Käyttöautot olen ostanut siinä 20 vuotiaina, vajaa 400tkm ajettuina, eikä ole tarvinnut tielle jäädä. Pakollista ajoa tulee se 30tkm vuodessa ja reissut yms päälle. 2000 luvun alkupuolen jälkeen tehdyt autot ei oikein sytytä enää millään muotoa, vähän jännittää minkälaisen auton joutuu ostamaan kun nykyisestä audista aika jättää. Ilmastointi on ainut varuste mitä käytän, vakkarikin on, mutta en sitä ole ikinä "oppinut" käyttämään.
Huollot ja korjaukset tulee tehtyä itse, tietää mitä saa ja nykyisillä korjaamoveloituksilla saa tehdä jo päivän töitä, että saa yhden korjaamotunnin maksettua. . Eikä minulla mitään tallia ole, ihan pihalla. Siinä onnistuu kyllä kaikki, kun vähän tarvittaessa soveltaa. Toki pakko myöntää, että harrastuneisuuttakin on tässä mukana, kun on 4 autoa pihassa 4:ltä vuosikymmeneltä.
Huollot ja korjaukset tulee tehtyä itse, tietää mitä saa ja nykyisillä korjaamoveloituksilla saa tehdä jo päivän töitä, että saa yhden korjaamotunnin maksettua. . Eikä minulla mitään tallia ole, ihan pihalla. Siinä onnistuu kyllä kaikki, kun vähän tarvittaessa soveltaa. Toki pakko myöntää, että harrastuneisuuttakin on tässä mukana, kun on 4 autoa pihassa 4:ltä vuosikymmeneltä.