Anthem (PC, PS4, Xbox - 22.2.2019)

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
444
Niimpä näkyy. Himottas vähä kyllä premieri tilata mut viittikö toisaalta 15€ maksaa viikosta.
Ei se ihan sentään 15€/viikko ole :D

15€/kuukausi tai 100€/vuosi, itse otin vuodeksi ja oon kyl tykännyt kun on päässyt kokeilemaan mm. Battlefield vitosta ja fifa 19:aa... :)
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
98
Ei se ihan sentään 15€/viikko ole :D

15€/kuukausi tai 100€/vuosi, itse otin vuodeksi ja oon kyl tykännyt kun on päässyt kokeilemaan mm. Battlefield vitosta ja fifa 19:aa... :)
Tiedän et se on sen kuukauden 15€, mutta meinasin sillä ku viikon päästä on sen Anthemin julkaisu, nii en tiiä viitsinkö maksaa 15€ siitä, että pääsen viikkoa aikasemmin pelaamaan kyseistä peliä. Muuta käyttöä ei minulla ole tuolle kyseiselle palvelulle.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 577
Ubisoftmaisen räikeää toimintaa downgraden suhteen

Juu onhan siinä NPC hahmoja karsittu lukumääräisesti ja laadun osalta aika rankasti. Open world gameplayssa Volumetristä sumua vähennetty reippaasti, elukoita ei juoksentele samalla tavalla ja räjähdykset vähän pliisumpia. Valaistus näyttää myös astetta huonommalle. Eihän tää mitään uutta Ubilta kyllä ole.

Sen voi kyllä sanoa, että noilla E3 trailerin Grafiikoilla tää olis PC:lläkin cinemaattiinen 30 FPS kokemus varmaan 2080 Ti:lläkin, jos ei pelaisi FHD resolla tms... Sen verran raskas tekele kyseessä, noilla downgradetetuillakin grafiikoilla.

Ihan hienolle tää kyllä näyttää downgraden jälkeenkin. Kyllä epäilin jo silloin 2017 E3 julkistuksen yhteydessä, että ei tule semmoselle lopullinen versio näyttämään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Juu onhan siinä NPC hahmoja karsittu lukumääräisesti ja laadun osalta aika rankasti. Open world gameplayssa Volumetristä sumua vähennetty reippaasti, elukoita ei juoksentele samalla tavalla ja räjähdykset vähän pliisumpia. Valaistus näyttää myös astetta huonommalle. Eihän tää mitään uutta Ubilta kyllä ole.

Sen voi kyllä sanoa, että noilla E3 trailerin Grafiikoilla tää olis PC:lläkin cinemaattiinen 30 FPS kokemus varmaan 2080 Ti:lläkin, jos ei pelaisi FHD resolla tms... Sen verran raskas tekele kyseessä, noilla downgradetetuillakin grafiikoilla.

Ihan hienolle tää kyllä näyttää downgraden jälkeenkin. Kyllä epäilin jo silloin 2017 E3 julkistuksen yhteydessä, että ei tule semmoselle lopullinen versio näyttämään.
Minkäslaisella raudalla ne noita hype-demoja pyörittelee? :hmm:
 
Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
444
Tiedän et se on sen kuukauden 15€, mutta meinasin sillä ku viikon päästä on sen Anthemin julkaisu, nii en tiiä viitsinkö maksaa 15€ siitä, että pääsen viikkoa aikasemmin pelaamaan kyseistä peliä. Muuta käyttöä ei minulla ole tuolle kyseiselle palvelulle.
Niin joo, eipä sitä varmaan kannata ottaa jos muut EAn pelit ei iske.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
952
Itse toivoisin noin ylipäänsä, että grafiikoissa olisi varaa vielä tulevaisuuden raudallekkin. Eli tyyliin niin, että rtx 2080ti pyörittelis high asetuksilla full hd:lla 60 fps. Grafiikkasetuksissa olisi sitten lisäksi vaikkapa ultra high, very high, medium, low, very low.

Näin pelistä voisi nauttia paremmin pidempään ja esim kuvankaappauksia voisi ottaa jo nykyraudallakin täysillä asetuksilla nauttien upeasta kuvanlaadusta. Very low asetukst olisi sitten jollekkin gtx 1050ti tasolle.

Crysis 3 on sikäli tästä hyvä esimerkki, että siinä jos laitta asetukset täysille ei edes 2080 ti riitä tasaiseen 60 fps:ään fullhd:lla. Toisaalta peli toimii vielä aivan hyvin jollain gtx 660:llä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Nyt pääsee preload ja uusi korttikin ssapui sopivasti ennen julkkaria :p Jos joku pistää disco servua pystyy nii hihkasee.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 602
51GB oli latauksella kokoa ja aukee huomenna Origin premier jäsenille klo 17:00 EET,toi taitaa olla klo17 ihan meikäläisten aikaakin. Saapa nähdä miten servut tulee kestämään..
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Jos pitäisi veikata, niin paremmin ne kestää niin demoissa.
Eiköhän tossa ole paljon pienempi määrä pelaajia ryntäämässä sisään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Sieltä pitäisi tulla vähän pisempi lyhyt elokuva. Lisäilkää hytarz originissa. Peliseura Anthemii olis kiva.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
No ei kuulosta hyvältä pari viimesintä kommenttia (siis ne sai hymyn huulille) :D

Onkos tämä nyt pelattavissa origin access premierillä nyt tästä päivästä alkaen (kunhan servut tulee pystyyn) aina sinne julkasuun asti? En ihan ottanut tolkkua tuosta -- ja kai progress säilyy tän viikon jälkeen? Vois sijoittaa sen 15e kun kädet syyhyää pelin kimppuuun ja ostaa sen sitten myöhemmin ihan ikiomaksi.

Edit: vastaan itse omaan kysymykseeni eli kyllä.
Eidt2: sit vaan odottelemaan että latautuu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
952
Täällä on toiminut ihan hyvin ja vaikuttaa hyvältä ensipuraisun perusteella.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
98
Puoli kuuden aikaan valitteli just ettei saa yhteyttä servereihin. Muutaman kerran ku yritti kirjautua sisään niin lopulta päästi. Ja toimi tähän asti oikein hyvin.
 
Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
444
Pari tuntia takana, ja on kyllä hauska ja mukaansatempaava peli. Ei millään malttais lopettaa mutta pakko kait se on mennä nukkumaan :D

Peliseura ois kyllä kanssa jees.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Jotenkin tää tuntuu nyt niin paljon liukkaammalta mitä toi closed alpha, beta jne.

Mutta kyllä: törmäsin aiempiin bugeihin mitä ollu ilmoilla edellisten kanssa. Kaikkea eivät ole ehtineet korjailla. Jotain ihmeellistä ne on kuitenkin saaneet aikaan PC/hiiri lentelyyn. En osaa sormella osoittaa, mutta nyt tuntuu lentely paremmalta. Varmaankin se, että kun käännät suuntaa hiirulaisella (ruudulla pikku ympyrä) tuo jotenkin keskittää nopeemmin suuntimaan (ruudulla isompi ympyrä) :confused: En osaa pukea sanoiksi.
 
Viimeksi muokattu:

klasunen

Haluamani titteli on asiaton
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
165
Aivan kestämätön tilanne.
coopissa gpu usage joku 65 prossaa ja cpu ei paljon mitään, fps viidenkympin paikkeilla.
Voikohan johtua servusta.. tai sit on laitteet rikki.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Aivan kestämätön tilanne.
coopissa gpu usage joku 65 prossaa ja cpu ei paljon mitään, fps viidenkympin paikkeilla.
Voikohan johtua servusta.. tai sit on laitteet rikki.
Mä kuljen free-playssa 4 pelaajan cooppina ja cpu on jossain 89% (näyttiksestä en tiedä) ja fps liikuskelee 50 tienoilla alimmillaan. Käytössä i5 4690K ja GTX 1070 ja graffa-asetukset siellä mitä peli tarjos alkujaan / default (1080p).

En kuitenkaan usko että sun laitteet ois rikki.

Edit: Jotain ihmeellistä ne on tehny kun mun päädyssä (näillä perusasetuksilla) peli pyörii pääsääntösesti yllättävän liukkaasti verraten aiempaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Pari tuntia takana, ja on kyllä hauska ja mukaansatempaava peli. Ei millään malttais lopettaa mutta pakko kait se on mennä nukkumaan :D

Peliseura ois kyllä kanssa jees.
Saa toki lisäillä. Löytyy hytarz nickillä originista.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
231
Mikäli on aikuisen ihmisen tasolla ja kaipaa peliseuraa, niin lisätään YoVissy.

Peliin pääsen nyt sunnuntaina, kun perkele töistä hälytys keikka.. ja nyt katselen illat kun peliä pelataan ja kärsin kun itse ei pääse kiinni.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
952
On kyllä hauska peli. Grafiikat ja ympäristö on myös aivan järkyttävän upeat. Nyt on peli joka haastaa ja ehkä jopa ohittaa modatun witcher 3:sen.

Ei vaan tule korea ulkoasu ilmaiseksi ja 1080 ti on aivan polvillaan 4k:lla pelatessa. Saa nähdä täytyykö tässä jo laskea resoluutiota kun ei asetusten lasku tunnu vaikuttavan tarpeeksi.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 602
Pääsivät nyt kyllä yllättämään kuinka hyvin toi pelitti eilen. Klo17 kun yritti loggata peliin,niin ei heti onnistunut,mutta parin yrityksen jälkeen onnistu. Olen siis yllättynyt että noin kivasti toimi servut ja pelikään ei pykinyt mitään. :eek:
Nättihän tuo on kun mikä ja pyöriikin aika kivasti omalla setillä,toisaalta 1440p näyttö ja 2080 Tiitinen,niin ei pitäis nyt tehosta kuitenkaan olla kiini. :D

Näin ens alkuun vaikuttaa kyllä ihan hyvältä peliltä omaan makuun.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Mikäli on aikuisen ihmisen tasolla ja kaipaa peliseuraa, niin lisätään YoVissy.

Peliin pääsen nyt sunnuntaina, kun perkele töistä hälytys keikka.. ja nyt katselen illat kun peliä pelataan ja kärsin kun itse ei pääse kiinni.
Mä lisäilin sut ja muutkin saa lisäillä. Peliseura on tervetullutta kun ei omat kaverit tätä pelaile. 9700k ja 2080 pyörähtää ihan ok karkit tapissa 1080p. 80 - 144 fps tienoilla menee. Ens viikolla sit pitäs tullakin 2k näyttö nii saa nähä mitenkä sitten. 22 päivä on tulossa joku iso day one patchi sitten.
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
95
Ensimmäiset 3-4 tuntia tuntuivat varsin viihdyttäviltä ja homma toimii erittäin sulavasti. Tarinankerronta on laadultaan taattua Biowarea (mikä minulle on kehu), joskin ainakin alussa tarina tuntuu Destinyn kaltaiselta ja pääpaino on toiminnalla. Jännä nähdä kuinka hyvin saavat pidettyä tuon yksinpeliosuuden tarinankerronnan ja moninpelitoiminnan langat käsissä pelissä jonka luonteeseen kuuluu kuitenkin tietynlainen grindaaminen.

Kokemus on kaikenkaikkiaan ollut huomattavasti miellyttävämpi kuin demot/betat ja eiköhän tämä hankittua tule (olen testannut origin accessin kautta xboxilla). Ainoa hämmentävä hetki tuli kun peli heitti tehtävän jälkeen moninpeliaulaan, jossa en ihan heti keksinyt kuinka pääsen takaisin Tarsisiin.
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
95
Minä en valitettavasti osaa tuohon ottaa kantaa. Pelasin betoja PC:llä (RTX 2060, i5-9600K, 16Gb) enkä 1440p:llä kohdannut ongelmia pelin pyörimisen kanssa. Early accessia pelaan nyt Xboxilla koska sille minulla sattui tuo EA access olemaan. Disclaimerina sanottakoon että minulle tasainen 30 fps on konsolilla riittävän sulava kokemus.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
98
Kerran hävisi äänet kokonaan pelistä ja vaati pelin uudelleen käynnistyksen, että sai äänet takaisin. Pari kertaa käynyt niin, että kun jää leijumaan ilmaan niin ei voi ampua eikä tehä mitään iskuja, sitten taas toimii ku tiputtautuu maahan. Siinä tähän asti mitä ongelmia tullu vastaan. Muuten kyllä erittäin viihdyttävää mäiskettä. Milläs vaikeustasolla porukka tätä pelaa? Ite veän hardilla. Iha hyvin tullu jo rare kamaa ainaki. Se jätti hämähäkki yhessä strongholdissa oli jo vähä haastava 10 lvl ukolla :)
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
139
Tulipahan eilen tykiteltyä tarina läpi. Jotain omia mietteitä pelistä alla:

+ Peli on kaunis kuin mikä ja öllimöllien lahtaaminen ihan hauskaa kaveriporukalla.
+ Peli toimi täysin sulavasti ilman mitään suurempia ongelmia. Joitakin yksittäisi bugeja siellä täällä. (Muutaman kerran joutu tekee saman tehtävän uudestaan, kun ei kaikille rekisteröinyt suoritusta)


- Öllimöllien tekoäly on naurettavan surkea paikoin.
- Omien skillien monipuolisuuden hyödyntäminen.
- UI on pahinta mahdollista konsolipaskaa. Tämän johdosta turhan paljoa erilaisia latausruutuja. Valikkoja prälätessä lensi ärräpäitä useasti...
- "Eeppisten" tehtävien puute. Strongholdit ja pari hassua tehtävää tarinassa, jossa oli tekemisen meininkiä. Muuten aika mitään sanomattomia taisteluja. Noita strongholdeja pitäisi olla yli 10 julkasussa, eikä 3...
- Pelin juoni / tarina on mielestäni aivan luokattoman huonoa roskaa. Ei uskoisi, että biowarelta tämmöistä ripulia. En edes muista milloin viimeksi olisin peleissä näin huonoon tarinaan törmännyt. Vastaa jotain imdb 3 tähden elokuvaa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Tulipahan eilen tykiteltyä tarina läpi. Jotain omia mietteitä pelistä alla:

-snip-
Mä oon jumissa päämissionin ja tuon Tombs of The Legionnaries:n kanssa, jotta pääsisi jatkamaan. Jokaisessa Tombissa (näitä neljä) on omat haasteet ja yks näistä on esim. on että pitää korjata 3 Javelinia. Pitää vissiin pelata niin kauan, kunnes joku squadista keksii kuolla ja ehtiä ennen muita siihen väliin ja suorittaa läjä free roam juttuja noita muita tombbeja varten.

Anthem 2019-02-17 11-00-44-342.png
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
139
Mä oon jumissa päämissionin ja tuon Tombs of The Legionnaries:n kanssa, jotta pääsisi jatkamaan. Jokaisessa Tombissa (näitä neljä) on omat haasteet ja yks näistä on esim. on että pitää korjata 3 Javelinia. Pitää vissiin pelata niin kauan, kunnes joku squadista keksii kuolla ja ehtiä ennen muita siihen väliin ja suorittaa läjä free roam juttuja noita muita tombbeja varten.
Joo tuo oli vähän nihkeähkö kohta pelissä. Suosittelen kaverin kans mennä samaa matsii ja tarkoituksella kuolla. World eventtejä löyty itelle parhaiten vasemmasta yläkulmasta. Saapi ne arkutki siellä helpoiten.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
98
Eli nuo tombsit pitää tehä et saa uusia tehtäviä auki ku ei näy muita ku yks strongholdi?
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Eli nuo tombsit pitää tehä et saa uusia tehtäviä auki ku ei näy muita ku yks strongholdi?
Kyllä. Oon prikulleen samassa vaiheessa. Ja viitaten mitä tossa ylempänä todettiin; minustakin tuntuu kyllä aika nihkeeltä painella noita haasteita, jotta pääsisi etenemään tarinassa.

Noita Tombbi -haasteita pääsee seuraamaan Journalista (pc:llä [J] nappi) -> Challenges -> Expeditions -> Freeplay. Sieltä naksuu jokasen Tombin auki, niin näkee missä vaiheessa ollaan -- niin ei tarvi jokaisen tombin juurella käydä erikseen kutakin haastetta ihmettelemässä. Tosin ensin tuossa (tietääkseni) tarvii käydä kunkin Tombin luona hyväksymässä haaste. Löytyy suht helposti ja pitäsi näkyä kartallakin nuo Tombit kunhan laittaa träkkäyksen päälle ko. tehtävään tuolta Journalista.

eteneminen.png

EA:n foorumeilla tosin raportoitu että tuo lista bugaa eikä tule kaikilla näkyviin.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Peli meni "läpi" eilen illalla, tai ainakin kamppanja.

Mietteitä (spoilereita)
-Erittäin lyhyt ja jokseenkin kliseinen kamppanja, joka tuskin yllättää ketään
-Läpi päästyä avautui 2 forttia (raidia)
- noin lvl 24-25 on kun pääsin lävitse
- Challengeja avautui myös, mutta en tiedä löytyykö motivaatiota enää
- Orbien ja muiden kamojen roudaamisen kammottavuus
- Maisemat olivat hyvät ja taistelu on suhteellisen sujuvaa (combot on op)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Peli meni "läpi" eilen illalla, tai ainakin kamppanja.

Mietteitä (spoilereita)
-Erittäin lyhyt ja jokseenkin kliseinen kamppanja, joka tuskin yllättää ketään
-Läpi päästyä avautui 2 forttia (raidia)
- noin lvl 24-25 on kun pääsin lävitse
- Challengeja avautui myös, mutta en tiedä löytyykö motivaatiota enää
- Orbien ja muiden kamojen roudaamisen kammottavuus
- Maisemat olivat hyvät ja taistelu on suhteellisen sujuvaa (combot on op)
Bioware oli joskus parasta yksinpelien saralla ja ollaan aika kaukana noista loiston päivistä nykyään
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 602
Mä oon jumissa päämissionin ja tuon Tombs of The Legionnaries:n kanssa, jotta pääsisi jatkamaan. Jokaisessa Tombissa (näitä neljä) on omat haasteet ja yks näistä on esim. on että pitää korjata 3 Javelinia. Pitää vissiin pelata niin kauan, kunnes joku squadista keksii kuolla ja ehtiä ennen muita siihen väliin ja suorittaa läjä free roam juttuja noita muita tombbeja varten.

Se laskee ne sentinel botit kanssa tohon korjaamiseen. Niitä välillä on niissä eventeissä nutullaan.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
73
Ilmeisesti pleikkaripuolen serverit aukeavat vasta tuolloin 22. päivä? Saan mahdollisesti pelin käsiini jo edeltävänä päivänä, joten onko mahdollisuus varaslähtöön vai pitääkö odotella?
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
98
En tiiä mistä kiikastaa noiden tombien jälkeen tulevassa tehtävässä ku ei sitä pääse läpi. Kahesti jo koittanu ja aina jää samaan kohtaan, se kohta ku pitää laskeutua sen ihme striderin päälle tehtävän lopussa ni ei lopu eikä mee eteenpäin se tehtävä siitä. Näkyy vaa se nuoli, että siihen pitäs mennä :bored:

Edit: Täytyypä testata toimisko. "It happens when you land on the strider. This is supposed to trigger the ending, but sometimes it just doesn’t. The first thing you should try if this happens to you is using the respawn option from the map screen. There were some reports of the mission working if you complete it solo, so you could try that if you’re up for a challenge. Some think it has to do with players joining via quickplay, and that the problem disappears once the quickplay person leaves the session."
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 602
En tiiä mistä kiikastaa noiden tombien jälkeen tulevassa tehtävässä ku ei sitä pääse läpi. Kahesti jo koittanu ja aina jää samaan kohtaan, se kohta ku pitää laskeutua sen ihme striderin päälle tehtävän lopussa ni ei lopu eikä mee eteenpäin se tehtävä siitä. Näkyy vaa se nuoli, että siihen pitäs mennä :bored:
Saman teki täälä,pääsin eteenpäin kun avasin kartan ja pistin respawn. Se lataili hetken aikaa ja sitten oltiinkin jo loppu ruudussa(se missä näytetään expat jne). Tiiä sitten jäikö tosta joku video pois ton jumituksen takia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 640
Viestejä
4 197 248
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom