Ei tule mutta tolla Origin Basic voit kokeilla 10hMissäsin open demon, onkohan tästä julkkarin jälkeen tulossa jotain kokeiluviikonloppua tjsp? En kyllä kokeilematta uskalla hommata
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tule mutta tolla Origin Basic voit kokeilla 10hMissäsin open demon, onkohan tästä julkkarin jälkeen tulossa jotain kokeiluviikonloppua tjsp? En kyllä kokeilematta uskalla hommata
Niimpä näkyy. Himottas vähä kyllä premieri tilata mut viittikö toisaalta 15€ maksaa viikosta.
Ei tule mutta tolla Origin Basic voit kokeilla 10h
No sit ei varmaa oikein ole mitää mahollisuutta kokeilla :SUnohtui mainita että PS4, tuota palvelua ei taida olla pleikkarille
Tiedän et se on sen kuukauden 15€, mutta meinasin sillä ku viikon päästä on sen Anthemin julkaisu, nii en tiiä viitsinkö maksaa 15€ siitä, että pääsen viikkoa aikasemmin pelaamaan kyseistä peliä. Muuta käyttöä ei minulla ole tuolle kyseiselle palvelulle.Ei se ihan sentään 15€/viikko ole
15€/kuukausi tai 100€/vuosi, itse otin vuodeksi ja oon kyl tykännyt kun on päässyt kokeilemaan mm. Battlefield vitosta ja fifa 19:aa...
Ubisoftmaisen räikeää toimintaa downgraden suhteen
Juu onhan siinä NPC hahmoja karsittu lukumääräisesti ja laadun osalta aika rankasti. Open world gameplayssa Volumetristä sumua vähennetty reippaasti, elukoita ei juoksentele samalla tavalla ja räjähdykset vähän pliisumpia. Valaistus näyttää myös astetta huonommalle. Eihän tää mitään uutta Ubilta kyllä ole.
Sen voi kyllä sanoa, että noilla E3 trailerin Grafiikoilla tää olis PC:lläkin cinemaattiinen 30 FPS kokemus varmaan 2080 Ti:lläkin, jos ei pelaisi FHD resolla tms... Sen verran raskas tekele kyseessä, noilla downgradetetuillakin grafiikoilla.
Ihan hienolle tää kyllä näyttää downgraden jälkeenkin. Kyllä epäilin jo silloin 2017 E3 julkistuksen yhteydessä, että ei tule semmoselle lopullinen versio näyttämään.
Tiedän et se on sen kuukauden 15€, mutta meinasin sillä ku viikon päästä on sen Anthemin julkaisu, nii en tiiä viitsinkö maksaa 15€ siitä, että pääsen viikkoa aikasemmin pelaamaan kyseistä peliä. Muuta käyttöä ei minulla ole tuolle kyseiselle palvelulle.
Toki voihan tolla 15€:llä testata ton kuukaude et onko kiinnostusta pelata enää sen jälkeeNiin joo, eipä sitä varmaan kannata ottaa jos muut EAn pelit ei iske.
Mä kuljen free-playssa 4 pelaajan cooppina ja cpu on jossain 89% (näyttiksestä en tiedä) ja fps liikuskelee 50 tienoilla alimmillaan. Käytössä i5 4690K ja GTX 1070 ja graffa-asetukset siellä mitä peli tarjos alkujaan / default (1080p).Aivan kestämätön tilanne.
coopissa gpu usage joku 65 prossaa ja cpu ei paljon mitään, fps viidenkympin paikkeilla.
Voikohan johtua servusta.. tai sit on laitteet rikki.
Saa toki lisäillä. Löytyy hytarz nickillä originista.Pari tuntia takana, ja on kyllä hauska ja mukaansatempaava peli. Ei millään malttais lopettaa mutta pakko kait se on mennä nukkumaan
Peliseura ois kyllä kanssa jees.
Mä lisäilin sut ja muutkin saa lisäillä. Peliseura on tervetullutta kun ei omat kaverit tätä pelaile. 9700k ja 2080 pyörähtää ihan ok karkit tapissa 1080p. 80 - 144 fps tienoilla menee. Ens viikolla sit pitäs tullakin 2k näyttö nii saa nähä mitenkä sitten. 22 päivä on tulossa joku iso day one patchi sitten.Mikäli on aikuisen ihmisen tasolla ja kaipaa peliseuraa, niin lisätään YoVissy.
Peliin pääsen nyt sunnuntaina, kun perkele töistä hälytys keikka.. ja nyt katselen illat kun peliä pelataan ja kärsin kun itse ei pääse kiinni.
Saa toki lisäillä. Löytyy hytarz nickillä originista.
Laitoin sullekin friend requestinAi niin joo, oishan tuota voinut omankin nickin laittaa Meikän löytää Joksaa_91 nickillä.
Kyllä tää jonki verra paremmi ja 22 päivä tulossa day one patchi joka parantaa performanssia.Pyöriikö tämä oikeasti paremmin, kun de open beta?
Mä oon jumissa päämissionin ja tuon Tombs of The Legionnaries:n kanssa, jotta pääsisi jatkamaan. Jokaisessa Tombissa (näitä neljä) on omat haasteet ja yks näistä on esim. on että pitää korjata 3 Javelinia. Pitää vissiin pelata niin kauan, kunnes joku squadista keksii kuolla ja ehtiä ennen muita siihen väliin ja suorittaa läjä free roam juttuja noita muita tombbeja varten.Tulipahan eilen tykiteltyä tarina läpi. Jotain omia mietteitä pelistä alla:
-snip-
Joo tuo oli vähän nihkeähkö kohta pelissä. Suosittelen kaverin kans mennä samaa matsii ja tarkoituksella kuolla. World eventtejä löyty itelle parhaiten vasemmasta yläkulmasta. Saapi ne arkutki siellä helpoiten.Mä oon jumissa päämissionin ja tuon Tombs of The Legionnaries:n kanssa, jotta pääsisi jatkamaan. Jokaisessa Tombissa (näitä neljä) on omat haasteet ja yks näistä on esim. on että pitää korjata 3 Javelinia. Pitää vissiin pelata niin kauan, kunnes joku squadista keksii kuolla ja ehtiä ennen muita siihen väliin ja suorittaa läjä free roam juttuja noita muita tombbeja varten.
Kyllä. Oon prikulleen samassa vaiheessa. Ja viitaten mitä tossa ylempänä todettiin; minustakin tuntuu kyllä aika nihkeeltä painella noita haasteita, jotta pääsisi etenemään tarinassa.Eli nuo tombsit pitää tehä et saa uusia tehtäviä auki ku ei näy muita ku yks strongholdi?
Bioware oli joskus parasta yksinpelien saralla ja ollaan aika kaukana noista loiston päivistä nykyäänPeli meni "läpi" eilen illalla, tai ainakin kamppanja.
Mietteitä (spoilereita)
-Erittäin lyhyt ja jokseenkin kliseinen kamppanja, joka tuskin yllättää ketään
-Läpi päästyä avautui 2 forttia (raidia)
- noin lvl 24-25 on kun pääsin lävitse
- Challengeja avautui myös, mutta en tiedä löytyykö motivaatiota enää
- Orbien ja muiden kamojen roudaamisen kammottavuus
- Maisemat olivat hyvät ja taistelu on suhteellisen sujuvaa (combot on op)
Titafall ja ApexDestiny vibat
Se laskee ne sentinel botit kanssa tohon korjaamiseen. Niitä välillä on niissä eventeissä nutullaan.Mä oon jumissa päämissionin ja tuon Tombs of The Legionnaries:n kanssa, jotta pääsisi jatkamaan. Jokaisessa Tombissa (näitä neljä) on omat haasteet ja yks näistä on esim. on että pitää korjata 3 Javelinia. Pitää vissiin pelata niin kauan, kunnes joku squadista keksii kuolla ja ehtiä ennen muita siihen väliin ja suorittaa läjä free roam juttuja noita muita tombbeja varten.
Saman teki täälä,pääsin eteenpäin kun avasin kartan ja pistin respawn. Se lataili hetken aikaa ja sitten oltiinkin jo loppu ruudussa(se missä näytetään expat jne). Tiiä sitten jäikö tosta joku video pois ton jumituksen takia.En tiiä mistä kiikastaa noiden tombien jälkeen tulevassa tehtävässä ku ei sitä pääse läpi. Kahesti jo koittanu ja aina jää samaan kohtaan, se kohta ku pitää laskeutua sen ihme striderin päälle tehtävän lopussa ni ei lopu eikä mee eteenpäin se tehtävä siitä. Näkyy vaa se nuoli, että siihen pitäs mennä