Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiitoksia, antennille pitää olla varmaan joku väliin?Tuo näyttää äkkiseltään sopivalta.
Ja valmistajan sivuilta löytyy varmaan muitakin
Connects2 - Vehicle Integration
Connects2 offer a range of Car Audio Systems, Car Stereos, CD MP3 Head Unit, DAB Radio, Car Radio DAB, AV Multimedia Car CD DVD Stereo, Sony Car Audio Player, iPhone iPod Stereos, DVD Screens, stalk adapters, integrated MP3 adapters , integrated iPod adapters, integrated car audio adapterswww.connects2.com
ostin Rattiadapteri APF-S101AU - Fanatic Audio , takakaiuttimista en saanut ääntä missähän mahtaisi olla vika.?Tuo näyttää äkkiseltään sopivalta.
Ja valmistajan sivuilta löytyy varmaan muitakin
Connects2 - Vehicle Integration
Connects2 offer a range of Car Audio Systems, Car Stereos, CD MP3 Head Unit, DAB Radio, Car Radio DAB, AV Multimedia Car CD DVD Stereo, Sony Car Audio Player, iPhone iPod Stereos, DVD Screens, stalk adapters, integrated MP3 adapters , integrated iPod adapters, integrated car audio adapterswww.connects2.com
Mulla on vähän samaa ajatusta. Auton oma kosahti (toki saattaa mennä vielä myyjän virhevastuun piikkiin) ja olen miettinyt uutta. Onko kukaan ikinä ostanut näitä kiinan malleja, jotka ovat edullisia vs suomalaisten merkkiliikkeiden Pioneerit ja Sonyt. Tämmönen kiinnostaisi 2din slottiini Joying EU Warehouse 10.1 inch HD 1280*720 Screen 4G LTE Head Unit Android 8.1.0 Navigation 4GB/64GBOnko teillä kokemuksia noista 2din android soittimista? Pitäis autoon hommata soitin vanhan varastetun tilalle. Hintaluokka >500€
Minulla myös samanmuotoisia ajatuksia (tosin, 2007 XC90:sen oma soitin toimii ihan moitteetta) ja olen ajatellut koittaa noita "Kiinanihmeitä".Mulla on vähän samaa ajatusta. Auton oma kosahti (toki saattaa mennä vielä myyjän virhevastuun piikkiin) ja olen miettinyt uutta. Onko kukaan ikinä ostanut näitä kiinan malleja, jotka ovat edullisia vs suomalaisten merkkiliikkeiden Pioneerit ja Sonyt. Tämmönen kiinnostaisi 2din slottiini Joying EU Warehouse 10.1 inch HD 1280*720 Screen 4G LTE Head Unit Android 8.1.0 Navigation 4GB/64GB
Tuohon saa 4g sim kortin ja gps antenni tulee myös myös mukana. Autossa vedetty videojohto jo peruutuskamerasta eteen. Tämä tulisi saksasta, jolloin ei jäisi tulliinkaan ja ilmaiset postit Eurooppaan.
Tämä sen sijaan olisi houkutteleva moottoroidun kääntymisensä ansiosta
New Automatic Rotatable Screen 9.7 Inch 2Din Android 8.1 Head Unit 4G Radio EU warehouse
SKU: EU-JY-VO101N4GS-RShip From: Germany WarehouseCPU: Intel Airmont eight-core 1.8GHz SC9853iRam:LPDDR4 4GB Rom:Samsung 64GBSupport FM Radio, Wifi, Bluetooth, GPS Navigation, OK Google, SPDIF output,etc. Please read the installation guide carefully before you install it, you can download it by...www.joyingauto.eu
Joo, yleismallisia 2Dinin soittimia oon katellu ja tiedossa on, että jos ei ole Euroopassa postitusta, niin tulee alvit jne...Dasaita tuli vastaan jossain vaiheessa, niillä on noita mallikohtaisi malleja pelkästään omilla kotisivuillaan, eikä ole omaa autoa listassa. Amazonista (uk) ja aliexpressistä löytyy sitten noita 2din malleja. Tämä on saanut hyviä arvosteluja: https://www.amazon.co.uk/Dasaita-Ro...screen-Steering-PX5-Chip-4G-32G/dp/B07WDQGJ4P ja tässä taas pienempi 2din (7 tuumaa) aika halvalla saksasta US $187.98 22% OFF|Dasaita 2 DIN Android 9.0 Auto Radio Octa Core 7 Inch Universal Car NO DVD Player GPS Stereo Audio Head Unit Support DAB DVR OBD|din android|2 din androidhead unit - AliExpress
Kiinasta tilatut saattaa tulliin tosin jäädä sit laitellaan ALV:it vielä päälle. Tuo Joying toimittaa Saksan varastoltaan noita laitteita.
Tuolla Dasaita:lla on 2din perusmalleissa ihan perustoimintoineen, eli ilman androidia. Jos haluut androidin (äppejä saa ladata siihen tuosta vaan) niin muista tsekata että sellanen on ja mahdollisesti se 4g-sim slotti (saisin 1mb yhteyden DNA:lta 5e/kk, oispahan aika toimintavarma valinta). Aliexpressissä on kyl nyt Joyingin soittimet hyvässä alessa ja ilman posteja (DHL), eli tuohon voi huoletta ottaa sen tullivaran, niin jää silti reilusti alle 400e. Itse ostan huomenissa varmaankin tämän 9 tuumaisen 293e - mahdolliset kupongit muutaman euron: US $339.17 33% OFF|JOYING 9 tai sitten tämän Tsekeistä 8 tuumaisena 297e posteineen (ilman tullivaaraa, koska tulee Tsekeistä) US $332.07 38% OFF|Android 8.1 2din car radio 8Joo, yleismallisia 2Dinin soittimia oon katellu ja tiedossa on, että jos ei ole Euroopassa postitusta, niin tulee alvit jne...
Pitää katsoa milloin, menee varmaan jonkin aikaa, koska toi ei ole korkealla prioriteetillä minulle.
Kirjoittelen kyllä varmaan fiiliksiä sitten joskus ;p
Tuolta löytyy kanssa hyvään hintaan jatkuvasti (aina joku ale xD).Mulla on siis nissan yhteensopivat kaapelit jo hankittu edelliseen soittimeen, jos vanhan ja uuden soittimeen takaosa näyttää samalta, tuskin tarviin mitään uusia sovitinkaapeleja?
Tuolla Dasaita:lla on 2din perusmalleissa ihan perustoimintoineen, eli ilman androidia. Jos haluut androidin (äppejä saa ladata siihen tuosta vaan) niin muista tsekata että sellanen on ja mahdollisesti se 4g-sim slotti (saisin 1mb yhteyden DNA:lta 5e/kk, oispahan aika toimintavarma valinta). Aliexpressissä on kyl nyt Joyingin soittimet hyvässä alessa ja ilman posteja (DHL), eli tuohon voi huoletta ottaa sen tullivaran, niin jää silti reilusti alle 400e. Itse ostan huomenissa varmaankin tämän 9 tuumaisen 293e - mahdolliset kupongit muutaman euron: US $339.17 33% OFF|JOYING 9 tai sitten tämän Tsekeistä 8 tuumaisena 297e posteineen (ilman tullivaaraa, koska tulee Tsekeistä) US $332.07 38% OFF|Android 8.1 2din car radio 8
Hyviä hintoja kyllä, toki vain 7 ja 10 tuuman malleja.Tuolta löytyy kanssa hyvään hintaan jatkuvasti (aina joku ale xD).
Ja tulee ihan EU:sta...
Eonon.com: Online Shopping for Android Car Stereo, Head Unit, Car Radio, Headrest Monitors & more
Get the Latest Android Car Stereos with Limited-time Offer. Save on Android Head Units, Car GPS Navigation, Car Radio, Car Audio, Headrest Monitors, Car Accessories and More.www.eonon.co.uk
Jep ja kaikissa vaan 2GB RAM:ia. Kyllä melkein pitäisi olla se 4GB...Hyviä hintoja kyllä, toki vain 7 ja 10 tuuman malleja.
Joo 4gb ja mielellään ddr4. Sisäinen muisti ei niin tärkeä ole, kun musat tulee pilvestä. Itsellä ollut ajatus myös kuunnella valioliigamatseja viaplaylta ja ehkä maalin sattuessa sivusilmällä katsella sit itse maali. Ja perheen kesken kesäreissulla levyraati saa ihan uuden ulottuvuuden kun voi YouTubesta soittaa/näyttää mitä vaan.Jep ja kaikissa vaan 2GB RAM:ia. Kyllä melkein pitäisi olla se 4GB...
Mulla on siis nissan yhteensopivat kaapelit jo hankittu edelliseen soittimeen, jos vanhan ja uuden soittimeen takaosa näyttää samalta, tuskin tarviin mitään uusia sovitinkaapeleja?
Tuolla Dasaita:lla on 2din perusmalleissa ihan perustoimintoineen, eli ilman androidia. Jos haluut androidin (äppejä saa ladata siihen tuosta vaan) niin muista tsekata että sellanen on ja mahdollisesti se 4g-sim slotti (saisin 1mb yhteyden DNA:lta 5e/kk, oispahan aika toimintavarma valinta). Aliexpressissä on kyl nyt Joyingin soittimet hyvässä alessa ja ilman posteja (DHL), eli tuohon voi huoletta ottaa sen tullivaran, niin jää silti reilusti alle 400e. Itse ostan huomenissa varmaankin tämän 9 tuumaisen 293e - mahdolliset kupongit muutaman euron: US $339.17 33% OFF|JOYING 9 tai sitten tämän Tsekeistä 8 tuumaisena 297e posteineen (ilman tullivaaraa, koska tulee Tsekeistä) US $332.07 38% OFF|Android 8.1 2din car radio 8
Mä tilasin just tuon 8 tuuman mallin, jotenkin sain säädettyä noiden kuponkien kaa niin, että maksoi 4gb/64 malli vaan 280e kameran kanssa posteineen tsekeistä.Joyingit ollu alissa tuohon hintaan jo ainakin kuukauden, eikä muistaakseni silloin ollut mikään summer sale. Nopeasti tuli kyllä Tsekeistä paketti 10,1" 1din 4/64GB 1280x720 -versio. Odottaa vielä adapterijohtosarjaa joka tulee suoraan Joyingiltä Kiinasta. Hinta huomattavasti halvempi kuin valmistajan sivuilta suoraan eikä vaaraa tullimaksuista. Joyingissä vielä erikoisuutena digilähtö äänelle jota ei taida kovin monesta kiinasoittimestakaan löytyä. Faderin tuossa toki menettää kun vetää vahvistimelle signaalin diginä, mutta äänenlaatu edellähän tässä mennään.
Hyvä saada välillä näistä positiivistakin kommenttia. Yleisesti asenne kaikilla on tyyliin kokeilematta kuraa. Ja tokihan maanantaikappaleita on puolin ja toisin. Takuuasiat näiden kanssa onkin sitten hieman hankalampiaJoying Intel Sofia 2din Audi A4 soitin ollut kohta neljä vuotta autossa ja edelleen toimii kuin uutena. Olin ostaessa varma, että tämä lelu ei kolmea vuotta kestäisi, mutta onneksi näin.
Autonvaihto on kohta edessä ja eniten harmittaa juuri tuon soittimen menettäminen, koska Android on Android eli kaikki tuunattavissa. Valmistajien kikkareet on huonoja ja jäykkiä tähän verrattuna. Navigointi toimii puheohjauksella yms. Ja kotinäytön tein aikoinaan sopimaan auton yleisilmeeseen, koska en halunnut sen näyttävän Android tabletilta.
Verkon olen aina jakanut kännykästä tälle, koska en halua juoksevia kuluja SIM-kortista. Ei ole kova vaiva ja NFC-tagilla sen voisi halutessaan myös automatisoida autoon mennessä.
Nopeuskamerat softa pyörii aina taustalla ja pelkästään se on jo maksanut soittimen hinnan takaisin.
Äänenlaatukin parani mielestäni vakiosoittimeen verrattuna, mutta ei merkittävästi.
Hommasin samalla Bluetooth OBD-lukijan, joka syöttää kotinäytön Torque widgeteille dataa ajon aikana mm. polttoaineen kulutuksesta yms.
Peruuruskamera ja etukamera olivat myös, mutta ne oli niin kuraa, että molemmat hajosi alta vuodessa. Ei ne kyllä maksaneet kaan kuin kympin kappale, mutta asentamisen vaivan takia nyt ostaisin paremmat, jos uusisin.
Mulla taas tulee 4g sim slotillinen soitin ja siihen 6e/kk moi liittymä. Perheessä kaksi moi liittymää jo valmiiksi, niin 12gt/kk riittänee auton tarpeisiin hyvin. Vaimo ei jaksa mitään verkon jakamista, niin tää on pienin vaiva.Joying Intel Sofia 2din Audi A4 soitin ollut kohta neljä vuotta autossa ja edelleen toimii kuin uutena. Olin ostaessa varma, että tämä lelu ei kolmea vuotta kestäisi, mutta onneksi näin.
Autonvaihto on kohta edessä ja eniten harmittaa juuri tuon soittimen menettäminen, koska Android on Android eli kaikki tuunattavissa. Valmistajien kikkareet on huonoja ja jäykkiä tähän verrattuna. Navigointi toimii puheohjauksella yms. Ja kotinäytön tein aikoinaan sopimaan auton yleisilmeeseen, koska en halunnut sen näyttävän Android tabletilta.
Verkon olen aina jakanut kännykästä tälle, koska en halua juoksevia kuluja SIM-kortista. Ei ole kova vaiva ja NFC-tagilla sen voisi halutessaan myös automatisoida autoon mennessä.
Nopeuskamerat softa pyörii aina taustalla ja pelkästään se on jo maksanut soittimen hinnan takaisin.
Äänenlaatukin parani mielestäni vakiosoittimeen verrattuna, mutta ei merkittävästi.
Hommasin samalla Bluetooth OBD-lukijan, joka syöttää kotinäytön Torque widgeteille dataa ajon aikana mm. polttoaineen kulutuksesta yms.
Peruuruskamera ja etukamera olivat myös, mutta ne oli niin kuraa, että molemmat hajosi alta vuodessa. Ei ne kyllä maksaneet kaan kuin kympin kappale, mutta asentamisen vaivan takia nyt ostaisin paremmat, jos uusisin.
Tarkoituksena oli tänä kesänä pistää auto vaihtoon, mutta mahdollisen taantuman vuoksi päätin pistää suunnitelmani toistaiseksi jäihin. Tästä taas heräsi innostus pukata nykyiseen ajoneuvoon hieman parempaa äänentoistoa vakion VAGinan multimediajärjestelmän tilalle. Ongelmana tuossa alkuperäisessä laitteessa on ylivoimakas ajomelun kompensointi ja yleisesti ottaen tukkoinen sointi.
OEM-soittimen näytöllä pyörii kuitenkin tiedot mm. ilmastoinnista ja mittariston pikkunäytölle tulee myös dataa orkkisyksiköltä mikä hankaloittaa soittimen vaihtoa.
Kiinan androidit on pois laskuista enkä halua laittaa tonnia kiinni vanhan auton soittimeen koska bluetooth ja navi löytyvät jo nykyisestä laitteesta, musiikit kuuntelen joka tapauksessa kännykästä BT:n yli striimaamalla.
Mikäli markkinoilla olisi edullinen laite langattomalla android-laitteen näytön peilauksella niin sellaisen voisi jopa harkita hankkivansa, mutta nyt markkinoilta löytyvillä laitteilla saatavuus on heikkoa ja hinta liian kova.
Pähkäilin pari kuukautta että mitä oikeastaan järjestelmältä haluan ja paljonko olen valmis siitä maksamaan ja päädyin tilaamaan alkuperäisen soittimen perään asennettavan Audison Prima AP4.9 bit DSP-vahvistimen jolla saan oikaistua vakiosoittimen pilaaman taajuuskäyrän. Vahvistimen saa liitettyä Audison AP T-H AVS01 -johtosarjalla suoraan orkkisradion quadlock-liittimeen. Etupään erillissarjaksi tulee DLS RC6.2 Q ainakin aluksi passiivijaolla, ja subwooferiksi jo aiemmin tarjouksesta hankittu DLS ACW10 -aktiivisubi. Hinnaksi koko paketille tuli pyöreät 800e.
Tämän lisäksi muutamien kymppien kuluja tulee mm. kaiutinadaptereista ja uusista peilikolmioista kun en halua muokata alkuperäisiä uusille diskanteille vaan päädyin tilaamaan kokonaan uudet kiinankopiot. Auto on jo suurimmalta osalta valmiiksi vaimennettu, mutta laitan kesän aikana mm. kattoverhoilun alle butyylimaton kaveriksi STP spleniä.
Huonoja puolia setissä on varmaankin tuo DSP:n kivikautinen PC-softalla tehtävä konfigurointi, nykypäivänä olisi kiva jos sen voisi tehdä bluetoothin yli mobiililaitteella mutta silloin hinta nousee heti eri sfääreihin.
Minkä ikäinen Volkkari sulla on? Itsellä on samankaltainen projekti tulossa, tosin niin että en jaksa itse enää tehdä asennustöitä vaan ulkoistan ne. Junnuna jaksoin useammankin auton tehdä mutta nykyään ei tilat / aika eikä varmaan taitokaan riitä. Eikä kyllä tietokaan kun olen pudonnut aika hyvin näistä kelkasta.
Mulla on B8 Passatti, eli 2016 ja ilman mitään audiopakettia, mutta sillä isompinäyttöisellä soittimella. Soittimen vaihtaisin muutoin heti ensimmäisenä mutta tuo alkaa olla niin tiukasti sidottu muihin toimintoihin (mm. webaston viikkokello) että en raaski siitä luopua. Olen miettinyt aika samankaltaista toteutusta, eli DSP / Vahvari ja erillinen vahvari subille. Messumatalaa pitää saada kun aina on ollut ennenkin vähintään se 1,5k voimaa ja kunnollinen bassopää. 8" Midit ei taida mahtua järkevästi joten aluksi 3-tie etupää joko pasiiviina tai puoliaktiivina. Todennäköisesti puoliaktiivina niin saa sen midin säädettyä omaan makuun suhteessa keskarit / diskantit. Myöhemmin todennäköisesti kyllä nälkä kasvaa syödessä ja muutetaan sitten aktiiviksi se etupää. Tarkoitus pitää kuitenkin budjetti siinä 2-3k välissä ja jotain hilppeitä voi käyttää edellisestäkin laitteesta, kun on subia ja vahvaria yms. jäänyt yli.
Toisaalta olen mietttinyt sitäkin että jos laittaisi "jytkyt" 6,5" midit ja sitten laajakaistat seuraksi, mutta niistä itsellä ei ole kokemusta ja vähän askarruttaa sittenkin se yläpään tukkoisuus...
Orkkis-soitin askarruttaa. Luuletko että siitä saa asiallisen signaalin että erillisellä despillä pääsee equttamaan niin että tuon saa kuulostamaan luonnolliselta? Nyt ainakin vaivaa aivan tajuttoman metallinen ja ylikorostettu yläpää. Itse olen enemmän sellainen tumppusoundin ystävä että midiä ja keskiääntä pitää olla PALJON myös kovemmalla volalla ja se diskantti lähinnä sitten lisämausteena kirkastamassa äänimaailmaa. Stereokuvan hakeminen voi olla kanssa melkein 10v tauon jälkeen aika mielenkiintoista.
Tämä olikin "back" eikä "reverse" nimisenä mun soittimessa. Eli sain peruutuskamerankin toimimaan. Ratin näppäimiä en ole saanut toimimaan, vaikka "key 1" ja "key 2" johdot on yhdistetty. Eipä tuo niin tärkeä ominaisuus ole ja ilmankin pärjätään... mutta auton edellinen soitin oli myös liikkeen asentamana. Sielllä oli sellasen yhteensopivan "kitin" ympärille teipattu johtoja. Sieltä löytyi "GRD" johto, jonka toinen pää on siis kiinni autossa ruuvissa. Eli toisian sanoen tuohan maadottaa auton negatiivisen sähkön suoraan auton runkoon, eikö? Mutta onko tuo nyt tärkeä ominaisuus? Soittimesta lähtee tuo grd-johto (värikoodilla) siihen ISO-harnessiin, mutta en ole kyl ihan varma, että meneekö sieltä sitten autoon päin mikä johto enää jatkamassa sitä grd:ia. Onko siis turvallista katkaista se grd-johto ja teipata se kiinni siihen "teippauksen alta" löytyneeseen grd-johtoon jonka toinen pää on kiinni autossa ruuvissa, siellä soitin 2din slotin ihan perällä?Sain kuin saisin ihan itse asennettua Joying soittimen autoon. Ainut mikä ei toimi, peruutuskamera. Keltainen video johto löysi vastakappaleensa, mutta se ei saa virtaa. Aiemmassa soittimessa tuo virtajohto oli nimetty "reverse" mutta en tosiaan tiedä, mihin se Joyingissa pitäisi liittää. Muistaako kukaan?
Käyttöohje kehoittaa sellaista käyttämään, mukana on Wi-Fi palikka joka liitetään omaan porttiinsa jne siihen saa yhteyden, mutta mistä sovellusOnko siihen valmistajan mukaan sellainen olemassa?
Luulenpa että etuovissa on fordin tuntien joku outo soikea kaiutin. Jonka saa adapterilla 6,5" kokoon muunnettua. Luulen googlen auttavan asiaa kun etsii speaker adapter ford fiesta mk7Tuli hankittua Ford Fiesta ( 2013 ), tietääkö täällä kukaan minkä kokoiset kaiuttimet mahtuu etuoviin ja taakse?
Hitonko väliä sillä on "moniko bittiset prossut". Vain suoritusarvoilla on äänen kannalta merkitystä.Aika vähän tuon tekniikasta tosiaan löytyy juttua. Moniko bittiset prossut siellä on sisällä jne. Kuvista säätösofta vaikuttaa kuitenkin ihan asiallisen näköiseltä jopa. Ei kai tuossa tosiaan paljoa häviä ainakaan jos tuollaista kokeilee.
Hitonko väliä sillä on "moniko bittiset prossut". Vain suoritusarvoilla on äänen kannalta merkitystä.
Kyl ite lähtisin vaihtamaa suoraa vaa kajarit / soittimen.. ero oli ainaki omassa civicissä ku yöllä ja päivällä ku vaihto orggis integroidun soittimen ja kajarit.. enkä kyl ihmettele, toi hondan vakio soitin anto muistaaksee 4x4w rms(joku oli mitannu 8th gen civic foorumeilla) ja noi kajarit on perus orggis laatua + rauta osat / liittimet oli jo ovissa ihan ruosteessa/hapettunu kun kosteutta pääsee sinne sisälle.Honda CR-V ja äänen laatu on aivan hanurista orkkis kamoilla. Kaiuttimia ei kiinnosta vaihtaa eikä oem soitinta, mutta DSP:n laitto kiinnostaa kovasti, toki halvin mahdollinen, kun ei ole aikomusta noita kaiuttimiakaan vaihtaa. Pitkän googlaamisen jälkeen törmäsin tällaiseen Isudar DA04 plug and play dsp vahvistimeen. Tuskinpa kellään on noista kokemuksia, mutta mitä mieltä olette, voisiko tuolla tehdä jopa jotain? Bluetoothia ei omassa soittimessa ole, joten tuokin ominaisuus olisi kätevä tuossa Isudarissa. Postitettuna EU varastolta 132 dollaria, joten ei mikään hirveä investointi olisi.