Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laiton koodin. Onko muita tarvitsijoita?
Jos vielä löytyy niin ottaisin mielellään vastaan.Laiton koodin. Onko muita tarvitsijoita?
Mulle kävis
Oletan että nyt meni kaikki kolme koodiani.Jos vielä löytyy niin ottaisin mielellään vastaan.
Jes, kiitos kovasti ja paljon.Oletan että nyt meni kaikki kolme koodiani.
Joo, minä käytin kans. KiitosOletan että nyt meni kaikki kolme koodiani.
Jos jollain on vielä ylimääräisiä koodeja niin testaisin mielelläni.
Laitettu YV. Yks koodi viel jälellä.
Otan vastaan friend passin jos vielä tarjolla.
Laitettu YV. Yks koodi viel jälellä.
Nyt on muutama tunti demoa veivattu ja joo,kyllä ton varmaan joutuu ostamaan. Jotenkin tuli fiilis että tää on Destiny meets Warframe,vähän siis molemmista tutunolosia juttuja. Toimivuus tosin oli aika nihkeetä,kavereilla oli kaikenlaisia ongelmia niin ei päästy omalla possella pelaamaan kun yksi tehtävä. Latausruudut jäätyy,peli kaatuilee ja mitä noita nyt EA:n foorumillakin on muita mainittu. Omalla kohdalla ei ole kun yksi kaatuminen eilisten serveri ongelmien lisäksi.
Muutama huomio miltä se peli nyt tuntui:
Lentely on ihan hauskaa ja aseissa tuntuu olevan jotenkin "munaa".
Colossus javelin tuli unlockattua ja se oli aika kiva mörssäri. Kestää runtua ja tarjoilee runtua myös.
Pädillä ohjaus oli ihan hyvä,hiiri/näppis kombolla lentely oli jotenkin ärsyttävää,en vaan osaa sanoa mikä siinä nyppi.
Näyttää ihan kivalta graafisesti ja omalla koneella pyörikin ihan kivasti asetukset ultralla.
Mitään kummempaa nyt ei tule mieleen. Pitänee vähän vielä testailla lisää.
Sehän teki mulle tota samaa eilen. Tänään aamulla toimi heittämällä. Oliko sulla lahja avain vai ennakkotilattu peli? Kuulema jostain syystä lahja avaimilla toimii paremmin kun ennakkotilanneilla. Kaveri vaan löys tollasta juttua EA:n foorumilta kun etti ratkaisua pelin temppuiluun.Ku pääsisi itsekkin testaamaan. Väittää vaan, että ei ole muka oikeutta VIP demoon, vaikka origin mukaaan on. Mitä vähän googlettanut, niin ainoa korjaus on, että supportti restoi koodin. Oottele tässä nyt sitte 70 minuuttia chattijonossa.
Sehän teki mulle tota samaa eilen. Tänään aamulla toimi heittämällä. Oliko sulla lahja avain vai ennakkotilattu peli? Kuulema jostain syystä lahja avaimilla toimii paremmin kun ennakkotilanneilla. Kaveri vaan löys tollasta juttua EA:n foorumilta kun etti ratkaisua pelin temppuiluun.
Eli se voi iskeä kelle vaan,oli sitten lahjaavain tai ei. No toivottavasti saat homman toimimaan,toi peli on kuitenkin ehkä sellanen mikä pitää itte testaa,niin näkee että iskeekö vai ei.Nukkeosoturilta sain lahja-avaimen eilen. Eilen sano suoraan, että ei saada servuihin yhteyttä. Tänään sitten tuo...
Eli se voi iskeä kelle vaan,oli sitten lahjaavain tai ei. No toivottavasti saat homman toimimaan,toi peli on kuitenkin ehkä sellanen mikä pitää itte testaa,niin näkee että iskeekö vai ei.
Mulla sanoo toi oma friend pass sivu että vain 1 on lunastanut sen onnistuneesti ja 2 vielä käyttämättä. Passi lähti siis PcLAYER:lle, DarkkiFIN:lle ja Janivaan12:lle. DarkkiFIN ainoa vissiin joka näkyy mulla tuolla EA:n sivuilla.Nukkeosoturilta sain lahja-avaimen eilen. Eilen sano suoraan, että ei saada servuihin yhteyttä. Tänään sitten tuo...
eikai demo koodeja tarvii?
Ei näköjään, saa ihan Originista lataukseen ilman koodeja.
Melko sekavan näkönen peli, alko tuo jatkuva vilkkuminen ärsyttää silmiä ja päätä vaikka katoin tommosella postikortin kokosena tuota videota isolta ruudulta. Sen vähän mitä näin tästä jotain peliesittely pätkää, nii eipä jääny ihan samanlainen kuva tästä. Noh, empä jaksanut hirveesti lukea mitää ennakkomatskua tästä pelistä, mutta jotenki oletin jotain ihan muuta.