Babylon 5 (JMS hakee rahoitusta uudelle elokuvalle)

On palveluissa, mutta ei Suomessa. Amazon Primella on mutta riitttäisikö VPN jenkkeihin?
Näköjään toimii mainiosti, VPN jenkkeihin ja B5 pyörimään. Levytkin olisi mutta laiskana ei jaksa vaihtaa kiekkoja ja muistella mikä jakso oli menossa. Voisin vannoa, että kuvanlaatu on parantunut.

Levytkin olisi mutta laiskana ei jaksa vaihtaa kiekkoja ja muistella mikä jakso oli menossa.

Tämä on se fyysisen Akileen kantapää. Ihan karmea homma pysyä kärryillä. Season Mode on kuitenkin keksitty jo parikyt vuotta sitten. Miksei se ole pakollinen?
Itsellä saattaa olla 10 - 20 eri TV-sarjaa kesken ja ei erkkikään muista missä jaksossa mennään. Levyn ongelman olen ratkaisut sillä, että katsottavana ollut levy on aina väärinpäin kotelossa. Tietysti tässäkin se ,missä jaksossa on, jää hämärään, etenkin jos jäi jakso kesken. Usein olen aloittanut levyn alusta ja vähän "kerrattu" mitä viimeksi tapahtui.
Mutta tässä systeemissä sentään tiedän, missä levyssä olin viimeksi, kun saattaa olla vuosia välissä, kun sarjaa viimeksi katsoin.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 573
Jäsenet
77 335
Uusin jäsen
fuk

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom