Battlefield 1

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Miten tämä liittyy tähän meidän käymään keskusteluun? Pointtini oli vain se miten KD vaikuttaa ja lopulta määrää miten lipunvaltaustilanne päättyy. Muu on vain "lipun lakaisemisen" tukitoimia. Toki tärkeitä, mutta silti vain tukitoimia.
Koko keskustelu on ollut siitä, että scoreboard elää hyvin pitkälti KD osalta. Ei siitä, etteikö itse KD olisi oleellinen.
Kun nykyinen systeemi tarkoittaa sitä, että iso massa pelaa pelkkää KD:ta ja elää sen mukaan.
Kun toisella tavalla KD olisi siellä taustalla toki tärkeä, mutta pelis pelattais sitä mitä siinä yritetään. Joukkueena jossa jokaisella on rooli.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
Jos "KD pelaajilla" tarkoittaakin vain kukkuloilla kykkiviä snipereita, jotka eivät käytännössä osallistu peliin lainkaan, kannattaisi se varmaankin mainita...
Kyllä osaavasta sniperistä kukkuloilla voi olla tiimille paljonkin hyötyä. Sniperi voi auttaa lipun valloituksessa tai puolustuksessa napsimalla lipulle pyrkiviä tai lipulla olevia
vihollisia. Silloin muiden tiimiläisten on helpompi valloittaa tai puolustaa lippua. Kahden sniperin kaksintaistelu kilometrin päässä toisistaan ei kyllä hirveästi auta tiimiä,
mutta sama tilanne on silloin vastapuolellakin. Ja jos sniperin kilratio on vaikka 40/0 niin kyllä hän on aika paljon edesauttanut mahdollista voittoa. Edellyttäen ettei
ammuttuja ole herätetty henkiin. Sniputtaminen on välillä hauskaa puuhaa. Tämä on kuitenkin vain peli ja ainakin itse pelaan tätä hauskuuden takia.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Koko keskustelu on ollut siitä, että scoreboard elää hyvin pitkälti KD osalta. Ei siitä, etteikö itse KD olisi oleellinen.
Kun nykyinen systeemi tarkoittaa sitä, että iso massa pelaa pelkkää KD:ta ja elää sen mukaan.
Kun toisella tavalla KD olisi siellä taustalla toki tärkeä, mutta pelis pelattais sitä mitä siinä yritetään. Joukkueena jossa jokaisella on rooli.
Nykyinen systeemi suosii ihan muuta kun pelkästään KD:n pelaamista. Pelkistä tapoista saa hyvin vähän pisteitä. Se että KD piilotettaisiin kokonaan sieltä scoreboardista tuskin auttaisi yhtään mitään. Tuskin niitä kukkuloilla makoilevia snipuja paljon kiinnostaa mitä siellä scoreboardilla näkyy, kun nytkään eivät pelityyliään muuta, vaikka ovat aina siellä pohjalla sijoilla ynnä muut. Ihmiset nyt vaan pelaavat juuri niin kuin itse kokevat hauskaksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Itse olen täysin eri mieltä. Supporttien iso ammo packit on huomattavasti parempia, koska ne antavat panoksia mahdollisesti suurelle porukalle kerralla, kun taas niitä pieniä ammo packejä voi kerrallaan vain yhdelle antaa. Ja kun sen pienen ammo päckin käyttää niin sittenpä ei ole enää lisää ammoja tulossa mikäli supportti häippäs. Ja ne pienet ammo päckit ei edes täytä kaikkia tarpeita (panokset, flaret, nadet), vaan esim. pelkästään panokset. Isot päckit täyttää kaikki kun hetken kehtaa päckin vieressä ootella.
Niin jos siellä on se 10 supporttia, ni niistä vois ees 5 käyttää niitä pieniä ammopäkkejä. Ei siitä oo mitään hyötyä jos yhdessä huoneessa on vaikka kolme niitä isoja ammopäkkejä.

Ja kyllä mulla ainakin tulee flaret heti kun saan pienen ammopäkin. Ja kranaattejakin saan. Assaultti saa ne niiden räjähteet kanssa heti. Ei tarvii odotella, niinku isolla päkillä.

Esim jos pitää jotain junaa tuhota, ni assaulttina on kanssa raivostuttavaa odottaa niiden isojen päkkien kanssa, että saa niitä Anti-Tank Grenadeja. Pienillä saa heti ja voi heitellä niitä odottelematta.

Ja se odotteleminen on just sitä turhaa touhua kun hyökkää. Pienillä ei tarvii odotella ja niitä voi heitellä pidemmälle.

edit: käytännössä pienestä päkistä on enemmän hyötyä, ku isosta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Kyllä osaavasta sniperistä kukkuloilla voi olla tiimille paljonkin hyötyä. Sniperi voi auttaa lipun valloituksessa tai puolustuksessa napsimalla lipulle pyrkiviä tai lipulla olevia
vihollisia. Silloin muiden tiimiläisten on helpompi valloittaa tai puolustaa lippua. Kahden sniperin kaksintaistelu kilometrin päässä toisistaan ei kyllä hirveästi auta tiimiä,
mutta sama tilanne on silloin vastapuolellakin. Ja jos sniperin kilratio on vaikka 40/0 niin kyllä hän on aika paljon edesauttanut mahdollista voittoa. Edellyttäen ettei
ammuttuja ole herätetty henkiin. Sniputtaminen on välillä hauskaa puuhaa. Tämä on kuitenkin vain peli ja ainakin itse pelaan tätä hauskuuden takia.
Kyllähän se 40/0 snipu vaikuttaisi positiivisesti oman tiimin voittomahdollisuuksiin. Lähes 100% snipuista nyt vaan ei ole niitä 40/0 kavereita.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
Kyllähän se 40/0 snipu vaikuttaisi positiivisesti oman tiimin voittomahdollisuuksiin. Lähes 100% snipuista nyt vaan ei ole niitä 40/0 kavereita.
Aika yleisesti tässä pelissä vastapuolella on lähes sama snipumäärä kuin omalla puolella. Joten eikö peli ole silloin aika hyvin balanssissa? Jos sniput ovat huonoja omalle tiimille, niin eikö sellaisen pelin
pitäisi aina oma tiimi voittaa, jos pelkästään vastapuolella on snipuja? Chatin perusteella ne vastapuolen sniput tuntuvat arsyttävän paljon enemmän kuin omat.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Aika yleisesti tässä pelissä vastapuolella on lähes sama snipumäärä kuin omalla puolella. Joten eikö peli ole silloin aika hyvin balanssissa? Jos sniput ovat huonoja omalle tiimille, niin eikö sellaisen pelin
pitäisi aina oma tiimi voittaa, jos pelkästään vastapuolella on snipuja? Chatin perusteella ne vastapuolen sniput tuntuvat arsyttävän paljon enemmän kuin omat.
Kyllä niitä yleensä tuntuu suht saman verran olevan molemmissa tiimeissä. Mua ei kummankaan tiimin sniput varsinaisesti ärsytä. Siinähän pelaavat omaa Vasily Zaitsev simulaattoriaan pääosin sen muiden pelaaman conquestin ulkopuolella. Harvemmin sitä snipun ampumana kuolee.

E: niinhän tuo tuppaa menemään, että jos toinen tiimi on täynnä snipuja niin se tiimi myös häviää.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
53
Niin jos siellä on se 10 supporttia, ni niistä vois ees 5 käyttää niitä pieniä ammopäkkejä. Ei siitä oo mitään hyötyä jos yhdessä huoneessa on vaikka kolme niitä isoja ammopäkkejä.

Ja kyllä mulla ainakin tulee flaret heti kun saan pienen ammopäkin. Ja kranaattejakin saan. Assaultti saa ne niiden räjähteet kanssa heti. Ei tarvii odotella, niinku isolla päkillä.

Esim jos pitää jotain junaa tuhota, ni assaulttina on kanssa raivostuttavaa odottaa niiden isojen päkkien kanssa, että saa niitä Anti-Tank Grenadeja. Pienillä saa heti ja voi heitellä niitä odottelematta.

Ja se odotteleminen on just sitä turhaa touhua kun hyökkää. Pienillä ei tarvii odotella ja niitä voi heitellä pidemmälle.

edit: käytännössä pienestä päkistä on enemmän hyötyä, ku isosta.
Isojen päkkien etu on siinä, että noobi-supportit auttaa kanssapelaajia tahtomattaan, kun taas pikku ammojen kanssa saa pyydellä ammoja eikä ne niitä anna kuin itelleen. Minulla ainakin nuo pikkupäkit ei täytä kaikki panos/nade -varastoja. Jos pelaan assaulttina niin sata kertaa mielummin haluan supportin, jolla iso ammopäck, koska voi palata täydentämään ammoja vaikka supportti lähti veks.

Pienet medic-päkit ovat kyllä isoja parempia, kun healaavat vaikka jatkaa matkaa.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
53
Kyllä niitä yleensä tuntuu suht saman verran olevan molemmissa tiimeissä. Mua ei kummankaan tiimin sniput varsinaisesti ärsytä. Siinähän pelaavat omaa Vasily Zaitsev simulaattoriaan pääosin sen muiden pelaaman conquestin ulkopuolella. Harvemmin sitä snipun ampumana kuolee.

E: niinhän tuo tuppaa menemään, että jos toinen tiimi on täynnä snipuja niin se tiimi myös häviää.
Tästä tuli mieleen, että aika hauskoja ne tyypit, jotka inisee Operationsissa, että puolustajajoukkue vaan cämppii. Sehän se idea onkin, että puolustustiimi puolustaa ja cämppii. Ja cämppäävät sniput on helppo pelata ulos smokeilla.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Tästä tuli mieleen, että aika hauskoja ne tyypit, jotka inisee Operationsissa, että puolustajajoukkue vaan cämppii. Sehän se idea onkin, että puolustustiimi puolustaa ja cämppii. Ja cämppäävät sniput on helppo pelata ulos smokeilla.
Jep! Samaa kuulee jatkuvasti myös Rushissa :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Isojen päkkien etu on siinä, että noobi-supportit auttaa kanssapelaajia tahtomattaan, kun taas pikku ammojen kanssa saa pyydellä ammoja eikä ne niitä anna kuin itelleen. Minulla ainakin nuo pikkupäkit ei täytä kaikki panos/nade -varastoja. Jos pelaan assaulttina niin sata kertaa mielummin haluan supportin, jolla iso ammopäck, koska voi palata täydentämään ammoja vaikka supportti lähti veks.

Pienet medic-päkit ovat kyllä isoja parempia, kun healaavat vaikka jatkaa matkaa.
Kuinka usein se iso ammopackki on siellä samassa paikassa mistä viimeks hait panoksia?

Tai nykyään lähes jokanen supportti joita seuraan laittaa ammopäkin siihen maahan kun pysähtyy. Eli varmaan 4 sekunnin välein se ammopäkki vaihtaa paikkaa.

Mut ehkä se vaatii vähän älykkäämmän supportin, että voi käyttää niitä pieniä päkkejä. Pienemmällä pitää täppäillä useemmin sitä panostusnappulaa ja heikkoälysemmät ei pysty tekemään sitä niin useesti.

Kaverin kanssa kun pelaan ja se käyttää pieniä päkkejä, ni mulla on kyllä aina panokset, granaatit ja gadgetit täynnä. Se kyllä osaa painella sitä aina kun tarvii, eli jatkuvasti.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
53
Kuinka usein se iso ammopackki on siellä samassa paikassa mistä viimeks hait panoksia?

Tai nykyään lähes jokanen supportti joita seuraan laittaa ammopäkin siihen maahan kun pysähtyy. Eli varmaan 4 sekunnin välein se ammopäkki vaihtaa paikkaa.

Mut ehkä se vaatii vähän älykkäämmän supportin, että voi käyttää niitä pieniä päkkejä. Pienemmällä pitää täppäillä useemmin sitä panostusnappulaa ja heikkoälysemmät ei pysty tekemään sitä niin useesti.

Kaverin kanssa kun pelaan ja se käyttää pieniä päkkejä, ni mulla on kyllä aina panokset, granaatit ja gadgetit täynnä. Se kyllä osaa painella sitä aina kun tarvii, eli jatkuvasti.
Kuinka usein saat pikku ammoja (ei kaverilta) vs isoja ammoja?
Voi olla, että nuo pikkupäkit on parempia, kun hyvä supportti kaverina, sitä en kiellä. Mutta noin yleisesti, kun joukkueessa on niitä vähän heikompia pelaajia, jotka eivät kanssapelaajien tarpeita huomio, niin silloin isot ammo päkit ovat tiimille tuottavampia :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Kuinka usein saat pikku ammoja (ei kaverilta) vs isoja ammoja?
Voi olla, että nuo pikkupäkit on parempia, kun hyvä supportti kaverina, sitä en kiellä. Mutta noin yleisesti, kun joukkueessa on niitä vähän heikompia pelaajia, jotka eivät kanssapelaajien tarpeita huomio, niin silloin isot ammo päkit ovat tiimille tuottavampia :)
No harvemmin niitä saa, kun keharit käyttää aina niitä iso ja kuvittelee, että ne on parempia. Sit jos niille sanoo, että käyttäkää pikkupäkkejä, ni sit ne heittää niitä pieniä... mikäli yksikään niistä 15 tajuaa, että niitä pieniäkin voi käyttää.

Mut jos oot yhtään lukenu mitä tänne yleisesti oon kirjottanu, ni löydän aina ne kaikista kehitysvammaisimmat pelaajat, jotka ei ymmärrä edes, että ne voi heittää ylipäätään niitä panoksia oli isot tai pienet käytössä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Kuinka usein se iso ammopackki on siellä samassa paikassa mistä viimeks hait panoksia?

Tai nykyään lähes jokanen supportti joita seuraan laittaa ammopäkin siihen maahan kun pysähtyy. Eli varmaan 4 sekunnin välein se ammopäkki vaihtaa paikkaa.

Mut ehkä se vaatii vähän älykkäämmän supportin, että voi käyttää niitä pieniä päkkejä. Pienemmällä pitää täppäillä useemmin sitä panostusnappulaa ja heikkoälysemmät ei pysty tekemään sitä niin useesti.

Kaverin kanssa kun pelaan ja se käyttää pieniä päkkejä, ni mulla on kyllä aina panokset, granaatit ja gadgetit täynnä. Se kyllä osaa painella sitä aina kun tarvii, eli jatkuvasti.
En mä ainakaan nakkaa uutta maahan jos huomaan että joku käyttää sitä edellistä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
367
Itellä ollu supporttina molemmat päkit aina käytössä. ison laittaa johonkin ja pikkusia viskelee minkä kerkiää. tankkiakin kun tuhoamassa niin pikkupäkeistä assaultti saa nopeammin grenade launcheriin kranaatteja.skoutti saa flaret heti pikkupakista isosta niitä joutuu odottelemaam.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Löytyiskö täältä pelikavereita bäfä 1:n pelailuun? Vajaan vuojen olen itsekseni pelaillut ja olisi ihan kiva pelailla suomalaisten kanssa. Lisätkää rohkeasti kaveriksi, tunnukseni on DummyBurrito. Aika paljon olen pelannut Pigeonsia, Frontlinesiä ja ihan viimepäivinä vasta siirtynyt Conquestiin. Infantrynä aina pelaan.
Murobbs discordissa on porukkaa säännöllisesti pelailemassa. Näytti näin päivälläkin olevan 8 jätkää samalla servulla/discord puhelussa. Kutsulinkki: https://discord.gg/576ckQn
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
On se kumma kun tätä peliä ei ole vieläkään saatu siihen kuntoon, että pääsisi helposti pelaamaan. Tyhjiä servereitä ja match making failed; jos sattuu pääsemään johonkin peliin, niin kaveri jää jonoon. Kaverin kanssa squadina liittymistä ei kannata edes yrittää, kun sekään syylä ei toimi muuten kuin hyvällä tuurilla. Missään muussa pelissä ei ole peliin liittyminen ollut näin vammaista sontaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Jos laitan server browseriin gamemodeen conquest, niin minkä takia se näyttää mulle jotain operations pelejä siinä?

Nyt nään tossa about 9 conquestia ja 3245092340892340894321 muita.

Miten dice ei osaa totakaan koodata niin, että jos haluan nähä vaan conquest pelit, ni se näyttää mulle vaan conquestit? Mikä siinä on niin vaikeeta?

edit: näköjään jos laitan tohon omiin hakusanoihin esim [DICE], ni se jotenkin luulee, että haluun nähä muitakin pelimuotoja, ku conquest, vaikka mulla on vaan conquest raksittu siinä game modessa.

Ei pysty ymmärtämään.

edit: tosi kiva pelaa kaverin kaa ku tää paska balansoi mut just sille toiselle puolelle, vaikka ollaa squadissa ja ollaan vieläpä samassa platoonissa. Millä logiikalla se peli kuvittelee, että haluun pelata sillä toisella puolella? Miks se ei balansoi sitten niitä samassa platoonissa ja squadissa pelaavia.

VITTU TÄN PELIN KEHITTÄJÄT ON KEHAREITA. Ei riitä, että suurin osa pelaajista on idiootteja.

:sangry:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
705
Itsellä kun suunnitelmissa koneen downgraudaus niin kyselen millaisilla setillä porukka pelaa?

Itselle riittäisi että 1080p resolla ja 144hz näytöllä peli pyörii sujuvasti ilman ongelmia...

Nykyinen kokoonpano ihan liian tehokas bäfään...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Itsellä kun suunnitelmissa koneen downgraudaus niin kyselen millaisilla setillä porukka pelaa?

Itselle riittäisi että 1080p resolla ja 144hz näytöllä peli pyörii sujuvasti ilman ongelmia...

Nykyinen kokoonpano ihan liian tehokas bäfään...
Ihan nätisti (~70-80fps) tuo pyörii omalla ikivanhalla setillä FHD resolla. Käytössä siis i7 2700K @ 4.7Ghz, 16GB RAM ja hieman kelloteltu GTX780. Toki kaikki karkit ei ole ihan tapissa (~medium) mutta hyvältä näyttää näinkin. Sen verran toki syö tehoa, että mitään streameja tms. ei kyllä pysty rinnalla pyörittämään vaan tehot pitää keskittää siihen peliin. Tuo 1080Ti on aika överi FHD:lle, GTX1070 voisi olla optimimpi. Prossua en ehkä lähtisi vaihtamaan.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
705
Ihan nätisti (~70-80fps) tuo pyörii omalla ikivanhalla setillä FHD resolla. Käytössä siis i7 2700K @ 4.7Ghz, 16GB RAM ja hieman kelloteltu GTX780. Toki kaikki karkit ei ole ihan tapissa (~medium) mutta hyvältä näyttää näinkin. Sen verran toki syö tehoa, että mitään streameja tms. ei kyllä pysty rinnalla pyörittämään vaan tehot pitää keskittää siihen peliin. Tuo 1080Ti on aika överi FHD:lle, GTX1070 voisi olla optimimpi. Prossua en ehkä lähtisi vaihtamaan.
Kun en striimaa enkä muuta niin kyllä nykyinen on aika överi bäfään :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Kun en striimaa enkä muuta niin kyllä nykyinen on aika överi bäfään :)
Niin no tuo näyttis onkin ja vaihdossa 1080Ti --> 1070 voisit saada jotain välirahaakin. Sen sijaan 8700K -> 8600K ei mielestäni ole enää niin järkevä, ero on aika suuri tehoissa ja pitkäaikaisuudessa sekä väliraha pieni. Bäfät kuitenkin perinteisesti hyödyntää prossua aika hyvin, joten suositus olisi vähintään i7 vanhemmista sukupolvista tai sitten Coffee lake i5/i7. Näyttiksen osalta nyt olisi ehkä hyvä aika myydä tuo 1080Ti ja se 1070 kannattaisi ostaa sitten käytettynä parin viikon päästä. Tässä kuussa tulee 99.9% todennäköisyydellä uusien Nvidian näyttisten julkaisu ja tuolla on varmasti vaikutuksensa nykyisen sukupolven hinnoitteluun.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84
Ellei oo akuuttia tarvetta saada sitä välirahaa pois... Niin miksi ihmeessä downgrade? Et meinannu enää ikinä pelata muita pelejä kun BF1 ?
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
En ole oikeastaan pelannu mitään muuta kun ei vaan nappaa. Olen katsos jo vanha paska :D
Mä olen kanssa vanha p*ska. Olen pelannut vuodesta 2012 käytännössä pelkästään battlefieldejä. Eli BF3, BF4 ja BF1 joille on tullut tunteja yhteensä noin 2500.
Nyt alkukesästä on tullut pelattua PUBG:tä yksinpeliä FPP. Siihen on tullut tunteja jo yli 100. Kyllä sitä voi innostua vanhemmallakin iällä jostain muusta pelistä kuin BF:D
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
705
Mä olen kanssa vanha p*ska. Olen pelannut vuodesta 2012 käytännössä pelkästään battlefieldejä. Eli BF3, BF4 ja BF1 joille on tullut tunteja yhteensä noin 2500.
Nyt alkukesästä on tullut pelattua PUBG:tä yksinpeliä FPP. Siihen on tullut tunteja jo yli 100. Kyllä sitä voi innostua vanhemmallakin iällä jostain muusta pelistä kuin BF:D
Heh. Innostuin aikoinani cod uo:sta mikä oli loistava. Olen pelannu kaikki bf sarjan pelejä ja uudempia codeja mut joku vaan ns tökkii.
Pubg on mun silmissä sontaa kun katsellut videoita :D
Ja siis olen jo 47v vanha paska :D
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
Heh. Innostuin aikoinani cod uo:sta mikä oli loistava. Olen pelannu kaikki bf sarjan pelejä ja uudempia codeja mut joku vaan ns tökkii.
Pubg on mun silmissä sontaa kun katsellut videoita :D
Ja siis olen jo 47v vanha paska :D
Mä olen 51. Videoiden perusteella ei ole hyvä mutta yllättävän koukuttava ja hermoja raastava. Usein pitää yrittää vielä kerran...
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
705
Mä olen 51. Videoiden perusteella ei ole hyvä mutta yllättävän koukuttava ja hermoja raastava. Usein pitää yrittää vielä kerran...
Katos joku vieläkin vanhempi. :tup:
Ei mun hermot enää kestä mitään.
Perheellisen arkea.:lol:

Olen kokeillut nyt tässä esim Far Cry 5, uusin Cod jne.. Kun ei niin ei..
Musta on tullut katkera nirppanokka :lol::lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Katos joku vieläkin vanhempi. :tup:
Ei mun hermot enää kestä mitään.
Perheellisen arkea.:lol:

Olen kokeillut nyt tässä esim Far Cry 5, uusin Cod jne.. Kun ei niin ei..
Musta on tullut katkera nirppanokka :lol::lol:
Täällä ikää 49. Battlefieldeissä säilyy mielenkiinto kun samalla avaa uusia aseita, mitalleja ja easter egg juttuja Battlefield 1
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Oon täällä paljon puhunu siitä, että oon aina häviäjien puolella. Tänään aattelin, että pelaan niin pitkään kunnes voitan yhen pelin ja samalla servulla kuusi peliä ja nolla voittoa. Loppuu päivä kesken, ennen kun voitan pelin.

Ei tää oo enää todellistakaan.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
705
Oon täällä paljon puhunu siitä, että oon aina häviäjien puolella. Tänään aattelin, että pelaan niin pitkään kunnes voitan yhen pelin ja samalla servulla kuusi peliä ja nolla voittoa. Loppuu päivä kesken, ennen kun voitan pelin.

Ei tää oo enää todellistakaan.
Toi on saavutus. Pelasin äsken kolme rundia. 2 voittoa ja 1 tappio. Yhdessä jopa mvp. [emoji106]
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
294
Oon täällä paljon puhunu siitä, että oon aina häviäjien puolella. Tänään aattelin, että pelaan niin pitkään kunnes voitan yhen pelin ja samalla servulla kuusi peliä ja nolla voittoa. Loppuu päivä kesken, ennen kun voitan pelin.

Ei tää oo enää todellistakaan.
Saannenko udella, että paljon sulla on oma voittoprosentti statseissa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Saannenko udella, että paljon sulla on oma voittoprosentti statseissa?
Se on statseissa yli 70%, mutta se ei oo totuutta vastaava, koska aika monesti menee pata jumiin, kun huomaa, että on taas häviäjien puolella ja lähtee menee.

Totuudenmukasempi tilasto on 117 voitto, 195 häviö, voit ite laskee voittoprosentin.

edit: no laskin ite, eli realistinen voittoprosentti on 37.5%.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
Itse pelannut bäfiä alusta asti ja itse tasaisesti siellä 20's jotain oman puolen listalla. Pelaan vain 64-pelejä koska moninpelissä ei mitään järkeä jollain 10-20 pelajaalla. Toki joskus ollut voittavallakin puolella mutta keskimäärin se 1-5 tappoa.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Tässä on hauskaa olla aktiivinen scoutti, kivääri ilman tähtäintä (se Marttiini-Henri tjms aika ihana <3), flaret ja sitten joko ansapullo tai koneita vastaan AP-ammukset.

Kiva juoksennella ympäriinsä, spottailla minkä kerkee ja sitten tarpeen tullen voi puolustautuakin. Pistoolit aika jumalaisia tässä pelissä, välillä tulee ihan tuhottomasti tappoja niillä.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
705
Tässä on hauskaa olla aktiivinen scoutti, kivääri ilman tähtäintä (se Marttiini-Henri tjms aika ihana <3), flaret ja sitten joko ansapullo tai koneita vastaan AP-ammukset.

Kiva juoksennella ympäriinsä, spottailla minkä kerkee ja sitten tarpeen tullen voi puolustautuakin. Pistoolit aika jumalaisia tässä pelissä, välillä tulee ihan tuhottomasti tappoja niillä.
Mä olin aluks myös scouttina eniten. Nykyään suporttina.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Vertaistukea kaivataan!
Pelaako joku vihreän leirin kortilla ja 144hz näytöllä? En tiedä koska tarkalleen on tapahtunut mutta viikonloppuna huomasin että bf1 ja bf4 molemmat on lukinnu fps:n 139. Pelistä on vsync pois ja fps limiter 200. NVCP:sta näyttöteknologia: gsync ja vsync käytössä. Virkistystaajuus: korkein käytettävissä oleva. Näyttö (pg279q) toimii 144hz taajuudella. Näyttis on Strix GTX1080Ti ja gpu usage huitelee bf1:ssa 75-90% välillä.
Muut pelit esim. Fifa18 toimii 144fps:lla.
Joku siis alkanut cappaamaan noissa ruudunpäivitystä.
Tekee samaa ainakin kolmilla uusimmilla ajureilla.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Gsyncillinen näyttö jos on on ei järkeä pitää vsynccia päällä, ainakin näin veikkaisin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Tuntuu olevan ikuisuusvääntö netissä tuosta vsync off/vsync on aiheesta. Täytyy kuitenkin kokeilla kaikkea. Ajattelin vain josko jollain olisi saman tyylistä setuppia niin voisi antaa omat asetukset ja kokeilisin niitä.
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 276
Paras vaihtoehto oman käsityksen mukaan Gsync/Freesync kikkailun kanssa on, että FPS nimenomaan rajoitetaan paria FPS:ää alemmas kuin Gsyncin/Freesyncin yläraja. Näin varmistetaan se, ettei Gsync/Freesync kytkeydy pois missään vaiheessa edes vahingossa. VSyncin päälläolon ei pitäisi vaikuttaa yhtään mitään tässä skenaariossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
G-sync päällä ja nVidian ohjauspaneelista V-sync päällä; peleissä V-sync poissa päältä.
Näin minullakin on tapana ollut pitää ja toiminutkin tähän saakka hyvin. Pidättäkö bäfässä tai esimerkiksi rivatunerissa mitään fps rajoittimia päällä?
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 276
Jos ei rajoita FPS:ää niin FPS:n noustessa yli G-Syncin maksimin V-Sync kytkeytyy päälle ja lopputulos on kunnon input lagit V-Syncin tapaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 266
Viestejä
4 217 913
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
TurboScrub

Hinta.fi

Ylös Bottom