Joo kyllä tuo 4-säie alkaa olemaan vähän alitehoinen tuoreille Battlefieldeille. Oma i7 2700K jaksaa (kellotettuna) vielä hyvin mutta veljen i5 3470 on kyllä selkeästi alitehoinen. Olisi hyvä olla vähintään 6-säiettä, esim. Ryzenit ovat Bäfälle aika hyviä. @kaapo83 Battlefield V:tä varten tuota konetta kyllä pitänee päivittää. Testailin alphaa veljen koneella, jossa siis tuo i5 3470 ja myös GTX760 ja FPS:t seilasivat siinä ~30-50 välillä. Käytettyjen alueelta joku Ryzen 1600 setti olisi aika halpa ja hyvä päivitys tuolle, jos haluaa näitä prossupainotteisempiä pelejä pelailla.
Juups. Itse juuri yritin kaikki turhat niin cpu:ta kuin muistiakin syövät jutut ottaa taustalta pois (foobar, selain, yms yms palveluita) mitä en juuri sillä hetkellä käytä ja tuntui että joskus oli vaikutusta, joskus ei. Kuten pari muutakin viestiä tässä oli tullut muilta että aika randomisti tuntui i5:llä toimivan tämä peli. Päivitystä tässä kyllä on koneeseen tulossa jos tässä kohta tulee taas uutta satsia inteliltä pihalle, mutta sikäli mikäli randomgeneraattori pitää numerot suotuisina ja fps:n tasaisena tän ykkösen kanssa, ei sen suhteen ole kiire päivittää ja tuskin itse ainakaan ensimmäisten joukossa olen V:täkään ostamassa, sen verran pihi olen että odotellaan sitä johonkin alennukseen.
Samoiten tuli myös testattua niitä console-komentoja mitä taisi jossain reddit-palstalla olla neuvottu jolla sai kai disabloitua jotain pelin "turhia" tehonsyöjiä pois ja helpotettua juuri minun kaltaisten matolaatikon omaavien ongelmia, grafiikatkin olen tainnut pitää melko maltillisina pelin omista valikoista, mikä lie on pakon sanelema temppu nykyisellä raudallani