Battlefield 1

Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
193
Joo kyllä tuo 4-säie alkaa olemaan vähän alitehoinen tuoreille Battlefieldeille. Oma i7 2700K jaksaa (kellotettuna) vielä hyvin mutta veljen i5 3470 on kyllä selkeästi alitehoinen. Olisi hyvä olla vähintään 6-säiettä, esim. Ryzenit ovat Bäfälle aika hyviä. @kaapo83 Battlefield V:tä varten tuota konetta kyllä pitänee päivittää. Testailin alphaa veljen koneella, jossa siis tuo i5 3470 ja myös GTX760 ja FPS:t seilasivat siinä ~30-50 välillä. Käytettyjen alueelta joku Ryzen 1600 setti olisi aika halpa ja hyvä päivitys tuolle, jos haluaa näitä prossupainotteisempiä pelejä pelailla.
Juups. Itse juuri yritin kaikki turhat niin cpu:ta kuin muistiakin syövät jutut ottaa taustalta pois (foobar, selain, yms yms palveluita) mitä en juuri sillä hetkellä käytä ja tuntui että joskus oli vaikutusta, joskus ei. Kuten pari muutakin viestiä tässä oli tullut muilta että aika randomisti tuntui i5:llä toimivan tämä peli. Päivitystä tässä kyllä on koneeseen tulossa jos tässä kohta tulee taas uutta satsia inteliltä pihalle, mutta sikäli mikäli randomgeneraattori pitää numerot suotuisina ja fps:n tasaisena tän ykkösen kanssa, ei sen suhteen ole kiire päivittää ja tuskin itse ainakaan ensimmäisten joukossa olen V:täkään ostamassa, sen verran pihi olen että odotellaan sitä johonkin alennukseen.

Samoiten tuli myös testattua niitä console-komentoja mitä taisi jossain reddit-palstalla olla neuvottu jolla sai kai disabloitua jotain pelin "turhia" tehonsyöjiä pois ja helpotettua juuri minun kaltaisten matolaatikon omaavien ongelmia, grafiikatkin olen tainnut pitää melko maltillisina pelin omista valikoista, mikä lie on pakon sanelema temppu nykyisellä raudallani :)
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
706
Hyvä kysymys.. Meinasin lauantaina pelailla niin ensimmäinen liittyminen ei onnistunut vaan jäi pyörittelemään latauspalloa.. Ensimmäinen kerta 1,5vuoteen kun tarvitsee tämä peli tappaa alt+f4 yhdistelmällä. :darra:
Toisella yrityksellä pääsi peliin kyl eikä ongelmia ilmennyt parin tunnin session aikana.
Itsellä ilmeni tämä reilu viikko sitten jonkun päivityksen jälkeen. Paras saavutus on 2 mappia ennenkuin bugaa taas..
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84
Voi huoh mikä päivitys taas...
Eilen vielä smoothi 60+fps... Pätsin jälkeen 21 !!
Syy on selkee, Gpu kuorma ei nouse yli 30% , miten ihmeessä ne nyt tämmösiä onnistuu tekeen !@%¤&/()
Mjoo pelissä se joku vika oli. Reilu viikon tauon kun piti, eilen loggasin kokeilemaan, promptasi jostain UI/menu päivityksestä ja sen jälkee toimi ihan normaalisti.
Vielä kun pääsis joskus tuota Turning Tides operationia pelaan... yrittäny ehkä 10+ kertaa ja aina hemmetin pitkä lataus jonka jälkee yksin mapissa =/
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
337
Sama ongelma varsinkin uuden batchin tultua lataukseen. Joka kerta auttanut Originin sivulta valittu pelikohtainen asetukset ja pelin korjaus. Kestää muutaman minuutin ja voila taas toimii-> ainakin minulla, mutta kannattaa ainakin koettaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Tänään pelasin pitkästä aikaa, varmaan kuukausi väliä ja aattelin et "nopeesti pelaan".

Conquest, all maps.

Join game, 0 pelaajaa.
Join game, 0 pelaajaa.
Join game, 0 pelaajaa.
Join game, 2 pelaajaa.
Join game, 6 pelaajaa.
Join game, 0 pelaajaa.
Join game, 0 pelaajaa.
Join game, 0 pelaajaa.

Onko tosiaan niin, ettei oo enää conquestia pelaavia, vai sattuko just sillon oleen kaikki servut tässä lähieuroopassa niin täys, että piti mut laittaa yksin johonkin odottamaan... ja en kyllä jaksa odotella.

Niin ja vähän kokelin operationsia pelaa, ni 100% perseraiskausta vastustajan puolelta. Ei jaksanu niitäkään pelaa.

:sclap:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
337
Katteleppa serwer broserin kautta aina löytyy 64/64 ja yleensä monta joutuu jonottamaan.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
706
Sama ongelma varsinkin uuden batchin tultua lataukseen. Joka kerta auttanut Originin sivulta valittu pelikohtainen asetukset ja pelin korjaus. Kestää muutaman minuutin ja voila taas toimii-> ainakin minulla, mutta kannattaa ainakin koettaa.
Kokeiltu on. Ei toimi..
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
898
Premium pass 12,5 euroo tarjoukses originis tai ainakin pelin sisällä. Jos joku haluaa vielä :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Pelattiin taas vähän porukalla tota peliä ja ei voi taas käsittää miten vitun tyhmiä pelaajia tota peliä pelaa.

PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS KAIKKI ON AINA YHDELLÄ CAPTURE AREALLA.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS SNIPERIT ISTUU JOSSAIN OMASSA PÄÄSSÄ.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS KUKAAN EI SPOTTAA.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS KAIKKI SKIPPAA KUN NE KUOLEE.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS ISTUTAAN A:LLA.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS ET EES NÄÄ ETTÄ SUN EDESSÄ ON VIHOLLINEN.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS ET OSAA KATTOO KARTTAA.

Ja miks ne on aina mun puolella kun pelaan? Siis oikeesti, taas pelatiin viidellä eri servulla ja kaikki paskat oli meiän puolella. Oltiin aina paras squadi, mutta häviäjien puolella.

Mä en pysty käsittää miten ne osaa edes käynnistää pelin jos ne on niin vitun tyhmiä ettei ne nää edessä olevaa vihollista.
Miten ne raukat selvii edes normaalista arjesta?

Tällähetkellä voittavalle puolelle 101 kertaa ja häviäjien puolelle 162 kertaa.

:sangry:

edit: siis miettikää, oon tehny tota mun voittajien/häviäjien puolelle listaa ja oon merkannu siihen ne kerrat kun oon jääny peleissä plussan puolelle. Siinä on 43 merkintää ja niistä 11 kertaa oon ollu enemmän voittajien ku häviäjien puolella.
11 kertaa 43:sta!

edit2: noi pelit tasottuis ihan sikana jos toi peli laittais eri partyistä tai eri klaanitageilla pelaavat eri puolille.
En tiiä onko se jotenkin vaikeeta koodata silleen, että kun se arpoo ketkä menee millekkin puolelle, että se kattoo et nää samassa partyssä/klaanitgälillä joinaavat tälle puolelle ja nää toiset toiselle puolelle.
Mut ei, sit siellä on joku kolme klaania pelaamassa jotain kehareita vastaan.

Vai onko siinä jotain tollasta? Koska jos on, ni se ei vaikuta toimivan kauheen hyvin ja jos taas ei oo ni se kertoo, että noi pelin kehittelijätki on ihan vitun tyhmiä.
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Mun mielestä se on aika fifty sixty miten menee ku molemmin puolin yleensä noita samoja, ni toinen voittaa tolla taktiikalla. [emoji23][emoji3]
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
706
Ja sen kerran kun on voittajien puolella, ni peli disconnectaa, eikä pääse enää onlineen ollenkaan. :dead:
Mulla teki tuota samaa kunnes vaihdoin tehokkaamman pci wlanin. Kun ei jaksa vetää piuhaa 20m pitkin seiniä ja kattoja..Ja tuo bugi kun jäi vaan musta ruutu latailemaan selkeni että johtui siitä että käytti lmg 1907:aa kierroksen lopussa..kun vaihtoi asetta niin ny toimii..ihme paska dice bugi..ovat tietoisia mutta ei kai niitä kiinnosta bfv:n takia..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Mulla teki tuota samaa kunnes vaihdoin tehokkaamman pci wlanin. Kun ei jaksa vetää piuhaa 20m pitkin seiniä ja kattoja..Ja tuo bugi kun jäi vaan musta ruutu latailemaan selkeni että johtui siitä että käytti lmg 1907:aa kierroksen lopussa..kun vaihtoi asetta niin ny toimii..ihme paska dice bugi..ovat tietoisia mutta ei kai niitä kiinnosta bfv:n takia..
Siis toi oli ihan yleinen ongelma, kun frendeillä teki saman ja ihmiset putos servereiltä eri aikaan eikä päässy enää pelaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
254
Saatan puhua palturia kun en muista, enää enkä ole kotikoneella, mutta ihan PrintScreen napilla se mun mielestä tallentaa kuvan BF1 asennuskansioon. Siellä taisi olla vielä erikseen Screenshot kansio tms.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
140
Mitä tää juttu on, että porukka menee yhtenä isona klönttinä conquestissa? Äsken pelasin Nivelle Nights karttaa ja valehtelematta 25 pelaajaa omasta tiimistä kierti karttaa ympäri yhtenä pallona.... Ei ole ainakaan mikään voittava taktiikka....

En ainakaan muista, että aikaisemmin olisin moiseen syöpään törmänny...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 469
Mitä tää juttu on, että porukka menee yhtenä isona klönttinä conquestissa? Äsken pelasin Nivelle Nights karttaa ja valehtelematta 25 pelaajaa omasta tiimistä kierti karttaa ympäri yhtenä pallona.... Ei ole ainakaan mikään voittava taktiikka....

En ainakaan muista, että aikaisemmin olisin moiseen syöpään törmänny...
Taitaa olla se yleisin taktiikka heikompien pelaajien keskuudessa. Valitettavan yleistä tuo on.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
706
Mitä tää juttu on, että porukka menee yhtenä isona klönttinä conquestissa? Äsken pelasin Nivelle Nights karttaa ja valehtelematta 25 pelaajaa omasta tiimistä kierti karttaa ympäri yhtenä pallona.... Ei ole ainakaan mikään voittava taktiikka....

En ainakaan muista, että aikaisemmin olisin moiseen syöpään törmänny...
Katsellut ihan samaa Tuntuu että pelaavat tdm:ään eikä conquestia ... Siis vissiin itse usein se kuka niitä kaapannut eniten .
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
205
Niin pitkään kun conquestissa näytetään tappojen määrä niin se on pelkkää tdm lipuilla varustettuna. Jos peli näyttäisi tappojen sijaan kuka on vallannut ja puolustanut eniten lippuja niin tappojen metsästäjät saattaisi siirtyä sinne tdm:n pariin.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
706
Niin pitkään kun conquestissa näytetään tappojen määrä niin se on pelkkää tdm lipuilla varustettuna. Jos peli näyttäisi tappojen sijaan kuka on vallannut ja puolustanut eniten lippuja niin tappojen metsästäjät saattaisi siirtyä sinne tdm:n pariin.
Kyllähän se noi näyttää? Usein komeilen ykkösenä valloitettujen lippujen kohdalla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 469
Kyllähän se noi näyttää? Usein komeilen ykkösenä valloitettujen lippujen kohdalla
Eihän se niitä scoreboardissa näytä. Ehkä korkeintaan siinä pelin jälkeisessä ruudussa highlightseissa/personalissa mutta eipä nuo sektiot K/D ihmisiä kiinnosta eikä niitä näe pelin aikana. Pointti oli varmaan siinä, että conquestissa sen scoreboardin osalta olisi fiksumpaa saada lippujen nappaamiset ja puolustukset kuin K/D. Voisi olla vaikka käänteisesti kuin mitä nyt, eli K/D tilalle capture ja defend ja sitten sinne personaliin roundin jälkeen se K/D.

 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Koko pelissä K/D ratio on on täysin väärä mittari.

Pitäis olla just lippuihin liittyvät statsit, sekä omaan hahmoluokkaan kuuluvia statseja. Eli medicin, supportin jne jutut mitä myös pelin jälkeen niissä top jutuissa komeilee.

Alkais jengi pelailee enempi omaa tehtävää. Jollei itse medic ole, ei ole kukaan muukaan. Supportit auttaa itseään, ei muuta.
Ite tykkään medicinä mennä silleen, että omaa henkeä tärkeämpää on saada useampi eloon.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
706
Koko pelissä K/D ratio on on täysin väärä mittari.

Pitäis olla just lippuihin liittyvät statsit, sekä omaan hahmoluokkaan kuuluvia statseja. Eli medicin, supportin jne jutut mitä myös pelin jälkeen niissä top jutuissa komeilee.

Alkais jengi pelailee enempi omaa tehtävää. Jollei itse medic ole, ei ole kukaan muukaan. Supportit auttaa itseään, ei muuta.
Ite tykkään medicinä mennä silleen, että omaa henkeä tärkeämpää on saada useampi eloon.
Itse kyllä autan tiimiä supporttina..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 469
Eipä tuo tosissaan auta, kun scoreboardissa näkyy kaikista parhaiten pelkkä K/D. Onhan tuolla toki score mikä on se "tärkein statsi" mutta eipä se montaa kiinnosta. Aika usein on vielä niitä hienoja hetkiä, kun joku jantteri huutelee tiimin keskivaiheilta tappion jälkeen "shit team" ja sitten kun sille toteaa, että ei sekään mikään hyvä ollut niin alkaa tuo K/D urputus. "Mun K/D on parempi ku sun noob" vaikka scorea on kolmannes eikä tehnyt siis pelin aikana mitään järkevää..
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
706
Eipä tuo tosissaan auta, kun scoreboardissa näkyy kaikista parhaiten pelkkä K/D. Onhan tuolla toki score mikä on se "tärkein statsi" mutta eipä se montaa kiinnosta. Aika usein on vielä niitä hienoja hetkiä, kun joku jantteri huutelee tiimin keskivaiheilta tappion jälkeen "shit team" ja sitten kun sille toteaa, että ei sekään mikään hyvä ollut niin alkaa tuo K/D urputus. "Mun K/D on parempi ku sun noob" vaikka scorea on kolmannes eikä tehnyt siis pelin aikana mitään järkevää..
Jep, itse en välitä paskaakaan k/d ratiosta...keskityn pääasiaan..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 372
Voisi tuo KD:n poistaminen yhtälöstä toimia kuten COD WW2 war modessa on kuolemien näkyminen ja tappojen sekä kuolemien laskeminen poistettu. Nuo ei siis kirjaudu mihinkään tilastoihin vaan pelkät scoret.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
Voisi tuo KD:n poistaminen yhtälöstä toimia kuten COD WW2 war modessa on kuolemien näkyminen ja tappojen sekä kuolemien laskeminen poistettu. Nuo ei siis kirjaudu mihinkään tilastoihin vaan pelkät scoret.
Kuinka mahtaisi käydä pelaajamäärien, jos kuolemat ja tapot eivät tilastoidu? Kyllä tuolla kilratiolla merkitystä on. Ainakin omalla kohdalla mieliala on pelin jälkeen parempi jos kilratio on yli yhden. No mä olenkin tälläinen yksinäinen susi :)
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
205
Kuinka mahtaisi käydä pelaajamäärien, jos kuolemat ja tapot eivät tilastoidu? Kyllä tuolla kilratiolla merkitystä on. Ainakin omalla kohdalla mieliala on pelin jälkeen parempi jos kilratio on yli yhden. No mä olenkin tälläinen yksinäinen susi :)
KD:llä on väliä TDM:ssä mutta conquestissa se ei palvele pelimuotoa yhtään koska tarkoitus ei ole kerätä tappoja vaan valloittaa lippuja. Lipuille ei uskalleta hyökätä kun pelätään että kuollaan ja ratio tippuu ja koko pelimuodon idea jää toteutumatta. Toinen pelimuodon pilaaja on se että puolet joukkueesta on snipuja. Istutaan samassa puskassa koko pelin ajan ja kerätään tappoja mutta omaa joukkuetta se ei auta oikeastaan yhtään.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
KD:llä on väliä TDM:ssä mutta conquestissa se ei palvele pelimuotoa yhtään koska tarkoitus ei ole kerätä tappoja vaan valloittaa lippuja. Lipuille ei uskalleta hyökätä kun pelätään että kuollaan ja ratio tippuu ja koko pelimuodon idea jää toteutumatta. Toinen pelimuodon pilaaja on se että puolet joukkueesta on snipuja. Istutaan samassa puskassa koko pelin ajan ja kerätään tappoja mutta omaa joukkuetta se ei auta oikeastaan yhtään.
Käsittääkseni tapotkin hyödyttää conquestissa jos tapettua ei herätetä henkiin. Toki jos lippuja on yli puolet hallussa niin se nopeuttaa vastustajien "kuolemia". Kyllä mä niitä lippujakin valloitan vaikka pääasiassa trucilla ajelenkin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
254
Scoutilla on kyllä mukava ottaa rautatähtäimella Mosin Nagantti, flaret ja esim. jalkamiinoja. Flare pointille, etenee ja poimii samalla pointilla olevia vihuja ja vallotushommiin. Erittäin toimivaa settiä ja saa myös niitä kuuluisia tappoja jos niitä halajaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
KD:llä on väliä TDM:ssä mutta conquestissa se ei palvele pelimuotoa yhtään koska tarkoitus ei ole kerätä tappoja vaan valloittaa lippuja. Lipuille ei uskalleta hyökätä kun pelätään että kuollaan ja ratio tippuu ja koko pelimuodon idea jää toteutumatta. Toinen pelimuodon pilaaja on se että puolet joukkueesta on snipuja. Istutaan samassa puskassa koko pelin ajan ja kerätään tappoja mutta omaa joukkuetta se ei auta oikeastaan yhtään.
Tapoilla on aika suurikin merkitys conquestissa. Matsin jälkeen ilmoitetaan tiimien pisteet lipuista ja tapoista. Näitä jos hiukan enemmän seuraa, niin yleensä jotain 30-50% tiimin pisteistä tulee tapoista.

Eli vaikka istuisit kentän reunalla 80/0 KD:lla, niin todennäköisesti olet silti vaikuttanut eniten oman tiimin voittoon. Toki optimitilanteessa pitää mennä lipuille ja saada siitä huolimatta hyvä KD ;)

Screenshot_1.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 469
Monesti niillä KD hyyppäreillä on vaan se ongelma, että lippuja ei vallata ja tappojakin tulee niin vähän ettei niillä ole juurikaan merkitystä. Parhaimmat pelaajat tosissaan valtaavat ja puolustavat lippuja ja saavat samalla sen hyvän KD:n.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
Jos pelaajalla on tosi huono KD esim 3/40 ja tämä KD on voinut tulla vaikka väkisin lipulle tunkemalla, niin tosiasiassa tämä pelaaja on tehnyt omalle
tiimille hallaa koska tiimi on menettänyt paljon ticettejä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 372
Jos pelaajalla on tosi huono KD esim 3/40 ja tämä KD on voinut tulla vaikka väkisin lipulle tunkemalla, niin tosiasiassa tämä pelaaja on tehnyt omalle
tiimille hallaa koska tiimi on menettänyt paljon ticettejä.
Toisaalta hän voi myös olla medic, joka on säätänyt kymmenkertaisesti nuo omat tikettinsä.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Toisaalta hän voi myös olla medic, joka on säätänyt kymmenkertaisesti nuo omat tikettinsä.
Kyllä se elossa oleva Medic on huomattavasti hyödyllisempi kuin spawnausta alituiseen odotteleva. Eipä siinä ole mitään järkeä mediccinä syöksyä varmaan kuolemaan sen takia että saa yhden reviven lisää. Jos pelaa fiksusti, niin kyllä siinä K/D mediccinä on ihan varmasti ennemmin päälle kuin alle yhden. Samalla huomattavasti edesautat oman tiimisi onnistumismahdollisuuksia pitämällä ukot pystyssä, ja kun ei tämä onnistu niin olemalla varteenotettava spawn point.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Kyllä ite varsinkin alkuaikoina, kun ei osannut niin kd oli aina jossain 0,6-0,7 välissä.
Tavoite oli revata 5 tyyppiä yhtä kuolemaa kohden.
Käytännössä aina paras medic.

Sit jossain välissä aloin keskittymään ampumiseen myös. Kd oli 1-3 välissä, mutta käytännössä koskaan en enää ollut medicien kärjessä, kun ei vain enää taito riitä millään molempien suorittamiseen.
Heti ku antoi kd laskea vähän, niin medic score nousi.

Aika usein tuolla huonolla kd:lla ollu top 5:ssa loppupisteissä, kun taas paremmalla kd:lla yleensä viimeisen kolmanneksen joukossa.
Toki oikeasti osaavat on eri juttu, mutta tälläinen keskikastin massa ei kykene moiseen. Sen vuoksi kd poisjättö olisi tärkeää, jotta se massa alkais pelaa omaa tehtävää.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
53
Löytyiskö täältä pelikavereita bäfä 1:n pelailuun? Vajaan vuojen olen itsekseni pelaillut ja olisi ihan kiva pelailla suomalaisten kanssa. Lisätkää rohkeasti kaveriksi, tunnukseni on DummyBurrito. Aika paljon olen pelannut Pigeonsia, Frontlinesiä ja ihan viimepäivinä vasta siirtynyt Conquestiin. Infantrynä aina pelaan.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Jotenkin hassu keskustelu, että KD:lla ei muka olisi merkitystä conquestissa. KD:han loppujen lopuksi kuitenkin ratkaisee kaiken kun kaksi tiimiä keskenään taistelee lipuista. Ei squad A, jonka pelaajien KD on keskimäärin alle 1, saa vallattua lippua squad B:ltä, jonka pelaajien KD on keskimäärin yli 2 käytännössä koskaan, vaikka kuinka piikittelisi kavereita henkiin.

Jos "KD pelaajilla" tarkoittaakin vain kukkuloilla kykkiviä snipereita, jotka eivät käytännössä osallistu peliin lainkaan, kannattaisi se varmaankin mainita...
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Jotenkin hassu keskustelu, että KD:lla ei muka olisi merkitystä conquestissa. KD:han loppujen lopuksi kuitenkin ratkaisee kaiken kun kaksi tiimiä keskenään taistelee lipuista. Ei squad A, jonka pelaajien KD on keskimäärin alle 1, saa vallattua lippua squad B:ltä, jonka pelaajien KD on keskimäärin yli 2 käytännössä koskaan, vaikka kuinka piikittelisi kavereita henkiin.

Jos "KD pelaajilla" tarkoittaakin vain kukkuloilla kykkiviä snipereita, jotka eivät käytännössä osallistu peliin lainkaan, kannattaisi se varmaankin mainita...
Mutta jos edes etäisesti peliä osaava joukko on lipulla. Ei sitä vallata ilman toimivaa mediciä, supportia ja snipua. Kun kaikki menee kd perässä, tappio tulee.
Erityisesti tämä korostuu operationissa, mutta sama pätee lipunvaltauksessakin.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Mutta jos edes etäisesti peliä osaava joukko on lipulla. Ei sitä vallata ilman toimivaa mediciä, supportia ja snipua. Kun kaikki menee kd perässä, tappio tulee.
Erityisesti tämä korostuu operationissa, mutta sama pätee lipunvaltauksessakin.
Enhän mä missään sanonutkaan, ettei olisi mitään hyötyä, että squadissa on useampia eri classeja? Mutta loppujen lopuksi tuo lipunvaltaustilanne kuitenkin päättyy siihen kun toinen squad saa toisen tapettua. Ei auta vaikka kuinka medic herättää henkiin, tai snipu ampuu flareja, jos ei saa tapettua kaikkia niitä vihuja.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Enhän mä missään sanonutkaan, ettei olisi mitään hyötyä, että squadissa on useampia eri classeja? Mutta loppujen lopuksi tuo lipunvaltaustilanne kuitenkin päättyy siihen kun toinen squad saa toisen tapettua. Ei auta vaikka kuinka medic herättää henkiin, tai snipu ampuu flareja, jos ei saa tapettua kaikkia niitä vihuja.
Ei toki, mutta porukkaa ei kiinnosta lipun valtaus. Eikä edes oman tiimin voitto. Ainut on oma kd, jonka seurauksena usein koko peli on ihan sontaa. Kd kun ei näkyis missään statseissa, vaan ranking perustuisi oman roolin hommiin, niin nämä huomionkipeät virtuaalipippelin kasvattajat tekis sitä mitä pitää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Ite pelaan eniten scouttina ja scouttina muissa pelaajissa eniten ärsyttää supportit, jotka käyttää niitä isoja panoslaatikoita.

Oma pelityyli on aika rampa, jos en saa spottiflareja käytettyä ja mikään ei oo raivostuttavampaa, kun joutua odottamaan niitä flareja jonkun laatikon vieressä mikä on keskellä avointa aluetta ja toivoa, ettei kukaan ammu siihen.

Sit siellä on jotain 10 supporttia ja kaikki käyttää niitä isoja laatikoita ja meet sellasen viereen, ni se hävii siitä. Sit juokset seuraavalle, ni seki hävii siitä. Enkä yhtään flarea saanu ja tärkeet alueet on ilman spottiflareja.

Assaultitkin hyötyis siitä, että käytettäis niitä pieniä ammopäkkejä.

Nyt tähän uuteen versioon on tullu se muutos, että näkee scouttien flarejen alueen mitä ne spottaa. Ihan täydellistä ainakin scouttina, kun pystyy ampumaan oman flaren siihen viereen, jolloin on isompi alue spotattuna. Toki sillon jotkut vinkuu että käyttää wallhackkia, kun ne keharit ei tajua, että spottiflare on käytännössä wh.

Välillä huomaa, että pelissä on jotain 10 scouttia ja ainoastaan omat flaret siellä ja sellaset scoutit on kyllä täysin hyödyttömiä jotka istuu jossain kaukana statseilla 2-9. Niin ja nää on niitä scoutteja jotka makaa siellä maassa aina ja ottaa joka kerta luodin naamaan ja enskerralla sama, eikä opi, ettei siinä maassa kannata makaa.

Oon viimeaikoina mielenkiinnosta spectannu pelejä ja kattonu mitä nää KD ratella alle 1 pelaavat scoutit tekee ja siellä on sellasia ratkaisuja, ettei oma pää pysty ymmärtämään mikä logiikka niillä on niissä asioissa mitä ne touhuu.
Esimerkkinä ne pelaa amienssia ja käyttää tähtäimenä jotain 8x (tai suurempaa) zoomia. :confused:
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Ei toki, mutta porukkaa ei kiinnosta lipun valtaus. Eikä edes oman tiimin voitto. Ainut on oma kd, jonka seurauksena usein koko peli on ihan sontaa. Kd kun ei näkyis missään statseissa, vaan ranking perustuisi oman roolin hommiin, niin nämä huomionkipeät virtuaalipippelin kasvattajat tekis sitä mitä pitää.
Miten tämä liittyy tähän meidän käymään keskusteluun? Pointtini oli vain se miten KD vaikuttaa ja lopulta määrää miten lipunvaltaustilanne päättyy. Muu on vain "lipun lakaisemisen" tukitoimia. Toki tärkeitä, mutta silti vain tukitoimia.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
53
Ite pelaan eniten scouttina ja scouttina muissa pelaajissa eniten ärsyttää supportit, jotka käyttää niitä isoja panoslaatikoita.

Oma pelityyli on aika rampa, jos en saa spottiflareja käytettyä ja mikään ei oo raivostuttavampaa, kun joutua odottamaan niitä flareja jonkun laatikon vieressä mikä on keskellä avointa aluetta ja toivoa, ettei kukaan ammu siihen.

Sit siellä on jotain 10 supporttia ja kaikki käyttää niitä isoja laatikoita ja meet sellasen viereen, ni se hävii siitä. Sit juokset seuraavalle, ni seki hävii siitä. Enkä yhtään flarea saanu ja tärkeet alueet on ilman spottiflareja.

Assaultitkin hyötyis siitä, että käytettäis niitä pieniä ammopäkkejä.
Itse olen täysin eri mieltä. Supporttien iso ammo packit on huomattavasti parempia, koska ne antavat panoksia mahdollisesti suurelle porukalle kerralla, kun taas niitä pieniä ammo packejä voi kerrallaan vain yhdelle antaa. Ja kun sen pienen ammo päckin käyttää niin sittenpä ei ole enää lisää ammoja tulossa mikäli supportti häippäs. Ja ne pienet ammo päckit ei edes täytä kaikkia tarpeita (panokset, flaret, nadet), vaan esim. pelkästään panokset. Isot päckit täyttää kaikki kun hetken kehtaa päckin vieressä ootella.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 649
Viestejä
4 220 228
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom