsee sitten vielä testailemaan noita Access pelejä ja muita 10h kokeiluja jos on muuta kiinnostavaa.

Pääseeköhän tuolla Accessilla kokeilemaan muuten perusversion vai Ultimate-version mukaisesti peliä? Itselläni ei mitään hajua pääseekö tuolla testaamaan myös tänään tullutta ensimmäistä DLC-pakettia vai rajaako se vain Vanilla-sisältöön.
 
Mites tää nyt menee kun omistaa "perusversion", kuinka ostan They shall not pass-lisärin?
Olin katsovinani että se on premium-pelaajille ja en löytänyt hintaa/tapaa saada se normaali-version pelaajalle.

Ps...mitähän se nyt alkoi päivitella...
Edit: Niin omistan Vaultin originissa tosiaan, ilmeisesti peli lataa jotain kokeiluversiota nyt tällä hetkellä tuosta?
 
Mites tää nyt menee kun omistaa "perusversion", kuinka ostan They shall not pass-lisärin?
Olin katsovinani että se on premium-pelaajille ja en löytänyt hintaa/tapaa saada se normaali-version pelaajalle.

Ps...mitähän se nyt alkoi päivitella...

Et pysty varmaan ostamaan sitä vielä mitenkään. Lisäri tuli tänään Premium-jäsenille, nuo tulevat meinaan niille 2vk ennakkoon. Todellinen julkaisupäivä tälle on vasta 28.3 jolloin se varmaan tulee myös Originiin sitten erillisenä myyntiin.

Päivitys johtuu lisäosan mukana tulleesta patchista. Tarkemmin tuosta DLC:stä ja patchista täällä: Battlefield 1 Update Notes – They Shall Not Pass Update

BATTLEFIELD™ 1 THEY SHALL NOT PASS UPDATE NOTES

Welcome to the first of four themed digital expansion packs for Battlefield 1. With "They Shall Not Pass" we are introducing one of the most notable forces of World War 1: The French in their ferocious defense of their country. It will bring a diverse gameplay experience with close quarter infantry skirmishes underground alongside large scale vehicular warfare amongst rolling hills in the French countryside.

The expansion pack and update contains:

  • 4 new maps with big contrasts
  • 2 new immersive Operations
  • The French Army
  • 1 New elite class - The Trench Raider
  • 1 new Assault Tank
  • 1 new Behemoth - The super-sized tank “Char 2C”
  • 6 new unlockable Primary weapons
  • 4 new melee weapons
  • 1 new game mode - Frontlines
  • A new type of skins in Battlepacks
  • New melee puzzles in Battlepacks
  • Play as party improvements – Party Leader
Note: The Battlefield 1 They Shall Not Pass update is a required download for all Battlefield 1 players. This has several benefits, including that players who don’t yet own the expansion will be able to watch Battlefield 1 They Shall Not Pass matches through Spectator Mode.



NEW MAPS
VERDUN HEIGHTS
Enter an intense infantry-only map capturing the action of the opening barrage of the Battle of Verdun which created massive forest fires with players having to fight for domination. It is an uphill battle towards the massive fortresses of Verdun. The artillery never stops, prepare to enter hell!



NEW MAPS
FORT DE VAUX
This is an intense infantry-only map capturing the action outside and inside of Fort de Vaux. This was the first big engagement inside a fort during World War 1 and takes place in the dark underworld of Fort de Vaux. There is a maze of dark galleries and wet stone corridors where French and German soldiers fight ferociously with grenades, guns, bayonets and flamethrowers.



NEW MAPS
SOISSONS
Here you will see players take part in one of the biggest tank assaults of World War 1 with the French 10th army moving to take back Soissons using their powerful St. Chamond tanks. It takes place in the early hours of a hot summer day with planes, tanks and infantry clashing in the beautiful French countryside. Only the thunderstorm is louder than the war.



NEW MAPS
RUPTURE
This map sees a maze of dead tank wrecks providing a fertile ground for ambushes. This leads to a dire need from the French army to capture key bridges across the Aisne river and in to battlefields where poppies grow over rusty wrecks from previous tank battles. As the sun sets over Fontenoy, the battle wakes up.



NEW OPERATIONS
DEVIL'S ANVIL
Engage in this infantry focused Operation taking place on Verdun Heights and Fort De Vaux. Fight your way up the fiery inferno and progress down underground to secure the victory. Make sure you let the Trench Raider lead the way and strike fear in your opponent’s hearts as he gets up close and personal with his raider club.



NEW OPERATIONS
BEYOND THE MARNE
Start your engines. In Beyond the Marne players will engage in vehicular warfare across the Soissons and Rupture maps. Use the size of these maps to take control over the battlefield and wreak havoc on your opponents with the new Char 2C super-sized tank Behemoth as the sound of its menacing engines approaches the battle.



THE FRENCH ARMY
Hardened and fearless, the French Army joins the fight in Battlefield 1 They Shall Not Pass. Don the faction’s characteristic blue uniform, and participate in the brutal defense of your homeland. The French Army has the classic Battlefield classes of Assault, Support, Medic and Scout. In addition to the Tanker, Pilot and Cavalry Vehicle Kits and the Sentry, Tank Hunter and Flame Trooper Elite Classes. There is also the new Trench Raider Elite Class.



THE TRENCH RAIDER
Like our other Elite Classes, the Trench Raider, is a pick-up kit available being introduced in Battlefield 1 They Shall Not Pass. It is inspired by the heavily armored French Grenadiers with its body armor providing increased resistance to incoming damage. The Trench Raider Elite Class has melee as a primary weapon, several types of grenades and a sidearm for non-close combat engagement.



THE ASSAULT TANK - ST CHAMMOND
The brand new St Chammond tank introduces a new class of tanks into the land vehicle mix – the Assault Tank. It is a fast, long & low profile tank featuring multiple machinegun positions in addition to the powerful 75mm main gun. This new tank comes with 3 new packages: Field Assault, Gas Assault & Standoff Assault. Each package introduces a brand new feature to vehicle gameplay. First, the Field Assault package introduces the Pigeon Carrier Artillery. Echoing BF1’s campaign, the driver can release a pigeon that will call friendly artillery to your position. A dangerous move that can be used to your advantage in desperate situations. The Gas Assault package is equipped with a unique delayed fuse high explosive shell in addition to both close- and long-range gas abilities. Finally, the Standoff Assault package introduces the Spotting Searchlight that will spot ranged targets for its crew and friendly forces nearby. The Searchlight will also temporarily blind nearby enemy soldiers.



THE BEHEMOTH - CHAR 2C
Spawn into the Char 2C tank and control an epic new behemoth. This super-heavy beast may turn the tide of the entire battle. This powerful behemoth is an extreme threat to enemy vehicles, as it will destroy any armored vehicle in 2 or 3 hits! As an infantry you are somewhat safer unless you are in range of its 3 machinegun positions or the powerful rear-mounted auto cannon. Agility is one thing this behemoth lacks and clever enemies will stay in its blind spots. The front and the rear cannons have limited traverse; however, their operator have unique viewports through a rotating metal slit canopy that give them a very clear view of the battlefield.



NEW WEAPONS
All the new weapons in They Shall Not Pass can be acquired via the new Weapon Assignments, 12 in total. An Assignment consists of one or two tasks that can be done independently. The tasks usually highlight a team play action (such as reviving) and a weapon that has not been highlighted enough in the past (such as the slug shotgun for example).

Ribeyrolles SMG

RSC 1917 Single Action Rifle

  • Factory
  • Optical
Chauchat LMG

  • Low Weight
  • Telescopic
Lebel Model 1886 Bolt Action Rifle

  • Infantry
  • Sniper
Sjögren Inertial Shotgun

Cogwheel Club Melee Weapon

Nail Knife Melee Weapon

Trench Fleur Melee Weapon

Mle 1903 Extended Tanker Carbine



NEW MELEE WEAPONS
  • Cogwheel Club
  • Nail Knife
  • Trench Fleur
The Assignments for these are intentionally more difficult as the new weapons awarded are variants of existing melee weapons that provide the same functionality. Melee weapon connoisseurs will appreciate the challenge and the change to wield something unique on the battlefield.

In addition, the Trench Raider Elite Class will have its own unique Raider Club primary melee weapon.



NEW GAME MODE - FRONTLINES
This is a 32 player mode that is a tug-of-war with the front line moving in both directions. We see it as having a fluid transition from classic Battlefield modes, Conquest into Rush, and vice versa.

Both teams fight for one flag at a time and when this objective is captured the action moves on to the next. Capture the enemy’s HQ control point and the game turns into a Rush-style section where telegraph posts need to be attacked or defended.



NEW BATTLEPACK FEATURES
We are introducing a new French themed style of weapon skins for the new weapons. It comes in the same rarity as the weapon skins for the standard weapons; Special, Distinguished and Legendary. We are also adding 3 new melee weapon puzzles:



SABER
BILLHOOK
KUKRI



PARTY LEADER FEATURE
Every party will now have a party leader, usually the party creator, identified by a star. The party leader is in charge of joining a multiplayer game for the party. All other party members will be notified when the party leader has found a game. A normal party member can still join a multiplayer session but other party members will not get notified for it.


GAME IMPROVEMENTS
WEAPONS AND GADGETS
As part of an ongoing effort to address excessive use of explosive gadgets and grenades, we changed the way grenades resupply for this release. The goal for these changes is to reduce the amount of grenades available while getting constantly resupplied, as it is common in choke points, without making resupplies unnecessarily long in other gameplay.

Similar to some gadgets, all grenades slowly resupply when out of ammo. This resupply is greatly sped up when near an ammo crate.

The resupply timers are as follows:

  • Frag: 36 seconds
  • Light AT: 36 seconds
  • Impact: 36 seconds
  • Incendiary: 36 seconds
  • Gas: 27 seconds
  • Mini: 24 seconds
  • Smoke: 18 seconds
  • Resupplies are 3 times as fast near ammo crates
  • Reduced Smoke, Gas and Mini Grenade ammo from 2 to 1
  • Ammo pouches currently no longer resupply grenades
These changes are subject to tweaking in future releases. We are looking to expanding this system to more gadgets in the future.


MG 08/15:

  • Decreased horizontal recoil from 0.7 to 0.3
  • Full accuracy is reached one shot earlier
  • Fixed bad reload timers on M1911 Extended:
  • Tactical reload time increased from 1.4 to 1.6 s
  • Empty reload time increased from 2.3 to 2.6 s
  • Reload threshold reduced from 1.1 to 0.78
  • Fixed staged reload timers
  • Fixed an issue where the MG 08/15 would overheat much faster on PS4 and XB1 than on PC and set the new overheat threshold to 67 bullets
  • PS4: Fixed an issue where the MG 08/15 was overheating too fast and set the new overheat threshold to 67 bullets
  • Xbox One: Fixed an issue where the MG 08/15 was overheating too fast and set the new overheat threshold to 67 bullets

M1903 EXPERIMENTAL:

  • Reduced rate of fire from 450 to 360
  • Increased close range damage, allowing it to kill a healthy soldier with 4 hits within 16 meters
  • Self-Loading Rifles and Pieper M1893:
  • Made recoil decrease smoother
  • Most recoil values were tweaked, but are not comparable to previous releases
  • Updated the way the CONTROL value is calculated to better represent the amount of recoil that players have to compensate for
  • Self-Loading Rifles
  • Fixed an issue where spread would reset too quickly after firing
  • Reduced base spread increase per shot of self-loading rifles from 0.25 to 0.2
  • Decreased base spread decrease per second from 3.75 to 3
  • Decreased the spread increase per shot bonus in ADS that Marksman, Sniper and Optical versions get to maintain the old effective spread increase per shot values of 0.125
  • Added a small bonus to spread decrease per second for Marksman, Sniper and Optical versions
  • Reduced the number of magazines carried by the M97 Trench Gun by 1

LMGS

  • Increased moving hip fire dispersion by 0.25 degrees
  • Fixed incorrect CONTROL values for Low Weight LMGs

MADSEN MG

  • Reduced first shot recoil multiplier from 1.9 to 1.8
  • Reduced horizontal recoil from 0.6 to 0.55

MP18

  • Reduced vertical recoil from 0.38 to 0.35
  • Reduced Experimental third shot recoil multiplier from 1.8 to 1.5
  • Doubled Experimental spread decrease per second in ADS

AUTOMATICO M1918:

  • Reduced vertical recoil from 0.44 to 0.40
  • Increased horizontal recoil from 0.8 to 1.2
  • Increased Trench and Storm first shot recoil multiplier from 2.65 to 2.8
  • Decreased Factory first shot recoil multiplier from 2.65 to 2.33
  • Increased Factory recoil decrease from 12 to 16
  • Increased Frommer Stop Auto horizontal recoil from 1.0 to 1.2

HELLRIEGEL 1915:

  • Increased 1915 horizontal recoil from 0.8 to 0.95
  • Overheating now cancels ADS
  • Increased moving hip fire dispersion by 0.25 degrees

GRENADES:

  • Increased Impact grenade minimum time before explosion from 0.7 to 1.0 seconds
  • Increased Incendiary grenade minimum time before explosion from 0.67 to 1.3 seconds
  • Increased Mini Grenade damage from 65 to 72
  • Decreased inner blast radius Light AT Grenades from 2.0 to 1.5
  • Decreased inner blast radius Assault AT Grenades to 1.5 from 2.0
  • Reduced Tripwire INC ammo from 2 to 1 to better account for its high damage and AOE

CROSSBOW:

  • The crossbow launcher now regenerates all its ammo even when not reloaded
  • Increased auto replenish time from 15 to 25 seconds
  • K bullets now resupply in 2 s rather than 5
  • Reduced suppression by friendly gas and prevented coughing at low levels of gas suppression

GAME IMPROVEMENTS
VEHICLES
AA CANNONS:

  • Removed blast and impact impulse to prevent them from pushing and rotating planes
  • Reduced impact damage to planes by 50% for fighters and attack planes and by 40% for bombers
  • Fixed an issue where players could get the crosshairs back after pressing E while zooming in a vehicle in Hardcore
  • The bomber will no longer destroy certain structures when crashing in to them
  • Fixed an issue with certain vehicle gunner seats where the ADS stopped working once the weapon has been overheated.
  • Fixed an issue where the UI did not update correctly when using certain gunner seats in the Heavy Tank
  • Fixed an issue where the Armored Car turret accuracy was off, it’s now aligned with the cross hair

A7V

  • Reduced A7V flamethrower range from 44 to 24 meters to better match the VFX
  • Reduced A7V flamethrower speed inheritance and velocity and increased time to live for more predictable behavior

GAME IMPROVEMENTS
USER INTERFACE
EMBLEM REPORTING

In addition to the End of Round scoreboard, reporting emblems is now possible to do from the in-game scoreboard as well.


NOTIFICATIONS

The previous mid screen popup notification system has been replaced with a new notification system showing notifications in the upper left corner of the screen instead. This improvement has also solved a number of popup related issues.


UI IMPROVEMENTS

Rental servers:

  • Added Behemoths and Full Magazine settings for use with Custom games
  • Improved the kick reason when banning players
  • Improved the Kick and Ban flows from the in-game admin
Improved error message when losing network connectivity under certain conditions

Rank icon for Hero Class is now displayed on the Weapons & Gadgets screen

Server browser limit of how many servers to show has been increased

Medals that are not taken are now shown as dimmed

Time in Vehicles is now rounded to full minutes for vehicle stats

Adjusted position of carousel arrow buttons on home to be less on top of the cards

Class Rank progression is now shown on End of Round screen

Speed-ups and streamlining of Battlepacks opening sequence

PC: Various mouse UI focus improvements


UI BUG FIXES

  • Fixed bug where the title could hang if losing network connectivity while matchmaking into an Operation
  • Navigating Battlepacks on Loading screen after entering a second time
  • Issue with navigating BF4 assignments from BF1
  • Rare occurrence where a number would be shown instead of game server name in the server browser
  • Utilizing $ in server filters now works correctly
  • Rare crash when watching video in the UI for many hours
  • Favorite star can now be seen when the favorite server is selected in the server browser
  • Fixed hang issue when loosing connectivity on "Get Battlepacks" screen
  • Battlepacks shortcut now updates correctly on home screen
  • Removed incorrect progress bars from vehicle stats
  • Disabled order part of commo rose in Team Death Match
  • Fixed text alignment EOR Map voting in the Arabic version of the game
  • Fixed text alignment in the Customize Soldier screen in the Arabic version of the game
  • Fixed several typos present in various Codex descriptions
  • Fixed an issue that caused the player list in the deploy screen not to be selectable as intended
  • Soldier inventory now properly displays on HUD when option is set to always show.
  • Fixed an issue where the Squad XP boost percentage number is shown out of place in the Arabic version of the game
  • Minor text changes to Achievements
  • Fixed an issue where the "Party Join" notification would still be active after the notice would disappear
  • Sidearm skins are now visible in the kill card
  • Fixed an issue where there was overlapping Arabic text on the Medals screen
  • The Grenade Crossbow now has a correct Codex image
  • Players are now rewarded with corresponding Dog Tag for obtaining Service Stars with the Crossbow Launcher
  • PC: The skip button for the Battlepacks unboxing sequence no longer appears twice when using a gamepad
  • PC: Shoulder button indicators no longer appears and disappears when using a gamepad
  • PS4: Fixed bug occurring if purchasing PS Plus while being invited to play

GAME IMPROVEMENTS
GENERAL IMPROVEMENTS
RSP

  • Whole Magazine Reload. This setting will discard all remaining bullets in a clip when reloading.
  • The Flare Gun is no longer available when choosing "Melee" only in the server configuration
Reduced the intensity of the fog on Giant's Shadow

Fixed visual issue for the Medic's syringe when used in certain indoor areas

Fixed an issue where the "Corporal" trophy would not unlock when reaching the unlock criteria

Ribbons now correctly award 500XP each

Fixed an issue where the player would not get idle-kicked from the server when being idle

Fixed an issue where the "War Bonds" trophy would not unlock when reaching the unlock criteria

Fixed an issue where new installation of the game and its system files would fail due to missing files.

Fixed an issue where the weapon firing animation becomes erratic when looking up or down.

Fixed an issue where the wrong thumbnail image was being shown in the Map Vote screen for Ballroom Blitz

Fixed an issue where it would rain inside of certain indoor areas on the Giant's Shadow map

Fixed an issue where the Heavy Tank exhaust pipes would not emit smoke when used operated

Fixed an issue where the Torpedo Boat would not leave wreckage after being destroyed

Fixed some clipping issues on the Giants Shadow map

Fixed an issue where players sometimes would be quick matched into a server in the wrong region

Medical Crates no longer explode when destroyed

Fixed an issue where the weapon audio was muffled when spectating a player in first person

Fixed an issue where the gas grenade VFX would not disappear if a soldier is killed by the gas

Fixed an issue where a corrupted flag animation would be visible at the end of round sometimes

Fixed an issue where a flag would appear to be floating in mid-air on Giant's Shadow's C objective.

Fixed an issue where players would get stuck in a weird state if getting killed immediately following a revive

Fixed an issue where players could see through the smoke clouds caused by smoke grenades while playing on low settings

Fixed an issue where the screen would sometimes go dark suddenly after a bayonet charge

You can now melee takedown opponents who are using stationary weapons/gadgets

Players entering vehicles with Gas Mask equipped can now use the zoom in the vehicle gunner seats

Improved messaging for spectators between battalions in Operations.

Fixed an audio syncing issue with the Selbstladler 1906 when in the reload animation

Added camera movement when firing and reload sound for vehicle mounted T-gewehr

Added camera movement when firing for Vehicle HMG

Removed Camera movement when driving on the MarkV

Adjusted fire damage volumes across the level and reduced fire damage at B-Flag on Amiens

En kyllä yhtään ymmärrä tuota uutta kranaattisysteemiä. Miksi ihmeessä ne palautuvat uusiksi itsestään? Vaikkei olisi supporttia enää lähellä niin kranaatteja voi heitellä alle minuutin välein. Tuo on ihan ok, että niitä saisi vain isoista ammocrateista eikä noista poucheista. Poucheilla kranaattien saaminen oli ehkä turhan helppoa, kun heittää sellaisen vain itselleen ja odottaa sen palaavan (ja esim. Medic pystyi saamaan ilman viivettä 3 kiväärikranua noista).

On muuten hätäisen oloisesti tehdyt sivut ja tekstit. Noissa patch-jaotteluissa ei ole mitään järkeä. Alaotsikot ja niiden alasisältö menevät ihan miten sattuu. Esim. M1903 Experimentalin otsikon alla on bulletteina tietoa haulikoista ja Pieperistä. Crossbowin alla on tietoa K-bullettien resupply-ajoista...
 
Viimeksi muokattu:
Mites tää nyt menee kun omistaa "perusversion", kuinka ostan They shall not pass-lisärin?
Olin katsovinani että se on premium-pelaajille ja en löytänyt hintaa/tapaa saada se normaali-version pelaajalle.

Ps...mitähän se nyt alkoi päivitella...
Edit: Niin omistan Vaultin originissa tosiaan, ilmeisesti peli lataa jotain kokeiluversiota nyt tällä hetkellä tuosta?
Sitten kun DLC:t on myynnissä erikseen, pääsee kuitenkin pelaamaan vasta olikos se 28. päivä.
Tosin ehkä sitä tarkoititkin kun sanoit että se on premium pelaajille.

En ole katsonut onko DLC packei vielä, mutta nehän saattaa ylipäätään tulla storeen vasta lähempänä kun DLC auki non-premiumille.

Päivityksen se lataa joka tapauksessa vaikka ei DLC:tä omista, koska tänään on ihan muutenkin patchia.

EDIT: hidas :btooth:
 
Kiitos selvennyksestä, ei auta sitten kuin odotella :)


Et pysty varmaan ostamaan sitä vielä mitenkään. Lisäri tuli tänään Premium-jäsenille, nuo tulevat meinaan niille 2vk ennakkoon. Todellinen julkaisupäivä tälle on vasta 28.3 jolloin se varmaan tulee myös Originiin sitten erillisenä myyntiin.

Päivitys johtuu lisäosan mukana tulleesta patchista. Tarkemmin tuosta DLC:stä ja patchista täällä: Battlefield 1 Update Notes – They Shall Not Pass Update

Sitten kun DLC:t on myynnissä erikseen, pääsee kuitenkin pelaamaan vasta olikos se 28. päivä.
Tosin ehkä sitä tarkoititkin kun sanoit että se on premium pelaajille.

En ole katsonut onko DLC packei vielä, mutta nehän saattaa ylipäätään tulla storeen vasta lähempänä kun DLC auki non-premiumille.

Päivityksen se lataa joka tapauksessa vaikka ei DLC:tä omista, koska tänään on ihan muutenkin patchia.

EDIT: hidas :btooth:
 
Onko kellään muuten muistikuvaa BF3/4 pelien Premium-jäsenyyden hintakehityksestä. Kiinnostaisi hankkia tuo mutta en oikein haluaisi tukea tuota EA:n meinikiä normihinnalla eli vähemmän sisältö/enemmän hintaa touhua. Noissa aiemmissa peleissähän sai samaan hintaan 5 DLC:tä kuin nyt saa 4DLC:tä. Aiempiin verrattuna hinnan pitäisi tuo huomioiden olla 40€ Premiumille tai lisureita/sisältöä tulla muuta kautta enemmän. Harmittaa hieman kun ei tullut hankittua Premiumia siitä Originin 30% alesta. Mutta siis onko turha toivoa hinnanlaskua ennen kuin viimeinen lisuri on pukattu ulos? Missä vaiheessa tuo Premium itsessään on aiemmissa peleissä alkanut tulemaan tarjouksiin?
 
itse päivitin 3570k @ 4.6ghz r7 1700 mikä nyt 3,8Ghz kellotettu. Kaikki fps dropit ovat kadonneet täysin, pari matsia pelannut 64p operationeita, ei kertaakaan dipannut, että olisi alkanut lagia niinkuin 3570k:lla.

En nyt yhtään muista paljon sai fps:ssää 3570k:lla, mutta on vaan niin paljon smoothimpaa pelaaminen rytsönillä. Resoluutiona toimii 3440x1440 (X34A)

Vieläkun saisi muistit toimimaan oikein 3000mhz taajuudella ja vähän enemmän kelloja ryzenille, kunhan tuo c6h nyt tulisi jimmssilät niin ai että.
 
Mites tää nyt menee kun omistaa "perusversion", kuinka ostan They shall not pass-lisärin?
Olin katsovinani että se on premium-pelaajille ja en löytänyt hintaa/tapaa saada se normaali-version pelaajalle.

Ps...mitähän se nyt alkoi päivitella...
Edit: Niin omistan Vaultin originissa tosiaan, ilmeisesti peli lataa jotain kokeiluversiota nyt tällä hetkellä tuosta?

Voit päivittää accountin tuohon premium versioon Originissa, taisi kustantaa hieman alle 50 EUR. Muuta vaihtoehtoa ei taida olla.
 
Onko kellään muuten muistikuvaa BF3/4 pelien Premium-jäsenyyden hintakehityksestä. Kiinnostaisi hankkia tuo mutta en oikein haluaisi tukea tuota EA:n meinikiä normihinnalla eli vähemmän sisältö/enemmän hintaa touhua. Noissa aiemmissa peleissähän sai samaan hintaan 5 DLC:tä kuin nyt saa 4DLC:tä. Aiempiin verrattuna hinnan pitäisi tuo huomioiden olla 40€ Premiumille tai lisureita/sisältöä tulla muuta kautta enemmän. Harmittaa hieman kun ei tullut hankittua Premiumia siitä Originin 30% alesta. Mutta siis onko turha toivoa hinnanlaskua ennen kuin viimeinen lisuri on pukattu ulos? Missä vaiheessa tuo Premium itsessään on aiemmissa peleissä alkanut tulemaan tarjouksiin?
Originissa on silloin tällöin noita hyviä aleja. Ite ostin Originin joulualesta tän BF1 Premiumin tais olla n.35e.
 
Peliprossua valitessa ei ikinä pitäisi tuijottaa pelkkiä FPS lukuja, kuten bäfänkin tapauksessa huomataan. I5 voi antaa korkeampia lukuja, mutta sitten 64p geimeissä alkaa threadit olla ylikuormittuneita ja siitä johtuvaa stutteria alkaa ilmetä. Tuohan ei välttämättä edes paljon näy FPS luvuissa.
 
Ehdottomasti juuri näin. 7pv ilmainen Access kokeilu taisi jo päättyä mutta ottaa tuon Access jäsenyyden kuukaudeksi (4€/kk, voi irtisanoa heti aktivoinnin jälkeen) ja testailee sillä sen 10h. Jos peli maittaa, niin ostaa joko perusversion Originista (30€) tai ehkä Ultimate-editionin (78€). Access jäsenyydellä saa noista vielä sen 10% alea, joten normiversiollakin tuon kokeilun hinnaksi jäi 1€. Sitten taas jos ei maistukaan niin meni vain 4€ turhaan peliin tuon 30-70€ täyden hinnan sijaan. Lisäksi toki pääsee sitten vielä testailemaan noita Access pelejä ja muita 10h kokeiluja jos on muuta kiinnostavaa.

Pääseeköhän tuolla Accessilla kokeilemaan muuten perusversion vai Ultimate-version mukaisesti peliä? Itselläni ei mitään hajua pääseekö tuolla testaamaan myös tänään tullutta ensimmäistä DLC-pakettia vai rajaako se vain Vanilla-sisältöön.

OK. Pitänee testailla. :)
 
@copter joko testasit paljon antaa frameja ryzeni? Tubesta mitä videoita oon kattonu, niin kellään ei pysy gpu usage maksimissa. Eli prossu varmaan rajottaa näyttiksen tehoja, ainakin 100fps yli mentäessä.
 
En vielä. Menee myöhäseen että pääsen tolle koneelle, mutta laitan sitten.
 
Voit päivittää accountin tuohon premium versioon Originissa, taisi kustantaa hieman alle 50 EUR. Muuta vaihtoehtoa ei taida olla.

Tässä ei kyllä ole oikein mieltä, maksoin peruspelistä melkein jo 50e ja premiumin saadakseni pitäisi toinen mokoma kustantaa...odottelen sinne kuun loppuun, toivottavasti hinta on edullisempi.
 
Kentät ovat kyllä munkin mielestä melko pieniä, mutta muuten ihan hyviä fort de vauxia lukuunottamatta. Ihan hirveä kenttä ainakin 64 pelaajalla.
 
@copter joko testasit paljon antaa frameja ryzeni? Tubesta mitä videoita oon kattonu, niin kellään ei pysy gpu usage maksimissa. Eli prossu varmaan rajottaa näyttiksen tehoja, ainakin 100fps yli mentäessä.

En tiedä saako tuosta jotenkin puukotettua tuon 200 fps limitin pois, mutta alla äsken frapsattuja tuloksia. Specsit löytyy tuosta profiilikuvan alta.

64p Conquest / Monte Grappa

1920x1080 / Ultra Preset (10min):
Min: 84
Avg: 139.178
Max: 188

1920x1080 / Low Preset (10min):
Min: 108
Avg: 165,925
Max: 201

1920x1080 / Low Preset (10min lähinnä lentokoneella):
Min: 111
Avg: 163,154
Max: 201

E: Ja mainittakoon tässä vielä, että nämä tulokset vastaavat niitä omia "jokapäiväisen" tilanteen tuloksia. Konetta ei ole siis buuttailtu, ohjelmia ei ole sammuteltu taustalta jne, vaan taustalla on pikaviestimet yms sovellukset, jotka muutenkin on normaalisti aina päällä.
 
Viimeksi muokattu:
BF kolmosesta jäin kaipaamaan ammoin G3A3:a, nelosessa ei ollut oikein yhtään vastaanvanlaista hitaan fireraten tarkkaa asetta joka iskee kuin sarvikuono, jollaisesta siis pidän. Eikä sellaista vaikuttanut enshätään olevan ykkösessäkään.. mutta nyt on! Jumankekka tuo Chauchat on maukas työkalu :love:
 
user.cfg :llä tai pelistä suoraa komennoksi GameTime.MaxVariableFps 0

Kiitos tiedosta. En taida jaksaa kuitenkaan ajaa uudelleen frapsauksia nyt kun ei se tuota tulosta tuosta ainakaan huonommaksi muuta. :)

Lisähuomiona mainittakoon että latausajat varmaan puolittuivat edellisestä i7-4790k:sta. Ainoa kohta jossa näin cpu-usagen pyörivän täydet 100%. Ei ihme että latautui karttakin nopeasti.
 
Pääsin tästä koneelle nyt, näköjään täällä onkin jo testejä ajeltu kivasti. Katson vielä mitä tuo oma sanoo kun vain tuo hemmetin päivitys on latautunut. Vissiin vähän Originin serverit tukossa kun valuu niin hitaasti.
 
Kokeilin FHD low asetuksilla niin FPS oli 155-200 välimaastossa. Yleensä 165-180 välillä. Mappina Suez ja 64p. Pahimmillaan se pari kertaa dippasi 135-140 kun oli ihan pahin toiminta ympärillä jalan B-C lippujen tohinoissa.

Ryzen 1700X 3.9GHz, RX480 1390/2235MHz
 
Ajoin nyt vielä aikani kuluksi pari vetoa ilman fps cappia.

64p Conquest / St. Quentin Scar

1920x1080 / Low Preset (10min):
Min: 73
Avg: 150,407
Max: 259

1920x1080 / Low Preset (10min):
Min: 96
Avg: 155,454
Max: 276
 
Tässä tällainen jonka leikkelin Afterburnerista. Sori huono sovitus kun piti ottaa useampi screenshotti ja yhdistää. Sitten vielä yhden unohdin ottaa niin jäi vähän puuttumaan kun sen myöhemmin napsasin tämän tajuttuani. Ajanee kuitenkin asiansa.

Kuvassa siis GPU lisäksi "Memory usage" alla kaikki Ryzenin 16 threadia ja niiden kuormitus. Kuten kuvasta näkee, niin osa ytimistä lepäilee kokoajan ja muissa kuormitus vaihtelee. Ekalla säikeellä on 100% kuormaa, mutta kaikilla muilla kuormitus on vajaa taikka sitä ei ole laisinkaan. Ajelin siis ekaksi tolla 1080p LOW ja sitten 1440p CUSTOM jossa siis kaikki HIGH paitsi Mesh, Tekstuurit ja vielä joku kolmas muu asetus ULTRA millä suht. pieni vaikutus FPS. Tämä jälkimmäinen on siis vakioasetukseni millä pelaan. 1080p GPU ei mene tukkoon samalla tapaa kuin 1440p. Myös CPU kuormassa on nähtävillä selkeä ero varsinkin ekassa threadissa resojen välillä.

bf1_ryzen.png
 
Ajattelinpas lyödä pelin tulille ja räiskiä hetken puntaroidessani, että kannattaako sijoittaa ropojaan premiumiin, kun alkaa nuo nykyiset mapit vähän puuduttamaan. Ruudulle pamahti Argonne Forest, jossa about kolmasosa vastustajista kiipeilee ja seikkailee siinä B:n (conquest) yläpuolella bunkkerin päällä/kukkuloilla. Jotenkin olisin odottanut, että tuolle oltaisiin jo voitu tehdä jotain, mutta odotin kai liikoja. Puuduttavaa räpeltämistä, premiumkin jäi toistaiseksi hankkimatta. Helppo voittohan siitä toki tuli, mutta jotenkin vaan onnistuu tuollainen perseily väsyttämään niin paljon, että ei siinä pelihimot ainakaan kasvamaan pääse. Onhan niitä kyseenalaisia paikkoja toki muitakin, mutta näin tällä kertaa.

Jos joku ei ole vielä osaansa tästä taikuruudesta saanut, niin kyse on siis tästä:

 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 402
Viestejä
4 489 882
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom