NO,mä olen aina häviävien puolella ihan ainaErittäin hyvä kysymys.
Ei kyllä kovin harvinaista kun mä pelaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NO,mä olen aina häviävien puolella ihan ainaErittäin hyvä kysymys.
Ei kyllä kovin harvinaista kun mä pelaan
En nyt tällä läppärin WXGA näytöllä ottanu ihmeemmi selkoa, mutta onko kyseessä scoutin Periscope spotti? Sehän luo vihollisten ympärille punaiset reunat ja tiimi näkee myös seinien läpi nämä merkatut viholliset.
Oliskohan sun kopioidessa osoitteen sattunut jotain?Onko se joku youtuben pakkausongelma vai mikä?
Jaa tuo on kyllä varmaan ihan normaali,kun nyt itsekin huomasin. Hiekka lentää.normaali juttu
No, pitää tutkia asetuksia, että saa itellekki tollasen päälle... pystyy ainakin hahmottamaan viholliset paremmin.
Ei se sua auta
Briteillä vähän enemmän älliäAi vähän
Briteillä vähän enemmän älliä
Jaa vai spol71,selvätiimi täys paska paitsi mä
Jaa vai spol71,selvä
No eipä voi sanoa hitaaksi.Olet tainnut pelata paljon?hitaat
No eipä voi sanoa hitaaksi.Olet tainnut pelata paljon?
Tuota kans koitan pelata ja kraanaatinheittimellä avustan tiimiä,mutta olen vasta ostanut tarjouksesta pelin.supporttia
Tuota kans koitan pelata ja kraanaatinheittimellä avustan tiimiä,mutta olen vasta ostanut tarjouksesta pelin.
Aika nopea tempoista tahtoo olla,ettei meikäläinen ole päässyt alkua pitemmälle.
Jaa, kaverin kanssa ei löydetä YHTÄÄN peliä - ei mistää pelimuodosta. Onko muilla ollut samaa?
Muro-platoonilla on muuten oma servu nykyään käytössä. Löytyy server browserin kautta hakusanalla muro. Olis hyvä saada vielä lisäapuja servun "käynnistämiseen".
Kokeilemallahan se selviää Meidänki porukassa on monen tasosta pelaajaa, ihan jostain 0,5k/d tasolta ylöspäin.Hmm.. Mitenköhän tälläinen vanha paska pärjää noiden seurassa...
Ei kait ne kaikki yhtä huonoja ole?Taas liitettiin 4 kertaa peräkkäin operaatioon
Itse pelaan pääasiassa conquestia..Tahkosin vähän aikaa taas huvikseni ja kyllä tämä alkaa olla nähty, yhä samat ongelmat kuin vuosi sitten, plus nyt hirveä määrä nyyppiä, jotka eivät osaa mitään. Taas liitettiin 4 kertaa peräkkäin operaatioon, jossa nyyppäjengi puolustaa pelkillä scouteilla vikaa sektoria sen minuutin. Hoh hoijaa.
Vois kokeilla kyllä kotimaista vaihteeksiEi kait ne kaikki yhtä huonoja ole?
Siellähän on monta serveriä esim. muron oma serveri. oletkos sitä yrittänyt?
Mikähän ihmeen juttu tässä pelissä on. Ennen oli GTX780 ja 1080p 144Hz näyttö ja peli tuntui ihan sulavalta vaikka fps pyöri lukemissa 60-90. Nyt kun tuli päivitettyä näyttikseksi 1080Ti ja näytöksi 3440x1440 120hz niin peli tuntuu ihan tuhottoman lagiselta vaikka fps lukemat ei ole yhtään sen heikommat kuin ennenkään. Nytkin kun pelaili niin oikeasti 60fps tuntui ihan diashowlta, aivan käsittämättömän tahmeaa ja tönkköä. Mistä ihmeestä voisi johtua, että samoilla fps lukemilla peli tuntuu ihan erilaiselta nyt kuin vanhalla setupilla? Uudessa näytössä on vielä kaiken lisäksi G-sync, jonka pitäisi auttaa noissa ajoittaisissa dipeissä...
V-sync pois pelistä ja dx11 käyttöön?
On jo V-sync pois ja DX11 käytössä.
Silloin kun FPS on luokkaa 80-100 niin kaikki on ok mutta kun mennään sinne 60-80 välille niin peli menee melkein kelvottoman tahmeaksi.
pystytahdistukseen fast sync
Onko tässä jotain 24/7 servuja nykyään pystyssä? Suhteellisen turhauttavaa kun valitset jonkun mapin, niin se loppuu samantien ja sitten äänestetään se Amiens ja grindataan taas kaduilla pisteitä.
En huomannu.. En tosin montaa tuntia pelannu.Onko totta että tässäkin oli joku WWI-muistohiljaisuus jossain vaiheessa servuilla? Kuullut huhua että näin, mutta kun en vkl:na pelaillut niin en tiedä.
Pelasin nuo yksinpeli campaignit war stories 6kpl läpi, siinäkö peli tosiaan oli? Tuntui aika lyhyeltä.
Onko tuo Battlefield V pidempi?
Kysellääs täältä josko saisi apuja:
Ite innostuin pelamaan kampanjaa ja suht alussa vasta mutta nytten pitäs alkaa kiikaroida porukkaa mutta jostain syystä minulla ei toimi.
Pelaan PC:llä ja Xbox 360 ohjaimella, RB näppäimellä pitäs pystyä ottaa kiikarit käyttöön mutta ei toimi.
Ei kai kampanjassa noita valita tai sitten mulla mennyt totaalisesti ohitse jotain.Oot valinnut kiikarit loadouttiin, eli ne on mukana?
Lagaaminen johtuu varmaan prossusta. Kannattaa vaikka msi afterburnerilla seurata prossun käyttöä. DX12 vähentää prossun kuormaa, jos se vaan sattuu toimimaan. Youtubesta löytyy kaikenlaista videota kuinka peli voi optimoida kevyemmäksi.Pelasin hieman pitkästäaikaa tätä ja piti todeta että eipä enää pyöri sulavasti. Pelissä jatkuvia "lagipiikkejä" missä kaikki pysähtyy aivan hetkeksi ja jatkuu parin fps dropin jälkeen taas sulavasti kunnes toistuu. Joskus 2016 tms peli pyöri sujuvasti.
Aika sama sinänsä, ei tuo peli edes kiinnosta mutta mielenkiinnosta kuitenkin olisi kiva syy selvittää.. peli on ssdllä, 16gb ram, i5 4670k, gtx1070 ja fullhd. Katoin että pelin minimi on i5 6600k?? Peli tekee samaa yksinpelissäkin. Koitin dedicated fullscreen, dx11 ja hdr off, ei eroa.
Lähinnä kiinnostaa olisiko samaa odotettavissa jos pelaisi bfVtä...