Battlefield 1

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 276
Onko tuosta hyötyä kun en ole koskaan käyttänyt?
Rajoitatko esim. rivatunerilla vai millä?
Hyöty on se, ettei vahingossa mennä Freesyncin rajan yli jolloin V-Sync puuttuisi peliin tai käytössä ei olisi mitään adaptiivista sync -tekniikkaa.

Bäfässä on sisään rakennettu rajoitin konsolista komennolla "gametime.maxvariablefps 142". Toinen vaihtoehto on luoda asennuskansioon user.cfg filu, johon tuo komento sisään niin ei tarvitse joka käynnistyskerralla laittaa uudestaan.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
701
Hyöty on se, ettei vahingossa mennä Freesyncin rajan yli jolloin V-Sync puuttuisi peliin tai käytössä ei olisi mitään adaptiivista sync -tekniikkaa.

Bäfässä on sisään rakennettu rajoitin konsolista komennolla "gametime.maxvariablefps 142". Toinen vaihtoehto on luoda asennuskansioon user.cfg filu, johon tuo komento sisään niin ei tarvitse joka käynnistyskerralla laittaa uudestaan.
Ok, tällä hetkellä ei mitään synccejä käytössä...
144hz normi ruutu
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Bäfässä on sisään rakennettu rajoitin konsolista komennolla "gametime.maxvariablefps 142". Toinen vaihtoehto on luoda asennuskansioon user.cfg filu, johon tuo komento sisään niin ei tarvitse joka käynnistyskerralla laittaa uudestaan.
Entäs muissa peleissä?
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 276
Entäs muissa peleissä?
Eipä oo tullut pelattua pelejä, missä ei sisäänrakennettua rajoitinta ole. Tai ainakaan semmoista missä fps hakkaisi tuota 144:ää vasten. Itsellä sen verran tuhnu näyttis (rx 580) ja 1440p reso niin ei tuo raja kovin monessa pelissä tule vastaan. Overwatchissa lähinnä, mutta se ei enää tähän BF1 ketjuun kuulu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Toi on saavutus. Pelasin äsken kolme rundia. 2 voittoa ja 1 tappio. Yhdessä jopa mvp. [emoji106]
Mun ennätys taitaa olla 9 peliä putkeen häviäjien puolella. En tiiä balansoiko tää peli jotenkin aina mut sille häviäjien puolelle.

Jos oon voittajien puolella, tyyliin siellä on joku klaani pelaamassa, ni sit oon yhen pelin sillä voittajien puolella ja sit seuraavassa pelissä oon vastassa niitä... ja oon tasan niin kauan vastassa niitä, kun ne pelaa tai mä pelaan.
Eli voi olla vaikka 1 voitto ja 6 häviöö.

Oon joskus pelannu tätä pelii silleen, että aina kun joinasin peliin tai mappi vaihtu ja oli mahdollista, ni vaihdoin puolta kattomatta yhtään miten siellä pelataan, ni mun voittoprosentti nousi 40% -> 60%. Pelkästään sillä, että vaihdoin vaan puolta joka pelin alussa.

Joskus vaan tuntuu, että tää peli vittuilee. :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 493


Eli juuri kuten @Leopardi yllä totesi. Lisäksi esim rivatunerilla rajoittaa max fps 1-2 alemmaks kuin mitä näytön virkistystaajuus on, ellei pelissä ole sisäistä rajoitinta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
254
Vielä tähän fps rajoitus keskusteluun liittyen: Itse rajoitan mahdollisuuksien mukaan pelien config/ini filuista fps:n, sen jälkeen käytetään NVidia Inspectoria(NVidian näyttiksellä). VSYNCiä en käytä ellei ole pakko. Mutta 144hz näyttö ilman GSYNCiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 493
Onko Bäfässä "Framerate limiter" -kohdassa mikä valinta? 200?
Jos tuohon laittaisi konffitiedostoon limitterin niin mikä valinta silloin pelin sisään "Framerate limiter" asetukseen?
Asetuksella ei ole väliä kun konsolikomento ajaa tuon asetuksen yli. 200 se on tainnut kuitenkin itselläni jäädä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Nyt on suositusten mukaan asetukset, eli NVCP G-sync ja Vsync päällä. Pelistä pois Vsync ja conf -tiedostossa gametime.maxvariablefps 142.
Tuloksena smootti tuntuma eikä repeilyä mutta FPS ei nouse yli 140:n. Niinkuin olisi lukittu 139 ja satunnaisesti käväisee 140:ssa. Ollaan siis takaisin lähtöpisteessä. Mikähän vielä mättää? Windows + Nvidia?
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
701
Nyt on suositusten mukaan asetukset, eli NVCP G-sync ja Vsync päällä. Pelistä pois Vsync ja conf -tiedostossa gametime.maxvariablefps 142.
Tuloksena smootti tuntuma eikä repeilyä mutta FPS ei nouse yli 140:n. Niinkuin olisi lukittu 139 ja satunnaisesti käväisee 140:ssa. Ollaan siis takaisin lähtöpisteessä. Mikähän vielä mättää? Windows + Nvidia?
Jos se on smooth niin miksi repiä hiuksia? :)
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Olipas tuo bf1 surkea esitys,kun ei edes serverille tahdo päästä?
Tuli ladattua,kun 10€ sai. (ei olisi kannattanut).
Tyypillistä originia.
Failed to join server
An unknown error occurred:confused:
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 034
Olipas tuo bf1 surkea esitys,kun ei edes serverille tahdo päästä?
Tuli ladattua,kun 10€ sai. (ei olisi kannattanut).
Tyypillistä originia.
Failed to join server
An unknown error occurred:confused:
Pari päivää temppuillut serverit poikkeuksellisen pahasti.

Yleensä toimii ihan hyvin.
 

mol

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106
Mikähän siinä on kun bf1stats.comissa ei näy kaikkien aseiden statsit? Esim. Sjogren tai Cargano näyttää minulla nollaa vaikka niillä olenkin pelannut jonkin verran. Kuitenkin pistoolina käyttämäni M1911 statsit näkyvät ihan oikein.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
701
Olipas tuo bf1 surkea esitys,kun ei edes serverille tahdo päästä?
Tuli ladattua,kun 10€ sai. (ei olisi kannattanut).
Tyypillistä originia.
Failed to join server
An unknown error occurred:confused:
Mulla teki tuota eilen. Buuttasin koneen niin toimi.. Oudot ovat dicen tiet .
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Onko jollain sivulla statistiikkaa eri kartoista, että kummalta puolelta on voitettu mitenkä paljonkin pelejä?
Tai tietyn serverin statistiikkaa?

Kun oon nyt aika paljon pelaillu sellasella 24/7 amiens servulla ja siellä tuntuu, että voitot painottuu saksalaisten puolelle, eli sieltä A:ltä kun lähtee.
Olis mielenkiintosta nähä että onko näin.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
En nyt tiedä mistä kysellä mutta onko kellään samanlaista ongelmaa kuin mulla että kun alkaa pelin musiikki kuulua ihan alusta saakka niin biisit kestää jotain 10s luokkaa ja vaihtuu taas ja taas uudestaan. Pelissä sitten ilmenee niin että ns taustaäänet lakkaavat kuulumasta ja miehistön ääni kuuluu. Välillä myös jotain "rutina" ääniäkin kuuluu :/

Tämä siis tapahtuu, oli sitten BF1, BF4 tai jopa uusin Beta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Tuli tämä aikoinaan hankittua, mutta pelikello näyttää kuutta tuntia. Onkos tuossa peruspelissä tarpeeksi sisältöä, vai onko suositella jotain pakettia mikä tähän kannattaisi lisäksi hankkia?

Vai onko tällä pelillä tulevaisuutta kun tuo BF V on jo tuloillaan?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Tuli tämä aikoinaan hankittua, mutta pelikello näyttää kuutta tuntia. Onkos tuossa peruspelissä tarpeeksi sisältöä, vai onko suositella jotain pakettia mikä tähän kannattaisi lisäksi hankkia?

Vai onko tällä pelillä tulevaisuutta kun tuo BF V on jo tuloillaan?
Kaikki lisurit oli juuri ilmaiseksi tarjolla, onko enää?
Kyllä ainakin pleikan puolella pelaajia riittää hyvin.
 

mol

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106
Kymmenkunta tuntia tuota nyt on tullut pelailtua kun hommasin Origin accessin ja ei vaan tunnu hyvältä. Onhan se nätimmän näköinen kuin BF3 tai BF4 mutta silti joka kerta kun on tätä pitänyt pelata niin yhteen tai kahteen rundiin se on jäänyt ja olen käynnistänyt kolmosen tai nelosen. Ne ovat minun juttuni, tämä ei.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Kymmenkunta tuntia tuota nyt on tullut pelailtua kun hommasin Origin accessin ja ei vaan tunnu hyvältä. Onhan se nätimmän näköinen kuin BF3 tai BF4 mutta silti joka kerta kun on tätä pitänyt pelata niin yhteen tai kahteen rundiin se on jäänyt ja olen käynnistänyt kolmosen tai nelosen. Ne ovat minun juttuni, tämä ei.
Selkeästi jakaa kahteen ryhmään, kun itse BF1 innostuksen myötä ostin BF4:n ja käy kuin sulla ykkösessä.
Aivan hirvittävää tuubaa, eikä vain pysty pelaa. Esim se joku ihme metroasema tms. Toinen tiimi kämppii ylhäällä, toinen alhaalla ja koko erä ammutaan vaa puolin ja toisin siinä yhdessä läjässä.
Ja pleikalla ei muita mappeja ei oikein löytynyt peliseuran osalta ni poistin koko pelin lopulta.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 379
Olen tainnut tästä useampaan kertaan mainita: HC asetukset muuttavat pelin luonnetta aika paljon, kun ei voi spammata ihan miten vaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 453
Mulle ainakin Origin selaimessa ilmoitti jo Premium passin ilmaiseksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 453
Hyvä tietää. Olikos se niin et se varsinainen peli piti viel hommata vai oliko tässä aivan kaikki?
Joo tuo pääpeli pitää hankkia, että pääsee pelaamaan. Se premium pass sisältää vain lisäosat ja ne vaativat pääpelin. Originin 40€ hinta on aika suolanen mutta vaikka cdkeys.com on n. ~11€. Tuon kannalta täysin uusille pelaajille aiemmat tarjoukset peleistä olivat parempia. Tämä taas tietysti hyvä joillekin peruspelin ostaneille mutta sitten ennen lisureita lopettaneille.

E: Ilmeisesit BF1 tuli kanssa myöhemmin tarjoukseen ja maksaa sen 5€. 5€ peruspelistä ja ilmainen DLC on kyllä oikeasti pirun hyvä diili.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Hehe, aattelin, että pelaan tänään yhen voiton ja sit lähen illan rientoihin.

Nyt 7 peliä putkeen häviäjien puolella pelaanneena joudun luovuttamaan, kun ei vaan pääse voittajajoukkueeseen ja lähtemään ihmisten ilmoille.

Uskomattomalla prosentilla toi peli osaa laittaa just sille puolelle mikä on täynnä idiootteja.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Hehe, aattelin, että pelaan tänään yhen voiton ja sit lähen illan rientoihin.

Nyt 7 peliä putkeen häviäjien puolella pelaanneena joudun luovuttamaan, kun ei vaan pääse voittajajoukkueeseen ja lähtemään ihmisten ilmoille.

Uskomattomalla prosentilla toi peli osaa laittaa just sille puolelle mikä on täynnä idiootteja.
No,onkohan peiliin katsomisen paikka.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
701
Hehe, aattelin, että pelaan tänään yhen voiton ja sit lähen illan rientoihin.

Nyt 7 peliä putkeen häviäjien puolella pelaanneena joudun luovuttamaan, kun ei vaan pääse voittajajoukkueeseen ja lähtemään ihmisten ilmoille.

Uskomattomalla prosentilla toi peli osaa laittaa just sille puolelle mikä on täynnä idiootteja.
Miten ihmeessä toi on mahdollista?
7 peliä putkeen häviäjien puolella..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 931
Viestejä
4 214 138
Jäsenet
70 980
Uusin jäsen
Cauthon

Hinta.fi

Ylös Bottom