Pelattiin taas vähän porukalla tota peliä ja ei voi taas käsittää miten vitun tyhmiä pelaajia tota peliä pelaa.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS KAIKKI ON AINA YHDELLÄ CAPTURE AREALLA.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS SNIPERIT ISTUU JOSSAIN OMASSA PÄÄSSÄ.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS KUKAAN EI SPOTTAA.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS KAIKKI SKIPPAA KUN NE KUOLEE.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS ISTUTAAN A:LLA.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS ET EES NÄÄ ETTÄ SUN EDESSÄ ON VIHOLLINEN.
PELIÄ EI VOI VOITTAA JOS ET OSAA KATTOO KARTTAA.
Ja miks ne on aina mun puolella kun pelaan? Siis oikeesti, taas pelatiin viidellä eri servulla ja kaikki paskat oli meiän puolella. Oltiin aina paras squadi, mutta häviäjien puolella.
Mä en pysty käsittää miten ne osaa edes käynnistää pelin jos ne on niin vitun tyhmiä ettei ne nää
edessä olevaa vihollista.
Miten ne raukat selvii edes normaalista arjesta?
Tällähetkellä voittavalle puolelle 101 kertaa ja häviäjien puolelle 162 kertaa.
edit: siis miettikää, oon tehny tota mun voittajien/häviäjien puolelle listaa ja oon merkannu siihen ne kerrat kun oon jääny peleissä plussan puolelle. Siinä on 43 merkintää ja niistä 11 kertaa oon ollu enemmän voittajien ku häviäjien puolella.
11 kertaa 43:sta!
edit2: noi pelit tasottuis ihan sikana jos toi peli laittais eri partyistä tai eri klaanitageilla pelaavat eri puolille.
En tiiä onko se jotenkin vaikeeta koodata silleen, että kun se arpoo ketkä menee millekkin puolelle, että se kattoo et nää samassa partyssä/klaanitgälillä joinaavat tälle puolelle ja nää toiset toiselle puolelle.
Mut ei, sit siellä on joku kolme klaania pelaamassa jotain kehareita vastaan.
Vai onko siinä jotain tollasta? Koska jos on, ni se ei vaikuta toimivan kauheen hyvin ja jos taas ei oo ni se kertoo, että noi pelin kehittelijätki on ihan vitun tyhmiä.