Itse olen täysin eri mieltä. Supporttien iso ammo packit on huomattavasti parempia, koska ne antavat panoksia mahdollisesti suurelle porukalle kerralla, kun taas niitä pieniä ammo packejä voi kerrallaan vain yhdelle antaa. Ja kun sen pienen ammo päckin käyttää niin sittenpä ei ole enää lisää ammoja tulossa mikäli supportti häippäs. Ja ne pienet ammo päckit ei edes täytä kaikkia tarpeita (panokset, flaret, nadet), vaan esim. pelkästään panokset. Isot päckit täyttää kaikki kun hetken kehtaa päckin vieressä ootella.
Niin jos siellä on se 10 supporttia, ni niistä vois ees 5 käyttää niitä pieniä ammopäkkejä. Ei siitä oo mitään hyötyä jos yhdessä huoneessa on vaikka kolme niitä isoja ammopäkkejä.
Ja kyllä mulla ainakin tulee flaret heti kun saan pienen ammopäkin. Ja kranaattejakin saan. Assaultti saa ne niiden räjähteet kanssa heti. Ei tarvii odotella, niinku isolla päkillä.
Esim jos pitää jotain junaa tuhota, ni assaulttina on kanssa raivostuttavaa odottaa niiden isojen päkkien kanssa, että saa niitä Anti-Tank Grenadeja. Pienillä saa heti ja voi heitellä niitä odottelematta.
Ja se odotteleminen on just sitä turhaa touhua kun hyökkää. Pienillä ei tarvii odotella ja niitä voi heitellä pidemmälle.
edit: käytännössä pienestä päkistä on enemmän hyötyä, ku isosta.
Viimeksi muokattu: