Babylon 5 (JMS hakee rahoitusta uudelle elokuvalle)

On palveluissa, mutta ei Suomessa. Amazon Primella on mutta riitttäisikö VPN jenkkeihin?
Näköjään toimii mainiosti, VPN jenkkeihin ja B5 pyörimään. Levytkin olisi mutta laiskana ei jaksa vaihtaa kiekkoja ja muistella mikä jakso oli menossa. Voisin vannoa, että kuvanlaatu on parantunut.

Levytkin olisi mutta laiskana ei jaksa vaihtaa kiekkoja ja muistella mikä jakso oli menossa.

Tämä on se fyysisen Akileen kantapää. Ihan karmea homma pysyä kärryillä. Season Mode on kuitenkin keksitty jo parikyt vuotta sitten. Miksei se ole pakollinen?
Itsellä saattaa olla 10 - 20 eri TV-sarjaa kesken ja ei erkkikään muista missä jaksossa mennään. Levyn ongelman olen ratkaisut sillä, että katsottavana ollut levy on aina väärinpäin kotelossa. Tietysti tässäkin se ,missä jaksossa on, jää hämärään, etenkin jos jäi jakso kesken. Usein olen aloittanut levyn alusta ja vähän "kerrattu" mitä viimeksi tapahtui.
Mutta tässä systeemissä sentään tiedän, missä levyssä olin viimeksi, kun saattaa olla vuosia välissä, kun sarjaa viimeksi katsoin.

Ei vieläkään mitään tietoa, että olisi tulossa levylle nuo B5 TV-leffat tai Crusade. Taitaa jäädä haaveeksi.

Kaikki Babylon 5 -sarjan lisämateriaali löytyy itse sarjan lisäksi The Ultimate Collection -kokoelmasta. Ainakin Ison-Britannian Amazon myy sitä. Myöskin dvdcompare.net on hyvä paikka etsiä tietoa siitä, mitä DVD- ja Blu-ray-versioita on julkaistu ja mikä niistä on paras. :)

Toki menee vaikeammaksi kun haluaisi löytää edes eng.teksteillä olevan julkaisun(parasta jos normi, álkaa vaan vammatekstit kai olemaan ainoat mitä laittavat).

Kaikki Babylon 5 -sarjan lisämateriaali löytyy itse sarjan lisäksi The Ultimate Collection -kokoelmasta. Ainakin Ison-Britannian Amazon myy sitä.
Tosin sekavuuden maksimoimiseksi myös Blu-ray-boksin nimi on "The Ultimate Collection", vaikka se sisältää pelkän sarjan. Sinä toki tarkoitit DVD-boksia, joka sisälsi sarjan, leffat ja Crusaden.

Kaikki Babylon 5 -sarjan lisämateriaali löytyy itse sarjan lisäksi The Ultimate Collection -kokoelmasta. Ainakin Ison-Britannian Amazon myy sitä. Myöskin dvdcompare.net on hyvä paikka etsiä tietoa siitä, mitä DVD- ja Blu-ray-versioita on julkaistu ja mikä niistä on paras. :)

Olisi pitänyt olla tarkempi kirjoituksissaan.
Tarkoitin tietenkin bluray-levyinä. Vähän kuin jatkona, kun saimme itse pääsarjan vihdoin bluraynä.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 802
Jäsenet
77 366
Uusin jäsen
Notnanton

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom