Asioita joita et ole huomannut

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 755
"Airam" on toisin päin "mariA", sattumaako?

Joo on termospullo tuossa duunihuoneen pöydällä...
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 850
"Airam" on toisin päin "mariA", sattumaako?

Airam on yllättävästi itsekin huomannut asian..

"1920-luvulla alkoi kotimainen sähkölamppuhuolto ja 1926 oma 120 V lampputuotanto Airam-nimellä. Nimen alkuperästä on eri teorioita: Osram, Tungsram, ram-pääte kun raaka-aineena Volfram. Kätevästi Airam on myös takaperin naisten nimi Maria."

 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 747
"Airam" on toisin päin "mariA", sattumaako?

Joo on termospullo tuossa duunihuoneen pöydällä...
Joskus 90-luvulla oli sellainen matkapuhelinliike(-ketju?) kuin Aribom, mikä on toisin päin Mobira. Ei varmasti ollut sattumaa :)

1717658350727.png
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 380
Ihmiskunta tiesi, että on olemassa neliulotteinen aika-avaruus jota massa deformoi ennen kuin osasi selittää, miksi aurinko paistaa. Eli Einsteinin yleinen suhteellisuusteoria julkaistiin ennen kuin löysimme ydinreaktiot.

Tieteen historia on joskus hassussa järjestyksessä.

Edit: typo
 
Viimeksi muokattu:

Diziet Sma

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 417
Timanttien hinnathan ovat olleet luokkaa 100 vuotta seurausta kartellista, timantit eivät ole niin harvinaisia mitä niiden hinta antaisi olettaa.
Kyllä, mutta pelkän De Beersin kartellin lisäksi oleellinen tekijä on erittäin onnistunut mainoskampanja.

 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 380
Björn Borg -alushousut eivät enää ole kallis merkkituote. Saa tarjouksesta alle kympillä kappale, eli halvemmalla kuin normaalihintaisia markettimerkkejä kuten Black Horse ja Sloggi.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 747
Björn Borg -alushousut eivät enää ole kallis merkkituote. Saa tarjouksesta alle kympillä kappale, eli halvemmalla kuin normaalihintaisia markettimerkkejä kuten Black Horse ja Sloggi.
Harmi että kärkkäinen pilasi ne alekampanjalla, nykyään kun joltain loistaa borgit niin nelson-naurua alehaukalle.
 

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 896
Harmi että kärkkäinen pilasi ne alekampanjalla, nykyään kun joltain loistaa borgit niin nelson-naurua alehaukalle.
Ja kalsarien tulee olla joku merkkituote?
Eikös ne, jotka sopii ole parhaat. Kuka niitä katselee?

Ei siinä, on mullakin borgeja ollut ja taitaa nytkin jotkut olla. Ostan kuitenkin niitä, joita järkihintaan löytyy. Nyt taitaa oll jostain tarjouksesta ostettuja Under Armoureja pääosin. Vaan on mulla Stadiumim Race Marinejakin.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 747
Ja kalsarien tulee olla joku merkkituote?
Eikös ne, jotka sopii ole parhaat. Kuka niitä katselee?

Ei siinä, on mullakin borgeja ollut ja taitaa nytkin jotkut olla. Ostan kuitenkin niitä, joita järkihintaan löytyy. Nyt taitaa oll jostain tarjouksesta ostettuja Under Armoureja pääosin. Vaan on mulla Stadiumim Race Marinejakin.
Sarkasmia, bro.. Ne on ihan hyviä, itselläkin jalassa :love:

Lähinnä viittasin siihen nilkkasukat on out -uutiseen.
 
Liittynyt
04.01.2022
Viestejä
252
En ole huomannut wttä Stubin viitti aikoinaan olisi mitenkään toteutenut.

Maahanmuutto on sellaista mukavaa värinää
ei mulla muuta Stubb
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 640
Björn Borg -alushousut eivät enää ole kallis merkkituote. Saa tarjouksesta alle kympillä kappale, eli halvemmalla kuin normaalihintaisia markettimerkkejä kuten Black Horse ja Sloggi.
Jaa-a, enpä ole kalsarimerkkien statusarvoa kovin tarkasti miettinyt, mutta jos olisi tämän tietoiskun sijaan pitänyt pisteyttää merkkejä, olisin laittanut Borgin vain pykälää ylemmäs kuin Black Horse, joka ei sekään ole mitään jarruraitakalsarien kyykkyviinitasoa.

Vanhojen mielikuvieni perusteella, joihin on toki inflaatiokin saattanut vaikuttaa, en olisi osannut pitää tuota uutena asiana. Olen joskus aikaa sitten ostanut Borgin kalsareita, joten pidän melko varmana etteivät ne nyt ainakaan yli kymppiä kappale ole siinäkään tarjouksessa maksaneet. Joku raja minulla sentään on ollut normaalien puuvilla/sekoitemateriaalisten kakkakalsarien hinnalla. Eri juttu jos jotain silkkiä, merinoa, palosuojattua tms. ollaan ostamassa.

Varustelekan merinovillabokserit taitavat olla siis luksusalusvaatteita ja täten huomaan vasta nyt, että minullakin on epäilyttäviä mieltymyksiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 415
En tiedä olenko ainoa, mutta oon aina luullu että tää meemityyppi on Eddie Murphy jostain leffasta vaan joku random tyyppi.
1718684231785.png
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
259
En tiedä olenko ainoa, mutta oon aina luullu että tää meemityyppi on Eddie Murphy jostain leffasta vaan joku random tyyppi.
Et ole. Kyllä tuo kuva aika paljon Eddie Murphyltä näyttää, mutta onkin näemmä näyttelijä Kayode Ewumi:

Ilmeisesti tästä sarjasta otettu tuo kuva:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 805
Viestejä
4 271 760
Jäsenet
71 561
Uusin jäsen
lissaw96

Hinta.fi

Ylös Bottom