Battlefield 1

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
Mites kulkee jedeceillä? Aidan ja tuon HCI:n lisäksi bäfä on seuraavaksi paras vakaustesti, et vika ei välttämättä ole pelissä vaikka sekään ei mikään ihme olisi... Kaatumiset on kuitenki aika harvinaisia vaikka bugeja joka päivä vastaan tuleeki. Mitä muuten blue screen view kertoi noista ilmeisesti mitenkään bäfään liittymättömistä kaatumisista?
Jedecin spekseillä en oo ajellu näitä. Nää muistit on kuitenkin toiminu jo yli vuoden 3200MHz 16-18-36 1.35V ja SA sekä VCCIO 1.10V, niin ihmettelen miks ne nyt ois muuttunu epävakaiks. En nyt muista mitä siinä blue screenissä luki jotain system ja kaks muuta sanaa. Noita blue screenejäkään ei oo tullu ennen tota n. vuoteen, viimeks tuli kun kellotin prossua.
 

J.P

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
84
Mulla ruvennu taas BF1 kaatuilemaan. Uusimman bios päivityksen (BIOS 1203 emona Asus Z270-A) jälkeen muistaakseni alko tää, vaikka siitäkin on jo aikaa. Tässä vähän tarinaa:

Muistit ei ollu enää vakaat säädetyillä arvoilla, joita käytin jo pitkään, niin pistin xmp arvoille. Se näytti taas toimivan...jonkun aikaa. Välillä aina kaatuili. Event viewerissä oli faulting module bf1.exe tai joku xxx.dll. Oletin, että nuo xmp arvot on ainakin vakaat, mutta ilmeisesti ei. Kerran ku bf kaatu, niin sen jälkeen tuli blue screeni työpöydällä. Käynnistin uudestaan ja taas tuli blue screen työpöydällä ollessa.

Tuon jälkeen sit asensin Win10 uusiks tikulta, puhas asennus. Xmp arvot on käytössä. Tänään sit taas BF1 kaatu exception code jtn. 0xc0000005, tämä tuli aina jos muistit ei ollu vakaat, no ajoin HCI memtestiä ja löytykin virheitä. Sitten nostin vccio ja sa voltteja vähän ja testasin niin oli ok. Sit sain jo pelattuu useemman roundin, mutta nyt taas kaatu. Onko tuo uusin bios, se spectre/ meltdown hajottanu jotain muistiohjaimesta? Vai mikä tässä on? Nyt tällanen info event vieweristä:
Faulting application name: bf1.exe, version: 1.0.53.31065, time stamp: 0x5a8f74ec
Faulting module name: bf1.exe, version: 1.0.53.31065, time stamp: 0x5a8f74ec
Exception code: 0xc0000096

Mihin tuo code viittaa? Alkaa tässä keinot ja ymmärrys loppumaan. Auttaskohan clear cmos? Laitoin windows defenderin scannaamaan, jos jtn löytys.
Näyttiksen/prossun kelloja pikkusen alemmas. Itsellä,kun tuli Bäfään viimesin päivitys niin aiemmin vakaat näyttiksen kellot alko kaatuilemaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
Tänään tossa nostin toisen kerran VCCIO ja SA jännitteitä 1.1125 -> 1.250 ja pistin taas hci memtestin pyörimään. Söin sillä aikaa, niin se oli taas kaatunu ja nyt blue screeniin, mitä tuolta event vieweristä tsekkasin.

Tuon jälkeen otin virrat pois ja tein clear cmosin. Laitoin kaikki muut asetukset takas samaks, mutta kaikki muisteihin liittyvät jätin autolle. Nyt siis 2133MHz 15-15-15-36 ja 1.2V. IMC jännitteet näytti järkeviltä autollakin. Näillä testasin vähän aikaa memtestiä ja nyt pelasin pari operations roundia ja toimi hyvin. Pitää näillä vielä pelata ja testata lisää.

Pitää seuraavaks testata 3200MHz, tuo clear cmos saatto auttaakin jos siellä oli joku bitti poikittain. BIOS päivityksen jälkeen mulla tulikin sillon koneen sekoilua, kun en laittanu niitä optimized defaultteja, kerroin niistä tuolla Kaby lake- ketjussa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
85
eipä tuo yhdistä vieläkään. ei etene tuosta "matchmaking" kohdasta eteenpäin eli ei muka löydy matsia
 

luujauho

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
148
Oliskohan kellään vinkkiä tähän ongelmaan? Eli esim. Albionin rannikkotykkissä ei näy enää tähtäintä kartassa (niinkuin esim. mortarilla ampuessa). Mihin ihmeeseen tuo tähtäin on kadonnut? Normaali ristitähtäin näkyy kyllä.


Kuvassa B-lipun vasemmalla oleva punainen piste on siis kadoksissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Mikähän siinä on, kun näiden Battlefieldien community on nykyään niin suolainen ja liipaisinsormi asian "hakkeri" kanssa on nykyään niin herkkä. Siis hakkeriksikin leimautumiseksi 100% varmuudella riittää jo yksi tuuritappo tai korkea KD. En muista, että edes CODeissa olisi aikanaan ollut tällaista menoa. En tiedä sitten millaista muissa FPS-peleissä nykyään on, kun pelaan BF1 & 4 lisäksi lähinnä RO/RS-sarjan pelejä ja PUBGia. Ensimmäinen nyt on jo tyyliltään sellainen, että se karsii huutelijat veks ja toisessa tekstichatin puute karsii (kun harva jaksaa mikkiin itkeä). Mutta siis oikeasti, tätä BF1:stä on mahdotonta pelata edes yhtä rundia ilman että joku huutelee jotakuta hakkeriksi tai on muuten pirun suolainen jostakin. Välillä huvittavinta on se, että joku ottaa jonkun huutelunsa kohteeksi ilman mitään loogista syytä tai sitten joku "camper noob fag kys" huutelu, kun puolustaa cappia.


E: Nuo Mortar truckit on kyllä ehkä yksi typerimmistä ajoneuvoista mitä Dice on tähän sarjaan tehnyt. Ovat kohtuullisen turhia noin yleisellä tasolla mutta monet hyväksikäyttävät noita helppojen tappojen keräämiseen opseissa. Ihan naurettavaa, että noilla voi kämppiä hyökkääjänä/puolustajana siellä oman spawnin turvassa ilman että niille voi mitään. Monesti tuo 10 sekkaa ei riitä siihen, että niitä pääsisi tuhoamaan. Kyllästyin yhteen ja kävin pommittamassa sen 3 kertaa sieltä spawnista (kuollen samalla itse tuohon aikalaskuriin) --> lopuksi sain huijaussyytökset. :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Mikähän siinä on, kun näiden Battlefieldien community on nykyään niin suolainen ja liipaisinsormi asian "hakkeri" kanssa on nykyään niin herkkä. Siis hakkeriksikin leimautumiseksi 100% varmuudella riittää jo yksi tuuritappo tai korkea KD. En muista, että edes CODeissa olisi aikanaan ollut tällaista menoa. En tiedä sitten millaista muissa FPS-peleissä nykyään on, kun pelaan BF1 & 4 lisäksi lähinnä RO/RS-sarjan pelejä ja PUBGia. Ensimmäinen nyt on jo tyyliltään sellainen, että se karsii huutelijat veks ja toisessa tekstichatin puute karsii (kun harva jaksaa mikkiin itkeä). Mutta siis oikeasti, tätä BF1:stä on mahdotonta pelata edes yhtä rundia ilman että joku huutelee jotakuta hakkeriksi tai on muuten pirun suolainen jostakin. Välillä huvittavinta on se, että joku ottaa jonkun huutelunsa kohteeksi ilman mitään loogista syytä tai sitten joku "camper noob fag kys" huutelu, kun puolustaa cappia.
Meno on ollut aikalailla samanlaista ainakin kolmosesta lähtien. Ehkä pienessä nousussa chatissa itkeminen jos edellisiin peleihin vertaa. Huvittavaa sinäänsä että BF1 anti-cheat oikeasti toimii yllättävän hyvin. Kolmosessa ja nelosessa oli huomattavasti enemmän hakkereita.

The anti-cheat is outdated • r/battlefield_live

E: Nuo Mortar truckit on kyllä ehkä yksi typerimmistä ajoneuvoista mitä Dice on tähän sarjaan tehnyt. Ovat kohtuullisen turhia noin yleisellä tasolla mutta monet hyväksikäyttävät noita helppojen tappojen keräämiseen opseissa. Ihan naurettavaa, että noilla voi kämppiä hyökkääjänä/puolustajana siellä oman spawnin turvassa ilman että niille voi mitään. Monesti tuo 10 sekkaa ei riitä siihen, että niitä pääsisi tuhoamaan. Kyllästyin yhteen ja kävin pommittamassa sen 3 kertaa sieltä spawnista (kuollen samalla itse tuohon aikalaskuriin) --> lopuksi sain huijaussyytökset. :lol:
Samaa tasoa on mortar landship. Myös AA truck on kohtuu turha, koska lähes jokainen koittaa tuhota lentokoneet basessa istumalla.
Hyvä tankki voi voittaa pelin lähes yksinään, mutta mikään edellä mainituista tankeista ei siihen pysty.

Oliskohan kellään vinkkiä tähän ongelmaan? Eli esim. Albionin rannikkotykkissä ei näy enää tähtäintä kartassa (niinkuin esim. mortarilla ampuessa). Mihin ihmeeseen tuo tähtäin on kadonnut? Normaali ristitähtäin näkyy kyllä.
Kaikki muu toimii normaalisti, eli mortarinkin tähtäin toimii? En asetuksista löytänyt mitään kohtaa joka tuohon voisi vaikuttaa.
Jos haluat koittaa onko vika asetuksissa niin ota BF1 settings kansio jonnekain talteen ja sen jälkeen poista se. Peli nollaa asetukset ja kaikki palautuu oletusarvoihin. Jos ei auta niin voit laittaa takaisin alkuperäiset asetukset talteen ottamallasi tiedostolla. Mitään järkevämpää ideaa en keksi pikku pöhnässä :sori:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Samaa tasoa on mortar landship. Myös AA truck on kohtuu turha, koska lähes jokainen koittaa tuhota lentokoneet basessa istumalla.
Hyvä tankki voi voittaa pelin lähes yksinään, mutta mikään edellä mainituista tankeista ei siihen pysty.
Tuo on vaan ihan naurettavaa, että noissa opseissa vaikkapa tuo mortar truck pystyy jäämään niin kauas omaan baseen ettei sille oikeasti voi edes mitään. Esim. Amienssissa sillä ilmeisesti pystyy ampumaan sieltä 2 sektorilta 4 sektorille mutta assaulttina sen truckin luokse on ihan turha edes koittaa päästä. Ihan hyödyttömiähän nuo monesti ovat tiimilleen mutta älytöntä, että tähän peliin on pitänyt tunkea tällaisia helposti hyväksikäytettäviä tankkeja. IMO tuon mortar truckin voisi poistaa ihan kokonaan, en ole koskaan nähnyt siinä mitään järkeä tai hyötyä. Mortar landship on sentään ihan kohtuullinen, joskin minulle vähiten mielekäs noista landshipeistä. AA truck on tietyissä kartoissa ihan ok. Ja omat näkemykseni pohjautuvat tosiaan Operationssiin, eivät Conquestiin.

Ja samaa mieltä, että hyvä tankki voi usein ratkaista pelin. Mäkin pelasin pidemmän session opsia tuollaisen tyypin kanssa joka hyväksikäytti tuota spawnia+mortar truckia (kirjaimellisesti jokaisessa pelissä vaihtoi hyökkääjiin tankin perässä ja ei pelannut mitään muuta kuin sitä tankkia). Napsihan se kohtuullisesti ilmaisia tappoja sillä mutta tiimi oli aika usein pulassa ilman kunnollisen tankin tukea. Sitten meininki muuttui taas ihan toisenlaiseksi, kun joku muu sai napattua siltä sen tankin. Ja tietysti syytteli mua huijariksi, kun kävin muutaman kertaa nappaamassa sen sieltä spawnista miinan + light AT-kranun kanssa. :D

Pakko muuten sanoa, että ajoneuvojen suhteen tässä oltaisiin voitu ottaa kyllä hiukan mallia BF4:stä. Eli tehdä tuon tankkispawnaamisen niin, että kunnon tankit ja edes nämä truckit spawnaisivat toisistaan erilleen. Olisi tietysti kiva saada hieman monipuolisuutta näihin tankkeihin mutta tällä systeemillä kaikki paitsi heavy tank/st chamond käytännössä rajoittavat tiimiä. Jokin jaottelu voisi ehkä olla lentokoneissakin ettei kaikilla olisi pommikonetta tai dogfighteria.

Meno on ollut aikalailla samanlaista ainakin kolmosesta lähtien. Ehkä pienessä nousussa chatissa itkeminen jos edellisiin peleihin vertaa. Huvittavaa sinäänsä että BF1 anti-cheat oikeasti toimii yllättävän hyvin. Kolmosessa ja nelosessa oli huomattavasti enemmän hakkereita.
Julkaisusta tullut pelattua ja olen törmännyt ehkä pariin ihan selkeään hakkeriin (aimbotteja). En väitä etteikö niitä olisi mutta ne ovat kyllä todella harvassa vs. monet muut pelit. Välillä huvittaa, kun näitä 16-9 vetäviä joka kolmannella yrityksellä osuvia scouttejakin huudellaan aimboteiksi. :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
253
Hackusationin lisäks itseä harmittaa lähes joka matsissa porukan jatkuva valittaminen paskasta tiimistä. Yleensä se siis alkaa heti sillä eikä esim neuvota mitä vois tehdä. NumberSixIt tais olla yks kaiffari jonka jos näkee matsissa nii tietää että se valittaa koko matsin tiimistä :D Parasta oli pari päivää sitten kun itä ja länsi-eurooppa tappeli keskenään ja saksaa haukuttiin kehitysmaaksi. Välillä vaan menee järki ja valuu chatin tasolle sanomaan jotain "tosi nasevaa" mutta yleensä parempi vaan pitää chat kiinni ja keskittyä omaan peliin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Usein nuo valittajat löytyy vielä scoreboardin alapäästä :D Viime aikoina on ollut kyllä poikkeuksellisen tasaisia matseja, onkohan porukka sopeutunut uuteen ttk:iin vai mikä lie mättää.

Mistähän nuo näkymättömät pelaajat johtuu? Onko se joku glitchi mitä pitää tietoisesti hyväksikäyttää vai joku bugi? Tullut useampi vastaan nyt.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Pelasin pitkästä aikaa kolmee peliä ja ... ja... mikään ei oo muuttunu.

Conquestia pelasin.

Prise de Tahuressa laitoin orderin B:lle ja vallattiin se. Ammuin spotflareja about sinne suuntaan mistä vihollisia voi tulla ja siellä näky jo et on tulossa porukkaa B:lle.
Laitoin uuden orderin B:lle, että saatais pidettyä se... mutta nää kehitysvammaset juoksee heti B:ltä pois, kun se saadaan vallattua VAIKKA KARTASSA NÄKYY, ETTÄ VIHOLLISIA ON TULOSSA SINNE JO. Sit viholliset valtaakin sen.
Ei taas äly riitä pelaajilla kattoo sitä karttaa edes sekuntia.

Toinen kehitysvammasten kokous oli ballroom blitzissä. Olin lentokoneessa ja se lentäjä tietenkin lensi reikä päässä kohti AA:ta ja se kone meni paskaks. Hyppäsin vihollisen päähän A:lle ja sain melkeen vallattua sen yksin ja tietenkään squadin tyypit ei joinaa muhun vaikka olin laittanu sen orderin vielä A:lle. Pidin sitä yksin siellä silleen että sidoin sinne +5 vihollista. Omat samalla menettää kaikkia alueita.
Kuolin sinne A:lle ja joinaan omaan mikä seisoskelee C:n muurilla. Ammun spottifalren C:lle ja huomaan, ETTEI SIELLÄ OO YHTÄÄN VIHOLLISTA ja sit meen valtaa sitä... ja sit kuolen, kun sinne juoksee vihuja, mut ei omia.
Pelissä, jossa pitää olla siellä alueella, jotta se saadaan vallattua, mutta äly ei riitä seistä siellä alueella vaan sen alueen ulkopuolella ja sit hävitään kaikki alueet.

Peli ei oo mitään rakettitiedettä, mutta silti ihmisillä ei ymmärrys riitä edes yksinkertaisiin asioihin.

:sangry:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
13
Pelasin pitkästä aikaa kolmee peliä ja ... ja... mikään ei oo muuttunu.

Conquestia pelasin.

Prise de Tahuressa laitoin orderin B:lle ja vallattiin se. Ammuin spotflareja about sinne suuntaan mistä vihollisia voi tulla ja siellä näky jo et on tulossa porukkaa B:lle.
Laitoin uuden orderin B:lle, että saatais pidettyä se... mutta nää kehitysvammaset juoksee heti B:ltä pois, kun se saadaan vallattua VAIKKA KARTASSA NÄKYY, ETTÄ VIHOLLISIA ON TULOSSA SINNE JO. Sit viholliset valtaakin sen.
Ei taas äly riitä pelaajilla kattoo sitä karttaa edes sekuntia.

Toinen kehitysvammasten kokous oli ballroom blitzissä. Olin lentokoneessa ja se lentäjä tietenkin lensi reikä päässä kohti AA:ta ja se kone meni paskaks. Hyppäsin vihollisen päähän A:lle ja sain melkeen vallattua sen yksin ja tietenkään squadin tyypit ei joinaa muhun vaikka olin laittanu sen orderin vielä A:lle. Pidin sitä yksin siellä silleen että sidoin sinne +5 vihollista. Omat samalla menettää kaikkia alueita.
Kuolin sinne A:lle ja joinaan omaan mikä seisoskelee C:n muurilla. Ammun spottifalren C:lle ja huomaan, ETTEI SIELLÄ OO YHTÄÄN VIHOLLISTA ja sit meen valtaa sitä... ja sit kuolen, kun sinne juoksee vihuja, mut ei omia.
Pelissä, jossa pitää olla siellä alueella, jotta se saadaan vallattua, mutta äly ei riitä seistä siellä alueella vaan sen alueen ulkopuolella ja sit hävitään kaikki alueet.

Peli ei oo mitään rakettitiedettä, mutta silti ihmisillä ei ymmärrys riitä edes yksinkertaisiin asioihin.

:sangry:
Tämän takia olen jo pitkään pelannut Operationsia, missä on selkeät tavoitteet tiimeille. Conquestissa pelistä tulee usein nopeasti yksittäisten ihmisten ryntäilyä paikasta toiseen muutaman jäädessä kasvattamaan snipu-kd-saldoansa takamaastoon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Pakko ihmetellä, että miten esim. tällaisissa "Corrected the rarity grade of the PTFO weapon skins to Legendary." voi mennä näin kauan korjata? Nuo skinit on kuitenkin olleet jo varmaan yli vuoden pelissä.. Sääli ettei saatu niitä uusia CTE:n aseita vielä tässä päivityksessä itse pääpeliin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Tämän takia olen jo pitkään pelannut Operationsia, missä on selkeät tavoitteet tiimeille. Conquestissa pelistä tulee usein nopeasti yksittäisten ihmisten ryntäilyä paikasta toiseen muutaman jäädessä kasvattamaan snipu-kd-saldoansa takamaastoon.
Operationissa on myös omat huonot puolensa. 64 pelaajaa on huomattavasti pienemmällä alueella kuin conquestissa. Räjähde spämmi on pahimmillaan aivan hirveää. Lisäksi turhat sniput ahdistaa vain enemmän, kun huomaat olevan ainoa lipulle puskeva pelaaja.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Ei mennyt taaskaan ihan nappiin päivitykset. Tykillä kun ammutaan, niin "kuula" tulee poikittain kohti. Lentokoneet näyttää rikkinäisiltä, perä puuttuu...
En tiedä tuntuuko vain, mutta aseen vaihto kestää kauan jos on tilanne päällä. Muuten kyllä rullaa ihan mukavasti kun kokeilee.
Ja onko hevosen selässä ollut aina niin että asetta ei pysty vaihtamaan miekkaan, jos ase ammuttu tyhjäksi, lataa ensin ja sitten vasta suostuu vaihtamaan.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Vieläkös tätä IG-Techiläiset pelailee (PC:llä)? Jos niin onko Discord kannua tai Platoonia mistä peliseuraa? Alkaa tympiä vähän kun ketään publalla ei kiinnosta pelata squadina.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Vieläkös tätä IG-Techiläiset pelailee (PC:llä)? Jos niin onko Discord kannua tai Platoonia mistä peliseuraa? Alkaa tympiä vähän kun ketään publalla ei kiinnosta pelata squadina.
Muro-platoonissa pelaillaan ja voippi hommat menee murobbs discordin puolella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
780
Mikä on death toll, scavacer, reaper ja peacock affliction ja miten ne saa hankittua?
 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
37
Eikös ne saa ihan suorittamalla tehtäviä tyyliin tuhoa 10000 tankkia limpet chargella jne.
Ei nuita afflictioneita kyllä voi suositella ellet ole joku jeesus pelaaja, nehän tekee sinusta maalitaulun kaikkien vihollisten silmissä :)
 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
37
Death Toll
Lose 200 points each time you die, after the revive window

Peacock
Once spotted, you remain spotted until death

Scavenger
You can only carry one magazine per weapon

Reaper
Receive 1 damage per second, but performing a kill pauses the effect for 10 seconds
 

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
912
Ei tuota oikein voi ymmärtää mistä päin dicen toimistolla on tuullu kun nuo afflictionit keksittiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
780
Death Toll
Lose 200 points each time you die, after the revive window

Peacock
Once spotted, you remain spotted until death

Scavenger
You can only carry one magazine per weapon

Reaper
Receive 1 damage per second, but performing a kill pauses the effect for 10 seconds
Siis ilmeisesti pitää tehdä noita perusjuttuja ensin ennenkuin reaperit sun muut aukeaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 354
Eikös ne saa ihan suorittamalla tehtäviä tyyliin tuhoa 10000 tankkia limpet chargella jne.
Ei nuita afflictioneita kyllä voi suositella ellet ole joku jeesus pelaaja, nehän tekee sinusta maalitaulun kaikkien vihollisten silmissä :)
Toisaalta noi voisivat olla kaikille mielekkäitä jos tarjoavat samalla massiivisen xp boostin.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Jotkut tykkää haasteista. Publalla pelaaminen kun ei monelle enää ole itsessään mitenkään haasteellista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
780
Ei tätä peliä ilman noita service juttuja ja mitallien metsästystä jaksais.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
253
Ja TAA onki sit paskaa, ellei käytä Reshaden Lumasharpenia että saa vaseliinit pois näytöltä.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 577
Mitähän ihmettä Ryzen 2 -artikkelia varten pitäisi testit ajaa, mutta Intel-kokoonpanolla peli käynnistyy, tulee window ja musta ruutu mutta sitten katoaa. Oon koittanut ladata pelin uudelleen ei auta. Mistähän pitäisi lähteä metsästämään missä vika o_O
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
141
Kaverilla teki tota (kaby i5+gtx1060). Lähti käyntiin kun lisäsi käynnistykseen -noborder -windowed
 
Liittynyt
25.09.2017
Viestejä
24
Eikai siinä mitään launch optionsseja pitäis käyttää että saa virallisia vertailutestejä tehdä pelissä eri alustoilla.
Ootko @Sampsa mitää eri ajureita kokeillut?
 
Liittynyt
25.09.2017
Viestejä
24
NVIDIAn uusimmat ajurit, pitäis nyt ylipäätään saada peli käyntiin
Juuh, sitä meinasinkin että poista ja asenna vaikka toiseksi uusimmat tms. jos auttais.
Eikös tuolla ehdotetulla launch optionsilla mennä pois normi full screenistä?

Vai vaikuttaneeko nuo servuongelmat, en tiedä en pelaa ko. peliä ees :)
 

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
912
Mitähän ihmettä Ryzen 2 -artikkelia varten pitäisi testit ajaa, mutta Intel-kokoonpanolla peli käynnistyy, tulee window ja musta ruutu mutta sitten katoaa. Oon koittanut ladata pelin uudelleen ei auta. Mistähän pitäisi lähteä metsästämään missä vika o_O
Samoin on käyny ryzenillä joka kerta bioskan päivityksen jälkeen, tais olla samanlaista taipumusta entisellä intelin alustalla kans kun jotain muutti, vaikka näyttisajureita. Peli käynnistyy, tulee musta ruutu ja takas originiin... Vasta toisella tai kolmannella yrittämällä lähtee lataamaan. Enemmän tuo jo ominaisuudelta vaikuttaa näitten vuosien jälkeen, liekö jotain pelin asetuksiin liittyvää konfliktia vai mitä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
141
Juuh, sitä meinasinkin että poista ja asenna vaikka toiseksi uusimmat tms. jos auttais.
Eikös tuolla ehdotetulla launch optionsilla mennä pois normi full screenistä?

Vai vaikuttaneeko nuo servuongelmat, en tiedä en pelaa ko. peliä ees :)
Näin ajattelinkin, että tuolla käyntiin jos lähtee ja optionssista fullscreen takaisin. En tiedä mikä kaverin koneessa se ongelman syy lopulta oli, mutta tuolla se saatii kierrettyä.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
222
Tällä hetkellä bähvässä myös ongelmana joillakin, että kaikki asetukset nollaavat aina pelisession päätteeksi. Itsellä oli ainakin muuttanut settings filen read only. Tämä pois ja taas pelittää hyvin.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 577
Kaverilla teki tota (kaby i5+gtx1060). Lähti käyntiin kun lisäsi käynnistykseen -noborder -windowed
Eikai siinä mitään launch optionsseja pitäis käyttää että saa virallisia vertailutestejä tehdä pelissä eri alustoilla.
Ootko @Sampsa mitää eri ajureita kokeillut?
Juuh, sitä meinasinkin että poista ja asenna vaikka toiseksi uusimmat tms. jos auttais.
Eikös tuolla ehdotetulla launch optionsilla mennä pois normi full screenistä?

Vai vaikuttaneeko nuo servuongelmat, en tiedä en pelaa ko. peliä ees :)
Samoin on käyny ryzenillä joka kerta bioskan päivityksen jälkeen, tais olla samanlaista taipumusta entisellä intelin alustalla kans kun jotain muutti, vaikka näyttisajureita. Peli käynnistyy, tulee musta ruutu ja takas originiin... Vasta toisella tai kolmannella yrittämällä lähtee lataamaan. Enemmän tuo jo ominaisuudelta vaikuttaa näitten vuosien jälkeen, liekö jotain pelin asetuksiin liittyvää konfliktia vai mitä.
Näin ajattelinkin, että tuolla käyntiin jos lähtee ja optionssista fullscreen takaisin. En tiedä mikä kaverin koneessa se ongelman syy lopulta oli, mutta tuolla se saatii kierrettyä.
Originin uudelleenasennus auttoi



:swhew:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
253
Hyvä että selvis, ite oisin ehottanu Origin Overlayn poistamistä käytöstä, se ei tunnu olevan kuin haittana.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
13
Tänään tulee päivitystä kaikille alustoille. Ärsyttävää, että update note tulee vasta päivitysrumban jälkeen – olisi mukava tietää, että mikäs siellä nyt muuttuukaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Tänään tulee päivitystä kaikille alustoille. Ärsyttävää, että update note tulee vasta päivitysrumban jälkeen – olisi mukava tietää, että mikäs siellä nyt muuttuukaan.
Ja välillä kerkeää jo olemaan patchikin ulkona ja peli pystyssä ennenkuin sitä päivityslistaa saadaan. Jotenkin tuo kommunikaatio on vähän tuntunut puutteelliselta jo pitkään. Olisi kiva saada enemmän tietoa asioista ennakkoon ja nämä päivityshommat ovat yksi sellainen. Esim. CTE:ssä on ollut vissiin jo yli kuukauden nuo uudet asevariantit eikä DICE ole niistäkään sanonut ilmeisesti yhtään mitään. Varmaan tulevat tässä patchissa mutta miksi näistä asioista pitää olla aina hiljaa viimeiseen asti? Sen TTK2.0 osaltakin oltiin ties kuinka kauan pimennossa, asioita testailtiin kuukausitolkulla CTE:ssä ilman sen kummempaa pelaajakunnan tiedottamista asian kulusta. Sitten joku kuukausi vain pamautettiin tuo pelin sekaan. IMO tuo muutos itsessään oli positiivinen mutta useita kuukausi jatkunut mietintä "tulisko se TTK2.0 sitten tässä kuussa" --> "aijaa, eipä tullut, no ehkä ensikuussa tai ei välttämättä sitten koskaan" (toista edellinen monta kuukautta kun mitään ei infottu) alkoi ärsyttämään.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 549
Viestejä
4 194 558
Jäsenet
70 749
Uusin jäsen
Amaattimies

Hinta.fi

Ylös Bottom