Battlefield 1

Joko Xbox X-pätsi kuopattu vai vieläkö säätävät sen kanssa? On kyllä óllut naurettavaa soutamista ja huopaamista firmalta tuon suhteen.
 
En tiedä mutta välillä Italian puolella pelatessa tulee kyllä vaikka mitä kuultua, joku huutaa "ahkio" jne. ja nauruksi se menee :)
 
Löytyykö muilla They Shall Not Pass -paketin kenttiä? Minut ja kaverin heittää vaan tyhjille servuille eikä listauksessakaan näy kuin tyhjiä ja täysiä.
 
Kyllä tämä niin bugista paskaa koko peli. Millään ei onnistu kaverin kanssa liittyminen peliin, jos onnistuu niin tyhjä servu. Sitten äänet häviää kesken matsin ja koko helvetin roska vielä kaatuu!
 
Ihan jees ne on toiminu, lähinnä tuo rupture ollu jonku kerran rush kierrossa.
 
Eikös se pitäisi originsistä lisätä kirjastoon, ja ihan hyvin pc:llä toiminut kaverin kanssa joinaaminen. Invite party ja menoksi sitte.
 
Miten tuntuu että Conquest ilman karttarajauksia ei meinaa löytyä lähes täysiä servereitä? Hyvä jos 20/64 pelaajaa on. Tuntuu jotenkin kuolleelta koko peli mutta ainakin pelaajamäärä statistiikkojen mukaan edelleen vakaasti hengissä. Onko CQ sitten vaan menettänyt suosiotaan?

Filtteri millä haen servuja ei ole muuttunut ja aiemmin löytynyt paljon enemmän täydempiä servereitä.
 
Pelaajat siirtyny enimmäkseen operations osastolle. Ainoa pelimuoto, joka vaikuttaa vaan saavan lisää suosiota. Toiveissa on, et tuleva "mini operations" ois vähemmän kaoottinen ja että se ois testattua koodia... kun se tulee viimeses päivitykses, niin ei voi kyllin korostaa beta testauksen tärkeyttä mikä ei todellakaan ole dicen vahvimpia puolia.
 
Itsellä ei ainakaan ole missään vaiheessa ollut vaikeaa löytää peliä. Katsoppa ettei vakio asetuksena ole, että suodattaa esim. täydet servut kokonaan pois.
 
Conquest joutaakin kuolla pois. En pelaa muuta kuin operaatioita.

En itsekään pelaa juuri muuta kun Conquestia mutta silti vaikea ymmärtää tuollaista näkemystä. CQ on aina ollut tärkeä peruspelimoodi Battlefieldeissä ja toivottavasti on jatkossakin. Ei se ole keltään pois, että molemmille moodeille löytyy pelaajia.
 
Kyllä kai sitä tuolla kombinaatiolla pyörii vaikka DX13 kuin unelma. Pyöriikö DX11 sitten huonommin? Tuoha on BF1:ssä vain päälle lätkäisty eikä pelimoottoriin implementoitu DX12.
 
Kyllä kai sitä tuolla kombinaatiolla pyörii vaikka DX13 kuin unelma. Pyöriikö DX11 sitten huonommin? Tuoha on BF1:ssä vain päälle lätkäisty eikä pelimoottoriin implementoitu DX12.
Edellisellä i5 6500 / GTX 1060 -alustalla esiintyi ihmeellistä nykimistä DX12:ta. Nyt paketti tuntuu sulavalta ja visuaalisesti jotenkin mukavampi, etenkin valaistus tuntuu toimivan mutu-tuntumalla näyttävämmin. En ole siis mitään vakavaa kuvavertailua tehnyt vielä.
 
Onko nykyään niin, että oli scoutin kiväärissä mikä kiikaritähtäin millä zoomiasteella tahansa ni näkyy se tähtäimen heijastus?
Eikö se ollu aiemmin että 4x ja alle zoomeissä ei näkyny sitä?
 
Onko nykyään niin, että oli scoutin kiväärissä mikä kiikaritähtäin millä zoomiasteella tahansa ni näkyy se tähtäimen heijastus?
Eikö se ollu aiemmin että 4x ja alle zoomeissä ei näkyny sitä?
Kyllä ja nykyään tuo näyttää vielä "sateenkaari" efektiä, mikäli olet kyseisen aseen sweet spotissa.
 
Nyt kun Battlefield V häämöttää jo kulman takana, ni laitan vähän omaa statistiikkaa miten oon ollu voittajien ja häviäjien puolella, ku oon itkeny, että aina tuntuu, että oon häviäjien puolella.

X ajassa otetut tulokset: 37 kertaa voittajien puolella ja 56 kertaa häviäjien puolella.

Esim tänään 7 kertaa häviäjien puolella putkeen eri servuilla. Tänään oli sellasia pelaajia jotka tais pelaa jollain ratti+polin combolla, kun ne ei ees ampunu kun tuli vihollisia vastaan ja ampuu seiniin talon sisällä... ehkä ne olikin salaa vihollisen puolella?

Noi voitot on monesti yksittäisiä voittoja monien häviämisputkien välillä ja siks ehkä tuntuukin, että oon aina häviäjien puolella.
Monesti jos pääsee voittajien puolelle yhdessä pelissä, niin tietää jo valmiiks, että oon se joka laitetaan sille häviäjien puolelle seuraavassa pelissä. Tyyliin jos on joku klaani pelaamassa ja pääsee vahingossa sen puolelle, ni voi heittää hyvästit toiseen voittoon suoraan, kun oonki toisella puolella seuraavassa pelissä. Toki jos oon pelissä häviäjien puolella, niin oon myös hamaan loppuun asti sillä puolella mikä häviää.

Sit yks minkä oon viimeaikoina pannu merkille, että jos hyppään lentokoneen kyytiin, niin menee alle 20sek, ni se lentokone on maassa ja monesti se lentäjä ajaa sen koneen vaan tonttiin ilman mitään syytä. Siis oikeesti en ees tiedä monta kertaa on käyny niin, että kone putoo kun meen kyytiin.

Oon tänne aika paljon ihmetelly ihmisen peliälyä ja must alkaa tuntua, että mulla on joku tyhmentävä vaikutus noihin oman puolen pelaajiin... en edelleenkään halua uskoa, että oikeesti voi olla niin tyhmiä ihmisiä mitä tätäkin peliä pelaa.

edit: tänään taas ruhtinaalliset 2 voittoa ja maltilliset 8 häviötä.
 
Viimeksi muokattu:
Samat fiilikset. Kukaan ei pelaa supporttia, kaikki sniputtelevat tehottomasti ja vastapuoli artillery truck -spammia ja mortarteita. Plööh.
 
Mitähän ihmettä varten tuolla Operations-kampanjoissa pyörii aivan jatkuvasti nuo (surkeat) Venäjä-operaatiot. Siis viikosta toiseen on nuo kaksi tuolla kampanjassa. Nuohan vielä resetoituvat parin viikon välein mutta silti tuntuu aina olevan vähintään jompikumpi noista kahdesta. Olen jo pitkään odotellut uusiksi sitä Kaiserslacht + Beyond the Marne -kampanjaa mutta ilmeisesti turha toivo. Myös se Conquer Hell + Iron Walls kelpaisi mutta eipä ole tuotakaan näkynyt.

Samat fiilikset. Kukaan ei pelaa supporttia, kaikki sniputtelevat tehottomasti ja vastapuoli artillery truck -spammia ja mortarteita. Plööh.

Tuo mortar truck spammi on kyllä lisääntynyt aivan valtavasti. Ilmeisesti DICE buffasi tuota melkoisen paljon, kun ennen se muistaakseni damageltaan muistutti supportin mortaria (ei ollut OHK). Nykyään tuo on kuin steroideissa oleva supportin HE-mortar, tappaa lähelle osuessa kerrasta pelaajan ja iskee 3-4 osumalla tankitkin kumoon. Tuohon kun lisää vielä aivan älyttömän kantaman niin on kyllä melkoisen typerä laitos. Mikähän idea DICE:lla oli tällaista peliin ängetessä ja vielä buffatessa sitä.

Kaikista paskinta tuo on Operationsseissa, kun jengi kämppii basessa tuon truckinsa kanssa. Jalkaväen on käytännössä mahdotonta tuhota noita, kun voivat olla niin kaukana ettei edes HE-mortar yllä sinne saatika pääse edes juoksemaan lähelle plus nopeasti pistämään miina+light AT-nade komboa ennen OOB-kuolemaa. Käytännössä ainoa tapa tuhota näitä on haaskata oma ajoneuvo ja valita itsekin mortar truck pommittamaan se vihun truck tai sitten joku sellainen lentokone, jolla saa ajoneuvoja matalaksi. Toisaalta sitten taas tiimin ja voiton kannalta olisi paljon hyödyllisempää valita jotain muuta. Toivottavasti tällaisia minimapin naksuttelu KD-boostereita ei ole enää seuraavissa peleissä.

E: Ja tottakai heti avauduttuani tästä tuli vastaan Operationssissa kierros Amienssissa, jossa omalla puolella 1 mortar truck ja vihollisen puolella 3.
 
Viimeksi muokattu:
Mortar truck oli kätevä kapistus jo ennen buffia Operationeissa, varsinkin Galiciassa. Nykyään aikamoisia kapistuksia kyllä, jos vaan ratin takana on yhtään mistään tajuava kuski. Eipä sillä etteikö pelissä olisi monta muuta "op" asiaa, ainakin joidenkin mielestä. Itse vaan pelaan sitä mitä huvittaa (class,map,gamemode) ja ei sen myötä suurempia autistisia rääkäisyjä ole tarvinnut päästää, toisinkuin kaverit/kanssa pelaajat.
 
Tuo mortar truck on vain ihan naurettava kapistus kaiken kaikkiaan, etenkin operationsseissa. Tehokas jalkaväkeä ja tankkeja vastaan. Osumat tekevät törkeästi vahinkoa kaikkeen ja lataa vielä kudit nopeasti takaisin. Ei myöskään oikeastaan vaadi ollenkaan mitään pelitaitoja, kun pelaaminen tuolla on spotattujen ihmisten ja tankkien/muiden ajoneuvojen klikkailua kartalta. Käytännössä tuon kanssa ei ole myöskään mitään riskejä, kun voit istua turvassa omassa basessa. Jotain tuolle pitäisi oikeasti tehdä, ei tuossa ole mitään järkeä tällä hetkellä. Tuo buffi tuolle oli aivan tarpeeton. Kantaman lyhentäminen olisi ehkä paras ratkaisu, meinaan tuo basen turvissa kykkiminen näissä ehkä risoo eniten. Porukka vetää yli 70-0 pelejä noilla melko helposti etkä voi oikeastaan tehdä asialle juuri mitään.. Esim. paljon itketty Ilya ei ole/koskaan ollutkaan mitään verrattuna tähän, koska sen saa kahdella konekiväärillä helposti alas, joten vain tyhmät tiimit kärsivät noista.
 
Onko muilla ongelmana näytön vilkkuminen BF1 uusimman päivityksen jälkeen?
Aiemmin BF1 toimi ilman mitään ongelmia 3440x1440 resolla, mutta nyt heti päivityksen jälkeen aina päästessä serverille pelaamaan ja valitsemaan hahmoa alkaa näytön kuva välkkymään tasaisesti, menne päälle ja pois... :mad:
 
Taas on hyvä hetki pohtia pelaajien logiikkaa.

Passchendaele kartassa lähettiin tuolta vaselta puolelta. Laitan ekan orderin B:lle, ni kaikki juoksee ensimmäisenä A:lle ja jää sinne odottamaan, että saadaan A ja sit juoksee B:lle. Koska huomaan, että kaikki juoksee A:lta B:lle, ni laitan orderin suoraan D:lle ja silti oma squadi jää sinne B:lle istumaan, vaikka orderi on jo D:llä.

Sit huomaan, että koko teami juoksee B:ltä D:lle, ni laitan orderiks C:n, ku ei oo järkee kaikkien olla D:llä. No, mun orderi on ollu taas jo vaikka kunka kauan C:llä, mutta siellä on taas vaan minä.

Sit nään, että koko tiimi juoksee D:ltä C:lle, ni laitan taas orderiks D:n, koska tiiän, että kohta se vihollinen menee sinne.
Koko tiimi on C:llä ja mun orderi on D:llä ollu taas pitkään, mutta ketään ei mee D:lle vasta kun se on hävitty.

Sit ku se on hävitty, ni sit vasta omat tajuu mennä sinne...ja tietenkin koko tiimin voimin ja taas kun nään, että koko teami juoksee D:lle, ni laitan orderiks C:n kun tiiän että kohta siellä on viholliset, mutta sinnekkään ei taas mee kukaan ennen kun se on hävitty.

Pelaako teistä joku tolleen? Selittäkää mulle mikä logiikka siinä on kun minä en ymmärrä.


Miks ei voi mennä sinne C:lle ennen kun sinne tulee kukaan? Mulla on spottiflaret siellä C:n edessä, että kartasta näkyy, että sinne on menossa jo vihollisia mutta ei... ensin pitää odottaa että se on hävitty ja sit vasta sinne voi mennä.


battlefield-1-bf1-dlc-apocalypse-infos-date-sortie-map-carte-passchendaele-conquete-mode-image-02.jpg


Kaikenlisäks peli on melken kaks vuotta vanha, eikä pelaajat vieläkään ymmärrä, että tossakin kartassa jos vihollinen pääsee D:ltä B:lle, ni ne B:n vallattua juoksee A:lle... mikä siinä on niin saatanan vaikeeta ymmärtää? Varsinkin kun laitan A:n siinä kohtaa orderiks, että squadi ehkä tajuis joinaa sinne puolustaa sitä mutta ei... ensin se pitää menettää, että sinne voi mennä... ja A:n menetettyä se vihollistiimi juoksee C:lle.

Piiri pieni pyörii vuodesta toiseen, mutta pelaajat ei vaan tajua.

Joskus sanoin, ettei tää peli oo mitään rakettitiedettä, mutta joskus tuntuu, että pelkkä looginen ajattelukyky on B1:n pelaajille liian rakettitiedettä.
 
En oo itsekään koskaan ymmärtänyt. Vaikka pointteja olis tosiaan se 5-6 niin silti juostaan yhtenä isona poppoona. Ei voi sitten millään hajaantua. Ja tietysti sekään ei auta, että hyvin harvat SL:t laittaa ordereita ja tarkistaa muiden orderit ja vielä harvempi SQ noudattaa niitä ordereita. Toinen on tuo, että vasemmalta aloittaessa 90% tiimistä jää napsimaan pisteet A:han sen sijaan, että pari jäis A:lle, pari B:lle ja loput C+D. Toki tuo pointtien puolustuskin on ihan vieras käsite, ennemmin juostaan sitä ympyrää pitkin karttaa. Varmaan yksi syy miksi pidän ehkä enemmän Operationssista, siellä tyhmemmätkin yleensä tajuavat että pitäis puolustaa tai hyökätä.
 
Eikös niistä pisteitä saa enemmän kun valtaa? [emoji16] Puolustaminen on tylsää ja hyökkääminen kivaa.

Nelosessa tuli tehtyä paljon sitä, että vallattiin joku takalippu, mentiin lähistölle odottamaan ja kun vastustaja sai lipun neutraaliksi, napsittiin äijät veke ja vallattiin takaisin.



Lähetetty minun G8441 laitteesta Tapatalkilla
 
Valtaamalla saa parhaat pisteet ja todennäköisesti siellä ei ole kovaa vastarintaa koska piiri-pieni-pyörii myös vihollisella. Puolustaen joutuu joskus odottelemaan turhan pitkään ja puolusta siinä sitten sitä vihollisjunaa vastaan kun ukkoa on moninkerroin kimpussa.
 
Tuohan se osittain tuota ongelmaa luokin, kun lipulla istumisesta saa niin paljon pisteitä. Pisteitä saa enemmän juoksemalla kenttää ympyrää ja valtaamalla vihun tyhjiä lippuja kuin puolustamalla niitä omia vihollisilta. Vaan eipä tuolla yleensä pelejä voiteta ellei vihun strategia ole vielä astetta huonompi. Tuota pisteytystä toivottavasti vielä kehitetään seuraavassa. Esim. juuri tuo puolustaminen voisi olla nykyistä arvokkaampaa, etenkin jos estät vihollisia valtaamasta sitä lippua (sen sijaan, että kykit vain tyhjällä lipulla).
 
Runkkuringiksi sitä on meillä kutsuttu tuota kun koko poppoo juoksee yhessä porukassa kehää, kyllä sitä harmittaa katsoa kun kartasta voi 99% varmuudella päätellä mikä lippu lähtee kohta ja siellä ei ole ketään. Itse pyrin pyörimään sitä rinkiä vastapäivään, voin kertoa että tulee aika hurjia tilanteita kun sattuukin naapurin horde tulemaan vastaan :nb:, lie jotenkin sairasta kun haluaa yhdellä squadilla tai jopa itsekseen horden jarrumieheksi :)
edit. Kuten Jezme tuossa mainitsikin niin toivottavasti V:ssä palkitaan paremmin lipun jääräpäisestä puolustamisesta, ilmeisesti vähän tähän suuntaan meno tulee olemaan kun on kerrottu että squad suorittamisesta saa leader herkkuja käyttöön mallia V1 tai Sturmtiger:tup:
 
Pitkissä mapeissa monesti vituttaa edes yrittää lähteä juoksemaan takaisin puolustamaan jotain lippua, vielä kun näkee et lähi lipulta omat juoksee sua kohti, eikä sitä lippua kohen mikä menee/on menossa. Pakko vaan aina yrittää jotenki päästä puolustamaan, sen takia monesti onki "nimi lehessä" Flag Defendeista.
 
On muuten iso ero muistien kellotaajuuksilla tässä. Kokeilin huvikseen alikellottaa muistit 2133Mhz -> 1600Mhz ja tuloksena jatkuva +90% CPU usage ja 64 pelaajan servuilla kovissa rähinässä kunnon FPS droppeja. 2133Mhz muisteillakin CPU usage on korkea, mutta FPS pysyy tasaisesti 72 FPS kovimpia räjähdyksiä lukuunottamatta.

Postissa odottelee Z370-emolevy, jolla saisi muistit kiskottua jonnekin 2666/2800Mhz paikkeille. Ei vaan vielä prossua ole tuolle :think:
 
Miettinytkin olisiko hyötyä kellottaa 2133mhz muistit korkeammalla ku 6600K:lla hakkaa kokoajan 100% conquestissa.
 
Oli halvalla niin tuli ostettua.

Mitkä näistä storyistä on hauskoja? Kokeilin tuota ensimmäistä tankkisettiä pelata ja ei ainankaan ensimmäisen ja toisen tehtävän perusteella ollut kovin mielenkiintoinen. Unlockitkin mitä näistä saa on vain skinejä joten ei niidenkään puolesta noita kehtaa väkisin grindata.
 
Viimeksi muokattu:
Se aavikolla perseily oli ihan ok, muita en sitten ole kovin montaa minuuttia pelannutkaan kun painelin suoraan monipeliin ja sillä tiellä vieläkin.
 
Voi huoh mikä päivitys taas...
Eilen vielä smoothi 60+fps... Pätsin jälkeen 21 !!
Syy on selkee, Gpu kuorma ei nouse yli 30% , miten ihmeessä ne nyt tämmösiä onnistuu tekeen !@%¤&/()
 
Voi huoh mikä päivitys taas...
Eilen vielä smoothi 60+fps... Pätsin jälkeen 21 !!
Syy on selkee, Gpu kuorma ei nouse yli 30% , miten ihmeessä ne nyt tämmösiä onnistuu tekeen !@%¤&/()

Ihan tosissaan, dice ku hommas naisia koodaan niin ongelmia on riittänyt.
 
Mikä tätä nykyään vaivaa. Kun kierros ohi niin ei lataa seuraavaa mappia vaan musta ruutu missä latauspallo pyörii .
 
Voi huoh mikä päivitys taas...
Eilen vielä smoothi 60+fps... Pätsin jälkeen 21 !!
Syy on selkee, Gpu kuorma ei nouse yli 30% , miten ihmeessä ne nyt tämmösiä onnistuu tekeen !@%¤&/()

Ittellä tässä oli ehkä kuukauden tauko bäfästä, mutta aiemmin oli ollut ongelmia koska jostain syystä peli hankasi liki aina 100% cpu:ta, 50% gpu:ta. Nyt en tiedä prossun käyttöasteista, mutta tässä viikon ajan pelannut ja tällä koneella (i5 4670k, 16gb, geforce 760gtx) tää pyörii nyt tasaisesti ja nykimättä. En tiedä mitä tässä tapahtunut, omassa koneessa ei mitään muutoksia normi win-päivitysten lisäksi. Olin jo päivittämässä konetta osittain tämän ja osittain seuraavan bäfän takia mutta jos tää nyt näin hyvin toimii niin ainakin tää kesä saa tällä raudalla mennä
 
Vanhan I5:sen kanssa on hyviä ja huonoja päiviä. Välillä pyörii suht sulavasti ja välillä taas aivan surkeaa fps:ää. Jotkin mapit ovat enemmän ja jotkin vähemmän sulavia mutta niissäkin riittää vaihtelua. Kyllä se kuun ja tähtien asennosta riippuu hyvin pitkälti (ainakin omalla kohdalla).
 
Se Paschendale-mappi lie oli pahin vielä joku aika sitten kun pelasin, toimi ehkä helpommin 24 hengen pelimodeissa mutta ei tullut mitään jos piti pelata conquestia täysillä tiimeillä... Nyt tuntuu ettei pelissä ole kohtia missä tämä ei enää tökkisi ja tahmaisi, ellei nyt joku kova räjähdys/savuaalto tule juuri kohdalle. Pitää tässä joku päivä vielä ihan mielenkiinnosta katsoa afterburnerilla että mitä näyttää cpu:n käyttöasteeksi
 
Ittellä tässä oli ehkä kuukauden tauko bäfästä, mutta aiemmin oli ollut ongelmia koska jostain syystä peli hankasi liki aina 100% cpu:ta, 50% gpu:ta. Nyt en tiedä prossun käyttöasteista, mutta tässä viikon ajan pelannut ja tällä koneella (i5 4670k, 16gb, geforce 760gtx) tää pyörii nyt tasaisesti ja nykimättä. En tiedä mitä tässä tapahtunut, omassa koneessa ei mitään muutoksia normi win-päivitysten lisäksi. Olin jo päivittämässä konetta osittain tämän ja osittain seuraavan bäfän takia mutta jos tää nyt näin hyvin toimii niin ainakin tää kesä saa tällä raudalla mennä

"jostain syystä" = 4-säieprossu
 
Joo kyllä tuo 4-säie alkaa olemaan vähän alitehoinen tuoreille Battlefieldeille. Oma i7 2700K jaksaa (kellotettuna) vielä hyvin mutta veljen i5 3470 on kyllä selkeästi alitehoinen. Olisi hyvä olla vähintään 6-säiettä, esim. Ryzenit ovat Bäfälle aika hyviä. @kaapo83 Battlefield V:tä varten tuota konetta kyllä pitänee päivittää. Testailin alphaa veljen koneella, jossa siis tuo i5 3470 ja myös GTX760 ja FPS:t seilasivat siinä ~30-50 välillä. Käytettyjen alueelta joku Ryzen 1600 setti olisi aika halpa ja hyvä päivitys tuolle, jos haluaa näitä prossupainotteisempiä pelejä pelailla.
 
Vanhan I5:sen kanssa on hyviä ja huonoja päiviä. Välillä pyörii suht sulavasti ja välillä taas aivan surkeaa fps:ää. Jotkin mapit ovat enemmän ja jotkin vähemmän sulavia mutta niissäkin riittää vaihtelua. Kyllä se kuun ja tähtien asennosta riippuu hyvin pitkälti (ainakin omalla kohdalla).

Tämä.
Ei vaan pysty ymmärtämään miksi välillä pyörii täysin sulavasti mapista ja pelaajamäärästä riippumatta ja välillä taas niinkuin puolet koneen tehoista hävinnyt jonnekin. Kaippa se pitää kokeilla alkkarit vielä kääntää toisinpäin.
 
Tämä.
Ei vaan pysty ymmärtämään miksi välillä pyörii täysin sulavasti mapista ja pelaajamäärästä riippumatta ja välillä taas niinkuin puolet koneen tehoista hävinnyt jonnekin. Kaippa se pitää kokeilla alkkarit vielä kääntää toisinpäin.

Ettei vaan olisi jotain taustahommia pelin ulkopuolella mitä se Windows koittaa tehdä? Nuo 4-ydin/4-säie i5:t voivat pyörittää peliä jossain määrin kohtuullisesti, jos kaikki tehot saadaan peliin. Jos prossu taas pyörittelee taustalla jotain päivityksiä, virustorjuntaa, videoita tai muuta ohjelmaa niin äkkiä voi tehot loppua. Mutta oikeasti, tuo i5 muodostaa aika nopeasti vähänkään tehokkaammalle näyttikselle pullonkaulan tässä ja etenkin tulevassa BF V.

Tässä Gamers Nexuksen juttua prossuista ja tästä pelistä: Battlefield 1 CPU Benchmark (Dx11 & Dx12) - i7 vs. i5, i3, FX-8370, X4 845
 
Mikä tätä nykyään vaivaa. Kun kierros ohi niin ei lataa seuraavaa mappia vaan musta ruutu missä latauspallo pyörii .

Hyvä kysymys.. Meinasin lauantaina pelailla niin ensimmäinen liittyminen ei onnistunut vaan jäi pyörittelemään latauspalloa.. Ensimmäinen kerta 1,5vuoteen kun tarvitsee tämä peli tappaa alt+f4 yhdistelmällä. :darra:
Toisella yrityksellä pääsi peliin kyl eikä ongelmia ilmennyt parin tunnin session aikana.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 125
Viestejä
4 487 442
Jäsenet
74 158
Uusin jäsen
kharim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom